Xat Catala
Entra Registra´t
     
 
La meva foto

Benvingut/da al meu bloc!

rdk ha escrit 133 articles i te 772 comentaris. L'últim article ha estat fet el 22/03/13

perfil de'n(na) rdk | àlbum de fotos de'n(na) rdk

   
Espai
Espai
   
 

Article del bloc de rdk

Espai
 

Ostia puta!!!

Data dilluns 6/juliol/2009 - 05:34 Icona 931 Data 29

Pq collons se m'acudit engegar la caixa tonta aquest mati.

El supermegaperiodista Jose Conejo, ha montat un debat per parlar de la ILP en contra de les "corrides".

Amb la parcialitat q el carecteritza monta una taula amb tres convidats "experts", amants de les tortures i el patiment animal, ell mateix, i un senyor contrari. Total 4 a favor i un en contra.

Amb aquesta paritat, ell com a moderador es permet frases com, q son 180.000 signatures en un pais de 7.000.000 ?. Llavors per aquesta ridicula regla de tres, Señor Conejo, si a una mani anti eta, i van 1.000.000 de persones vol dir q els altres 39.000.000 q no hi han anat estan a favor d' eta.

Q si les tradicions, q si l'art, q si la cultura, q si la plaça "taba a rebosar"...

Ens diu q el debat dels transgenics, ha de ser cientific, evidentment, per aixo en parla tant ell.

Q si el pollastre criat en condicions fastigosses, es ven etic pq així en pot menjar tothom, veien el seu aspecte millor q en menges menys i s'alimentes una mica mes saludablement.

En fi, un lider d'opinio al pur estil de lo mes deporable de la tant criticada espanya manipuladora.

Jo li recomanaria q s'escoltes a ell mateix fent periodisme a la radio uns 15 anys abans.



Espai
Spacer
Espai
   
  Escriu articles al teu bloc
Espai
 
 

Comentaris sobre aquest article

Espai Espai
 
Picture
Eudald

Responent a la Vegana

Date Tuesday, July 7th 2009, 5:58 PM

No, no em canviaria per una vaca.....i no dic res més perquè m'estimo més dedicar el temps a altres coses. M'agrada aprendre i aportar; vanalitats les justes.

Spacer

Picture
campbell

colló...

Date Tuesday, July 7th 2009, 5:14 AM

mira que se n'ha parlat vegades... però sempre que surt el tema dels toros hi ha comentaris i discussions a punta pala... Si tothom hi està tant d'acord i tant en contra... com és que no s'ha abolit?
Si tant en contra està tothom de la caixa tonta... perquè tothom se la mira?
Si tant en contra està tothom del McDonalds... perquè no en tanca cap i cada cop se n'obren més?
Haurem de trucar a l'Iker Jimenez aquell...

Spacer

Picture
misselvis

hola

Date Tuesday, July 7th 2009, 5:05 AM

campbell és poca bona educació perque si que deuen ser educats pero mal educats, els han educat per estimar a les persones siguin inteligents o no però als animals no perque no són de la seva espècie, i això és poca bona educació, per això no cremen a les bruixes però si que poden matar a un animal cruelment .

Spacer

Picture
campbell

osti...

Date Tuesday, July 7th 2009, 4:59 AM

cetic, em sembla que en les dues últimes setmanes has escrit 324 vegades les paraules odi i frustració... ho tens clar que és això, no? xD
miss, de vegades si que donen ganes de tornar a cremar a certes persones, i a torturar-ne d'altres... però mira la poca educació que tenim ens evita de fer-ho. Serà que és poca però bona, no?

Spacer

Picture
misselvis

hola

Date Tuesday, July 7th 2009, 4:40 AM

a mi el que m'alucina és que als mitjans de comunicació sembla que no es pugui dir res en contra dels toros inclosa tv3, es veu com una cosa normal i això és el que em deixa de pedra picada, segur que a Holanda per exemple, això és inadmisible, jo crec que hauriem de tornar a cremar bruixes a la plaça i torturar malalts mentals no? poca bona educació i molt poca empatia

Spacer

Picture
cetic

comentari destroyer....

