Xat Catala
Entra Registra´t
     
 
La meva foto

Benvingut/da al meu bloc!

gordon ha escrit 20 articles i te 155 comentaris. L'últim article ha estat fet el 02/06/14

perfil de'n(na) gordon | àlbum de fotos de'n(na) gordon

   
Espai
Espai
   
 

Article del bloc de gordon

Espai
 

Demano l'expulsió del blocaire WY

Data dimarts 13/maig/2014 - 05:35 Icona 1250 Data 46

Hi ha coses que no es poden tolerar, entre elles blocs com l'últim publicat pel blocaire WY. Em consta que per molt menys no s'ha dubtat ni un moment a fer gent fora. Aquestes són les seves lamentables paraules:

"Feu una ullada al currículum d'aquesta dona que han mort a Leon. És clavadet al de molts altres polítics, funcionaris, empresaris, banquers, ... tots podríem fer una llista força llarga, oi?. Corrupcions i corrupteles, diner públic i butxaca privada, la política (poder) per satisfer l'ego.
La Justícia no dona l'abast, se li ha girat feina.
No sé pq l'han mort. Potser no sigui per cap "habilitat" de les seves, però està morta i no seré jo qui porti dol avui. Ho considero un dany lateral de la crisi, com els Desnonaments, l'Atur, les Retallades, la Pobresa Infantil o la Pobresa Energètica.
Aquesta gent de la llista ha de saber que ha jugat o està jugant amb foc, que tenim sequera i bufa la Tramuntana.

Un menys ... següent ...

No és lícit, potser és immoral o políticament incorrecte. No és el que penso però, avui, és el que sento."



Espai
Spacer
Espai
   
  Escriu articles al teu bloc
Espai
 
 

Comentaris sobre aquest article

Espai Espai
 
Picture
jazzman

gordon

Date Wednesday, May 14th 2014, 5:46 PM

et faré la rèplica.

No parlo de cap Ballesteros, sinó de Manuel Bustos, polític corrupte que molts ja portaven denunciant de feia temps, però res, la majoria votava igualment.

No sé què en penses de la justícia, però t'haig de dir que en molts països s'estan posant les mans al cap de com tenim instaurada la nostra. Que un polític corrupte ocupi càrrecs públics??

No defensis la justícia tal com és aquí, no ho mereix. Em temo que si no hi fem alguna cosa "extra" per canviar mancances, no hi haurà ningú allà dalt disposat/da a fer-ho. Com tantes vegades la història ens demostra, els autèntics canvis provenen de la resposta de la gent del carrer. Per cert: no he vist molts polítics responent a interessos reals de la població. Potser és per això que la gent se sent tan enganyada?

Dius que aquest home (WY) es pren la justícia pel seu compte: en cap moment diu ser l'autor del crim.. no sé de quina justícia parles ara. Simplement interpreto que està mostrant un estat emocional. És el seu bloc, manifesta així la seva ràbia, per mi més que justificada, tal com d'altres aquí també intenten explicar-te, però potser de la manera menys encertada, que per altra banda ja reconeix.

No incorre a cap delicte. Però si que hi veig un possible delicte en el que fas tu: la difamació i la calúmnia, equiparant-lo amb un criminal, amenaçant de denunciar-lo quan ja se t'ha dit mil cops que no hi ha motiu, i fins i tot amenaçant els altres que intenten fer-te entendre que amb un "apa, potser t'has passat una mica, tranquil home" n'hi havia prou.

No penso denunciar-te, doncs entenc que el teu discurs, igual que l'altre, es veu condicionat per un estat emocional, igual que l'altre, igual que molts.

Siguem sensats, home! No corren temps fàcils per ningú, sobretot pels de baix. Tots podem tenir els nostres moments per expressar d'una manera o d'una altra, amb més o menys encert.
No criminalitzem allà on no hi ha crim, sinó res més que una lamentable manca de control d'allò que s'ha dit.

Salut i jo per mi ja tanco.

Spacer

Picture
gordon

Jazman

Date Wednesday, May 14th 2014, 4:31 PM

A mi em consta que en Ballesteros està siguent jutjat, com molts altres pressumptes delinqüents (que també n'hi ha que no són polítics). La justicia la tenim per això. Ens agradi més o menys la sentència aplicada.

