Xat Catala
Entra Registra´t
     
 
La meva foto

Benvingut/da al meu bloc!

cetic ha escrit 261 articles i te 2984 comentaris. L'últim article ha estat fet el 13/02/12

perfil de'n(na) cetic | àlbum de fotos de'n(na) cetic

   
Espai
Espai
   
 

Article del bloc de cetic

Espai
 

Orgullos....de que?

Data dimarts 15/desembre/2009 - 12:34 Icona 748 Data 42

Ja que esteu tots tant entretinguts amb aquet pais vostre encara que haguem de marxar a Marte els que fem nosa...avui Amnistia Internacional ha recordat que fa un any es van denunciar les condicions en que s'empresones els nens sota la tutela del nostre estat. Aques centres depenen del nostre gobern de la Generalitat.

Molt us calenteu per anar a votar....pero ningu parlara del que passa en aquet pais del que esteu tant orgullosos.....suposo que es qüestio de prioritats

www.20minutos.es

Jo no dic que s'hagi de sortir a arreglar el mon amb que cadascu s'arregles a ell mateix ja no tindriem tants mals de caps...pero posats a fer alguna abans que anar a pregonar la independencia de catalunya.....la veritat que n'hi ha de coses....



Espai
Spacer
Espai
   
  Escriu articles al teu bloc
Espai
 
 

Comentaris sobre aquest article

Espai Espai
 
Picture
cetic

uhms....

Date Friday, December 18th 2009, 6:04 AM

La teva agresivitat i aficio a armar un pais ja l'has explicat prou ,no cal que ara ens venguis la moto de la OTAN....o de la guerra en nom de la Pau i aquestes tonteries infantils que expliquen per la tele per justificar la violencia com ho has fet tu.

Te'n rius de un psicoleg com si ningu el necessites jajaja i el necessitem tots....joan no escriguis mes que em dones massa la rao.....

Lo de com viuria jo ja t'ho vaig explicar pero suposo que ets incapaç d'enendre res que no sigui el que et conve per mantenir el teu cervell aturat.

Ah i has mirat de respondre't (apart de preguntar.te) perque perds la paciencia amb mi????

Quina necessitat tens de discutir amb mi?
Perque si en el fons et posa nervios i no ho vols?

Avam que ens ho expliqes tu que demanes tantes explicacions de tot?

Joan intenta o proba de pensar com so fossis un altre completament diferent, com un joc, avam com et sentiries. Es com una proba per empatitzar ja veuras que si ho consegueixes deixaras de fer el melo per un xat i de pas potser et respondras la pregunta de perque perds el temps amb mi!

Anims, salud i conciencia!

Spacer

Picture
Vegana

buf...

Date Thursday, December 17th 2009, 9:31 AM

Joan29 doncs jo em considero antisistema i de social no en tinc gaire pq sóc molt selectiva en les meves tries per qüestió d'interessos i temps per a dedicar-hi... però com troben gens per a tot, estic esperant que el Punset tregui un article dient que han trobat aquests i així li podré donar la culpa a ma mare, que és més salvatge que jo.

Del tema de tenir un exèrcit i les seves corresponents armes, home, sembla un contrasentit amb el tema de la pau. O parlem del Si vis pacem parabellum?

I pel que fa a saltar-se normes o lleis segur que totes n'hem fet unes quantes, el que no pots esperar és que ningú ho deixi per escrit... que d'antisistema n'hi ha unes quantes, eh? si deixes de mirar el TN o ho compagines amb mirar pàgines guarres (no pel sexe, sinó pel sistema) en descobriràs un munt.

Apa, nois, divertiu-vos

Spacer

Picture
Joan29

Ah

Date Thursday, December 17th 2009, 7:39 AM

No et donaré pas les gràcies de res jo... de manera que no cal que em diguis de res per anticipat. No em fa pas falta anar al psicòleg. Veig que tu si per això eh... que sigui lleu tiu.

Spacer

Picture
Joan29

No no

Date Thursday, December 17th 2009, 6:54 AM

Perquè jo defensi el que un país necessita d'un exèrcit no crec que vulgui dir que jo sigui agressiu. Un país pot tenir exèrcit i no fer-lo servir mai més que per les missions de pau a altres països. I quan dic de Pau no vull dir que intervinguin violentament.

