Xat Catala
Entra Registra´t
     
 
La meva foto

Benvingut/da al meu bloc!

Hemingway ha escrit 98 articles i te 529 comentaris. L'últim article ha estat fet el 15/06/11

perfil de'n(na) Hemingway | àlbum de fotos de'n(na) Hemingway

   
Espai
Espai
   
 

Article del bloc de Hemingway

Espai
 

Llibertat Alavedra i Prenafeta

Data divendres 30/octubre/2009 - 11:08 Icona 1991 Data 38

Els senyors Lluís Prenafeta i Macià Alavedra porten 72 hores incomunicats com si fossin membres d'Al-Qaeda. han rebut un tracte denigrant per part de la Guardia Civil espanyola. Hi ha una escassetat alarmant d'informació sobre les imputacions que se'ls ha formulat.

Els han passejat expressament davant les càmeres, com si els enviessin a la forca. Garzón ha tornat a actuar contra uns catalanistes. La qüestió és més vergonyosa encara tenint en compte l'edat de Prenafeta i Alavedra.

No demano privilegis, però aqwuerlls dos homes dormint als calabossos, els van treure els cordons de les sabates i les ulleres i un matalàs per dormir. I tot sense sdaber de què se'ls acusa.

Si han blanquejat diners, no n'hi havia prou amb retirar-los el passaport i dir-los que anessin la setmana que vé davant del jutge a presentar els papers?

Vergonyós. I només faltaven els moralistes hipòcrites.



Espai
Spacer
Espai
   
  Escriu articles al teu bloc
Espai
 
 

Comentaris sobre aquest article

Espai Espai
 
Picture
Eudald

grrrrrr

Date Monday, November 2nd 2009, 1:27 PM

Sidd...l'última paraula la volia tenir jo!! jajajajaja.

Spacer

Picture
cetic

...

Date Monday, November 2nd 2009, 1:01 PM

sidd... lo trist que hagin de venir de fora a treuren's els cancers politics.....

que sembla que els mossos nomes serveixin per perseguir putas i infractors de trafic enlloc de tenir una policia que es fiqui on no li demanenen...

em d'esperar que un jutge espanyol netegi el pais.....aixo si la culpa d'espanya....jajajaja

Spacer

Picture
siddharta

en últim terme

Date Monday, November 2nd 2009, 9:39 AM

en cas q fos un xoriço, els nostres xoriços els jutgem nosaltres !
no cal què entri la Guàrdia Civil a Catalunya !
tampoc cal què li lliguin les mans com si fos a escapar !
no cal !!!

AIXÒ ÉS L'ESCARNI PÚBLIC DE LA QUINTA FORCA DE FELIP V !!!

Spacer

Picture
Eudald

Siddharta

Date Monday, November 2nd 2009, 9:30 AM

...segueix sense importar el que pressumptament han fet aquesta colla. Què hi farem, la premsa rosa sempre atrau més. Les qüestions realment importants atavalen a la gent. És més senzill parlar de gent "important" "emmanillada" i desviar el tema dient que hi ha persecució per part d'uns cap als altres quan resulta que els altres també persegueixen i han perseguit quan poden.

La democràcia en aquest païs és tant incipient i virtual que permet que passin aquestes coses en detriment del poble. POBLE que, recordem, està per damunt dels polítics. Els polítics són empleats nostres encara que no ho sembli...El tractaries molt bé tu a un empleat que t'ha robat? Però que t'ha robat de debó...no parlo de 100 euros eh!

Jo no he sentenciat a ningú...no és la meva feina, i si sembla que ho he fet, també sembla que hagis sentenciat tu, tant com ho ha fet la resta. Jutgem aparences al cap i a la fi....tots plegats!

