Xat Catala
Entra Registra´t
     
 
La meva foto

Benvingut/da al meu bloc!

bertran ha escrit 262 articles i te 2156 comentaris. L'últim article ha estat fet el 28/02/17

perfil de'n(na) bertran | àlbum de fotos de'n(na) bertran

   
Espai
Espai
   
 

Article del bloc de bertran

Espai
 

Fotos de trobades

Data diumenge 21/febrer/2010 - 05:01 Icona 1307 Data 30

Hola jefes, aquest tema és important per més d'una persona, i és que hi ha molts que no volen sortir a les fotos per mil i una raons:

- Amenaçes com per exemple d'un/a ex violent/a
- Possibles denúncies com estar de baixa
- Per intimitat
...

Així que no cal dir que les raons per no voler sortir a les fotos poden ser moltes i variades i que aquestes mateixes raons son o poden ser íntimes. I encara que no siguin íntimes, a un sopar d'una pila de gent no anirem explicant la nostra vida un per un per que no posin fotos nostres ves a saber on.

Pel que no es poden posar fotos ni aquí ni a cap altre lloc sense que les persones que hi surtin hi estiguin d'acord.

Pel que si us sembla bé farem un espai aquí per penjar les fotos de cada sortida per controlar-les millor, amb els següents consells.

A les sortides:
- Hi ha haurà sessió de fotos on hom que vulgui podrà posar-se davant de la càmara i aparèixer les vegades que vulgui.
- Fora de la sessió de fotos no se'n podran fer. I si algú en fa en un cercle privat, que només apareguin els que volen aparéixer (darrera no pot sortir ningú que no s'està segur que vol aparèixer!)
- A la sortida farem la llista dels que volen i dels que no volen sortir a les fotos.

Aquí:
De moment les fotos les enviareu a xat@xat.cat i les posarem en un àlbum comú on només aquelles que surten persones que volen sortir-hi.

Com que a la darrera sortida de Bcn no es va fer la llista dels que volen o no volen sortir a les fotos, com a comentari o per privat em podeu dir si voleu o no voleu sortir-hi.

De moment no ha passat res però cal recordar que per penjar a internet una foto sense consentiment és denunciable i es poden empendre accions legals. Sento posar-me tant fort en el tema, però és un tema seriós i anteriorment hem vist altres sortides on es respectava el desig de tothom.

També sento haver de fer un altre espai per les normes, però hi ha temes en els que sembla que no hi ha altre sortida.

Opinions, suggerències, preguntes....



Espai
Spacer
Espai
   
  Escriu articles al teu bloc
Espai
 
 

Comentaris sobre aquest article

Espai Espai
 
Picture
bertran

VEUS!

Date Tuesday, March 2nd 2010, 3:20 AM

el mateix em plantejava jo!

Però què passa si té una noia del costat té càmara i ell li demana les fotos i ell les penja o les penja a algu altre?

Bé la cosa esta clara:
Meni, penjaries fotos de cap sortida o les passaries a algu ke les penjaria?

Spacer

Picture
MMaria

crec..

Date Tuesday, March 2nd 2010, 3:16 AM

Que ha dit que ell no té càmara ni mòbil.. però si ell va a una kdd amb càmara.. em qüestionaré si anar-hi o no...

Spacer

Picture
bertran

Certament

Date Tuesday, March 2nd 2010, 3:13 AM

com he dit ho trobo absurd.

L'inconvenient és que, encara que no he vist que ningú més entengui les coses com ell les enten, si ell se sent lliure de passar fotos d'una trobada... pot ser ina incomoditat per molts i un problema per uns quants!

Spacer

Picture
MMaria

Bon dia!!

