Xat Catala
Entra Registra´t
     
 
La meva foto

Benvingut/da al meu bloc!

Belcebu ha escrit 3 articles i te 10 comentaris. L'últim article ha estat fet el 16/06/14

perfil de'n(na) Belcebu | àlbum de fotos de'n(na) Belcebu

   
Espai
Espai
   
 

Article del bloc de Belcebu

Espai
 

PUTES A DOJO II

Data dilluns 16/juny/2014 - 06:55 Icona 1517 Data 8

Si és que el tema dona per a molt, massa, i tant que sí.
En un xat com aquest, però podríem estendreu-ho a altres, podem trobar tota una fauna diversa de persones i personatges; el tema homes el deixo a lliure criteri dels prejudicis diversos entre les dones i donetes, i això de donetes no va amb segones.

Faria una classificació, si fa no fa, de les dones d'un xat com aquest en 3 sectors:

1-Putes i putetes no declarades professionalment i per tant molt menys dignes de la professió i modus vivendi "puta", i quan dic PUTA ho dic sense eufemismes ni missatges xifrats ni hipocresies de qui vol viure en el victimisme i l'aparença falsa. Aquestes, d'aquest sector, per molt que vulgueu dissimular-ho sou així com un 40% del xat, 5% amunt 5% avall.

2- Sector de les escalfabraguetes rialleres, aquestes que són un altre 40% si fa no fa doncs encara són molt menys dignes que les putes no professionals que abans feia menció. No tinc qualificatius adients per les escalfabraguetes d'aquest sector, més quan sabeu de les febleses i fragilitats del gènere home en general i se n'aprofiten sense escrúpols.

3- Sector del 20% aproximadament de dones que amb dignitat saben ser qui són i cerquen lliurement allò que volen, sense recórrer a jocs bruts, ni comerciar amb els seus cossos ni cercar profit indigne d'una simple escalfabraguetes.

Malauradament el tercer sector és molt minoritari i allunya el veritable objectiu feminista d'alliberament de gènere.
Menció especial a les majors de 50 anys, aproximadament, en gran mesura viuen en situació de tal desesperació que desconeixen en absolut tot significat de la paraula escrúpols i arrasen amb formes disfressades i indignes cercar favors sexuals com si fossin senyores respectables i demostrant ser unes simples meuques acabades en quant no treuen el què volen,

Bé, no pretenc amb aquest bloc semblar ni pretendre ser provocatiu, només fer llum a tota aquesta negror, mentides i eufemismes que tapen tantes vergonyes no confessades.

Ah, us passo un reportatge prou interessant, de tot podem aprendre.

www.playgroundmag.net

B.



Espai
Spacer
Espai
   
  Escriu articles al teu bloc
Espai
 
 

Comentaris sobre aquest article

Espai Espai
 
Picture
albadaa

UFFFFFF

Date Saturday, June 21st 2014, 10:25 AM

Un altre "enteradillo" que es pensa que sap com som les dones i a més , gosa fer estadístiques.

Que atrevida que és la ignorància, Deu meu senyor.

Gràcies pels comentaris dels altres participans en aquest bloc.Donen una lliço d'educació , respecte i saber estar.

Spacer

Picture
Belcebu

Ja, ja, ja,jaaaa

Date Tuesday, June 17th 2014, 7:36 AM

Un altre que no ha entès res de res. Si precisament sou vosaltres qui feu de la paraula "puta" un insult, jo no pas, i descric el que millor o pitjor he pogut aprendre de molts anys de xats com aquest. Les putes són molt dignes, però hi ha maneres i maneres de prostituir-se no?. Reflexioneu si us plau. I cadascú i cadascuna és, evidentment molt lliure de fer-ho i no faltaria més.
Escalfar braguetes no necessàriament és tasca de putes, i ho trobo no censurable però sí molt més lleig i indigne de la persona que en gaudeix de fer-ho. M'explico?, ja veig que no.
No sóc masclista ni res semblant, precisament les dones feministes haurien de ser les primeres d'entendre, amb tots els matisos que vulguin, el que vull dir si realment defensen la dignitat i llibertats.
Opinar sobre la indignitat o no de certes persones no deixa de ser una opinió i jo no combrego amb bíblies com acostumeu a fer els sectaris de les vostres esglésies.
Anteross, doncs no sé xaval, tots tenim els nostres de prejudicis segurament però procuro ser objectiu amb allò que observo i no sóc jo qui insulta i menys qui demana a ningú rectificacions per pensar el que pensa.

I força al canut.

B.

Spacer

Picture
nen-

Un dimoni poc encertat

Date Tuesday, June 17th 2014, 7:03 AM

No m'ha agradat el teu escrit perquè únicament son putes les que canvien diners per sexe o ignomínia i al xat no crec que hi haja cap.
Viure una aparença falsa no és de putes:No canvien diners per sexe o ignomínia.
Escalfar la bragueta no és de putes:No canvien diners per sexe o ignomínia.

