Xat Catala
Entra Registra´t
     
 
La meva foto

Benvingut/da al meu bloc!

bertran ha escrit 262 articles i te 2156 comentaris. L'últim article ha estat fet el 28/02/17

perfil de'n(na) bertran | àlbum de fotos de'n(na) bertran

   
Espai
Espai
   
 

Article del bloc de bertran

Espai
 

Treiem l'Esparta si o no?

Data dijous 5/desembre/2013 - 03:03 Icona 2401 Data 25

Qui el vulgui aquí que voti i qui no el vulgui també, poseu el comentari aquí dient el vostre vot i opinió. Només compten els vots que estan aquí com a comentari de perfils reals, si trobo algun perfil sospitós de ser doble nick o que utilitza tècniques per amagar qui és, òbviament el seu vot no comptarà.

Tot el que sabeu d'ell ho heu vist als blocs, però hi ha quelcom que heu de saber el que ha fet últimament al seu bloc personal: www.xatencatala.blogspodt.com.es



Espai
Spacer
Espai
   
  Escriu articles al teu bloc
Espai
 
 

Comentaris sobre aquest article

Espai Espai
 
Picture
zinc

el meu vot tarder

Date Saturday, December 7th 2013, 8:51 PM

El meu vot és No,que digui el que vulgui,com deia un professor meu "jo ús corretgiré un exàmen,pero el vostre jutge serà la vida.

una abraçada
Dolors.

Pdta.és tindrien d´evitar niks falsos .

Spacer

Picture
Askata

.

Date Saturday, December 7th 2013, 5:45 PM

Primer: gràcies Bertran per demanar-nos la nostra opinió. Malgrat la web sigui teva i tu tinguis l'última paraula, trobo molt bé la iniciativa d'escoltar les opinions de qui l'havíem llegit (jo per exemple, el llegia des de fa 11 mesos.

Estic d'acord amb la llibertat d'expressió i l'enriquiment d'idees i no estic d'acord amb el que feia l'Esparta/Trovadora, perquè era com un atac sistemètic, mirant-nos a tots plegata per sobre l'hombro.

Per mi no es mereix ser aquí i penso que no n'hi ha prou en no llegir-lo o passar dels seus articles: aquest és un dels mals dels nostres dies, el de passar de les coses en comptes de ser més crítics o bé ser més valents i dir el que realment pensem (assertivament). A la llarga, si ho fessim en tots els àmbits de la nostra vida, en aniria més bé a tots.

Altre tema és el tècnic, ja que sempre pot tornar a entrar amb un altre nick, imagino.

En quan a la web que has posat, Bertran, per la forma d'escriure diria que no és de l'Esparta.

Spacer

Picture
ocre

mmm

Date Friday, December 6th 2013, 1:58 PM

En el seu moment vaig expressar la meva opinió als blocs de l'esparta i també el vaig denunciar.

No acceptaré mai la misoginia, xenofòbia o la intolerància en cap de les seves formes.
A mi no em cal donar-hi massa voltes.

I sincerament em cansa tanta invocació a la llibertat d'expressió, al relativisme i d'altres discursos conciliadors i comprensius que no fan més que alimentar i justificar l'actitud dels provocadors.

Spacer

Picture
TomasM-Porta

El títol sencer del comentari

Date Friday, December 6th 2013, 5:37 AM

és: reflexió interna, tot agraint l'amistat del Bert.

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Reflexio interna, agraint l'amistat

Date Friday, December 6th 2013, 5:35 AM

Reconec que el bloc de l'Esparta és desagradable. Tinc la sensació que és injust que em toqui el rebre, ja que, a més, vaig rebre per defensar-lo. Però penso que si ara em retractès del que he dit hauria de donar la raó als que m'acusen de tenir una idea de la llibertat superficial i postissa. No dic que no la tingui: tots aquests grans conceptes volen de vides senceres per assolir-los una mica i és molt més fàcil dir-se liberal que ser-ho. En tot cas crec que he de continuar intentant-ho malgrat tots els malgrats.

