Xat Catala
Entra Registra´t
     
 
La meva foto

Benvingut/da al meu bloc!

sit ha escrit 1 articles i te 11 comentaris. L'últim article ha estat fet el 24/01/09

perfil de'n(na) sit | àlbum de fotos de'n(na) sit

   
Espai
Espai
   
 

Últim article del bloc

Espai
 

Honestitat o diplomàcia?

Data dissabte 24/gener/2009 - 06:42 Icona 1773 Data 11

Per mi dues coses ben diferents però que haurien d'anar juntes segons el que algú va dir... no creieu que són termes completament oposats? En el moment que intento ser diplomàtica (sempre seguint els consells d'aquest algú) em sento hipòcrita pq no dic el que penso... I quan sóc jo mateixa sóc massa sincera sense voler-ho i en alguns casos fereixo a la gent que m'envolta, però a la vegada em sento honesta i tranquil·la amb mi mateixa. No hauria de triar, simplement trobar l'equil·libri entre els dos...



Espai
Spacer
Espai
   
  Escriu articles al teu bloc
Espai
 
 

Comentaris sobre aquest article

Espai Espai
 
Picture
sit

caram!

Date Tuesday, January 27th 2009, 4:14 PM

Deunidó la quantitat de punts de vista que han aparegut! Quan us llegeixo penso que tots teniu raó i que no fa falta esbombar tot el que es pensa cada vegada. Simplement crec que tinc la sang massa calenta i que em fa falta entrenament jejeje després de donar-li algunes voltes penso que això de l'elogi tp és del tot equivocat... si després obtens el que t'has proposat esclar jejeje gràcies a tots!!

Spacer

Picture
neo-32

No sé què pensar...

Date Tuesday, January 27th 2009, 6:47 AM

Potser també a vegades s'ha de saber callar o simplement fer un comentari inofensiu...
És difícil ser com dius, i ho dic per a mi mateix... jo pateixo moltes vegades aquesta situació i m'ensenyo que de vegades és millor callar i només escoltar... Perquè sinó sembla una bomba i s'ha de respectar l'esforç i treball.
A vegades tenim el punt d'exigència molt alt, depèn dels ànims i l'apreci que tinguis al que t'envolten... Crec que tot això és força complicat i no existeix cap fòrmula, només el moment.

Una abraçada!
Vsss

Vsssssss

Spacer

Picture
noctiluca

Dir el que es pensa...

Date Monday, January 26th 2009, 4:31 AM

... o pensar el que és diu! Personalment, procuro decantar-me cada cop més per pensar què dic abans d'obrir la boca.

Crec que la sinceritat no està renyida amb el tacte i que no sempre cal dir tot el que tenim al pap... ELS ALTRES TAMBÉ TENEN SENTIMENTS!!

Abraçades per a tots/es :)

Spacer

Picture
sarralenc

Un petit detall

Date Sunday, January 25th 2009, 4:24 PM

M'oblidava de dir què, a vegades, només
SUBSTITUIN una conjucció:
la "I" en lloc del "però" fa maravelles en la
manera com ho reben els què ho escolten.
(exemple: CDC és nacionalista, però no
independentista, per tant no atrau prou gent.
CDC és nacionalista i si fos independentista
atrauría més gent) ? (¿qui sap?)

Spacer

Picture
sarralenc

Teniu raó i.... encara més (;-)

Date Sunday, January 25th 2009, 4:04 PM

Ferro, el clatellot a temps, moltes vegades ÉS LA MILLOR
solució, però no la "contempla" el curs Dale Carnegie.

sit, sis plau, el començar amb un elogi SINCER,
NO VOL DIR què ho has FET molt bé. Ho pot haver
fet PÉSIMAMENT. i aquest és el mérit del BON
instructor, TROBAR·LI QUELCOM positiu per
elogiar. A vegades no hi ha res més que el VALOR
que ha tingut l'alumne de enfrontar·se al auditori.
I no és broma, jo vaig tindre advocats, generals del
exèrcit, metges i altre gent què real i FÍSICAMENT
TREMOLAVAN el priner cop què van passar al
devant de la classe per parlar. N'hi van haver, qui
abans de passar al devant, s'en van anar al bar del
Hotel (la sesions es feien al Hotel) a prendres un whiskey.
El motiu del elogi és perquè el curs té, com a PRINCIPAL
objectiu, CETIC (també per explicarte una mica lo de
l'utoestima què menciones MOLT CORRECTAMENT)
DESENVOLUPAR CONFIANÇA en un mateix.

Si de cop i volta li dius què ho ha fet molt malament,
seràs molt sincer però no lograràs l'ojectiu. No ets deshonest
ni hipòcrita si li dius una veritat (l'elogi) ABANS de
dir-li el què pot millorar.

sit, tot depend del quë vols: ¿vols tindre el GUST
de CANTAR·LI LES QURANTA?
ENDEVANT, DESFOGET.
Si vols dir la VERITAT i tenir en consideració
els SENTIMENTS dels altres, FES un petit
esforç i ABANS de dirl·li el que li vols dir,
cerca quelcom BO de la persona o projecte
i reconeix·lo. Podràs dir el teu sense ferir al
altre. Prova·ho

cetic, ja saps que et comprenc i estic d'acord
en moltes coses, inclús del que dius dels cursos.
Tampoc jo combrego amb la part "comercial"
de l'organització. Dale Carnegie, va morir, i amb ell
gran part del seu espirit. Jo vaig ser afortunat
de rebre el curs per Instructors del seu amic
i colaborador John McGrath. Magnífica persona
què tampoc estava massa d'acord amb la part
del "negoci". La vidua , però i el que va succeir
com a director de l'organització, van agafar
una camí, què com tu dius "et posa la pell de gallina"
Recorda, cetic, "a tot arreu hi ha de tot",
no deixis què a tu t'hi posi la pell de gallina
Una abraçada

Spacer

Picture
cetic

ostia serralenc...