Tampoc crec que no haver sortit gaire del país sigui igual a dir que ets ignorant. Però d'on ho treus això tiu? o sigui, la persona que no surt del país és ignorant?? Tiu d'on ho treus això?

I lo del assassinat d'on cullons ho treus? jo parlo d'assassinats? tenir exèrcit és igual a dir que vas pel món matant a la gent? però tiu tu en què penses?

Em penso que vas molt de llest per la vida sagal, i llavors deus ser dels que quan et paren els mossos abaixes el cap i dius: "si agent, digui'm" i obeeixes com tothom. La policia és la llei, és l'autoritat, i la llei s'ha de complir. I sinó, aviam, fes-me un llistat de les lleis que va incomplint el senyor cetic pel món.

Llavors, si fos per mi viuria a Catalunya, un país lliure, democràtic, social i de dret integrat a l'unió europea. Aixi viuria jo. Explica'm com carai viuries tu, espavilat.

I no perdo la paciència no... no pas. El que si que em pregunto perquè perdo el temps parlant amb un antisistema com tu, amb qui no tinc cap afinitat ni la tindré mai. Em pregunto quanta gent al món deu pensar com tu... sort que deuen ser pocs, sinó no sé pas on aniriem a parar...

Spacer

Picture
cetic

bueeeno bueno bueno...

Date Thursday, December 17th 2009, 5:27 AM

1.- et dic militarista perque has defensat la lluita armada. Aixo es ser militarista i agresiu

2.- Et dic ignorant perque reconexies que no has vist mes enlla del teu "barri"

I tot i aixo t'atreveixes a anar pel mon defensant segons quines coses.

Per aixo et dic que pensis i dema seras millor persona no que ara siguis mala persona....no siguis tant manipuladoooooooooooor

Jo no tancare mai la bocassa fins que algun violent passiu agresiu com tu m'acabo fotent un tir per pensant diferent.

Et penses que ets bona persona...tots ho som... el que passa es que les bones persones no defensen l'assessinat en nom de la llibertat :S

Les lleis s'han de complir???? jajajajajajaajajajajajaajajajajajajaja me parto i me mondo.....santa innocencia...si fos per tu viuriem a la edad de pedra amb una jerarquia del mascle alfa...tot per no reborarnos contra el sistema....el rebot i el canvi es el estat natural de les coses...

Perds la paciencia i et sents aixi i em dius el que em dius perque es fruit de la teva inseguretat i baixa autoestima segurament. I de aqui la necessitat tambe de pertanyença a una pais...fins al extremisme violent...

Pensa o ves al psicoleg (ei que esta be eh jo ho faig) i seras millor persona...ja veuras.....

:)...de res....

Spacer

Picture
Joan29

Ho sento

Date Wednesday, December 16th 2009, 3:36 PM

No he sigut a temps de rectificar sense que algu ja ho comentés. M'he passat una mica ho reconec, i no és el meu estil. Però al dir-me ignorant i mala persona no ho he pogut evitar; ni sóc ignorant ni sóc mala persona. O almenys això crec jo.

Però és que aquest tiu fa acabar la paciència.

Spacer

Picture
rdk

joan tiuuu

Date Wednesday, December 16th 2009, 3:21 PM

Q li diguis a algu q es un merda o un antisocial, s'enten, però les dos paraules juntes no pq inclous a tots els uns dins els altres i aixo es generalitzar, osia com si jo et digues catalanet de merda, seria lleig pq ni tots els catalenets som uns merdes ni tota la merda es catalana.

I una cosa en cetic, crec , q no esta contra catalunya sino mes aviat contra totes les patries, en nom de les quals s'han fet es fan i es faran tot tipus de ...