La paraula puta s'ha utilitzat massivament i això no m'agrada.
No es que vaja de feminista ni de res però tinc una filla i una dona i el belcebú ha abusat de la paraula puta.Els dimonis de veritat saben posar millor el dit a les nafres.Un dimoni poc experimentat em sembla a mi.
Deuria demanar disculpes o dir cabrons al vuitanta per cent d'hòmens del xat amb el cap ple de tresors femenins.

Spacer

Picture
AnteroSs

Belcebú!

Date Tuesday, June 17th 2014, 5:02 AM

Suposo que tantes coses que saps i no saps que Belcebú du accent tancat a la "u", almenys fonèticament...
Crec haver entès per on vas i en part podria estar-hi d'acord, però trobo massa agosarat de part teva que posis aquesta claredat de tantes dones al mateix sac.
No crec que tot sigui blancs i negres, parles de prejudicis i em sembla que qui més prejudicis demostra ets tu mateix. No sé si la teva voluntat és la d'insultar o no, tu sabràs millor que ningú, però entenc que moltes o algunes dones es puguin sentir insultades. I no entenc, sincerament, el motiu i finalitat del teu bloc.
Una cosa sí estic totalment d'acord amb tu, jo també odio les dobles morals, els personatges que s'amaguen en farses i dobles cares..., tu no ets un d'ells també???

Salut!

Spacer

Picture
Belcebu

Bé planet36

Date Tuesday, June 17th 2014, 4:28 AM

Veig que no està la intel·ligència en el fet de tenir segons quins títols..., hi ha de tot i en conec que valguem el dimoni...
Tens raó saps!, això opino també agradi o no, poseu el qualificatiu que cregueu dels homes que dius, no ho faré jo doncs no era el tema però potser algun dia el toqui i sortiran més ben escaldats sense ànims d'insultar ningú.
No, aquest comportament no és exclusiu de les dones, els homes el tenen assumit amb més naturalitat i sense amagar-se, ja no ve d'aquí.
No censuro ni parlo de bé ni mal, només descric i no per qüestions personals vers ningú.

B.

Spacer

Picture
Belcebu

Molt bona aquesta

Date Tuesday, June 17th 2014, 4:21 AM

Rectificar què? demanar disculpes per opinar?
Tu sí estàs legitimat?, coi oblidava qui eres... disculpa noi!
Saps què doncs que si hi ha quelcom que no puc suportar són les preteses superioritats morals i menys les hipocresies i dobles morals, t'has mirat darrerament al mirall, t'aniria bé una repassada i veuràs que cadascú fa el ridícul com vol i lliurement.
Dius que insulto?, llàstima de prejudicis i no haver entès gaire ni en el fons ni les formes. Hauries de posar les putes en un pedestal que és el que es mereixen, i ho saps!
On has vist que no respecto la llibertat de les dones?, no has entès, t'ho dic amb tots els respectes. Potser les teves maneres de "cavaller" creus que poden enredar ningú?
Va, madura, madura i no tiris de judicis preconcebuts.

B.

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Crec que has de rectificar

Date Tuesday, June 17th 2014, 2:53 AM

i demanar disculpes.

No només no estàs en absolut legitimat per dir que només el 20% de les dones d'aquest xat són persones dignes, és que estàs insultant al 80% d'una manera clarament masclista i intolerable.

Probablement tens alguna mala experiència amb les dones del xat que no t'han donat el que tu volies, però em sembla evident que tens l'obligació de respectar la seva llibertat plenament.

Insultar-les no només és traspassar una línea vermella sinó que és fer el ridícul. La pregunta és molt simple: si totes les que has desitjat se t'haguèssin obert de cames ja no serien putes o pitjors que les putes?

Vinga home, madura una mica!

Spacer

Picture
planet36

interessant reflexió

Date Monday, June 16th 2014, 7:28 PM

no puc parlar del que fan les dones del xat, però m'has fet plantejar com en diriem dels homes que es comporten com les putes. O és que aquest és un comportament exclusiu de les dones?

Spacer

Espai
 

Escriu el teu comentari per aquest article

Espai Espai
Espai
  Ho sentim, els usuaris no registrats no poden escriure comentaris | Registra't
   



Més articles

 

Vols llegir més articles escrits per Belcebu? Aquí son els últims articles.

 
Bullet PUTES A DOJO.
  Data 14/06/14 Icona 675 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet REFLEXIONS PELS MISERABLES
  Data 12/06/14 Icona 657 Data 2 comentari/s  
Spacer
Espai
Espai
Espai

Cerca al meu bloc

 


Donar un cop d'ull a tots els blocs
Espai
Spacer
Espai

Articles antics

Desembre

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 
 

Novembre

 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
Espai
Spacer

Referències

Col·labora!
Spacer
Contacta amb el suport / Avisa'ns d'abusos
Spacer
Posa'ns als favorits
Spacer
Política de privacitat, Termes d'ús & Legal
Spacer