Xat Catala
Entra Registra´t
     
 
La meva foto

Benvingut/da al meu bloc!

fenix ha escrit 3 articles i te 88 comentaris. L'últim article ha estat fet el 05/10/13

perfil de'n(na) fenix | àlbum de fotos de'n(na) fenix

   
Espai
Espai
   
 

Article del bloc de fenix

Espai
 

Bertran

Data dissabte 5/octubre/2013 - 10:11 Icona 1791 Data 41

En vista de que has caigut en la trampa d'Esparta i que ha esborrat alguns blocs als quals jo feia referència en el meu bloc sobre la apologia de la violència (l'enllaç que havia escrit salta a un altre bloc de l'Esparta), et demano que m'esborriss de xat.cat el més aviat possible. Estic molt decebut de la teva tol.lerància (no sóc l'unic, el xat està ben ple de gent -homes i dones- que no suporten la misogínia i la violència verbal d'Esparta).

Naturalment em reservo el dret no de denunicar l'Esparta (com tan vehement espera, que la bilis l'ofegarà), sino de denunciar la teva pàgina per tol.lerar la propagació de continguts racistes, xenòfobs, de la violència de gènere i l'apologia de la violència. Si més no penso posar al coneixement dels mossos l'existència d'aquesta pàgina i d'aquesta possibilitat.

[Firma]
No repetiré les meves dades que ja les tens.

La meva missatgeria no funciona. I no la tinc plena.



Espai
Spacer
Espai
   
  Escriu articles al teu bloc
Espai
 
 

Comentaris sobre aquest article

Espai Espai
 
Picture
Askata

.

Date Sunday, October 6th 2013, 5:19 PM

3Estel, Anteros, Twisti, Krasis i Joki:
estic d'acord amb el que heu dit en aquest article (exceptuant la frase del Joki que diu "En alguns aspectes els catalans no som tan diferents respecte els espanyols, i en la tolerància a certes actituds, pel què es veu, som clavats).

La meva opinió: crec que en aquest cas concret de l'Esparta no n'hi havia prou en ignorar, i que en Fènix va ser molt valent en el seu article, que deia el següent per si algú no ho sap i es perd en la història:

" Article del bloc de fenix

Títol: Bertran

Data dimecres 2/octubre/2013 - 10:26 Icona 407 Data 46

Amb el present i de manera publica et demano que revisis amb la lupa de la legalitat i dels límits de tol.lerància de la teva pàgina totes les al.lusions i intervencions que Esparta hagi pogut incloure en els seus blocs o en comentaris, o que pugui incloure des d'ara, que inciten a la xenòfobia o que fan l'apologia de la violència (violència física, psíquica o de gènere).

Les meves dades personal ja les tens. "

Enllaç: http://www.xat.cat/?L=blogs.blog&article=20867

D'altra banda, trobo que és una feina ben feixuga per a en Bertran haver d'estar atent a les discussions del Blog, com si no tingués altra feina, o com si aquesta web li reportés beneficis (crec que més aviat tot el contrari...). No es mereix una denúncia, però també és cert que quan una persona té una web com aquesta, amb un blog públic com aquest, i apareixen certs comentaris persistents en el temps com els que hem viscut per part de l'Esparta, passa a adquirir certa responsabilitat. Quines en concret jo ja no ho sé, a part que la legislació en el món d'internet té grans buits legals.

Una altra característica d'internet és que de gaire serveix denunciar a un simple nick. Com que això no serveix de gaire, i sentint-ho molt en aquest cas, jo també em posicionaria com en Fènix. Digueu-me radical en quant a aquesta opinió si voleu, però arriba cert punt que "l'anar fent i l'aguantar i l'aguantar" no porten enlloc i cal dir prou. No ho recordareu segurament però anteriorment a aquest article en Fènix ja en va escriure un altre comentant el comportament de l'Esparta (ja no es pot llegir perquè el seu perfil ja ha estat desactivat). Jo no la considero una decisió radical, sinó que considero que alguna cosa s'hi havia de fer i en aquest cas ja em direu que més es podia fer sinó això. I estic d'acord amb un comentari que va fer en Fènix on deia que a Alemanya, per exemple, això si que hauria estat denunciat (allí la percepció del que és "normal" deu ser una altra, en quant a aquests temes...ho deixo a l'aire...)

