Xat Catala
Entra Registra´t
     
 
La meva foto

Benvingut/da al meu bloc!

cetic ha escrit 261 articles i te 2984 comentaris. L'últim article ha estat fet el 13/02/12

perfil de'n(na) cetic | àlbum de fotos de'n(na) cetic

   
Espai
Espai
   
 

Article del bloc de cetic

Espai
 

La mentida Catalana

Data dilluns 14/desembre/2009 - 05:50 Icona 984 Data 49

Molt soroll, molta tele molt fe el gilipollas per un 30 % de participacio segons tots els diaris que he arreplegat de tots els colors.


30 %..........ejem....aixo vol dira alguna cosa no? alguna cosa com que als catalans ens importa ben poc la independencia amb epanya...

Em preguntu a la penya aquesta que va tant de guais per aqui al xat que en pensen...si volen un pais que sigui en 30 % de la actual poblacio a catalunya o si de una vegada algun ganapia amb la estelada tatuada a la punta...del nas...es capaç d'entendre que avui en dia preocupar.se per la idependencia de catalunya es cosa de cuatre fanatics de la politica inutil i de gent necessitada d'odi.

Senyors tenim uns quants problemets pel que respecte a la organitzacio social de la humanitat i la independencia de catalunya no es ni un problema....

Avam si algun dia deixeu de fer el nen mimat que pataleja i el teniu prou ben posat (el cervell) per defensar alguna cosa mes que el vostre melic.......



Espai
Spacer
Espai
   
  Escriu articles al teu bloc
Espai
 
 

Comentaris sobre aquest article

Espai Espai
 
Picture
cetic

si ara...

Date Thursday, December 17th 2009, 6:06 AM

es veu que es un concurs literari aixo.....ideas no en te el tiu pero escriure escriu molt be xD

Spacer

Picture
Joan29

franp

Date Wednesday, December 16th 2009, 10:25 PM

Veig que escrius molt tu, deu ser que en saps molt d'escriure...

Spacer

Picture
cetic

jajaj

Date Wednesday, December 16th 2009, 1:51 PM

despres de 46 coments nomes se't acut esta d'acord amb algu??? aqui mai ningu esta completament d'acord amb ningu....som idiofes pero tenim crietri encara....

per cert si un dies diferencies entre coneixement academi i inteligencia et deixarem fer servir la paraula ignorant......

Spacer

Picture
franp

Sense comentaris

Date Wednesday, December 16th 2009, 10:37 AM

Completament d'acord amb en Joan29; no mereix cap comentari. Llevat que dir que és bastant ignorant ja que no sap ni escriure bé en la seva llengua.

Spacer

Picture
cetic

ais vegana...

Date Tuesday, December 15th 2009, 2:27 PM

si la gent entengues que es ilegal no viure com et diuen......i tornem a matrix....:S

Spacer

Picture
Vegana

Cat1714...

Date Tuesday, December 15th 2009, 1:05 PM

Però pq discutir-nos? Si jo dic que trobo estrany construir un model nou fent servir els mateixos arguments que l’enemic amb adjectius canviats i tu em dius que no ho fas i tampoc no t’interessa el meu vot independentista!? A mi em sembla, a tu no et sembla, a tu et sembla a mi no em sembla. Doncs ja hem entès que no tenim res per entendre, no et sembla?

Ah però una cosa, el tema de l’exclusió és lleig, tant pel que dóna la patent com per qui la rep (de catalanitat o del que sigui).

I sisplau, no diguis “animalons” que és d’un condescendent horrorós, és com dir “cacones” de les caques dels nens, o “pipí d’angelet” de les pixarades que fan.

I si amb el meu desig de felicitat no en tens prou, et puc desitjar que, si ets de casa bona, els reis mags et portin allò que sigui que els portin, i si no ho ets, ja ho saps: mitjons i gallumbus, que la cosa està molt magre.

Joan29, és contraproduent per la causa independentista enviar la gent a guetos per no pensar el mateix o ser diferent... això ja ho van fer els barcelonins no integrant la immigració espanyola a, per exemple, l’Eixample com deia el M.V.Montalban, i van haver de passar dues generacions per fer sentir la gent d’aquí...

Cètic, a Mart encara no, però a Cal Cases i similars ja s’hi pot viure... i a l’estat veí està ple de gent que s’auto-organitza diferent, tot i que el Sarkozy i altres que viuen del cuentu del recompte de vots els tractin de terroristes per fer-ho.

Persi, pacificador-pactista :)

Spacer

Picture
siddharta

juer ...

Date Tuesday, December 15th 2009, 12:34 PM

però què dineu reis ???
ah no ! això ja ho he dit abans !
:P

Spacer

Picture
cetic

alguna cosa semblant...

