Xat Catala
Entra Registra´t
     
 
La meva foto

Benvingut/da al meu bloc!

Trovadora ha escrit 6 articles i te 62 comentaris. L'últim article ha estat fet el 24/11/13

perfil de'n(na) Trovadora | àlbum de fotos de'n(na) Trovadora

   
Espai
Espai
   
 

Article del bloc de Trovadora

Espai
 

En defensa dels Mossos

Data dimecres 13/novembre/2013 - 07:59 Icona 1028 Data 26

Potser vaig a contracorrent, però a mesura que es coneixen noves revelacions sobre els cas dels Mossos imputats per la mort d'una persona no puc evitar pensar que es van limitar a aplicar els protocols reglamentaris en cas d'una situació d'extrema violència com la que van haver d'afrontar.

A ningú ens agrada que passin aquestes coses, però molt em temo que agafar a una Mosso pels cabells quan et demanen que t'identifiquis i que posterioment et mostris violent pot tenir aquesta mena de conseqüències.

No se que tenia aquest home al cap. Potser una mica de coacina? o alguna mena de producte de musculació que li va disparar la testosterona? Se de casos de penya que es fot de tot al cos per estar musculats i van tot el dia bastant espitosos.

El fet és que jo estic al costat dels Mossos i en contra dels violents. Espero que aquest malson acabi ben aviat i es puguin reincorporar al seu lloc de treball.

Ànims, els catalans i les catalanes estem amb vosaltres! Sou genials!!!



Espai
Spacer
Espai
   
  Escriu articles al teu bloc
Espai
 
 

Comentaris sobre aquest article

Espai Espai
 
Picture
pexilo

Trovadora...

Date Thursday, November 14th 2013, 4:29 PM

I per tot això que has dit, se'l pot atonyinar fins a matar-lo... Però no se'ls pot qüestionar...
Nonembé...

Spacer

Picture
Trovadora

Pexilo

Date Thursday, November 14th 2013, 11:51 AM

A mi tampoc no m'agrada veure les imatges del Raval, ni que ningú trobi la mort com va fer-ho en Benítez. Però trobo lamentable el lixament que s'està fent als Mossos com si el que realment volguessin fos matar a una persona.

No se si ho saps, però recentment ha sortit a les noticies que en Benítez va agradir a uns Mossos el dia abans. Aquesta persona tenia un problema de conducta i era violent.

Tot això no hagues passat si aquest senyor hagues fer quelcom tant senzill com identificar-se a la Mosso enlloc d'agredir-la.

Spacer

Picture
Trovadora

Vicen

Date Thursday, November 14th 2013, 11:47 AM

Molt agut ! esclar que prefereixen la Guardia Civil, i si per ells fos fins i tot els famosos Grisos! Així podrien dir que són un poble oprimit i colonitzat.

El problema intern el tenen quan qui fot les garrotades són els Mossos, llavors alguna cosa s'els descoloca per dins.

Ves a saber, potser quan governin les CUP els Mossos aniran amb un lliri a la ma i enlloc de fer pràctiques de tir faran cursets de negociació i empatia amb el delinqüent, hahahaha

Spacer

Picture
pexilo

Preguntes...

Date Thursday, November 14th 2013, 11:45 AM

Després de llegir el blog i els comentaris (que m'han fet al·lucinar) només puc dir que tinc algunes preguntes...
- Quants mossos calen per posar-se damunt d'un paio per immobilitzar-lo?
- Quants mossos calen per clavar una pallissa a algú, amb puntades de peu i cops de genoll per impedir que s'autolesioni?
- Una mossa que es incapaç de defensar-se d'una agressió (u conta u) i ha de ser auxiliada pels seus companys, no hauria de replantejar-se moltes coses?
- Volem una policia que, segons sembla, gaudeix amb la violència?

A mi, personalment, m'agraden els mossos que ajuden en accidents... que multen a qui condueix amb excés de velocitat... que ens protegeixen dels malfactors (menys dels polítics, es veu..). Però no vull mossos xuletes que agredeixen a menors en manifestacions o que apallissen a algú fins a matar-lo (per molt que s'ho mereixi).
Fem servir el sentit comú, encara que avui dia és el menys comú de tots els sentits...

Spacer

Picture
Vicen

Personalment

Date Thursday, November 14th 2013, 10:10 AM

Em fot molta pena que molts que es diuen independentistes ara critiquin la nostra policia. Potser és que prefereixen la Guàrdia Civil.