També volia dir que això que comenta en Fènix de que l'Esparta va esborrar alguns blocs als quals en Fènix feia referència en el seu bloc sobre la apologia de la violència, deu tenir un motiu, no? Sinó tingués res a amagar no ho hauria pas fet.

També dir que no entenc per què no li funcionava la missatgeria a en Fènix, com ell comenta que li passava.

I per últim, dir que desitjaria que el que ha passat ens fes reflexionar i ser més curosos alhora d'opinar, ja que darrere d'internet en general la gent és més capaç de dir les coses sense mirar-s'hi tant i no hauria de ser així. I tenir més capacitat de diàleg; assegurar-nos que realment el que algú ha dit és allò que ha dit, per la qual cosa, preguntar per assegurar que el que s'ha estès és el que l'emissor volia dir, abans de respondre-li amb presses. Voluntat d'entendre's de debò, o, almenys, de fer tot el que sapiguem per intentar que així sigui i de respectar.
I aprendre a ignorar quan cal, sobretot en temes banals, en comptes de saltar a la iugular desseguida. Però quan són temes persistents en el temps i que no hem de tolerar, també hem d'apendre a aixecar el cap, a no tenir por, a que es respecti la dignitat no només individual sinó social, i dir NO, però BEN DIT.
I no estic ara ja parlant tan sols del que ha passat amb algun dels comentaris de l'Esparta, parlo en tots els àmbits de la nostra vida, ja que en general, estem massa acotumats a no dir res i a la llarga acabem per veure les coses com a normals, per costum, per inèrcia, per indiferència, per mandra... Beneficia a la llarga a algú, callar i no saber dir prou? The anwer is in the wind... (jo ja he trobat la meva resposta, que cadascú trobi la seva -si és que algú en vol trobar alguna, faltaria més!-).

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Forquilla,

Date Sunday, October 6th 2013, 2:11 PM

efectivament jo no demanaré que t'expulsin pel que has escrit. Es més, considero que hi ha mitja dotzena de coses en les que tens raó. I, efectivament, no tinc cap mena d'inconvenient en que continuis així.

Spacer

Picture
Twisti

Forquilla

Date Sunday, October 6th 2013, 2:08 PM

A l'esparta li ho deia de la mateixa manera que ara t'ho dic a tu; se me'n fot que sigui a una persona o a un milió; l'insult no és cap argument per defensar res i ho considero una covardia.
Si fas el mateix que ell no em mereixes cap respecte.

Spacer

Picture
Forquilla

Llibertat d'expressió

Date Sunday, October 6th 2013, 1:59 PM

No? El Persi se n'omple la boca, i considera que l'Esparta ha estat banejat injustament, ja que el pobre només s'expressava. Ho feia, si fa no fa, en els mateixos termes que jo. Entenc, doncs, que el Persi no trobarà cap inconvenient en que jo exerceixi també la meva llibertat d'expressió.
Ah, i quan parlis de "nosatres" a mi em pots deixar fora. No em considero pertanyent a cap grup en particular, i quan parlo, parlo per mi i no represento res ni ningú altre que a mi.

Spacer

Picture
anteros

Forquilla

Date Sunday, October 6th 2013, 1:56 PM

Es pot debatre, estar d'acord més o menys o discrepar poc o totalment, ens podem caure millor o pitjor o simplement indiferent, podem ser més o menys agressius a l'hora de expressar-nos i podem fer sentir que hi trobem frases o actituds vomitives en alguns casos i que no podem admetre.
Però, el què no es pot fer és caure en l'insult i en la grolleria amb intenció d'ofendre, més enllà si realment s'ofen o no; crec que és senzill d'entendre i fàcil d'acceptar.
Aquí la majoria no ens coneixem personalment però és fàcil fer-nos idees i imatges tergiversades de qui no coneixem, passa sovint, a mi també.
El què no podem és censurar insults i la manca de respecte i nosaltres caure en el parany i pagar amb la mateixa moneda.
No embrutem els blocs ni el xat, siguem respectuosos si més no, siguem més o menys dialogants però no degenerem aquest àmbit de trobada i de debat i discussió. No, si us plau!

Spacer

Picture
Forquilla

Ah...

Date Sunday, October 6th 2013, 1:39 PM

I la cara del Persi em sembla extremadament desagradable. Com va dir aquell, potser que t'hi posis una bossa, no?

Spacer

Picture
anteros

No Persi.

