Xat Catala
Entra Registra´t
     
 
La meva foto

Benvingut/da al meu bloc!

Twisti ha escrit 77 articles i te 240 comentaris. L'últim article ha estat fet el 25/10/13

perfil de'n(na) Twisti | àlbum de fotos de'n(na) Twisti

   
Espai
Espai
   
 

Article del bloc de Twisti

Espai
 

Resposta a Persi del seu comentari a "El mal exemple dels nostres governants".

Data dijous 3/octubre/2013 - 03:59 Icona 1467 Data 11

Dius que una gent mediocre són els responsables que els polítics cobrin sous desproporcionats. Qui són aquests mediocres? Dius que no tolerarien uns salaris més raonables per als polítics? Per què? Pots argumentar-ho si us plau?
Si els diputats de la CUP no tenen al costat cap gent mediocre i tenen uns sous raonables, ja sabem a qui hem de votar, oi?
La infravaloració que fas del concepte que exposo no disminueix la seva importància.

Fas una superposició al tema que jo plantejo amb una al·lusió al problema que pateixen els mestres. No serveix per desviar l'atenció.

Els càrrecs públics "importants" com tu dius, dóna a entendre que n'hi ha que no ho són i si el que volies era referir-te al grau de "responsabilitat", sempre m'ha semblat més "important" la feina dels metges de l'atenció pública i que estan patint les retallades als seus salaris i dels recursos per l'atenció als malats i no ens fan mitjos diagnòstics, mitges anestèsies ni mitges intervencions.
És clar que els mestres també tenen un alt grau de responsabilitat i em sembla vergonyós que uns caps envoltats de gent "mediocre", amb uns salaris desorbitats, es permetin retallar els dels altres. Contradictori, si més no.
En cap moment estic desqualificant la capacitat professional dels polítics "importants", sinó que en l'aspecte econòmic, són la paradoxa entre els seus salaris i les polítiques restrictives que apliquen als ciutadans. No cal que em responguis amb qui n'és el responsable, perquè, a part que no ens arribin els diners que ens deu el govern espanyol, com dic en un altre article, a casa nostra hi ha partides destinades a uns sectors de l'administració perfectament prescindibles que xuclen el que hauria de correspondre a l'atenció als més desfavorits.
Els càrrecs públics importants, com tu dius, el que han de fer és la feina ben feta, tal com ho fan tots els altres professionals i donar exemple d'austeritat.

Em reitero en el titular del meu article.



Espai
Spacer
Espai
   
  Escriu articles al teu bloc
Espai
 
 

Comentaris sobre aquest article

Espai Espai
 
Picture
TomasM-Porta

Gràcies mossa

Date Thursday, October 3rd 2013, 12:49 PM

per pensar en mi. Petons!

Spacer

Picture
Twisti

Apa,

Date Thursday, October 3rd 2013, 12:36 PM

Pren-te alguna cosa i descansa.

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Preciosa,

Date Thursday, October 3rd 2013, 12:24 PM

sense números no hi ha pressupost.

M'has de dir què igresses i com t'ho gastes, sinó tot és bla, bla, bla...

Un repàs de matemàtiques? No dóna. Quansevol pot entendre un pressupost. El pressupost de la Generalitat no deixa de ser com el d'una comunitat de propietaris en gran.

Però si parlem en abstracte no parlem de res.

Spacer

Picture
Twisti

Mira maco,

Date Thursday, October 3rd 2013, 12:20 PM

Els assentaments te'ls fas tu amb les meves prioritats, d'acord?

Així de passada fas un repasset de les mates i recorda que la suma del deure t'ha de donar el mateix que la del l'haver eh?

Spacer

Picture
TomasM-Porta

No dona, no,

Date Thursday, October 3rd 2013, 10:41 AM

un pressupost es fa amb números.

M'han d'explicar amb números quins ingresos tindries i quines quantitat destinaries a cada partida.

Una llista no és un pressupost.

Suposo que tu et deus haver llegit el pressupost de la Generalitat i me'l refacis amb números tal i com a tu t'agradaria que fos.

Efectivament, el partit del president - i la majoria de partits de govern europeus - no són democràtics.