Pel que fa a Lasa - Zabala, si realment eren terroristes per mi.....mirat així tampoc han prescrit el temes Lady Di o Litvinenko per exemple :-)

Sinner...quan tingui temps et contesto, però ja t'avanço que pot ser que jo pequi d'ingenu però pot ser que tu pequis de maliciós i d'ingenu ;-)

Spacer

Picture
Rasko

Ostres,

Date Sunday, November 1st 2009, 3:18 PM

crec que no ens entens. Per cert, jo també sóc socialista (ideològicament) que no vol pas dir que sigui del PSC-PSOE.. que el socialisme no se l'han inventat el PSOE! I si mai no he votat el PSC és perquè són una sucursal espanyola. A Catalunya només pot governar qui representi als catalans. I el PSC fins que no tingui grup propi serà un partit esclau del PSOE. Per mi és ara més que mai el PSÑ...

Però ningú ha dit que els del PSC siguin males persones, les males persones són els lladres (de CIU, del PSC, del PP, de ERC, de IU) perquè de malparits en tenim a tot arreu.

Spacer

Picture
Ostres

El nord no està aquí nois!

Date Sunday, November 1st 2009, 2:01 PM

Perquè tot qui és socialista és mala persona?

Jo ho sóc. I parleu molt dels catalans però aquests també són catalans aquests altres de PSC Eh! I crec...que és el mateix.

El que teniu crec és un pensament que tot espanyol va contra català i senyors, em sembla que penseu igual que aquests de Madrid que diuen "estos catalanes ...". Penseu, encara que digueu que no, totalment IGUAL.

Han robat, ens han estafat...siguin de CIU, PP, PSC o ERC...és igual, imbècils hi ha a tot arreu eh! SEmbla que pel fet de ser catalans ja no ho siguin. Us perd la vostra ceguera catalanitat. Jo també sóc molt català i no per això penso d'aquesta manera!

Spacer

Picture
siddharta

Miquel

Date Sunday, November 1st 2009, 4:28 AM

Els imputats socialistes tothoooOOOooom sap què pràcticament ja estant exculpats ...

Spacer

Picture
sinn3rboy

Mql35...

Date Saturday, October 31st 2009, 3:18 PM

...tu veus aquest tema en el pla judicial; jo veig aquest tema en el pla judicial, i en el pla polític.
No passa res, són dues perspectives diferents. He intentat argumentar una malícia espanyolista en aquestes accions judicials, i no me'n he sortit, pel que veig. Tan de bó sigui jo l'equivocat.

(tens raó en lo del parlar dels dos acusats de CIU, però tal com ho veig, tampoc no canvia res...)

Spacer

Picture
mql35

sinner i sid.. si sabeu llegir el bloc

Date Saturday, October 31st 2009, 12:39 PM

....sobre el que tots hi fem fem els comentaris, NOMES parla dels dos detinguts de CiU (ara ja ex. CiU), EXCLUSIVAMENT D'ELLS no diu exactament res dels altres, com si no existissin.......i jo no em sento pas gens ni mica atacat perque en garzón encausi aquest personal, al revés, hauriem d'estar ben contents que d'una vegada per totes algú comenci a fotre mà a tota aquesta gentota que fins ara gaudien de impunitat, siguin del partit que siguin i encara que es perdin les maneres........millor estirar de la manta i el que no porti calçotets pitjor per ell......

Spacer

Picture
siddharta

Miquel ... xd ...

Date Saturday, October 31st 2009, 11:11 AM

En Pujol calla perquè sap que van a per ell, a través dels seus fills BIOLÒGICS i dels seus fills "MORALS". És una guerra bruta contra CIU i CAT.


Consti què no sóc pas militant de CIU, però és més clar què l'aigua ...

Spacer

Picture
sinn3rboy

Ep...!

Date Saturday, October 31st 2009, 10:54 AM

Que aquí ningú ha dit que els únics catalans siguin els de cognom català. Això ho dieu alguns (i no sé d'on ho heu tret).
Quan jo -per exemple- acuso en Garzón de catalanofòbia i humiliació contra els imputats catalans, em refereixo a TOTS els imputats: el seu cognom m'importa un cogombre!:
QUI SIGUI CULPABLE, A LA GARJOLA. SIGUI CATALÀ O NO.
ARA BÉ, QUE ELS CATALANS SIGUIN TRACTATS EXACTAMENT COM ELS NO-CATALANS. I no ha estat el cas, amb en Garzón.
Tant difícil és d'entendre, això?