Date Tuesday, December 15th 2009, 12:23 PM

debia pensar hitler quant negres, jueus, gitanos i tot el que li feia nosa es passejava per la seva europa...

Al final el nacional nacionalisme acaba sempre igual....

Spacer

Picture
Joan29

Cetic

Date Tuesday, December 15th 2009, 9:08 AM

Tu estaries millor vivint a Mart. Allà no tindries "papaletas" com dius tu ni res. Hi vas i t'emportes les gallines, el gos, i el que faci falta i allà no hauras de votar ningu ni ningu et molestarà. Viuràs a la teva galàxia lliure, i disfrutaràs de la màxima tranquilitat. Crec que és el lloc on més escau per tu i la teva genial forma de pensar.

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Colta Cètic

Date Tuesday, December 15th 2009, 7:03 AM

Hi ha una cosa que no entenc: què vol dir lluita contra el teu ego? A veure si el meu ego i el meu ego es posen a jugar un partit de tennis qui farà de pilota sinó jo?

Si surto de casa sense el meu ego, després hauré de tornar a casa a buscar-lo, no?

Tu jo hauríem de fer un pacte crec que força raonable: tu em toques la pàtria tant com vulguis però al meu ego no me'l toquis gaire, que em sembla que jo rebria...

O es que m'he perdut alguna cosa?

Spacer

Picture
siddharta

AAAAAAAMÉN

Date Tuesday, December 15th 2009, 6:53 AM

Persi ...

:o)

Spacer

Picture
cetic

jajajaja joan jajajaj

Date Tuesday, December 15th 2009, 6:49 AM

tipic dels monocolorics...si no estas conmigo estas contra mi.

Jo no voto vaig als psicoleg quant em cal....

I si soc dels que s'estima mes pentinar un gos que segur s'ho mereix mes que no pas pentinar a un politic mafios.

Si m'agrada mes pendre el sol un bon diumenge a fora casa entre arbres gats i alguna gallina despistada que no pas envoltat de neurotics amb papeletes a les mans...de fet m'agraden mes las papelas que las papeletas....

El que em fa gracia joan es que t'ho ho dius com si fos dolent aixo...no ho entenc???

Que te de dolent no preocuparte de les banalitats de la vida???

Ais joan joan...que et van explicar un conte de petit i encara et penses que es el unic.

Cadascu viu la seva vida com vol pero sempre hi ha el putu grup de gent (catalanistes, espanyolistes, gilipollistes o el que sigui) que necessita tocar els collons per viure...

Tant dificil es disfrutar de la llibertat de preocuparte de tu mateix?

Spacer

Picture
Joan29

No oblidem

Date Tuesday, December 15th 2009, 6:43 AM

Que qui ha fet l'article és el cetic, que menysprea la feina ben feta d'un grup important de ciutadans molt ben organitzats. Aviam què faries tu cetic? tu molt criticar i molt escriure però ja m'agradaria veure si vas a votar quan toca o si t'estas al pati de casa pentinant al gos. Molt progre i molta polla amb vinagre però després deus ser dels que quan hi ha eleccions s'en va a pendre el sol amb les sargantanes a les pedres de les muntanyes. Molt criticar, molt progre i molt lliberal, i ja m'agradaria veure què fas per tirar el país endavant. Es clar que per tu el país és Espanya, oi cetic?

Spacer

Picture
TomasM-Porta

A veure, Cat

Date Tuesday, December 15th 2009, 6:43 AM

Ens hem de tranqulitzar tots plegats. Jo també sóc independentista, però primer sóc persona que català. I això és bàsic.

No menyspreis la Vegana perquè és una persona que val infinitament la pena. Darrera les seves urpes si amaga la bondat universal. I es un esperit lliure. D'ella només se n'apren. Sobre tot a estimar.


El Cètic també és molt important, però en un altre sentit. El Cètic és l'antítesi, és el `Sòcrates que posa la llaga en els tòpics i ens obliga a pensar. Jo darrerament em limito a jugar amb ells perquè tinc altres mals de caps, però és absolutament necessari. Si tots pensesim igual o si fa no fa això seria un rotllo.

Spacer

Picture
cetic

veus com ets un sobrat...

Date Tuesday, December 15th 2009, 5:56 AM

i quant parles de caltans ens exclous... de que em sona aixo???
el que no us agrada fa nosa...

no es tracte de presumir, tot i que tu aparentment et sents inferior per tal com reacciones davan els posicionaments dels demes i em fas tornar al tema del ego com a motor del teu nacionalisme.

A mes o ets molt ignorant o molt manipulador posant al meteix sac palestina, el sahara, euskadi i catalunya. Es de ineptes ignorants que manipulen perque els hi surtin els numerus.....com a bon politic si senyor.

Per cert jo no soc ni tolerant no obert ni polles...no em digui el que necessites creure.

