Xat Catala
Entra Registra´t
     
 
La meva foto

Benvingut/da al meu bloc!

cetic ha escrit 261 articles i te 2984 comentaris. L'últim article ha estat fet el 13/02/12

perfil de'n(na) cetic | àlbum de fotos de'n(na) cetic

   
Espai
Espai
   
 

Article del bloc de cetic

Espai
 

Consulta sobre cultura catalana....

Data dilluns 31/agost/2009 - 06:11 Icona 824 Data 57

A tots els compis xatero que tant de la terra sou....em podeu explicar perque collons els professors de educacio primaria de les Illes Balears (gobernades per PP primer i PSOE ara fa poc) te unes exigencies en llengua catalana mes altes que no pas la comunitat autónoma de Catalunya??????

Es a dir que tots els que crideu a favor de que aquet pais sigui independent, aquells que a mes de cridar sou convergents o de ERC (partits que nacionalistes que han tocat poder) com collons es pot explicar aixo????

Bueno que li expliquin al colega que tinc que despres de acabar magisteria a Girona al arribar a Ciutadella es troba en que necessita estudiar mes credits de llengua catalana perque tot i que a catalunya ja podria ensenyar a Ciutadella, no....

I jo em preguntu tant de rollo i al final els vostres representants politics fan aquestes coses???? No entenc res......

Tant de queixar-se del imperialisme veí, i aqui ya ves...els balears amb un sentiment nacionalista mes que minso sembla preocupar-se més pel seu idioma que els que estan mes preocupats en les seves fronteres...



Espai
Spacer
Espai
   
  Escriu articles al teu bloc
Espai
 
 

Comentaris sobre aquest article

Espai Espai
 
Picture
cetic

no no

Date Thursday, September 3rd 2009, 5:20 AM

la una grande i libre bo mola....i la de patria o muerte tampoc i la de visca el barça i visca catalunya tampoc....i es que totes son excloents. I en aquet cas no parlem de una actitud personal com em critiques por ahi sino de una estructura social important. Continueu sent sectaris i exclusivistes. El tipic mal de la burgesia catalana...que no surt al carrer a mirar que hi passa, pero que no se'n esta de defensar els seus interessos i es que aquet tema sempre porta un interes per davant ben clar...diners i poder...la pandemia mes forta de la humanitat.....ara que de vacunes tambe ni han contra aixo i no son tant xungas...

:)

Spacer

Picture
sinn3rboy

Coi, Cetic...

Date Wednesday, September 2nd 2009, 3:06 PM

...que raonar i ser educat no és ser políticament correcte.
És ser educat.
(I no em faltis el respecte anomenant-me polític, si us plau...!!!)

Només defenso una visió de la història més raonable...és que si no, m'haig de quedar amb la versió de la "una, grande y castellana", i no em dona la gana.

Spacer

Picture
cetic

eh eh rdk

Date Wednesday, September 2nd 2009, 5:30 AM

que encara no he avabat jo jajajajaja...

sinner...esta molt be sempre trobeu matisos historics i aixi ho podria fer tothom pero com jo no hi era i el passat me la suda bastant perque entre manipulat i inamobible ja ma diras tu de que serveix. PEro bueno tu el fas servir segons conve...com a bon politic

Spacer

Picture
siddharta

RDK

Date Tuesday, September 1st 2009, 6:11 PM

HAHAHAHAHA ...
jo només pregunto eh ??? tu ves fent hahaha...però ...
vols dir, vols dir que això no és "trampa" ?
:D

Spacer

Picture
rdk

de comentsssss

Date Tuesday, September 1st 2009, 5:53 PM

.........

Spacer

Picture
rdk

en numero

Date Tuesday, September 1st 2009, 5:53 PM

...........

Spacer

Picture
rdk

passi davant

Date Tuesday, September 1st 2009, 5:51 PM

.....

Spacer

Picture
rdk

en cetic

Date Tuesday, September 1st 2009, 5:50 PM

........

Spacer

Picture
rdk

fare q

Date Tuesday, September 1st 2009, 5:49 PM

......

Spacer

Picture
rdk

els nassos

Date Tuesday, September 1st 2009, 5:48 PM

.....

Spacer

Picture
rdk

per tocar

Date Tuesday, September 1st 2009, 5:47 PM

...

Spacer

Picture
rdk

nomes

Date Tuesday, September 1st 2009, 5:43 PM

.

Spacer

Picture
rdk

...

