|
|
|
|
|
|
|
|
|
Article del bloc de Vegana
|
|
|
Hate crimes
divendres 12/juny/2009 - 03:07 607 18
Es confirmen les prediccions de les més malpensades, pessimistes, catastrofistes i altres persones que es dediquen a reflexionar sobre l’evolució de la condició humana... i creixen els crims per odi als EEUU, els hate crimes.
Així, l’extrema dreta ultraconservadora, creient (creacionista?) i amb dosis de supremacia jeràrquica (posa-li humana, posa-li blanca, posa-li antisemita, posa-li antiavortista, posa-li anti gai/lesbiana/transexual/bisexual, posa-li anti el que no sigui jo i els meus, posa-li el que vulguis que l’encertaràs) es veu justificada per disposar de la vida de les altres. I en general en disposen matant.
Diuen que això s’ha incrementat pq l’Obama és negre i, és clar, veure un negre sovint per la tele, els treu de polleguera a ells tant blanquets i creats a imatge i semblança d’un Déu extret de l’Antic Testament. Per això, es veu que ara maten segurates de museus de l’holocaust, metges avortistes i intenten linxar els gais que s’atreveixen a mostrar el seu amor davant de les seves esglésies.
D’altra banda, un zoo alemany ha permès, per fi, que dos pingüins que tenen segrestats allà per a gaudi del personal que necessita veure els animals tancats en gàbies i fora del seu hàbitat, siguin pares.
Els pingüins, una parella de mascles gais que fa 20 anys que són parella i que han rebutjat totes les femelles que els han anat presentant, incubaven pedres per satisfer el seu instint reproductor. I per fi, han decidit deixar-los en adopció un ou abandonat pels seus pares biològics (heteros, és clar).
Quan ha sortit el pollet, els dos pares gais han seguit tots els seus instints i sentiments i en tenen cura com la millor de les mares i pares heterosexuals.
En Z-Punkt i en Viel-Punkt també han patit, però, la insistència de la gent del zoo i del públic a que tinguessin un comportament “normal”... però, tossuts, han preferit la seva parella de sempre que qualsevol pingüina nòrdica que els han presentat com en una oferta a la carta: ara una més alta, ara una més prima, ara una més grossa... i ells tossuts: que no, que no. Que jo em quedo amb la meva parella...
Només espero que els humans en general, conservadors, creients ara en deus, ara en la ciència ara en l’economia depredadora, ara en el que els convingui i suprems sempre per obra i gràcia d’una educació especista, sexista, racista, etc., deixin aquesta parella en pau.
Aquesta i totes les altres, és clar, però això ja deu ser demanar massa.
O senzillament deu ser demanar la extinció humana voluntària. Ei, i he dit voluntària. Que tal com xerrava amb ma mare fa poc, quan li vaig preguntar si creia que realment el dia més feliç de la vida d’un home i d’una dona era quan són pares, em va soltar un “No” radical. Tan radical com ella que ha viscut tantes coses. Tan radical com jo, que no n’he viscudes tantes i potser per això l’estupidesa que mostrem com a espècie no deixa de sorprendre'm, per més coses que vagi sentint, escoltant i veient. Ma mare ja està de tornada. I creu que jo també hi estaré un dia.
Li vaig dir que em podria haver registrat com a Vegana-Punkt al registre civil, ja que faig millor d’incubar pedres que nenes pròpies. Diu que no creu que em deixin posar aquest nom. Però que no deixi de fer el que em sembli.
Dedico aquest bloc a l'Rdk, a la taja birrera que vam agafar fa tants anys i que encara no hem abandonat, i a la que ens debem compartida, per no tenir mai ressaca, és clar.
;)
|
|
|
|
|
|
|
Escriu articles al teu bloc
|
|
|
|
|
Comentaris sobre aquest article |
|
|
|
aslan |
mercès vegana,
Tuesday, June 16th 2009, 6:11 AM
molt agraïda i ho tindre en conte, (coneixent-me ….estic segura que hagués acabat fent-ho com tu em dius) .