I prou ja que no has ates a ni una de les raons que s'han proposat seguint el teu dialeg monoton i ensopit amb tints totalitaristes.

Potser no canviarem cap dels tants, seria el mes normal. Pero no es tracte de aixo. Almenys per mi potser per tu si que necessites convencer per vencer jo amb que la gent pensi alguna cosa fora del corrent en tinc ben prou. Ningu canvia si no vol. Nomes podem apendre.....i sens dubte ben poques coses aprenc de totes aquestes minucies politiques de infima importancia que apart de algun blog i a la reunions de palles politiques perque no tenim res millor a fer, poca gent en parla....

Spacer

Picture
cat1714

....

Date Tuesday, December 15th 2009, 5:43 AM

Que si, que si... que tu i Vegana sou molt oberts, que us preocupeu per la gent i els problemes de veritats i els animalons, i els catalans som dolents, a la nit fiquem nens que parlen castellà per sopar, som tancats i imposem tot. Aquesta història, ja me la sé, i amb mi no cola. I ja passar a que es manipueln les dades, que ho saps de primerà mà... doncs jo, com a organitzador i part d'això, t'asseguro, que no és cert. I el teu discurset, és el típic del progre espanyol, la independència és dolenta si és la d' Euskal Herria o la dels Països Catalans, però la del Sahara o Palestina és guai i moderna. No enganyeu a ningú més, i encara que neguis l'evidència, cada cop hi ha més gent independentista. Em sap greu. I per part meva dono per finalizat el tema, ja que ni jo deixaré de ser independentista, per molts tòpics que escriguis, ni tu deixaras de ser un tio "guai", tolerant i obert.

Spacer

Picture
cat1714

Vegana

Date Tuesday, December 15th 2009, 5:37 AM

Això és tot? Gràcies.

Spacer

Picture
siddharta

juer .....

Date Tuesday, December 15th 2009, 5:32 AM

però què esmorzeu ?????

:D

Spacer

Picture
cetic

res vegana...

Date Tuesday, December 15th 2009, 5:30 AM

es dels de la pastilleta blava olvidar i tornar a dir el mateix.....snifff...

saps vegana, em recorda a parlar amb un guardia civil (de mossos ne tractats pocs nomes per fer uns porrets o vendre'ls material informatic pirata) pero amb els guardia civils (els jovenets espavilats, els veteranos son mes reflexius) que no atenen a cap cosa que els hi diguis simplement repeteixen el reglament com si fons un mantra....

I tot el que sigui deixar de banda la seva seguretat monocolorica es una aberracio al sentit comu, es igual si parlem de independecia o de qualsevol altre cosa...es el estancament mental en estat pur...i contra aixo......

Spacer

Picture
cetic

cat?

Date Tuesday, December 15th 2009, 5:26 AM

pero que t'enfilas????

Avam xatu si espanya fes un referendum per la unio nacional als pobles amb mes tendencia nacionalista espanyola farien pena???? Tu parles del que fan a camp contrari...deixa de jugar amb dades que per cert les manipules fins i tot els que les recullen (de primera ma t'ho dic)

I llegeix una mica el que t'he explicat que nomes t'has quedat en si et deia que els catalanistes quedarien en ridicul

Sustens la teves teories amb ego remullat de nacionalisme pero estas ficat en una competicio on algu es millor que algu altre (o alguns que alguns altres) no ho veus????? Que aixo no es una comepticio avam qui es mes fatxa si els catalans o els espanyols!!!!!

Continues repetint i repetint la mateixa canço. Es igual pues si als espanyols els hi repampinflen els referendums absurds ben igual que als catalans mes me'n alegro jo.

Perque es tracte de deixar de separar dividir i odiar a la resta del mon per sentirse important o millor. PEruqe es tracte de no anar fent la victima i perque sobretot es tracte de percebre el mon amb els teus ulls i els teus sentits i no que et digui el que s'ha de fer.

Tu estas molt dins matrix cat, ja t'he dit que ho vivies amb una passio que ralla la neurosis. I de fet no has llegit res del que t'he dit abans i t'has agafat al comentari mes competitu que t'ha ferit el ego,

PEr despres anar dient que la vegana no te arguments...en tens tu????

Tens algun argument no politic o que no estigui vinculat el control de poder potser?

Venga cat el nacionalisme sigui d'on sigui neix del mateix lloc dins les persones, busca'l i diguiem si es sa....sincerament i deixa el disco rallat de xifres o historia que es molt cultureta pero nomes podem basar-nos en el present i la realitat....

Spacer

Picture
Vegana

Cat1714...

Date Tuesday, December 15th 2009, 5:22 AM

Et desitjo que siguis molt feliç amb la teva interpretació del que intento, fracassadament, dir-te.