Date Tuesday, July 7th 2009, 4:26 AM

pero...

1er aqui la gent vol sang perque es el sinonim de rabia odi i fustracio.

2on A la majoria de festes lo important es el alcohol i la distorsio de la relaitat mes que no pas putejar una animal (aixi que no cal). Si substitueixes un toro de veritat per un de broma fijo que la mitad no es donen ni comte de la catanya que porten

3er Matar es matar i punto pelota...de que ho veteixis dona igual

Aixi que aixo dels bitxos justificacio no en te cap ni una. Si continuem pensant que cal matar un bitxo per diversio, alimentacio o el que sigui acceptem la nostre manera de veure les coses i incapacitat d'empatitzar i deixe'm de justificar coses injustuficalbles.....

Spacer

Picture
Vegana

Dards????

Date Tuesday, July 7th 2009, 3:37 AM

jajajjaja, no és clar, jo no en seria la destinatària... seria el toro de Coria... on la gent es dedica a llençar-li dards en un correbou divertidíssim (no per ell) fins que li claven un tret (buenu, enguany com que "se va ha haber un follón" l'alcalde va dir que no es faria així pq respecten molt el toro... que dius, sort en té de que el respectin!!!).

En fi, Camp, que si hem de respectar les tradicions culturals que ara trobem eticament incorrectes la majoria de les persones, hauriem de respectar, com diu l'Stik, les peulles de les xineses i l'ablació de clítoris...

... suposo que el que jo vull (i moltes més eh?) és una evolució ètica més que una pervivència de les tradicions, tal com fan a tantes festes arreu, on se substitueix l'animal viu i que sent, per un símbol d'aquest animal i la gent es diverteix igual o més, ja que no hi ha el patiment ni la mort de ningú.

Però això és moure's i canviar, i els humans som animals de costums... o sigui, bàsicament immobilistes en la nostra percepció del món i en els canvis que hauriem de fer dins nostre per canviar-lo desprès...

Molta tècnica i molta cultura i l'usem bàsicament per millorar la forma de fer perviure el nostre pensament egocèntric, egoïsta, antropocèntric i limitador del nostre creixement com a individues i com a espècie i com a part dels ecosistemes i la vida.
I així ens va a totes, i al planeta sencer!
(ei, dic jo eh?)

Amb carinyu, com sempre...
:)

Spacer

Picture
campbell

pse...

Date Tuesday, July 7th 2009, 3:08 AM

tens raó vegana... segurament els toros és una de les "arts" (i ho poso entre cometes perquè ets tu la que ho compara amb altres conceptes culturals) amb menys afluència de públic, però té el seu públic i se l'ha de respectar. Però llavors... és més art el que més adeptes té? la televisió deu ser l'art en la seva màxima expressió, llavors. Ja que cada dia, hi ha milions de persones (només a Catalunya) que la mira.
Mentre hi hagi gent disposada a anar-hi hi haurà toros, igual que mentre hi hagi gent que vagi a veure exposicions d'art conceptual, alguns "artistes" (ara ho poso entre cometes perquè alguns tenen mes jeta que art) que viuran dels que les visitin.
Per cert, jo no clavo banderilles, només intento tirar algun dardet de tant en tant, però tu no series mai la destinatària, Vegana. :P

Spacer

Picture
Vegana

Ok, Camp...

Date Tuesday, July 7th 2009, 2:47 AM

per no fer-nos venir bé les coses hauriem de tenir estadístiques de quanta gent del món mundial ha anat a veure cultura de debó (i no una visió mitològica sesgada per unes creences divines i no etològica basada en l'observació de camp i l'anàlisi, de la realitat) la setmana passada, o sigui: quanta gent ha assistit a veure una obra de teatre, de dansa, un concert, etc.

Suposo que en són uns quants més de 18.000. Potser no gaires més amb la conya de la crisi, però vaja, només al festival dels monegros estic segura que superarem la xifra.