Ei, felicitats pels blocs k escriviu n’he llegit algun dels moltíssims k hi ha (fa poc que estic i no tinc massa temps), son interessants, algun de complicat, i divertits com el del mort de campbell , entre la historia d’ell i els vostres finals vaig riure …sí, sí…. la veritat es que teniu molta facilitat d’expressió i un gran vocabulari o us ho curreu moltíssim cada cop ...escriviu molt be tant si veniu de copes com si no (no us afecta) ...així que ....
jo, desprès de veure tot això, arribo a la conclusió k seguiré llegint... i escriure poc....sí,
soc de ciències,
Gracies per tot Vegana i una abraçada… ah ..i encantada de conèixer-te
|
|
Vegana |
Aslan...
Monday, June 15th 2009, 5:05 AM
has de ser una dona molt forta i valenta per anar tirant endavant aquesta situació ara tan incòmode. Jo quan em vaig separar del meu ex-company no teniem criatures, però sí moltes obligacions que vaig haver d'assumir tota sola, fins al punt que em vaig veure obligada a treballar a tres llocs alhora per no causar mal a ningú per culpa de la nostra separació. Va ser una bogeria necessària però esgotadora, de la qual ara em sento contenta però sé que només podria repetir en una altra situació extrema. Tot plegat és molt dur, però si mai trobes algú amb qui sents que voldries compartir un altre tros de la teva vida, jo faria al revés, presentar-li primer de tot allò que creus que és més complicat. Si supera la prova, serà que val la pena, per ell i per tu. De l'altra forma o acabarà sent negatiu per tu o per l'altre, o fareu concesions d'entrada per no perdre-us, però després aflorarà la realitat que volieu amagar. I això segur que us faria més mal.
Molta sort, i un petonàs!
|
|
aslan |
saps, vaig seré realista...
Sunday, June 14th 2009, 5:55 AM
Saps, vaig a ser realista i amb aixo no vull asustar a ningú perk a la fi i al cap aquest nens son el millor de la meva vida….però tres son molts i no us els recomano, m’ha passat el temps massa rapid i de cop he ensopegat amb els 40, treballant fora i dins de casa i a mes, pujant les criatures sense massa ajudes..hi han moments complicats amb la parella, quan son petits tot funciona, pero quan els nens es fan grans sorgeixen moltes diferencies amb el tema educació i més quan un dels nens te una facilitat impressionant per complicar qualsevol situació. La meva vida amb el tema de la separació canviarà en un % molt alt, això es molt per pair-ho facilment, de moment penso k estic fent el millor, em sento forta per portar-ho sola, però de vegades quan estic més pesimista penso k m’estic equivocant i l’estiu se’m fa costa amunt… be, ara ja no vull pensar més, me’n vaig a la platja a mullar les meves idees o millor, a congelar-les… però saps…si conec a algú altre, a l’últim lloc k l’entraré sera a casa…no per res…nomes per no asustar-lo ………..
|
|
aslan |
ejem...jo..
Friday, June 12th 2009, 7:27 PM
jo, sabeu, en tinc...3, de 15, 13 i 7, i ho vaig triar jo lliurement ( tot i sabent que va en contra de la vida profesional d'una dona, a partir dels 35 vaig tenir de reduir la jornada de treball per ells), m'agraden molt i al menys a mi, em feia molta il.lusió (a ell, la tercera no tanta). No son els unics moments més feliços però sí uns dels millors (Yaiza no et precupes, no em facis cas a mi), no en el moment de neixer, sino despres, quan te'ls poses damunt k estan dormint i s'acoplen al meu cos... es una pasada...a mida k es fan grans la història canvia, be, no em puc queixar, amb la gran xerro molt i em canvio la roba, amb el segon em discuteixo i la tercera sempre va amb mi. La veritat... molt lio a casa meva i més ara k m'estic separant i tot m'ho estic carregant jo, però en fi... la culpa es meva..està clar...però no em penedeixo..de moment...de res
|
|
Vegana |
Rdk... saps què et dic?
Friday, June 12th 2009, 10:08 AM
“era un niño i no le dejasteis acabar de serlo, le asesinasteis antes de empezar a disfrutar, gracias por meterle en vuestra asquerosa vida...”