Spacer

Picture
cat1714

vegana

Date Tuesday, December 15th 2009, 5:10 AM

Ostres, doncs llàstima que a les últimes eleccions el PP, va ser la 4a força més votada, i que en el cas de no anar a votar, seria a favor del PNB, el partit que ha guanyat sempre les eleccions, però bé, allà tu amb les teves interpretacions, eh? A part, jo dic les dues opcions, és així, que cadascú les interpreti com convingui, és cosa seva i és una cosa que jo no he fet, ja que epr mi, la gent que no va anar, no va voler, pel motiu que sigui. I a mi que tu no em votesis, no saps lo poc que m'inporta. Per cert, el tema de l'ortografia és coherent, quan es fa amb ànims de millorar l'altra persona, no quan com en el teu cas, ho afs com atac personal i intenatnt ridiculitzar (cosa que em sap greu, no has aconseguit), llavors, sí, és patètic.

Spacer

Picture
Vegana

Cat1714...

Date Tuesday, December 15th 2009, 4:57 AM

Tu dius: “Partint de la base, de que no anar a votar, pot voler dir, o que no es vol anar a votar o que ja li està bé el que surti”.
Igual que el Mayor Oreja deia de la gent que no anava a votar a HB. La gent que es quedava a casa se suposava, segons ell, que estava a favor de les idees del PP.

Usar el tema de l’ús correcte de l’idioma no crec que sigui patètic. Senzillament és ser coherent amb les idees antimulticulturals que defenses i que es veu que t’han afectat per estar sotmès al jou espanyol però tampoc no et preocupa gaire esmenar-les en aquesta cultura que dius voler preservar.

I tens raó, cada dia entenc menys, i sé menys, i si fossis el representant de l’independentisme, amb aquestes idees, no hauries guanyat el meu vot.

Però tranquil, jo només sóc un vot o un no vot, i el pots interpretar com sigui del teu interès.

Spacer

Picture
cat1714

...

Date Tuesday, December 15th 2009, 4:52 AM

El fet de que interessa més gran hermano que la política, no que la independència, no és res de nou. Però dir que el amteix acte, a la inversa queudariem en ridícul, en fi... crec que és filar massa prim i un atreviment i estic segur que no seria així. Primer perquè no movilitzarien 18.000 persones, mai ho han fet ni mai ho faran. Posats així, pots comentar també la mentida de la unitat d' Espanya, no? Tres manifestacions, dos a Barcelona i un altra a Sant boi, amb una aprticipació total, de 175 persones, quin èxit. Així doncs, pel teu plantejament de que milions de catalans no hi han participat, dedueixo que estan per la independència. I per mi, una cosa és nacionalisme i l'altra independentisme, jo sóc independentista, no nacionalista, la meva cultura ni és millor ni pitjor que la andalusa, és la meva i la que vull preservar aquí Catalunya, simplement. Després, sembla que acusis d'imposar. Imposar el que? El fer un referèndum obert al major nombre de gent, on per primer cop, han votat els immigrants empadronats a Catalunya i on es podia votar lliurement? Quina imposició, que es creuen aquests catalans imposant d'aquesta manera? Ni Franco!

Spacer

Picture
cetic

per cert Joan...

Date Tuesday, December 15th 2009, 4:47 AM

aixo encara que no ho sembli no es un pati d'escola on resoldre diferencies amb xuleria.

Aixo es un intent de fer pensar mes enlla de les necessitats i mancances personals de manera que es pugui veure el mon com un conjunt complex i no un pastel a repartir....

prova-ho, total per provar no passa res, sempre ets a temps de limitar la teva ment....

Spacer

Picture
cetic

cat...

Date Tuesday, December 15th 2009, 4:43 AM

entenc el teu apassionament doncs aixi es forge els moviments politics. Pero per moltes voltes que donis a les dades n'hi ha una de ben clara a la gent li preocupa mes gran hermano que la idependencia de catalunya.

No es que jo estigui especialment content amb els resultats a mi me la suden perque ja et dic que aqui l'unic que es discuteix es el traspas de poders i a mi que juguin amb la meva vida gentussa sigui catalana o espanyola no m'agrada.

Per una altre banda es obvi que el nacionalisme catala i espanyol son mas de lo mismo. Diferent forma mateix fondo.

Un altre tema a tenir em comte es la importancia de no ser un intelectual en aquet camp. Perque el problema de la cultura es que es manipulativa i em dono comte que els nacionalistes viuen dins un submon irreal on sembla que com el persi no hagin pujat mai al metro de barna.

Mes cosetes, aqui el colega aitor es un clar exemple de perque els nacionalismes em fan repelus. Ell diu que presentem directament la independencia. Aixo es un acte de totalitarisme dictatorial. Doncs si despres de unes votacions aixi encara hi ha gent que tira pel dret. Tot i que la erratica diu que faig rabia mes rabia fant la gent que no te en comte als demes en les decisions que afecten a tothom. Tipic de la poltica tambe.