Ei, i a mi també em sembla molt bé que ens clavis banderilles, eh? així no se les enduen sempre els mateixos que no poden defensar-se i estan condemnats per néixer no humans.

;)

Spacer

Picture
campbell

rdk

Date Monday, July 6th 2009, 7:16 PM

18.000 en una setmana, 180.000 en quants mesos? que a mi em sembla molt bé, eh? però siguem una mica objectius i no ens fem venir ver les coses.
Salut!

Spacer

Picture
stikaqui

les tradicions????

Date Monday, July 6th 2009, 5:09 PM

Hi ha tradicions que s'han d'abolir, si no, les dones de la xina en comptes de peus tindrien peülles.

Spacer

Picture
rdk

campbell

Date Monday, July 6th 2009, 4:53 PM

els 18.000 son a tot el mon i les 180.000 nomes a catalunya, osia sobre 7.000.000 no sobre els mes de 7.000.000.000 d'humans.

Tant absurda no es l'estadistica.

Spacer

Picture
Vegana

jajajaja, Rdk...

Date Monday, July 6th 2009, 2:17 PM

mmmmm... aquesta imatge no fereix a tanta gent??? a vale, ja ho pillo... antiespecista, més que antiespecista!!! jajajajjaja
:P

Spacer

Picture
rdk

Vinga canvio la imatge,

Date Monday, July 6th 2009, 2:07 PM

Erratica no t'emprenys, vinga q aquesta no fereix a tanta gent

Spacer

Picture
Vegana

jajjajja Camp!!!

Date Monday, July 6th 2009, 2:04 PM

tas guerreru avui eh???
prometo arribar d'hora al proper concert!!!
:P

Ei, estic sumant peres i pomes, però m'ha fet gràcia que en una setmana a tot el món només hi vagin 18.000 persones a les places... buf, sembla que amb la gentada que hi ha al món no és una afició molt massiva no???
;)

Erràtica, és que la foto que tinc avui me l'envien una gent abolicionista de Cordoba... i fa bonic pensar que hi ha espanyols que també tenen sentiments... i m'agrada fer-los costat
(tot i que reconec que això a casa no funcionaria ni com a gratador pels gats!!!! :P)
;)

Spacer

Picture
campbell

si, vegana...

Date Monday, July 6th 2009, 1:57 PM

però les xifres es poden interpretar de vàries maneres.
Compta les signatures recollides en la darrera setmana (i no em diguis que són les 180.000, que no sóc tant pardalet)...
o compta la gent que ha anat als toros des que es van començar a recollir les signatures.
Coi... tu que ets una professional no hauries de manipular les dades com més et convingui.
no?

Spacer

Picture
erratica

vegana i rdk

Date Monday, July 6th 2009, 1:46 PM

no podria estar mes d'acord però si pogues demanar algo si us plau quines fotos us heu posat avuiiii, mira que hi ha imatges maques eh????
que no us ompli el pessimisme, crec que com totes les coses complexes però racionals amb el temps s'aconseguirà.

Spacer

Picture
Vegana

Mira quines dades!!!

Date Monday, July 6th 2009, 1:45 PM

La setmana passada:
18.000 persones van anar (arreu del món: Catalunya, Espanya i resta de l'univers) a una corrida de toros.
180.160 persones, només a Catalunya, s’han mobilitzat demanant l'abolició en una ILP.
Bonica estadística!

I el BNG acaba de presentar una proposta al parlament gallec per suprimir les corrides a Galicia!!!!! Jajajajja, Rdk... iuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!! Vinga, ànimus, que es mouen moltes coses o com a mínim consciències!!!!
:)

Spacer

Picture
rdk

...

Date Monday, July 6th 2009, 11:12 AM

Vegana, grasies. Sisisi, soc pesimista, però altre cop amb la frase, " demasiado tarde para ser pesimista".
Mql, no estem parlan de gossos salvatjes, (q per mi tots ho haurien de ser), sino de gossos q els alimenten humans però viuen en llibertat.

