Xat Catala
Entra Registra´t
     
 
La meva foto

Benvingut/da al meu bloc!

geli ha escrit 5 articles i te 51 comentaris. L'últim article ha estat fet el 28/06/09

perfil de'n(na) geli | àlbum de fotos de'n(na) geli

   
Espai
Espai
   
 

Article del bloc de geli

Espai
 

No penso anar a votar

Data dissabte 30/maig/2009 - 04:31 Icona 937 Data 19

Fins ara pensava que votar, era necessari, jugar al seu joc, pagava la pena, i poder decidir, era quelcom important. Els meus dos fills, les darreres eleccions em van bescantejar de valent perquè vaig votar als impresentables de l'esquerra, després de veure el desastre absolut d'aquestes esquerres( que diuen que són) forasteres que ens manen, i del vassallatge de la nostra esquerra als forasters, perdem fins i tot la dignitat de ser catalans, m'han convençut i ja penso com els meus fills. Per què?, perdre el temps per a fer-los-hi el joc... que s'ho facin ¡ però jo no seré la seva còmplice necessària, perquè ells continuïn atemptant contra naltros.
S'han obert oficines de catalunya a EEUU, A l'Àfrica... però ací, no tenim ni una trista oficina per anar a dir que ens han insultat per parlar català, per denunciar que no podem escollir anar al cinema en la nostra llengua, que els funcionaris d'Hisenda i de Justícia, no t'escolten si no parles en la llengua del imperio... Com deia la meva millor amiga sempre quan parlava dels polítics .... A CAGAR....



Espai
Spacer
Espai
   
  Escriu articles al teu bloc
Espai
 
 

Comentaris sobre aquest article

Espai Espai
 
Picture
neo-32

Fés vot nul com a protesta

Date Monday, June 29th 2009, 6:49 AM

Una papeleta guixada o quelcom semblant es dóna nul i per tant en desacord amb tota la política actual... No votar no demostra res, i en blanc que no t'importa qui guanyi, així que li sumen al guanyador.

El vot nul implica un canvi a la política i la seva visió interna si es generalitza.

Salutacions!

Spacer

Picture
geli

Si el poble sabessiu..... no els anirieu

Date Thursday, June 4th 2009, 5:45 PM

Sóc funcionària, i potser és l´únic que no amago, i els veig cada dia, bé mentida, quan hi ha comissions, pre -comissions de comissions, avantprojectes de comissions i comissions permanents, comissions completes, comissions per a fer comissions i etz, perquè ens hi passaríem la nit. I és quan els veig perquè cobren cada vegada que en fan una, per això en fan tantes... i si sabéssiu l'interès que tenen per naltros... els penjàveu, potser el Tramosa i Junquera, professors d'universitat, encara van amb el lliri a la mà, no ho dubto, però els altres.... TOTS els altres? valga'm Déu, si els coneixéssiu, els veiéssiu com actuen, prepotents, inútils, egoistes, simplonets... l'altre dia, a una comissió, parlant del sou de gent que ha de treballar al forest amb maquinària pesant amb un sól que peta viu, vaig proposar 1100 € i la proposta política va ser del sou mínim interprofessional, i que ja podien donar gràcies de tenir-ne un de sou.. li vaig contestar jugant-me-la, que amb 560 € no es paga ni un lloguer, i sabeu com va acabar? se'ls hi pagarà el sou mínim interprofessional, ell cobra al mes pel càrrec 6.000 €.
Aneu-hi valtros a votar i bona sort.

Spacer

Picture
fidel

DEMOCRACIA?

Date Monday, June 1st 2009, 12:03 PM

NI AQUI EN EL XAT N'HI HA DONCS QUE VOLEU SOM REFLEXES DE LO QUE VEIEM, per si algu s'ho pregunta es per que han borrat nicks per opinions donadas lliurement, que no han agradat.
Salutacions

Spacer

Picture
kokoliso

msanc

Date Monday, June 1st 2009, 10:36 AM

D'on has tret això de que si no votas després no tens dret a queixar-te?
Si vius, ho tens aquest dret, fins i tot ho tenen els animals.
El vot (i tota aquesta fantasia de jugar a triar diferents (diferents??) opcions per que tot sigui igual) no és en absolut el que et diu si un sistema és democràtic o no, i per sort no és ni l'ùnica forma de fer coses ni la més important, tot al contrari. El que et dona la pauta de que algo és més o menys democràtic no és el paperet amb el nom d'un candidat, sino la participaciò real i concreta de les persones, el protagonisme de la gent per ensurtir-se en conjunt dels problemes concrets de tota mena, les ganes que la gent posa per fer coses que després permetin alguna mena de benefici colectiu.
Això és una democràcia real, quan la gent es part activa i es sent part del sistema, quan el sistema és l'expressió del que la majoría decideix fent coses tots els dies i de front a cada problema concret, quan hi ha conciència de que som persones, en lloc de bestiar.
Votar un candidat politic dins del marc d'una democràcia formal (és a dir falsa) com les que estem acostumats a veure, és una opció legìtima (tan com la de no votar), pero en absolut no és cap indici de participació o de protagonismo cívic real en un sistema polìtic on ser hipòcrita i/o corrupte és el millor currìculum que pots portar com candidat a la vista dels teus iguals sobretot quan vols anar cap adalt.
Tal com les coses esten avui, anar a votar no és ni més ni menys que cumplir amb una més de les normes i pautes de joc que el mateix sistema s'encarrega de posar-te davant del nas perque sentis que la cosa no és tan dolenta com realment és, perque creguis que votant hi ha sempre la possibilitat de canvi real, quan la veritat i la experiència pràctica et diu tot el contrari.