Spacer

Picture
Trovadora

Krasis

Date Thursday, November 14th 2013, 7:28 AM

He llegit per sobre el programa de les CUP i tota la seva palla menta queda resumida en:

- Convertir a Catalunya en un estat independent amb tot d'associacions autoorganitzdes que reben subvencions públiques.

En síntesi: transformar Catalunya en una mena de CSO, hahahaha.

Com a feminista el que sí que mola és el programa especial que tenen per a lluitar contra el patriarcat!!!

Spacer

Picture
Krasis

hola trobadora espartana

Date Thursday, November 14th 2013, 7:04 AM

dius que la CUP no té llei i és anarquista? xDDD mira't el seu programa, va... i després m'ho tornes a dir si ho creus convenient: http://dom.cat/91k

Spacer

Picture
hippielov

algú creu..

Date Thursday, November 14th 2013, 6:47 AM

que els mossos van decidir rebentar-li el cap ? Que va mossegar a la mosso, i ells van decidir reduir-lo ? possiblement i normal, de totes maneres per avaluar bé les situació, només ho saben les persones implicades, en el moment i el lloc. Que a partir d'aquí, s'han fet uns informes ( encertats o erronis ) ells ho saben..que uns s'ho creuran i d'altres no.
Apa, amunt les xancletes :))

Spacer

Picture
zuviria

Jo també estic amb la nostra policia

Date Thursday, November 14th 2013, 4:52 AM

Penso que tenim una policia de qualitat i que ens defensa i ens ajuda sempre molt bé. En aquest cas concret, si la persona presentava un estat d'agitació excepcional amb intents d'agressió cap als agents, és obvi que aquests fessin servir els protocols d'actuació per a detencions dificils. Entenc que els cops que van donar eren cops estudiats per a agilitzar la immobilització i no per fer mal a la persona. De què va morir? Un misteri. Però jo poso la mà al foc per la nostra policia de que la voluntat no era fer mal.

Treballo en un hospital i a vegades hem hagut de reduir pacients amb agitació psicomotriu. Creieu-me si us dic que erem 4 o 5 persones i no podíem amb el pacient eh...

És fàcil criticar la policia perquè et multen, perquè et paren, etc,... Però, i quan t'ajuden quan has tingut un accident de trànsit? O quan tens un robatori a casa teva i enxampen els lladres? Un país sense policia sería un autèntic caos.

Spacer

Picture
zinc

el meu pensament

Date Wednesday, November 13th 2013, 6:41 PM

és que no hi ha dret a matar ningú,les forces de seguretat ens tenen de protegir,no ser uns animals fen ús d´una autoritat mal entesa.

Dolors.

Spacer

Picture
Askata

.

Date Wednesday, November 13th 2013, 6:05 PM

Deixant de banda aquest cas en concret, el que és cert és que cada cop més els mossos actuen amb més violència, i no pas a causa de que les persones vagin drogades.

A part d'això, estic d'acord amb aquesta intervenció d'en Cabrero:

" Suposo que saps llegir,
Trovadora. I l'informe no diu això: menteixes. Quan les connexions malmeses, tu creus que un simple uniforme ho soluciona tot? Ningú no ha dit que "els mossos" són culpables d'un delicte, sinó que "alguns mossos" poden ser-ho. I sí, tenen responsabilitat dels seus actes com tothom, segons especifiquen les lleis. "

Ull perquè cada cas és diferent. I abans de començara especular, cal més informació i que les investigacions facin el seu curs.

Spacer

Picture
Askata

.

Date Wednesday, November 13th 2013, 5:56 PM

diu la trovadaora: "Si vols un estat sense llei i anarkista vota a les CUP. :)"

di jo: I si vols un estat que diu ser democràtic però que realment no ho és, no votis mai o bé no intentis canviar res de res del que hi ha hagut fins ara.

Spacer

Picture
Trovadora

jazz

Date Wednesday, November 13th 2013, 5:04 PM

Gràcies per aquesta última i interessant aportació. A mi m'han fet arrivar la informació de que l'home era seropositiu i que va mossegar a la Mossa. Això no ha sortit a la llum encara, per tant no se quina veracitat se li pot donar al tema. A mi m'ha explicat una persona que té un familiar que és Mosso.

Imagina't que et foti una mossegada un seropositiu i et contagia l'VIH.. quina putada noi... :(

Spacer

Picture
Trovadora

Jazz

Date Wednesday, November 13th 2013, 5:00 PM

Jo també conec algú que té certa informació i, tot i que els càrrecs als que s'enfrenten són molt greus, penso que de moment cal respectar la pressumpció d'innocència. I mira que la jutge ha ditctat mesures cautelars.