Per cert cat....esper.ho que els espanyols no se'ls acudeixi mobilitzar ningu per fer un acte invers perque quedaries espantat i en ridicul.

En fi que podeu fer molt soroll i ficar el cap a la bombolla independentista pero siusplau senyors que tenim televisions, diaris, internet, llibres de tot tipus.

No podeu veure que passa al mon fora de Iberia?????

No sou capaços de veure el bluf de catalanisme com un sistema regional de distraccio , un rollo amb el que catalanistes i espanyolistes estan encantats. I mentres continuem amb la nostre societat apisonadora.......

Podria trobat tema ad infinitum com diu el markus per un motiu molt clar. La politica no es mes que un invent del home. No te sentit real mes que crear microcosmos de manipulacio. Perque per viure amb respirar menjar i un polvet de tant en tant n'hi ha prou la resta es molt voluble i sens dubte, posats a inventar paisos, fronteres i odi entre individus potser seria mes util pensar en un sistema mes positiu del que tots en poguem treure profit i no els països guanyadors....

Pero els nacionalistes esteu lluny d'empatitzar amb res que no sigui el que vosaltres creieu. Imposar, odiar en nom de la cultura i la dignitat.

Nomes veig justificacio i necessitat. Com sempre una altre demostracio de infantilisme emocional per part de l'home.....

Spacer

Picture
cat1714

Vegana

Date Tuesday, December 15th 2009, 4:29 AM

Usar el tema de la ortgrafia, és realment patètic, ja que passes a l'atac personal, motivada per la teva falta d'arguments. Com no sóc perfecte, faig faltes, cosa que no vol dir espanyolitzar la llengua, això ho treus tu de la màniga, per reafirmar la teva idea, que encara no sé que vols dir amb lo d'aquest senyor. I parlar dels abertzales o de la manera de pensar dels abaertzales, ja que vaig viure un temps o uns anys, em sembla, si més, parlar del que ni entens ni saps i que interpretes a la teva manera. Ja que m'agradaria saber el que deia, el que dius tu i interpretes (segur que com a tu et va millor) i el que dic jo.

Spacer

Picture
Vegana

Cat1714...

Date Tuesday, December 15th 2009, 4:09 AM

T'estic dient que uses els mateixos arguments, però girats a la teva conveniència, que usava una de les persones que més odiada era pels abertzales a Euskadi quan jo hi vivia.
El que sentis amb aquesta idea és cosa teva.
I tu, com a bon català, podries aprendre a diferenciar "mobilitzar" i "movilitzar" i usar bé la llengua que tan estimes per no espanyolitzar-la i així il·lustrar-nos en l'ús dels arguments i l'idioma.

Spacer

Picture
cat1714

vegana

Date Tuesday, December 15th 2009, 3:54 AM

No sé realment que deia aquest senyor, però la resposta és: i? M'estas insinuant que sóc feixista o quelsevol cosa per l'estil? En fi, no cal dir res més a aquesta "xorrada" de campionat. Primer apren a util.litzar el llenguatge i després opina, si vols, però almenys amb coneixement de causa.

Spacer

Picture
Vegana

Cat1714!!!

Date Tuesday, December 15th 2009, 3:40 AM

Saps que utilitzes els mateixos arguments sobre l’anar a votar o no i/o mobilitzar-se que utilitzava el Mayor Oreja (altrament dit, Menor Cerebro) a Euskadi???

Spacer

Picture
TomasM-Porta

CONY, NO CETICUS

Date Tuesday, December 15th 2009, 2:42 AM

QUE SE SUPOSA QUE L'EMPERADOR SERÉ JO. O SERÉ PAPA?

Spacer

Picture
Markus7

jajaja joan29

Date Monday, December 14th 2009, 8:27 PM

no tiris de la llengua k aket senrolla i et treu arguments de sota les pedres xD no sabes lo kas echo el apocalipsis caura sobre vostre ajjaja xD

apart tot aixo no es una perdua de temps xD???

Spacer

Picture
Joan29

Apa cetic

Date Monday, December 14th 2009, 4:37 PM

Què dius ara? eh? què li respondries al cat1714? eh?

Spacer

Picture
siddharta

hi han frases ...

Date Monday, December 14th 2009, 4:17 PM

què hauríen de passar a la posteritat :
"Quan li he explicat a la iaia que festejo amb un espanyol, s'ha posat la mar de contenta. Ho troba molt exòtic..."
Genial ...
:D

Spacer

Picture
cat1714

....