Ells no son responsables!!! nosaltres si!!! , ja, per aixo cada dia extinguim un munt d'especies.


camp, sento no esta al dia de la progamació, jo he comentat el q he vist aquest mati. La diferència està en q en Conej (grasies per la correcció) l'escolten uns quants millers de catalans, i a mi no em fan cas ni a casa. i la veritat es q em sap greu q un tio q crec q un dia va ser un bon periodista s'hagui tornat un manipulador de lo mes cutre i miserable q es pot veure a la tele.
Osties!!! un partit fa una exepció i deixa als seus opinar, ummm, anem millorant.

Eudald, segurament si a qualsevol bixu li donessis a triar entre viure com viuen els toros, o les vaques q tu torejes, i despres morir en una "lluita entre iguals", (jajaja), o , viure una vida miserable i una mort encara mes miserable, triarien l'opcio del toro. Però una cosa no treu l'altre, ja parlarem d'animals per consum humà.
Mira jo vinc de familia pagesa, i lo de degollar animals no ho han portat els islamics, si de cas el tema de la horientazio cap a la meca, q a un bixo q esta a punt de morir penso q es el q menys l'importa.

Un toro a la plaça es pot defensar???, jajaja, sisisi es podria embolicar un cinturo ple d'explosius al voltant dels ous i inmolar-se al ben mig de la plaça, seria per riure veure les caras d'en serrat, sabina i resta de penya plenes de restes escrotals de bou.

Spacer

Picture
Vegana

Aix, Eudald,

Date Monday, July 6th 2009, 10:52 AM

M'oblidava de demanar-te si et canviaries per una vaca, per un gos, per una truja... com dius que no pateixen a les nostres mans ni quan les escorxem, potser estaria bé poder viure la vida des d'un altre cos, espècie i punt de vista, no?

Si tens el fetge de veure aquest documental:
http://www.earthlings.com/
i em dius que no et faria res viure la vida d'una vaca, un cavall, un mico o una rata dominat i sotmès a la voluntat humana, et vinc a conèixer allà on sigui... per bitxo raro.
;)

Spacer

Picture
Vegana

Ui, perdoneu!!!

Date Monday, July 6th 2009, 10:32 AM

Camp, és que a vegades em costa trobar l'Rdk pel mail... i aprofitant l'avinentesa que estaria controlant les respostes pel xat hi he ficat cullerada privada (per tema bitxeru també eh? :P)

Mql, estic d'acord totalment amb el que dius, eh!!! dels ramats i els problemes, i els verins!!!! els gossos que ens ocupen ara viuen en un raval de la ciutat. ;)

Eudald, hi ha persones que defensen que la tortura dels braus és una bestiesa anacrònica igual que l'ablació de clítoris, i altres que també hem decidit no usar la resta d'animals igual que hem decidit no usar els negres com a esclaus dels blancs o les dones com a persones que han de servir els homes.

I hi ha hagut molta moguda arreu d'Europa pels rituals de mort dels animals, ja siguin musulmans, catòlics, jueus, agnòstics o ateus (els rituals i els animals ;)
Però això no acostuma a sortir als diaris, igual que tampoc no surten els actes de sabotatge que es realitzen, ni els animals que s'alliberen de les granges, dels laboratoris o dels escorxadors ;)
La ILP és una cosa pública, però el que es fa per l'alliberament animal acostuma a ser una cosa més contra-informativa que noticiable perquè suposa fer perdre molts calers a alguns, i això els toca molt allò que no sona...

(i suposo que no cal esperar a que s'acabin les balenes per defensar els ossos polars, ni a que s'acabi amb els escorxadors per defensar els toros, ni a que... no? vaja, jo no tinc tant de temps ni cap ganes de creuar-me de braços!!! i tens raó: ojos que no ven, corassssón que no siente!!!!)
;)

Spacer

Picture
Eudald

ui ui

Date Monday, July 6th 2009, 7:44 AM

Estic totalment d'acord amb tu quan fas referència a la parcialitat i al periodisme contaminat i contaminant que fan alguns però també és cert que els escoltes perquè vols. Si ningú els escoltés no tindrien feina.

