Xat Catala
Entra Registra´t
     
 
La meva foto

Benvingut/da al meu bloc!

acimgem ha escrit 3 articles i te 48 comentaris. L'últim article ha estat fet el 10/05/09

perfil de'n(na) acimgem | àlbum de fotos de'n(na) acimgem

   
Espai
Espai
   
 

Article del bloc de acimgem

Espai
 

Infidelitat

Data dijous 4/desembre/2008 - 03:09 Icona 1785 Data 16

L'altre dia una amiga em va dir: Avui he estat per primera vegada infidel al meu marit.
Jo al principi en vaig quedar una mica sorpresa....són la tipica parella que mai diries que estan malament, però ella desseguida em va dir que senzillament no passen una bona època.
Es veu que el senyor en qüestió no vol res més amb ella, o sigui va ser un polvo (és veu que de puta mare) però res més, quan ell li va dir ella es va sentir una mica enganyada (mite'l akest només volia follar i prou!!!!!).
Després la meva amiga va reflexionar i va pensar que potser era el millor, així no es complicarien la vida ni un ni l'altre, va ser maco i ara doncs només toca recordar-ho amb un somriure als llavis (em deia la meva amiga).
Jo desseguida vaig pensar (aquesta ho diu perquè l'altre l'ha engegat, què hagués passat si el tio en qüestió li hagués demanat més?????)
I jo després de molt pensar en el tema..... i els sentiments????
Què en fas dels sentiments???? te'ls guardes a la butxaca???? i si la meva amiga s'hagués enamorat del senyor aquest???? I si ho hagués engegat tot a passeig per aquest senyor????
Es veu que no, que ella ho té molt clar i d'aqui no passarà la història, jo no sé si en sabria de viure aixi com ella.



Espai
Spacer
Espai
   
  Escriu articles al teu bloc
Espai
 
 

Comentaris sobre aquest article

Espai Espai
 
Picture
KINYU

viure que son dos dies...

Date Tuesday, April 14th 2009, 1:35 PM

però si teniu parella sigueu fidels,es la meva opinió,ara que cada un aguanti la seva espelma.
Una abraçada.

Spacer

Picture
nonna

Mai millor dit que... està cardada la cosa,quan

Date Monday, December 22nd 2008, 10:05 AM

..jo no he sigut mai infidel a ningú.En primer lloc,pq no podria viure amb els meus remordiments de consciència.Seria molt infeliç pensant que he fet una cosa que crec que ningú se la mereix,abans tallo la relació...en canvi a mi m´han estat infidel i creu-me que pica,escou i fa molt de na nai...i més quan ho descobreixes per tu mateixa.
No enténs el per què,què has fet malament,penses que no ets prou bona,inclús que potser no en saps?..però no és res d´això.És l´altre que no està prou bé i busca noves experiències que a la llarga són de mentida.
Amb això em vull referir que,la de fora sempre estarà guapa! mudada! a punt a l´hora de fer sexe,segur que soleta i sempre riallera.En canvi la de casa,té un dia dur de feina,potser carregada amb els nen/s tot el dia,amb el moño i el pijama , potser cansada i o tenir un mal dia...cosa que l´amant com que no la té cada dia 24h no la pot veure de la mateixa manera.Una és novetat i l´altre rutina.
Realment...tenim diàleg?tenim paciència?tenim respecte?sabem lo que volem?

Spacer

Picture
misselvis

hola

Date Friday, December 5th 2008, 10:24 AM

tot això passa per una comunicació insuficient i per comoditat, quan les coses van malament s'han de parlar i decidir des d'un principi i no esperar a anar saltant de flor en flor l'un i l'altre mentre fan veure que tot va bé perquè un dia o altre acabarà petant la cosa, mira està molt clar, no facis el que a tu no t'agradaría que et fessin, petons!!

Spacer

Picture
morgana

Infidelitat

Date Friday, December 5th 2008, 7:03 AM

Depèn molt de si ets l'infidel o l'enganyat.
Quan som infidels, cosa que crec que la majoria ho hem estat en algun moment o altre, sempre busquem un motiu comprensible per justificar-nos nosaltres mateixos.
Crec, com han dit alguns, que si estimes de veritat i no hi ha cap problema entre els dos, ni se't passa pel cap de ser infidel...
M'he torbat en el cas de que estimant molt, moltíssim a la meva parella i no anant-nos les coses bé , no he estat infidel. Però en un altre cas, si i no teníem cap de problema, això vol dir que no l'estimava tant.