Spacer

Picture
Joan29

cetic

Date Wednesday, December 16th 2009, 3:08 PM

Potser que tanquis la bocassa nen, que la tens molt grossa i no pares de vomitar paraules ( a sobre mal escrites ). Antisocial de merda... ves a estudiar una mica que et fa falta nano, sobretot català. I de pas fes una mica de dret, aixi veuràs que a la vida hi té d'haver normes i drets, i que s'han de complir. Si et penses que pots anar pel món proclamant l'antisistema estas arreglat. Les persones tenim uns drets i uns deures que s'han de respectar, tan per part del govern com per part de la resta de ciutadans. Sinó ves a probar de viure en algun d'aquests països on no es permet votar, ja m'explicaràs com viuen de bé...

Spacer

Picture
cetic

joan..

Date Wednesday, December 16th 2009, 1:47 PM

no has tingut prou em reconeixer que ets militarista i ignorant?

venga muxaxo ara toca callar i pensar i dema seras millor persona.....

Spacer

Picture
cetic

...

Date Wednesday, December 16th 2009, 1:08 PM

1. fa fred eeeeehh??? Al segon...
2. jo no tiro a lo Blanc que esta la cosa xunga per anar gastant el pressupost en drogues...
3. si gracies
4. Nadal..el consumisme toca.....el pare Noel no toca, el reis toca, la loteria no toca
5. L'11 mament deia: "Qualsevol dels anteriors manaments careix de sentit"
6. La putacrisis: Paraula composta que significa la sisensa crisis...la proxima sera la putasetis (que sembla el nom de una prostituta de la antiga grega)
7. Porque quieres ser mi amigo en el facebook si no me saludas por la calle
8. para bailar lapampa....
....

Spacer

Picture
siddharta

altres temes

Date Wednesday, December 16th 2009, 7:21 AM

per variar una mica cony !

:o)

1. sobre el temps, és d'ascensor peròooo wuenu ...
2. sobre Tirant lo Blanc
3. sobre sexe
4. sobre el Nadal
5. sobre el 11è manament
6. sobre la putacrisi ( paraula composta )
7. sobre els coneguts desconeguts ( o sigui vosaltres )
8. sobre què s'haurà fet de Lapampa ...
9.
10.

...

Spacer

Picture
odi_rabia

Joan29

Date Wednesday, December 16th 2009, 7:14 AM

Joan29, no et vull fer callar ni a tu ni a ningú, tothom té dret a dir la seva, sempre i quan no falti a l'altre, i per descomptat ningú és més que ningú per fer callar a l'altre.
Jo em considero tan catalana com espanyola com del món! No hi crec en les nacions saps? penso què és una de les coses que més mal poden fer, m'he sentit exclosa per ser catalana però per això he de crear odis contra ells? val la pena rebaixar-se? trobo que no!
Ni catalunya ni espanya ni cap nació em garanteixen res bo, només són separatismes, l'únic que podríem salvar seria la cultura, però perquè no una cultura de moltes cultures?
No m'agrada veure queixes que si els espanyols tal... quan els d'aqui feu el mateix!
Mira .. com he dit abans m'he sentit exclosa per ser catalana però no saps tot el que els hi venen a la tele d'aqui, cal que canviin aquesta imatge de nosaltres perque no és real, llavors poder seran una mica més crítics amb coneixements no amb allò que les teles volen que vegin!

I per acabar què men dieu d'exclusió per parlar castellà a catalunya? obligar a l'altre a parlar català....en fi! Imposant res es soluciona, res! Poder es disfressa la realitat pero canviar... poca cosa.

sense odis ni ràbies ee!!!
salut!

Spacer

Picture
Joan29

odi

Date Wednesday, December 16th 2009, 7:00 AM

Sou una minoria els que us sentiu espanyols abans que catalans. O sigui, perquè tu et sentis bé i per respectar la teva imatge als demés espanyols, nosaltres hem de callar, oi? Doncs no senyora, a mi no em tanca la boca ni déu!

Spacer

Picture
cetic

yolanda....

Date Wednesday, December 16th 2009, 6:12 AM

aixo esta molt be pero quant el cec t'esta fotent el basto al ull cada vegada....mes val posar.hi remei...

les llibertats personals estan molt be pero sense responsabilitat ni empatia mes val ensenyar cuatro coses al cec ni que sigui a cops de puny metaforics.

A mes sempre hi ha algu que li acaba entrant la informacio dins el cap, ja surtira algun dia si troba la eslcetxa...

a mes el persi em fas cas, pobre, i el cavall ja se que trempa mes amb mi que amb el barça casi.....xD

I al cap i a la fi....jo he vingut a molestar!