Però prendre's la justicia per un mateix, home, això és de temps passats i quelcom molt bàrbar. Això ho fan els talibans, o els indis que lapiden a les dones, els homes que maten a les dones quan aquestes els diuen de separar-se d'ells i un llarg etcètera...

Si veus una conducta reprobable denuncia. Si no t'agrada el color del partit que et governa vota. Si no t'agrada el món en el que vius intenta posar de la teva part per a millorar-lo, però mai emprant la violència.

Aquest és l'exemple que hem de donar als nostres fills? que les coses s'arreglen a trets?

De debó penseu el que heu escrit?

Spacer

Picture
jazzman

clic

Date Wednesday, May 14th 2014, 3:39 PM

això mateix penso jo.
L'escrit de WY és una mostra de ràbia.
Però més n'hauria de sortir! i no deixar que ens facin el que ens estan fent de fa tants anys.
El Bustos a Sabadell... la meitat de la família ocupant càrrecs, tothom veient que feia i desfeia el que li donava la gana cobrant un dineral el F d P. i els molt burros anem i el tornem a votar.
I ara, per fi, un cop seu a la banqueta dels acusats, segueix ocupant càrrecs i cobrant de diversos canals públics.
Mira.. mira.. mira, quina justícia que tenim i quina barra però de la grossa tenen tots aquests, eh? i tanta i tanta gent i famílies expropiades, sense llar i tirant-se literalment per la finestra pensant que la mort és la única justícia per a ells.

I si maten el Bustos, què, eh?
mira saps què? que no aniré a l'enterrament!

Spacer

Picture
clic

Carambes

Date Wednesday, May 14th 2014, 2:17 PM

Just llegint-vos m'ha vingut al cap la meva reacció després de veure el programa de diumenge de Salvados, Solos ante el poder. Des del poder "democràtic" es continua emprant l'estil mafiós, la prevaricació i la corrupció... i no passa res. Ens queixem i prou. Després a votar com borregus. En canvi si algú opina amb mala llet ens posem les mans al cap, curiosa manera de veure les coses. Si voleu que us digui el que vaig pensar en veure el programa que denunciava les males arts d'alguns polítics municipals de tot color...llegiu-me el llavis: QUE LES DEN!

Spacer

Picture
gordon

Dopoulus

Date Wednesday, May 14th 2014, 3:45 AM

Sí, responsabilitat penal. Però el que preocupa més és la manca de valors dels revolucionaris de pa sucat amb oli que corren per aquí al Xat; bàrbars en definitiva.

La hipocresia la deixo per aquests bàrbars, capaços de redactar un bloc en defensa dels drets dels animals, o dels sense sostre, o dels qui han perdut la feina, o de les retallades en sanitat i educació, i alhora se n'alegren de la mort d'una persona, nomès perquè, segons els seus distorsionats estàndars morals, creuen que era una mala persona.

Spacer

Picture
Dopoulus

Responsabilitat penal?

Date Wednesday, May 14th 2014, 12:38 AM

Un bloc com aquest d'en WY? Quin pais i quina gent més hipocrites!

Spacer

Picture
jazzman

home.. i si posem les coses al seu lloc?

Date Tuesday, May 13th 2014, 3:11 PM

si llegiu la última part...

"No és lícit, potser és immoral o políticament incorrecte. No és el que penso (ho haig de subratllar?) però, avui, és el que sento (a veure si pillem aquesta última part)"

Què passa, que a ningú li crida l'atenció aquesta última part?
Ningú ha tingut ganes d'agafar a un polític corrupte i escanyar-lo? el que escriu això diu que és el que sent... com ho he sentit jo tantes vegades i com deu haver sentit qui té la sensació que li prenen el pèl.. doncs hauria de ser més habitual en aquest país!

evidentment, aquesta persona que escriu això ni té ganes que mori ningú ni la tinc per violenta ni pretén fer una apologia a la violència.. simplement ha escollit aquesta notícia per expressar el malestar que li suscita tot aquest tema. I el comprenc. Igual que a la Krasis.

I d'aquí ningú se'n va, coi!