Dóna igual si són de CIU, el PSC o què: el que importa és que han rebut un tracte VEXATORI...comparat amb casos IDÈNTICS com el cas MILLET, o els valencians i madrilenys del cas GÜRTEL.

Com ho expliqueu això, EDUALD, MQL35, CLICK...???
Perqué els catalans sí, i els altres no?
Perquè en Garzón ha vingut a actuar a Catalunya -interferint en la justícia catalana- amb la de MERDA que tenen a Madrid, que li queda bastant més aprop?
Perquè no feia actuar els MOSSOS, que policialment és el que tocava?
Perquè no anava a per un peix més gros, com l'Ajuntament de
Madrid, o el de València, o el de Bcn mateix, per maximitzar el seu esforç judicial?

Són moltes preguntes que no sou capaços de respondre. O sí?
No sou capaços de veure la profunditat política d'aquest acte aparentment judicial?

Spacer

Picture
mql35

.....

Date Saturday, October 31st 2009, 10:28 AM

...d'acord amb que els mètodes són d'un altre temps o d'un altre pais (els USA per exemple), potser tampoc hi estic d'acord, però el que jo em queixo és de que...

....com és que només parleu d'aquests dos homes de cognom català que han fet servir el seu curriculum politic per enriquirse ilicitament segons sembla ....i els altres.....???

....ah es clar !!!! com que ténen cognoms castellans i son immigrants i socialistes, ja els poden emmanillar i engarjolar ... aquest no ténen dret a robar, els falta la patent de catalanitat...

... a mi em semblen molt més escandaloses, vexatories i humiliants les imatges de llogaters desnonats al carrer, o de mobing immobiliari de gent gran i desvalguda, o de persones sense vivenda que dormen al carrer a resultes de la bombolla immobiliaria que el diner negre i les influencies han mogut......

..per cert i molt intel.ligentment, -si no vaig errat- el Jordi Pujol no ha obert boca.... devia aprendre la lliçó del seu fill que al primer moment va posicionar-se en contra de l'escorcoll del Palau de la Música dient que era un atac a la catalanitat i de seguida, amb la cua entre cames va haver de callar...

Spacer

Picture
siddharta

pd ...

Date Saturday, October 31st 2009, 10:25 AM

Quan tinguis un segon, et plantejes perquè el sr. Isidre Fainé és el què tenia més quadres de la sra. d'Alavedra i tranquil què aquest sr. no sortirà a escena en cap moment. Els que desapereixeràn en un tres i no res seràn els imputats socialistes ... Sinó al temps. I si volem fer neteja, la fem de la bona, que el cas Lasa Zabala Gal no ha preescrit i afecta directament a un expresident de govern.

Spacer

Picture
siddharta

Vaja ...

Date Saturday, October 31st 2009, 9:59 AM

ja s'ha fet el judici ?????
i no m'he enterat ...

és que tu ja l'has sentenciat Eudald ...

Spacer

Picture
Eudald

Quèeee????? que us queixeu del COM???

Date Saturday, October 31st 2009, 9:34 AM

Del com dius Sidd?? Mare meva!! jo sí que em queixo del com....del com és possible que tants lladres i estafadors, anti-patriotes i opulents que per una vegada són tractats com es mereixen.

Que en Garzón va contra Catalalunya??? A qui voleu enganyar....és que heu perdut el Nord? Aquí els primers que van contra Catalunya són tots aquests catalans i molts d'altres....però això no importa.

A òsties els havien d'haver tret de l'autocar de la Guardia Civil.

Au vinga va! no fotem! És la vostra opinió, entesos, però no volgueu fer passar a tothom per pamplines.