Date Tuesday, September 1st 2009, 5:42 PM

vinga

Spacer

Picture
palma

sinn

Date Tuesday, September 1st 2009, 3:50 PM

ses illes mediterranees han sigut amagatall de tot tipus de pirates i comerciants,jo tambe soc descendent de tota aquesta rica varietat de gent...aqui sa nostra genetica.jo sumo pero no aplaudeixo a cap.sumo l,estancia musulmana,sumo la catalana,sumo la espanyola,sumo l'alemana,i sumo als inmigrants traballadors....sempre sumo i aixo es ser balear,sense tots vosaltres no serim el q som,pero no me fassis triar

Spacer

Picture
palma

marcus

Date Tuesday, September 1st 2009, 3:34 PM

q es mallurquins diguin aixo ve de s'epoca de reparticio de reinats des fills den jaume I ,en pere amb arago i en jaume petit balears,perpinya i alguer....i en jaume petit rei de mallorca no podia veure en es seu germa pere basicament perque era un poc gilipolles aixi q va haber mooooolt mal rollu i vulguis o no alguns reneguen per aquest pasat mes profund.....espanya aki res q veure

Spacer

Picture
sinn3rboy

Cetic...

Date Tuesday, September 1st 2009, 1:57 PM

...lo dels reis catòlics va ser una Unió dinàstica (de dinastíes) no de sobiranies.
La prova està en que quan va morir Isabel, Ferran va dir: "Doncs...s'ha acabat el contracte"...i se'n va tornar als seus territoris.
Versions adulterades, llegeixi's manipulació espanyolista.

I evidentment he llegit "1984".
Literàriament prefereixo "Fahrenheit 451".
I desgraciadament he vist la seva pel·li 1984 (bastant dolenta)...

Spacer

Picture
cetic

:)

Date Tuesday, September 1st 2009, 1:54 PM

yujuuuuuuuuu!!!!

Spacer

Picture
siddharta

quants portes ?????

Date Tuesday, September 1st 2009, 1:52 PM

hahahahahaha ...

si, jo crec què ja et puc felicitar :

FELICITATS !!!!!

;)

Spacer

Picture
cetic

eeeh..

Date Tuesday, September 1st 2009, 1:48 PM

quant parles que no tot es imperialisme sino tambe pactes i diplomacia et refereixes al casament del reis catolics?????

Es a dir estas defensant la unio del regne de castella amb el de Catalunya i Arago?????

Estas defensant la base de la unitat d'Espanya????

jajajaja me partoooo amb aixo de la politica que al final ningu en surt net i aixo que en qüestions de politica la historia esta molt manipulada...ja es sap "la historia la escriuen els guanyadors" i nomes un part d'ella......algu ha vist 1984???

Spacer

Picture
sinn3rboy

Trobo exagerat...

Date Tuesday, September 1st 2009, 1:41 PM

...dir que Catalunya va ser un imperi, o imperialista (per a mi no ho ha estat mai).
Valencia i Balears van ser "conquerides", certament...després que l'imperialisme musulmà les conquerís segles abans.
Sí que és cert que bona part del mediterrani va ser en mans catalanes, però també és cert que molts territoris ho van ser per matrimonis, pactes i decisions papals...
Lo d'Atenes i Neopàtria, repeteixo: el que fan uns almogàvers, no criminalitza al poble català, només faltaria.

La Història no és mai tan simple...ans el contrari. És plena de veritats ocultes, detalls subtils i política, molta política. el problema és que sol ser "un rotllo", i llavors se simplifica massa.

D'altra banda...preferiries que ses illes haguessin continuat sotmeses per pirates musulmans...? ;-)

Spacer

Picture
cetic

per la siddartha...

Date Tuesday, September 1st 2009, 1:40 PM

Quant es que es reb la felicitacio per crear polemica i interes com el de la erratica??? jajajajaja, a partid de quantes visites o quants coments????

Aaaah o nomes ho era el joc fel ego i l'aliança buida contra el enemic comú????

:P de bon rollo, ja ho saps :)

Spacer

Picture
cetic

si si markus

Date Tuesday, September 1st 2009, 1:37 PM

i a ciutadella es parla el "Pla" que es el dialecte que es parla que es diferent als altres pobles i aixi ad infinitum. I es que aquestes coses son uns limits molts extranys per diferenciar qui pertany o no a un país....

Potser si miressim les coses desde una altre angle amb menys interessos i amb mes ganes de conectar amb l'altre gent...sigui qui sigui.....