Date Tuesday, March 2nd 2010, 3:06 AM

Ostres, si que dóna de si.. el tema fotos.. només vull fer un petit comentari (que ja us aviso que no entraré al joc de pregunta-resposta) que deu ni doret, el ritme que porteu tots dos..
Primer, Meni.. gràcies a molts factors hi ha molts xats avui en dia i cadascú tenen unes condicions per estar-hi, si no t'agraden les condicions d'aquest xat, doncs camí.. segur que en trobaràs un altra que et va millor per les condicions que tu busques!! No cal entrar en una guerra amb l'administrador, una cosa hi estàs d'acord o no, si estàs d'acord no problem, sino ho estàs ho valores.. ets capaç d'acceptar-ho, que es que si.. doncs endavant, que es que no.. el que deia.. camí i manta!! que xats en n'hi molts i per tots els gustos.
La meva opinió de les fotos i SI he dit la meva opinió, pq crec que puc opinar,ja he anat a unes 4 quedades de xat!! A mi no m'agrada que la meva foto es pugui veure per internet gent que no ha anat al sopar, em sap molt greu ni que vingues el fotograf més famós del mon (que no se pas qui es) m'agrada fer-me fotos amb els amics/gues, però gent que no coneixo de res.. Meni estaves al sopar i no me'n recordo de qui ets per molt que hi pensi.. però no importa que no tingui fotos per enrecordar-me'n ja coincidirem en un altra sopar o dinar o quedada!!

Bertran... tu has posat unes condicions i crec que ho has valorat abans de posar-les, doncs ja està!! a qui li agradi bé i aquí no.. doncs se li pot explicar, però tot té un limit.. si es veu que no vol entendreu doncs es pren una determinació.. però no calen tantes explicacions, crec que amb el primer comentari n'havia més que suficient!! pimpam..

Us preguntareu, perque m'he posat en mig del vostre diàleg.. doncs simplement pq m'ha vingut de gust i perque crec que el vostre comportament es de nens petits.. així que vinga.. amunt els dos i disfruteu que la vida son 4 dies i ja hem viscut 2!!
Tema fotos... quines fotos??? als events s'hi va per passar-ho bé, no per fer de fotogràfs!!

Spacer

Picture
bertran

Meni

Date Monday, March 1st 2010, 2:17 PM

Per molt que em matxakis a mi no deixaré anar ki son.

Tu què en penses del dret que els ke no eren al sopar o ke no vulguin sortir a les fotos, vegin les fotos dels altres que si accepten sortir-hi? Dit d'un altre manera: quines raons tens per voler que es posin les fotos a internet?

Spacer

Picture
Meni

vaja

Date Monday, March 1st 2010, 1:54 PM

Ara que haviem arribat al motiu real de la prohibicio, ara ja no vols continuar parlant. Quina casualitat. Be, com a minim ja sabem perque es la prohibicio, que s'hagi volgut makillar amb altres arguments no ha colat.

Spacer

Picture
bertran

Home...

Date Monday, March 1st 2010, 1:49 PM

al sopar hi havia més d'una persona amenaçada, a banda d'altres persones que tenien altres raons per no voler sortir a fotos. I per protegir-les no en donaré cap referència per respetar la seva intimitat.

Bé, per la meva banda dono el tema per acabat donat que no respons a la pregunta, perque no hi ha debat si deixem el tema i ens anem per les branques i per que trobo que la discussió no té fonament.

Spacer

Picture
Meni

A veure

Date Monday, March 1st 2010, 6:51 AM

De moment ja deixes fora del debat un dels 3 arguments que vas exposar, el ultim concretament: aquell segons el qual es prohibia fer fotos sense cap motiu, simplement perquè les persones han de decidir que es fa amb la seva imatge. No es poca cosa.

Ara ja et centres només en el tema de persones amenaçades i persones que hagin rebut agressions, que al final es el mateix, es a dir, persones que poden ser perseguides per altres persones. Ja veig que és això el motiu real que et porta a prohibir fer fotus individualment i, a mes a més, les que es facin penjar-les nomes a la web. Les coses clares. No utilitzem altres arguments.

El que jo crec és que hi ha la certesa i el coneixement de que hi ha persones concretes que van a kedades que es troben en aquestes condicions, és a dir, que hi ha motivacions personals, perquè sino no entenc aquest grau de alarmisme, de tant perill amb aquest tema. Si no fos per això, ni us plantejarieu aquesta prohibició, perquè no és acceptable prohibir PER SI DE CAS, prohibir per si existeix la possibilitat. Les prohibicions es fan quan hi ha la certesa de perill, no de probabilitats. Seria un greu error prohibir per probabilitats. De moment, sense cap explicacio més, s'esta prohibint per si de cas. No es pot prohibir tant facilment.