Spacer

Picture
siddharta

Miquel

Date Saturday, October 31st 2009, 8:34 AM

Agafa si us plau FOTOGRAFIA portada del Periódico d'avui:
Perquè creus que la fotografia ÚNICAMENT de les mans i de la bossa d'escombraries és portada ?????
Que aquí ningú és queixa del QUÈ (que xoriços n'hi han a tot arreu ) sinó del COM.

pd Xapó però xapó Rasko i Sinn ...

Spacer

Picture
mql35

rasko

Date Saturday, October 31st 2009, 4:07 AM

... dir que algú té un pitjor tracte per la seva condició de català es més vell que els camins....està molt vist vaja... al principi t'ho creus... pero aqui han detingut i imputat unes persones per uns delictes, siguin catalans, andalusos, de convergencia o socialistes, es que tan és....

..segurament que si fos el losantos l'empresonat ja tindriem el teu article de gran alegria dient el contrari del que dius ara i destijant que es pudris a la presó.....

Spacer

Picture
WY

presumptes???

Date Friday, October 30th 2009, 8:45 PM

passeu, passeu per llavaneres!!

Com a ex-constructor (ex vol dir honest, burro i gilipolles) que ha treballat a llavaneres dic que ....
ja estan bé a la presó akest parell, i no cal judici.

Com a Independestista dic que ....
si son socialistes ..... a la presó també.

I el Garzon també, a la presó!!!
ahhh ... i el Milleeeeeeet, també .... a la presó!!!


(osti que trankil m'he quedat)

Spacer

Picture
Rasko

ostres,

Date Friday, October 30th 2009, 7:06 PM

Em reitero, si són culpables a la presó. Però de moment tots els detinguts són presumptes.

I si creus que em fem un gra massa sobre el personatge del Garzón...

Llegeix-te això (va passar el 92... ets molt jove i no ho deus recordar)

http://www.vilaweb.cat/ww w/elpunt/noticia?p_idcmp= 2472838

Salut company!

Spacer

Picture
Ostres

:S

Date Friday, October 30th 2009, 7:01 PM

De vegades em sembla que teniu unes idees de les coses poc assenyades, sense ànim d'ofendre.

Les proves són prou clares diuen a la ràdio i és curiós que només critiqueu dos nacionalistes i no els socialistes que també els tracten així. Em sembla que us perd el nacionalisme

Spacer

Picture
Rasko

clic i mql35

Date Friday, October 30th 2009, 6:56 PM

En primer lloc, els detinguts no tenen cap imputació de moment. Per tant, la PRESUMPCIÓ d'innocència és el primer. Estem d'acord amb això? Que sigui catalans o espanyols no significa que siguin més o menys innocents o culpables, en cas que ho siguin. I si és aquest el cas, doncs a la presó.

El que a mi i a molta gent ens fa pudor és per què ara? No crec amb les casualitats i menys amb l'estatut al TC, les consultes independentistes a la cantonada, forces emergents com Rcat que volen la declaració unilateral d'independència, el caos del PSOE pel des-govern en moments de crisis econòmica profunda, la diferència en com han dut el cas Gurtel i Millet...(algú els ha vist enmanillats???) I què fot la Guàrdia Civil a Catalunya entrant a les nostres administracions??? per què tenim el Cos Nacional de Policia??? Doncs si, sóc molt mal pensat i penso que això l'únic interès que hi ha és tirar merda al sector catalanista (sia CIU en aquest cas... i no els he votat mai jo) però resulta que als espanyols de la meseta els ha sortit el tret per la culata perquè en la trama Pretoria (encara no han explicat què és) dels detinguts els que són càrrecs polítics (en actiu) i de molt pes, són Socialistes! Però potser des de la meseta els sembla que el PSC fa tuf de català útlimament i ja no distingeixen qui defensen la Nació Catalana i quins són els seus enemics.

Un article molt interessant que ho explica molt millor

http://www.directe.cat/op inio/ricard-biel/jutge-ga rzon-independentista

Salut!

