Xat Catala
Entra Registra´t
     
 
La meva foto

Benvingut/da al meu bloc!

Krustaci ha escrit 4 articles i te 34 comentaris. L'últim article ha estat fet el 19/04/10

perfil de'n(na) Krustaci | àlbum de fotos de'n(na) Krustaci

   
Espai
Espai
   
 

Article del bloc de Krustaci

Espai
 

Quins canvis faries a l'actual selecció catalana de futbol?

Data dimarts 16/febrer/2010 - 11:42 Icona 1042 Data 21

Titulars: Valdés; Bruno, Puyol, Piqué, Capdevila; Oleguer, Xavi, Busquets, Verdú; Bojan Krkic, Sergio Garcia.

Suplents: Codina, Lopo, Fernando Navarro, Gabri, Cesc Fàbregas, Oscar Serrano, Coro, Sergio i Moisés.

Aquesta va ser la convocatòria davant d'Argentina a l'últim partit de la selecció i primer amb el senyor Cruyff com a entrenador.
Opineu i exposeu els canvis a l'equip titular, jugadors que fotrieu fora i jugadors que convocarieu.

Una abraçada! Una nació, una selecció. Propera parada, rugby! :D



Espai
Spacer
Espai
   
  Escriu articles al teu bloc
Espai
 
 

Comentaris sobre aquest article

Espai Espai
 
Picture
Krustaci

Meeeeeerda! Perdó ing82!!

Date Saturday, February 20th 2010, 4:38 PM

Tot allò que deia no anava referit a tú, espero que em disculpis, amb tu no discrepo en res... Merda, la vista m'ha enganyat i m'he equivocat d'usuari. Allò anava referit a la Vegana.

"... a en Le Pen tampoc li mola que a la selecció francesa hi hagi segons quins jugadors...
A banda de suar la samarreta s’ha de suar la llengua?
I com es mesuren els sentiments? Hi ha algun "sentimentòmetre"?"

Perdó ing82

Spacer

Picture
ing82

Krustaci...

Date Friday, February 19th 2010, 10:28 AM

en quin moment t'he faltat jo al respecte? que dius que t'he comparat amb un "putu feixista i racista"? estic flipant! m'he perdut algo o què?

Només he dit que hi ha jugadors a la selecció catalana que mai els he sentit parlar en català, i per mi, l'idioma és una part molt important del meu país. I jugadors que tinguin el nom que tinguin o el cognom que tinguin i no els dóna la gana de parlar en català mai, ni quan un entrevistador els fa una pregunta en català, q voleu q us digui... jo no els considero gaire catalans!

Jo només he donat la meva opinió en un simple bloc, i perdona, si tant et molesta el que dic, no et procupis q en un bloc teu ja no opinaré més!

PD1: Vergana, en Jordi Cruyff ja va jugar a la selecció catalana al seu temps.
PD2: Odi, un jugador sí q pot jugar a les dues seleccions (catalana i espanyola), un exemple són, en Xavi, Puyol...
PD3: Krustaci, en Le Pen jo no l'he anomenat mai!

Espero no haver-me deixat res... Visca la llibertat d'expressió!

Spacer

Picture
perearara

Et dono tota la rao ing82

Date Friday, February 19th 2010, 10:26 AM

Es veritat, ki no parli catala, fora, de la selecció.
Es normal que la nostra selecció sigui gent catalana, aunque no hi entengui gaire de futbol, pero yo penso igual k la ing82.
Es igual en el exemple, de un contratista d'obres, el contratista catala, doncs agafara per la seva obra gent d'aqui catalana, k no abans inmigrants i ke es duguin la feina ells.
Yo ho veig d'aquesta manera

Spacer

Picture
odi_rabia

preguntaaaaa

Date Friday, February 19th 2010, 9:39 AM

I a tot això una petita pregunta! un jugador pot vestir la samarreta de la selecció catalana i també la de l'espanyola?

salut i bon futbol!

Spacer

Picture
Krustaci

jajajaja!

Date Thursday, February 18th 2010, 6:47 PM

Gran comentari! Salut i Revolta!

Spacer

Picture
Rasko

Krustaci

Date Thursday, February 18th 2010, 6:05 PM

Clar que tens raó que tot el que sigui visualitzar la realitat catalana a l'estranger suma. I ja sé que tenim seleccions oficials. Però continuo pensant el mateix. L'objectiu final és i ha de ser, la Independència. I crec que si no ho fem aviat ja no hi serem a temps.

Cada dia Catalunya és més CataluÑÑa. I només cal passejar-se per molts indrets d'aquest país sense estat.

No sé, per donar una opinió... el Tamudo ni per recollir pilotes.

Salut i lluita! ;)

Spacer

Picture
Krustaci

ing82!

