|
SERVICIO DE INFORMACIÓN AL CONSUMIDOR LE ATIENDE....
diumenge 28/setembre/2008 - 03:32 449 4
Aquesta es també una de les millors experiències de la meva vida, quan vaig arribar a littleboy.com, no en savia practcament res de puericultura infantil, tan sols la recentíssima superexperiència de la meva maternitat, el cas es que era un portal d'internet dedicat a la venta d'articles de puericultura.
El meu cap era un consultor de marketing que a més d'haver creat el portal duia el servei d'informació del consumidor de 3 dels seus proveïdors, tots ells compétencia directe cadascún amb un catáleg diferent. El primer que em van dir a formació va ser:Tens prohibit dir el teu nom real utilitzarás quatre noms ficticis de forma al.leatoria,i haurás de camviar la teva veu.En aquell moemt em va venir al cap un proverbi cubà que em deia sempre la raisa (que no ho sembla pero es cubana), deia en silenci ha hagut de ser perque hi han coses que per poder-les dur a terme han d'estar ocultes), i acte seguit vaig pensar la veu?, si havia d'alterar la veu i el nom a cada trucada, tipus maricarmen i sus muñecos.
Disposaba d'un symposium (computadora que em permetiaverue l'origen de la trucada i em col.locava la web al davant, aixi segons com era: servicio de informacion al consumidor de... le atiende mari loli, a la següent era berta, la prócxima era ana, l'altre charo, i aixi cada trucada, el cas es que al meu cap les marques li pagaven 3 linies telefóniques es a dir nou teleoperadores de les quals totes era jo.
A més d'una part de backoffice de portal, cada trucada del servei havia d'emplenar una base de dades amb un historial més llarg, que un discurs de fidel castro.
La jefa a primera hora i fins a la una col.locava un misatge al contestador amb la meva veu clar, que deia: ESTA USTED LLAMANDO AL SERVICIO DE INFORMACIÓN AL CONSUMIDOR TODAS NUESTRAS LINIAS ESTAN OCUPADAS, LE ATENDEREMOS EN BREVES MOMENTOS NO SE RETIRE Gracias!, el cas es que aquest misatge estava setmanas perque jo no donava a coll amb les trucades comercials del portal, aixi es que quan finalment despenjava us podeu imaginar l'alegria del consumidor, el perfil de client era delicat, elles a punt de donar a llum, i ells histerics perque no savien com controlar el que els hi venia a sobre, pagaven un cotxet per 700 euros pel cap baix que alhora de neixer la criatura no estava ni fabricat. Dues anecdotes curioses foren la primera quan va trucar aquesta presentadora de televisió, la Nuria Roca, que a la primera pregunta que era:
Desde donde me llamas?, em va contestar desde mi casa! jejejejeje, si qualsevol televident hagues dit aixo en antena haguera sortit en APM, la segona la d'un senyor del PAIS VASC JAVIER, que va trucar al portal fart i aburrit d'esperar la cadireta per sortir de l'hospital, i va dir-me: SOIS UNOS IMPRESENTABLES, HACE SEIS MESES QUE OS HE HECHO LA TRANSFERENCIA I TODAVIA NO SE NADA, VAMOS HOMBRE! QUE ES QUE VAIS A SALIR EN LOS MEDIOS, jo cada cop afluixo més la veu, i li vaig dir entiendo perfectamente como te sientos pero nosotros stamos igualmente decepcionados, no podiamos esperar que el fabricante colgara el modelo en la web antes de fabricarlo, al final el vaigg convencer amb un desconte i un regal.
Als 5 minuts sona SERVICIO DE INFORMACION AL CONSUMIDOR DE...LE ATIENDE CHARO, i va dir-me SOIS UNOS IMPRESENTABLES POR CULPA VUESTRA SE LA HA CARGADO UNA CHICA ENCANTADORA QUE TRABAJA EN LITLEBOY.COM ES QUE LO VUESTRO NO TIENE NOMBRE!. totes era jo!:)
Al final la pressió i l'estrés era tan gran que vaig comencar a dir el meu nom, a mi em van fotre fora per una trucada de control d'una de les marques i el meu cap va amenaçar-me en denunciar-me, pero la veritat es que la denuncia la te ell, be ja no s'ha estrellat amb una avioneta.
Durant els darrers 6 mesos despres vaig tenir por de buscar feina, amencava en enviar referencies meves a tota la comarca, en sap greu lo seu, pero ja no enviará cap mes.
|
|
|