|
|
|
|
|
|
|
|
|
Article del bloc de ratoli
|
|
|
la cà rrega policial d'ahir
dijous 19/març/2009 - 12:57 998 11
Què us ha semblat la cà rrega policial d’ahir que ha afectat a estudiants, vianants, fotògrafs i fins i tot un nen de 10 anys?
A mi, personalment, m’ha recordat una mica temps passats, temps de dictadura i repressió. Desprès d’això, la veritat és que no entenc massa de que ens serveix tenir un cos propi de policia a Catalunya, no entenc massa tampoc, de què en serveix tenir les transferències estatals, un parlament, un Estatut i un munt de polÃtics i funcionaris treballant per la Generalitat.
Suposo que tenim el que ens mereixem o millor dit, el que volem, perquè, el Rector de la Universitat de Barcelona és un cà rrec democrà tic elegit per la comunitat università ria, els Consellers, depenent dels seus partits, els quals, també son democrà tics i escollits per tots nosaltres cada quatre anys.
|
|
|
|
|
|
|
Escriu articles al teu bloc
|
|
|
|
|
Comentaris sobre aquest article |
|
|
|
Vegana |
Ei, Viki el Vikingu!!!!
Thursday, March 19th 2009, 3:10 PM
T'ho copio del manifest que han fet un dels grups de moviments estudiantils contra Bolonya:
Bolonya:
ritmes de treball desmesurats, augment del preu de les titulacions, empreses patrocinant qualsevol cosa dins de la universitat, supressió de diverses titulacions i reducció de les classes en català , manca de finançament per part dels estats i els governs autonòmics, falsa homogeneïtzació de les titulacions ja que aquà és de 3+2 i a Europa de 4+1.
A part, que no s'ha comptat en cap moment amb la opinió de la comunitat estudiantil, fent cas omÃs de totes les mobilitzacions dutes a terme fins ara (manifestacions, ocupacions de facultats...) i fent servir el poder com a eina de repressió contra el jovent crÃtic."
(ei, i desconnectar-se de tant en tant del món real/virtual públic és molt bo, eh? no et pensis!!! ;)
|
|
|
|
|
Escriu el teu comentari per aquest article |
|
|
|
|
Ho sentim, els usuaris no registrats no poden escriure comentaris
| Registra't |
|
|
|
|