Només entenguem que moltes de les coses que llegim no han de ser preses literalment, faltaria més! sinó com una vàlvula perquè pugui sortir la ràbia, una emoció ben humana, que ens genera una situació de la que n'estem fins els ous.

Entenc que no hi ha manca de respecte: l'escriptor s'ha expressat contundentment, ha expressat una ràbia que li genera un tema, d'una manera poc afortunada (de la qual, entenc, es disculpa o se'n desprèn que al final es disculpa) i no crec que s'hagi de prendre d'una altra manera.

Salut

Spacer

Picture
Jole

Doncs jo estic d'acord amb el Persi

Date Tuesday, May 13th 2014, 2:44 PM

Sí, a ell i a mi ens separa una gran distància quant a l'ideologia política, però en aquest tema estic completament d'acord amb ell. Potser és perquè tots dos som llicenciats en Dret, encara que ell sí que exerceixi d'advocat i jo, en canvi, treballi de missatger.

Personalment, crec que, en efecte, no sabem encara del cert el mòbil de l'assassinat. Però ahir va sortir una informació que, en cas d'ésser certa, apuntaria cap a la venjança personal per acomiadament laboral.

És a dir, a aquestes assassines segurament no els importava gens que la política a la qual van executar ocupés molts càrrecs públics o cobrés sous desmesurats: presumptament van cometre l'execrable crim perquè una d'elles havia estat despatxada de la seva feina a la Diputació de Lleó.

Evidentment és duríssim en el context de crisi actual quedar-se sense feina. Però per això hi és la justícia, en aquest cas la jurisdicció social. Si consideres que el teu acomiadament ha estat injust, agafes aquesta senyora i, en comptes de clavar-li trets, la demandes judicialment.

I si, en canvi, saps perfectament en el teu fur intern que l'acomiadament ha estat totalment just, doncs haver-t'ho pensat millor abans d'haver tingut la conducta que va provocar l'esmentat acomiadament.

Spacer

Picture
Markus7

A alguna gent

Date Tuesday, May 13th 2014, 10:59 AM

Algú/ns faria/en un favor callant i mirant de no provocar als altres i posar més llenya al foc... se us està anant de les mans tot plegat... allà vosaltres :D

Alguns estan amb crispetes davant la pantalla mirant com us pegueu com si fos el cine

Spacer

Picture
gordon

Jo ne si si riuria massa

Date Tuesday, May 13th 2014, 10:41 AM

Perquè sembla ser que la cosa cada cop és posa més seria, aquests són els comentaris del Ministre de l'Interior, de Rosa Diez i d'en Duran Lleida.

Si fos en Bestrán em treuria de sobre desde ja mateix alguns d'aquests indestijables als que fan referència els nostres representants públics.

Perquè no ho oblidem, el responsable final de que alguns comentaris encara en relació a l'assesinat seguexin aquí són d'en Bertran.

I tal com he dit la Guardia Civil, en concret Delictes Telemàtics, ja té l'adreça del Xat.cat on es poden llegir comentaris certament punibles.

Alguns potser descobrireu, molt al vostre pesar, que no es pot dir tot el que es vulgui i fer com si res.




---- public a El Periodico ----

El Ministerio del Interior ha abierto una investigación para determinar si ciertos mensajes publicados en las redes sociales contra la presidenta de la Diputación de León, Isabel Carrasco, tras su asesinato a tiros, son constitutivos de delito. El ministro Jorge Fernández Díaz ha calificado de "bochornosas" y "actos de apología del delito y el odio" algunas de las frases publicadas.

"Hay que limpiar las redes de indeseables", ha señalado el ministro del Interior, tras presidir en Valdemoro (Madrid) el acto del 170º aniversario de la fundación de la Guardia Civil. Fernández Díaz ha hecho un llamamiento a la reflexión y ha pedido "poner en valor la actuación de los políticos" ya que, según ha dicho, "fuera de la democracia solo hay anarquía".

Precisamente, la concejala del PSOE de Vilagarcía de Arousa (Pontevedra) Susana Camiño ha dimitido este martes tras haber escrito en su muro de Facebook: "No quiero comentar pero quien siembra vientos recoge tempestades".