Spacer

Picture
clic

no estic d'acord

Date Friday, October 30th 2009, 6:30 PM

en això no em paro a pensar que el fet de ser català sigui un atenuant per defensar algú o un agravant per processar-lo.

Si es pot fer el que fa el Sr Garzón que ho faci, tampoc m'agrada el personatge, però quan un quinqui furta una cartera ens escandalitzem que entri i surti per la porta del jutjat...

en canvi aquests, aaah no, sembla que ens tornem miops... siguin socialistes, convergents, o marcianus, els delictes dels quals són acusats són d'una amoralitat fora de mida que socaven l'estat de dret, estan robant el meu país i destrossen allò pel que s'ha lluitat tant.

ja ho diuen... sota la bandera... la cartera

Spacer

Picture
mql35

...

Date Friday, October 30th 2009, 6:17 PM

el jutge ha actuat contra uns pressumptes delinquents, em sembla molt correcte la seva actuació i a més els han agafat amb sociates també... el fet que siguin catalanistes no els dona cap patent ni cap garantia de honestetat, darrerament més aviat el contrari...em sap greu pels que sou de convergència, pero em sembla indefensable predicar la seva llibertat perque siguin catalanistes o catalans.
Hores d'ara ja estan empresonats, jo m'en alegro, llàstima que no n'hi hagi d'altres igual o més lladres que ellls

Spacer

Picture
sinn3rboy

[Fé de errades]

Date Friday, October 30th 2009, 5:29 PM

[A l'anterior missatge, on diu "aquí ningú vol que els deixin anar (a no ser que siguin culpables)", volia dir (a no ser que siguin INNOCENTS), evidentment]

Spacer

Picture
sinn3rboy

EDUALD, aquí ningú vol que...

Date Friday, October 30th 2009, 4:33 PM

...els deixin anar (a no ser que siguin culpables), el que es vol és que se'ls tracti com es mereixen per llei [i ètica].
Hi ha una cosa que es diu pressumpció d'innocència, i s'ha de respectar sigui quin sigui el [supossat] crim. I el que puguin haver fet aquests senyors no és un crim de sang com per enmanillar-los!
Com no em de malpensar, després de veure cap ni un dels encausats patin el mateix tracte al cas Gürtel, de part del mateix Garzón?: els Francisco Correa, els Francisco Camps, els Álvaro Pérez "El Bigotes", els Ricardo Costa. N'has vist cap, d'enmanillat, a declarar? Fins i tot has vist en Millet enmanillat, en cap moment? I el delicte de tots ells, és el mateix: corrupció.
Però és clar, arriba en Garzón, de Madrid, i els fa detenir com si fossin criminals de guerra: els mantenen incomunicats; els HUMILIEN innecessàriament en públic permeten les càmeres (has vist el mateix amb els del cas Gürtel?).I per què? PERQUÈ SÓN CATALANS.
Diius que t'agrada l'objectivitat...perfecte, a mi també. Per això sóc objectiu, i d'un individu com en Garzón, condemant per la UE per impedir investigar judicialment les denúncies de tortures contra la policía espanyola; que va manar retirar dels quioscos tots els exemplars del JUEVES per una caricatura del rei; i que va ordenar tancar l'únic diari escrit en basc...Doncs no n'espero res de bo.
Per cert, segons "jutges sense fronteres", la qualitat judicial de l'estat espanyol és al mateix nivell que la de Mauritània, Tanzània o Namíbia (grans democràcies...!!!)

Qualsevol culpable ha d'anar a la presó, sigui català o el que sigui: però una altra cosa és humiliar-los per ser catalans. Això és persecució ètnica, directament!
Dius que no et mames el dit. Però...estàs segur que no peques una mica d'ingenu, amb els espanyols? No et semblen prou les "casualitats" que he comentat?