I no ridiculitzis el fet de fer fotus, quan dius que és mes important si fer fotus o el dret a la intimitat. Això es de una simplicitat absoluta, es fer trampa plantejar les coses així. No es tracta de fer fotus, es el fet de SENTIR QUE A UN LI LIMITANT LA SEVA LLIBERTAT I LI ESTAN PROHIBINT COSES sense motius clars, i entendras que a ningu li agrada que li prohibeixin fer coses sense motius clars. Si fos per tú, es prohibirien moltes coses pel k veig, encara k fossin coses poc importants, i clar, de mica en mica, despres de prohibir unes quantes coses, te'n adones que la suma de les prohibicions de les petites coses has limitat molt la vida de una persona. Així que no banalitzis tant les prohibicions. Les persones hem de lluitar per la nostra dignitat, si creiem que una prohibicio es injusta hem de manifestar-ho, no hem de callar mai.

Si és així que venen persones a kedades que estan en les condicions abans esmentades, que es digui, perquè el que aquí es vol fer es prohibir a la gent sense dir les coses clares, i la gent es mereix saber tota la veritat si se li ha de prohibir. No es pot tenir tot, es a dir, prohibir i estalviar-se d'haver de dir les coses com son. Un cop s'hagi fet això podem parlar de com ho podem fer per posar-nos d'acord.

Spacer

Picture
bertran

Trobo que

Date Sunday, February 28th 2010, 2:56 PM

he exposat unes respostes a les teves exposicions, però no he rebut el mateix per la teva banda. Pel que no entraré en temes nous com en la ètica de la intimitat (legislada per cert).

Crec que ens anem anant del tema, així que cal fer un repàs:

Parles molt de la estetica de la imatge, pero no vaig per aki:
- Pot haver gent que hagi rebut amenaces verbals o físiques?
- Pot haver gent que hagi ja patit agressions físiques?
- A banda d'altres motius...

Aquesta gent no té dret a la intimitat?

Què creus que és més important?
A - La intimitat de la gent
B - Les ganes de fer fotos i penjar-les a internet

Si creus que és important la B, aquesta gent no hauria de venir a les trobades per que algú vol fer fotos?

Spacer

Picture
Meni

Perdoneu

Date Sunday, February 28th 2010, 7:18 AM

Disculpeu que torni a escriure, es que he vist que hi havia error en el 3er paragraf, el tronu a escriure correctement.

"Pel que fa al RESPECTE, la definició que has posat és molt maca i tal, però a mi la estètica d'una definició no em serveix de res. A mi m'interessa la questio practica, portar la definicio a la vida real. El concepte de RESPECTE teé dos elements per a mi, sense uns dels quals ja no parlariem de respecte: COMPRENSIÓ I IMPOSICIÓ. Jo estic d'acord amb la part de la COMPRENSIÓ, el fet de tenir en compte el que pensen els demes, ser empàtic, intentar entendre perquè els demes diuen o fan el que fan i que es el que els porta a dir o a actuar d'una determinada forma. Però no s'ha de confondre el tot amb la part, perquè per desgracia el respecte no es nomès això sino que comporta altres coses, i ara ve la segona part del concepte de RESPECTE. RESPECTE és, a més de la COMPRENSIÓ, la IMPOSICIÓ. Es a dir, els que demanen respecte volen també que no es faci res en contra del que ells pensen o fan. Pero mira per on, al demanar respecte per a ells (per als seus interessos) al mateix temps s'esta perjudicant a altres persones, ja que en la majoria de casos defensar els interesoss de uns perjudica els interessos dels altrs. Que contradictori no??? Els que demanen respecte al mateix temps estan perjudicant a altres, com pot ser??? Doncs es així, aixi que els que demanen RESPECTE el que estan fent en realitat es contradir-se, perque el que provoquen es el que volen evitar per ells."

Spacer

Picture
Meni

Això veig que va per llarg

Date Sunday, February 28th 2010, 6:53 AM

Ara aquesta sí que és una resposta al administrador. Abans que res, voldria deixar clar que jo no dic tot això perquè el tema em toqui directament, ja que no estic a cap xarxa social d'akestes (no hi trobu res d'interessant), perque no tinc camera de fotus ni utilitzu la camera del mobil (no tinc fotos fetes), ni m'agrada fer ni ferme fotus. Si no tinc cap fotu posada no es perquè no m'agradi que em vegin ehh i ho faci per intimitat eh???? No mal interpretis. Si no tinc cap fotu es perquè per mi la imatge es una esclavitud, no li donu tanta importancia i haver de posar fotus em mata, així que passo d'haver de preocupar-me.