Spacer

Picture
jazzman

quin embolic

Date Thursday, December 5th 2013, 6:05 PM

Segons el bloc, sembla que no seria l'Esparta, sinó el casatbusc.

Del bloc.. buf, em sembla una passada. No em sembla l'obra d'una persona gaire centrada. En fi.. només és una opinió però a primer cop d'ull agraeixo que una persona que és capaç de fer una cosa així sigui fora d'aquest entorn que, amb els anys, he après a estimar.

Sóc més de la posició del campbell. Al final, allò que no t'interessa ho deixes de llegir i aquesta persona es troba sola. En canvi, penso que els provocadors cerquen precisament això: que es munti un bon enrenou. Finalment ho aconsegueixen.

De tota manera llenço alguna idea més i em mullaré una mica:
Si és realment el Casatbusc, en el seu moment em vaig posicionar arrel d'uns atacs públics amb persecució d'aquest individu cap a una persona del xat, doncs considero que és cercar l'escarni i la burla gratuïta amb la intenció de fer mal i de forma com ja he dit pública. Això és força proper a una mena d'assetjament virtual i podria ser considerat (si filem una mica prim) delicte i tot, tenint en compte que s'està constantment fent al·lusió a algú concret de forma perseverant i amb interès de fer mal.

De l'Esparta no en sé gran cosa, a part de veure'l provocador i de posicionaments radicals que no casen gens amb la meva opinió.

Com que entenc que són persones diferents, opino segons unes idees generals:
- si es tracta d'alguna persona que la gent n'està farta de les seves opinions per un contingut determinat, objectivament destinat a plasmar una opinió determinada, dic que millor ignorar-lo.
- si es tracta d'algú que fa atacs personals, com ja he mencionat abans, no trobo constructiu que hi sigui.

Ho he pensat així una mica ràpid, però espero que pugui aportar alguna cosa al debat.

Salut!

Spacer

Picture
Yazoo

.cat

Date Thursday, December 5th 2013, 5:14 PM

Si .

Spacer

Picture
marilis

NO

Date Thursday, December 5th 2013, 4:47 PM

I espero , tant si és dintre o fora, entengui que les seves idees poden ser ben acollides o discutides però les seves males maneres son rebutjades.

Spacer

Picture
joki

preguntes

Date Thursday, December 5th 2013, 3:19 PM

1. Perquè si abans es va expulsar, i tots sabem que és la mateixa persona no s'expulsa automàticament ara?
2. Cada cop que registri un nick nou, s'haurà de tornar a votar?
3. No hi ha cap manera de blocar els posts dels blogs de les persones qu no vols llegir?
4. Perquè hi ha tan de relativisme?
Hi ha coses que són blanc o negre, i no són discutibles, la misogínia, la xenofòbia, el racisme, són el què són i no són defensables amb l'argument de la llibertat d'expressió.
5. A partir d'ara podrem insultar i ofendre col.lectius tan com vulguem sense por de ser expulsats del xat?

Per cert, jo voto que es faci fora que insulti de forma sistèmica a col.lectius, i per tan voto que es faci fora aquest individu, i no entenc que hi hagi tants estupendos relativistes en aquest xat. Si no hi ha una mica d'ordre, es dóna el missatge que això és xauxa, i això acabarà fatal com diu el _pep_

Spacer

Picture
campbell

No ho sé...

Date Thursday, December 5th 2013, 2:48 PM

perquè no sé que ha dit o ha deixat de dir. En vaig llegir algun bloc al principi, però com que no m'interessaven i no hi estava d'acord, vaig deixar de fer-ho. No costa tant, em sembla.
Per altra banda, no crec que sigui una qüestió de democràcia. En aquest xat hi ha (suposo) alguna mena d'estatuts i/o normes, que l'administrador ha d'aplicar, independentment del que diguin les votacions dels usuaris. I si aquestes normes no es volen o no es poden aplicar, es canvien i s'adapten. Si les votacions et poden ajudar a prendre la decisió més encertada perfecte, però cada cosa a qui li correspon. En el fons, la joguina és teva, nosaltres només hi juguem de tant en tant
Apali, ja he dit la meva :P

Spacer

Picture
Markus7

un altre punt de vista...

