Xat Catala
Entra Registra´t
     
 
La meva foto

Benvingut/da al meu bloc!

Xavier_ ha escrit 129 articles i te 618 comentaris. L'últim article ha estat fet el 29/10/13

perfil de'n(na) Xavier_ | àlbum de fotos de'n(na) Xavier_

   
Espai
Espai
   
 

Article del bloc de Xavier_

Espai
 

Qui es català

Data dijous 19/febrer/2009 - 01:16 Icona 1948 Data 27

A excepció de tots aquells catalans que per motius de força major o personals viuen fora del nostre país (Com el Sarralenc), A Catalunya hi ha gent que no te clar qui es català  i qui no. (qui es català?, el que ha nascut a Catalunya?, el que se sent català? El que viu o treballa a Catalunya?)
El govern del estat espanyol (que s’ha preocupat de barreixar nos tant com ha pogut per descatalanitzar nos) i els colons espanyols a Catalunya, juguen amb aquest terme i amb la  ambigüetat per confondrens constantment, però de fet la cosa esta molt clara:  “Es català tot aquell que viu i treballa a Catalunya i que parla català”, qui no complexi algun d’aquests conceptes pot ser el que vulgui, però català segur que no.
NO es català tot aquell que nomes viu i treballa a Catalunya, per ser català, a mes,  ha d’estimar la terra en que viu i identificar se amb ella, la seva cultura i la seva identitat (parlar català). No pot vindre qualsevol espanyol i dir que es català nomes per que, o  s ha empadronat aquí, o per que se sent be vivint aquí o per que ha nascut a Catalunya. Nosaltres som un poble obert,  però al igual que respectem i acceptem com a nostres a tots aquells que, indiferentment del seu origen vulguin venir a conviure amb nosaltres, també ens han de respectar.  Jo nomes accepto com a català a aquell que em parla en català, indiferentment on hagi nascut. Una persona que demostra que s ha preocupat d’ aprendre la meva llengua i que es preocupa de parlar la habitualment es mereix tots els meus respectes i es digne de la identitat catalana, tots els demès, son i seran sempre estrangers hagin nascut aquí o no.  Que els bombin,  nomes  es mereixen el meu respecte, tots aquells que hagin demostrat el mateix per la meva llengua  i el meu país)



Espai
Spacer
Espai
   
  Escriu articles al teu bloc
Espai
 
 

Comentaris sobre aquest article

Espai Espai
 
Picture
noctiluca

Matís

Date Monday, February 23rd 2009, 8:07 AM

M'agradaria matisar que, quan vaig dir "crec que està a les nostres mans evolucionar i millorar-nos com a persones..." parlava en general, no només per al Xavier.

Què tal si, tots plegats, aprenem a gestionar millor les nostres emocions?

:)

Spacer

Picture
Joan29

ejem ejem...

Date Friday, February 20th 2009, 8:09 PM

Reconec que hauria d'haver escrit "fins als nassos" enlloc de "fins la polla". Ningú és perfecte, disculpeu.

Spacer

Picture
sarralenc

cetic!!!!!!!!!!!!!

Date Friday, February 20th 2009, 5:22 PM

cetic, amb el mateix carinyu, com sempre. Tu tens raó,per a mí "EN PART".
És cert, tu em dius "un es com es no perque ell ho vulgui sino pel que fan els demes.....adeu llibertat......"
Ortega y Gasset ja va fer famosa la frase "yo soy yo y mis circunstancias". Doncs sí, jo sóc el que sóc, i penso com penso, en part degut al que fan i diuen els altres. Realment no faig TOT EL QUE VULL.
Pel que fa a Catalunya, també, no discutiré qué o qui; però per efectes "pràctics" diguem, si més no, "les quatre provincies catalanes" encara que es pot extendre a més (però això ja sería un altre tema).
En lo personal, jo crec ser força tolerant. Respecto i tinc amics espanyols; el que no puc acceptar és, per exemple, que el sr Rodriguez Zapatero "prometi" APROVAR l'estatut que surti del parlament de Catalunya, i després faci el que va fer. Aquest és només UN exemple. Però n'hi han cents més.
El que tampoc puc tolerar són les expresions de molts castellans o espanyols que et diuen "quieras o no tu eres espnyol" apart dels insults que et diuen cada dos per tres. Crec que jo no hauría estat independentista sino hagués sigut pels espanyols que ataquen i ofenen Catalunya com ho fan.
En fí, que si hem de tenir "algún govern" que sigui català i que faci "algo" per Catalunya NO CONTRA CATALUNYA. Apart d'això, també sóc tan 'UNIVERSALISTA' com el que més. De pas, de la mateixa manera que quan em pregunten com em dic, els hi dic el meu nom (I NO PER AIXÒ SÓC EGOISTA) quan em pregunten pel meu origen dic que sóc català ( i no espanyol) i no per això sóc nacionalista, ¿no?
cetic, una abraçada, i fem com en la cançó del Ampurdà......."la sirena es fé un xic ençà,. i un xic encçà
el pastor de la muntanya, fins que es trobaren al bell mig del pla..." (i del amor plantaren la cabanya: fou L'AMPURDÀ)
Una abraçada! selecter, xavier , Vegana maca, i tots els altres companys.....