Spacer

Picture
Markus7

MMMMM

Date Tuesday, September 1st 2009, 1:19 PM

pero a Balears lo que es parla no es Mallorquí? ho dic pk nia molts k diuen k de català allà res de res k es mallorkí xD encara k tb he sentit k els de mallorca no es porten gaire bé amb els de menorca xD nose si aket rumores fiable...
apart el "mallorki" i el català tampoc es k siguin iguals xD sasemblen igual k el valencia i vindra del mismo sitio pero te rasgus diferents

Spacer

Picture
palma

un soldats ben alimentats

Date Tuesday, September 1st 2009, 9:52 AM

intimiden q t cagues....per cert jo faig unes bolonyeses q t cagues pero sols convido anarquist@s disposats a gastar ses calories ballant i follant,q es es millor e inteligent misatge moral i etic....bueno fer una foguera amb totes ses banderes del mon tambe mola per aixo de sant entoni i es dimoni....dona vidilla a sa vetllada...per cer s'estalada com totes crema q t cagues salut i forca en es canut i que s'any q ve sigui mes gros i mes pelut

Spacer

Picture
rdk

palma

Date Tuesday, September 1st 2009, 9:30 AM

Va no cardis en comparar tomaquets amb armes ; el objectiu de fer tomaquets es l'alimentació i el de les armes, intimidar, matar, reprimir, poder, por...,

No siguis gremialista amb els teus q segurament estas en contra dels fabricants espanyols de mines, etc.
Jo ho veig igual q el catala q defensa en Jaume I, i condemna en Felip V.

Per mi tots uns fills de puta conqueridors, venedors i fabricants d'armes...
haguin nascut on sigui.

Spacer

Picture
palma

en efecte codicia

Date Tuesday, September 1st 2009, 9:19 AM

d'aixo em d'acusar al marc...pero ara imagina que sols hagues aportat a un sol bandu per ideals o merdes d'aquestes llavors seria un tarat com ells....ell era un comerciant i punt...i amb codicia es ok,.pero tu creus q un venedor de tomaquets sap si faran una bolonyesa per alimentar l,ejercit america per eixemple....crec q no es funcio seva saber-ho...lo greu seria aixecar-te cada mati a sembrar tomaquets per ajudar amb la causa americana,alemana,espanyola o catalana....llavors seria un tarat mes q lluita per la merda dels ideals o un mon millor des coions.per aquesta merda portam mils anys de guerra....i voleu culpar al venedor de tomaquets?

Spacer

Picture
siddharta

Palma

Date Tuesday, September 1st 2009, 8:08 AM

"No aplaudeixo el Marc ... PERÒ el detall de fer servir a tots els bandus militars demostra que no se casaba amb cap ideologia"

No l'aplaudeixes, PERÒ el justifiques :

El detall de vendre a tothom, demostra cobdícia. Res més.

El fet de col-laborar, cooperar, amb un Règim com aquell ...

(...)

Spacer

Picture
palma

crec q queda clar

Date Tuesday, September 1st 2009, 7:39 AM

que sent es mateix fastic per en franco o per en jaume primer.No aplaudeixo al marc quedi clar...pero el detall de servir a tots els bandus militars demostra q no se casaba amb cap idiologia...perque tornu repetir que la gent realment perillosa es la q lluita per la merda dels ideals,el territori,la religio...etc....i sempre somiant amb un mon millor.Fills de puta!!!!!!i si en marc s'ha fet ric donant material a tota aquesta pandilla que segur ell considerava a tots un flipats...mooooolt perillosos.en fin me voy a la playa cagandome en todas las religiones y fronteras

Spacer

Picture
siddharta

Palma

Date Tuesday, September 1st 2009, 7:08 AM

és curiós molt curiós, què a en Jaume I l'anomenis fill de puta i a en Franco qui per cert el cites dues vegades, doncs no.
Molt curiós per no dir significatiu.

El què ja no té adjectiu qualificatiu possible és què sobre la vendes d'en Joan Franc d'armament a Alemanya diguis "SOLS feia negocis a una panda de locus". 12 milions de persones mortes únicament a la Shoah o Holocaust. Sense contar les víctimes de la 2A Guerra Mundial.
SOLS ???!!!

Spacer

Picture
rdk

Ei palma!!!

Date Tuesday, September 1st 2009, 6:37 AM

Jo tambe estic d'acord q tant f de p es un conqueridor portugues, espanyol, com catala o holandes, però igualment tb crec q son igual de f de p els governs q venen mines antipersona o bombes de "raim" com el vostre joanet.

Spacer

Picture
palma

sinn

Date Tuesday, September 1st 2009, 6:04 AM

me refereixo al fill de puta den jaume primer i les seva conquesta a balears,catalunya nord,cerdenya,sur de italia i grecia....i els fills de puta des castallans a argentina,colombia,mexic,ecuador....jo tinc sanc vostra pero no estic orgullos de cap dels dos...igual q en joan marc que pensaba: franco vos voleu matar pues no passis pena armes q no faltin,de fet li venia armes a alemania i a inglaterra.la gent perillosa es la gent q porta la lluita pel territori al cor,com en jaume1,en franco.....en joanet sols feia negocis a una pandilla de locus....jo tambe venc cerveces a tot cristo i si se maten cap problema

Spacer

Picture
cavallfort

msanc...