Spacer

Picture
odi_rabia

referendums...

Date Wednesday, December 16th 2009, 5:09 AM

Trobo que hi han moltes més coses importants per fer, per la qual tots ens hauríem de mobilitzar enlloc d'aquests referèndums.. però bé com tot en aquesta vida malauradament va per interessos, aquest el motiu dels referèndums.

No em molesten els referèndums, trobo que són necessaris en una societat democràtica, el problema és que caldria un referèndum per cada decisó del govern, ja sigui el català, l'espanyol, el de la xina, el del brasil.. qualsevol govern democràtic! Poder seria millor fer-ne un per retirar les tropes, per trobar solucions per la crisi o per lluitar per un nadal més just per a tothom .... ves a saber quantes coses! De tot podríem fer referèndums!

Només espero que no hagi anat cap cèntim meu aquests referèndums, i que si en un futur en fan un a lo grande tampoc hi vagi cap, a mi això no em representa, ni a mi ni a molts! sino molta més gent aniria a votar!

I pensant en les persones de la resta de l'estat espanyol, creieu que amb això ens portarem millor amb ells? en fi... això és un fet més per crear més odis entre veïns, lo què clar poder a vosaltres us la rebufa els que no són catalans o no viuen a catalunya...

Em rebenta la imatge que tenen dels catalans arreu d'espanya, intento que aquesta canvii, però és què ara ja no s'aguanta per enlloc...

Què la vostra llibertat no retalli la meva, si us plau! Sou molts els que voleu la independència però també som molts on això només ens fa mal i ens molesta, no podeu defensar lo vostre sent de l'estat espanyol?
Un estat federal seria poder la millor de les solucions, perquè ni vosaltres ni nosaltres ens molestem mútuament.

Les fronteres per vosaltres són identitat, per nosaltres són enfrontaments i guerres GRATUITS.

ale salut i a viure!

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Home Cetic

Date Wednesday, December 16th 2009, 2:48 AM

malgrat que català, jo personeta sóc. Si més no ho procuro...A no ser que siguem descendents d'una branca no homínida, que no crec. Imagina't la que es podria armar si fos així: els catalans no pertanyem a l'espècie humana,no sóm ni milllors ni pitjors, però som molt diferents...

No cal que et disculpis, home; que sé que som amics.

Spacer

Picture
yolandaba

Cetic.. jo he apresssss

Date Tuesday, December 15th 2009, 6:20 PM

una dita... " no hay mas ciego que el que no quiere ver".
M'ha vingut al cap.., i una cop em van dir.. si t'enfades perque un altre no es capaç de "veure".. es com fer-ho amb un cec perque no pot fer-ho.
Missió imposible!!!
Apali.. salutacions i que cada un "tregui" les seves conclusions

Spacer

Picture
rdk

Persiiii!!!

Date Tuesday, December 15th 2009, 5:40 PM

Tu q hi entens, com collons potser q fins i tot habent-hi un informe del defensor del poble q avala el q ens diu A.I., cap jutje obri investigació???

Spacer

Picture
rdk

Ahhh

Date Tuesday, December 15th 2009, 5:21 PM

I vaig anar a votar q si , habiam si d'una puta vegada som només catalanets i podem veure q la culpa de tot no la te espanya i q som tant munrundis com el q mes.

Spacer

Picture
rdk

Com mes et coneixo mes estimo el teu gos.

Date Tuesday, December 15th 2009, 5:06 PM

Veo casa, veo piedras,
veo árboles, veo policía,
en fin, veo el paisaje,
pero por mucho que miro
no veo crecer países
Por ninguna parte.
Un país es un invento,
un país es una estafa,
un país es algo, para
Lo que nadie me ha pedido mi opinión.
Un país no es nada.
Nada lo justifica,
ni sus putos muertos,
Ni sus putas medallas.

Yo no debo nada
a Dios ni al gobierno
por haber nacido por él
Coño de mi madre.

Spacer

Picture
misselvis

hola

Date Tuesday, December 15th 2009, 3:38 PM

aqui hi falta la Clídice i ja hi sou tots tu!