Date Sunday, January 25th 2009, 9:30 AM

que ara em mirava cosetes del Carnegie i clar aixo de:

"El Curso de Dale Carnegie es un programa de autoayuda basado en un plan de estudios estandarizado dirigido por entrenadores franquiciados por todo el mundo. Existen distintas variaciones del curso, incluyendo un curso de ventas, uno de presentación de alto impacto, y uno para directivos"

Em posa la pell de gallina, ja saps com soc........

Spacer

Picture
cetic

umm

Date Sunday, January 25th 2009, 9:27 AM

home serralenc el que expliques em sona a comportament prefabricat no se a mes en Carnegie tambe em sembla una mica conductivista i de predicar el seu punt de vista com el valid i ja saps que jo tendeixo mes al caos com a ordre natural.

La questio es tenir autoestima i autoconeixement llavors no tens ni por de dir el que penses ni de sentir el que pensen els demes, cadascu a la seva manera amb els seu estil i taranna perque cadascu de nosaltres som diferents....

Spacer

Picture
sit

però...

Date Sunday, January 25th 2009, 7:34 AM

Hola nois! Les contestacions són molt similars i crec que en part teniu raó, però quan elogies a un alumne i després li dius que ho pot fer millor no estàs sent del tot sincer amb aquest... si realment penses que pot millorar no li diguis primer "nen, ho has fet molt bé!" simplement comença per un "nen, has de millorar". Aquesta és la diferència entre la gent més radical com jo que pensen que la diplomàcia i la honestitat no poden anar mai juntes, i la resta de la gent que pot trobar un equil·libri entre aquestes dues característiques. Tota aquesta ratllada ve pq el meu "jefe" m'ha dit que he de millorar la meva actitud per formar part de "l'equip", que si segueixo dient les coses com ragen tindré molts problemes a nivell de relacions professionals... jejeje

Spacer

Picture
Ferro

Eiii...

Date Sunday, January 25th 2009, 3:54 AM

Pensava com contestar-te...però he llegit el que ha posat el sarralenc...i la seva resposta és "quasi perfecte"...dic quasi, perquè sempre es pot fer millor....
I la sinceritat, la honestetat, la transparència, la diplomàcia, i un bon clatellot a temps, crec sincerament i honestament que són uns bons companys de viatge, és qüestió de trobar l'equilibri, que no sempre és fàcil...

Salut Sit.....

Spacer

Picture
sarralenc

No sé si et servirà la fórmula

Date Sunday, January 25th 2009, 12:19 AM

En els cursos Dale Carnegie, els instructors
teníem per "regla" recolzar l'alumne després
de cada intervenció d'aquest,
Era la nostra obligació cercar un punt positiu
del alumne i HONESTAMENT ELOGIAR·LO.
Al mateix temps, també teniem que ser sincers
i senyalar el què l'alumne havia de corregir.
La solució era. i segueix sent, crec jo:
Fer el que anomanvem "L'hamburguesa""
1.- Fer l'elogi sincer
2.- Indicar què encara ho pot fer MILLOR...
(i llavors se l'hi diu el que s'ha de corregir) i
3.-S'el torna a admirar per lo bo què ha fet.
La resta de la classe, normalment esclatava amb
amb un fort aplaudiment, i l'alumne se sentía
satisfet, amb més confiança i corregit amigablement.

Crec que en la vida, podem fer algo assemblant;
el que es necessita és cercar el punt positiu, per
obrir el pas a la sugerencia per "millorar" (corregir).
Bona sort! pero mai deixis de ser sincer/a

Spacer

Picture
hubyto

mmmmh...

Date Saturday, January 24th 2009, 6:53 PM

crec que la honestitat mai las de perdre i sempre hauria de predominar qualsevol accio que facis, ja qeu ferires molta gent, guanyares molts "enemics", pero tots aquells que siguin amics teus ho seran per sempre.

Spacer

Espai
 

Escriu el teu comentari per aquest article

Espai Espai
Espai
  Ho sentim, els usuaris no registrats no poden escriure comentaris | Registra't
   



Més articles

 

Vols llegir més articles escrits per sit? Aquí son els últims articles.

 
Ho sentim sit no te cap article més
Espai
Espai
Espai

Cerca al meu bloc

 


Donar un cop d'ull a tots els blocs
Espai
Spacer
Espai

Articles antics

Novembre

 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 

Octubre

 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 
Espai
Spacer

Referències

Col·labora!
Spacer
Contacta amb el suport / Avisa'ns d'abusos
Spacer
Posa'ns als favorits
Spacer
Política de privacitat, Termes d'ús & Legal
Spacer