Aquest matí he entrat en un Hotel per preguntar preu per passar-hi un cap de setmana. A la recepció hi havia una noia moníssima (me la demanaré per Reis) que m'ha dit que m'esperés que m'atendria una comercial... al cap de no res a sortit l'altre noia que m'ha explicat les virtuts de l'Hotel, m'ha donat preu per l'habitació i quan li he dit que serien dues nits.... m'ha regalat els esmorzars (!).
M'ha donat el díptic de l'Hotel i m'ha assenyalat l'adreça d'internet tot dient-me que com faltava temps pel que jo volia que anés consultant la web per si feien ofertes que poguessin ser més adients per mí. (Us juro que no he barrejat pastilles).
Collons!!! he sortit d'allà preocupat; tinc l'impressió que la gent es gasta menys en hotels que un cementiri en timbres.
Fa un any, m'haguessin donat un full-fotocopia amb les tarifes degudament rectificades a l'alça amb el sofisticat sistema de "esborrany" i boli a sobre...i amb l'afeigitó de "no s'encanti" que no trobarà lloc.
Ni quan he contractat 20 habitacions m'han donat tantes facil.litats com avui...
Com canvien els temps!!!
Fins fa poc qui pagava...no manava. Ara per sort tornem a tenir els consumidors la "paella pel mànec" i al menys sentim que hem comprat i no que ens han venut.
Mireu per on... aquesta maleïda crisis encara portarà alguna cosa útil.
Sort i a Triomfar !!