Spacer

Picture
selecter

joan

Date Friday, February 20th 2009, 3:04 PM

la polla s'enten que catalana oi? doncs deixemu en pilila

Spacer

Picture
selecter

quand?

Date Friday, February 20th 2009, 3:02 PM

montem l'inquisicio catalana i cremem als heretges(herejes) jo no accentuo a la foguera amb mi, que no vaig poguer estudiar catala i l'esforç es autodidacta per que treballo, no es excusa a la foguera,catalunya triomfant tornara a fer olor a rostit, i quand quedin els quatre que escriuen be, estaran cofois de tenir............espera que potser son empresaris de la construccio i volen quedarse las propietats dels heretges per especular amb els espanyols que vinguin de segona residencia, pero aixo si 4 pero purs i nets de castellanismes i demes cullonades, començan per aixo despres demanaran esperma catala, creat i envasat al buit pero catalalallalalalalalalala lalalallalalalalalallalal a aix no se per que donc ideas

Spacer

Picture
cetic

peeeeeeeeeeeeraaaaaaa...

Date Friday, February 20th 2009, 1:33 PM

que no he acabat encara...

Avi amb carinyu ja ho saps:

"Per a mí, el nacionalisme català, no és més que la REACCIO AL NACIONALISME IMPOSAT ESPANYOL!!!!!!!!"

Aquesta frase implica que un es com es no perque ell ho vulgui sino pel que fan els demes.....adeu llibertat......

"MENTRES Catalunya estigui SOTMESA a un GOVERN HOSTIL"

catalunya....qui es catalunya...ha quedat clar que no sabem ni qui son els catalans imaginat catalunya.....encanvi

les persones viuen SOTMESES a un GOVERN HOSTIL, es pot aplicar a tot el mon....al fianal.......que passa aqui????

Spacer

Picture
Xavier_

Gracies a tots per la vostra opinió

Date Friday, February 20th 2009, 1:16 PM

Tan als que estimeu la vostra cultura, com els que els hi es igual que desaparegui, als que sou ciutadans del mon, als antisistema, als moderats, als que pensen com jo, i als que nomes s´estimen a ells mateixos. Als que penseu que sou millors que jo i als que no, als que us fastigueixen els que es dediquen a defensar el nostre pais, als que em tracteu de dimoni i als que esteu d acord amb mi, però, sobre tot als que no heu tingut por de donar la vostra opinió 
 
Valoro la gent que no te por de dir el que pensa..... jo tampoc en tinc quan es tracta de defensar allò que estimo profundament.

Gracies a tots
 
Sobre tot al Sarralenc, que sempre diu les coses de manera que deixa contents a tothom, la sabiduría de la experiència

Salut...també per tots vosaltres

Spacer

Picture
cetic

que et donguin pel cul.....

Date Friday, February 20th 2009, 12:04 PM

per seguir amb el tema escatologic.....

El sr joan encara parlaria llati si fos per ell perque es tant tancadet de ment el home que no pot acceptar ni la mes petita variacio...no fos cas que enriquim el llenguatje......que clar els dialectes et deuen ofendre tambe no?

mira xavalin aqui el menda lerenda es sent tant lliure de fer anar el llenguatje com li passa pels ous (a tu que t'agrada parlar aixi) com si creo paraules noves o faig servir barbarismes perque per mi el llenguatje serveir per comuniocar no per ferne un bandera politica perque la mama no m'estima i m'he de fer catalanista per desfugar la meva ira contra el vei au aneu a pasturar un ratiyu (jaja no pots pronunciar aquesta fonetica no? et deixarien sense sopar....)

la gracia de les arts son la llibertat que donen es fantastic com els politics i les masses polititzades pervertiu la llibertat...vinga represors...que us donin pel cul que estic fins la polla que toqueu els ous......:P

Spacer

Picture
Vegana

això: fins la polla!!!

