Xat Catala
Entra Registra´t
     
 
La meva foto

Benvingut/da al meu bloc!

Lippia ha escrit 7 articles i te 30 comentaris. L'últim article ha estat fet el 15/01/10

perfil de'n(na) Lippia | àlbum de fotos de'n(na) Lippia

   
Espai
Espai
   
 

Article del bloc de Lippia

Espai
 

Per vosaltres

Data dilluns 18/agost/2008 - 04:36 Icona 1244 Data 4

Q tal? Com va tot?
Com veieu li he agafat gust a aixó d'escriure blocs. En el primer bloc vaig fer una mica de presentació, vaig ser transparent i em vaig mostrar tal com soc. Crec q és molt positiu llegir les experiencies d'altra gent, s'en poden treure conclusions i inclús poden ajudar en alguns moments de la vida.
Els q em coneixen una mica saben q tinc per costum dir q del dia a dia s'en treuen moltes coses, ens hauriem d'acostumar a viure una mica més el dia a dia i extreure'n tot lo positiu i negatiu.
En el dia d'avui m'ha passat una cosa (a sigut la gota q ha fet vessar el got), q m'ha fet decidir a escriure aquest bloc. Com ja vaig explicar en el bloc anterior, he estat 9 anys de la meva vida amb una persona, fa 6 mesos q estic sola i finalment, sembla q ho he asumit. Avui m'he aseventat (ja m'ho pensava) que la meva ex-parella ja te una persona a la seva vida, és a dir, parella estable. Quant estàs tant de temps amb una persona és xq te l'estimes, no? o almenys hauria de ser així, vosaltres creieu q en 6 mesos pots deixar d'estimar una persona i començar-ne a estimar un altre? Jo crec q no, i tot seguit argumentare la meva resposta:
Durant aquest mesos he descobert q x una persona es molt reconfortant estar sola una temporada, ten dons compte de moltes coses, una de les q m'he donat compte jo és de la inmensa por q te la gent a estar sola i a trobar-se a un mateix. Pots compartir el teu cor xo no el teu cervell. Si una persona no s'estima a un mateix no pot estimar a un altre persona. Quant estas en una relació q no t'omple, q no estas a gust, en la qual no reps l'afecte o l'estimació q voldries; t'acaba baixant l'autoestima i l'estimació vers a un mateix s'enfosqueix. El més corrent seria sincerar-se amb un mateix i deixar aquesta relació, xo després de donar aquest pas un hauria d'estar una temporada sol x tal de tornar a recuperar allò perdut, d'aquesta manera a la llarga poder tornar a sentir amor x un altre persona.
Xo m'he donat compte q molta gent q es troba en aquesta situació (com la meva ex-parella), el q fan és buscar allò q no han rebut en un altre persona, la q està més a la vora, la q en aquell moment passa x allà. No volguem refugiar-nos en una altre persona, som nosaltres sols els q em de solventar el problema. Si amb una persona no estem a gust l'hem de deixar nosaltres sols, no l'hem de deixar xq sabem q ni ha un altre q ens farà de coixí, em de ser valents i molts som cobars.
Ho dic x experiencia. La primera persona q vaig coneixer després de la ruptura amb la meva parella, al principi, em pensava q m'habia enamorat, ERROR, el q volia era reemplçar allò perdut, sort q men vaig donar compte a temps i no la vaig cagar, m'hauria fet mal a mi mateixa i a l'altre persona tb.
Tothom hauria de ser capaç de pendre les decisions x un mateix, no més pensant amb tu i ja està, és a nosaltres a qui em d'estimar primer.
X molta gent aquest bloc pot semblar una mica espés, xo se q x altres, es poden sentir identificats.
Dedico aquest bloc a totes aquelles persones q poden estar sentint por, heu de ser valents i viure la vida tal com ve.
Dedico aquest bloc a una persona q crec q es valenta, m'ha fet veure q en aquesta vida res és imposible, q es pot recuperar el temps perdut i viure intensament. Encara queda gent genial i especial amb qui compartir bons moments.
Per tu, amic.



Espai
Spacer
Espai
   
  Escriu articles al teu bloc
Espai
 
 

Comentaris sobre aquest article

Espai Espai
 
Picture
mvpmvpcat

segueix avançant!

Date Thursday, August 21st 2008, 11:05 AM

Epsss bones! Respecte el què dius, crec que és inqüestionable que en mig any estimis alguna persona (tot i que és factible que en 9 anys en deixis d’estimar una), i el fet de començar una relació seriosa sense conèixer una persona, doncs per una banda és un fet lamentablement habitual, però que al meu parer és fruit de preludi (tot i que no necessàriament) de males relacions.

