Xat Catala
Entra Registra´t
     
 
La meva foto

Benvingut/da al meu bloc!

Pitia ha escrit 29 articles i te 380 comentaris. L'últim article ha estat fet el 24/09/10

perfil de'n(na) Pitia | àlbum de fotos de'n(na) Pitia

   
Espai
Espai
   
 

Article del bloc de Pitia

Espai
 

Contradicció???????

Data dilluns 4/gener/2010 - 07:55 Icona 1659 Data 22

Sóc culé i sóc Catalana, tan una cosa com altre formen part de la mateixa magnitud i les mesuro amb les mateixes unitats. Però....es contradictori????
A veure, per aquí es parla molt de la independència, sembla ser que és una idea generalitzada dins el xat i per tant, suposo, extrapolable. I això em preocupa molt. No per catalana, que no tinc una idea clara si la independència m’aportarà més benefici personal, sinó per culé. I és que si Catalunya és independent, el barça ja no podrà participar a la lliga de futbol espanyola i per tant....ja no podrà competir contra el Madrid i això si que em toca molt els ovaris.
Per a tots aquells que demaneu a crits la independència: és que no voleu tornar a veure mai més un 2-6???????
Aish....tinc el cor dividit...i si no trobo una bona cola que me l’enganxi, em penso molt que triaré No a la independència i Si als Barça-Madrid!!!!!!!

Penseu molt abans de decidir!



Espai
Spacer
Espai
   
  Escriu articles al teu bloc
Espai
 
 

Comentaris sobre aquest article

Espai Espai
 
Picture
1714cat

bona aquesta!

Date Wednesday, January 6th 2010, 3:54 PM

per aixo en joan laporta esta tan enfurismat en crear una lliga europea, tots sabem que si catalunya fos lliure (que espero veureu algun dia), el barça, siguem realistes, s'enfonsaria... i aixo tampoc ho vull ni jo ni ningu!!
pero tambe esta clar que aquesta lliga europea ja esta en marxa, el president de la uefa hi esta a favor, i molts dels grans equips europeus tambe... nomes es questio d'esperar uns anys... salut!!!

Spacer

Picture
cetic

hoti cavall...

Date Wednesday, January 6th 2010, 6:05 AM

que veig que si no estic jo et donen feina igual...jajaja xD....dale canya xxx!!!

Spacer

Picture
Ostres

Gran problema!

Date Tuesday, January 5th 2010, 1:26 PM

Mira, si per un motiu jo no era independentista ni tinc clar que ho sigui jo ara mateix... és per aquest motiu, estimo taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaant el barça que no podria permetre que s'enfonsés a la misèria. Era el problema, perquè a mi em fa il·lusió veure Catalunya independent...però i el Barça :(.

D'altra banda, d'acord amb tu Sarralenc, jo ja fa temps que ho penso...la capital d'Espanya hauria d'haver estat Barcelona per centralitat de diners, indústria, comerç i potencial marítim i aeri. De fet, fins al final de la segona república, Barcelona era la ciutat més poblada i amb més indústria de totes. Després ja sabem què ha passat, Madrid ens ha passat per davant gràcies a nosaltres mateixos i a un tal Franco...però almenys veig que tenim Jocs Olímpics i els vam fer de puta mare, no com d'altres que s'han quedat en l'estocada dos cops quan es veien guanyadors!

Visca Barcelona i visca Catalunya i el Barça!

Spacer

Picture
sarralenc

Pitia,

Date Tuesday, January 5th 2010, 11:24 AM

No m'agrada ser "tajante" (el diccionari em diu "terminant" o "taxatiu")però el cas NO ÉS de posar noves fronteres; dins de l'Unió Europea no n'hi han.
I sí, FORE molt bonic eliminarles, però CAP GOVERN DEL MON les vol eliminar EXCEPTE per IMPOSAR la seua voluntat SOBRE UN ALTRE PAíS (Xina al Tibet, Rússia a Txetxnia, Marroc a ...).

Del què es tracta, específicament pel cas Catalunya -Espanya, és de ¿QUI MANA AQUI?