Date Tuesday, September 1st 2009, 4:28 AM

Suposo q no ets profe d economia ni estadistica no??
3 petites puntualitzacions;
1- deia q els profes del pais sou els 2ons millor pagats d europa en termes relatius....no absoluts.
2-l euribor ja fa 1 any q està baixant i en aquests moments està en el seu minim històric.
3- no estem en inflació si no en deflació (vol dir q amb l IPC negatiu).

Un petó tb per tu i llarga vida al funcionariat ehhh hehe

Spacer

Picture
sinn3rboy

Home...

Date Tuesday, September 1st 2009, 1:24 AM

...les ciències de la Humanitat poden ajudar-nos a entendre'ns (a nosaltres mateixos i als altres).

Ja saps que les ciències -que també s'equivoquen- es basen en fets observats de la realitat...si no, no s'acceptarien les tesis universitàries (per allò de ser a l'atur, però amb un títol universitari sota el braç, escolti).

Una altra cosa és que les Èlits les utilitzin per manipular-nos i tal...



(Per cert, no tens un "MANUAL-CETIC.PDF", per allí...?)

;-)

Spacer

Picture
cetic

aiiiis....

Date Monday, August 31st 2009, 5:26 PM

venga vamos pallà sinner...

avam si que poso els que no pensen com jo al mateix sac...doncs encara no conec ningu que pensi com jo. I encara tinc conciencia de mi mateix.

Avam pel que fa als temes de estudis cientifics de tot tipus son una informacio interesant pero molt limitada doncs la principal font que tenim d'informacio es la realitat, alemeys es la mes fiable. A partir d'aqui un ja tria la informacio que vol rebre. Esta molt be la antropologia i la psicologia i tot aixo pero nomes cal canviar de cultura i veure que no son tan absolutes i exactes com es preten. I davant la perversio mediatica que em viscut desde sempre un acabant pensant que mes val treure el nas per aqui fora i pensar sobre el que veu i sent.......i deixar els llibres....

Jo sento el que visc no el que em diu un psicoleg.....les veritats empiricas no m'acaben de fer, ni tan sols les meves veritats....

Pel que fa al posicionament nacionalista doncs que vols que et digui muxo lerele i poca profunditat...es un moviment artificial i programat que us te ben entretinguts....jo nomes intento veure mes enlla dels pirineus....

Spacer

Picture
sinn3rboy

Cetic...

Date Monday, August 31st 2009, 3:49 PM

..."tíu"...relaciones "nacionalisme" amb xenofobia, repressió..."els nacionalismes limiten i separen mes que no pas res"...
...tot això depén del tipus de nacionalisme...i n'hi han de tants tipus com persones.
Continues posant al mateix sac a totes les persones que no pensen com tu...no ho trobo gens raonable.

"les cultures venen i van perque tan sols son un mitja, son buides i sense valor"
Completament en desacord...Dubto que aquest comentari el signés un antropòleg, un psicòleg o un filòsof.

I lo del buid existencial...

Spacer

Picture
sinn3rboy

Palma...

Date Monday, August 31st 2009, 3:40 PM

..."catalans cap el mediterrani a fer destrosses".
Ho dius pels Almogàvers?
Et recordo que eren mercenaris. I molt eren de Catalunya, però també n'hi havien de Balears, eh?
El fet de ser mercenaris ja els deslliga de quasevol connexió legítima amb la sobirania de Catalunya-balears d'aquell temps.

O és que la vostra "perla" d'en JOAN MARCH (àlies "el banquero de Franco") us fa còmplices a tot els baleàrics de les seves accions?

Spacer

Picture
cetic

campbelituuuu.....

Date Monday, August 31st 2009, 3:25 PM

jo casi que tambe t'estimo pero saps que soc home de molts homes...

Avam no negare que ultimament rebo molta informacio que influencia. Ho trobo interesant i no puc evitar apendre cosetes sempre. Lo del buit existencial no negare la influencia de Sartre a la meva adolescencia. Que jo de palles mentals tinc curriculum de fa anys (i de les altres tambe). Ja saps que tinc el punt de polifa-cetic :P.....

Aixo de insisistir en el que la gent no vol entendre es que es la meva causa perdida xD jo he vingut aqui a rallar a la gent!!! (i a mi mateix per descomptat tant o mes) i tot i axiò fer el capullin de tant en tant, perque no?

Campbelitu ja se perque i com em dius les coses. Pero proxima parada mail, telefon, msn, o altres mitjans mes privats si pots ser :)

Spacer

Picture
rdk

a les illes...