Prefereixo pecar de maliciós, que d'ingenu. Especialment amb els polítics. I especialment amb els polítics espanyols. Que són molts anys, i ens coneixem, tu!
No t'has parat a pensar que aquests casos de corrupció, apareixen "casualment" a un any vista de properes eleccions, en plena crisi econòmica estatal, i -quina casualitat!- contra els dos principals opositors electorals, el PP i CIU! No serà que el PSOE i el PSC es veuen venir la pedregada, i ja "han començat" la campanya electoral...?
Salutacions...(i perdó pel rotllo, com sempre).

Spacer

Picture
quim_c

MMmmm

Date Friday, October 30th 2009, 4:13 PM

Doncs tens rao, o potser l´han fet de molt grossa o el paio es passa, lo dels sociates tothom ho savia, tinc una amiga que treballava pel ajuntament de terrassa i cobrava emb negre.......

Spacer

Picture
Eudald

m'he perdut

Date Friday, October 30th 2009, 3:39 PM

....deixeu-los anar que són catalans? Voleu dir això? Com a en Millet?

Si tot són mentides, perquè us creieu que els han tractat tant malament? Poseu en dubte que això sigui una acció policial o judicial i malpenseu associant-ho a un atac a Catalunya i en canvi us creieu que els han maltractat? Noto falta de "linealitat" i rigor en els vostres criteris.

Pot ser que hi hagi hagut conductes inapropiades. Val. Que els investiguin per haver-ho fet.

Us en sentiu perquè són catalans? Pressumptament són uns bastards i uns lladres i quan es demostri, si es demostra, ho seran oficialment igual que la resta de mangants.

Que als violadors els deixen tapar? A ells els ho han prohibit? A cas era necessari? Tots sabem qui són.

No sé....a mi m'agrada l'objectivitat, tanta com sigui possible. Els programes del cor triumfen perquè a la gent li encanta la gresca.....

Jo sóc català però no em mamo el dit. Hi ha molts catalans donant pel cul als catalans.

Spacer

Picture
TomasM-Porta

jo com que sóc de CDC i advocat

Date Friday, October 30th 2009, 3:13 PM

no dic res. Hauré de canviar de país i tornar a anar a la facultat.

Spacer

Picture
siddharta

si us plau,

Date Friday, October 30th 2009, 2:44 PM

llegeix el meu darrer comentari i diga'm si és NORMAL aquell fet ...

Spacer

Picture
cetic

ah vale..

Date Friday, October 30th 2009, 2:40 PM

que es una competicio.....on tot si val...

santa innocencia la meva de creure que algu pot posar la racionalitat per damunt de la politica....perque juntes no poden anar....

sort tenim de que el mon no s'acavi a la premsa polititzada....ni a catalunya.....

Spacer

Picture
siddharta

Per posar un exemple ràpid

Date Friday, October 30th 2009, 2:40 PM

A tu et sembla NORMAL que el dia d'Arenys, s'emetés molt abans a Itàlia i a França que a Catalunya ?????
Què TV3 va començar a emetre Arenys ben passades les 15 de la tarda ?????
Per favorrrr ......

Spacer

Picture
siddharta

De colonització

Date Friday, October 30th 2009, 2:33 PM

i dominació espanyola ja estem servits, gràcies.

Ens porten uns quaaaAAAaaants anys d'avançada ...

Spacer

Picture
cetic

...

Date Friday, October 30th 2009, 2:25 PM

oooh...i llavors aixo que vol dir que abans manipulaven cap al independentisme i ara cap al espanyolismes O_o.....vamus al final la qüestio es queixarse perque als mitjans no diuen el que un vol no perque mienten mas que bellacos.....coi posats a queixarse queixat per la falta de objectivitat no perque la subjectivitat que tenen no t'agrada.....puaj puaj puaj...

Spacer

Picture
siddharta

Un altre tema important

Date Friday, October 30th 2009, 2:19 PM

és com des de què "ér Jóse" Montilla està el poder,
s'està DESFORESTANT TV3 i CATALUNYA RÀDIO, DE TOT ALLÒ QUE SONI A INDEPENDENTISME, ENCARA QUE SIGUI DE LLUNY:
Periodistes, notícies, documentals, etc ...