Hagi carinyo, o hagi odi, el que compta és QUI DECIDEIX el que jo( un poble) puc fer, ¿jo, o el veí? Més quan el veí, m'ha DEMOSTRAT QUE NI M'ESTIMA NI EM VOL AJUDAR PER RES! (Més aviat fer-me la guitza en benefici d'ell--cas dels aeroports, El Prat era PREFERIT per les Línees Aeres Internacionals sobre Madrid, perque Barcelona era la PRINCIPAL CIUTAT INDUSTRIAL I COMERCIAL DE LA PENINSULA--abans què Franco posés les trabes a la seua prosperitat per posar Madrid sobre). No es pot comparar el que era Catalunya abans de la victòria NAZI-FEIXISTA amb al que s'ha convertit després, i no es pot explicar tot aqui, perque ompliriem un volum sencer.

Podem pensar distint, però no es pot faltar al respecte, senzillament per que no se saben TOTES LES CIRCUMSTÀNCIES de les coses.

Un petonàs.

Spacer

Picture
Pitia

Sarralenc...

Date Tuesday, January 5th 2010, 6:32 AM

unes paraules molt sentides i que comparteixo plenament. Ni jo mateixa tinc clar si vull la independència o no, segurament no sento Catalunya com la sentiu altres, potser perquè gent que estimo és espanyola i em dol moltíssim el despreci que es té cap a Espanya, igual que el despreci que es té cap a Catalunya, ehhhhhh. Mira Sarralenc, sempre he sigut de la opinió que enlloc de fer noves fronteres....el que cal és eliminar-ne de velles!!!!!! No creus que aniriem millor?????????

Spacer

Picture
sarralenc

Pitia, si em permets,

Date Tuesday, January 5th 2010, 6:15 AM

No faré cap comentari sobre el què ja s'ha comentat aqui.

Dóna la casualitat que, cercant "L' Angel dels Nens"
he trobat un artícle que vaig escriure fa més d'un any,
el 24 de novembre del 2008:"LLENGUA LLIBERTAT,IMPOSICIÓ"

Perdonem si el transcric aquí. És massa llarg;
però crec què pot ACLARAR el què penso.

"LLENGUA, LLIBERTAT, IMPOSICIO
dilluns 24/novembre/2008- 07:41
Ja havía decidit no ficar·me en aquesta controversia de Catalunya-Espanya, llengua, llibertat,imposició....i totes aquestes coses implicades en aquest tema.
La major part de nosaltres, sigui per la raò que sigui, o per les experiencies d'una mena o altra que hem tingut, ja tenim formada una posició al respecte; per tant, les probabilitats de que CANVIEM de pensar són molt poques.
Després he pensat, així com jo, és possible que hi hagin altres persones que es troben en una situació assemblant a la meua, i potser, NO MÉS POTSER si expresso el que jo crec i sento,els ajudaré a prendre una actitut assemblanta que els deixarà més tranquils; per tant, si veig que aquest escrit pot ajudar als companys i companyes del xat, el "postejaré" sino, m'el quedaré en el "ordinador" (sempre em ve el mot "computador").

Com ja he expressat altres vegades, estimo Catalunya, potser més que res. Crec i vull una Catalunya lliure, sobirana, independent. M'agradaríe que a Catalunya tothom parlés català per voluntat propia i en tots els llocs del país. Voldría un estat democràtic (aquí hi han moltes idees diferentes del qué és democràtic)dins l"Uniò Europea. Una Catalunya que fos l'ALIADA MÉS FORTA D'ESPANYA.Però una Catalunya que sí pugui decidir com resoldre els seus problemes ella mateixa; no que li DONGUIN o pitjor que lIMPOSIN la solució un altre poble.