Date Monday, August 31st 2009, 3:02 PM

.. ni flors del q hi passa, però aqui un profe pot donar classe en castellà quan li surt del nab, un arab q no apren el català es un faxa espanyolista, i un jugador del barça q porta mitja vida aki i li costa articular el bon dia , es un idol....

Si es q tenim un pais raro del cagar

Spacer

Picture
palma

rasko

Date Monday, August 31st 2009, 2:47 PM

el celtic esta agregat a 26 chats de 18 paisos diferents i me consta q en tots te la mateixa funcio....obrir ses ments......aki al chat catala li toca donar pel cul als nacionalistes catalans...pero no t preocupis tambe possa a caldu als espanyols.....per cert sa llengue no es una broma es una eina i si a anglaterra bona eina xarrar angles a catalunya es bona eina xarrar catala i si ve un espanyol rundinyant me lo como de segon plat perque de primer me jalu cuatre nacionalistes catalans sense rovegar

Spacer

Picture
campbell

mmm...

Date Monday, August 31st 2009, 2:28 PM

cetic, tu saps que t'aprecio moltíssim, i que casi casi que t'estimo... però t'he de dir una cosa, em sap greu però no me la puc callar.
Des de fa dies... potser setmanes, no sé, hi ha un discurs que repeteixes i certes expressions que són a la majoria d'escrits teus: empatitzar, reconeixe's en el grup, buit existencial...
no sé, potser no cal insistir en allò que la gent no vol entendre...
ei, que ho dic tot des del profund apreci i l'eterna admiració, costelleta meva :P

Spacer

Picture
cetic

avam..

Date Monday, August 31st 2009, 2:17 PM

la xenofobia es tracte del recel i rebuig quant la fisonomía social, política i cultural es diferent...quant reprimiu la diferencia esteu sent xenofogs. Es a dir escriu amb l'idioma que vulguis pero si pot ser escriu en català. Es un acte xenofog ja que rebuitges una cultura diferent.

Jo em foto clatellots amb el nacionalisme catala perque es el que es practica al meu voltant. Ara que m'aparegui un viva espanya xenofog i se m'inflara la vena perque com he explicat algun cop els nacionalismes limiten i separen mes que no pas res.

La "culpa" de que el catala no prosperi com vosaltres trobeu no es de Espanya ni de ningu, tan sol es el interes actual que hi ha. Que hi ha espanyols a catalunya i altre gent que fa que perdi el interes suposadament...es elq ue hi ha la terra no es de ningu i les cultures venen i van perque tan sols son un mitja, son buides i sense valor. El que te valor es el que la gent expresa a traves de aquesta cultura. O es que el tirant lo blanc no seria bo en italia? o es que neruda no es posaria "tontus" en frances?????

Un altre tema es la necessita de pertinensa a un grup per fugir del buit existencial que patim com a societat....

Spacer

Picture
campbell

mmm...

Date Monday, August 31st 2009, 2:10 PM

potser el que fan es demanar coneixements absurdament alts per a que ningú pugui ocupar aquestes places i que no s'hagi d'ensenyar català... ves a saber!!

Spacer

Picture
Rasko

a voreeee Cetic

Date Monday, August 31st 2009, 2:00 PM

Una cosa que ens posis l'exemple del teu amic... i seguint el criteri d'una professional del sector com l'erratica al teu amic algú l'ensarrona. Però una altra de diferent que afirmis "us fixeu mes en la xenofobia que en estar pel que hi ha que estar" (aclareix quan parlis de xenofòbia si et plau)

Una altra cosa, la llengua no és cap broma. Saps que a Anglaterra per començar tenir papers de residència et fan fer un curs de llengua anglesa si no tens el nivell. Això és la xenofòbia de que parles?

Ah, quan a donar classes gratuïtes o pagades. Per qui tingui la vena social hi ha el Voluntariat per la Llengua per parlar amb immigrants que volen aprendre català però com tot déu se'ls dirigeix en castellà no tenen gaires opcions.

Jo en fa un any que sóc voluntari i no cobro res.

Cetic, una cosa que no t'agradin els nacionalistes catalans (però ometen els altres dónes la impressió d'anticatalà, imagino que et fa la mateixa gràcia el nacionalisme castellà, el luxemburguès, el francès, etcetc. De moment, només t'he llegit comentaris contra el nacionalisme català).

En tot cas, quan parlis de xenofòbia posa exemples si et plau, és un concepte molt negatiu sobre un altre concepte molt genèric que pots ferir a molta gent.

Salut, Pau i Independència pels pobles ocupats!

¡¡*¡¡

Spacer

Picture
cetic

Pues no persi...

