A veure que en penseu...
A finals de setembre vaig contractar la línia ADSL i el telèfon amb Jazztel. Com que abans no tenia telèfon vaig decidir comprar-lo a ells mateixos: un Panasònic inalàmbric.
Em van venir a fer la instal.lació de tot plegat i, al cap d'un parell de mesos, el telèfon em comença a fallar. Truco a Jazztel i em diuen que provi de canviar l'inalàmbric per un de fix,que tal vegada és la meva instal.lació que no "accepta " l'inalàmbric. Com podeu suposar em vaig quedar de pasta de moniato ja que si un tècnic m'ho ve a instal.lar tot i no tinc problemes fins aleshores...però bé. M'espavilo i una companya de feina em deixa un telèfon fix per fer la comprovació ( els de Jazztel em diuen que m'he d'espavilar jo per a comprovar-ho !!!!!)i, amb aquest, veig que la línia torna a funcionar correctament. Truco per dir-los-ho i comentar-lis que ja poden venir a canviar-me l'inalàmbric per un de fix i em diuen que nanai, que no és el seu problema. O sigui,que ells m'han venut un telèfon que no va amb la meva línia i es queden tan amples!
De moment als Reis ja els he demanat que em portin un telèfon fix ( encara estic tirant del de la meva companya )i també els demano que em portin moltes ganes per començar a queixar-me, a fer papers i a reclamar el que crec que és just. Tal vegada l'únic que aconseguiré serà perdre el temps però almenys no em sentiré tan tonta.
tornaria a trucar a Jazztel donant-los un ultimàtum: O t'ho venen a arreglar o quan acabi la permanència (si en tens) marxaràs a un altre companyia i faràs els tràmits a l'OCU i a Atenció al consumidor de la Generalitat. És important que els argumentis que el telèfon inalàmbric que et van proporcionar ells no ofereix el servei que ells deien (és important que esmentis això del servei per que és un argument de pes per denunciar).
Segons em van dir quan vaig trucar el 1r cop va ser que l'inalàmbric feia massa "despesa tècnica" a la línia i per això fallava,que amb un fix es sol.lucionaria. El que m'emprenya és que això ja m'ho podia dir el tècnic que me'l va posar al principi i no deixar que passés això.Per això fan les comprovacions adients i per això vaig pagar per la feina feta ( i pel terminal ).
El que diu el Nico, és bastant correcte....
Jo, en canvi et podria traspassar el meu canguro.net per tal que els hi fotéssis pel c....d'Istambul als de Jazztel...(això ja no és tant correcte ni eficaç...)
Tots són iguals....
es reclamar que t'arreglin l'aparell, que ha d'estar en garantia. Que per llei tot el que es nou te una garantia de dos anys i el que es de segona ma d'un any. Apreta'ls, si convé diguels-hi que trucaràs a l'OCU.
Escriu el teu comentari per aquest article
Ho sentim, els usuaris no registrats no poden escriure comentaris
| Registra't