|
|
|
|
|
|
|
|
|
Article del bloc de erratica
|
|
|
la dignitat de catalunya
dijous 26/novembre/2009 - 03:33 907 57
Per fi un bri d'esperança, una petita llum, per fi la unitat en front de les ideologies, els diaris editats a Catalunya comparteixen editorial.
www.avui.cat
D'alguna manera, la resta de l'estat pot interpretar això com un avís de que ja n'hi ha prou! Un munt de diaris d'ideologies variades, avisen....
Tot i que jo vaig votar que no a l'estatut, perquè el que vull és la independència, em semblaria fantàstic que el incommensurable tribunal constitucional el tombés, i quants més articles es carreguin molt millor, perquè si fan algun tipus de sentència interpretable, ja tindrem als partits xarnera, el PSC, CiU ( que apostarà per la governabilitat i l'entesa.... com en temps passats recolzant a l’Aznar) diran que no es tant dolent que total ja ens en sortirem que ja negociarem, que no cal trencar res....
No no no, això no seria òptim, que el tribunal es carregui l'estatut, d'una manera àmplia, que rebaixi les expectatives dels catalans que encara pensen que pot haver-hi un encaix amb Espanya fins a la mínima expressió i que tothom vegi que en aquest estat, la nació catalana no hi te cabuda, ni autonomies, ni l’Espanya federal ( en la que ni el propi PSOE que se la va inventar, hi creu).
Zapatero deu pensar que total, amb la de promeses que ha incomplert, aquesta vegada aquests catalans tant dialogants tampoc faran res... espero que s'equivoqui.
Serà molt bo que hi hagi conflicte, conflicte pacífic clar, però davant el conflicte hi haurà o la rendició i llavors una vegada més tindrem la Catalunya que la majoria de catalans volen i la que ens mereixem la resta per no saber articular una Catalunya sobirana, o hi haurà revolta ( democràtica clar..) i on es podrà mesurar l’alçada dels polítics que ens envolten.
A veure si els partits catalans aprenen dels periodistes i fan un bloc unitari ( PP i Ciutadans a part clar) i posen el país per davant de la fam de poltrona.
!!*!!
.
|
|
|
|
|
|
|
Escriu articles al teu bloc
|
|
|
|
|
Comentaris sobre aquest article |
|
|
|
sarralenc |
Ja s'han fet 50 comentaris
Thursday, November 26th 2009, 4:47 PM
¿Què més puc afegir?
Quan he llegit l'article, erratica, m'ha semblat
què era una bona acció la què s'havía fet.
Però he llegit també els comentaris del artícle
al AVUI, i he trobat l'opinió d'en "araki".
Aquest araki sempre que el llegeixo em
sembla què expressa el mateix què jo crec.
Aquest cop, però diu el següent:
"03 .Però quina puta merda d'editorial espanyolista és aquest? Però què és és això, la Vanguardia? No m'estranyaria que aquesta gasòfia vingués directament d'un dels seus despatxos, ara que l'AVUI està a les absoltes i manat per qui només vol que enfonsar-lo i destruir-lo, per a enfonsar i destruir Catalunya. Llegiu http://www.salvadorsostres.com per saber què passa a l'AVUI darrerament, per poder entendre excrecions com aquest editorial, que és pura propaganda espanyola, infumable i inacceptable.
Araki26.11.09, 02:52"03 ."
Això m'ha deixat perplexe. I no n'he pogut
arribar a formar-me una opinió definitiva.
Una cosa en la què estic TOTALMENT D'ACORD
és amb el què diu en Rasko:
"Ara ens toca anar tots/es junts a l'alliberament nacional de Catalunya."
i "...la Independència l'assolirem quan deixem de banda si un partit això o un allò. El dret a decidir és del poble, no dels partits"
Una abraçada, i tots units per una millor Catalunya,
una Catalunya lliure i sobirana, una
República de Catalunya!
|
|
erratica |
cavaaaaaaaaaalll
Thursday, November 26th 2009, 1:23 PM
que cursi, no tens un repertori millor, això de la bandera i els cossos, sembla tret d'un afusellament o algo així, menys la líbido ho pot despertar quasi tot.....
cetic, a veure que no és incompatible, pots viure un gran moment personal, familiar, a la feina o com a país...
|
|
cavallfort |
hòstia cetic
Thursday, November 26th 2009, 1:09 PM
tú sempre tant profund ehhh. Encara no has entès q no tothom trempa amb les mateixes coses q tú???
A més, hi ha felicitats individuals (no em refereixo al q penses cetic), familiars, col.lectives, institucionals......quina mania en minusvalorar les idees polítiques ehhhh (sobretot les independentistes).
Un tiu com tú, tant després d tot, tant panxa contenta.....no s´hauria d esquinçar les vestidures home...
No ets tú qui fa bandera d viu i deixa viure...doncs això ;-)
Erràtica; ja saps q políticament, tu i jo som com dues ànimes bessones, com dos siamesos....ara a veure si algún dia la nostra bandera ajunta els nostres còssos ehhhh hahahhahahahaha
No t enfadis ehhhhhhhhh
muasssss
|
|
Joan29 |
Va parir...
Thursday, November 26th 2009, 9:05 AM
Si que aneu forts, no? Bueno, jo faré la meva petita aportació. Estic totalment d'acord amb l'article. Penso igual que l'erratica.
Només una cosa; si el tribunal constitucional tomba l'estatut, estarà tombant una llei orgànica aprovada, primer pel parlament de Catalunya, i per les corts generals. Per tant, no tindrà cabuda dins l'ordenament juridic espanyol. Què passarà llavors? Doncs adéu a l'estatut i a totes les lleis de desenvolupament de l'estatut que s'hagin fet.