Date Thursday, December 5th 2013, 12:01 PM

una cosa es tenir llibertat i l'altra molt diferent es fer-ho volent-se fer notar mes que els altres... cosa que veig que aqui n'hi ha uns quants que utlitzen la paraula llibertat per fer-se notar mes que els altres...

ahi lo dejo... deixeu-vos manipular per la paraula llibertat per aquests i no tindreu ni opinio propia...

Spacer

Picture
_pep_

opcions que tenim

Date Thursday, December 5th 2013, 10:31 AM

llibertat d'expressió total
combertim el xatcat en una sucursal de vilaweb, on tot la disbauxa regna i cualsevol malnascut ens insulta només quan diem hola

parlem amb respecte
expressem opinions de tota mena però amb respecte entre tots

ja sabreu a qui he BOTAT...

Spacer

Picture
Cabrero

És el que té un nick com

Date Thursday, December 5th 2013, 8:00 AM

Cabrero, que es presta a molts jocs de paraules, com Montoya.

Spacer

Picture
esquifida

NO

Date Thursday, December 5th 2013, 7:17 AM

Voto per la llibertad d'expressió al xat cat i a qualsevol altre lloc; potser si no li donem importància a les paraules de la gent que no pensa com nosaltres o a la que, nomes vol esbalotar l'ambient fent coses per cridar l'atenció ens anirà millor......penso que els agitadors de tota mena, si no tenen parròquia que els escolti (en aquest càs, llegeigi) es cansen i se'n van a un altre lloc. En fi, que cada un faci el que vullgui.

Spacer

Picture
Gerard43

Respecte a les persones.

Date Thursday, December 5th 2013, 5:59 AM

Desconec totalment el cas, per el que no seria de justicia donar una opinió cap a una banda o un altre. El que si que s'ha de tenir clar, és que la llibertat d'expresió s'acava quan hi ha una falta de respecte clara cap a qualsevol membre d'una comunitat, sigui pels motius que sigui. El respecte a les persones per sobre de tot, independentment de si ens agrada o no com escriu,com s'expresa o si la seva opinió o postura és del tot antagónica a la nostra. Sota el meu punt de vista, l'administrador hauria de vetllar de forma eficaç per la llibertat d'expressió respectuosa amb els altres membres, i és el que penso, tots voldriem trobar en els comentaris dels blogs i per suposat, al xat.

Salut. Gerard.

Spacer

Picture
txeic-tgn

...

Date Thursday, December 5th 2013, 5:45 AM

se'l veu molt excitat amb les cabres i els cabrons al seu blog...

Esparta, Vicen, Trovadora, UGTroba... ufff... transvestisme al poder !

Spacer

Picture
txeic-tgn

...

Date Thursday, December 5th 2013, 5:37 AM

és d'una incoherència supina: sempre diu que l'insulten.

Al seu blog particular: fatxas, fatxa de pacotilla, llepaculs, tonto, etc... qué són ?... no són insults?

(Amb lo de "fatxas" deu voler dir feixistes i si ens titlla de feixistes primer que es posi davant del miralll i en trobarà un... a més de feixista, idiota -que no és un insult és una constatació de fets-)

Feu el que vulgueu però com a nick UGTroba no es pot acceptar... com ja vaig dir l'altre dia: igual que tampoc hauriem d'acceptar qulsevol nick com CIUroba, ERCroba, PSCroba...

La roba al cove...i la imaginació al poder: quan veiem un misògin o un destraler pel xat no cal fer cap comentari... non comment !