Date Sunday, October 6th 2013, 1:37 PM

No es pot interpretat i posar en boca dels altres el què no diuen, defenso radicalment la llibertat d'expressió però no l'apologia de la violència i aquesta està contemplada com també certes normes de comportament en el xat, unes escrites i altres de sentit comú.
Dit això, no considero gens elegants alguns comentaris sobrers que em precedeixen i insults tan o més censurables com escrits passats que se'n surten de tota convivència i saber estar en un xat o qualsevol àmbit públic.

Spacer

Picture
Forquilla

Insultar?

Date Sunday, October 6th 2013, 1:36 PM

Insultar a algú per dir-li imbècil (o sigui, d'escassa intel·ligència) justament quan no ha demostrat altra cosa? Ok.

Spacer

Picture
Lynn

De mal

Date Sunday, October 6th 2013, 1:34 PM

a pitjor. Això ja degenera...

Spacer

Picture
Twisti

Forquilla

Date Sunday, October 6th 2013, 1:32 PM

Em sembla fastigós insultar de la manera que acabes de fer-ho.

Spacer

Picture
Forquilla

Persi

Date Sunday, October 6th 2013, 1:23 PM

Ep Persi, només un parell de coses;
Dir "PPerro" o "PPerra", o fins i tot deistjar que algú es mori, ni vulnera la constitució, ni vulnera el codi penal, ni és delicte. Potser és un acte mesquí i antisocial, però no és delicte.
Dit això, el xat.cat té reservat el dret d'admissió precisament per gent merdosa, estúpida, indesitjable i ofensiva com l'Esparta. I sí, el xat és, sense ell, un lloc millor. De la mateixa manera que també ho seria el món.
I si et fot que aquell gripau repugnant ja no hi sigui per llepar-te el culet cada vegada que amolles les teves parides, confonent liberalisme i neo-liberalisme, i exhibint la teva cara de porc gras, doncs et fas fotre, imbècil.

Un petó a la teva ex-dona.

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Jo ho deixo aquí

Date Sunday, October 6th 2013, 1:20 PM

i espero que us continueu donant la raó in aeternum. Els altres sobrem.

Spacer

Picture
Twisti

Persi,

Date Sunday, October 6th 2013, 1:08 PM

Afirmes o deixes entreveure que jo sóc qui ha demanat que expulsin l'esparta. Per què no ho preguntes? Fas el mateix dient que t'he menyspreat quan no és cert. No em faré la víctima perquè no és el meu estil, però si així et sents millor, ho consideraré un remei per al teu dolor.

Sempre m'he manifestat conciliadora i no et pensis que perquè ara vulguis carregar-me la responsabilitat del que ha passat, em plegaré. Pentino massa canes i sóc forta.

Qui ha dit de passar la rasadora has estat tu i no et preocupis que si ho fas, el que segurament faré jo, serà animar als companys o companyes que esborrin el que pugui ser ofensiu i evitar el circ que s'ha format. Això també és ser d'esquerres?

Marilis, tranquil·la,no t'amoïnis que no té res a veure.

Krasis, tens tota la raó, aquest aspecte és important.

Spacer

Picture
Krasis

Persi

Date Sunday, October 6th 2013, 12:55 PM

Tothom en un moment donat pot escriure alguna cosa que potser no es cenyeix als termes d'ús. Però quan és reiteratiu em sembla que hi ha una diferència, vaja, i cal parar-hi esment.

Spacer

Picture
marilis

i..

Date Sunday, October 6th 2013, 12:20 PM

quan manifestem en public, que aquell borratxo que porta un cotxe per l'autopista, millor s'estimbés contra un mur abans de fer-ho contra altre vehicle amb tota la familia a dintre... estic fent apologia de la violència?
aisssssssssss , que no m'entero !

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Twisti,

Date Sunday, October 6th 2013, 11:58 AM

tu em pots menyprear tant com vulguis.

Però quan aquí algú es refereix a la gent del PP com PPerros i PPerres i diu que llurs mares havien d'haver abortat no vaig veure que demanessiu cap expulsio.

I això simplement vulnera la constitució i el codi penal.

D'altra banda crec que et sàpigui greu que s'apliqui el Principi d'igualdat a la hora de judicar els articles o els comentaris, oi?

