Xat Catala
Entra Registra´t
     
 
La meva foto

Benvingut/da al meu bloc!

Hemingway ha escrit 98 articles i te 529 comentaris. L'últim article ha estat fet el 15/06/11

perfil de'n(na) Hemingway | àlbum de fotos de'n(na) Hemingway

   
Espai
Espai
   
 

Article del bloc de Hemingway

Espai
 

Una de toros

Data dimarts 15/desembre/2009 - 10:22 Icona 1897 Data 46

Aquesta setmana el Parlament debatrà una iniciativa legislativa popular per prohibir les curses de braus. El resultat no està gens clar.

El que per a mi està clar últimament són les ganes de prohibir. Cada dia hi ha més coses prohibides que de permeses. No m'agraden les curses de braus. A casa mai hem mirat toros i per a mi és una cosa aliena a la meva vida. Ara, la pregunta és: es pot ser antitaurí i permetre les corrides de toros?

Alguns ho veuen com un fet cultural digne de protecció. Altres ho veuen com la mort cruel d'un animal exhibida en públic. No m'agraden els toros, no hi entenc, però li reconec una màgia: la força bruta de la natura contra l'home, una dança, una lluita desigual en que a vegades el toro és despietat, altres hi ha l'abús de l'home.

Si fos diputat al parlament, votaria en contra de la prohibició. Hi veig una diferència entre el maltracte pur i dur contra una bèstia i la forma artística que li reconec a les corrides de toros. I responc a la pregunta: sóc antitaurí però permetria les corrides de toro.



Espai
Spacer
Espai
   
  Escriu articles al teu bloc
Espai
 
 

Comentaris sobre aquest article

Espai Espai
 
Picture
siddharta

Perdona'm

Date Thursday, December 17th 2009, 5:11 AM

si les meves opinions t'han molestat ...

Spacer

Picture
Vegana

Ai, ai, ai...

Date Thursday, December 17th 2009, 3:54 AM

Així vols dir que on dius:
2. "És ben cert que els animals no pateixen, perquè el dolor és un concepte moral. Només tenen reaccions físiques. Suposo que tothom hi estarà d'acord amb aquesta obvietat tan gran".

Volies dir:
2. Descartes ha estat superat? que quan va vivisseccionar (emmanillar, estacar i tallar i obrir de viu en viu un altre ésser viu sense anestèsia) el seu propi gos davant de les seves filles, i davant dels crits de dolor els va dir: els animals són mecanismes com els rellotges, no és que sentin dolor, és que tenen reaccions físiques igual que els rellotges toquen els quarts i les hores i sonen... Permeteu-me que no ho sàpiga pq no he llegit gaire sobre el tema i tampoc no he entrat en un laboratori, ni he anat als toros, ni he estat en un escorxador, ni... i no voldria dir absurditats obviament tant enormes...

Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!

Pq fins i tot els taurins reconeixen que els braus pateixen, però que els toca un ou que pateixin pq ells gaudeixen i si per això un altre ha de patir, doncs mira: haver nascut superior i no bèstia per a ús humà...

Seguint la teva ordre d'hominid superior, vaig a pastar, però com a vegana, pastaré herba.

Spacer

Picture
Hemingway

Vegana, Sid

Date Wednesday, December 16th 2009, 5:26 PM

Plantejar un dubte és sinònim d'ego? sabeu llegir? naeu les dues juntetes a pastar fang

Spacer

Picture
Vegana

Siddharta,

Date Wednesday, December 16th 2009, 5:00 AM

l'ego ens fa fer coses molt estranyes per destacar... fins i tot justificar l'injustificable amb arguments d'una baixesa moral i científica incommesurable...
;)

Spacer

Picture
siddharta

Em costa molt entendre

Date Wednesday, December 16th 2009, 4:53 AM

com una persona tant intel-ligent i culta com el Heming faci un bloc amb aquest aire ... ( els medicaments bé era tant sols guasa ... )

Spacer

Picture
Vegana

Persi admirat

Date Wednesday, December 16th 2009, 4:35 AM

Quan hi ha empatia no hi ha violacions, ni agressions, ni bofetades i tu ho saps, que ens has explicat que quan et fan sortir de mare te’n vas a fer una volta.