Spacer

Picture
cetic

...

Date Friday, October 30th 2009, 2:07 PM

pobrets....s'ho deuen passar molt malament a la preso....

algu te gana?

Spacer

Picture
Rasko

doncs..

Date Friday, October 30th 2009, 1:27 PM

Et dono tota la raó hemingway. No entenc tot aquest espectacle quan als violadors se'ls permet anar tapats, quan el Millet (culpable amb confessió inclosa) encara està a casa. A mi em fa molta pudor tot això, i més venint del Baltasar Garzón (aquell que en la prèvia de les Olimpiades del 92 va detenir a 15 joves independentistes sense cap prova, van ser torturats per la GCivil, i al cap dels anys la Unió Europea va obrir expedients per tots aquests afers... i cap dimissió!)

Si són culpables, espero que aquest jutge "hollywodià" amb aires de salvador de tot i de res, posi immediatament totes les proves que demostrin la implicació comprovada de tots aquests. A mi m'ha fet vergonya veure a senyors com en Prenafeta i Alavedra emmanillats i denigrats. Si són culpables, judici i condemna. Però l'escarni que estem vivint em fa témer que respon a un nou atac cap al Catalanisme. Sóc mal pensat...? segurament, però en tenim precedents.

I jo encara aniria més enllà. El 13 de desembre es fan consultes populars sobre la independència a més de 100 municipis de Catalunya on podran votar més de 600mil persones. I si els espanyols vol focalitzar tota la informació mediàtica cap a la corrupció catalana...? i a Andalusia que no n'hi ha? i a València!? i a Caja Madrid!?

No sé, desitjo que la vedette Garzón posi totes les proves el més aviat millor perquè en cas contrari em sentiré molt insultat per com han tractat els "presumptes" delinqüents.

Spacer

Picture
Joan29

Segons la Constitució Espanyola;

Date Friday, October 30th 2009, 1:06 PM

Article 17.3 " La detencion preventiva no podra durar mas de lo estrictamente necesaro para la realizacion de las averiguaciones tendentes al esclarecimiento de los hechos, y, en todo caso, en el plazo maximo de setenta y dos horas, el detenido debera ser puesto en libertad o a disposicion de la autoridad judicial".

Jo crec que aqui s'els esta vulnerant un dret fonamental.

Spacer

Picture
siddharta

SI SENYOR !!!

Date Friday, October 30th 2009, 11:35 AM

Si senyor !
Molt bé Hemingway !!!
Per fi una persona amb senderi !
:)

Prou de la caça de bruixes, de esta "mano negra socialista que todo lo puede y todo lo abarca" !!! Això no és democràcia !!! A gestió nefasta espionatge i denúncies !!!

Amb la retirada del passaport era més què suficient.

Spacer

Espai
 

Escriu el teu comentari per aquest article

Espai Espai
Espai
  Ho sentim, els usuaris no registrats no poden escriure comentaris | Registra't
   



Més articles

 

Vols llegir més articles escrits per Hemingway? Aquí son els últims articles.