Ara bé, discrepo molt amb el tema toros. No ho veig tant gros, encara que pogueu pensar que sóc cruel. Resulta que com que es fa una exhibició d'un acte cruel, doncs, això, no es pot permetre i s'ha de prohibir. No hi estic d'acord. La gent som uns ignorants. Quants animals moren a les places?
Als escorxadors hi moren milers d'animals al dia. Hi ha escorxadors amb capacitat per matar 5000 porcs diàriament i això passa al nostre país i arreu del món. Almenys un toro a la plaça té la oportunitat de defensar-se, no creieu? A una vaca en un escorxador no se li dóna més oportunitat que la de dir muuu. La porten a un box, la inmobilitzen, li fixen el cap i li disparen amb una pistola neumàtica al cervell per causar-li la mort. No pateix, és cert. El toro pateix, és cruel i no m'agrada veure-ho, no m'agrada, però hi ha tantes coses que no m'agraden sabeu? Però la gent mira cap a un altre costat i calla. Per què no hi ha manifestacions en contra dels rituals islàmics als escorxadors???? Posen a la vaca mirant a la meca, en un box, de cap per avall i sense insensibilitzar-la li claven el ganivet a un cantó del coll i la degollen fins arribar a l'altra banda. Gairebé li seguen el cap.....a on són les manifestacions en contra? Vénen de fora del nostre país a imposar els seus rituals i ningú es queixa?

A més ja sabem què passa amb les manifestacions......manifestacions contra la guerra d'irak però la gent compra petroli l'endemà i americà o no...és igual...tant ens fa...no ens importa.

Ulls que no veuen......

Spacer

Picture
campbell

aviam...

Date Monday, July 6th 2009, 7:40 AM

varies cosetes...
Curiós això de tenir converses privades en comentaris a blocs que no parlen del tema, més quan dieu que teniu els mails l'un de l'altre... però bé... no és cosa meva.
Pel que fa al programa del Cuní, la tertúlia sobre el tema es fa a última hora, i et puc garantir que hi havia paritat en quan a tertulians a favor i en contra. Els de primera hora del matí són els que parlen i opinen de qualsevol tema que se'ls posi al davant.
És curiós com acabem fent allò que tant critiquem, com estàs fent amb el Cuní, caient en l'insult gratuït (això de castellanitzar el nom, que en tot cas seria "cunej").
Sobre les corrides... és un tema complicat. I com que no vull haver de tornar a defensar l'indefensable, i no vull haver de respondre a cent xateros enfurismats contra mi, no diré res.
Salut, i en tot cas, recordar que hi ha un partit que ha decidit que en aquesta votació cada diputat voti segons la seva conciència sense haver de seguir cap directiva del partit.

Spacer

Picture
mql35

..vegana..

Date Monday, July 6th 2009, 7:13 AM

... entenc que parles d'algun escamot de gossos que viuen al bosc...el teu concepte de llibertat per ells..... xoca amb el mal que fan quan ataquen ramats de bestiar o altres bestioles...i els pastors en resulten molt perjudicats......ho veig un tema complicat... facilment acabaràn morts a trets o enverinats.... si ataquen algun ramat...

i no estic d'acord amb la llibertat per tots els animals ja que aquesta llibertat no crec que pugui ser exercida amb responsabilitat pels animals diferents de les persones....( ni aquestes ho fan jejjej)

.. de totes maneres estic absolutament d'acord en tot el que es faci en contra dels toros, em sembla una bestiesa de les mes grans i pitjor encara la propaganda que han fet alguns diaris de la "currida" del diumenge

Spacer

Picture
Vegana

...

Date Monday, July 6th 2009, 6:35 AM

Li escric a la Laura x demanar-li més dades i si en té te les passo, i sí sí: abans lliures que a cap gossera o empresa!!!!