Només el temps dirà com acava el tema. També se que els cossos de seguratat n'estan una mica farts d'haver de fer front a situacions de perill real per a que despres el delinqüent acabi sortint "de rositas". Suposo que els ànims estan caldejats i en aquesta situació a sobre el toxicòman va agredir a una Mossa de bones a primeres.

Si són necessaris 8 Mossos per sotmetre a una persona fora de sí és que aquesta persona estava realment descontrolada. Si mires les fotos d'aquesta persona a Internet veuras que era realment un armari hiper-musculat. Per a muscular-se així fa falta quelcom més que molt exercici i una bona dieta. Fa falta dopar-se a tope.

Té pinta que aquest senyor tenia molta musculatura però molt poc cap. Ja ho té això la droga i el doping.

Spacer

Picture
jazzman

ostres

Date Wednesday, November 13th 2013, 4:57 PM

no ho veig clar. Mireu el vídeo.
http://www.youtube.com/watch?v=EGSExV4_fls
no penso que hi hagués intenció de matar-lo tot i que les imatges són molt confoses. no tinc la sensació que se li doni una gran pallissa malgrat algunes etzibades i sí intenció de retenir-lo i immobilitzar-lo (si no ho he apreciat malament).
Alguns diuen que ell mateix es va donar cops al cap, que només tenia ferides a la cara per la reducció i que patia una malaltia coronària, causant de la seva mort.
en fi... ja s'investigarà millor el cas...
en tot cas, és bo que es revisin aquestes coses, tothom en pot reflexionar i cercar el punt just.
salut!

Spacer

Picture
jazzman

estic d'acord

Date Wednesday, November 13th 2013, 4:35 PM

he parlat amb algú que té línia directa amb el tema i sembla que la cosa no és tan senzilla i l'home anava directe a agredir i encara molt més en el moment de contenir-lo.. jo m'imagino la situació com d'alt risc, no sé si fins al punt de posar en perill les vides dels oficials.

No he vist els vídeos, però en aquest cas em poso al costat dels mossos.

Salut

Spacer

Picture
zinc

trovadora

Date Wednesday, November 13th 2013, 12:34 PM

fins al punt de matar?,per favor,per molt drogat que anes per molt fora de sí que estés,un contra vuit,sisplau reflexiona...............

>Una abraçada.
Dolors.

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Fins i tot el Trias ha dit

Date Wednesday, November 13th 2013, 12:26 PM

que no vol tornar a veure escenes com les que tots hem vist a Barcelona.

Jo vull una policia que ordeni la ciutat i no que la desordeni. I gent que perd el control d'ella mateixa no por ordenar res.

De debò esteu al costat de vuit policies que li peguen patades a un senyor que està per terra fins a causar-li la mort?

Creguem en la presumció d'innocència, però els indicis del que s'ha vist fins ara em sembla que fa que la postura dels mossos sigui poc defensable, cosa, per cert, en la que hi estan d'acord la jutge instructora i el propi conseller de l'Interior, que els ha apartat.

Spacer

Picture
Cabrero

Suposo que saps llegir,

Date Wednesday, November 13th 2013, 12:10 PM

Trovadora. I l'informe no diu això: menteixes. Quan les connexions malmeses, tu creus que un simple uniforme ho soluciona tot? Ningú no ha dit que "els mossos" són culpables d'un delicte, sinó que "alguns mossos" poden ser-ho. I sí, tenen responsabilitat dels seus actes com tothom, segons especifiquen les lleis.

Spacer

Picture
Trovadora

Pep

Date Wednesday, November 13th 2013, 11:56 AM

Els Mossos no fan fora ningú de casa seva sense una ordre judicial. I no hi ha ordre judicial si no hi ha una demanda i tot el procès que ve despres.

Vamos, que els Mossos actuen en segons quins temes quan els jutges els donen l'ordre.

I els jutges actuan segons la legislació vigent. I qui legisla són els polítics. I qui vota als polítics som nosaltres.

Si vols un estat sense llei i anarkista vota a les CUP. :)

Spacer

Picture
Trovadora

Cabrero

Date Wednesday, November 13th 2013, 11:51 AM

Doncs jo he llegit que l'informe es van trobar petites quantitats de cocaina. Les drogues tenen afectes adversos en les persones. Potser en aquell moment no actuava sota els efectes inmediats de la droga, però el cervell d'un cocainoman funciona diferent de la resta de les persones, les conexions neuronals estan malmeses.