Amb això em refereixo que amb aquest temps és impossible saber si estimes o no una persona, i aventurar-se a iniciar una relació que crea molts lligams, si no surt bé, en poc temps pot dur a fer mal a l’altra persona o a un mateix.

I aquí entra la manera de fer de cada persona, per molta gent és important tenir algú al costat i per això no els importa començar una relació amb algú si la primera impressió ha sigut bona, ja que així no es troben sols, i sobre la marxa es veu si funciona o no.
L’altra punt de vista és el d’intentar conèixer al màxim aquesta persona, i no començar una relació, si no s’està ben segur de que pot sortir bé. I entre mig, tots els matisos. Jo sóc dels q pensen que és important al començar una relació estar segurs de poder donar i poder rebre, i tb conèixer la persona per preveure que hi haurà bona compenetració.

I una cosa q veig diferent i que no necessàriament ha de tenir relació, és el fet de passar una temporada sol, o no. Jo no crec que sigui necessari estar sol perquè et pugi l’autoestima, i encara que faci poc que haguem deixat una parella podem tenir perfectament molt interès en una altra persona, tanta, que en cert temps acabi en enamorament...pq no???
Però sí q comparteixo plenament que hi ha una tendència a evitar estar sol, encara que no sàpigues si estàs ben o mal acompanyat, i per això moltes parelles acaben com acaben, i que amb més visió de futur i menys presses es podrien aviat molts d’akets casos.

Bé, doncs a fer el que digui el cap, i el cor, que per això som humans i tot i que ens equivoquem sovint, podem rectificar, i l’experiència ens pot ajudar x la pròxima vegada

Cuida’t!!

marc

Spacer

Picture
sol

.

Date Tuesday, August 19th 2008, 7:47 AM

Reafirmo les altres opinions: tens tota la raó del mòn.S'ha de ser molt valent per no caure en l'error de voler substituir a qualsevol preu la persona estimada, ja que aquesta, quan desapareix, deixa un buit inmens dins nostre.Però tal i com dius tu, la única manera d'assumir-ho és sols, per tal de no fer mal ni a nosaltres mateixos ni als altres i no fer castells a l'aire amb uns sentiments que en realitat son falsos.Crec que és important tenir clar tot el que acabes de dir, encare que el procés sigui dur.
Un petó i felicitats.

Spacer

Picture
Joan29

...

Date Tuesday, August 19th 2008, 12:33 AM

Un altre article ple de raó. T'admiro Lippia!

Spacer

Picture
pantone

Tens raó!

Date Monday, August 18th 2008, 4:48 PM

No se per que la inèrcia ens porta a voler buscar uns substitut de allò que hem perdut, sense parar-nos a pensar que ens em de refer primer de la pèrdua, per assumir el que vingui amb mes enteresa. Crec que per pendre decisions s'ha de tenir el cap clar.
Jo que he patit algo semblant, també m'en faig creus de la poca confianza o valentia despres de 30 anys per no dir-me realment en que sentia, i en definitiva per fer-me patir durant temps per la seva llunyania encara que feiem vida en comú.
Hem de gaudir de la vida, passar bons moments, amb o sense parella, pero sobre tot amb bons amics. Sempre estem a temps per fer-ho.

Spacer

Espai
 

Escriu el teu comentari per aquest article

Espai Espai
Espai
  Ho sentim, els usuaris no registrats no poden escriure comentaris | Registra't
   



Més articles

 

Vols llegir més articles escrits per Lippia? Aquí son els últims articles.

 
Bullet Perque costa tant...
  Data 15/01/10 Icona 2193 Data 10 comentari/s  
Spacer
Bullet Endevant !!!!!
  Data 20/08/09 Icona 1004 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet Et vols estabellar amb
  Data 28/03/09 Icona 1232 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet Cada dia és Sant Valentí
  Data 13/02/09 Icona 1013 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet Amics?
  Data 01/11/08 Icona 1069 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet Apendre a viure sol
  Data 13/08/08 Icona 1955 Data 5 comentari/s  
Spacer
Espai
Espai
Espai

Cerca al meu bloc

 


Donar un cop d'ull a tots els blocs
Espai
Spacer
Espai

Articles antics

Novembre

 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 

Octubre

 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 
Espai
Spacer

Referències

Col·labora!
Spacer
Contacta amb el suport / Avisa'ns d'abusos
Spacer
Posa'ns als favorits
Spacer
Política de privacitat, Termes d'ús & Legal
Spacer