Jo parlo des d’una postura antiespecista, que em fa veure que som animals ni millors ni pitjors sinó, potser, diferents a la resta. Llavors amb aquesta petita diferència, la de posar-nos a la pell de les altres, siguin negres, jueves, vaques o espanyoles, podem arribar a més enteses de les que arribem actualment. Una lleona quan caça per sobreviure no comet cap acte immoral. Un que aplaudeix o comet una violació o tortura sí, pq sap que el seu gaudi es basa en el patiment d’un altre ésser que voldria continuar lliure i vivint, just com ell.

Ens calen lleis pq encara hi ha qui es pensa que es superior a la resta d’animals, que encara es pensa que es superior a alguns altres dels seus congèneres com ens ha dit el Hemingway que se sentia sobre les que no opinem com ell, que es pensa que és superior per haver nascut en algun lloc determinat, que és superior per tenir una feina més ben remunerada, que és superior per haver nascut amb un sexe determinat, que és superior per haver nascut de casa bona, que és superior pel que sigui que el justifiqui per no perdre el seu status quo.

La bonica jerarquia i el concepte religiós que algú ens va posar aquí per a que nosaltres en féssim ús que tenim gravat als marcadors genètics encara que ens diguem agnòstics o ateus.
"En el mismo comienzo del Génesis está escrito que Dios creó al hombre para confiarle el dominio sobre los pájaros, los peces y los animales. Claro que el Génesis fue escrito por un hombre y no por un caballo" (Milan Kundera)

El dia que valorem la VIDA per damunt d’aquestes nimieses no ens caldran lleis. O potser ja se’ns haurà endut un meteorit o el clima per endavant.

Hemingway, Descartes fa temps que ha estat superat. El dolor no és un concepte moral, és física, química i percepció. I tots els animals sentim dolor, tot i que fins fa no gaire anys el jurament hipocràtic dels metges els feia dir que tractarien les dones i els negres igual que les persones.

Miss: ben vist!!!!!

Siddharta: un cop li vaig dir a una tia que no sortís de casa sense prendre els medicaments. Per la reacció que va tenir, vaig saber que l'havia encertada! ;)

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Vegana

Date Wednesday, December 16th 2009, 3:11 AM

No es pot estar pendent de l'empatia o no del que té més força. I per tant i tant que calen lleis que penalitzin les violacions. Que qui dugui a terme una conducta que la societat no accepta sàpigui que serà castigat.

Per cert, les violacions és donen entre els animals o totes les relacions sexuals són consentides?

Jo crec que, equiparant el que no és equiparable -home resta d'animals- t'equivoques i dones arguments als teus adversaris dialèctics. I no dic que no sigui equiparable perquè nosaltres siguem millor sinó perquè som diferents i perquè tenim el poder al món. Del que es tracta es que l'utilitzem bé, en benefici de tots els éssers.

I aquí hauríem d'anar amb cura perquè si la violació és natural entre la majoria dels animals, també ho hauria de ser entre les persones. I val a dir-ho que fins fa dos dies a la història de la humanitat va ser-ho. Però suposo que estàs d'acord amb mi en que aquesta postura naturalista és indefensable, no?

Spacer

Picture
siddharta

No m'has contestat ...

Date Wednesday, December 16th 2009, 2:39 AM

Tu ho has vist en viu i en directe ???
NO allò què et volen ensenyar per TVE ???

Spacer

Picture
bertran

bones

Date Wednesday, December 16th 2009, 2:33 AM

Jo diria que els animals si pateixen, o no tindrien nociceptors, els receptors del dolor
http://ca.wikipedia.org/wiki/Dolor
http://en.wikipedia.org/wiki/Nociception

En moltes coses estarem d'acord, com que tampoc no m'agrada que a algú li treguin una festa, però personalment encara m'agrada menys si un animal ha de patir per que alguns es diverteixin. Potser per això també em sembla una festa aliena al meu món.

Spacer

Picture
cetic

heming...

Date Tuesday, December 15th 2009, 6:05 PM

ara no se si ets ignorant o violent...

vamos que no has vist patir un animal o que no sens res al veure'l patir...pensa-t'ho.....

Spacer

Picture
misselvis

hola

Date Tuesday, December 15th 2009, 5:31 PM

jo demà me'n vaig a Pedralbes a torturar i matar rics perque es clar han viscut tant bé que ho puc fer no? si no aprobes el maltractament , que cony estàs dient???