Potser estava amb el mono, ves a saber, i per això va actuar amb violència.

Jo penso que el jutge no trobará indicis per iniciar un judici i acabaran desimputats. Seria lo més just.

Em costa d'imaginar un món on els terroristes surten de la presò però en canvi hi entren aquells qui ens han de protegir.

Sempre amb els Mossos!!!!! Sigueu forts!!!

Spacer

Picture
_pep_

No tots els mossos

Date Wednesday, November 13th 2013, 11:50 AM

son iguals, evidentment. Però el problema dels mossos és que sembla que dediquen més temps als pobres que als rics. Per exemple quan se'ls veu força temps quan desallotgen cases d'okupes i de gent que no pot pagar la hipoteca; però no dediquen el mateix temps per prevaricacions, desfalcs, gàngsters i demés elements molt més nocius per la societat.

Es pot entendre que son ordres que reben de dalt i que els de sota no tenen res a fer. Pel que aprofito per recolzar els bombers que si s'han negat.

Spacer

Picture
Cabrero

Doncs segons

Date Wednesday, November 13th 2013, 11:42 AM

sembla, no anava drogat ni begut. És el que té la realitat, que et fa malbé una bona notícia. Esperem les conclusions, les proves i els testimonis abans de defensar la mort d'algú, tot i que no sigui un "bebito". Potser tenen raó o potser no, i tothom ha de respectar la llei, sobretot els funcionaris encarregats de defensar-la.

Spacer

Picture
Trovadora

Zinc

Date Wednesday, November 13th 2013, 11:21 AM

Doncs sí que estan per defendre, i això és el que van fer amb la seva companya de feina. Si aquest senyor que estava fora de si t'hagues agredit a tu només per demanar-li que s'indentifiques (hi estem tots obligats) segur que voldries que els teus companys et donessin un cop dema.

La mort d'aquest home és un fet lamentable, no hauria d'haver passar mai, però de la seva mort no en podem concloure que això és el que pretenien els Mossos. Penso que ells només volien fer la seva feina, que era retenir al violent.

Has tingut la oportunitat d'escoltar el tall de veu que ha sortit a les noticies de quan va trucar a la policia? ell mateix va donar a entendre que anava drogat.

Si algú en té la culpa del que ha passat ha sigut ell per pendre drogra i per agredir a una Mossa.

Spacer

Picture
zinc

a veure

Date Wednesday, November 13th 2013, 9:51 AM

jo malauradament he tingut d´anar als mossos per denunciar robatoris,móbil diners al carrer hi ha casa,tinc de dir honestament que el tracte ha estat formal i amable,que és el que té de ser.

Ara,no estic d´acord amb tú,amb que és van limitar amb els protocols reglamentaris,per mi és ben simple,una persona sola contra 8 mossus i patades fins la mort.Noia,si això és un protocol esplicam-ho,perque no l´entenc.

Dit això els mossus estan per defendre,no per matar a patades.

Una abraçada
Dolors.

Pdta.Jo també estic a favor dels mosus,pero no de xulos amb prepotència.

Spacer

Picture
Vicen

És evident

Date Wednesday, November 13th 2013, 9:36 AM

que aquell individu estava fora de sí. I així li va anar.

Espero que la situació dels mossos imputats s'aclareixi ràpid pel bé de tots.

Spacer

Espai
 

Escriu el teu comentari per aquest article

Espai Espai
Espai
  Ho sentim, els usuaris no registrats no poden escriure comentaris | Registra't
   



Més articles

 

Vols llegir més articles escrits per Trovadora? Aquí son els últims articles.

 
Bullet Quota sindical obligatoria
  Data 24/11/13 Icona 1280 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet Vargas Llosa i els nacionalismes
  Data 22/11/13 Icona 907 Data 10 comentari/s  
Spacer
Bullet Polítics (nacionalistes)
  Data 21/11/13 Icona 749 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet Creieu que hi haurà
  Data 19/11/13 Icona 886 Data 10 comentari/s  
Spacer
Bullet Una altra bona noticia
  Data 14/11/13 Icona 760 Data 9 comentari/s  
Spacer
Espai
Espai
Espai

Cerca al meu bloc

 


Donar un cop d'ull a tots els blocs
Espai
Spacer
Espai

Articles antics

Abril

 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 
 

Març

 
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 
 
 
 
Espai
Spacer

Referències

Col·labora!
Spacer
Contacta amb el suport / Avisa'ns d'abusos
Spacer
Posa'ns als favorits
Spacer
Política de privacitat, Termes d'ús & Legal
Spacer