En el cas de que sem els enganyats, la cosa canvia, els altres son els cabrons i fills de puta més grans del món...perquè ens ho fan a a nosaltres.

No sé si m'enteneu...

No deixem de ser hipòcrites sobretot , per autoconvèncens de la nostra pròpia situació, per no sentir-nos bruts.
M.

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Adeste fideles

Date Friday, December 5th 2008, 6:48 AM

laeti triomphantes, venite, venite in Betlehem.

Jo voldria ser fidel, però la tetosferona em traeix, vet aquí. I sento remordiments de consciència quan sóc fidel i quan no sóc fidel, perquè en ocasions la traeixo a ella i en les altres a mi mateix.

Spacer

Picture
Ximet

Potser ens raó wayeah

Date Friday, December 5th 2008, 6:35 AM

La veritat és q no m'he vist en eixa situació, ni vull veure'm. Però ho he dit perquè ho pense de veritat. Jo soc molt sincer i no podria enganyar aixi la parella. Rebentaria segur per algun costat. Només es la meua opinió i no crec que tinga la rao i la veritat absoluta, la vida es molt complicada, cada parella es un mon, i totes les coses aquestes q es diuen. No crec q la infidelitat siga imperdonable nomes pel fet q la parella cardi amb altre, ho crec perquè és rebentar la confiança que l'altre diposita en tu, una confiança que junt amb la sinceritat haurien de ser la base d'una bona relació de parella (sempre segons la meua forma de pensar i siguent conscient que hi ha moltes maneres d'entendre el concepte de parella i mil maneres de pensar). Cadascu q faci la seua. Una abraçada

Spacer

Picture
creep

:(

Date Friday, December 5th 2008, 5:19 AM

Jo mai de la vida podria ser infidel a una persona a la que estimés, perque si ho fos, ja no l'estimaria... i abans de fer-li mal tallaria la relació. Si fins i tot jo sóc d'aquells que, després que acabi una relació, guardo uns mesos de dol... :$

Spacer

Picture
agost

fidlelitat

Date Friday, December 5th 2008, 5:14 AM

jo si tingues parella, no m'agradaria gents enterarme que anat al llit en un altre encara que sigui per un cop ,penso que la fidelitat en la parella es importan per part de tots dos,
clar que avui en dia aixo sembla que ja es ven normal tindre parella i al mateix temps si surt la ocacio fotret al llit en un altre.
jo no podria i tampoc ho faria,
quant en una parella algo no funciona primer arreglaro i si no es pot que cada un es busqui la vida de nou pero no en enfidalitats viquen junts
es podem fer molt de mal

Spacer

Picture
Cheb

la sal de la vida

Date Friday, December 5th 2008, 4:55 AM

des de fora, aquestes històries em "motiven". Això de fer-li l'amant a la parella (a can fanga la pijeria ho diu així) sempre m'ha encuriosit. Ara que des de dins, pot ser un infern per la teva amiga. Com cada parella és un món, tan pot ser que li hagi anat bé com malament. Ara bé, espero que la propera vegada que li sigui infidel (si això acabe passant), que es posi el fre de ma mental la teva amiga pq el més normal és que es repeteixi la resposta del senyor de turno...
Petons maca!

Spacer

Picture
vent

No hi estic d'acord, però..

Date Friday, December 5th 2008, 4:55 AM

penso que tot depen de les circunstancies, i ningú pot dir d'aquesta aigua no en beure. A mes a mes conec parelles que teoricament estan be i el home es un infidel asiduo. Ella no ho sap i la seva relació es una basa d'oli. Suposo que per a ell ja es una cosa normal anar amb altres dones, no em sembla be el que fa, però per a ella ell es el millor home de la terra, contenta i enganyada però feliç.
Penso que hi ha homes fidels però que no estimen gens a la seva parella, altres potser que son infidels la fan feliç, potser per aquets anar amb altres dones es la valvula de escapament necesaria per poder d'alguna manera i entre cometes saber fer feliç a la parella. No dic que això estigui be, repeteixo, nomes penso que cada cas es diferent segons les circunstancies.
Apa sigueu fidels si podeu, es macu ser-ho i si no ho sou, al menys intenteu fer feliç a la parella mes que a la persona esporadica, amant o com li volgueu dir, tot això en treura la vostra victima.
Petonets al culet i feu bondat.