Contra la impunidad

La portavoz de UPD, Rosa Díez, ha abogado por regular el uso ofensivo de las redes sociales con el fin de que no puedan servir para "cubrir de impunidad" a los "cobardes" y a la "gentuza".

También se ha pronunciado al respecto el portavoz de CiU en el Congreso, Josep Antoni Duran i Lleida, al señalar que el Código Penal ya permite perseguir insultos o amenazas vertidos en redes sociales, por lo que no ve necesaria una nueva regulación. "Ya existen instrumentos para perseguir este tipo de comentarios. El Código Penal da mucho de sí", ha apuntado.

Spacer

Picture
AnteroSs

WY...

Date Tuesday, May 13th 2014, 10:18 AM

Hahahaaa, no pateixis noi, deia que seria la bomba, no que haguessim de passar bomba plegats... :)
Les mariconades pels qui li agradin, cap problema, tampoc jo tinc segons quines tendències molt respectables...

Ah i que em disculpi Krasis per si de cas...

Spacer

Picture
gordon

Aneu fent

Date Tuesday, May 13th 2014, 10:07 AM

Ho acaba de publicar El Mundo: "Interior investigará si hay delito en algunos mensajes en Internet"

Spacer

Picture
WY

Anteros company

Date Tuesday, May 13th 2014, 9:53 AM

s'agraeix el detall però no cal. Està clar que tenim un concepte diferent de passar-ho "bomba".

Spacer

Picture
merxba

Gràcies troll....

Date Tuesday, May 13th 2014, 9:50 AM

A la propera escriu bé el meu nom!
És ben cert, el teu nivell es de cota zero!
Ja t'ha contestat el "Grupo de Delitos Informaticos"????
Veus que et passa quan t'oblides de la píndola blava???
Aquest cap de setmana passaré pel teu poble, quan passi per davant de casa teva ja em taparé el nas!!!!

Spacer

Picture
Chemtrail

El troll, part segona

Date Tuesday, May 13th 2014, 9:48 AM

El trol encara esbufega
Amb rabia que crema sa pell
però totes les troles que inventa
és obvi que només les creu ell.

Spacer

Picture
gordon

merxa

Date Tuesday, May 13th 2014, 9:40 AM

No insisteixis més, que pel que veig aquí l'únic troll és en Chemtrail i per molt que t'hi esforcis no arribaras al seu nivell.

Et dic el mateix que al teu referent trollesc: no et molestis en esciure, que no penso ni llegir-te, ni encara menys contestar-te.

Spacer

Picture
Chemtrail

El troll

Date Tuesday, May 13th 2014, 9:39 AM

El trol està rabiut
El trol se sap vençut
El pobre hi posava ganes,
i així i tot, ha perdut.

Spacer

Picture
merxba

Hahahahahahah

Date Tuesday, May 13th 2014, 9:32 AM

Hahahahah
Que més voldries troll!!!
M'estàs amenaçant?????
Doncs va... comença per treure aquests correus inexistents!!!
Encara em pagaràs unes bones vacances!!!!
Tinc ganes de saber que expliques!
Serà agradable per tu que algú faci públic el teu nom real?????
Estaré encantada de marxar amb la resta de companys!
;P

Spacer

Picture
gordon

Chemtrail

Date Tuesday, May 13th 2014, 9:31 AM

Més aviat a la teva, que de tant en tant et llegeix però et troba tant "cansino" que prefereix tornar sota la meva taula a gaudir d'altres activitats. XD

Xaval, ni et prenguis la molestia en tornar a esciure, que ni et penso llegir, i encara menys contestar.

Spacer

Picture
Chemtrail

Gordo

Date Tuesday, May 13th 2014, 9:26 AM

On dius "altres lectors" vols dir "ta mare"?

Spacer

Picture
gordon

merxa

Date Tuesday, May 13th 2014, 9:22 AM

Si vols comentar alguna cosa, jo i altres lectors, t'agrairem que tingui una mínima relació amb el bloc que ens ocupa; i a ser possible que els teus arguments no es limitin a l'atac personal com acostumes a fer.