Spacer

Picture
siddharta

Fes

Date Monday, June 1st 2009, 7:31 AM

el que vulguis ...
jo voto, sempre

Spacer

Picture
Nico

jo hi aniré

Date Sunday, May 31st 2009, 6:46 PM

perquè no votar si que es fer-los-hi el joc...

encara que sigui una merda el que hi ha, cada vegada que algú deixa de votar els "dolents" es freguen les mans.

Spacer

Picture
msanc

Sempre diuen...

Date Sunday, May 31st 2009, 4:09 PM

que si no votes, després no tens dret a queixar-te i...mira...fins ara, sempre ha anat a votar i m'he queixat, però...tampoc m'ha servit de gaire la veritat. O sigui que...aquesta vegada...em penso que m'aniré a passejar!!!
un petó

Spacer

Picture
kokoliso

L'unic partit en que m'agradaria

Date Sunday, May 31st 2009, 1:45 PM

és el que ens va proposar en Persi fa un parell de dies: un partit de fúlbo entre els xaters.

Spacer

Picture
Xavier_

JO SI VOTARÉ!!!

Date Sunday, May 31st 2009, 11:41 AM

Estic d´acord amb tu amb que Esquerra ha traicionat als catalans que la van votar, donant el poder al govern mes incompetent i proespanyolista que hem tingut en els ultims 30 anys. Pero, sense pensar en sigles polítiques, jo donare el meu suport a un dels dos candidats, que, com a independents, has decidit defensar els interessos de Catalunya: Ramon Tremosa o Oriol Junqueras (Ja ho decidire quan arrivi el moment). Pero el que no penso fer es que les dues cares de la mateixa moneda (PSC-PP) s´aprofitin de la manca de vot dels que els que estimem Catalunya per que ens sentim traits o desesperantzats.

Si Catalunya esta com tu dius no es solsament per culpa dels politics, en part es tambè per culpa de tots aquells catalans que no volen votar, donant mil i una excusses.

CUMPLIM NOSALTRES LA NOSTRA OBLIGACIO I DESPRES PODREM EXIGIR QUE ELLS COMPLEIXIN LA SEVA!!

Salutacions

Spacer

Picture
Rasko

Si no votes sempre guanyen els partits grans

Date Sunday, May 31st 2009, 11:40 AM

Jo sí votaré. I estic molt molt cansat dels polítics. Però penso que és important votar. I a poder ser, en clau catalana. És a dir, qualsevol partit que no sia ni el PP ni el PSOE.
Jo votaré a un candidat que m'agrada el seu discurs. I és en Junqueras. El partit que representa m'ha decebut molt i massa últimament, però en Junqueras penso que pot fer bona feina a Europa. El Tremosa el trobo un bon candidat també així com el Romeva.

Però voteu. No veieu que entre el PP i el PSOE es repartiran 50 escons (25 per barba) Ah, i del PSC (la senyora Maria Badia -va de nº1, però com que formen part del PSOE en realitat va de nº 4 i la nº 3 hi ha la Maleni!!!) sense comentaris... I quan al Vidal-Quadras, doncs és tot ell un bon personatge, almenys és sincer, no com els malparits dels suciates zapaterins! Tant els suciates com els peperos són espanyolistes, uns no se n'amaguen (PP) i uns altres ho són quan els hi convé (PSC_PSOE).

Jo de vosaltres votaria en clau catalana. NI PSC NI PP
Si no votes, ells hi van (com deien els suciates!), doncs si no votes els espanyols (PP-PSC-PSOE) segur que hi van

//*//

Spacer

Picture
kokoliso

home

Date Sunday, May 31st 2009, 9:53 AM

Els polìtics són el que són justament per la societat de la qual formen part. El joc de la democràcia (on fins i tot el nom és una falàcia) posa les regles, i entre aquestes, la maquineta de votar és una de les eines principales per jugar a ser i sentir-se un ciutadà lliure. És una mena de Monopoli, on tot té el seu preu, sobretot la veritat i la justìcia.

Mira la societat on vius i entendràs perqué els politics (que teòricament en son els representants, que no m'ho crec ni borraxto pero així ho diuen ells i sembla que la majoria ho accepta) són com són i fan el que fan.
Una societat disposada a rebel·lar-se no acceptaria mai un polìtic com els que tenim amunt, acostumats a fer de la mentida un modus vivendi i de la hipocresia una religió.