 
Bullet Visca el Parlament de
  Data 15/06/11 Icona 3072 Data 18 comentari/s  
Spacer
Bullet Últim apunt sobre els
  Data 29/05/11 Icona 1616 Data 13 comentari/s  
Spacer
Bullet Nosaltres sí que estem
  Data 28/05/11 Icona 1544 Data 22 comentari/s  
Spacer
Bullet Coses estranyes de l'acampada
  Data 25/05/11 Icona 1546 Data 9 comentari/s  
Spacer
Bullet Com es diu "botellón"
  Data 14/03/11 Icona 4248 Data 8 comentari/s  
Spacer
Bullet La millor amiga de l'home
  Data 25/02/11 Icona 1407 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet 23-F
  Data 23/02/11 Icona 1357 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet Els calçasses
  Data 15/07/10 Icona 1558 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet Jo sóc un d'ells...
  Data 14/07/10 Icona 1521 Data 8 comentari/s  
Spacer
Bullet La victòria de "la
  Data 12/07/10 Icona 1402 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet Bravo Agustí benedito
  Data 14/06/10 Icona 1287 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet La història del senyor
  Data 06/06/10 Icona 1272 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet De bigues i palles
  Data 04/06/10 Icona 1336 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet Quan algú et fa enfadar
  Data 31/05/10 Icona 1282 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet El Nadal que no vam
  Data 16/12/09 Icona 1559 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet Una de toros
  Data 15/12/09 Icona 1896 Data 46 comentari/s  
Spacer
Bullet 13 D El dia de la llibertat
  Data 14/12/09 Icona 1372 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet La Marató i el 13-D
  Data 10/12/09 Icona 1417 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet La incerta glòria d'una
  Data 02/12/09 Icona 1386 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet Suïssa. No als minarets
  Data 01/12/09 Icona 1697 Data 9 comentari/s  
Spacer
Bullet Un home de bé
  Data 16/11/09 Icona 1372 Data 8 comentari/s  
Spacer
Bullet Catalans, amunt els
  Data 31/10/09 Icona 1419 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet Santa Coloma, pregueu
  Data 27/10/09 Icona 1389 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet El club dels que no
  Data 25/08/09 Icona 1412 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet Cafè en boca de tots
  Data 08/07/09 Icona 1929 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet Una volta en Ferrari
  Data 07/07/09 Icona 1499 Data 8 comentari/s  
Spacer
Bullet La innocència perduda
  Data 06/07/09 Icona 1507 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet Un assassinat d'Eta
  Data 19/06/09 Icona 1584 Data 14 comentari/s  
Spacer
Bullet Catanyòlia
  Data 19/06/09 Icona 1822 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet NOUS REFRANYS DEL XAT
  Data 08/06/09 Icona 1455 Data 9 comentari/s  
Spacer
Bullet Enlarge your penis
  Data 05/06/09 Icona 1493 Data 11 comentari/s  
Spacer
Bullet La millor amiga de l'home
  Data 02/06/09 Icona 1577 Data 8 comentari/s  
Spacer
Bullet Enfadar-se
  Data 01/06/09 Icona 1328 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet Facebook
  Data 01/06/09 Icona 1355 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet Un fanal encès
  Data 25/05/09 Icona 1407 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet Camí de Roma
  Data 20/05/09 Icona 1463 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet Sant Pere regalat. 40
  Data 14/05/09 Icona 1603 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet El primer bany de l'any
  Data 12/05/09 Icona 1416 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet L'home de la ginesta
  Data 09/05/09 Icona 1463 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet A reveure, avis
  Data 22/04/09 Icona 1548 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet La Barcelona pecadora
  Data 21/04/09 Icona 1484 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet Ja la tenim?
  Data 20/04/09 Icona 1508 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet Monorquisme i monarquia
  Data 14/04/09 Icona 1534 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet El nostre heroi, Josep
  Data 07/04/09 Icona 1557 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet La cancó de l'11-M?
  Data 05/04/09 Icona 1420 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet El dia de les vint-i
  Data 02/04/09 Icona 1319 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet Fundació Príncep de
  Data 13/03/09 Icona 1467 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet Gols contra la barbàrie
  Data 11/03/09 Icona 1369 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet Un poema vell, massa
  Data 06/03/09 Icona 1408 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet Poema de (més) joventut
  Data 05/03/09 Icona 1368 Data 1 comentari/s  
Spacer
Espai
Espai
Espai

Cerca al meu bloc

 


Donar un cop d'ull a tots els blocs
Espai
Spacer
Espai

Articles antics

Novembre

 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 

Octubre

 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 
Espai
Spacer

Referències

Col·labora!
Spacer
Contacta amb el suport / Avisa'ns d'abusos
Spacer
Posa'ns als favorits
Spacer
Política de privacitat, Termes d'ús & Legal
Spacer