Date Thursday, February 18th 2010, 5:33 PM

Només deia, se'ns anims d'ofendre a ningú, (crec que no em mereixo que per la teva cara sigui comparat a un putu feixista i racista) que jugadors com en Tamudo que SUA de Catalunya i tot acte que la representi no hauria de ser a una HIPOTÉTICA selecció catalana oficial. Més que res, perquè seria una auténtica obligació. Ell no es sentiria agust representat un país que, segons ell, no és el seu. A un club, un jugador no té perquè sentir la samarreta, que si la sent millor, però amb que jugui bé i la sui, ja hi tenim bastant. A una selecció és diferent, els jugadors no juguen per una entitat esportiva només, juguen per un país, per la gent d'aquest país que es sent representada amb ells. Només demanaria un respecte i que gent com en Tamudo no fos convocada, més que res perquè per veure txulos poligoneros amb la samarreta de Catalunya, poso a Espinete i a Blas, com faria el senyor Rasko...

Només espero un mínim de respecte, així que si pots mantenir a personatges del grau de Le Pen 30 metres lluny d'aquest article, t'ho agrairé. Gràcies.

Spacer

Picture
Krustaci

Rasko!

Date Thursday, February 18th 2010, 5:20 PM

Completament deacuerdillo. Però li vaig deixant clar per començar que Catalunya té selecció oficial (qualsevol jugador d'un seguit d'esports nascut a Catalunya ha de jugar amb la selecció catalana i no amb cap altra). Bitlles, Rugbi Lliga, Futvolei, Touch Rugbi, Bike Trial, Futbol Sala, Patinatge, Karate, entre d'altres. http://www.seleccions.cat /index.php?option=com_con tent&view=category&layout =blog&id=43&Itemid=48&lan g=ca

Poc a poc es va aconseguint l'acceptació de nous esports, cada cop més importants, evidentment l'estat espanyol no consentirà permetre una selecció catalana des d'un inici, però tot al seu degut temps. Potser te la sopla l'esport com a molta gent, però la realitat, per sort o per desgràcia, és que la inmensa majoria de la població mundial s'enganxa a l'esport i, per tant, és un medi de promoció. Així que si vols un estat reconegut, la teva llibertat i que juguin l'Espinete i el Blas a la selecció, obre una mica els ulls, perquè no a tothom l'importa la política com et pot importar a tú o a mi, hi ha més gent a qui l'importa l'esport. Potser un anglès que descansa tranquilament a casa veient un campionat de bitlles s'entera de que existeix una nació al Mediterrani que s'anomena Catalunya on parlen català i que té la seva selecció de bitlles.

Per arribar a la llibertat, es tenen que aprofitar totes les vies possibles. ;)

Salut!

Spacer

Picture
Rasko

Sincerament...

Date Thursday, February 18th 2010, 3:07 PM

a mi la "selecció" catalana de futbol (entre cometes perquè tot i que la federació Catalana és anterior a l'espanyola no és pas oficial enlloc). Per tant, per mi com si juga l'Espinete, el Blas i el Cocodrilo Dundee.

El que vull d'una vegada és que tinguem un ESTAT PROPI. I després tindrem seleccions de futbol, de petanca, de caniques i del que volguem, on podrà jugar el Mohamed, el Mwinda, el Joselito, el Vicentet i qualsevol que visqui a Catalunya.

Vull marxar d'Espanya, estic fart de sentir-me estranger al meu país!!! (és que avui he estat per BarZelona i cada dia més... ESPAÑOLA!!!) O fotem el camp aviat d'Espanya o els colonitzadors espanyols hauran aconseguit el que van assolir a les Amèriques. És a dir, assimilar-nos i ser ben CASTELLANS!!

Spacer

Picture
Vegana

Ing82:

Date Thursday, February 18th 2010, 10:35 AM

i què fem amb un tio que es diu Iker (Casillas) que és d’Avila, se sent de Móstoles i juga, ara, al Real Madrid? Selecció Espanyola? Euskaldun???? Avilense? Mostolenca????

Fet i fet, si el que compta és el sentiment, podríeu fitxar el Matthew Tree... que no sé si juga gaire bé a futbol però defensa el sentiment català tot i tenir un nom tant poc nostrat (o el podem rebatejar com a Mateu, o Mateuet)...

... i si el que compta és el nom, podríeu fitxar al fill del Cruyff (tot i que el seu pare no sé si se sent ara més català malgrat el que li reporti estar a la selecció).

Ais, quins embolics.

Spacer

Picture
ing82

sentiment català

Date Thursday, February 18th 2010, 9:55 AM

Sí, jo no he dit res de cognoms! a mi m'és igual el cognom que tingui cadascú, de fet és molt més important el nom que no pas el cognom. És diferent dir-se Albert o Alberto, Carles que Carlos... el cognom no importa, el que és realment important és el sentiment i jugadors com en Tamudo i en Sergio (recordo, no Sergi) de sentiment català en tenen zero, el mateix que jo d'espanyol!

Spacer

Picture
Vegana

Vaja, Krustaci...