Spacer

Picture
cetic

ho has dit tot

Date Tuesday, December 15th 2009, 3:28 PM

ja esta...

Spacer

Picture
Joan29

Interessant cetic

Date Tuesday, December 15th 2009, 3:25 PM

El que passa que tu potser si que t'arreglaries a tu mateix, però el de davant teu potser s'arreglaria a ell i després probaria d'arreglar-te a tu en el mal sentit de la paraula. I això és el món, l'instint de supervivència que ténen els animals també el tenim nosaltres. Si no tinguéssim exèrcits i anéssim amb una mà davant i l'altre al darrere, el país veí no s'ho pensaria dos cops a envair-nos.

Em penso que tu has voltat món i has vist coses que jo no he vist. Aqui no hi puc entrar perquè com qui diu jo no he sortit de casa. Però jo visc a Catalunya, sóc català, i a mi m'importa el que passa al meu país. Per suposat que també puc colaborar en el que passa fora del país, però abans em centraré en el que passa a casa meva.

Spacer

Picture
cetic

osti persi...

Date Tuesday, December 15th 2009, 3:15 PM

em sap greu pero nomes em passa una cosa pel cap un pel passada de voltes...

ja em disculpu per enticipat...

el dia que siguis persona entendras que no et cal ser catala

sorry :)

Spacer

Picture
Vegana

Persi!!!

Date Tuesday, December 15th 2009, 3:13 PM

jajajajjaja, què bo que ets!!!! no hi haurien nacionalismes??? ;)
i no, no em considero valenta... hi ha gent realment valenta, i jo en conec alguna ;)

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Tens rao

Date Tuesday, December 15th 2009, 3:02 PM

Però la política també existeix i, per tant, existeixen els drets i els deures dels ciutadans i el dret a que la seva opinió sigui determinant en les lleis i els governs que els regulen.

La pregunta de si és tan important que Catalunya sigui independent és difícil de contestar. Probablement, no; ja que aquí és un dels llocs on millor es viu del planeta i seria una anècdota viure una mica millor; però hi ha un component romàntic i un component de ciutadans que no volen ser tutelats que és important. No pot ser que un tercer decideixi el que has de decidir tu. I aquest per mi és el tema bàsic.

Però tens una raó de fons: el sol sortirà a la mateixa hora, tindrem les mateixes necessitats biològiques i serem tan feliços o desgraciats com ara. Per això la lluita per la independència de Catalunya - jo en diria millor l'autodeterminació - ha de ser pacífica, perquè si no es perd allò que primer hem de ser persones i després catalans.

Però vaja, en general, el que dius és molt raonable.

Spacer

Picture
cetic

perdo..

Date Tuesday, December 15th 2009, 2:51 PM

et volia comentar...que quant veus el mon de veritat entens que el independentisme el futbol o les gilipollades humanes que ens mouen poc importen. I ja que morirem tots abans que aquet planeta deixi de rodar i ja que en el fons el que fem no te gran repercusio...et preguntes i perque no probem de viure be i ja esta? tant importa si catalunya es independent? tant cal invair paisos per materies primes? i aixi fins que ha t'has fotut la pastilla vermella...i ara que?

Spacer

Picture
cetic

bueno...

Date Tuesday, December 15th 2009, 2:47 PM

no es el primer cop que m'ho diuen.

Ara t'explicare una cosa. Una societat no es pot crear racionalment damunt un paper ple d'interessos que fan que el be de uns sigui el mal de altres. Una societat es crea sola a partir dels individus que la compossen i la seva salud mental. Tampoc podem partir de 0 imaginant un mon ideal. Perque estem on estem i com estem. No cal somiar truites que acaben crean mes problemes. Tipic comportament infantil.

A partir d'aqui el que tinc molt clar es que el principal problema que tenim es l'equilibri, La natura te aquesta tendencia a la destruccio per l'exit. Massa demografia, sobreexplotacio, necessitas innecessaries, i un estil de vida antihuma completament i moltes altres coses. Els humans sembla ser que disposem de prou capacitat per percebre aquets problemes i per tant per solucionarlos.