Date Friday, February 20th 2009, 11:58 AM

aissssssssssssssss, a vore... no ens enfadem tant!!! que si hem de dir polla en català correcte hauriem d'usar coses com:

penis, polo, bracet de nadó, espasa, verga, pastanaga, albergínia, estri, fera, bengala, mangala, escarpra, fava, cua, bestioleta, homenet de l'entrecuix, joanet (i no va per tu, eh????), penjoll, cigala, ocell, espàrrec, flabiol sense forats, estaca, artilugi, canvi de marxes, xoriguer, eina polifèmica, titola, xiulet, clarinet, fera engabiada, tranca, trombó de vares, cuca, màstil, torxa, biberó, semaler, fitora, cuc, muntanya, carall, tija, mànec, pelleringa, mànec de la cardància, llonganissa, farmacèutic, botifarra de Vic...

No hi ha ni una sola entrada al diccionari de l'Enciclopedia catalana que es refereixi a polla com a... això que he posat per aquí dalt... ;)


vaaaaaaaaaaaaaaaa que barbarismes en fem totes... i barbaritats les que podem :P

Spacer

Picture
Joan29

Estic fins la polla

Date Friday, February 20th 2009, 11:38 AM

De veure com la gent escriu malament o amb castellanismes. O escrius català o escrius castellà, però les dues alhora fa molt mal d'ulls. Siusplau, els que us doneu per aludits feu el favor de rectificar. I ara vaig a dir-hi la meva;

No puc entendre que la gent voti partits com el PSC o PP, partits que es dirigeixen desde Madrid. Tampoc em pot entrar de cap manera al cap, que Catalunya tingui un president de nom José Montilla, i que a sobre no sàpiga parlar bé el català. On anirem a parar?

La gent que no es mulla pel seu propi país, o que els importa una merda el català, aquests són els que per mi no haurien de ser catalans o bé respectats com a tals.

Les empreses que etiqueten en castellà sent catalanes o fent publicitat de que ho són. "Pizzas Casa Tarradellas, quatro quesos". Casa Tarradellas dóna feina a mitja comarca d'Osona, i quina vergonya em fa que etiquetin en castellà. No som catalans? No estem orgullosos dels nostres productes? Doncs perquè etiquetem en castellà? En fi companys, o parlem més en català i ens impliquem una mica, o no anem bé.

Joan29.

Spacer

Picture
Ferro

Qui és català?

Date Friday, February 20th 2009, 8:40 AM

EL QUE S'HI SENT........

Spacer

Picture
noctiluca

Ciutadana del món

Date Friday, February 20th 2009, 7:22 AM

Cada cop m'agrada més considerar-me "ciutadana del món" i passo més de nacionalismes i d'idees radicals. I m'encanta!

Penso que amb una mentalitat més oberta, respectuosa i integradora que la del Xavier aniríem millor... molt millor!

De fet, crec que està a les nostres mans evolucionar i millorar-nos com a persones... Si volem, és clar!

Apa... Salut i harmonia per a tots! Per als que penseu com jo... i per als que no, també!

:)

Spacer

Picture
bertran

hmmmm...

Date Friday, February 20th 2009, 5:53 AM

Estic d'acord amb la Vegana, el sentiment envers a un lloc és el més important en aquest sentit. Els polítics haurien de ser més gestors que saber dir bones paraules per agradar al màxim de partidaris.

Spacer

Picture
Ignatius

amb el que em costa...

Date Friday, February 20th 2009, 4:40 AM

saber-me jo mateix en relació a mi, com per posar-me a etiquetar-me en relació a la resta! I no parlem ja, d´etiquetar a tothom...

Spacer

Picture
Vegana

per mi...

Date Friday, February 20th 2009, 4:19 AM

és catalana qualsevol persona que se'n senti... la meva àvia aragonesa va sentir-se'n, la meva iaia madrilenya no, i estic segura que hi va haver valoracions molt personals i d'experiències pròpies per a fer fort aquest sentiment de pertinença o d'exclusió a un grup, i també em sembla que la forma com ens relacionem amb les persones pot ajudar a incloure o a excloure dins dels grups.

I també crec que generalment, els polítics utilitzen les etiquetes per treure vots i mantenir-se a les poltrones, no pas per solucionar els problemes de les persones, parlem el que parlem i vivim on vivim.