Date Thursday, February 18th 2010, 9:06 AM

... a en Le Pen tampoc li mola que a la selecció francesa hi hagi segons quins jugadors...
A banda de suar la samarreta s’ha de suar la llengua?
I com es mesuren els sentiments? Hi ha algun "sentimentòmetre"?

Spacer

Picture
Markus7

puf xD

Date Wednesday, February 17th 2010, 6:57 PM

si parlem de futbol fem-ho bé, yo al pro evolution havia fet la seleccio catalan, com a bon friki del futbol i dels videojocs de futbol, per mira perque podria ser competitiva

Valdes
Pique Puyol Capdevila Curro Torres (encara que es d'origen alemany)
Cesc Xavi Busquets Sergio Gonzalez
Luque Luis Garcia (l'ex del liverpool no el cantamanyanes de l'espanyol)

i et queda una alineacio de collons!

i al banquillo, pos jorquera, fernando navarro, oleguer, lopo, damià abella, tamudo, sergio garcia, bojan, oscar serrano i si falta algun puesto agafas algun de lespanyol que no son gaire bons pero per complir si et falten ya tires...

Aixo pel pro evolution a la vida real ya es una altra historia...

luque, luis garcia, tamudo, curro torres... akests estan acabats...

Spacer

Picture
neo-32

Krustaci...

Date Wednesday, February 17th 2010, 3:52 PM

l'ing82 crec que diu només catalans, que parlin la llengua...
Els cognoms són una altra història... ;-)

Spacer

Picture
Krustaci

I tant!

Date Wednesday, February 17th 2010, 2:39 PM

Jo mateix tinc cognoms espanyols, això no té res a veure jeje.
El que volia expressar és el que diu ing82, m'és igual els cognoms i la descendència (algo completament feixista, si es té en compte) el que condicionaria el fet de jugar a la nostra selecció seria més bé el sentiment de cadascú, el senyor Tamudo és de Santa Coloma, però es sent català com jo andalús, en Lopo igual, Sergio Garcia, Sergio González,... I algun més hi ha...

Un exemple claríssim de que els cognoms no importen, és l'Oscar Serrano, del Racing, sempre fidel a la selecció i catalanoparlant de Girona.

Una forta abraçada!

Spacer

Picture
ing82

Només catalans!

Date Wednesday, February 17th 2010, 9:52 AM

Per començar: tots els que no parlen català, FORA! aquests no es mereixen estar en una selecció com la nostra. I això ho dic sobretot pel Sergio González que no el trago!

Spacer

Picture
erratica

no cas krustaci

Date Wednesday, February 17th 2010, 6:36 AM

es que quan el cetic sent alguna paraula com independentisme, catalanisme, nacio catalana, selecció catalana.... perd el nord, i llavors o te la pastilleta a mà o escriu coses com les de sota....
Tot i això sap que l'estimem tal qual...

Pel que fa al tema, jo no jutjaria per cognoms si no per sentiment, que vingui tot el que senti el que vol dir una selecció com la nostra

Spacer

Picture
Krustaci

Ironia?

Date Wednesday, February 17th 2010, 6:14 AM

Oi? Ets graciós.

Spacer

Picture
cetic

jo

Date Wednesday, February 17th 2010, 5:37 AM

castraria a tothom que no es sentis independentista i enviaria els seus collons a madrid i diria cap espanyol naixera a catalunya i plis plas feina feta tu un mur ben alt a la frontera i au a disfrutar de l'endogamia pajillera en pos del sentit comu....

Spacer

Picture
Krustaci

I els Butiflers?

Date Wednesday, February 17th 2010, 3:17 AM

Hi han jugadors com en Lopo o en Sergio Garcia (del pal Tamudo), que ja sabem de quin pal van, que en penseu d'aquests persons? Acceptables? O els canviarieu per altres que sentin més la samarreta i la nació per així dir-ho en el cas de que la selecció fos oficial amb dret a competició oficial i tot?

Spacer

Picture
Joan29

Pocs canvis faria

Date Wednesday, February 17th 2010, 3:11 AM

Però Cesc Fabregas de titular.

Spacer

Espai
 

Escriu el teu comentari per aquest article

Espai Espai
Espai
  Ho sentim, els usuaris no registrats no poden escriure comentaris | Registra't
   



Més articles

 

Vols llegir més articles escrits per Krustaci? Aquí son els últims articles.

 
Bullet Rap en català, cada
  Data 19/04/10 Icona 2186 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet Temazo de The Podigy!
  Data 18/02/10 Icona 1007 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet Entra un català a un
  Data 17/02/10 Icona 969 Data 1 comentari/s  
Spacer
Espai
Espai
Espai

Cerca al meu bloc

 


Donar un cop d'ull a tots els blocs
Espai
Spacer
Espai

Articles antics

Novembre

 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 

Octubre

 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 
Espai
Spacer

Referències

Col·labora!
Spacer
Contacta amb el suport / Avisa'ns d'abusos
Spacer
Posa'ns als favorits
Spacer
Política de privacitat, Termes d'ús & Legal
Spacer