Date Monday, December 14th 2009, 4:10 PM

No escric mai en cap bloc, però aquí és pot aplicar la teoria de parlar de tot i no saber de res. El fet ja d'organitzar unes consultes i movilitzar 18.000 voluntaris, és un exit aclaparador. Em pregunto si els demòcrates de veritat, els que es preocupen d'altres problemes, és a dir, la unitat d' Espanya, aconsequirien movilitzar 18.000 voluntaris de totes les edats durant setmanes, posant diners de la seva butxaca, ja que cap institució. ha posat un sol euro. Partint de la base, de que no anar a votar, pot voler dir, o que no es vol anar a votar o que ja li està bé el que surti, un 30 % de participació, ampliant el cens com es va ampliar, fins a gent de 16 anys i immigrants empadronats a Catalunya, amb un pressupost, realment baix, amb un poder de difusió i convocàtoria, molt menor que unes eleccions "oficials", amb el típic bombardeig de notícies a la TV, pancartes, anuncis a la TV, autobusos i tota la mena de material.... un 30%, és un exit, movilitzar 200.000 persones a diferents llocs del país, és un fet a tenir en compte. Pels multicultis com tu, són 4, per la gent realment demòcrata, vol dir que un gruix important de la societat aposta per aquesta opció política i que cada cop augmenta més, com indiquen totes les enquestes. Encara que als espanyols i als multicultis, us fa molta ràbia, el dia que el referèndum sigui vingulant, amb un poder de difusió a l'estil d'unes eleccions parlamentàries, per exemple i on tots els partits es posiconin ( no, va passar ahir, oficialment només es van pronunciar ERC i Reagrupament), veurem que passa i si serà tant palla mental de 4 fanàtics. 70 % d'abstenció? Típic argument d'espanyolista o sociata, a guanyar la batallà dialèctica, que si la realitat és un altra, que si som 4... i a les eleccions oficials? On s'ha movilitzar tanta fent i tanta propaganda? Abstencions del 60%? Ah, llavors és desafecció política, oblidaa que sóc un fanàtic. En fi, no hi ha més cec que aquell que no vol veure i s'ha de creure la seva propia mentira.


Salut!

Spacer

Picture
Joan29

El Cetic

Date Monday, December 14th 2009, 3:21 PM

Amb la seva mentalitat extraoberta i extralliberal i extranoséquè, l'unic càrrec al que se li podria encomanar seria el de les orgies que dieu. En aquest càrrec podria desenvolupar al màxim la seva ment super extra i potser descobririem posicions sexuals noves! jajaja! de bon rollo eh cetic ;-)

Spacer

Picture
erratica

quin rabia fas

Date Monday, December 14th 2009, 2:28 PM

quan vols.....
amb frases així " fanatic antidemocrata amb ganes de fer anar les armes clar com a minoria eclar...." estas a l'alçada del fede gimenez losantos
deixem'ho estar....
ah nomes destacable que has posa't calent el persi... veus com t'ho has de fer mirar per algú que hi entengui un xic....

Spacer

Picture
aitor

apa rei

Date Monday, December 14th 2009, 2:20 PM

Jo penso que la pregunta del referèndum esta mal formulada, CATALUNYA no ha de demanar la independència espanya, no de cap de les maneres, CATALUNYA l’hi ha de donar la independència a les espanyes, doncs crec que en ple segle 21, la societat espanyola es prou madura per poder-se valer per si sola, hi ha l’hem alimentat durant força anys ara es l’hora que s’emancipen …..

Spacer

Picture
Markus7

yo encara no me enterat...

Date Monday, December 14th 2009, 2:09 PM

esto pa k sirve? pa pasar el rato no:P???

Spacer

Picture
cetic

Avam persi..

Date Monday, December 14th 2009, 1:23 PM

coneixes algun partit democratic que no sigui de dretes????? Vull dir que no recolzi un sistema neolliberal???

Ara que si ens passem al modo "Romano" jo (apart del tema de les orgies clar estar) tambe vull un lloc com a assessi de emperadors que em penso que era un carrec public en aquells temps xD

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Sistema de dretotes?

Date Monday, December 14th 2009, 12:55 PM

Que guai!!!! Colta que si som independents et prometo nomenar-te conseller d'orgies bixesuals i fer obligator-hi una orgia mensual en homenatge a la llengua.

Catòlica, apostòlica i romana. Sobre tot, romana. Persius Grassus dixit.

Spacer

Picture
cetic

teniu rao...

Date Monday, December 14th 2009, 12:27 PM

sense la manipulacio i propaganda politico-mediatica corresponent la poblacio no actua igual......ara que si tambe entren a votar el extrarradi de barcelona no se que us aniria millor....

Persi....es molt maca la teva imatge de catalunya pero no es mes que una imatge...