Que hagin fet la marranada que han fet amb els transgènics no dona massa bon rollo, no... però estic optimista... el muntatge de la corrida d'ahir és una patatada immensa organitzada des de la plataforma de defensa de la festa i personatges pastosos. I el tema de donar els cèntims a una Ong mexicana per a la promoció de la formació de nens-torero no sé si tindrà el ressó que esperaven...

aps, per cert, m'acaben d'avisar, que a tv3 parlaran ara de la ILP... a vore que diuen.

I piles i a lluitar!!!! Que si aquí no tenim prou ganes, estic segura que vindran d'arreu d'espanya a fotre canya per cremar la monumental i la de tarragona (per més que el seu alcalde ens vulgui donar pel cul amb les seves declaracions taurines).
;)

Spacer

Picture
rdk

vegana

Date Monday, July 6th 2009, 6:24 AM

He estat trucant al nº q surt al teu mail, i em surt la bustia, els he deixat missatje i espero q em contestin, es q la roca es el segon terme mes gran del valles. Si em donen mes dades segur q els puc veure, però pensa q jo tb soc partidari de la llibertat tot i els riscos q això te.
I x les fotos jo els veig força be.

Saps, crec q la ilp, no passara ni al debat parlamentari, com el cas dels transgenics, sino es q nos i els mediatics ens posem les piles.

Spacer

Picture
Vegana

Eis, Rdk!!!

Date Monday, July 6th 2009, 6:06 AM

Que ahir no hi va haver sort i el tomas va assassinar-ne 6... però com que la moguda que sentim és molt grossa, et diré que el que hi ha és molta por de la reacció que hi pugui haver al Parlament... mira, la foto que poso al nick me l'envia gent de Cordoba que està segura que la ILP tirarà endavant. S'està fent molta pressió arreu, no només des d'aquí, i els matarifes reaccionen com saben: matant i manipulant.

I dels gossos!!! Notícies noves: es veu que fa tres anys que viuen així i que no es deixen tocar per ningú. Si en tens notícies m'ho fas saber, que si tu em dius que creus que viuen bé intentarem frenar que cap llacer els tregui de la seva llibertat sense humanes!!!!

Apa-li guapo, petonassos i "va por ellos"
;)

Spacer

Picture
msanc

Tinc la solució!!!!!

Date Monday, July 6th 2009, 5:50 AM

Fa dos mesos que se'm va espatllar el TDT, que més li valdria ser TNT..., però en fí...al gra; resulta que ara només veig tv3 i, total, per mirar això...doncs la tinc de decoració i.....molt maca no és..., té 15 anys pobreta, però m'ocupa un espai que no sé com omplir. Ho veus...m'aixeco al matí em poso davant el pc amb el café i el cigarro i....a llegir una mica de blocs, que si més no....no et posen de tan mala llet....o si?????
un petó

Spacer

Picture
cetic

ja...

Date Monday, July 6th 2009, 5:40 AM

qui paga mana i qui cobra fa el que toca....perque vol.....

i en fi si s'ha de defensar aixo es defensa i si dema s'ha de passar per sota la taula del jefe s'hi passa, amb l'espernaça de que s'hagi dutxat...aixo si...

pero la llastima avui ja no es veure segons quines gilipollades per la tele sino el valor que tenen per la gent......

Spacer

Espai
 

Escriu el teu comentari per aquest article

Espai Espai
Espai
  Ho sentim, els usuaris no registrats no poden escriure comentaris | Registra't
   



Més articles

 

Vols llegir més articles escrits per rdk? Aquí son els últims articles.

