|
|
|
|
|
|
|
|
|
Article del bloc de msanc
|
|
|
El dia 19 de març faig vaga??????
dilluns 9/mar/2009 - 05:19 1342 10
Ja comença a ser un costum i un costum que comença a sortir-me car, em descomptaran 97 euros i...val la pena??? No, en absolut. He participat en 4 vagues, que vol dir que la generalitat s’ha beneficiat de 388 euros del meu sou, cosa justa suposo, perquè si no vaig a treballar, serà que no em mereixo aquests diners, fins aquí tot correcte (o no?).
Però ja estic cansada de tanta vaga, estic cansada de ser una minoria que intenta que la majoria treballi millor, estic cansada de les excuses diverses per no fer vaga, sobretot les que diuen: ufffffffffff, 97 euros, no m’ho puc permetre!!!! I jo els dic: collons, a casa meva és l’únic sou que entra i m’ho puc permetre...vaja, que no m’ho crec i més quan el cap de setmana següent van a esquiar, a Londres, o a les Filipines. Però sí, sí, tothom coneix casa seva, no m’hi ficaré.
Intentaré deixar de banda la qüestió econòmica i centrar-me en els motius de la nova proposta de vaga, que demana la dimissió del Conseller Maragall per:
1.No volem aquesta llei.
(i què??? és que la canviaran si ens mobilitzem???)
2.No a la desregulació horària. No a l’augment de la jornada lectiva.
(ara és quan més d’un diu: és que els profes encara volen treballar menys!!)
3.No a la disminució de l’oferta pública d’ocupació. Manteniment de l’oferta
pactada. Ampliació dels pactes d’estabilitat.
(Si disminueixen la oferta pública i la privada va com va...ja m’explicaran a
mi qui es voldrà fer profe!!)
4.Cobriment de totes les substitucions des del primer dia.
(però és clar, si es poden estalviar uns euros durant els primers
dies....pues no cal posar substitut, no?)
5.No a la retallada de plantilles.
(perquè si ja som pocs profes per a molts alumnes....quina ratio volen que
tinguem??? 50 alumnes per classe???)
6.Increment de la construcció de centres públics. No a la massificació.
(ui, no, no, deuen creure que és millor ajudar a la privada que gastar els
quartos en fer més centres públics....aish que fa pudor!!)
7.No als incompliments del Departament d’Educació.
(bé, ja hi estem acostumats a molt prometre i gens complir)
En fi, que encara tinc una setmaneta per pensar-ho....però saps què???? que faci el que faci guanyaré un dia de festa i perdre un dia de sou, res més que això, perquè dubto molt que la propera vaga tingui cap més efecte.
Un petó
|
|
|
|
|
|
|
Escriu articles al teu bloc
|
|
|
|
|
Comentaris sobre aquest article |
|
|
|
msanc |
Vaga sí...vaga no....
Tuesday, March 10th 2009, 9:43 AM
doncs...pel que es veu....he de fer el que em digui el cor....
Ja ho tinc!!!!!!!! No sé que fer.....
- faran el que vulguin ferro i...jo també, suposo.
-la meva impagable tasca...sinn...deu ser per això que no em volen pagar.
-escoles privades samuel...però ja els hi donen prou calers.
-anar-me'n a londres...Hemingway...si, si, hi vaig aviat.
-Quin càrrec em dones mariu?
- uffffffffffffffffff, d'incults està el mon ple viking...només cal que miris el meu llombligol (només mirar, eh?)
- aish, ceticus....lo sabia, lo sabia!!!!!
- Colega jmay, ens haurem d'unir per demostrar que també sabem estar junts.
- si, si, creep, però molestar ja molesto prou, no?
un peto
un petó
|
|
jmay |
Tens raó..
Tuesday, March 10th 2009, 6:09 AM
Estic d'acord en tot el ke has dit, jo tb soc mestra i em fot ke fem vagues, perdem diners i tot continua igual., es a dir, faran el ke voldran. La vaga anterior la vaig fer, xo kan vaig sentir al conseller ke va dir tant si fan vaga com nola llei s'aprovara i axi va ser. Doncs ara us penseu ke dimitira, jaja, aixo es d'un conte de fades.
D'altra banda tb em fot ke no fem res, xk van colant gols,com el de la sisena hora,nomes a Catalunya la fem, k passa? som mes treballadors? o ho volem fer veure xk no se si arregla el fracas escolar ke es un fet.
No se, penso ke som un colectiu no massa unit i poc recolzat per la resta de la societat.
|
|
|
|
|
Escriu el teu comentari per aquest article |
|
|
|
|
Ho sentim, els usuaris no registrats no poden escriure comentaris
| Registra't |
|
|
|
|