Dit això, sé i comprenc que hi han altres PERSONES que no creuen ni senten d'aquesta manera.
Entre elles n'hi han que me les estimo més que a la majoría de gent que conec. El meu germà, a qui
jo considero que és LA MILLOR persona de totes les que jo conec, no només no pensa així, sino què,
crec que equivocadament, no tolera que parlin de Catalunya com si fos un país diferent d'Espanya.
Creu que tot això d'independentisme, de que Catalonia is not Spain, i de que sóm diferents, no és res més que manipulacions dels polítics.
Fa uns anys m'hi vaig barallà. Jo em vaig posar com una fiera. Vaig cridar·li com un boig. Tots els presents
van quedar·se bocabadats perque jo SEMPRE era molt tolerant, comprensiu, ex-instructor de Dale Carnegie..... i ell era el "Corleone" de la familia; però aquell día ja no vaig poguer aguantar més el que ell deie i vaig EXPLOTAR! o sigui que allò va semblar una revolució! i ell va callar.

Ell segueix pensant el mateix que pensave abans, i jo segueixo sent independentista; però tots dos ens estimem i procurem EVITAR tocar aquest punt. Jo,amb tot i què crec que ell està equivocat, el respecto
i comprenc que si jo fos ell AMB ELS CONEIXEMENTS I EXPERIENCIES D'ELL probablement creuría el que ell creu. Si ell sapigués el què crec què sé jo, i hagués VISCUT el que he viscut jo, segur que ell també seríe independentista.

Aquí en el xat passe algo assemblant. Amb Xavier, Clidice, Persi, misselvis, jaws, ximet, atxera,...comparto
el sentiment catalaniste i l'aspiració d'independència de Catalunya. Cetic, per altra banda, encapçale el grup què pense i parlen com el meu germà. A Cetic en particular, (els altres en menys grau perque els he tractat menys), el respecto, l'aprecio i l'estimo perque té un gran cor.És una magnífica persona, És per sobre de tot
HUMÀ. I aquest és l'aspecte, el ser HUMÀ el que jo TAMBÉ valúo més que QUALSEVOL altre.
SÍ! SÓC CATALÀ! però abans i per SOBRETOT: HUMÀ.

No sóc ningú per dir cóm han de pensar les altres persones; només puc dir el que jo, bé o malament, faig.

Per mí, seguiré sent independentista; però no m'importa qui sigui,d'on sigui i amb quina llengua em parli
si el puc ajudar ho faré i amb molt de gust. Encara que sigui del Real Madrid! (i això ja és demanar eh?)

Per molt que voldría que tothom parlés català a Catalunya, mai imposaría a ningú què ho fes per força;
sí, faría i faig tot el possible per CONVENCER AMISTOSAMENT que gaudim de parlar català com una conquesta personal del que ho aconsegueix. Jo coneixía una noia salvadorenya que al casarse amb un català
(de Forés,per cert) va aprendre el català des d'El Salvador estant. Va guanyarse la simpatía de cents de persones, què com jo, no ens agradave gaire per la seua actitud un xic "agressiva" en relació al catolicisme
(ere molt religiosa i empenyíe als seus coneguts a ser més "bons" creients). Tothom l'admirave pel fet d'haver aprés el català sense estar a Catalunya!

RESPECTE! companys, RESPECTE! que no fem cap mal mirant d'entendrens una mica més. Aprofitem
el bo que té cada un de nosaltres i doném menys importància al que ens separe.

Una abraçada i A VIURE!"
Per a mí, encara és vàlid.

Spacer

Picture
XxX

.....

Date Tuesday, January 5th 2010, 5:47 AM

no saps mantenir un converça sense especulacions ? quant no tens arguments solids tens la necessitat de palominos , tamudos i altres xorrades, ho sento per tu, et repeteixo ni tu ni jo serem vius si algun dia es catalunya es independent , aixi que disfruta de la vida , que no nomes d` ilusions es viu! ( encara que es cert que somiar es gratuit) xD

Spacer

Picture
cavallfort

hehhehe

Date Tuesday, January 5th 2010, 5:41 AM

Hòstia....entre lo de Llogica i lo d cluPs, ara si q m´has desconcertat.....no sé qui pots ser.
Palomino???? va.....exhibeix un poc de les teves virtuds, desplega totes les teves arts company...sé q pots.
Després si de cas , busca al google i mira on és Toronto i Vancouver (ho dic, pq juguen la NBA).
Respecte a lo dels polítics, penso igual. Però no sols ho penso de la classe política ehh, tb d molts indivídus q sols s´excusen i es parapeten en la classe política.