Spacer

Picture
odi_rabia

democràcia?

Date Sunday, May 31st 2009, 7:43 AM

Sempre he cregut que en una democràcia, hauríem de votar, ja que tenim aquest dret que tants anys han lluitat per aconseguir-lo, l'hauríem d'aprofitar... però d'avegades penso si realment vivim en una democràcia...., poder a mi m'agrada crear la democràcia utòpica, aquella on a cada decisió se'n fes referèndum, i que el president fos l'encarregat de fer les eleccions, sobre qualsevol decisió, ja sigui la píldora, l'abort, les tropes... qualsevol decisió!
D'altre banda ara venen europees, i fot fàstig anar-los a votar, sempre he sigut partidària d'anar a votar sigui el que sigui, sempre partits minoritaris... però arriba un moment que decideixes o et planteges no anar a votar, perquè no estàs d'acord amb això que diuen democràcia ... trobo penós com actualment els polítics enlloc de defensar al seu partit tirant pedres sobre els altres... aixi volen construir? en fi ... s'han carregat la democràcia! ...
La clau ... fundar un partit nou , però no tenim ni els diners, ni les firmes ... aixó que no arribarem gaire lluny!

salut!

Spacer

Picture
MrApolo

votar

Date Sunday, May 31st 2009, 5:24 AM

home jo desde que tinc us de coneiixement al sobret de votar poso un escrit dient lo falsos que son i poca vergonyes ,ja que no donen mai el que volem i fan el que vol la majoria de la gent els altres que es bombin ,encara regna la ignorancia sobnre votare al altre per que guanyi vota a un partit extrany i a vere que passa per que si tothom fes el mateix seria bonic veure un desequilibri mai vist aixi podriem crec assumir mes les coses

Spacer

Picture
mql35

jo també

Date Sunday, May 31st 2009, 3:36 AM

.....d'acord amb tu bertran penso que si no votes a favor d'algú al menys pots votar en contra d'algú....

...pero per desgracia sovint aquesta solució es encara pitjor ja que o bé has de votar opcions marginals on de vegades es perd el vot o bé has de votar la competència que encara és pitjor...

..com es llegia ahir en un bloc, els programes del partits, com les utopies mai s'assoleixen, pero al menys indiquen el camí....

Spacer

Picture
bertran

doncs jo si

Date Sunday, May 31st 2009, 3:17 AM

encara que només sigui per poder posar-los verds a tots !!!!

Spacer

Picture
vent

Jo tampoc......... a cagar.

Date Sunday, May 31st 2009, 3:03 AM

M'han tret les poques ganes que tenia (si en tenia). Nomes cal escoltar-los recriminan-se uns als altres de que si un agafa l'avió i el altre el cotxe oficial, aquestes son les coses per omplir el programa que no tenen. Sobre la manera de solucionar els problemes, ni en parlen, els hi sua tot.
Mentrestant ja paga el mantxaire i lo demes son trons.
Tinc una cosa clara, voti o no voti ens donaran igual pes cul, la unica diferencia es que a sobre els hi haurem donat el nostre vot. El dret a votar? Els hi regalo, passoooooooo. Petonets al culet.

Spacer

Picture
mql35

...

Date Saturday, May 30th 2009, 7:19 PM

...exercir el dret a la "pataleta" sempre es una opció...

Spacer

Picture
kokoliso

jaja

Date Saturday, May 30th 2009, 6:13 PM

anar a votar jajaj aquest sí que és un acudit dels bons jejejej

Spacer

Picture
clic

wenu

Date Saturday, May 30th 2009, 6:05 PM

jo aniré pq em paguen :) :)
curiós però cert

Spacer

Espai
 

Escriu el teu comentari per aquest article

Espai Espai
Espai
  Ho sentim, els usuaris no registrats no poden escriure comentaris | Registra't
   



Més articles

 

Vols llegir més articles escrits per geli? Aquí son els últims articles.

 
Bullet CONTESTO, I M'ACOMIADO
  Data 28/06/09 Icona 2061 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet QUI DEFENSA ELS PEDERASTES
  Data 27/06/09 Icona 945 Data 10 comentari/s  
Spacer
Bullet UN PEDERASTA MENYS HA
  Data 26/06/09 Icona 976 Data 11 comentari/s  
Spacer
Bullet Carretero
  Data 01/05/09 Icona 913 Data 4 comentari/s  
Spacer
Espai
Espai
Espai

Cerca al meu bloc

 


Donar un cop d'ull a tots els blocs
Espai
Spacer
Espai

Articles antics

Desembre

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 
 

Novembre

 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
Espai
Spacer

Referències

Col·labora!
Spacer
Contacta amb el suport / Avisa'ns d'abusos
Spacer
Posa'ns als favorits
Spacer
Política de privacitat, Termes d'ús & Legal
Spacer