Spacer

Picture
selecter

SARRALENC

Date Friday, February 20th 2009, 1:41 AM

un cop superats malentessos, passats t'haig de dir que no estic tan lluny del que dius, i com que no vull participar mes en aquest debat plantejat per en xavier,per la manera intransigent d'obrir el tema,i recordant que res es blanc o negre que hi ha molts de matissos rep una abraçada sarralenc

Spacer

Picture
sarralenc

Xavier, repeteixo...i afegeixo

Date Thursday, February 19th 2009, 9:15 PM

En aquest moment em trobo a Miami, Florida; pero el teu relat em dol intensament.És per no oblidar-lo mai. Acabo de llegir, també el teu seguent bloc
(Qui és català) i FETS com el que ens has explicat hauríen de fer entendre a molts companys del xat (i de fora del xat) PERQUE ÉS QUE VALOREM LA LLENGUA. Que hem disculpi en cetic, a qui aprecio i estimo de tot cor,pero
amb qui no estic d’acord amb el seu pensament de que això són BARRERES i coses que ens separen; o potser SI QUE SON BARRERES. La veritat és que jo no tinc CAP INCONVENIENT EN SEPARARME DE BOTXINS com els que
van fer el que van fer al teu avi Sadurní.

Si em permets, Xavier, posaré aquest comentari enaquest bloc i en el de “qui és atalà”

Una abraçada

I vull afegir que MENTRES Catalunya estigui SOTMESA a un GOVERN HOSTIL, per a mí, el ser nacionaliste català, NO IMPLIQUE POSAR BARRERES, SINO TRENCAR LES CADENES QUE ENS SOTMETEN.

Per a mí, el nacionalisme català, no és més que la REACCIO AL NACIONALISME IMPOSAT ESPANYOL!!!!!!!!
Els catalans, majoritaria i tradicionalment SEMPRE HEM ESTAT, SENTIT, I ACTUAT MES COM EUROPEUS que no pas els espanyols que sempre s'han volgut considerar SUPERIORS I DIFERENTS AL RESTO DEL MON. (Spain is diferent! és el seu orgull!!!)

PAU I TOLERANCIA; pero entenent qué és qué.
Una abraçada

Spacer

Picture
Olgui

Respectar...

Date Thursday, February 19th 2009, 8:33 PM

Penso que a Catalunya tenim persones no catalanoparlants que és mereixen el respecte tant o més que tots nosaltres...

Com sempre, no és pot generalitzar...

Així que abans d'excloure algú de la meva terra pel seu origen, llengua o cultura, procuro saber qui és, d'on ve i on va.

Val a dir, que hi ha personatges que no tolero, però ja han tingut la meva oportunitat...

Salut!

Spacer

Picture
jaws

L'enemig el tenim a casa.

Date Thursday, February 19th 2009, 6:41 PM

Defensar la terra no és cap delicte, al contrari! si algun dia som un país normal, que ho dubto, passarem de pajillerismes, però mentre no sigui així, endavant i llutarem per la nostra causa. VISCA LA TERRA ll*ll.

Spacer

Picture
odi_rabia

nacionalisme

Date Thursday, February 19th 2009, 6:29 PM

Primer de tot dir-te que els articles de nacionalisme cada cop em tenen més cremada, i el problema és el tema; no soc de nacionalista i tan se me'n dona si la gent ho és o no, penso que és un separatisme brutal i que a les persones les hem de valorar i respectar per el que són, persones ... no perquè siguin d'un pais o un altre, o perquè posi una cosa al dni o una altre, o perquè pensin de tal manera o una altre....

D'altre banda "nomes es mereixen el meu respecte, tots aquells que hagin demostrat el mateix per la meva llengua i el meu país" ... penso que respecte hauria de ser un lema per conviure les persones, una manera de viure ...
Suposo que com a tan nacionalista que ets, t'enrecordes de la repressió franquista, amb aquestes paraules no t'allunyes gaire de la idea que tinc d'ells i la que s'han guanyat a la història dels que la veiem de manera més objectiva...

I en això de ser català, penso que és català tot aquell que s'hi consideri i que vulgui ser-ho...

I ara et donaré una opinió meva, una de les coses que més em molesten és imposar ... i això és el que fan els nacionalismes, imposar i reprimir ... d'avegades cal pensar més en la societat no només en un mateix, i més en global no només en lo meu o en allò que vulgui o que consideri que és meu..

Viu i deixa viure... que cadascú sigui el que vulgui ser, i el que es consideri i estimi ...

els nacionalismes aporten més merders, més guerres, conflictes ...