Per què dones per finalitzada la polèmica? No és enriquidora per a tu, pot ser?

Spacer

Picture
Twisti

Amb aquesta resposta, dono per finalitzat

Date Thursday, October 3rd 2013, 9:33 AM

Bé,
1er punt, el partit del President no és democràtic.
Punt 2, el parasitisme és qui ens governa. -Fa por pensar en quins són els seus propòsits per al futur de Catalunya; mala independència ens espera i sobretot, arribat el moment espero que no siguin els que ens governin.
3er i 4rt. Votar i contra-votar és fer política i d'això no se'n salva ni un.
El 5è, Abreviant,
-Alguns dels recursos per estalviar i obtenir ingressos:

Eliminar el subsidi a l’Església Catòlica.
Eliminar les Diputacions. -Ja en tenim prou amb els consells comarcals.
Redistribució de les administracions públiques.
Impost de patrimoni.
Impost de societats.
Impost verd.
Mútues patronals, utilització del servei públic d'urgències.
Gravamen sobre beneficis del capital financer.
Frau fiscal.
Multes i sancions progressives.
etc.

Les meves prioritats,
Sanitat.
Infants-Grans-Dependència-Atenció als més desfavorits.
Ensenyament.
Cultura.
Investigació.

Spacer

Picture
TomasM-Porta

S'ha tallat.

Date Thursday, October 3rd 2013, 6:21 AM

4. Les CUP: si quan governin a un lloc important fan el mateix em trauré el barret. De moment tenen la posició comodíssima de Ciudadans de poder dedicar-se a donar lliçons morals i d'incoherència política ( votant coses diferents al Parlament ). Jo els vull veure governant.

5. Em permeto demanar-te perdó si et molesto i si t'interpreto malament. Voldria que m'expliquesis una solució per a que no es fessin retallades i les teves prioritats. Es a dir, en resum i simplement: quins pressupostos faries tu?

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Simplificant, simplificant.

Date Thursday, October 3rd 2013, 6:17 AM

1. Un president pot decidir molt menys del que sembla perquè el partit no és seu. Que ens calen partits democràtics ho deien els indignats i jo ho subscric totalment.

2. D'on han sortit els quadres intermedis? Doncs de la societat com tot el bo i el dolent que tenim. Són gent que viuen de la política i per damunt de tot volen continuar vivint de la política.

3. Insisteixo en el que t'he dit de les CUP:

Spacer

Picture
Twisti

...

Date Thursday, October 3rd 2013, 6:11 AM

Suposo que t'has adonat que jo no en sóc pas de modesta i, seguint el debat...

Opto per la simplificació per no desviar el tema principal.

Segons exposes, el President no pot decidir res... vaja... i els que estan entremig dels "quadres intermedis" i el President, són com els soldats de terracota; i els leninistes aquests d'on han sortit? Disculpa, però veus o no aquests girs que tu dius que no fas, en les teves rèpliques? Ah, els altres diputats tampoc no poden donar exemple i fer el mateix que els de la CUP? Són transparents com les meduses i sense personalitat?

En essència, el millor argument dels polítics davant la ciutadania si volen que aquests acceptin fer sacrificis ha de ser donant exemple d'austeritat i això a casa nostra passa perquè els seus salaris siguin menys ostentosos i, insisteixo, redueixin les despeses dels prescindibles.

En el teu punt 7 dius: "Parles de les retallades com si el govern s'ho estès passant pipa fent-les." Has tornat a fer-ho. Et permets interpretar subjectivament la intencionalitat de les meves paraules i t'asseguro que resulta molt molest que frivolitzis sobre això. Quan vull dir alguna cosa la dic amb prou claredat i no necessito que ningú em faci d'intèrpret. No tinc casella en cap tendència política encara que t'entestis a posar-m'hi.

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Respecte dels sous

Date Thursday, October 3rd 2013, 5:01 AM

hi ha una anècdota divertida que m'explicaven a casa.