Si no saps dialogar o debatre és millor que estiguis callada i aprenguis una mica llegint a persones con en Persi o d'altres referents del Xat. Ho dic perquè jo també hi se entrar en aquest joc dels atacs personals, i et ben asseguro que no serà gens agradable per tu.

De passada t'agrairia que t'abstinguessis de deixar segons quins comentaris al meu perfil. En el seu moment vaig preferir callar, però ara no em puc estar de dir-ho. Tampoc no em contactis ni m'escriquis correus, et repeteixo que no compleixes el meu perfil, no insisteieix, d'acord?

Spacer

Picture
AnteroSs

D'acord amb WY...

Date Tuesday, May 13th 2014, 9:13 AM

..., si foten fora a Krasis jo també vull marxar de la maneta amb ella, seria la bomba..., una maneta per tu i l'altra per mi.
Si ens hi anem afegint potser podríem fer una nova cadena humana, arribaríem fins a Lleó i més enllà em sembla...

De la resta millor no entrar-hi, quan es barreja opinió i llibertat d'expressió amb suposats delictes...
És ben curiós que les amenaces sempre van en el mateix sentit i partint del mateix punt, del mateix gos amb diferents collarets...

Spacer

Picture
merxba

(...)

Date Tuesday, May 13th 2014, 8:29 AM

En el grup més desagradable dels trolls estan els que són sexistes, masclistes, classistes, feixistes....
Vaja.... Els que feu més fàstic!
Va troll!!! Que ja ens coneixem d'altres nicks!!!!
Per això saps que no compleixo el teu perfil?
O bé perquè saps que algunes no ens fan por les amenaces de trolls com tu?
Va sí!!!!!
Que parli el "Grupo de Delitos Informaticos", així no tornarem a llegir-te mai més!!!!!
Com tu mateix dius.....
"Per mi pots seguir, au va, valent. ;-)"

Spacer

Picture
Chemtrail

Gordo

Date Tuesday, May 13th 2014, 8:27 AM

Gràcies! Sempre està bé saber que estàs fent el ridícul davant d'una audiència molt més gran que la d'aquest xat.

Spacer

Picture
gordon

Chemtrail

Date Tuesday, May 13th 2014, 8:21 AM

A veure si t'atreveixes amb aquests comentaris devant del personal del Grupo de Delitos Informaticos. Ja fa una bona estona que han rebut l'enllaç tant del bloc d'en WY com del meu.

Per mi pots seguir, au va, valent. ;-)

Spacer

Picture
Krasis

ah gent,

Date Tuesday, May 13th 2014, 8:20 AM

crec que el gordon és l'etern Esparta... si no l'és, que ho dubtaria molt, n'és un germà bessó xD

Spacer

Picture
Chemtrail

Eh

Date Tuesday, May 13th 2014, 8:16 AM

Eh va, una mica de respecte pel Gordo i la fiambre de merda, siusplau.

Spacer

Picture
gordon

merxba

Date Tuesday, May 13th 2014, 8:12 AM

El que jo demani en el perfil com a parella, amant o amiga és cosa meva. Tinc els meus gustos i si t'agraden bé, i sinò també. Obviament tu no compleixes el perfil que demano, però estic convençut que trobaras a algú que estarà encantant d'estar al teu costat. No desesperis.

Sigui com sigui no veig quina relació hi ha entre els meus gustos personals (totalment legals) i la justificació de l'assesinat d'una persona que en fan alguns.

Spacer

Picture
Krasis

estic d'acord

Date Tuesday, May 13th 2014, 8:11 AM

en que no em fot gens de pena la seva mort. I sí, concretaré la meva opinió les vegades que doni la real gana i quan em doni la gana, només faltaria, tot i així continuo dient que si es fa fora el WY que m'expulsin a mi. Evidentment que no podem matar per pensar que algú ens cau malament, només faltaria. Però a tu no t'he de demanar comptes de res pel que hagi dit i encara que opini una mica diferent d'algú si el vull defensar el defenso, només faltaria.

Spacer

Picture
Krasis

un vídeo

Date Tuesday, May 13th 2014, 8:07 AM

informatiu de les feines que tenia i la seva localització entre d'altres coses:

http://goo.gl/we8m7H

Spacer

Picture
merxba

Gordon...