Per tant, jo no em sento directament afectat per això qu es vol imposar, ja que si fos per mi ja podries imposar totes les normes que volguessis sobre aquest tema, perquè a mi me es iwal que em facin fotus a mi i que les penjin. El que no m'agrada es sentir-me com em vaig sentir al sopar, amb la sensació de control que vaig notar, i que sincerament es desnaturalitzar-ho tot. Es un tema de conviccions personals, de justicia i de sentit comú.

Pel que fa al RESPECTE, la definició que has posat és molt maca i tal, però a mi la estètica d'una definició no em serveix de res. A mi m'interessa la questio practica, portar la definicio a la vida real. El concepte de RESPECTE teé dos elements per a mi, sense uns dels quals ja no parlariem de respecte: COMPRENSIÓ I IMPOSICIÓ. Jo estic d'acord amb la part de la COMPRENSIÓ, el fet de tenir en compte el que pensen els demes, ser empàtic, intentar entendre perquè els demes diuen o fan el que fan i que es el que els porta a dir o a actuar d'una determinada forma. Però no s'ha de confondre el tot amb la part, perquè per desgracia el respecte no es nomès això sino que comporta altres coses, i ara ve la segona part del concepte de RESPECTE. RESPECTE és, a més de la COMPRENSIÓ, la IMPOSICIÓ. Es a dir, els que demanen respecte volen també que no es faci res en contra del que ells pensen o fan. Pero mira per on, al demanar respecte per ells no estan tenint que defensar els seus interessos pot voler dir perjudicar el dels altres, i al demanar que se'ls respecti, al mateix temps s'esta perjudicant a altres persones. Que contradictori no??? Els que demanen respecte al mateix temps estan perjudicant a altres, com pot ser??? Doncs es així, aixi que els que demanen RESPECTE el que estan fent en realitat es contradir-se, perque el que provoquen es el que volen evitar per ells.

Es aquest segon element, el D'IMPOSICIO, el que no m'agrada del RESPECTE, perquè avui dia està molt de moda demanar que se'ns respecti, però no pensem que potser al demanar que ens respectin estem tmb perjudicant als demes. Potser és una cosa que molts cops no en som conscients. Per això no m'agrada que es demani RESPECTE tan fàcilment i tan a la lleugera, perque el concepte de RESPECTE no es tan inofensiu com pot semblar.

Un dels pilars de la societat d'avui en dia es el RESPECTE, pero que comporta això? Doncs que s'han de fer les coses sense molestar a ningu, i que tots estiguin contents. Però les coses no es fan d'aquesta manera, o no s'haurien de fer. Les normes socials i de es fan per SENTIT COMU, per ETICA, per CONVICCIO, es fan perque es creu que es el MES CORRECTE. Les normals socials no haurien de ser la suma dels interessos, sino que les normes socials haurien de tenir sobretot un component d'ETICA, que les regulacions contingudes en les normes tinguessin la seva rao de ser en la ETICA. El RESPECTE el deixaria en el terreny de les relacions interpersonals, ja que en el terreny de les normes socials és un impediment per avançar moralment i eticament, ja que al veure'ns obligats a respectar totes les posicions, estem anulant la nostra capacitat de criticar i de avançar, i ens estanquem.
Ara entendras que et digues que era comprensible el que deies pero no respectable,perquè jo puc entendre els motius de perque una persona fa una cosa (COMPRENSIO) però no respectar-ho. No eras conscient d'aquestes dues parts del concepte de RESPECTE, i per tu COMPRENSIO i RESPECTE són sinònims, quan en realitat no ho haurien de ser.

Llavors, quins interessos hi ha en el tema de les fotos? S'ha de diferenciar entre el fet de fer fotus, i el fet de publicar-les. I el que s'esta imposant es que, no nomes no es pugui fer fotus lliurement, sino que a mes les fotus que es facin s'hauran de publicar nomes aquí. I jo estic en contra tant que es prohibeixi fer fotus, perque no crec que hi hagi res que justifiqui la seva prohibició. Es poc ETIC prohibir a una persona fer una cosa per uns motius com els de la IMATGE i la INTIMITAT, conceptes egoistes i superficials. Crec que el que és mes correcte es deixar de banda aquests arguments i NO PROHIBIR A LES PERSONES PER MOTIUS COM AQUESTS.