 
Bullet ...
  Data 22/03/13 Icona 2926 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet No sigueu inconcients
  Data 27/02/13 Icona 1171 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet El docu d'aquest
  Data 30/05/12 Icona 1512 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet Ampliacio del ZOO de
  Data 16/05/12 Icona 1465 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet es lu q ni ha
  Data 14/05/12 Icona 1310 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet Ahir
  Data 10/04/12 Icona 1491 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet Nomes li falla el nom
  Data 10/04/12 Icona 1455 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet Títol de l'article
  Data 05/04/12 Icona 1339 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet ...
  Data 04/04/12 Icona 1611 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet Es aixi de clar
  Data 31/03/12 Icona 1219 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet On som i on anem
  Data 28/03/12 Icona 1390 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet Títol de l'article
  Data 22/03/12 Icona 1344 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet ...
  Data 20/03/12 Icona 1483 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet el congres dels caganers
  Data 18/03/12 Icona 1307 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet Ei xurris i xurrus
  Data 13/02/12 Icona 1516 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet i una merdaaa!!!
  Data 10/02/12 Icona 1472 Data 11 comentari/s  
Spacer
Bullet Defensem els pobres
  Data 09/02/12 Icona 1408 Data 9 comentari/s  
Spacer
Bullet els graus de fillde
  Data 07/02/12 Icona 1737 Data 15 comentari/s  
Spacer
Bullet Pels amants del foie
  Data 06/02/12 Icona 1679 Data 10 comentari/s  
Spacer
Bullet Al banc a ritme de rumba
  Data 06/02/12 Icona 1372 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet eiii
  Data 05/02/12 Icona 1462 Data 10 comentari/s  
Spacer
Bullet Com som
  Data 14/01/12 Icona 1520 Data 8 comentari/s  
Spacer
Bullet Au, com be diuen
  Data 07/01/12 Icona 1398 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet merci Ara
  Data 05/01/12 Icona 1386 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet ...
  Data 26/12/11 Icona 1375 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet ...
  Data 24/12/11 Icona 1383 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet Molts anims.
  Data 08/12/11 Icona 1562 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet zoos
  Data 06/12/11 Icona 1520 Data 11 comentari/s  
Spacer
Bullet ...
  Data 06/12/11 Icona 1465 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet On alguns diran un perroflautes
  Data 05/12/11 Icona 1525 Data 10 comentari/s  
Spacer
Bullet politics
  Data 16/11/11 Icona 1394 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet soc tonto
  Data 02/11/11 Icona 1569 Data 14 comentari/s  
Spacer
Bullet ...
  Data 31/10/11 Icona 1486 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet bota'ls
  Data 30/10/11 Icona 1358 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet Algunes raons
  Data 29/10/11 Icona 1356 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet m'estimo el teu
  Data 28/10/11 Icona 1554 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet Telenoticies nit
  Data 04/10/11 Icona 1483 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet Merci dorian
  Data 30/09/11 Icona 1614 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet Wapa, guapa, i
  Data 29/09/11 Icona 1679 Data 9 comentari/s  
Spacer
Bullet on som
  Data 27/09/11 Icona 1394 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet En paisos com aquest
  Data 21/09/11 Icona 1465 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet bcn
  Data 21/09/11 Icona 1560 Data 11 comentari/s  
Spacer
Bullet Reflexio sobre la violencia
  Data 20/09/11 Icona 1537 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet Jo, jo i nomes jo
  Data 06/09/11 Icona 1800 Data 11 comentari/s  
Spacer
Bullet Bon profit II
  Data 27/08/11 Icona 1575 Data 10 comentari/s  
Spacer
Bullet bon profit
  Data 26/08/11 Icona 1488 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet tribus urbanes
  Data 22/08/11 Icona 1540 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet mazinguerrrr
  Data 16/08/11 Icona 1475 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet Bon profit
  Data 14/08/11 Icona 1630 Data 14 comentari/s  
Spacer
Bullet ...
  Data 24/07/11 Icona 1666 Data 15 comentari/s  
Spacer
Espai
Espai
Espai

Cerca al meu bloc

 


Donar un cop d'ull a tots els blocs
Espai
Spacer
Espai

Articles antics

Gener

 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 

Desembre

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 
 
Espai
Spacer

Referències

Col·labora!
Spacer
Contacta amb el suport / Avisa'ns d'abusos
Spacer
Posa'ns als favorits
Spacer
Política de privacitat, Termes d'ús & Legal
Spacer