Spacer

Picture
rdk

Obviament

Date Tuesday, December 15th 2009, 5:18 PM

alguns ens agrada cuidar animals, ja que encara hi ha qui obvia q aquests no pateixen.
Q pel fet de de tenir una vida força digna comparant amb altres animals, q no amb tots, tenen dret a donar'els una mort fastiguossa, (la mate pq era mia),
Ahh quant te dit q'et follin, no parlava de sexe, era obvi

Spacer

Picture
Hemingway

Quatre coses

Date Tuesday, December 15th 2009, 5:07 PM

1.Les obvietats aixequen polseguera i fins i tot auguris d'una vida sexual satisfactòria (gentilesa rdk).

2. És ben cert que els animals no pateixen, perquè el dolor és un concepte moral. Només tenen reaccions físiques. Suposo que tothom hi estarà d'acord amb aquesta obvietat tan gran.

3. Això no vol dir que haguem de maltractar-los ni que hi que ho aprovi.

4. Qualsevol brau de cursa és un dels animals més ben cuidats i protegits del món, tant de bo tots els cuidadors de bèsties hi posessin la mateixa cura i tots els animals estiguessin tan ben protegits.

5. Millor que alguns comentaristes es dediquin a cuidar animals, vist com tracten les persones

Spacer

Picture
zinc

Ostres

Date Tuesday, December 15th 2009, 4:21 PM

jo es que anave a fer un comentari del blog i he vists els vostres.
Millor no faig res i em quedo a casa,pero ara que estic aqui,us diré que entre tots plegats m´heu fet pensar.
Penso que m´agrada començar la casa per els funaments i no per la taulade,el dia que siguem capaços de donar la nostra opnió respectuasament,sense la necessitat de medicar-nos,podrem començar a parlar del respecta als animals.
Mentres em guardo la meva opinió sobre els toros,no patiu no us perdeu res,era molt simple,com jo mateixa.

Una abraçada a tohtom.

Spacer

Picture
rdk

Ei unga uhhh

Date Tuesday, December 15th 2009, 4:19 PM

Cavall, ja ens han adelantat a les Canaries.
Vegana q em fas citar en puxulet amb els correbous, ara no toca!!! (tu ja saps).

Hemin, q et follin molt, i q t'ho facin molt be

Spacer

Picture
misselvis

uhh

Date Tuesday, December 15th 2009, 3:36 PM

uhh uhh ajj unga unga uh uh uh uh uh ujj uh ujj

Spacer

Picture
Vegana

Persi,

Date Tuesday, December 15th 2009, 3:21 PM

(perdona que talli el subidón)
Codis escrits només en tenim els humans (que jo sàpiga ;)
No calen lleis si hi ha empatia.
O cal una llei que digui que no s'ha de violar criatures?
;)

Spacer

Picture
cetic

ui

Date Tuesday, December 15th 2009, 3:19 PM

que la tensio surt en forma de testosterona jo m'aparto que no vull que m'esquitxin :S

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Sid

Date Tuesday, December 15th 2009, 3:04 PM

jo vull topar amb tu a un altre lloc i no precisament a una altra vida, tot i que em temo que els dos anirem al cel.

Spacer

Picture
siddharta

Persi i Heming

Date Tuesday, December 15th 2009, 2:57 PM

No em dignifica, independenment què sigui fort o feble la víctima.
No té relació l'estat físic de la víctima.
En tot cas tu millor que ningú hauries de veure ho com un agravant més.
El fet que jo no robi, ni estafi, ni mati, no em dignifica.
En una altre vida vui estudiar Dret i topar amb tu en un judici Persi :)

Heming tu mai has patit veure-ho en viu i en directe ?????
No és """artístic""" com t'ho planteja la TVE
El brau pateix. I moooOOOooolt !!!

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Vegana

Date Tuesday, December 15th 2009, 2:50 PM

Que jo no he dit que els animals no tinguin empatia. I tant que sí que en tenen. Pel que fa al sentit de la justícia ja és quelcom que se m'escapa fins i tot entre els humans: segur que el tenim? Què és la justícia?

El que jo deia és que nosaltres havíem sigut capaços de crear codis éscrits i això és fonamental per a la defensa dels drets dels ciutadans perquè disminueix l'arbitrarietat del jutjador.