;)
... i que tal com diu en Saina: això no es una reunió de quarentons nostàlgics, que la mateixa merda que els va impulsar a ells a crear l’Odi és la que hem estat menjant tot aquest temps. Que això no és un revival: Is the real shit!!!! jajajajjaaj
Però ara no et pensis que tinc gaire resistència... que em mates i/o esterilitzes d’un coma etílic en un tres i no res... que el meu IMC va baixant!! (i ara he passat a la categoria de monstruita peso pluma, fiju).
Ai, i sobretot no compris accions de res ni de ningú... a veure si un dia fem cervesa autogestionada i de marca pròpia, o sigui “lliure de marca” :)
I millor fes mails nous i no donis resposta... a mi, com a mínim em funciona millor així... i deu ser cosa de la merda connexió que tinc...
I com que vaig decidir un dia “no más enemigos sin mi decisión” (jeje, surten per tot arreu aquests cabrons!!!): al molina, als zoos, als circs i a la resta de gilipollades... que les den!!!
:P
|
|
Vegana |
buff Cetic...
Friday, June 12th 2009, 10:01 AM
la de criatures que són parides per necessitat familiar de ma d’obra al tercer món, per no disposar de mètodes anticonceptius o disposar-ne i que l’església catòlica els digui que millor es posin el condó per tapar-se els ulls, i aquí, perquè toca, pq és el que fa totcristo, pq la gent folla sense preservatiu pq “jo controlo” (jajajajaja, un dia una col·lega em va dir: davant del “jo controlo” pensa en el Santiago segura penjant de l’anuci publicitari a El dia de la Bestia mentre crida: yo controloooooooooooooo”), pq se’ls passa l’arròs i ara o mai, pq n’hi ha que s’han cregut la programació sistèmica que és “ser egoista” no tenir fills (?¿?¿?)...
En fi, tenir criatures per programació o pel sistema és un “hate crime de la programació i del sistema”, per mi, però ja saps que jo sempre parlo de la meva peli
;)
|
|
rdk |
Grasies monstruaaa
Friday, June 12th 2009, 6:24 AM
Ara hagues estat molt millor q en Z-Punkt i en Viel-Punkt no haguessin conegut mai un Zoo i habessin pogut gaudir dels seus sentiments en una parceleta del seu Artic o Antartic natal. Q per cert per conscienciar-nos d q es molt dolent fer turisme x aquests indrets ara esta de moda fer docus q no diuen res però si posen mel als llavis dels mes pudents, (Ex. Molina: fan molt mal els 70.000 turistas anuals q van al antartic, però a Aiguestortes ni van 400.000, a mes fen el docu amb un grup de guiris, si es q aquest tio es gilipollasss.
Veganaaaa estimo a te mare, i en el tema de la pa-maternitat, penso el mateix. I sempre q en parlem amb altre gent els dic q jo de poder anar en darrera no ho tornaria a fer, i si mirem endavant ( q els quera??) encara menys.
La resposta gairabe sempre es , si es clar però tu ja ho has fet. D'acord amb una edad i circunstancies no massa comunes, i tb els dic q pensin pq em demanen opinio. Uix q eso felicitats a tots els no pa-mares q si alguna cosa sobrem som humans i la no natalitat es la manera mes etica de reduint-se.
No estic d'acord en lo de incuvar pedres, la opcio de fer-ho es genial però estic segur q faries tant be com te mare l'altre opció, (ara no t'animis ehhhhh q t'esterilitzo d'un coma etilic, jajaja).
Bixooo q ahir em vaig currar un missatje de la ostia (pa xulu jo) i, ni aquest ni 3 mes crec q no t'han arrivat,
Bertrannnn!!! q es perden els missastjessss, i un q l'aleman aquell raro el traeix despres no recorda q collons habia escrit.
Eiii, ja he comprat accions de la Damm, jajaja
|
|
|
|
|
Escriu el teu comentari per aquest article |
|
|
|
|
Ho sentim, els usuaris no registrats no poden escriure comentaris
| Registra't |
|
|
|
|