Spacer

Picture
Cabrero

Ni l'expulsem

Date Thursday, December 5th 2013, 5:14 AM

ni que ell ens expulsi a nosaltres. Reciprocitat.

Spacer

Picture
anteros

Date Thursday, December 5th 2013, 5:08 AM

Sí!
No és pluralitat el que ha aportat, s'han de distingir les coses, i costa decidir una qüestió com aquesta estant d'acord amb la visió del Persi de defensar per sobre de tot la llibertat, però provocar amb l'insult i el menyspreu als altres constantment no és llibertat i tractar de feixista i nazi qui precisament hem estat antifeixistes i víctimes del feixisme és del tot inacceptable. Es poden defensar totes les idees però amb respecte i ell mai l'ha tingut tot i màscares diverses i fineses. Que se li ha faltat a ell al respecte i menyspreat també, i tant i jo he respost els seus insults en el llenguatge que millor coneix i si sóc culpable de res doncs ho sóc i no me n'amago.
Sempre he estat i estic contra les intoleràncies i només sóc intolerant amb els intolerants. M'encantaria que qui hi ha al darrere d'aquests personatges hi sigui i s'expressi amb llibertat com crec tothom fa però intolerants malalts o obsessionats en la provocació i el mal rotllo constant penso que no han de ser-hi.
Sí, el vull fora!

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Per cert,

Date Thursday, December 5th 2013, 4:50 AM

trobo molt assenyat això que fas de que es voti l'expulsió d'un membre del xat. No tens cap obligació de fer-ho així i per això crec que t'honora.

Gràcies Bert.

Spacer

Picture
TomasM-Porta

NO

Date Thursday, December 5th 2013, 4:48 AM

Això ha de ser un espai de llibertat i justament per això és important que ell també hi sigui. Que s'expressi a vegades amb animus provocandi no el fa pitjor o millor que els altres, que sovint, des d'altres posicions polítiques també ho fan. El debat ens enriqueix i l'únic límit ha de ser l'agressivitat sortida de rosca i l'atac personal sense disculpes posteriors (crec). Això sí, jo li demanaria que el seu nick tornès a ser Esparta.

Spacer

Picture
purpurinaa

D'acord amb la Núria!!

Date Thursday, December 5th 2013, 4:03 AM

Personalment trobo que l'expulsio del Esparta ve ser un error . Hi havien hagut excessos a totes les bandes , en aquell moment .
La pluralitat es sempre enriquidora , i el voler fer callar als qui no pensen com un es signe de totalitarisme . Ho dic per molts que van de demòcrates i en el fons fan pena !
Ara , els nicks han de tenir límits, com diu la Nuri .
Jo voto perquè es quedi i pugui recuperar el seu nick original. El xat es mes interessant si hi ha diversitat

Spacer

Picture
nen-

No

Date Thursday, December 5th 2013, 3:41 AM

L'esparta deu tindre un lloc en el xat perquè crec que diu el què pensa i això és prou per romandre.
A mí no sol agradar-me el què diu però m'agrada menys no poder-lo escoltar.

Spacer

Picture
bertran

Núria

Date Thursday, December 5th 2013, 3:40 AM

m'ha agradat la teva opinió.

Hi ha coses que al xat no es veuen però que passen dins o fora d'aquest però no surten a la llum, com el seu blog personal, que m'ha semblat important per que hi ha incongruències com que hi ha perfils que el defensen i al seu blog se'ls carreguen (Zinc i Persi).

Spacer

Picture
nuria_77

Personalment...

Date Thursday, December 5th 2013, 3:28 AM

No vaig compartir la decisió d'eliminar l'Esparta, ho vaig trobar una decisió poc encertada. Un repàs complet del que es va escriure i dir en aquells moments crec que ens faria arribar a la conclusió que hi va haver excessos per totes bandes.

