Xat Catala
Entra Registra´t
     
 
La meva foto

Benvingut/da al meu bloc!

gosflauta ha escrit 11 articles i te 32 comentaris. L'últim article ha estat fet el 29/03/14

perfil de'n(na) gosflauta | àlbum de fotos de'n(na) gosflauta

   
Espai
Espai
   
 

Últim article del bloc

Espai
 

L'art de cremar Barcelona

Data dissabte 29/març/2014 - 04:21 Icona 1579 Data 6

Ja tornen els "fills de puta de sempre"(trademark by gosflauta) a cremar contenidors, trencar vidres de les entitats bancaries, destroçár mobiliari urbà i practicar la violència contra els Mossos.

Està bé això de la desobediència, potser al final ens cansarell d'aquesta xusma i seren nosaltres qui agafarem els martells per a trencar-los la crisma d'una vegada, això sí, al marge de la llei i la justícia, com fan ells, que no reconeixen a res ni a ningú.

A veure si tornen les bales de goma una altra vegada i treuen algún que altre ull a aquesta colla de malparits.

Desobediencia 2014! Que os den per el culo a los que quemais contenedores, joputas!!!

I gràcies als Mossos, que han tingut una responsta contundent, com ha de ser. Sembla que per fi algú ha entès que ens hem de deixar de complexes, i si s'ha de repartir llenya, doncs es reparteix.



Espai
Spacer
Espai
   
  Escriu articles al teu bloc
Espai
 
 

Comentaris sobre aquest article

Espai Espai
 
Picture
Askata

contestació a Gosflauta.

Date Sunday, March 30th 2014, 8:24 AM

Gosflauta, les teves intervencions no tenen desperdici.

Anomenes "els morts de gana " i els " desesperats ". Molt bé, deu ser que no has trobat millors paraules en el teu vocabulari. Vigila que un dia no siguis tu el mort de gana, a veure si t'agradarà que et titllin així. O que hagis d'emigrar per treballar i ser un mort de gana allí on vagis.

Si a les persones a les què et referies tu en redactar el teu article és als joves (als qui anomenes inadaptats socials), aleshores especifica d'antuvi que parles només d'ells i no parlis de desobediència volent posar a tothom en el mateix sac. Ells hi són i hi continuaran sent ens agradi o no perquè el sistema en què vivim, forçosament, crea desigualtats socials i sempre en surt perjudicat algú. És la seva forma de rebel.lar-se, perquè malgrat siguin "inadaptats socials" com tu dius, són persones, i estan vives, i lluiten a la seva manera. I que haurien de saber lluitar d'una altra manera doncs si, és clar, tots hi estem d'acord en això.

Dius "Trobo a faltar en el teu discurs, i en el d'en Txeic, sobre els qui ens roben, que apart de parlar de banquers i polítics parleu també dels sindicats, que han robat el que no està escrit."

Jo he trobat molt a faltar en el teu als poderosos. En quant tema dels sindicats (l'altre gran tema recurrent teu), doncs si: cal que tothom sigui ètic, tan polítics com empresaris com sidicats. L'única diferència rau en què l'espoli que hagin pogut fer els sindicats és ínfim en comparació amb les grans estafes dels gran lobbies financers i empresarials.

Ens demanes que siguem més coherent. Jo et demano simplement que siguis més curós i respectuós amb el vocabulari que empres, si us plau.

Askata

Spacer

Picture
txeic-tgn

...

Date Sunday, March 30th 2014, 7:12 AM

Això també és violència:

http://www.vigoalminuto.c om/2014/03/26/las-grandes -empresas-defraudan/


Com bé diu Noam Chomsky: "La població en general no sap què és el que passa... Ni tanmateix sap el què no sap"

Spacer

Picture
gosflauta

Discrepo Askata

Date Sunday, March 30th 2014, 7:07 AM

Els violents que cremen contenidors, trenquen vidres de les entitats bancàries i tiren pedres a la policia no són pas els morts de gana i els desesperats que ens descrius, més aviat són inadaptats socials, aventurers juvenils que ni saben pel que estan lluitant, que l'únic que pretenen és tenir quelcom que explicar als seus amics i alguna històrieta que els permeti impressionar a alguna que altra noia.

Al que fan li diuen activisme, però no és això, l'activisme de sempre ha sigut constructiu i respectuós amb l'altre. També li diuen lluita, però no és cap lluita, és només trencar per trencar, cremar per cremar, i obrir caps per obrir caps.

Trobo a faltar en el teu discurs, i en el d'en Txeic, sobre els qui ens roben, que apart de parlar de banquers i polítics parleu també dels sindicats, que han robat el que no està escrit.

Ara em ve al cap aquell episodi en que els sindicalistes van tracatar de "puta" cap amunt a la jutge Alaya, perquè esclar, en aquest només hi ha quelcom més intocable que l'esglesia i els polítics: els sindicats.

Sigueu una mica coherents, si us plau.

Spacer

Picture
txeic-tgn

...

Date Sunday, March 30th 2014, 5:47 AM

no estic d'acord amb la violència al carrer...

No és més violència quan foten fora de casa ?... i el pitoflauta d'això no en diu res de res !

Com molt bé dius Askata, els de guant blanc... o coll blanc: fan i desfan.