I estic fart que s'utilitzi EL ARGUMENT de la dona maltractada. Es un argument manipulador, i es fer trampa utilitzar aquest argument tan a la lleuguera. I em sap greu dir-ho pero al treure akest argument, s'esta sent catastrofista i populista. Les coses no son com s'expliquen.

Em sembla una idea paranoica el haver de fer kedades on es puguin fer fotos i kedades on no se'n puguin fer. A aquest extrem hem d'arribar? Jo crec que una solució més raonable, i no tan extremista, es que les persones que defensen que no es pugui fer fotus es que reflexionin, que no siguin tan extremistes, tan tancades de ment, que intentin relativitzar, veure les coses com realment son i no veure perills on no n'hi ha. Que la intimitat es un concepte egoista, en una societat ETICA aquest concepte no hauria de ser dominant.

Spacer

Picture
bertran

A veure si ...

Date Saturday, February 27th 2010, 12:06 PM

Et sembla comprensible però no respectable el que exposo? hmmm explica això si us plau, per que no trobo que s'entengui massa. Sempre havia pensat que el respecte als altres estava per sobre de la comprensió del que diuen. Encara que hi està estretament relacionat...

Si hi ha cap denúncia per que algú penja fotos o texts indegudament no serà adreçada al xat o als seus responsables. Un cop s'expressa que cadascú és responsable del que hi penja, penso que queda clar qui n'és el responsable. Em penso que en temes legals la web ja està prou madura. Una web no és com un diari on hi ha un editor que ho pot i ho ha de revisar tot. Aquí cadascú se n'ha de fer responsable del que li pertoca. Uffff és que si fos com tu penses no hi hauria web per que la feina de revisar-ho tot seria evidentment inacabable!

Aquí hi ha dos interessos (o més) en conflicte:
- Els que volen fer fotos (i segons dius les poden penjar lliurement a internet)
- Els que no volen que les pengin i mantenir la seva intimitat

Però penso que per respecte als que volen intimitat, és més fàcil que els que volen fer fotos se n'abstinguin. O en cas contrari, la solució pels que volen intimitat, seria marxar del lloc on es fan fotos. O no ho veus així? O obvies que si algú perillós veu fotos d’alguna víctima a la sortida pot saber de quin àlies té i trobar-la/lo a un altre sortida i...

Em penso que pel que fa a les raons ha quedat clar. Penso que hom entén que compensa més el desig a la intimitat d'uns quants, que les ganes de fer fotos i penjar-les d'algun/a.

En tot cas penso que si hi ha més gent que pensa com tu seria interessant que ho digués, i si aneu a cap sortida, els que no volem sortir a les fotos no vindrem. O farem sortides on es poden fer fotos i d'altres on no se'n poden fer. Respecto la teva opinió, però has d’entendre que les possibles conseqüències poder ser nefastes, i no estic sent catastrofista.

Respecte al respecte penso que hi ha lectures interessants:
http://www.xtec.cat/~ccis cart/annexos/respectealsa ltres.htm

http://ca.wikipedia.org/wiki/Respecte
El respecte és un valor ètic o moral que reconeix que una persona o quelcom té vàlua. Per a alguns, el respecte a les relacions interpersonals comença al reconeixement de l'individu com a entitat única i que necessita ser comprès per l'altre. Consisteix a saber valorar els interessos i necessitats dels demés.

Dius: "Si a mi no em fa res que em facin fotos, perquè no puc intentar que els altres se'n adonin que es absurd preocupar-se per això? En fí, amb ironia, us dic que respectu el que dieu."

Home, si ho dius amb ironia és que no ho trobes respectable. Però tot i això tu no tens cap foto teva al perfil.