En fi! salut!

Spacer

Picture
Markus7

per mi...

Date Thursday, February 19th 2009, 6:24 PM

nomes es catala akell k es autocton i parla catala xDpero be lo de polititzarho tot es una de les principals malalties del planeta... total la politica nomes serveix per organitarnos no per destruirnos com mols fan...

Spacer

Picture
viking

vaja

Date Thursday, February 19th 2009, 4:18 PM

quin debat..amic xevi..no t´exaltis..som el que som i aixo no ho canviarem..cert que tenim una delimitacio geografica i una identitat propia..però no per aixo tothom hi ha de combregar..jo sòc catala i catalanista..però tinc un cert respecte per a tothom sempre i quan aquest tothom el tingui per mi...però osti aixo d´engegar de bones a primeres..no se on vaig llegir o escoltar que si els catalans ens pensavem que erem millors que la resta del estat per voler ser un pais...mes que ser millors ,som diferents..al llarg de la historia aquesta terra a vist passar molta gent de tot arreu..el resultat som nosaltres..som una terra fronterera i com a tal un lloc de parada..uns marxen i altres es queden..però el que no podem fer es que tothom que si quedi pensi igual que nosaltres..que per algo som el paradigma de la tolerancia i el bon rotllo..el que si podem fer es mantenir-nos ferms i demostrar que ..be..al cap de vall ser català no es la panacea però tampoc esta malament...no..?(Tot i que a hores d´ara encara hi haig de trobar el que,de ser qui sòc..però cony..ja que he nascut aqui tampoc hem fotre els rocs al meu teulat)

Spacer

Picture
cetic

eso

Date Thursday, February 19th 2009, 1:56 PM

menus tonteria que aqui cadascu es senti com vulgui i si un politic et vol posar nom que te'l posi que aixo no delimita el que tu vols ser....al final que som...qui som.....que mes dona el tros de terra on passegis ni la llengua que parlis.........menus barreres dels collons ja que nomes fem que separar i separar i nens estem en el mateix pastels els espanyols els libanesos i els sudafricans...aixi que menus aixeca murs i avam si comencem a pensar com a personetes.....

Spacer

Picture
selecter

no ni hi ha per tant

Date Thursday, February 19th 2009, 1:55 PM

o potser si, es comença per no tenir respecta i s'acaba............ millor no aventurar-ho

Spacer

Picture
kred

i

Date Thursday, February 19th 2009, 1:50 PM

visca el 33 oi????? nomes te ha faltat aixo

Spacer

Picture
kred

uffffffffffffffffff

Date Thursday, February 19th 2009, 1:49 PM

integrismes no gracias, respecta se el mereix qualsevol ser huma, parli com parli. I no entrare en el debat viu la teva deria, hem molestan per ser suaus aquestas posturas maximalistes de tot o res, els pobles se han fet grans integran i no excloen, la teva pòstura es petita, mesquina i de un possat defensiu que no ajuda a avançar cap la plena sobirania.

Spacer

Picture
Carlemany

És català aquell qui així si consideri.

Date Thursday, February 19th 2009, 1:42 PM

Donat que aquest país no és un estat reconegut internacionalment, no es pot demostrar objectivament si una persona és o no catalana. Demostrar que s'és espanyol és relativament senzill, però demostrar que s'és català és a hores d'ara impossible.
A part dels espanyols, també hi ha membres d'altres nacionalitats nacionalitats que es consideren catalans (francesos, marroquins, ...). Aquests tampoc poden demostrar que són catalans tot i sentir-se'n.

En fi que endinsats en el món de les idees, penso que si et sents català ho ets i si no t'en vols sentir, doncs no ho ets. I ja està.

L'important és que siguis una bona persona.

Spacer

Espai
 

Escriu el teu comentari per aquest article

Espai Espai
Espai
  Ho sentim, els usuaris no registrats no poden escriure comentaris | Registra't
   



Més articles

 

Vols llegir més articles escrits per Xavier_? Aquí son els últims articles.