Marcos Redondo era un baríton de zarzueles molt popular al seu temps. Vet aquí que un dia un acomodador li va dir: tant tu com jo treballem aquí i hauríem de guanyar, per tant, el mateix sou. En Marcos Redondo va dir-li: em sembla perfecte. Aquell vespre, però, en Marcos va aparèixer vestit de d'acomodador i va dir-li al sindicalista que havia encarregat un vestit per a ell - el sindicalista - per a que sortís a cantar a l'escenari. Com que Barcelona en aquells moments era una ciutat de la CNT i les zarzueles eren molt populars, resulta que els anarquistes omplien els teatres del Paral.lel per tal de veure-les. Però, ai las!, em temo que la realitat fou que no van estar gens d'acord amb el canvi de baríton.

Tot plegat és tan simple com això,.

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Twisti, a pams

Date Thursday, October 3rd 2013, 4:39 AM

1. La gent mediocre són els que formen els quadres intermedis del partit i els que en el fons el dominen. Com tu et pots imaginar al consell nacional dels partits aquests quadres intermedis són la gran majoria. I tenim uns partits leninistes perquè aquesta gran majoria que forma el consell nacional dels partits que governen treballa en càrrecs de confiança de l'administració.

2.Si la CUP quan governi a algun lloc important continua fent el mateix que fins ara tindrà tot el meu reconeixement moral i fins i tot em plantejaré de votar-lo. Però mentre no governi enlloc està en la mateixa posició comodíssima que Ciutadans, posem per cas.

3. Jo no infravaloro res, al contrari, et vaig llegir amb molt d'interès i intentant aprendre. Només opino modestament. Em sap greu que la percepció que t'arribi sigui una altra.

4. Dona, que no tots els càrrecs públics són igual d'importants em sembla evident. Vaja jo no crec que tingui la mateixa importància el president de la Generalitat que un càrrec de confiança de la direcció general d'afers folklòrics i festes populars, però potser estic equivocat. Una altra cosa és que. potser, si foten fora a aquest càrrec de confiança el càrrec importantant necessitarà Déu i ajuda per tal de sobreviure al partit: és exactament la història de Pasqüal Maragall al PSC.

5. Dir que els metges són més importants que els polítics és massa fàcil i fals. La societat es compont de tota una série de persones que fent bé el seu ofici fan que rutlli o no. Però justament els polítics són aquells que s'encarreguen de crear tots els mecanismes per a que la societat rutlli. Per això des del punt de vista jeràrquic, des del meu modest punt de vista, són els més importants, perquè poden decidir sobre la resta i els metges no.

6. No sé perquè hauria de voler desviar l'atenció de res. Faig un comentari sobre els mestres perquè opino que patim un enorme càncer a l'ensenyament. Em sorprèn que quan dono la raó a tesis diguem-ne d'esquerres se'm digui que vull desviar l'atenció. Però què hi guanyaria desviant l'atenció? Es que no ho entenc.

7. Parles de les retallades com si el govern s'ho estès passant pipa fent-les. Jo t'asseguro que tots els governs del món - i els de CiU també - prefereixen no retallar res i tenir a tothom content. El tema és: amb els ingresos que té la Generalitat, amb el deute que té com s'ho ha de fer per governar, tenint en compte, a més, que ni te estat propi, ni moneda pròpia, ni li paguen el que li deuen i que si implanta nous impostos la gent amb més patrimoni li fot el camp.

8. Jo sóc una persona que reduiria l'administració a la mínima expresió perquè opino que la burocràcia no només és un niu de paràssits sinó que complica molt la vida als ciutadans en general i als emprenedors en particular. Però tu creus que els sindicats estarien d'acord amb aquests acomiadaments o que els trobarien reaccionaris? I tornem al primer punt: fins que els partits polítics no siguin autènticament democràtics i representin la societat i no els interessos dels quadres intermedis del partit no hi ha res a fer.

Ei, crec.

Spacer

Espai
 

Escriu el teu comentari per aquest article

Espai Espai
Espai
  Ho sentim, els usuaris no registrats no poden escriure comentaris | Registra't
   



Més articles

 

Vols llegir més articles escrits per Twisti? Aquí son els últims articles.