Spacer

Picture
XxX

cavall...

Date Tuesday, January 5th 2010, 5:24 AM

si fos el sergio ramos et diria... Killo, que me estas contando?
si fos el tamudo et diria... olla olla olla , cavall tonto polla!
pero com soc el jordi et dic.... com collons compares la NBA una lliga nacional USA amb que el barça jugui una lliga europea composta de diferents paisos?¿?¿ la teva resposta no te ni cap no peus,la teva llogica pura de que els clups catalans serien mes poderosos...espera...
espera un segon mes....
JAJAJAJAJAJA ME RIO EN TU CARA!!! ( modo gilipollas rafa mora off)

ara enserio, no soc feixista, no puc dir que em senti molt espanyol, pero mentre no hi hagin proposte series i politics seriosos i no els pamplines que tenim tant de dretes com d esquerres, et diria que deixis estar la independencia, vamos no em veig identificat amb cap poca vergonya corrupte dels politics.

Spacer

Picture
cavallfort

escolteu....

Date Tuesday, January 5th 2010, 4:51 AM

No em sigueu ara alguns agoreros si us plau....a veure si no tenim ja prou dificultats per la independència, com perque ara a més, i sumem la entitat dels rivals que tindria el Barça en aquesta hipotètica lliga. Mireu;

1.- El futur del futbol europeu passa per una lliga europea a l´estil NBA. les lligues nacionals perdran pes en favor de les primeres. És claríssim que el que dona prestigi és Europa.
2.-Si Catalunya fós independent, és prou evident q seria més benestant i per tant els clubs catalans més poderosos. Per lògica pura doncs, els equips del país serien més competitius (just a l´inrevés dels espanyols).
3-.I la més important; estem parlant del millor club del món ehhh, . I els millors sempre van on volen.
Lliga francesa per proximitat, la italiana pel tema llatí, o la anglesa per ser la millor....fel-s´hi un favor a la lliga espanyola i seguir.....ja veuriem. Però primer la independència !!!!!
Dit tot el q pensava, dues coses més;
No havíem quedat que no s´ha de barrejar política amb esport (...) ???
No havíem dit també que el futbol no és tant important????

pd XxX és el nik del Sergio Ramos...o del Tamudo???

Spacer

Picture
Pitia

Vaja...

Date Tuesday, January 5th 2010, 4:09 AM

Sarralenc, tal com diu l'XxX, no crec que la comparació de Catalunya i Espanya es pugui equiparar a fill-pare, però si crec que no hauriem de veure'ns els uns i els altres com a enemics..
XxX, estic totalment d'acord amb tu, si Catalunya s'independitza...Àdeu Barça!

Spacer

Picture
XxX

No hi ha mes cec que el que no vol veure...

Date Tuesday, January 5th 2010, 2:50 AM

No veureu mai en vida una catalunya independent! MAI!! Soc catala em sento Catala , pero es ridicul pensa que la independecia faria un be pel Barça, primer andorra es un principat, catalunya no podria participar a cap lliga extrangera, segon cap jugador com els que tenim ara voldria jugar en una lliga tant mediocre com la catalana, el resultat seria la fi del FC Barcelona tal i com el coneixem, els socis no pagarien les quotes que paguen per veure un barça- nastic o un barça -europa, sense jugadors no hi han resultats, si algu es capaç de creure que tot seria igual , y que el messi, zlatan etc seguirien al barça es que no te dos dits de front.
Apa seguiu somian truites, vamos i no entro en temes politics pq si el sr sarralenc es pensa que espanya seria un pais amic... (jajajajaja) Espanya ens faria la vida imposible ,la comparacio amb el fill que marxa de casa ha estat mortal ( el votare com l acudit del 2010) xD

Spacer

Picture
sarralenc

Pitia, carinyo,

Date Monday, January 4th 2010, 6:08 PM

el ser independents no vol dir ser ENEMICS.

Gairebé tots els fills quan es casen,
s'INDEPENDITZEN dels seus pares,
però no per això es TORNEN ENEMICS!