Date Monday, August 31st 2009, 1:20 PM

el que entenc jo es que us fixeu mes en la xenofobia que en estar pel que hi ha que estar. Dedique mes temps a defensar el odi que a arremengar-nos a currar. Persi el dia que et vegi donant classes gratuites de catala per inmigrants enlloc de guanyar premis us agraire que mantingueu viva la meva llengua....pero mai cedire a acceptar l'odi que es justifica amb el nacionalismes.....

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Cetic

Date Monday, August 31st 2009, 12:50 PM

Ara mateix corro a fer-me del PP. No sé si a acabar d'infectar-me o a desinfectar-me, segons el teu criteri. Del que escris es deprén que els nacionalistes catalans som molt tous, és el que jo he dit sempre.

Spacer

Picture
cetic

avam....

Date Monday, August 31st 2009, 12:10 PM

al cavall no cal que li digueu res em necessita a las bones i a les males pero fent referencia al altre blog li diria que cavall no soc necrofilic....

pel que fa al que dius erratica i confirmes rasko...la burocracia es molt maca llastima que no es real. Jo nomes explico el cas del meu amic que ahir em va comentar aixo. Imbècil el colega no es i ganes de estudiar perque si pos como que tampoc aixi que guardeu-vos la demagogia burgesa per qui li interessi jo nomes explico un cas real que al cap i a la fi es el que importa...a realitat i no el intelectualisme estatic i erratic....

palma...tu si que sabes!!! Pero ja coneixes els de les capitals...aixo es un complex turistic....

En fi que ha estat interessant i constructiu parlar de cosos reals.....

Spacer

Picture
palma

pero es normal

Date Monday, August 31st 2009, 9:52 AM

els ibers porten cents d,anys conquerint amb sanc territoris,sou ibers,guerrers....castellans cap america i catalans cap el mediterrani a fer destrosses....haurieu de ser coleguilles i anarvos de cerveces i despres reventar-vos es nas com fan per aqui es germanics....nosaltres prometem servir-vos cerveca q no falti i xarrar-vos a cada un amb es seu idioma.....cap problema sa questio fer caixa

Spacer

Picture
palma

correcte celtic

Date Monday, August 31st 2009, 9:24 AM

es mallorqui o catala es un eina necesaria per traballar a ses illes,i es requerit hasta per un espanyolista,no existeix un enfrontament nacionalista...es un eina i punt i tothom esta dacord com ho es es castella o s'aleman...aqui un ho sap catala o a la puta calle,i despres a veure el madrid i gooooool viva espanya.

Spacer

Picture
mql35

..coi msanc..

Date Monday, August 31st 2009, 9:05 AM

...diria que són inexactes algunes de les coses que dius;

....l'Euribor, a part de que només afecta a qui tingui crèdits depenents d'aquest indicador, ha baixat des de fa mesos i esta baix com mai havia estat....els credits depenents d'aquets indicador son més barats...

.... i en quant a la inflació, està en negatiu o sigui que els preus estan baixant ...

....per tant, si et mantenen el sou tens ara (teoricament...) més poder adquisitiu que fa un any ....

.. i d'acord en que el pressupost per educació es baix...

Spacer

Picture
Rasko

cetic...

Date Monday, August 31st 2009, 7:56 AM

jo em quedo amb la documentació de l'erratica. Quan al teu amic, doncs passa-li aquesta informació i que no parli de coses que no són certes.

Salut!

Spacer

Picture
msanc

Ui, cavall....llegeix això:

Date Monday, August 31st 2009, 7:44 AM

La situació de l’educació a les Illes Balears.

Davant la crisi econòmica actual, ANPE Illes Balears exigeix a la Conselleria d'Educació i Cultura que no es redueixi el pressupost destinat a l'educació, sinó que s'augmenti fins al 6% del PIB, com recomana l'OCDE pels països desenvolupats de l'Europa occidental.

Com l'ensenyament necessita un finançament sòlid com a garantia de futur volem recordar que:

- L'informe "Panorama de l'Educació" de l'OCDE, situa l'ensenyament a Balears, per sota de la mitjana en resultats educatius, amb una elevada xifra de fracàs i abandonament escolar ( 30,1% ). A l'estat espanyol la xifra és del 26% ( 4 punts més que a l'Europa ).

- El salari dels professors dels països més desenvolupats de l'OCDE (com ara Alemanya, Suïssa, Luxemburg,...) tenen sous d'un 20-100% superior al salari dels professors espanyols. A més a més, hem d'afegir la pèrdua de poder adquisitiu per la inflació, per la pujada de l'EURIBOR i per la insularitat que patim les Illes Balears.