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Anteros,

Date Sunday, October 6th 2013, 11:55 AM

no es pot estar a favor i en contra de la llibertat d'expressió al mateix temps.

Les coses són simplicíssimes.

Spacer

Picture
Twisti

L'edat no em perdona i me'n tornava

Date Sunday, October 6th 2013, 10:17 AM

Respecto que tu decideixis no fer res si al teu costat ofenen un infant o un ancià però és clar que no ho comparteixo de cap manera.

Si per a tu una actuació diferent de la teva és ser d'esquerres, xiquet de debò, fes t'ho mirar.

Spacer

Picture
Twisti

Ains... quina paciència ens calen a les

Date Sunday, October 6th 2013, 9:56 AM

Persi, si no t'agrada que et treguin fora de la teva tessitura política, podries tu fer el favor de no posar-m'hi a mi allà on a tu et roti?
A veure si ho entens, no tinc carnet ni pertanyo, etc., però si tant ho necessites,et confessaré només a tu i espero que respectis el secret de confidencialitat que...
en realitat sóc del PCM (Partit del Colló de Mico), shhhh

Spacer

Picture
Twisti

Ep, que me'n descuido...

Date Sunday, October 6th 2013, 9:42 AM

Persi, jo em sento exactament igual de lliure, respectada i a gust que abans-d'ahir i no cal que dramatitzis amb el futur del xat, perquè això no ha succeït mai, que de més grosses n'ha superat. ;)

Spacer

Picture
anteros

Pixes fora de test Persi.

Date Sunday, October 6th 2013, 9:38 AM

Defenso tant i més que tu la llibertat i la llibertat d'expressió, t'ho asseguro, però dir:
"aquell que digui que vol que li esclati un petard al cul a aquell que estigui posant bombes, està fent una apologia de la violència."
Doncs sí!, fa apologia de la violència en el moment que és un comentari públic en un àmbit públic i, això, ho saps perfectament. I enfrontar violència amb violència no deixa de ser violència i aquesta comença verbalment en base a una deficient formació humanística.

Dius:

"O sigui que la gent del carrer que diu que els hi han de tallar el coll als que van fer masacre d'Atocha se li ha d'aplicar la llei antiterorista.

Brutal."

Dic jo que pixes fora de test i és totalment desproporcionat, més quan no hauria d'existir una llei antiterrorista i si de cas no és aplicable al cas que dius.
Però no deixa de ser desafortunat i primitiu fer comentaris d'aquest estil i les lleis ja contemplen millor o pitjor com s'ha d'actuar amb aquells que han comés violència terrorista, i ho saps, però mai amb l'ull per ull almenys en un país democràtic civilitzat.
Terrorisme també és tota violència exercida en les guerres preventives o no que han rebut recolzaments vergonyosos de dirigents occidentals i el terrorisme d'estat, amb la diferència que els jutges no arriben all fons ni els veritables responsables purguen les seves culpes i delictes, i crec no cal posar exemples que ja tots coneixem.

Tot i saber-me en part greu, recolzo la decisió d'en Bertran tot i que Fènix sigui un dany "colateral" lamentable en aquesta situació absurda i crec mal gestionada o impossible de gestionar millor.

Salut.

Spacer

Picture
TomasM-Porta

No Twisti,

Date Sunday, October 6th 2013, 9:29 AM

la gent d'esquerres en dieu Principi d'igualdat i és el fonament de la vostra ideologia.

La meva actuació seria cap. Fet i fet ja ho he viscut amb les meves filles i van aprendre que no ofén qui vol si no qui pot i van tenir pietat per el pressumpte ofensor.

Spacer

Picture
Twisti

Persi,

Date Sunday, October 6th 2013, 9:22 AM

La teva resposta sona a amenaça de venjança i no em sembla pas un bon argument.

Fes el que et sembli més oportú; si la trobo justa, donaré suport a la teva demanda i si no, doncs t'ho diré tanmateix com faig sempre.

Per simple curiositat pel teu comentari, si un brètol ofèn verbalment un infant o un ancià, tenint en compte el teu concepte de la llibertat, em vols dir quina seria la teva actuació?

Spacer

Picture
TomasM-Porta

I atenció

Date Sunday, October 6th 2013, 8:51 AM

aquell que digui que vol que li esclati un petard al cul a aquell que estigui posant bombes, està fent una apologia de la violència.

Es a dir, que qui utilitza la paradoxa per lluitar contra la violència és violent.