Al contrari, ARA ens estem barallan sempre amb
Madrit, Espanya i els espanyols,
molts cops SENSE NECESSITAT, a vegades per
causes series,(lleis què els catalans volem i què
Espanya les VETA, o aeroport amb dret a vols on nosaltres
volem, o autopistes pròpies i de franc...)
i altres per tonteríes o de menor importància
(si podem jugar futbol com Catalunya, o ha de ser només com Espanya)

RES MILLORARÀ les relacions Catalunya -Espanya,
com una independència RAONABLE,
com van fer molt CIVILITZADA I ADMIRABLEMENT,
la República Txeca i Eslovaquia.

No és cap cosa del altre món.

Espero poder abraçar als nostres veis espanyols,
amb un afecte cordial i sincer, i deixar de
RONDINAR pel que "ens deixen o no ens deixen fer"

"Cadascú a casa seua i Déu en la de tots" he
sentit a algú. Bé, per alguns. Déu no els hi va.
Tant se val! doncs el Big Bang a casa de tots!
: =D ?

Spacer

Picture
Pitia

Doncs mireu....

Date Monday, January 4th 2010, 4:05 PM

però ara si que no entenc res!!!! Si els que volen la independència la volen per separar-se d'Espanya, perquè coi dieu que podrà jugar a la Espanyola???? Espanya quan cónvé Si, Espanya quan convé No, aish....no m'ho pensava això...ehhhhhh. Si som independents, res de jugar amb Espanya, en tot cas lliga pròpia com diu el celtic i ja els trobarem a la xampions!!!!!!!!!

Spacer

Picture
celticus

Tema esportiu

Date Monday, January 4th 2010, 12:50 PM

Pel que fa al tema esportiu, el Barça com ho fa l'Andorra podria participar a la lliga espanyola, o en el seu defecte a la francesa com ho fa el Mònaco (que suposo que estarien molt contents de tenir un equip de tal magntitut). L'altra opció a la britànica seria crear una lliga pròpia.
Salutacions celtes.

Spacer

Picture
Joan29

Ui aviat ho tinc clar

Date Monday, January 4th 2010, 12:46 PM

I mira que sóc culé fins a la mèdul.la! El Madrid ens el trobarem a la Champions, això no et preocupi pas eh! No et preocupis que la rivalitat hi serà igualment!

Spacer

Picture
erratica

ui això el cavall t'ho explicaria

Date Monday, January 4th 2010, 11:39 AM

però el 2-6 al madrid els hi fotrem a la xampions, tu no pateixis... independència primer de tot, un equip com el barça pot jugar a la lliga que vulgui, no ho inventarem ara, mira la lliga anglesa o el monaco jugant a la francesa.... llavors juagarem a la lliga espanyola si ens ve de gust....

Spacer

Picture
rdk

conyu!!!

Date Monday, January 4th 2010, 9:51 AM

Tot i q me la porten molt fluixa el barça, espanya i fins i tot catunya, crec q pots estar trankila, com be et diu en cetic, tb els equips andorrans juguen la lliga espanyola.

Au salut i bon any.

Spacer

Picture
yolandaba

Jo m'apuntuuuuuu

Date Monday, January 4th 2010, 8:42 AM

Uis.. ara que penso.. a que m'apuntu???
Madrid-Barça ? Independencia? Puc ser jo mateixa?
Crec que facin el que facin, seguiré sent independent (la meva ànima nomes depend de mi, i jo d'ella) i del BARÇAAAA "maunque pierda"
Apaliiiii saluuuuuuuuuuut

Spacer

Picture
Pitia

Aish....

Date Monday, January 4th 2010, 8:22 AM

Suposo que amb el cap espés és difícil pensar!!!! però el vaticà no és el Madrid, coi!!!! cetic.
Coner....m'apunto a la costellada i a la xampions, però no em vull perdre els dos partits Barça-Madrid de la lliga.....tens alguna solució més?????

Ho tenim molt negre!!!!!

Spacer

Picture
conner

opcio A ................

Date Monday, January 4th 2010, 8:04 AM

jo preferereixu la independencia .del tema barça,podrem jugar lliga catalana,perque total la lliga espanyola ian 8 partits bons,i ja ens trubarem el madrid a la xampions ,i sino fem dos partits de costellada envarinada de joc ras i patada a la boca contra ells, salut pitia i visca la terra lliure........................