Tot i aixo el mon continua sotmes a jerarquies basedes en la supervivencia. Encara vivim com si ens poguessin atacar en qualsevol moment, invadim paisos persones o el que ens calgui.

Es com si la humanitat es trobes en una fase infantil perque tot i el cervell que te el fa servir com un esser ple de necessitats, i un egocentrisme justificat per la debilitat.

A partir de aqui nomes et puc dir que aquet merder nomes es pot arreglar de una manera molt simple que cadescu probi d'arreglar.se a si mateix de madurar i creixer pero d'acord amb el mon i no amb un sistema politic.

Tambe et comentar

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Vegana

Date Tuesday, December 15th 2009, 2:43 PM

Tots sabem que si aquí hi ha una persona valenta ets tu. També tens raó en que els teus companys d'Andalussia tenen molt de mèrit.

Dona, jo crec que entre tots, faríem una societat millor. Si més no pensa que ja no hi hauria nacionalistes...

Spacer

Picture
Joan29

Cetic

Date Tuesday, December 15th 2009, 2:26 PM

Perquè no fas un article i ens descrius com seria el món ideal per tu? tinc ganes de saber com el muntaries... i com el dirigiries.

Spacer

Picture
Vegana

Persíssimus!!!

Date Tuesday, December 15th 2009, 2:02 PM

doncs no té a veure la meva ironia, però sí té a veure que una cosa que ara depén exclusivament de nosaltres, les catalanes, a través del nostre parlament, estigui essent denunciada per Amnistia Internacional...

El que volem dir el Cètic i jo, és que un model d'independència sense saber quin model és, o essent un model similar al que ja coneixem, no ens acaba de fer el pes. Que voldriem saber més com el voleu construir i que voldriem que fos millor que el que ja coneixem... i per alguns comments que llegeixo, el teu "catalans no tinguem por" és una frase que em repeteixo com un mantra... pq de veritat que m'entra la por.

A l'estat hi ha moviments antitaurins organitzats a Galiza i Andalusia esperant veure els resultats al nostre parlament per atacar. I a Madrid també hi ha moguda, però amb els polítics que tenen els pobres, ho tenen més magre que nosaltres. Però hauries d'haver vist les primeres manis a la Maestranza de Sevilla... allò sí que és enfrontar-se a l'enemic quan juga a casa.
La meva més sincera felicitació per la gent que, tot i ser amenaçada de mort per telèfon i veure rètols pel carrer amb la seva cara i una diana i el seu número de mòbil, continua lluitant per abolir la tauromàquia allà on sigui que es perpetri.

Spacer

Picture
erratica

eh eh eh

Date Tuesday, December 15th 2009, 2:01 PM

no confonguem, que la generalitat o el govern de la generalitat, no es meu eh? que jo vaig per lliure i just aquesta inciativa de referendums m'agrada perquè surt ( mes o menys ) de la ciutadania...
El que passa es que no es incompatible, treballar per una cosa i per l'altre i si catalunya fos independent tot aniria millor ( no ho ha dit mai ningú això no? coi es que a aquestes hores ja no tinc capacitat pedagògica)

Spacer

Picture
cetic

i tant erratica...

Date Tuesday, December 15th 2009, 1:55 PM

sobretot quant fa mes de un any que la administracio publica ha fet un estudi sobre els problemes i un cop la GEneralitat, LA TEVA, encara es hora de fer res.....

I si tan sols fos aixo...pero no cal que em passi una hora buscant merda perque tots sabem que n'hi ha i no poca....

ja se que molesta erratica pero es que es el que passa realement...s'inculquen sentiments que despres fant la gent manipulable...i el nacionalisme sempre s'ha fet servir pel mateix a rusia a estats units o a alemanya o on sigui...es mas de lo mismo vestit de diferent color.....

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Veganíssima:

Date Tuesday, December 15th 2009, 1:53 PM

Tens raó, a una Catalunyaa independent hi continuaria havent mala gent, però això que té que veure amb el que parlem?

Jo penso com Aristòtil, que com més petit és l'estat més democràcia hi ha perquè el poder és més feble i està més a la vora dels ciutadans; d'altra banda es respecta més la idiosincràcia de la gent, crec.