Amb tota la simpatia i l'admiració que saps que et tinc, crec que no hi ha cap altre espècie en la que hi hagi codis escrits i el jutjador sigui més o menys independent.

Però és que jo penso, a més, que hem d'utilitzar això en favor dels febles, en aquest cas dels animals. I mira, jo crec que tu, per molt que em discuteixis, penses el mateix: com es poden regular les obligacions dels homes respecte dels animals sinó a base de lleis?

Spacer

Picture
Vegana

Uhmmm, Persi...

Date Tuesday, December 15th 2009, 2:43 PM

No som els únics animals que sentim empatia i tenim concepte de justícia... altres animals també en tenen, encara que sigui de forma més bàsica.
Que tots som animals!!! Home!!! No ens atribuim en exclusiva coses que pertanyen a la vida i a la seva pervivència!!!
(a no ser, és clar, que siguem creacionistes. Amén)
;)

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Cetic

Date Tuesday, December 15th 2009, 2:38 PM

Ens en anem d'una cosa a una altra, però el que jo pretenia dir és que amb la llei escrita l'home es va posar per sobre dels animals -perdoneu-me que ho digui així-a nivell polític perquè els ciutadans, primer, van poder saber quines eren les lleis i, després, es va trencar l'arbitrarietat del casuisme.

Aquest fet encara no s'ha produit en els animals, en el quals sempre s'està a la llei del més fort.

Però jo el que crec és que justament des d'aquesta perspectiva humanista i positiva que hem d'ajudar els febles per tal que siguin trepitjats el mínim possible.

Jo crec que això és la història i l'evolució del Dret, amb totes les caigudes, recaiguides, defectes que li puguis trobar. Però no deixa de ser espectacular, per exemple, que Pinochet o els militars argentins siguin jutjats amb totes les garanties procesals. En el regne dels animals no humans al cap del ramat, quan n'hi ha un de més fort, el fot fora o el mata i punt.

Que no estamos tan mal hombre...!!!!

Spacer

Picture
Vegana

Ais, Cavall...

Date Tuesday, December 15th 2009, 2:28 PM

potser sí que abolirem la tauromàfia... però ja ens van deixar clar, quan redactavem la ILP (tots els partits nacionalistes i els que es fan dir independentistes), que res de tocar els correbous o ja ni la debatrien.
Vots són vots.

Hemingway, avui l'Eudald Carbonell (el d'Atapuerca) deia que ens falten molts anys per arribar a ser humans. Si tu creus que ja hi ets, i ens veus als altres als arbres, et proposo que t'ofereixis com a subjecte d'estudi evolutiu que ha arribat a un grau superior a la resta.
Segur que l'Eudald s'ho passarà molt bé investigant-te. O es farà un fart de riure.

Spacer

Picture
cetic

persi,,

Date Tuesday, December 15th 2009, 2:21 PM

per cert les normes o lleis o com li diguis no tant sols es propi dels humans prehistorics sino tambe de moltes altres especies.

Si de cas els homes seriem els unics amb la capacitat mental de trencar la necessitat de prohibicions amb aquet sentit comu i inteligencia que no ens caracteritza...

heming...yo soy cola tu pegamento....

cavall poc te a veure el teu antitaurisme poc te a veure amb el de la vegana...posa vegana a la wiki que tambe fa mandra explicar.ho.....

Spacer

Picture
erratica

deus haver encertat en

Date Tuesday, December 15th 2009, 2:20 PM

els teus tant per cents cavall, perquè he llegit el heming en molts blocs independentistes i deu ser el 1% que es indepe i no vol prohibir les corridas de toros....
heming t'imaginava diferent, tinc un amic que diu que les persones que no els hi agraden els animals no son prou persones....
i la teva opinió d'aquesta tarda em sembla de poca persona, res a veure te la literatura amb el patiment... una confusió o es que ja no saps com defensar la teva tesi...

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Sid, sigues lògica

Date Tuesday, December 15th 2009, 2:19 PM

si el brau i el torero estiguessin en igualdat de condicions el 50% de les vegades qui se n'aniria al cementiri seria el torero i no és el cas. Si fos el cas els toreros ja faria tant de temps que hauríen plegat com els gladiadors. I tampoc és el cas.