Date Tuesday, May 13th 2014, 8:07 AM

Gordon, tu demanes l'expulsió d'una persona pel que diu en un post.
Però tu et consideres amb tota la llibertat de dir al teu perfil que busques un "rollete" que sigui...
"Jove, simpàtica i de bon veure. Que sàpiga vestir bé. Culta i d'un bon nivell social.
Abstenir-vos dones a l'atur, funcionaries o sindicalistes. Si tens sobrepes o no saps vestir-te ni maquillar-te ni et molestis en escriure'm. Si ets la dona que busco t'asseguro que en mi trobaras algú a la teva alçada."
Segur que estaràs a l'alçada?
Amb la teva hipocresia quan escrius al bloc ja has demostrat que NO!
Tu vols tota la llibertat per tu, però No pels altres.
Això com es diu Gordon/Troll????

Spacer

Picture
gordon

Krasis

Date Tuesday, May 13th 2014, 8:05 AM

En que quedem? ho dic perquè en el teu primer comentari ha començar amb aquesta frase "doncs trobo que ha estat sincer i ben clar el WY i jo penso lo mateix".

Si ara vols rectificar doncs la teva rectificació serà benvinguda. Sobre lo que la dona assasinda s'havia pujat el sou en plena ciri i que ocupaba un nombre determinat de càrrecs, cosa totalment cert, impliqui ser mala persona, doncs això ja és una opinió teva. I que jo sàpiga no podem anar matant persones en base a si opinem si son bones o males persones oi? per això està la justicia.

No se nena, aclara't una mica, d'acord?

Spacer

Picture
WY

wow!!

Date Tuesday, May 13th 2014, 8:00 AM

Si ha de ser de la maneta de la Krisis no cal que em foteu fora ... surto voluntàriament. On he de signar??

Spacer

Picture
gordon

Chemtrail

Date Tuesday, May 13th 2014, 7:59 AM

Vigila amb el que destiges, que encara s'et girarà en contra teva. Qui sap, potser ara mateix el càncer t'està rossegant per dins i ni tant sols n'ets conscient xaval. xD xD xD

Spacer

Picture
Krasis

estàs molt avorrit gordon

Date Tuesday, May 13th 2014, 7:58 AM

crec que he deixat clar que no justifico la seva mort, lo que hagués volgut és que pagués amb la presó tots els diners públics que va malversar i si va cometre més il·legalitats doncs també.
Ah, i continues sense citar-me correctament, jo he dit: "acumular càrrecs i cobrar sous desmesurats". Lo de desmesurats t'ho has saltat i crec que és important tenir-ho en compte. Citant textualment de la notícia: "L'any 2011, en plena crisi i amb els treballadors públics patint retallades salarials, es va augmentar el salari un 13% gràcies als vots del PP i el PSOE"

Sí, opino que és mala persona perquè em sembla que malversar diners públics és de mala persona, i apujar-se el sou en plena crisi també, ves. Ei, una opinió eh. I dubto molt, dic dubto eh, no asseguro, que pogués executar correctament tots els càrrecs que tenia.

Spacer

Picture
Krasis

xD

Date Tuesday, May 13th 2014, 7:43 AM

que se'm fagi fora, m'és igual. Tornaré a entrar amb un altre nick, com fa la majoria que se'ls expulsa ;)

Spacer

Picture
gordon

Krasis

Date Tuesday, May 13th 2014, 7:26 AM

He posat en la teva boca les paraules que has escrit, a saber: que aquesta persona és una mala persona i que ocupa molts càrrecs.

Ara afageixo que també has dit que penses el mateix que en WY, i com el pensa que "Un menys ... següent ... ", entre d'altres coses, doncs també vull demanar que s'et fora del Xat.cat. Així podreu marxar els dos agafadets de la maneta.

Spacer

Picture
nen-

pensar és lliure.D'acord amb krasis

Date Tuesday, May 13th 2014, 7:11 AM

inclús desitjar la mort o dir-li miserable a un miserable.No dic que siga el cas.Quí no ha expressat el desig de la mort de Hitler o d'un violador?
Una cosa és la consciència de cadascú que és lliure i l'altra dur-la a la pràctica.
El wy ,que jo sàpiga , no ha fet mal a ningú i, no entenent de lleis, trobe que està traient-se de context.
Si contàrem la gentola que circula amb un somriure encisador!!
Encara que no m'ha agradat la forma ''d'un menys'' no crec que haja de rectificar res.

