|
|
|
|
|
|
|
|
|
Article del bloc de Sidonie
|
|
|
el joc dels comentaris incoherents al temari - segona part
divendres 21/novembre/2008 - 03:58 410 11
el joc ha tingut èxit, s'ha finalitzat el nivell 1, ara pasarem el segon joc, nivell 2 jajajaja de comentaris incoherents que no tenen a veure amb el que s'explica en un bloc normal i corrent, se suposa jajaja
he finalitzat anteriorment la incognita d'una cullera que ha portat de cul a molts usuaris escrivint.
El segon nivell es una reflexió que pot conduir a varis usuaris a interpretar el que li roti... " tinc la sensació que sentir es relativament dificil quan un ha tingut experiencia de sentir tantes coses fins arribar al cert punt de no sentir res, no obstant, els sentits formant part del sistema humà encara que de sentiments molts en tenim pocs o molts. Malgrat tot sentir no te oló , ni forma pero es pot imaginar a la ment, cosa que es un sentit mes que sentim dins del sistema humà. Per tant, compare compram un sentir perque poc sentir te i poc sentir en compra" .
|
|
|
|
|
|
|
Escriu articles al teu bloc
|
|
|
|
|
Comentaris sobre aquest article |
|
|
|
Vegana |
Sentida Sido:
Saturday, November 22nd 2008, 5:47 AM
sentir el que sento sentint el sentit del teu sentir, em fa sentir sentidament sentida, sentada i sentimentada, cap el sentiment de sentir, sentidament parlant, que sento que a cada sentiment, li afegeixo el sentir del teu (sentir) i em sento sotragadament sensible, sencera, sesuda, ossuda, sonada i altres coses que acaben amb ada pero no comencen am essa... cosa que em fa sentir assentint... i sentidament sentint-te, assentint-me a mi mateixa mentre et veig fotografiant-te/me/nos des de la teva foto...
tot tant clar com els sentiments que sento.
Gràcies Sido... ha estat un excercici genial posar sobre la taula el sentiment de sentir sentint... ara bé, el tercer nivell no crec que el passi ni deu...
:P
|
|
|
|
|
Escriu el teu comentari per aquest article |
|
|
|
|
Ho sentim, els usuaris no registrats no poden escriure comentaris
| Registra't |
|
|
|
|