En aquest xat totes les opinions poden tenir-hi cabuda, siguin del color que siguin, sempre i quan ens respectem els nostres espais. Si alguna no agrada, o es rebat educadament o, senzillament, s'ignora, que tampoc és tan complicat.

D'altra banda, veig diferent això d'utilitzar els nicks per posar proclames com UGTroba, estic d'acord amb algun comentari d'un post anterior (perdoneu, hauria de mirar qui era, ara no ho recordo), que aquest tipus de nicks han de tenir algun límit, o acabarem havent d'acceptar nicks desafortunats, agressius i ofensius com el que doni la imaginació de cadascú (i n'hi ha que tenen neurones molt treballadores, eh?). Ho sento Bertran, és una tasca difícil, però crec que aquest límit et correspon a tu posar-lo i als altres acceptar-lo, per això som els usuaris, i tu l'administrador. I a qui no li agradi, que es crei la pròpia pàgina.

D'altra banda, sobre el post a blogspot. No m'importa el més mínim el que qualsevol de nosaltres pugui pensar dels altres. Aquest espai xat.cat és un espai de conversa i de compartir bons moments. Així doncs, em provoca total indiferència el que pugui dir-se d'aquest xat a un blog particular on l'opinió, com totes, no deixa de ser subjectiva. I crec que aquell blog no pot ser determinant per decidir Esparta.sí/Esparta.no (no era matins.sí/matins.no?, com canvia la història...). De fet, ja és prou trist haver de concretar si Esparta.sí/Esparta.no, no estem parlant d'una persona, sinó d'unes normes en general.

Conclusió 1: em costa molt defensar l'expulsió d'algú a no ser que hi hagi evidències molt notòries i, personalment, crec que en el cas de l'Esparta no hi eren. Els seus comentaris foren tan o igual de desafortunats que molts d'altres que no eren seus.

Conclusió 2: no seria partidària d'expulsar a UGTroba però sí li agrairia que es canviés el nick i que, si així ho creu, es mobilitzi d'altres maneres per lluitar-hi (que no dic que no ho faci, senzillament no ho conec). Bàsicament per posar límit a altres nicks que poden arribar com "puta.nuria_77"; "Mas.cabró" o altres exemples que a algú se li puguin ocórrer i que no fan cap bé (ja m'hi he posat jo per no ferir sensibilitats de ningú).

Núria
PD: per si ajuda al debat...

Spacer

Espai
 

Escriu el teu comentari per aquest article

Espai Espai
Espai
  Ho sentim, els usuaris no registrats no poden escriure comentaris | Registra't
   



Més articles

 

Vols llegir més articles escrits per bertran? Aquí son els últims articles.