Com en el 99 per cent de casos qui perd és el brau és que és el feble, no? I la gent, que jo sàpigui, va a veure com li van clavant coses al brau, com el deixen mig marejat etc...

A veure que sóc tant noble com puc, tractant-se d'un advocat...

Spacer

Picture
cavallfort

vegana

Date Tuesday, December 15th 2009, 2:15 PM

t´hi jugues un pèsol q catalunya serà la primera "comunitat" q abolirà les corrides????
i t´hi jugues un pèsol a q el 99% d independentistes, som antitaurins???
i te n vols jugar un altre, a q els catalans (d promig) som molt més solidaris q qualsevol altre zona de l estat espanyol??
No dubto q d moviments antitaurins n´hi ha arreu, només faltaria. I justament pel q tú dius, a andalusia són més heroics. I saps pq?' pq allà es troben en franca minoria. Just a l´inrevés del q succeix aquí.
Tú q t´has bellugat força, saps q és així.
I suposo q ni tu ni el cetic dubteu, d q amb un estat propi, les corrides no durarien ni 10 min.

Spacer

Picture
Hemingway

Els receptaires de medicaments

Date Tuesday, December 15th 2009, 2:15 PM

El dia que alguns prementals que comenteu obvietats sigueu capaços d'escriure un poema d'aquests seguirem discutint: http://www.platayoro.org/ literatura/poesia.htm#Pin cha

mentrestant, continueu dient les xorrades que sentiu per la tele. L'únic que em faria dubtar del meu vot és en persi. La resta, runa. Amb discursos prefabricats, el graó perdut que encara no ha baixat de l'arbre.

Spacer

Picture
siddharta

a veure

Date Tuesday, December 15th 2009, 2:09 PM

un brau què no vagi drogat fins les orelles ... de feble no en té res ... vols jugar ? perfecte ! però sigues noble i juga amb igualtat de condicions què no és el cas ni molt menys.

Estem pitjor què el d'Atapuerca ...

Spacer

Picture
cetic

uhm..

Date Tuesday, December 15th 2009, 1:58 PM

prohibit prohibir bonica paradoxa....tens rao persi...aixo no te arreglo necessitem un filosof i un matematic per treuren l'entrallat...i mentres fem el que diu la sidd xD

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Sid

Date Tuesday, December 15th 2009, 1:57 PM

protegir els febles, en general, ens dignifica com espècie. I no protegir-los i fer-els-hi mal gratuitament ens degrada...No pot ser que m'ho discuteixis tu això, que sembles els tres esperits bons del conte de Nadal de Dickens...

Spacer

Picture
siddharta

no et dignifica !!!

Date Tuesday, December 15th 2009, 1:52 PM

és de mínims no passar-ho bé amb el patiment de l'altri per favorrrr ...
i s'ha de prohibir i punt.

Spacer

Picture
TomasM-Porta

I

Date Tuesday, December 15th 2009, 1:46 PM

prohibit prohibir també és prohibir prohibir, no?

Si no hi haguesis prohibicions, drets i obligacions tornaríem a la la prehistòria on el que passava no era precisament que tothom tingués més drets, sinó que no existia cap llei que amparés mínimament al feble.

Per molt liberal i tolerant que hom sigui, crec que cal prohibir quan toca. Per això jo sóc liberal i no anarquista, perquè, malgrat que penso que en general som bona gent, no en som prou per a poder ser governats simplement pel nostre lliure albir. Crec que hi ha d'haver límits.

Protegir els febles -en aquest cas els braus- ens dignificaria com a espècie. Crec.

Spacer

Picture
cetic

grrr...

Date Tuesday, December 15th 2009, 1:44 PM

arf arf...

Spacer

Picture
erratica

heming

Date Tuesday, December 15th 2009, 1:39 PM

lo de mossegar ha estat una conyeta, no t'ho prenguis a la valenta... ha estat una petita llicencia, conec el que pensen el cetic o la vegana d'aquest tema i es que m'ha semblat provocador el teu dubte en ple segle XXI

Spacer

Picture
TomasM-Porta

jo votaria a favor de la prohibició.