Defenseu uns conceptes bastant abstractes per cert perque jo perque em goberni un sistema capitalista de dretotes catolic i CATALA com el que li agrada al persi pos mira ja estic com estic que es en escepticisme i ascepticisme politic maxim....

PEro bueno a vosaltres us agrada jugar als soldadets independentistes....al 70 % de la poblacio catalana en municipis de tendencia nacionalista sense rentat de cervell previ de tv3 i politics NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO PESAAAAAAAAAAAAAOS!!!!

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Es que em posa tant calent

Date Monday, December 14th 2009, 10:26 AM

la teva lucidesa, que no podria trempar més ni més depressa.

A banda d'això, estem com l'altre dia: no tens raó de res, però ja t'ho explicaré un altre dia.

Quan li he explicat a la iaia que festejo amb un espanyol s'ha posat la mar de contenta. Ho troba molt exòtic...

Spacer

Picture
Joan29

Mira,

Date Monday, December 14th 2009, 7:33 AM

Si la l'abstenció va ser alta és degut a varis motius. Jo estic segur que si hagués estat un referèndum oficial, vinculant i amb extensió a tot Catalunya, la participació hagués set molt més alta, i, per descomptat, que amb un SI aclaparador tal i com es va veure en la consulta d'ahir. Si tants mitjans de comunicació estrangers han presenciat la consulta és perquè els ha atret molt el fet que la idea surgeix d'un grup de ciutadans que amb els seus diners, i els de la voluntat que els entreguen altres ciutadans, hagin muntat un referèndum com el que han muntat. Sense ajuda del govern català, sense mitjans de propaganda, sense debats televisius, sense debats d'opnió, etc,.. És cert que la participació ha estat baixa, però també té la seva lògica quan analitzes tots els impediments que han tingut. El que tu no destaques és el resultat, eh? Un Si aclaparador amb un resultat del 94% de vots. Això també cal destacar-ho! que és el més important!

Spacer

Picture
cetic

si esclar...

Date Monday, December 14th 2009, 6:43 AM

tot el que sigui veure el mon per un mateix encara que no agradi es durillo pero em sap greu joan es el que hi ha....

Encara que no agradi la realitat es aquesta. N'hi ha d'altre en particular que em provoquen urticaria a mi pero es el que hi ha.......

El que no podem fer es reduir-nos a agafar nomes la informacio que ens agrada i rebutjar la altre.....bueno si que ho podem fer pero es simplista i ignorem el que ens evolta vivin en un nubol que tard o d'hora.....es desmonta.

Anims en la teva virtualitzacio de la realitat...

Spacer

Picture
Joan29

Ni pensar-ho ni comentar-ho ni res

Date Monday, December 14th 2009, 6:33 AM

No ho penso comentar, no val la pena. Prefereixo comentar articles com els del Persi o altres catalans que si que senten els colors de la senyera com jo els sento.

Spacer

Picture
cetic

Ara en serio joan....

Date Monday, December 14th 2009, 6:25 AM

pensa una mica, lluita contra el teu ego i la teva necessitat de nacionalisme i pensa....pensa sense fronteres, sense individus per demunt o per devall dels demes, sigues capaç d'ignorar els demes....i digam que vol diru 70 % d'abstencio en municipis on es la iniciativa es vol portar a termes...es a dir jugant a casa el 70 % de la gent no et ve a veure.....

Ja se que fa maaaal i no vol dir que el 70 % siguem espanyolistes ni res de totes aquestes paranoies vostres...per va per favor feu el esforç d'entendre que la REALITAT es una alte i que les coses es fan a partir de la realita ti no de les ideas....perque de idea cadascu te la seva....la realitat es la unica cosa que de ben segur podem compartir totes les persones...
.
pensa pensa....

Spacer

Picture
cetic

gracies...

Date Monday, December 14th 2009, 6:18 AM

crec que esta tant clar el que dic i es tant obvi que no cal comentar res.

A no ser que siguis algun fanatic antidemocrata amb ganes de fer anar les armes clar com a minoria eclar....

Spacer

Picture
Joan29

Sense comentaris

Date Monday, December 14th 2009, 6:09 AM

No els mereix.

Spacer

Espai
 

Escriu el teu comentari per aquest article

Espai Espai
Espai
  Ho sentim, els usuaris no registrats no poden escriure comentaris | Registra't
   



Més articles

 

Vols llegir més articles escrits per cetic? Aquí son els últims articles.