 
Bullet Xat.Cat fa 10 anys i
  Data 28/02/17 Icona 4910 Data 22 comentari/s  
Spacer
Bullet canvi de servidor
  Data 06/01/15 Icona 2052 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet Sopar Single i nit dels
  Data 27/12/14 Icona 2040 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet SOPAR-TEATRE: Cristòfor
  Data 13/12/14 Icona 1563 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet Sopar de Singles a l'Empordà
  Data 15/11/14 Icona 2454 Data 11 comentari/s  
Spacer
Bullet El xat ja va
  Data 28/09/14 Icona 1655 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet canvi de servidor
  Data 26/09/14 Icona 1711 Data 10 comentari/s  
Spacer
Bullet Ahir el servidor ha
  Data 24/09/14 Icona 1605 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet Xat ja va
  Data 09/09/14 Icona 1770 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet El xat ja va
  Data 02/09/14 Icona 1656 Data 9 comentari/s  
Spacer
Bullet Canvi de servidor
  Data 01/09/14 Icona 1742 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet El Xat torna a sortir
  Data 02/04/14 Icona 2412 Data 10 comentari/s  
Spacer
Bullet Trobada petonera
  Data 12/03/14 Icona 1942 Data 9 comentari/s  
Spacer
Bullet 20 petons entre desconeguts
  Data 11/03/14 Icona 1849 Data 11 comentari/s  
Spacer
Bullet Sobre Platja d'Aro
  Data 23/02/14 Icona 1732 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet "Els trolls només
  Data 19/02/14 Icona 1991 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet Copiar d'altres
  Data 30/01/14 Icona 1792 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet Xat en Català per Android
  Data 28/01/14 Icona 3273 Data 9 comentari/s  
Spacer
Bullet Vols un àlies / nick
  Data 20/01/14 Icona 1834 Data 11 comentari/s  
Spacer
Bullet Fòrum dels bons desitjos
  Data 01/01/14 Icona 2108 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet Canviem de nom!!!
  Data 28/12/13 Icona 1935 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet Festa dels 80's
  Data 22/12/13 Icona 1688 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet _Esparta_ i Casatbusk
  Data 19/12/13 Icona 1865 Data 13 comentari/s  
Spacer
Bullet Indefensió apresa
  Data 20/11/13 Icona 1878 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet Arribarem a ser independents
  Data 20/11/13 Icona 2214 Data 24 comentari/s  
Spacer
Bullet Ahir vaig fer 10 anys
  Data 01/10/13 Icona 1922 Data 12 comentari/s  
Spacer
Bullet La Via Catalana al món
  Data 12/09/13 Icona 1871 Data 9 comentari/s  
Spacer
Bullet Via Catalana al 94.2%
  Data 03/09/13 Icona 2085 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet Error per entrar al
  Data 24/06/13 Icona 1767 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet Encara hi ha entrades
  Data 21/06/13 Icona 1828 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet Ja som 16.000 !!!
  Data 07/06/13 Icona 1990 Data 10 comentari/s  
Spacer
Bullet Ja portem 100.000 signatures
  Data 16/05/13 Icona 1918 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet Es busca president per
  Data 29/04/13 Icona 1758 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet Canvi de titular a Jazztel
  Data 24/04/13 Icona 2208 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet Entrevisten a l'andalusa
  Data 15/04/13 Icona 1957 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet ¡A mí me hablas en
  Data 12/04/13 Icona 2084 Data 10 comentari/s  
Spacer
Bullet Canvi de titular a Jazztel
  Data 08/04/13 Icona 2093 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet Incidències al nou
  Data 16/03/13 Icona 1865 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet Ja tenim pel xat!
  Data 08/03/13 Icona 1873 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet Donacions de 3€ pel
  Data 06/03/13 Icona 2054 Data 14 comentari/s  
Spacer
Bullet Donacions 2012
  Data 03/01/13 Icona 2716 Data 10 comentari/s  
Spacer
Bullet Espanya accepta el referèndum
  Data 28/12/12 Icona 1854 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet Salvem el programa Thalassa
  Data 08/11/12 Icona 1966 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet Distància entre perfils
  Data 07/11/12 Icona 1914 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet La web del Mas Masaller
  Data 30/10/12 Icona 1982 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet El Xat.Cat surt a TV3
  Data 27/09/12 Icona 2015 Data 12 comentari/s  
Spacer
Bullet Fundem el partit polític
  Data 01/04/12 Icona 2312 Data 13 comentari/s  
Spacer
Bullet CONSTITUCIÓ GRUP POÈTIC
  Data 20/03/12 Icona 2085 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet Dobles àlies (nicks)
  Data 09/03/12 Icona 1402 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet Resposta a: Què ens
  Data 01/03/12 Icona 1361 Data 8 comentari/s  
Spacer
Espai
Espai
Espai

Cerca al meu bloc

 


Donar un cop d'ull a tots els blocs
Espai
Spacer
Espai

Articles antics

Desembre

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 
 

Novembre

 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
Espai
Spacer

Referències

Col·labora!
Spacer
Contacta amb el suport / Avisa'ns d'abusos
Spacer
Posa'ns als favorits
Spacer
Política de privacitat, Termes d'ús & Legal
Spacer