Date Tuesday, December 15th 2009, 1:37 PM

1. Fer mal injustificadament un ésser viu ens degrada com espècie.

2. Fer un especacle d'aquest patiment encara ens degrada més.

3. Aquests espectacles en que el sofriment és la clau de volta són una escola de futurs maltractadors ( de persones, d'animals, de coses ).

4. L'art ha d'intentar millorar les persones i no degradar-les.

5. La batalla és desigual.

6. Jo vull una Catalunya cada vegada més civilitzada i això vol dir que hem d'esborrar totes aquelles tradicions que ens sobren. I aquesta crec que és una.

Spacer

Picture
Vegana

és curiós...

Date Tuesday, December 15th 2009, 1:36 PM

que expressis el mateix sentiment que ara expressa el PP a través del seu representant taurí al Parlament de Catalunya (Rafael Luna): "prohibit prohibir"...
Jo dic, com deien avui pel Facebook: polítics pallassos chaqueteros millor els enviem al circ substituint animals que no haurien de ser-hi.

I sí jo, com el toro, també veig la diferència entre l'artisticitat del mamarratxo que se li planta al davant fent bots i marcant paquet i els arpons que li claven, i trio la vida del toro corrent plàsticament per una dehesa que és un art que no dessagna.

Spacer

Picture
Hemingway

Olé

Date Tuesday, December 15th 2009, 1:29 PM

erratica, cetic, sid,

Ja que recepteu medicaments, estigueu segurs que preneu el pols al pacient i no a vosaltres mateixos. Ho dic per les ordres de mossegar. Calma nois.

Spacer

Picture
cavallfort

Jo crec que...

Date Tuesday, December 15th 2009, 1:06 PM

com diu l erratica s´ha de legislar i no prohibir, q de fet és igual, però queda més elegant....i infinitament més democràtic.
Això si, estaria bé posar al davant de les plataformes antitaurines, gent de més nivell i sobretot menys histriónica. Alguns semblan extrets d´un càsting d cinema gore.
D totes maneres Hemin, em sorprenen els teus dubtes. Jo en tinc molts menys.

Spacer

Picture
cetic

iep erratica...

Date Tuesday, December 15th 2009, 12:39 PM

bueno ser antitauri i admirar la mort apart de un problema mental d'empatia que en la nostre societat es normal. Vamos que passes per normal per malalt mental.

Esta demostrat que la violencia contra qualsevol esser que sent provoca reaccio vers l'observador. Si tu no ho sents aixi tens un problemet que segurament tambe es reflecteix a la hora de mostar emocions (de las de veritat no de las politicaso o futbolisticas)

Prhibir es una merda....i que la gent no respecti ni tant sols la vida de un altre ser tambe es una merda. Tu prohibiries prohibir i jo no deixaria tenir fills sense fer un test psicologic als possibles pares, que com diu la sidd...despres passen aquestes coses i no pot ser tu...

Au que disfrutis del teu sentiment de superioritat huma.....

Spacer

Picture
erratica

deixant a banda la conyeta

Date Tuesday, December 15th 2009, 11:18 AM

prohibir potser no queda wai ni progre, però legislar si, que és l'altre vessant de la mateixa cosa...
i penso que podem vestir ni de tradició ni de llibertat un espectacle de tant suma crueltat.

Spacer

Picture
siddharta

important

Date Tuesday, December 15th 2009, 11:14 AM

mirar les contraindicacions dels medicaments ...
què sinó passen aquestes coses i no pot ser tu ...

Spacer

Picture
erratica

cetic

Date Tuesday, December 15th 2009, 10:44 AM

mossega!

Spacer

Espai
 

Escriu el teu comentari per aquest article

Espai Espai
Espai
  Ho sentim, els usuaris no registrats no poden escriure comentaris | Registra't
   



Més articles

 

Vols llegir més articles escrits per Hemingway? Aquí son els últims articles.