 
Bullet Es el xat un lloc de
  Data 13/02/12 Icona 2416 Data 46 comentari/s  
Spacer
Bullet Es lu que n'hi
  Data 30/07/11 Icona 1250 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet I tu que miras?
  Data 14/02/11 Icona 1365 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet Titola de l'artice
  Data 08/01/11 Icona 1384 Data 24 comentari/s  
Spacer
Bullet La fe
  Data 06/01/11 Icona 1171 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet X
  Data 17/12/10 Icona 1134 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet Anonimous
  Data 15/12/10 Icona 1138 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet El podoreso caballero
  Data 05/11/10 Icona 1393 Data 27 comentari/s  
Spacer
Bullet Xat.arreria
  Data 15/10/10 Icona 1650 Data 19 comentari/s  
Spacer
Bullet Hola soc deficient,
  Data 05/10/10 Icona 1205 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet Ciutadans de Catalunya....
  Data 02/10/10 Icona 1147 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet Sóc imbécil, ho havia
  Data 16/09/10 Icona 1454 Data 15 comentari/s  
Spacer
Bullet Has vist que important
  Data 09/09/10 Icona 1244 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet Fanta Liti o Morficola?
  Data 31/08/10 Icona 1388 Data 13 comentari/s  
Spacer
Bullet Rent a Fucker Mum
  Data 10/08/10 Icona 1288 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet El meu nou amor, Eliza...
  Data 27/07/10 Icona 1441 Data 10 comentari/s  
Spacer
Bullet A falta de futbol...politica...
  Data 22/07/10 Icona 1090 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet Solidaritat Catalana...
  Data 17/07/10 Icona 1532 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet Negro cabron, saluda
  Data 08/07/10 Icona 1380 Data 13 comentari/s  
Spacer
Bullet Els simples
  Data 08/07/10 Icona 1093 Data 13 comentari/s  
Spacer
Bullet Jueu enredat, moro cremat.
  Data 04/06/10 Icona 1197 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet Perque no menjar donuts
  Data 02/06/10 Icona 1465 Data 9 comentari/s  
Spacer
Bullet LA DROGA CATOLICA
  Data 02/06/10 Icona 1242 Data 11 comentari/s  
Spacer
Bullet La filosofia es l'opi
  Data 27/05/10 Icona 1132 Data 8 comentari/s  
Spacer
Bullet sang i honor? salut
  Data 27/05/10 Icona 1193 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet Gatacca
  Data 26/05/10 Icona 1229 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet Parental Advisory
  Data 08/05/10 Icona 1125 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet Vet aqui un gos, vet
  Data 26/04/10 Icona 1533 Data 18 comentari/s  
Spacer
Bullet En Cetic, un objectiu
  Data 23/04/10 Icona 1375 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet Aqui mano JO!
  Data 21/04/10 Icona 1111 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet L'esperança NACIONAL
  Data 20/04/10 Icona 1143 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet Historia de la barrera
  Data 19/04/10 Icona 1237 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet Idees noves
  Data 18/04/10 Icona 1509 Data 9 comentari/s  
Spacer
Bullet L'esperança es
  Data 07/04/10 Icona 1256 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet Es que sóc bò...
  Data 31/03/10 Icona 1419 Data 12 comentari/s  
Spacer
Bullet Yuyu xatero (3a part)
  Data 30/03/10 Icona 1359 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet Que fumes nen? Droga?
  Data 25/03/10 Icona 1277 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet Com pujar un pais en
  Data 23/03/10 Icona 1556 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet Nimfomanes, les menyspreades
  Data 23/03/10 Icona 1169 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet Insinuación
  Data 11/03/10 Icona 1107 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet Respostes per a subnormals
  Data 04/03/10 Icona 1876 Data 10 comentari/s  
Spacer
Bullet Necesit opinio dels
  Data 02/03/10 Icona 1352 Data 12 comentari/s  
Spacer
Bullet Convivencia xatera....
  Data 02/03/10 Icona 1317 Data 15 comentari/s  
Spacer
Bullet Me vendo
  Data 24/02/10 Icona 1424 Data 9 comentari/s  
Spacer
Bullet Manipulacio carnivora
  Data 16/02/10 Icona 1395 Data 8 comentari/s  
Spacer
Bullet Mal rollo xatero a ti
  Data 14/02/10 Icona 1483 Data 14 comentari/s  
Spacer
Bullet No xivaras dobles nicks...
  Data 10/02/10 Icona 1359 Data 8 comentari/s  
Spacer
Bullet el tamany si importa...
  Data 10/02/10 Icona 1110 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet Obvia, ara pots!
  Data 09/02/10 Icona 1237 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet Aquell qui no segueix
  Data 07/02/10 Icona 1389 Data 12 comentari/s  
Spacer
Espai
Espai
Espai

Cerca al meu bloc

 


Donar un cop d'ull a tots els blocs
Espai
Spacer
Espai

Articles antics

Gener

 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 

Desembre

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 
 
Espai
Spacer

Referències

Col·labora!
Spacer
Contacta amb el suport / Avisa'ns d'abusos
Spacer
Posa'ns als favorits
Spacer
Política de privacitat, Termes d'ús & Legal
Spacer