Si no tenim en compte els punts suspensius....ja tenim 3 països davant nostre!

un petó

Spacer

Picture
cavallfort

msanc si...

Date Monday, August 31st 2009, 7:06 AM

pobret cetic, q se li falta al respecte.... en canvi ell va regalant estampetes al dissidents.....Jo, allà on em deixen el llistó, allà m´hi assento. I està bé q d tant en tant cadascú tastem la nostra `pròpia medecina.
I referent a que els profes esteu farts d tanta tonteria (referin te, no sé si de manera expressa, pel tema del català) em sembla d´un morro impressionant ehhh
Suposo q ho saps, però si no, t´ho refresco....els profes d l estat Espanyol, sou els segons més ben pagats (en termes relatius) de Europa. Sols superats per Portugal.....

Spacer

Picture
erratica

el document definitiu

Date Monday, August 31st 2009, 6:56 AM

Decret 115/2001, de 14 de setembre (BOIB núm. 114, de 29
de setembre de 2001)
Igual igual que el de la generalitat...... :((
Espero que al teu amic li siguin utils;)

Spacer

Picture
erratica

a tall d'informació

Date Monday, August 31st 2009, 6:39 AM

Se que escriure blogs no es fàcil i segons quines afirmacions fas cal una documentació prèvia...
Desconec el nivell de català que tenia aquest teu amic però et diré que vas errat.
I no ho diré perquè si, t'ho diré amb documentació, soc professora de secundaria i per tant se perfectament quin coneixement del català cal tenir per exercir en aquet estrany país nostre.

He buscat que necessitaria si volgués exercir a les illes balears.. i he trobat el següent:
"1.7 Acreditar el coneixement adequat de la llengua catalana d’acord amb
el que estableix el Decret 115/2001, de 14 de setembre (BOIB núm. 114, de 29
de setembre de 2001) que regula l’exigència del coneixement de les llengües
oficials al personal docent. L’acreditació del domini de la llengua catalana serà
efectiva mitjançant la possessió de les titulacions o certificats següents:
* Per a les funcions del cos de mestres, el Certificat de capacitació per a
l’ensenyament de i en llengua catalana a l’educació infantil i primària o equivalent.
* Per a les funcions dels altres cossos, el Certificat de capacitació per a
l’ensenyament en llengua catalana a l’educació secundària o equivalent.
1.8 El compliment dels requisits esmentats s’entén que s’ha de produir en..."
i aquesta capacitació que s'esmenta es troba especificada en http://die.caib.es/normat iva/pdf/08/2008_05_07_Res olucio_BOIB_70_aplicamesu resorganitzaciofuncioname ntmenjador.pdf
que no desplegaré per no avorrir el personal, i et puc assegurar que és la mateixa que hi ha a catalunya ni més ni menys....
De la resta ja no comentaré res més... perquè amb el que ja s'ha comentat penso que es suficient...
salutacions company

Spacer

Picture
msanc

Cavall_

Date Monday, August 31st 2009, 6:37 AM

Si tan bodrio trobes el bloc....no cal que el llegeixis ni el contestis i...si has decidit llegir, com a mínim tingues una mica de respecte!

Cetic...el professors estem fins els ovaris de tanta tonteria, però que hi farem...mentre em paguin a final de mes, que espero que així sigui, jo els hi parlo, si volen, en asexual!!!

un petó guapo

Spacer

Picture
mql35

....

Date Monday, August 31st 2009, 6:36 AM

..coi cavall, no sabia que fossis metge...

Spacer

Picture
cavallfort

estas malalt........

Date Monday, August 31st 2009, 6:25 AM

i aquesta afirmació val també per l´altre bodrio d blog q has fet, i per la majoria en que últiament ens martiritzes.
Ja et vaig dir un dia, que els nacionalistes no som com l´home del sac. Va coi, q ja tens una edat pq et desempalleguis de tots els teus traumes infantils....
:-)

Spacer

Espai
 

Escriu el teu comentari per aquest article

Espai Espai
Espai
  Ho sentim, els usuaris no registrats no poden escriure comentaris | Registra't
   



Més articles

 

Vols llegir més articles escrits per cetic? Aquí son els últims articles.