O sigui que la gent del carrer que diu que els hi han de tallar el coll als que van fer masacre d'Atocha se li ha d'aplicar la llei antiterorista.

Brutal.

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Twisti,

Date Sunday, October 6th 2013, 8:38 AM

jo demanaré a partir d'ara que s'apliquin les regles del xat amb tots els ets i els uts. No et preocupis.

Spacer

Picture
Twisti

Persi,

Date Sunday, October 6th 2013, 8:18 AM

Les normes de xatcat han estat sempre aquí i quan hi ha hagut altres situacions com aquesta o semblants, s'ha actuat sempre com correspon en cada cas, o sigui que, o bé no te n'has assabentat o és que t'ho mires des d'una perspectiva més personalista.

Spacer

Picture
joki

with great freedom comes great responsability

Date Sunday, October 6th 2013, 7:35 AM

apliquem-ho a la llibertat d'expressió, no té sentit si no som responsables i l'apliquem per atacar col.lectius o promoure actituds violentes.
I ja he dit el què pensava.

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Jo acato la decisió que s'ha pres

Date Sunday, October 6th 2013, 7:20 AM

però no hi estic gens d'acord.

I penso que marcarà un abans i un després en aquests blocs que no afavorirà ningú. A partir d'ara tots som molt menys lliures em temo i, per tant, molt més pobres.

És lamentable.

Spacer

Picture
joki

lamentable

Date Sunday, October 6th 2013, 6:58 AM

que fenix hagi sigut una víctima colateral de l'individu expulsat en primer terme, i que a sobre se li digui que és una rebequeria, que se't titlli d'extremista, incoherent.
Al final és el que ha tingut els pebrots més ben posats i ha denunciat públicament el comportament d'un individu xenòfob, misògin, intolerant i violent. Recordem que en països civilitzats, alguns d'aquests comportaments serien delicte.
Si fenix ha fet alguna denúncia formal espero que tingui èxit.
Hi ha molta hipocresia per aquí pel què veig, i el grau de tolerància envers aquestes actituds i els supporters que tenia l'individu expulsat, em fan força angúnia.
En alguns aspectes els catalans no som tan diferents respecte els espanyols, i en la tolerància a certes actituds, pel què es veu, som clavats.

Spacer

Picture
debian

Espero que...

Date Sunday, October 6th 2013, 4:44 AM

els comentaris que donen soport a en Bertran serveixin per a la reflexió i no prosperi la denúncia.

Spacer

Picture
Cabrero

Ho trobo

Date Sunday, October 6th 2013, 2:17 AM

exagerat, sobredimensionat i sobreactuat, Fènix. No coincideixo gens ni acostumo a estar d'acord amb determinats blocs i determinades persones -els blocs tenen, com a mínim, àl·lies-, però exposo les meves raons i arguments i no m'agrada que ningú hagi de ser tolerant o intolerant: m'agrada més conviure.

Spacer

Picture
Lynn

Per al Bertran:

Date Saturday, October 5th 2013, 4:07 PM

tot el meu recolzament, conscient de la boníssima oportunitat que ens dóna a tots els que estem per aquí i els difícils dilemes que ha de resoldre sota la seva responsabilitat, que també és la nostra.
Per al Fénix:
No ho acabo d'entendre. Més ben dit, no ho entenc. I per la mica "d'apreci" que ens aporta el contacte virtual, trobo a faltar una explicació que doni més coherencia a tot plegat, Tots sumem i em sap greu perdre el teu valuós punt de vista.

Spacer

Picture
jazzman

jo defenso en Bertran

Date Saturday, October 5th 2013, 12:31 PM

si vols pots prendre nota de tot el que he dit en aquesta web i em pots denunciar també, doncs m'autoinculpo.
El bertran és una persona sencera i raonable i penso que no es mereix una cosa així.
Reflexionem home!
salutacions

Spacer

Picture
bertran

Ah

Date Saturday, October 5th 2013, 12:24 PM

Els mossos fa anys que coneixen la pàgina, els la va presentar un servidor arrel de... bé no cal entrar en detalls.

Spacer

Picture
bertran

Hola

Date Saturday, October 5th 2013, 12:21 PM

Aquest matí cap a les 10, he vist tots els missatges i ja l'he desactivat, si vas al seu perfil no el trobaràs. Sento no haver enviat cap missatge dient que ho feia a cap dels interessats, ni haver-ho fet abans, estic de feina fins a les orelles.