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Krasis

Date Tuesday, May 13th 2014, 7:10 AM

Abans d'ahir no sabíem qui era aquesta persona. Ara ens creiem el que ens volem creure perquè era del PP i nosaltres no ho som. No hauríem d'esperar a que s'aclarís una mica tot plegat? A mi se'm fa molt difícil d'opinar de fets i persones que tot just es van conéixer ahir.

Per exemple, al programa del Cuní ahir primer es va dir que l'Isabel Carrasco va ser assassinada amb l'arma del marit de l'assassina que és veu que es comissari de policia. I es va començar a blasmar el comissari per deixar les armes a l'abast de la seva família. I de nit ja es deia que això no era així: que la pistola que s'ha fet servir no pertannia al comissari perquè es veu que aquest senyor sempre guarda la pistola a comissaria i mai no surten d'allà.

No sé, jo penso que hauríem de ser més prudents.

I continuo pensant que dir: una menys és traspassar una línea vermella fins i tot a nivell jurídic.

Spacer

Picture
Krasis

ah

Date Tuesday, May 13th 2014, 7:10 AM

i una cosa més gordon. Et demanaria que per educació no posis en boca meva paraules que jo no he dit. És molt cutre aquesta tàctica, gràcies per endavant.

Spacer

Picture
Krasis

.

Date Tuesday, May 13th 2014, 7:08 AM

no m'ho faré mirar perquè no ho dic perquè em caigui malament i no justifico la seva mort (dic que no em fa pena) De fet hagués preferit que acabés a la presó per lo que sí havia fet malament, tot i que malauradament això no hagués passat. Ara, no pots obligar a que la gent senti pena per la seva mort.

De veritat t'has llegit la notícia que he penjat? Ho dubto. Allí no només posa tots els càrrecs que tenia sinó que detalla que s'havia gastat: "desenes de milers d'euros públics a redecorar el seu despatx oficial" entre d'altres coses...

Spacer

Picture
Chemtrail

Gordon

Date Tuesday, May 13th 2014, 7:07 AM

Hi ha coses que sí que són lamentables, no com la desaparició d'un individu nociu i menyspreable que, si ha mort, ha estat 10 anys massa tard. Fes-te fotre, i espero que el dia que un metge et diagnostiqui un càncer ens ho comuniquis a tots, per tal de poder-ho celebrar com cal.

Spacer

Picture
gordon

Krasis

Date Tuesday, May 13th 2014, 6:54 AM

I per què creus que era una mala persona? per acumular càrrecs,? Si és el cas, a partir de quants càrrecs hem de considerar que algú és mala persona?

Justificar l'assesinat d'algú nomès perquè ens cau malament, com és el teu cas, o perquè considerem que ocupa massa càrrecs, com també es el teu cas, per molt que diguis que no en desitges la seva mort, és caure molt, però que molt baix. Fes-t'ho mirar, de debó.

Spacer

Picture
gordon

Persi

Date Tuesday, May 13th 2014, 6:43 AM

No estic demanant pas que no tingui dret a expressar el que pensa i sent. És ben lliure de fer-ho. El que sí que demano és que no s'el permeti fer-ho aquí, que és una cosa ben diferent a atacar la llibertat d'expressió.

Si vol rectificar que rectifiqui, però faci el que faci penso que en Bertran hauria d'esborrar el seu bloc , el qual, com a mínim, és ofensiu per a tots els que considerem que la justicia està per evitar que les persones ens prenguem la justícia per la seva má.

I que qui ho fa - agafar-se la justicia pel seu compte -, justifica i fins i tot convida a fer-ho amb expressións com "...un menys...següent...", ha d'esser assenyalat i portat a la justícia. O com a mínim expulsat d'aquest espai.