Spacer

Picture
WaYeah

ja ....ja

Date Friday, December 5th 2008, 4:11 AM

Em fa gràcia la facilitat que té la gent, com el ximet, per possicionar-se d'una manera radical sense haver viscut res semblant (o això sembla.. o potser no). Em fa gràcia pq jo era com ell.
Ara que ja ho he viscut, per la pitjor cara (jo si sé quina és), prefereixo no opinar d'una forma genérica. Cada parella (pq això de la infidelitat és un tema de parella) arriba on arriba i no seré jo qui, des de fora, intentaré entendre res i menys jutjar.

Spacer

Picture
cetic

pos eso

Date Friday, December 5th 2008, 4:03 AM

Que un engany més, segons com suiguin ells serpà mes o menys doloros pero on deixa de ser una engany que sempre ajuda molta anar aixi pel mon per ser feliç tu i els que t'envolten pero com diu la misti de enganys n'hi ha de tots colors viure amb algu que no estimes es un engany, follar con el vecino es un engany, i colarse al metro també cada uno con su moral i taaaaaaal..... aixo si a mi que no s'em acosti....

Spacer

Picture
quim

Teeeeeeeeeela!!!!

Date Friday, December 5th 2008, 3:30 AM

Molt complicat, si hi ha sentiments que no pots controlar!!! encara que et vegis capaç... s'escapen de les mans!!!
També val a dir que conviure amb algú si no passa per un bon moment no es facil, si aixi li va be!!! és un joc molt perillos!!! no ho controles mai!!!
A més tampoc saps el mal que pots fer a la teva parella i a l'altre quan es complica!!!
Jo penso que la veritat per davant!!
No s'ha d'enganyar i tampoc t'has d'enganyar!!
un peto

Spacer

Picture
Mistica

...

Date Friday, December 5th 2008, 3:24 AM

Ximet, a la vida som infidels en moltes coses, i no tenim càrrega de consciència...
Les infidelitats no et porten enlloc, però siguin les que siguin!
Hi han coses més imperdonables que un polvo "fora de lloc"!

En lo que diu la msanc... tens raó, no sé quina portaria pitjjor, jo!

Acim... em sembla egoista quan algú pot pensar "què hauria passat si ho hagués engegat tot per aquest senyor?"
Hem de recapacitar abans de fer les coses, i assumir les consqúencies del que tot aixó ens portarà!

un petó a tots!
muacks!

Spacer

Picture
Ximet

I QUÈ

Date Thursday, December 4th 2008, 8:54 PM

hi ha de l'altre, de la parella dic. Jo aquestes coses no les comprenc. No soc ningu per ficar-me en els assumptes d'altra gent; cadascú sap el que es fa, però això és una absoluta falta de respecte per la parella. S'ha de ser sincer i no mirar només el melic d'ú mateix, ja que se li pot fer mal a la teua parella, que alguna vegada has estimat i que potser encara t'estima. La infidelitat per mi és imperdonable

Spacer

Picture
msanc

uffffffffffffffffff,

Date Thursday, December 4th 2008, 3:23 PM

Complicat, molt complicat; com diu un company de feina, un polvo d'una nit no és una infidelitat, ell i la seva parella ho comparteixen i viuen la mar de feliçós, què vols que et digui???? He viscut a les dues cares de la moneda i...
encara no sabria dir amb quina em vaig sentir pitjor!!!!!!!!!
un petó

Spacer

Espai
 

Escriu el teu comentari per aquest article

Espai Espai
Espai
  Ho sentim, els usuaris no registrats no poden escriure comentaris | Registra't
   



Més articles

 

Vols llegir més articles escrits per acimgem? Aquí son els últims articles.

 
Bullet ???
  Data 10/05/09 Icona 2697 Data 25 comentari/s  
Spacer
Bullet Amics o amigues.....
  Data 16/11/08 Icona 1088 Data 7 comentari/s  
Spacer
Espai
Espai
Espai

Cerca al meu bloc

 


Donar un cop d'ull a tots els blocs
Espai
Spacer
Espai

Articles antics

Novembre

 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 

Octubre

 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 
Espai
Spacer

Referències

Col·labora!
Spacer
Contacta amb el suport / Avisa'ns d'abusos
Spacer
Posa'ns als favorits
Spacer
Política de privacitat, Termes d'ús & Legal
Spacer