 
Bullet 'Juro per déu
  Data 25/10/13 Icona 3314 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet Catalunya laica de veritat,
  Data 21/10/13 Icona 1207 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet Avís als usuaris mascles
  Data 21/10/13 Icona 1483 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet Una Catalunya que decideix.
  Data 21/10/13 Icona 1190 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet Hahahahahaha!
  Data 21/10/13 Icona 1213 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet Aquest article no té
  Data 19/10/13 Icona 1335 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet Vicen,
  Data 18/10/13 Icona 1304 Data 12 comentari/s  
Spacer
Bullet No es pot anar a missa
  Data 09/10/13 Icona 1271 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet "Conductisme"
  Data 08/10/13 Icona 1198 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet A l'Entrevista
  Data 06/10/13 Icona 1180 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet Nou sistema de progrès.
  Data 05/10/13 Icona 1343 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet La vostra llibertat.
  Data 04/10/13 Icona 1473 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet Això va en augment.
  Data 01/10/13 Icona 1205 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet El mal exemple dels
  Data 01/10/13 Icona 1336 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet El fiscal general de
  Data 26/09/13 Icona 1274 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet Teresa Forcades (Els
  Data 26/09/13 Icona 1376 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet Abans de parlar...
  Data 25/09/13 Icona 1237 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet Una mica de sociologia.
  Data 24/09/13 Icona 1366 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet Sr. Esparta,
  Data 24/09/13 Icona 1592 Data 9 comentari/s  
Spacer
Bullet El meu bloc més curt...crec.
  Data 22/09/13 Icona 1316 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet Volem un país independent,
  Data 21/09/13 Icona 1174 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet De cara a la paret!
  Data 21/09/13 Icona 1539 Data 12 comentari/s  
Spacer
Bullet El govern espanyol denuncia
  Data 19/09/13 Icona 1370 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet El paper d'en Duran
  Data 15/09/13 Icona 1187 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet Comencen a actuar els
  Data 14/09/13 Icona 1234 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet Boicot als productes
  Data 14/09/13 Icona 1300 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet Via Catalana
  Data 11/09/13 Icona 1195 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet Petita enquesta
  Data 21/06/13 Icona 1146 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet L'aigua, un bé
  Data 15/06/13 Icona 1125 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet Madrit a les fosques.
  Data 24/05/13 Icona 1320 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet Tertulians dels mitjans
  Data 18/05/13 Icona 1214 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet Cazi ná.
  Data 16/05/13 Icona 1258 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet Records
  Data 15/05/13 Icona 1148 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet De fora vindran...
  Data 14/05/13 Icona 1214 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet Cristus i Yihabs
  Data 29/04/10 Icona 1772 Data 10 comentari/s  
Spacer
Bullet Miccionari.
  Data 05/10/09 Icona 1651 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet La frase de l'any
  Data 30/09/09 Icona 1654 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet Al Congrès dels DPTTS
  Data 30/09/09 Icona 1438 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet Esforçar-se o estimar.
  Data 26/09/09 Icona 1599 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet Darrera conversa.
  Data 19/09/09 Icona 1507 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet Coses...
  Data 01/09/09 Icona 1540 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet Nit estrellada i estrellada
  Data 25/08/09 Icona 1470 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet ORDRE I CAOS
  Data 04/08/09 Icona 1474 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet Estira i arronsa 4
  Data 24/12/08 Icona 1586 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet Gramàtica
  Data 19/12/08 Icona 1585 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet LA POR A LA JUSTÍCIA.
  Data 01/12/08 Icona 1621 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet Tu com ho fas?
  Data 26/11/08 Icona 1680 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet Psico-si.
  Data 21/11/08 Icona 1610 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet Queda inaugurat el
  Data 07/11/08 Icona 1645 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet El secret
  Data 05/11/08 Icona 1385 Data 0 comentari/s  
Spacer
Espai
Espai
Espai

Cerca al meu bloc

 


Donar un cop d'ull a tots els blocs
Espai
Spacer
Espai

Articles antics

Novembre

 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 

Octubre

 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 
Espai
Spacer

Referències

Col·labora!
Spacer
Contacta amb el suport / Avisa'ns d'abusos
Spacer
Posa'ns als favorits
Spacer
Política de privacitat, Termes d'ús & Legal
Spacer