Per cert, a l'estat espanyol, hi ha altres comunitats autònomes que hagin recollit signatures amb èxit per tal de prohibir els braus ( no ho sé i si fos que sí no em sabria cap greu, ans al contrari: una cosa és ser independentista -que és voler un marc jurídic sobirà - i una altra cosa molt diferent menysprear els altres, que és una collonada perillosa ).

Spacer

Picture
erratica

cavall

Date Tuesday, December 15th 2009, 1:47 PM

un comentari deliciós...
cetic repeteix amb mi: es pot fer un referendum per la independència i estar per els altres problemes del país, no és incompatible!
Vegana quan et poses tant ironica no puc eh? em quedo amb la teva vessant cientìfica.....:P

Spacer

Picture
cetic

uhm....

Date Tuesday, December 15th 2009, 1:46 PM

a si?

deu ser el escepticisme que em perd...o el sentit comu ara no ho se....

;)

Spacer

Picture
Vegana

Cètic!!!

Date Tuesday, December 15th 2009, 1:40 PM

Que si el govern de la Generalitat fos independentista això no passaria!!!! Ni hi haurien nens a les presons!!!! Ni lladres, ni violadors, ni pobres, ni rics, ni Millets, ni bitllets, ni res del que en fa malviure!!!!
Què no t'ho han dit prou clar???
:P

Spacer

Picture
TomasM-Porta

A veure si ens entenem, amor

Date Tuesday, December 15th 2009, 1:23 PM

MES VAL PIJO
QUE CANIJO,

no?

Spacer

Picture
cetic

wh...

Date Tuesday, December 15th 2009, 1:12 PM

podries matitzar? perque ara no entenc si dirme brut es un insult o ben be es que nomes ets sents ofes per alguna cosa o algo? o es que els teus somnis erotics no et son satisfactoris avui o que???????

Spacer

Picture
WY

Nano

Date Tuesday, December 15th 2009, 1:10 PM

prova de dutxar-te abans d'entrar al Corte Ingles, potser llavors no sentiras la pudor que dius sentir.
De bon rollo ehh.

Spacer

Picture
cetic

ais cavall...

Date Tuesday, December 15th 2009, 1:02 PM

el independentistes fan la mateixa pudor que sento al entrar al corte ingles......pudor a borreguisme diners i neurosis....

esteu massa obsessionats amb vosaltres mateixos i amb epanyyyyyyya.....pero la realitat no la veieu a dos pams...

es aixo el que probo de dir i el que alguns probeu de no sentir....

Spacer

Picture
cavallfort

cètic xato

Date Tuesday, December 15th 2009, 12:53 PM

repeteix amb mí, 100 vegades;
els independentistes, no són la causa de tots els mals..................

i si veus q encara tens forces,escriu tb 100 vegades;
Els independentistes no fa pudor a sofre..............
,-)

Spacer

Espai
 

Escriu el teu comentari per aquest article

Espai Espai
Espai
  Ho sentim, els usuaris no registrats no poden escriure comentaris | Registra't
   



Més articles

 

Vols llegir més articles escrits per cetic? Aquí son els últims articles.