 
Bullet Visca el Parlament de
  Data 15/06/11 Icona 3072 Data 18 comentari/s  
Spacer
Bullet Últim apunt sobre els
  Data 29/05/11 Icona 1616 Data 13 comentari/s  
Spacer
Bullet Nosaltres sí que estem
  Data 28/05/11 Icona 1545 Data 22 comentari/s  
Spacer
Bullet Coses estranyes de l'acampada
  Data 25/05/11 Icona 1546 Data 9 comentari/s  
Spacer
Bullet Com es diu "botellón"
  Data 14/03/11 Icona 4248 Data 8 comentari/s  
Spacer
Bullet La millor amiga de l'home
  Data 25/02/11 Icona 1407 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet 23-F
  Data 23/02/11 Icona 1357 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet Els calçasses
  Data 15/07/10 Icona 1558 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet Jo sóc un d'ells...
  Data 14/07/10 Icona 1521 Data 8 comentari/s  
Spacer
Bullet La victòria de "la
  Data 12/07/10 Icona 1403 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet Bravo Agustí benedito
  Data 14/06/10 Icona 1287 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet La història del senyor
  Data 06/06/10 Icona 1272 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet De bigues i palles
  Data 04/06/10 Icona 1336 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet Quan algú et fa enfadar
  Data 31/05/10 Icona 1282 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet El Nadal que no vam
  Data 16/12/09 Icona 1559 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet 13 D El dia de la llibertat
  Data 14/12/09 Icona 1372 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet La Marató i el 13-D
  Data 10/12/09 Icona 1417 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet La incerta glòria d'una
  Data 02/12/09 Icona 1386 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet Suïssa. No als minarets
  Data 01/12/09 Icona 1697 Data 9 comentari/s  
Spacer
Bullet Un home de bé
  Data 16/11/09 Icona 1372 Data 8 comentari/s  
Spacer
Bullet Catalans, amunt els
  Data 31/10/09 Icona 1419 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet Llibertat Alavedra i
  Data 30/10/09 Icona 1991 Data 38 comentari/s  
Spacer
Bullet Santa Coloma, pregueu
  Data 27/10/09 Icona 1389 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet El club dels que no
  Data 25/08/09 Icona 1412 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet Cafè en boca de tots
  Data 08/07/09 Icona 1929 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet Una volta en Ferrari
  Data 07/07/09 Icona 1499 Data 8 comentari/s  
Spacer
Bullet La innocència perduda
  Data 06/07/09 Icona 1507 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet Un assassinat d'Eta
  Data 19/06/09 Icona 1584 Data 14 comentari/s  
Spacer
Bullet Catanyòlia
  Data 19/06/09 Icona 1822 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet NOUS REFRANYS DEL XAT
  Data 08/06/09 Icona 1455 Data 9 comentari/s  
Spacer
Bullet Enlarge your penis
  Data 05/06/09 Icona 1493 Data 11 comentari/s  
Spacer
Bullet La millor amiga de l'home
  Data 02/06/09 Icona 1577 Data 8 comentari/s  
Spacer
Bullet Enfadar-se
  Data 01/06/09 Icona 1328 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet Facebook
  Data 01/06/09 Icona 1355 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet Un fanal encès
  Data 25/05/09 Icona 1407 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet Camí de Roma
  Data 20/05/09 Icona 1463 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet Sant Pere regalat. 40
  Data 14/05/09 Icona 1603 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet El primer bany de l'any
  Data 12/05/09 Icona 1416 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet L'home de la ginesta
  Data 09/05/09 Icona 1463 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet A reveure, avis
  Data 22/04/09 Icona 1548 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet La Barcelona pecadora
  Data 21/04/09 Icona 1484 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet Ja la tenim?
  Data 20/04/09 Icona 1508 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet Monorquisme i monarquia
  Data 14/04/09 Icona 1535 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet El nostre heroi, Josep
  Data 07/04/09 Icona 1557 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet La cancó de l'11-M?
  Data 05/04/09 Icona 1420 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet El dia de les vint-i
  Data 02/04/09 Icona 1319 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet Fundació Príncep de
  Data 13/03/09 Icona 1467 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet Gols contra la barbàrie
  Data 11/03/09 Icona 1369 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet Un poema vell, massa
  Data 06/03/09 Icona 1409 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet Poema de (més) joventut
  Data 05/03/09 Icona 1368 Data 1 comentari/s  
Spacer
Espai
Espai
Espai

Cerca al meu bloc

 


Donar un cop d'ull a tots els blocs
Espai
Spacer
Espai

Articles antics

Novembre

 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 

Octubre

 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 
Espai
Spacer

Referències

Col·labora!
Spacer
Contacta amb el suport / Avisa'ns d'abusos
Spacer
Posa'ns als favorits
Spacer
Política de privacitat, Termes d'ús & Legal
Spacer