En tot cas entenc que no t'agrada seguir aquí i també et desactivo el perfil.

Gràcies als donen suport!!!

Spacer

Picture
anteros

fenix estic amb tu...

Date Saturday, October 5th 2013, 11:38 AM

Tot i que no crec que hagis d'arribar a aquests absurds extrems, no seré jo qui defensi un personatge com l'Esparta i crec que es desqualifica tot sol ben sovint tot i alguns/es que encara li riuen les "gràcies". Tot és molt subjectiu i tots som prou adults per escoltar, llegir i alliçonar-nos o no amb segons què. No trobo correcte posar pel mig a Bertran qui tot i no conèixer-lo em sembla que fa el millor que sap i pot i, anem en compte en sentar precedents, sempre sóc partidari de pecar en excés que per defecte quan es tracta de llibertat d'expressió.
Estic segur que tens uns principis força clars i sòlids i faràs allò que creguis més correcte. Sigui com sigui sigyem tots lliures d'escollir i jo, personalment, trobaré milt en falta el teu pensament i els teus matisos.

Salut!

Spacer

Picture
TomasM-Porta

De debó cal defensar

Date Saturday, October 5th 2013, 11:12 AM

el Beltra??????

Saps que tens advocat de franc, mosso.

Spacer

Picture
TomasM-Porta

MARE

Date Saturday, October 5th 2013, 11:09 AM

MEVA.

Spacer

Picture
purpurinaa

Fenix :

Date Saturday, October 5th 2013, 11:00 AM

Vols dir que no et passes ?
Si no estàs còmode i vols marxar, ets lliure com el vent, però les teves acusacions contra aquesta pàgina en sona a rebequeria del criu que no se surt amb la seva .
La gràcia del xat.cat es la diversitat i això es lo enriquidor. I això es el que molt encertadament defensa el Jefe
Mai estem tots d'acord amb tot, ni molt menys !!!
I personalment opino que pots presentar les denúncies que vulguis, que no aniran enlloc per que no hi ha motiu. Però sap molt greu , sols de pensar-ho.
Jo també dono ple suport al Bertran , per descomptat .
I realment...com a persona culta que ets, trobaré a faltar algunes de les teves explicacions, gairebé sempre valuoses .
Francament, m'has decebut , t'imaginava mes madur .

Spacer

Picture
3Estel

Infantilisme

Date Saturday, October 5th 2013, 10:44 AM

Fenix t'entenc i Bertran te un paper complicat.......

Mira ja hi ha persones que per a sentir-se vives necessiten provocar a l'altre, ja que ells tenen poques coses que aportar al món i quan es provoca als altres sempre s'aconsegueix el que es busca. Que és atenció i comentaris. Naturalment això reconforta i tot seguit ve el sentir-se el centre ..... els nens petits ho fan molt.

Spacer

Picture
merxba

En defensa de...

Date Saturday, October 5th 2013, 10:22 AM

Soc la primera de defensar en Bertran?
Espero que siguin molts i moltes més!
Hi ha aspectes del xat que no m'agraden gens, però no per això faré escarni d'un bon professional, que ho és.
Portar una pàgina d'aquestes característiques no és pas senzill i si algú creu que ho és que s'animi. A veure el temps que dura. Tot el meu suport Bertran!!!
Una abraçada!!!!!

Spacer

Espai
 

Escriu el teu comentari per aquest article

Espai Espai
Espai
  Ho sentim, els usuaris no registrats no poden escriure comentaris | Registra't
   



Més articles

 

Vols llegir més articles escrits per fenix? Aquí son els últims articles.

 
Bullet Bertran
  Data 02/10/13 Icona 1100 Data 46 comentari/s  
Spacer
Bullet Apologia de la violència,
  Data 06/02/13 Icona 674 Data 1 comentari/s  
Spacer
Espai
Espai
Espai

Cerca al meu bloc

 


Donar un cop d'ull a tots els blocs
Espai
Spacer
Espai

Articles antics

Desembre

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 
 

Novembre

 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
Espai
Spacer

Referències

Col·labora!
Spacer
Contacta amb el suport / Avisa'ns d'abusos
Spacer
Posa'ns als favorits
Spacer
Política de privacitat, Termes d'ús & Legal
Spacer