 
Bullet JA HI HA PREGUNTA PEL
  Data 29/10/13 Icona 2547 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet Valencians
  Data 19/05/13 Icona 1247 Data 8 comentari/s  
Spacer
Bullet CATALANS
  Data 27/03/13 Icona 1372 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet EL PROCÉS IN ATURABLE
  Data 13/10/12 Icona 1346 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet L´ENGANY DE CIU
  Data 23/09/12 Icona 1553 Data 10 comentari/s  
Spacer
Bullet Exemple de valor
  Data 24/05/12 Icona 1224 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet La última mentida
  Data 23/05/12 Icona 1283 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet PACTE FISCAL...I ALTRES
  Data 17/05/12 Icona 1504 Data 10 comentari/s  
Spacer
Bullet Covards
  Data 28/04/12 Icona 1315 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet BARÇA - R. MADRID
  Data 22/04/12 Icona 1425 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet Qui dies passa anys
  Data 29/10/11 Icona 1505 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet SENYOR ARTUR MAS.........
  Data 01/10/11 Icona 1484 Data 12 comentari/s  
Spacer
Bullet Gracies Coronel...per
  Data 09/09/11 Icona 1526 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet ESQUERRA REPUBLICANA
  Data 30/08/11 Icona 1626 Data 15 comentari/s  
Spacer
Bullet EL "CAT" A
  Data 15/08/11 Icona 1458 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet "DOMUS TEMPLI"
  Data 07/07/11 Icona 1476 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet GRACIES ABDEHLMOHUCIN
  Data 23/06/11 Icona 1507 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet INDIGNATS
  Data 15/06/11 Icona 1414 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet EL MONSTRE DE DOS CAPS
  Data 31/05/11 Icona 1399 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet Sra "Carme"
  Data 28/05/11 Icona 1377 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet Aixo ja es in aturable
  Data 12/01/11 Icona 1724 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet EL MEU ÀNGEL
  Data 11/07/09 Icona 2326 Data 16 comentari/s  
Spacer
Bullet La pantalla, Terrassa.
  Data 23/06/09 Icona 1778 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet VICENÇ FERRER
  Data 19/06/09 Icona 1711 Data 14 comentari/s  
Spacer
Bullet Els meus dos germans
  Data 09/06/09 Icona 1782 Data 17 comentari/s  
Spacer
Bullet LA MEVA MARE
  Data 18/05/09 Icona 1655 Data 11 comentari/s  
Spacer
Bullet La Yihad hispanica ja
  Data 16/05/09 Icona 1802 Data 9 comentari/s  
Spacer
Bullet LI DIUEN NACIO
  Data 02/05/09 Icona 1720 Data 10 comentari/s  
Spacer
Bullet Tremosa-Jonqueras
  Data 17/04/09 Icona 1691 Data 11 comentari/s  
Spacer
Bullet COLLONS
  Data 15/04/09 Icona 1934 Data 10 comentari/s  
Spacer
Bullet L´anima negra.
  Data 13/04/09 Icona 1527 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet mql35
  Data 28/03/09 Icona 1991 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet EDUCACIÓ
  Data 24/03/09 Icona 1954 Data 22 comentari/s  
Spacer
Bullet Espanya, una monarquia
  Data 19/03/09 Icona 1714 Data 15 comentari/s  
Spacer
Bullet E. T.
  Data 13/03/09 Icona 1467 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet ANIM SARRALENC
  Data 06/03/09 Icona 1500 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet LA IDENTITAT DE L´ESPANYOL
  Data 03/03/09 Icona 1813 Data 12 comentari/s  
Spacer
Bullet GRACIES ALMIRANT!!
  Data 25/02/09 Icona 1793 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet Gracies a tots per la
  Data 20/02/09 Icona 1539 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet Per que ho vas fer
  Data 18/02/09 Icona 1565 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet dedicat a tot el xat.cat
  Data 14/02/09 Icona 1597 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet La llengua catalana
  Data 12/02/09 Icona 1503 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet Segur que tomba algun
  Data 04/02/09 Icona 1443 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet Consulta
  Data 31/01/09 Icona 1556 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet Curses de braus, cultura
  Data 29/01/09 Icona 1633 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet PER LA VEGANA
  Data 27/01/09 Icona 1684 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet La hipocresia del mon
  Data 22/01/09 Icona 1580 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet Arribarà un dia
  Data 09/01/09 Icona 1529 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet Qualitat humana
  Data 01/01/09 Icona 1587 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet baixesa espanyola
  Data 18/12/08 Icona 1562 Data 3 comentari/s  
Spacer
Espai
Espai
Espai

Cerca al meu bloc

 


Donar un cop d'ull a tots els blocs
Espai
Spacer
Espai

Articles antics

Desembre

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 
 

Novembre

 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
Espai
Spacer

Referències

Col·labora!
Spacer
Contacta amb el suport / Avisa'ns d'abusos
Spacer
Posa'ns als favorits
Spacer
Política de privacitat, Termes d'ús & Legal
Spacer