Spacer

Picture
Meni

Una altra cosa

Date Friday, February 26th 2010, 4:14 AM

Per cert, m'oblidava de dir que el que vaig escriure anava dirigit als usuaris, no era una resposta a l'administrdor. No tinc cap dubte que ell ho fa pel seu interes i estalviar-se problemes amb el seu xat per alguna denuncia i queixa. Es comprensible (no respectable) que ell digui el que diu, pero vosaltres que també ho accepteu sense queixar-se, ja em sembla més preocupant.
Els argument que s'han donat no son valids per prohibir-nos fer fotos. L'argument de que a una persona el pot veure el seu jefe, doncs que sabeu que l'internet comporta consequencies, te coses dolentes i bones, i s'han d'acceptar, no podem pretendre controlar-ho tot al nostre gust. L'argument de que es fa per "protegir persoens que esiguin assetjades" nomes seria valid si tinguessim la certesa que en un sopar concret sapiguessim que ve una eprsona amb aquestes característiques, pero fer-ho per si de cas em sembla prohibir molt a la lleugera. doncs això no s'hi val. I res a dir sobre la intimitat, això em sembla ja el més absurd, i es lo mateix que abans, es l'ansia de poder controlar-ho tot sobre nosaltres.
Aneu acceptant amb un si totes les normes que s'imposin, perquè tenim ana por a alçar la veu i preferim conformar-nos i acceptar el que ens imposen, es una posició més còmode.

Spacer

Picture
Meni

Respecte, respecte, respecte..ufff...

Date Thursday, February 25th 2010, 1:27 PM

Jo soc el primer en defensar les normes, però sempre fent un analisi dels pros i dels contra, i veure que compensa. Jo em pregunto, es necessari imposar una norma d'aquest tipus? El pròxim que sera, no podrem mencionar el nom d'una altra persona en els sopars sense permis?? Pensem una mica en el que estem fent, perquè a vegades amb l'excusa del RESPECTE, el que estem fent es legitimar accions absurdes, i el respecte anul·la la capacitat de critica. Per això la societat som com ovelletes, respecte a TOT, i no ens plantejem si hem de canviar alguna cosa. Si a mi no em fa res que em facin fotos, perquè no puc intentar que els altres se'n adonin que es absurd preocupar-se per això? En fí, amb ironia, us dic que respectu el que dieu.

Spacer

Picture
viso

"COMOOOOOOOOOOOOR"

Date Tuesday, February 23rd 2010, 5:22 PM

hola, a tothom que m'estigui llegint.
L'altre dia vaig anar a la primera trobada del xat.cat i m'ho vaig passar la mar de bé; el soparet, les xerrades, les tafanaríes.... La meva sorpresa va ser quan vaig treure la meva càmara i sento:"no es poden fer fotos...." I vaig pensar entre mi "COMOOOOOOOOOOOOR" em prohibeixen fer fotos amb la meva súper càmara????
Però, com sempre el bon enteniment em va fer comprendre:SI A MI NO EM MOLA SORTIR A LES FOTOS, PER QUÈ ALS ALTRES SÍ?????

Spacer

Picture
livings71

tema fotos

Date Tuesday, February 23rd 2010, 5:12 PM

jo crec que s´ha de respectar el fet de voler o no sortir a les fotos i en el moment de fer-ne alguna s´ha d´avisar a qui pugui sortir per si no ho vol.
un altre tema es a l´hora d´exposarles que hauria de ser lliure el poder exposarles aqui a la mateixa pagina del xat cat pero no el ferho en qualsevol altra pagina o medi aliè si més no sense permis de qui surti en la o les fotos que es vulguin divulgar.

Spacer

Picture
airun123

Tela de com arriba a se la gent....

Date Tuesday, February 23rd 2010, 2:40 PM

El dissabte al sopar es van fer fotos per tenir de forma personal, sense tenir la intenció de publicar al xat ni a cap lloc d'internet...
El que no veig be és que ara la gent que no vol sortir o no va venir, tingui accés a les fotos... si vols fotos accepta sortir-hi!
Jo no vull que la gent que no va venir al sopar tingui coneixament de la meva imatge.
Així que voto per tal de que només tinguin accés en aquestes fotos la gent que hi accepta sortir!!!!!

Spacer

Picture
Joan29

Molta xuminada

Date Tuesday, February 23rd 2010, 12:38 PM

Per 4 fotos, no? si surts a una foto és perquè t'hi poses bé.