Spacer

Picture
cetic

...

Date Monday, January 4th 2010, 8:01 AM

encara tinc mal de cap de la resaca...i el blog no ajuda pero tu trnaquila el monco juga a la lliga francesa i el equip del vatica a la italiana.....

Spacer

Espai
 

Escriu el teu comentari per aquest article

Espai Espai
Espai
  Ho sentim, els usuaris no registrats no poden escriure comentaris | Registra't
   



Més articles

 

Vols llegir més articles escrits per Pitia? Aquí son els últims articles.

 
Bullet Gràcies jefe...
  Data 24/09/10 Icona 3189 Data 13 comentari/s  
Spacer
Bullet I si mirem al cel???
  Data 06/09/10 Icona 1518 Data 17 comentari/s  
Spacer
Bullet Un viatge per aprendre
  Data 11/06/10 Icona 1528 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet És un joc?
  Data 07/06/10 Icona 1427 Data 14 comentari/s  
Spacer
Bullet Vida artificial????
  Data 21/05/10 Icona 1343 Data 9 comentari/s  
Spacer
Bullet No apte per a majors
  Data 20/05/10 Icona 1429 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet El pol nord es nodreix
  Data 06/05/10 Icona 3135 Data 58 comentari/s  
Spacer
Bullet A qui discrimino?????
  Data 28/04/10 Icona 1720 Data 10 comentari/s  
Spacer
Bullet País divers
  Data 23/04/10 Icona 1365 Data 13 comentari/s  
Spacer
Bullet Simbiosi
  Data 21/04/10 Icona 1390 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet Paradoxes...
  Data 08/04/10 Icona 1291 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet L’estupidesa de la
  Data 06/04/10 Icona 1376 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet “Mentre ell treballa,
  Data 21/03/10 Icona 1585 Data 9 comentari/s  
Spacer
Bullet Éreu 5 amb 2 collons
  Data 15/03/10 Icona 1618 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet Des del moment en que
  Data 14/03/10 Icona 1430 Data 23 comentari/s  
Spacer
Bullet Després de 4 dies….
  Data 11/03/10 Icona 1323 Data 12 comentari/s  
Spacer
Bullet Prima amb pits enormes
  Data 08/03/10 Icona 2581 Data 17 comentari/s  
Spacer
Bullet La insuportable discreció
  Data 23/02/10 Icona 1556 Data 22 comentari/s  
Spacer
Bullet 4.000.000.000.000 ºC
  Data 16/02/10 Icona 1327 Data 8 comentari/s  
Spacer
Bullet Jo critico, tu critiques,
  Data 09/02/10 Icona 1564 Data 11 comentari/s  
Spacer
Bullet No m’ho puc creure!
  Data 28/01/10 Icona 1611 Data 11 comentari/s  
Spacer
Bullet Buscant culpables?
  Data 19/01/10 Icona 1565 Data 8 comentari/s  
Spacer
Bullet Què pensaríeu si un
  Data 17/01/10 Icona 1629 Data 26 comentari/s  
Spacer
Bullet Què ha passat????
  Data 15/01/10 Icona 1434 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet Assassins de...
  Data 06/01/10 Icona 1458 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet Les tres efes
  Data 26/12/09 Icona 1562 Data 12 comentari/s  
Spacer
Bullet Com m'agrada!!!!
  Data 24/11/09 Icona 1467 Data 13 comentari/s  
Spacer
Bullet Època de separacions...
  Data 18/11/09 Icona 1493 Data 6 comentari/s  
Spacer
Espai
Espai
Espai

Cerca al meu bloc

 


Donar un cop d'ull a tots els blocs
Espai
Spacer
Espai

Articles antics

Novembre

 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 

Octubre

 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 
Espai
Spacer

Referències

Col·labora!
Spacer
Contacta amb el suport / Avisa'ns d'abusos
Spacer
Posa'ns als favorits
Spacer
Política de privacitat, Termes d'ús & Legal
Spacer