Per mi millor, aviam si aixi l'acabem de liar i ens independitzem d'una vegada que viurem tots plegats molt millor, més lliures, més qualitat de vida, més llibertat, tindrem un estat, tindrem seleccions esportives, tindrem representació a Europa... i moltes coses més!
|
|
Rasko |
crec
Thursday, November 26th 2009, 8:39 AM
que molts de vosaltres penseu el mateix però us perdeu en partidismes. Estem vivint un moment molt, massa important com per discutir sobre el passat d'uns i el present dels altres.
Ara ens toca anar tots/es junts a l'alliberament nacional de Catalunya. Si entre els partits que actualment hi ha al parlament CIU, ERC, IC, PSC, PP, Ciudadanos, es volen sumar a la independència de Catalunya, doncs endavant les atxes! És evident que tots sabem que dels partits que he dit pensen en clau catalana i altres en clau espanyolista.
Ens cal ser transversals per assolir la independència. I molts dels que la volen, potser ni parlen català.
Jo sóc del parer que la Independència l'assolirem quan deixem de banda si un partit això o un allò. El dret a decidir és del poble, no dels partits.
Ànims a totes i tots!
|
|
erratica |
em sorpren
Thursday, November 26th 2009, 5:08 AM
aquesta defensa d'Aznar... interlocutor de bush???? Per favor, aquella imatge amb els peus damunt la taula??? aquell accent mexicà? Un pallasso malevol, però pallasso al cap i a la fi.. no gastarè ara les meves articulacions de les falanges ( dels dits clar, curiós) per parlar d'aquest tipus deplorable.
Defensa de montilla.... i perquè no, tu mateix et definies en l'altre bloc com un exneonazi... (m'ha semblat fora de lloc, però tu has dit tu mateix) docns jo perquè el president montilla sigui del psc o sigui d'ascendència i origen no català no em cauran els anells... i si de moment penso que està treballant pel país igual o potser més discretament que ho faria el senyor Mas, aquest si però que te el pedigrí que se li suposo a un president no? I per cert, jo no n'espero de montilla que ens guií cap a l'independència no soc tant ilusa, això potser ho esperava de ciu en tots els anys de govern, però donat que aquest no sembla el camí dels que ens governen si no un camí que haurem d'impulsar des de la societat civil, em miro en montilla com un polític més, i no em deceb, de moment, amb el tema dels pressupostos va tibar la corda i ho fa ver fins i tot amb el tema estatutari... Mas es va rendir abans...
I el tema d'ERC es complicat, jo com a simpatitzant molts cops no se on soc, però just per això, per la meva no afiliciacó a res ni a ningú em veig més capaç d'una certa mirada a vol d'ocell sense haver d'aterrar a menjar en un camp on potser les llavors no son prou com jo voldria....
|
|
TomasM-Porta |
No es pot fer política
Thursday, November 26th 2009, 4:56 AM
obviant la realitat, simplement.
I ja em perdonaràs, però diguem, objectivament, en què va ser objectivament dolent el pacte de CiU amb Aznar.
La teva defensa de Montilla em sorprén. No només perquè és un home que se sent plenament espanyol, sinó perquè, com a governant, és la mediocritat personificada. Es clar que ERC només compta amb un bon orador -Carod- i un gran conspirador - Puigcercós- però amb això no n'hi ha prou per fer política.
Les comparacions de tots aquests senyors amb el propi Aznar i amb Pujol fan riure. Aznar va ser interlocutor de Bush i Zapatero, quan Obama el rep un quart d'hora, o fa saber als quatre vents. I quan Zarcossi li cedeix una cadira per pena, també..
Però, sobre tot, contesta'm en què va perjudicar als catalans el pacte de CiU amb Aznar, més enllà que als socialistes i a ERC els hi vagi tant bé que els catalans el considerem el Papu. I no em treguis coses que el PP va fer quan tenia majoria absoluta perquè això seria fer trampa.
|
|
TomasM-Porta |
Parttits, què?
Thursday, November 26th 2009, 3:54 AM
Que jo sàpiga el que encara no ha fet mai CiU és fer president de la Generalitat un senyor militant del PSOE, perdedor de les eleccions i que no té ni el nivell de català perquè el tema no li ha interessat mai.
ERC va recolçar al PSOE a Madrid: pot fer això un partit que defensa les essències independentistes.
No cal dir que considero que CiU té molts pecats, però crec que pactar amb l'Aznar no va ser un. Si no anem a Madrid a pactar amb el govern, què cony hi van fer els nostres diputats.
Finalment, si tu estàs en contra de l'estatut, t'hauria d'estar bé que el TC el tombi, no? Jo també soc independentista però com que no veig gaire gent decidida a fer res més que tertúlies de saló per l'independència de Catalunya, crec que no ens queda més remei que asumir el pragmatisme pujolista, és a dir, el reformisme.
Tot i això no em sap gens de greu el reconèixer que en Mas, en entrevistar-se amb Zapatero per rebaixar l'estatut, crec que va cometre un gravíssim error, més que res perquè parlar amb Zapatero i no parlar amb ningú és el mateix i ell, amb els anys que fa que es dedica a aquestes coses, ja ho hauria de saber.
Ei, tot això amb tot l'afecte que saps que en tinc, ehh
|
|
|
|
|
Escriu el teu comentari per aquest article |
|
|
|
|
Ho sentim, els usuaris no registrats no poden escriure comentaris
| Registra't |
|
|
|
|