Només veure què passa amb els banquers i altres hipòcrites que han estafat i robat, posem com a exemple les preferents...

http://videos.redjedievol ution.com/view-image/8/po r-que-no-os-recort%C3%A1i s-los-huevos

Ara mateix: el tiet Rato el contracta La Caja (de Pensiones de Barcelona)... això no és un burla ? O pot ser el recompensen per l'entrada a Borsa de Bànkia ? En els països civilitzats els foten a la presó... aqui se'ls recompensa... ves quins collons !

O amb la porta giratòria dels polítics: quan acaben tots es recol·loquen a grans multinacionals: QUINA PUTA CASUALITAT !

Volem ser civilitzats... però això petarà !

http://www.publico.es/int ernacional/462008/la-cris is-de-las-hipotecas-basur a-sigue-sacudiendo-estado s-unidos-seis-anos-mas-ta rde

"...Los presidentes de las principales entidades que generaron la crisis mantienen su puesto..."

El pitoflauta li agradaria que hi haguès un manifestòdrom com demana la Botella... (per cert: qui l'ha escollit com a alcaldessa ??? quines coses passen). I els correus de Blesa que impliquen al seu maridet... per què no surten ? Venda d'armament i altres... ah que això no és violència... nooooooooo.

Spacer

Picture
Askata

.

Date Sunday, March 30th 2014, 5:21 AM

Fixa't-hi bé gosflauta: jo en cap moment he escrit la paraula "fills de puta" en deixar la meva opinió malgrat ho hauria pogut fer.
Tu si, tu sempre. No saps fer-ho d'altra manera.

Spacer

Picture
Askata

Dos tipus de desobediències.

Date Sunday, March 30th 2014, 4:50 AM

La desobediència civil organitzada -no violenta- és necessària ara i avui dia en la situació que estem vivint.

La desobediència violenta és una altra cosa ben diferent. Aquesta desobediència neix sovint de la ràbia i la desesperació, de l'impotència que surt si o si de dins quan unes persones es troben en una situació en què l'Estat i el sistema econòmic imperant no els dóna possible solució a les seves necessitats bàsiques. Cal saber com autocontrolar aquesta emoció, però no sempre és fàcil.

I ara que ve al cas parlaré d'un altre tipus de violència: la de guant blanc.

Aquesta no surt al carrer. No destrossa mobiliari urbà. No crema contenidors. No. Aquesta - i sense que ningú ho pugui veure ni gravar -, actua darrere els despatxos, fent i desfent tractes que ratllen o sobrepassen els límits establerts de la legalitat. Però és clar, aquesta no es veu ni cala foc, per tan, no dóna joc per a ser considerada violència. Doncs ho és. Ho és perquè certs individus o corporacions es creuen més que llestos la resta de mortals, pobrets ells, sense una bona educació, una bona cultura, una bona feina, una bona salut, a obtenir d'igual forma i espai de temps certes informacions per igual.... pobrets ells, no tenen eines de cap tipus per poder combatre el que estem maquinant. D'això se'n diu violència. I si els poderosos actuen amb la seva violència cap als ciutadans en comptes del que hauria de ser tot el contrari, desobeir organitzadament es converteix en un deure, en una cosa que tots hauríem de fer què simplement, hi tenim tot el dret del món. Massa temps ens han volgut fer creure el contrari i omplir.nos de por. De la seva tàctica de la por, que junt amb un baix nivell sòcio-cultural és el que ens porta i ens pot portar a que, en el futur, encara sigui més baix que ara.

De nosaltres depèn, a les nostres mans està que les coses vagin per un camí o per un altre. Nosaltres tenim molta més força de la que ens creiem si anem junts. O això, o seguirem bevent oli pels segles dels segles fins que, quan per fi despertem, ja sigui massa tard.

Gràcies per llegir-me, i gràcies també per aprendre a ser més crítics amb tot el que ens envolta.

Spacer

Espai
 

Escriu el teu comentari per aquest article

Espai Espai
Espai
  Ho sentim, els usuaris no registrats no poden escriure comentaris | Registra't
   



Més articles

 

Vols llegir més articles escrits per gosflauta? Aquí son els últims articles.

 
Bullet "Antes partía
  Data 12/03/14 Icona 725 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet Ricard Fornesa i Ribó.
  Data 02/03/14 Icona 792 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet Donem un cop de ma a
  Data 22/02/14 Icona 796 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet #TrollsUrbans a Twitter
  Data 20/02/14 Icona 807 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet En directe: desallotjament
  Data 19/02/14 Icona 848 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet M'agraden les nenes
  Data 18/02/14 Icona 792 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet Els empresaris demanen
  Data 18/02/14 Icona 736 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet Destínació final del
  Data 17/02/14 Icona 752 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet Creieu que les morenes
  Data 23/01/14 Icona 898 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet Reclamar el que ens
  Data 20/01/14 Icona 818 Data 4 comentari/s  
Spacer
Espai
Espai
Espai

Cerca al meu bloc

 


Donar un cop d'ull a tots els blocs
Espai
Spacer
Espai

Articles antics

Desembre

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 
 

Novembre

 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
Espai
Spacer

Referències

Col·labora!
Spacer
Contacta amb el suport / Avisa'ns d'abusos
Spacer
Posa'ns als favorits
Spacer
Política de privacitat, Termes d'ús & Legal
Spacer