 
Bullet Es el xat un lloc de
  Data 13/02/12 Icona 2416 Data 46 comentari/s  
Spacer
Bullet Es lu que n'hi
  Data 30/07/11 Icona 1250 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet I tu que miras?
  Data 14/02/11 Icona 1365 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet Titola de l'artice
  Data 08/01/11 Icona 1384 Data 24 comentari/s  
Spacer
Bullet La fe
  Data 06/01/11 Icona 1171 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet X
  Data 17/12/10 Icona 1134 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet Anonimous
  Data 15/12/10 Icona 1138 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet El podoreso caballero
  Data 05/11/10 Icona 1393 Data 27 comentari/s  
Spacer
Bullet Xat.arreria
  Data 15/10/10 Icona 1650 Data 19 comentari/s  
Spacer
Bullet Hola soc deficient,
  Data 05/10/10 Icona 1205 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet Ciutadans de Catalunya....
  Data 02/10/10 Icona 1147 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet Sóc imbécil, ho havia
  Data 16/09/10 Icona 1454 Data 15 comentari/s  
Spacer
Bullet Has vist que important
  Data 09/09/10 Icona 1244 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet Fanta Liti o Morficola?
  Data 31/08/10 Icona 1388 Data 13 comentari/s  
Spacer
Bullet Rent a Fucker Mum
  Data 10/08/10 Icona 1288 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet El meu nou amor, Eliza...
  Data 27/07/10 Icona 1441 Data 10 comentari/s  
Spacer
Bullet A falta de futbol...politica...
  Data 22/07/10 Icona 1090 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet Solidaritat Catalana...
  Data 17/07/10 Icona 1532 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet Negro cabron, saluda
  Data 08/07/10 Icona 1380 Data 13 comentari/s  
Spacer
Bullet Els simples
  Data 08/07/10 Icona 1093 Data 13 comentari/s  
Spacer
Bullet Jueu enredat, moro cremat.
  Data 04/06/10 Icona 1197 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet Perque no menjar donuts
  Data 02/06/10 Icona 1465 Data 9 comentari/s  
Spacer
Bullet LA DROGA CATOLICA
  Data 02/06/10 Icona 1242 Data 11 comentari/s  
Spacer
Bullet La filosofia es l'opi
  Data 27/05/10 Icona 1132 Data 8 comentari/s  
Spacer
Bullet sang i honor? salut
  Data 27/05/10 Icona 1193 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet Gatacca
  Data 26/05/10 Icona 1229 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet Parental Advisory
  Data 08/05/10 Icona 1125 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet Vet aqui un gos, vet
  Data 26/04/10 Icona 1533 Data 18 comentari/s  
Spacer
Bullet En Cetic, un objectiu
  Data 23/04/10 Icona 1375 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet Aqui mano JO!
  Data 21/04/10 Icona 1111 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet L'esperança NACIONAL
  Data 20/04/10 Icona 1143 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet Historia de la barrera
  Data 19/04/10 Icona 1237 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet Idees noves
  Data 18/04/10 Icona 1509 Data 9 comentari/s  
Spacer
Bullet L'esperança es
  Data 07/04/10 Icona 1256 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet Es que sóc bò...
  Data 31/03/10 Icona 1419 Data 12 comentari/s  
Spacer
Bullet Yuyu xatero (3a part)
  Data 30/03/10 Icona 1359 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet Que fumes nen? Droga?
  Data 25/03/10 Icona 1277 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet Com pujar un pais en
  Data 23/03/10 Icona 1556 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet Nimfomanes, les menyspreades
  Data 23/03/10 Icona 1169 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet Insinuación
  Data 11/03/10 Icona 1107 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet Respostes per a subnormals
  Data 04/03/10 Icona 1876 Data 10 comentari/s  
Spacer
Bullet Necesit opinio dels
  Data 02/03/10 Icona 1352 Data 12 comentari/s  
Spacer
Bullet Convivencia xatera....
  Data 02/03/10 Icona 1317 Data 15 comentari/s  
Spacer
Bullet Me vendo
  Data 24/02/10 Icona 1424 Data 9 comentari/s  
Spacer
Bullet Manipulacio carnivora
  Data 16/02/10 Icona 1395 Data 8 comentari/s  
Spacer
Bullet Mal rollo xatero a ti
  Data 14/02/10 Icona 1483 Data 14 comentari/s  
Spacer
Bullet No xivaras dobles nicks...
  Data 10/02/10 Icona 1359 Data 8 comentari/s  
Spacer
Bullet el tamany si importa...
  Data 10/02/10 Icona 1110 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet Obvia, ara pots!
  Data 09/02/10 Icona 1237 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet Aquell qui no segueix
  Data 07/02/10 Icona 1389 Data 12 comentari/s  
Spacer
Espai
Espai
Espai

Cerca al meu bloc

 


Donar un cop d'ull a tots els blocs
Espai
Spacer
Espai

Articles antics

Gener

 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 

Desembre

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 
 
Espai
Spacer

Referències

Col·labora!
Spacer
Contacta amb el suport / Avisa'ns d'abusos
Spacer
Posa'ns als favorits
Spacer
Política de privacitat, Termes d'ús & Legal
Spacer