Spacer

Picture
Krasis

doncs trobo

Date Tuesday, May 13th 2014, 6:30 AM

que ha estat sincer i ben clar el WY i jo penso lo mateix, si se'l fa fora a ell demano que també se m'expulsi a mi. Però penso que no se l'hauria de fer fora per opinar el que ha opinat, ell mateix diu que sap que no és lícit però és el que sent. Cal ser hipòcrites? Em sembla a mi que no.

Aquesta persona que s'ha mor no era una bona persona i mira, jo tampoc sento pena per ella. Una cosa és que desitgés que es morís, que no, i l'altra que certes circumstàncies hagin acabat així. Hi ha persones com ella que no els fa vergonya d'acumular càrrecs i cobrar sous desmesurats que ni tan sols necessiten per viure i en canvi altres persones han estat privades d'ajudes i medicaments cosa que els ha causat la mort. Unes morts que no sortiran a les notícies ni pararan campanyes però que per mi es mereixen tot el meu respecte, no com aquesta senyora.

Us poso un enllaç on explica la quantitat de càrrecs que tenia la Isabel Carrasco i el que cobrava: http://dom.cat/bmc

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Crec que ens equivoquem.

Date Tuesday, May 13th 2014, 6:22 AM

1. En primer lloc crec que el bloc de WY és molt desafortunat i fins i tot podria ser constitutiu de responsabilitat penal quan parla "d'una menys".

2. Crec que se li ha donar la possibilitat de que rectifiqui ja que tothom té dret a equivocar-se.

3. Opino que hem de ser el més generosos possible pel que fa a la llibertat d'expressió de tots i que no és sa que anem a la caça de qui s'equivoca per a que l'expulsin sinó contradir dialècticament els seus arguments.

4. Per defensar aquesta posició Déu n'hi do de les hòsties que he rebut d'uns i altres, però ja dec ser massa gran per canviar jo.

Spacer

Espai
 

Escriu el teu comentari per aquest article

Espai Espai
Espai
  Ho sentim, els usuaris no registrats no poden escriure comentaris | Registra't
   



Més articles

 

Vols llegir més articles escrits per gordon? Aquí son els últims articles.

 
Bullet Una història de reconstrucció
  Data 02/06/14 Icona 1508 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet Can Vives i la cafetaria
  Data 01/06/14 Icona 919 Data 11 comentari/s  
Spacer
Bullet Pau Guerra = Ruben Molina
  Data 30/05/14 Icona 1501 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet Ens podem permetre feixistes
  Data 30/05/14 Icona 886 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet Ens podem permetre el
  Data 30/05/14 Icona 846 Data 11 comentari/s  
Spacer
Bullet Les absurdes demandes
  Data 29/05/14 Icona 891 Data 13 comentari/s  
Spacer
Bullet Els okupes de Can Vies
  Data 29/05/14 Icona 863 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet Can Vies ha caigut.
  Data 28/05/14 Icona 911 Data 12 comentari/s  
Spacer
Bullet Interpretació resultats
  Data 26/05/14 Icona 854 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet Amics Tomàs
  Data 25/05/14 Icona 1302 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet ERC, CiU, PPC = IMPRESENTABLES
  Data 23/05/14 Icona 902 Data 8 comentari/s  
Spacer
Bullet Aclaració a Vilmaaa
  Data 21/05/14 Icona 897 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet Més perles sobre el
  Data 20/05/14 Icona 1085 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet Dir una cosa i fer la
  Data 20/05/14 Icona 834 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet Jordi Ausàs i la seva
  Data 19/05/14 Icona 1023 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet Tocant el cel...
  Data 16/05/14 Icona 902 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet Proposta de canvis en
  Data 15/05/14 Icona 982 Data 14 comentari/s  
Spacer
Bullet Conmutada la pena de
  Data 15/05/14 Icona 1431 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet Informació facilitada
  Data 14/05/14 Icona 979 Data 6 comentari/s  
Spacer
Espai
Espai
Espai

Cerca al meu bloc

 


Donar un cop d'ull a tots els blocs
Espai
Spacer
Espai

Articles antics

Desembre

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 
 

Novembre

 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
Espai
Spacer

Referències

Col·labora!
Spacer
Contacta amb el suport / Avisa'ns d'abusos
Spacer
Posa'ns als favorits
Spacer
Política de privacitat, Termes d'ús & Legal
Spacer