|
L'Arnau (per dir-li d'alguna manera...)
dimarts 8/octubre/2013 - 07:17 1466 8
L'Arnau és mono, no és que sigui un top model, ni molt menys, però no és difícil de mirar-lo i trobar-li el què. Ens coneixem de fa... no ho sé... potser quinze anys i el primer dia ja ens vam estar xerrant fins que es va fer de dia a la platja. Mai hi ha hagut, per part de cap dels dos, cap intent de que vagi res més enllà, som amics, som l'exemple de que un noi i una noia heterosexuals poden ser amics sense que un dels dos ho passi malament. El millor que té, el que el fa diferent de la resta de nois de l'univers és que sap escoltar. No, no... no és que m'escolti i després recordi el que li he dit, no és només això. És que quan parlo sé que està posant els cinc sentits en el que li dic. No només em sé escoltada sinó que m'hi sento. I analitza el que li explico per a trobar-hi solució, per a riure-se'n, per a aprendre o per al que calgui. I sempre encerta quan necessito que s'analitzi alguna cosa o quan se'n pot enfotre. Quan cal treure ferro al tema o quan s'ha de tenir en compte tot.
És, probablement, el noi més intel·ligent que conec, però de llarg, de deu mil quilòmetres de llarg, i sempre està disposat a demostrar-ho de forma involuntària, la intel·ligència li supura sense que ell ho pugui evitar i l'utilitza, aquest cop a consciència, per al seu sentit de l'humor, molt irònic ell. No és només perquè sempre guanyi al Trivial (grrr, quina ràbia!) és que té desenvolupades totes les intel·ligències: l'emocional, l'espacial, la matemàtica (no necessitem treure el mòbil quan anem a sopar una colla), la corporal (se li donen bé tots els esports!), la musical, la interpersonal (potser és la persona més empàtica que conec), la intrapersonal...
És atent, recorda totes les dates assenyalades, és tendre, és assertiu, divertit, gens gelós... És el noi perfecte, si jo haguès de fer una llista de qualitats que m'agradarien en una parella suposo que el descriuria a ell. Ell, en canvi, malgrat tot el que me l'estimo, no m'agrada d'aquella manera.
Per què?
|
|
|