Spacer

Picture
markuss

jejeje

Date Tuesday, February 23rd 2010, 11:53 AM

bueno com ningu diu res de videos ke sepais ke vaig colocar microcamaras als lavabos de les tias jajaajajjaaajajaaa ;)

Spacer

Picture
Nico

és el qeu passa

Date Monday, February 22nd 2010, 2:10 PM

en general a la societat: quan més creix, més complexa es torna i més regulació necessita.

salut

Spacer

Picture
titolero

ja ho sabia jo jajajaja

Date Monday, February 22nd 2010, 12:58 PM

el dissabte em partia el cul per que sabria que passaria aixo

Spacer

Picture
erratica

has tornat a viatjar al futur eh?

Date Monday, February 22nd 2010, 12:38 PM

el proxim viatge em podries convidar? anar a la lluna no m'impressiona, però viatjar al futur m'encantaria....

Spacer

Picture
bugy

Doncs

Date Monday, February 22nd 2010, 11:13 AM

Em sembla perfecte respectar el dret a l´intimitat de les persones. Un petó.

Spacer

Picture
yolandaba

Totalment d'acord jefe!!

Date Monday, February 22nd 2010, 10:54 AM

S'ha de respectar tant als que vulguin com als que no vulguin sortir a les fotos. Em sembla molt be tot el que tu proposes.
En devant!!!

Spacer

Picture
siddharta

vaig llegir

Date Monday, February 22nd 2010, 10:11 AM

FOTOS ROBADES !

i vaig pensar mmmm això és posa interessant ...

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Tot es cada vegada més complicat

Date Monday, February 22nd 2010, 4:10 AM

gràcies en bona part als advocats.

El teu plantejament és perfecte però no assegura que no hi hagi problemes. Caldria el consentiment escrit dels fotografiats la fotografia dels quals es publicita. Ja sé que això és delirant, però és així.

Dit això, amb els nostres nicks ja es veu els que som partidaris de que hi hagi una foto nostra i els que no.

Spacer

Picture
zinc

De fet

Date Sunday, February 21st 2010, 7:39 PM

Es una llàstima que es tinguin de posar normes per cose tan bàsiques,pero estic d´acord i alhora una mica disgustada,perque en una societat que em diem "avançada"no tindrie ni que existir el plantejament,pero per mi endavant si es necesari.
Una abraçada
Dolors

Spacer

Picture
Goosy

bertran

Date Sunday, February 21st 2010, 6:36 PM

yoyalment d'acord am el que dius,fins ara aquest dret a la intimitat sa repectat,i qu a vulgut les fotos i a vingut als sopars o quedades sels i a enviat am privat i crec que aixo es te que mantenir i respectar i respecatar a les personas, al o de fer llista dels que volen sorti o no a les fotos a una quedad i fer una sesio de fotos pels que donin els consentiment total ment d'acord i a lo de fer un album de la gent del xat i de les quedades de la gent que doni el permis es una gran idea, per part meva tens el consentiment de feru am les fotos que sorti o en les que pogui sori en proximes quedades.

p.d. siusplau que la gent respecti aqueste norme i respecti tambe el dret de la gent en aquet tema i que no es falti el respecta a la gent ni sel tracti de tontos o sel matxaqui per aixo, siguem respectuosus els uns am els altres.

Spacer

Espai
 

Escriu el teu comentari per aquest article

Espai Espai
Espai
  Ho sentim, els usuaris no registrats no poden escriure comentaris | Registra't
   



Més articles

 

Vols llegir més articles escrits per bertran? Aquí son els últims articles.