 
Bullet Es el xat un lloc de
  Data 13/02/12 Icona 2416 Data 46 comentari/s  
Spacer
Bullet Es lu que n'hi
  Data 30/07/11 Icona 1250 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet I tu que miras?
  Data 14/02/11 Icona 1365 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet Titola de l'artice
  Data 08/01/11 Icona 1384 Data 24 comentari/s  
Spacer
Bullet La fe
  Data 06/01/11 Icona 1171 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet X
  Data 17/12/10 Icona 1134 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet Anonimous
  Data 15/12/10 Icona 1138 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet El podoreso caballero
  Data 05/11/10 Icona 1393 Data 27 comentari/s  
Spacer
Bullet Xat.arreria
  Data 15/10/10 Icona 1650 Data 19 comentari/s  
Spacer
Bullet Hola soc deficient,
  Data 05/10/10 Icona 1205 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet Ciutadans de Catalunya....
  Data 02/10/10 Icona 1147 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet Sóc imbécil, ho havia
  Data 16/09/10 Icona 1454 Data 15 comentari/s  
Spacer
Bullet Has vist que important
  Data 09/09/10 Icona 1244 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet Fanta Liti o Morficola?
  Data 31/08/10 Icona 1388 Data 13 comentari/s  
Spacer
Bullet Rent a Fucker Mum
  Data 10/08/10 Icona 1288 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet El meu nou amor, Eliza...
  Data 27/07/10 Icona 1441 Data 10 comentari/s  
Spacer
Bullet A falta de futbol...politica...
  Data 22/07/10 Icona 1090 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet Solidaritat Catalana...
  Data 17/07/10 Icona 1532 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet Negro cabron, saluda
  Data 08/07/10 Icona 1380 Data 13 comentari/s  
Spacer
Bullet Els simples
  Data 08/07/10 Icona 1093 Data 13 comentari/s  
Spacer
Bullet Jueu enredat, moro cremat.
  Data 04/06/10 Icona 1197 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet Perque no menjar donuts
  Data 02/06/10 Icona 1465 Data 9 comentari/s  
Spacer
Bullet LA DROGA CATOLICA
  Data 02/06/10 Icona 1242 Data 11 comentari/s  
Spacer
Bullet La filosofia es l'opi
  Data 27/05/10 Icona 1132 Data 8 comentari/s  
Spacer
Bullet sang i honor? salut
  Data 27/05/10 Icona 1193 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet Gatacca
  Data 26/05/10 Icona 1229 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet Parental Advisory
  Data 08/05/10 Icona 1125 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet Vet aqui un gos, vet
  Data 26/04/10 Icona 1533 Data 18 comentari/s  
Spacer
Bullet En Cetic, un objectiu
  Data 23/04/10 Icona 1375 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet Aqui mano JO!
  Data 21/04/10 Icona 1111 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet L'esperança NACIONAL
  Data 20/04/10 Icona 1143 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet Historia de la barrera
  Data 19/04/10 Icona 1237 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet Idees noves
  Data 18/04/10 Icona 1509 Data 9 comentari/s  
Spacer
Bullet L'esperança es
  Data 07/04/10 Icona 1256 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet Es que sóc bò...
  Data 31/03/10 Icona 1419 Data 12 comentari/s  
Spacer
Bullet Yuyu xatero (3a part)
  Data 30/03/10 Icona 1359 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet Que fumes nen? Droga?
  Data 25/03/10 Icona 1277 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet Com pujar un pais en
  Data 23/03/10 Icona 1556 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet Nimfomanes, les menyspreades
  Data 23/03/10 Icona 1169 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet Insinuación
  Data 11/03/10 Icona 1107 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet Respostes per a subnormals
  Data 04/03/10 Icona 1876 Data 10 comentari/s  
Spacer
Bullet Necesit opinio dels
  Data 02/03/10 Icona 1352 Data 12 comentari/s  
Spacer
Bullet Convivencia xatera....
  Data 02/03/10 Icona 1317 Data 15 comentari/s  
Spacer
Bullet Me vendo
  Data 24/02/10 Icona 1424 Data 9 comentari/s  
Spacer
Bullet Manipulacio carnivora
  Data 16/02/10 Icona 1395 Data 8 comentari/s  
Spacer
Bullet Mal rollo xatero a ti
  Data 14/02/10 Icona 1483 Data 14 comentari/s  
Spacer
Bullet No xivaras dobles nicks...
  Data 10/02/10 Icona 1359 Data 8 comentari/s  
Spacer
Bullet el tamany si importa...
  Data 10/02/10 Icona 1110 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet Obvia, ara pots!
  Data 09/02/10 Icona 1237 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet Aquell qui no segueix
  Data 07/02/10 Icona 1389 Data 12 comentari/s  
Spacer
Espai
Espai
Espai

Cerca al meu bloc

 


Donar un cop d'ull a tots els blocs
Espai
Spacer
Espai

Articles antics

Gener

 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 

Desembre

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 
 
Espai
Spacer

Referències

Col·labora!
Spacer
Contacta amb el suport / Avisa'ns d'abusos
Spacer
Posa'ns als favorits
Spacer
Política de privacitat, Termes d'ús & Legal
Spacer