 
Bullet Xat.Cat fa 10 anys i
  Data 28/02/17 Icona 4954 Data 22 comentari/s  
Spacer
Bullet canvi de servidor
  Data 06/01/15 Icona 2067 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet Sopar Single i nit dels
  Data 27/12/14 Icona 2058 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet SOPAR-TEATRE: Cristòfor
  Data 13/12/14 Icona 1581 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet Sopar de Singles a l'Empordà
  Data 15/11/14 Icona 2472 Data 11 comentari/s  
Spacer
Bullet El xat ja va
  Data 28/09/14 Icona 1670 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet canvi de servidor
  Data 26/09/14 Icona 1727 Data 10 comentari/s  
Spacer
Bullet Ahir el servidor ha
  Data 24/09/14 Icona 1621 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet Xat ja va
  Data 09/09/14 Icona 1788 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet El xat ja va
  Data 02/09/14 Icona 1672 Data 9 comentari/s  
Spacer
Bullet Canvi de servidor
  Data 01/09/14 Icona 1758 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet El Xat torna a sortir
  Data 02/04/14 Icona 2430 Data 10 comentari/s  
Spacer
Bullet Trobada petonera
  Data 12/03/14 Icona 1960 Data 9 comentari/s  
Spacer
Bullet 20 petons entre desconeguts
  Data 11/03/14 Icona 1865 Data 11 comentari/s  
Spacer
Bullet Sobre Platja d'Aro
  Data 23/02/14 Icona 1746 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet "Els trolls només
  Data 19/02/14 Icona 2004 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet Copiar d'altres
  Data 30/01/14 Icona 1810 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet Xat en Català per Android
  Data 28/01/14 Icona 3291 Data 9 comentari/s  
Spacer
Bullet Vols un àlies / nick
  Data 20/01/14 Icona 1850 Data 11 comentari/s  
Spacer
Bullet Fòrum dels bons desitjos
  Data 01/01/14 Icona 2124 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet Canviem de nom!!!
  Data 28/12/13 Icona 1952 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet Festa dels 80's
  Data 22/12/13 Icona 1705 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet _Esparta_ i Casatbusk
  Data 19/12/13 Icona 1880 Data 13 comentari/s  
Spacer
Bullet Treiem l'Esparta
  Data 05/12/13 Icona 2413 Data 25 comentari/s  
Spacer
Bullet Indefensió apresa
  Data 20/11/13 Icona 1896 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet Arribarem a ser independents
  Data 20/11/13 Icona 2230 Data 24 comentari/s  
Spacer
Bullet Ahir vaig fer 10 anys
  Data 01/10/13 Icona 1939 Data 12 comentari/s  
Spacer
Bullet La Via Catalana al món
  Data 12/09/13 Icona 1889 Data 9 comentari/s  
Spacer
Bullet Via Catalana al 94.2%
  Data 03/09/13 Icona 2103 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet Error per entrar al
  Data 24/06/13 Icona 1786 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet Encara hi ha entrades
  Data 21/06/13 Icona 1847 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet Ja som 16.000 !!!
  Data 07/06/13 Icona 2008 Data 10 comentari/s  
Spacer
Bullet Ja portem 100.000 signatures
  Data 16/05/13 Icona 1934 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet Es busca president per
  Data 29/04/13 Icona 1776 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet Canvi de titular a Jazztel
  Data 24/04/13 Icona 2221 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet Entrevisten a l'andalusa
  Data 15/04/13 Icona 1974 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet ¡A mí me hablas en
  Data 12/04/13 Icona 2103 Data 10 comentari/s  
Spacer
Bullet Canvi de titular a Jazztel
  Data 08/04/13 Icona 2108 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet Incidències al nou
  Data 16/03/13 Icona 1882 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet Ja tenim pel xat!
  Data 08/03/13 Icona 1889 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet Donacions de 3€ pel
  Data 06/03/13 Icona 2072 Data 14 comentari/s  
Spacer
Bullet Donacions 2012
  Data 03/01/13 Icona 2736 Data 10 comentari/s  
Spacer
Bullet Espanya accepta el referèndum
  Data 28/12/12 Icona 1872 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet Salvem el programa Thalassa
  Data 08/11/12 Icona 1981 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet Distància entre perfils
  Data 07/11/12 Icona 1929 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet La web del Mas Masaller
  Data 30/10/12 Icona 2002 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet El Xat.Cat surt a TV3
  Data 27/09/12 Icona 2035 Data 12 comentari/s  
Spacer
Bullet Fundem el partit polític
  Data 01/04/12 Icona 2328 Data 13 comentari/s  
Spacer
Bullet CONSTITUCIÓ GRUP POÈTIC
  Data 20/03/12 Icona 2105 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet Dobles àlies (nicks)
  Data 09/03/12 Icona 1417 Data 5 comentari/s  
Spacer
Espai
Espai
Espai

Cerca al meu bloc

 


Donar un cop d'ull a tots els blocs
Espai
Spacer
Espai

Articles antics

Gener

 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 

Desembre

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 
 
Espai
Spacer

Referències

Col·labora!
Spacer
Contacta amb el suport / Avisa'ns d'abusos
Spacer
Posa'ns als favorits
Spacer
Política de privacitat, Termes d'ús & Legal
Spacer