Xat Catala
Entra Registra´t
     
 
La meva foto

Benvingut/da al meu bloc!

fenix ha escrit 3 articles i te 88 comentaris. L'últim article ha estat fet el 05/10/13

perfil de'n(na) fenix | àlbum de fotos de'n(na) fenix

   
Espai
Espai
   
 

Article del bloc de fenix

Espai
 

Bertran

Data dimecres 2/octubre/2013 - 04:26 Icona 1100 Data 46

Amb el present i de manera publica et demano que revisis amb la lupa de la legalitat i dels límits de tol.lerància de la teva pàgina totes les al.lusions i intervencions que Esparta hagi pogut incloure en els seus blocs o en comentaris, o que pugui incloure des d'ara, que inciten a la xenòfobia o que fan l'apologia de la violència (violència física, psíquica o de gènere).

Les meves dades personal ja les tens.



Espai
Spacer
Espai
   
  Escriu articles al teu bloc
Espai
 
 

Comentaris sobre aquest article

Espai Espai
 
Picture
zinc

jo,que soc molt pesada

Date Thursday, October 3rd 2013, 7:44 PM

encare espero proves .

Dolors.

Spacer

Picture
_Esparta_

Askata

Date Thursday, October 3rd 2013, 6:07 PM

Ja em disculparas però acabo de perdre el meu monocle i el teu escrit és massa llarg per un vell cavaller com jo. Espero que et facis càrrec de que els grans patim de vista cansada.

Qui escrui aquestes paraules no sòc jo, sinò la meva diligent secretaria, una joveneta molt agraciada, de pits generosos i cul ferm, apart d'intel.ligent i sàbia, esclar.

Prego no preguis aquest escrit com una provocació.

PD: estas de bon veure?

Spacer

Picture
jazzman

riem una mica?

Date Thursday, October 3rd 2013, 6:03 PM

http://www.youtube.com/watch?v=L26A5ZKBQZE

Spacer

Picture
Askata

.

Date Thursday, October 3rd 2013, 5:49 PM

Heus aquí en què es basa el sistema capitalista: en dominar un "art de l'oratòria" de mitges veritats, frívol, persistent, amant de les teories de la por vers el poble, i també és clar, en la malinterpretada Total Llibertat d'Expressió, malgrat aquesta pugui arribar a ser insultant per a una gran majoria, fins al punt d'arribar a poder-se considerar violència.

Sovint no n'hi ha prou en ignorar o no contestar: cal dir alt el que pensem, i ens adonarem que no erem els únics que ho pensavem.I si no som els únics que ho pensavem, per alguna cosa deu ser.

Esparta una cosa és que pensis diferent de nosaltres, fins aquí del tot respectable, i l'altra, el que has vingut fent de fa massa temps: incitar a la provocació. I incitar a la provocació desemboca en moltes d'altres conseqüències. Potser tu et creus que has sigut respectuós, però altra cosa és que realment ho hagis estat, i aquest article ho confirma.

Spacer

Picture
_Esparta_

zinc

Date Thursday, October 3rd 2013, 2:14 PM

Jo encara continuo esperant carinyo. Espero que com a mínim.tinguin el valor de posar-les aquí.

Spacer

Picture
zinc

a veure

Date Thursday, October 3rd 2013, 2:05 PM

en Bertran a demanat proves,coi poseules!,i escolteu,si hi ha raó i ofensa,doncs fora,pero de moment ...........bla bla blaaaaaaaaaa i ha critica,no senyores i senyors,aixó no va així,a un criminal no sel tanca si no hi ha cadaver,sisplau.

Proves,vaaaaaaaa que està tot escrit ,coi.!

Dolors.

Spacer

Picture
Twisti

Ja sabem quin és el teu problema.

Date Thursday, October 3rd 2013, 1:47 PM

És clar! No has llegit ni interpretat les normes i per això, per desconeixement, és molt possible que en siguis víctima, ai no, que el desconeixement no és cap eximent per al seu compliment.
Votació? Per a què? Si et saltes el semàfor en vermell, es posa a votació si has infringit una norma de trànsit?

Spacer

Picture
_Esparta_

Twisti

Date Thursday, October 3rd 2013, 1:32 PM

En primer lloc, les normes nomes les pot interpretar en Bertran, ja que és qui les va posar.

En segón lloc, a quina majoria et refereixes? No, si ara encara voldras sotmetre la interpretació de les normes a votació.

Spacer

Picture
Twisti

Quin art!

Date Thursday, October 3rd 2013, 1:23 PM

La ironia de fer veure que en realitat tots els altres són els qui ofenen a l'ofensor és un recurs massa utilitzat sobretot per persones molt acostumades a giravoltar tot allò que toquen, convertint-se així en les víctimes. El pitjor és que de tant repetir-ho, acaben creient-s'ho.

Si hi ha unes normes,no s'ho val allò de dir: - Amb no llegir-ho n'hi ha prou... - o - La llibertat... bla bla bla... -perquè llavors aquestes normes perden el sentit amb el qual es van establir.

I si una majoria expressa el seu rebuig, s'ha de tenir en compte.

Per provocar també s'ha de tenir tacte i si no se sap com fer-ho, val més dedicar-se a una altra cosa.

Spacer

Picture
clic

mmm

Date Thursday, October 3rd 2013, 1:09 PM

si no hi hagués provocació no s'estimularia la reflexió, per exemple

Spacer

Picture
TomasM-Porta

CABRERO, MESTREEEEEEEEE

Date Thursday, October 3rd 2013, 12:51 PM

exacte.

Spacer

Picture
Cabrero

Crec que la discusió

Date Thursday, October 3rd 2013, 12:31 PM

no porta enlloc. Autocontenció, respecte i llibertat de llegir un o un altre blocaire: jo ja sé quins d'ells no llegiré ni comentaré. Ja vaig aprovar, en el seu dia, la Formació del Espíritu Nacional (FEN) -versió espanyola-. La compasió també és una bona resposta, companya del silenci.

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Val Krasis,

Date Thursday, October 3rd 2013, 12:12 PM

BERT, em denuncio a mi mateix ( no sé si s'hi val, però que sigui que sí, vaaaaaaaaaaaaa).

Spacer

Picture
Krasis

Evidentment

Date Thursday, October 3rd 2013, 11:50 AM

Tothom és lliure de "denunciar" el que cregui oportú, només faltaria.

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Krasis,

Date Thursday, October 3rd 2013, 11:44 AM

si s'han de revisar els comentaris de l'Esparta jo proposo que es revisin els comentaris de TOTHOM, començant pels meus.

Perquè ara, ja posats, no només ens fixarem en l'Esparta, oi?

Bert sembla que se't gira feina, però segur que tu pots. I si no que la Nuri t'ajudi.

Se suposava que havies muntat un xat i ves per on has muntat una guarderia i quan dic això de la guarderia em refereixo a mi, la resta són persones molt adultes com queda molt clar.

Spacer

Picture
Lynn

Feeeeeeeeeeeeeeeeeeeenix!

Date Thursday, October 3rd 2013, 11:07 AM

Amb tots els respectes a la teva magna cultura i sensibilitat, la meva humil intuïció només veu en l'Esparta una persona Intel·ligent i provocadora social. Dit això, ojalà hi hagués més gent com tu, Fénix, valenta per denunciar postures quotidianes i contínues que ens denigren constant i quotidianment. La part bona és saber-les veure i prendre'n posició com fas tu i no callar. Amb això dones una bona lliço. Per la resta, una carinyosa abraçada -als dos- en defensa de la llibertat d'expressió.

Spacer

Picture
Krasis

hola,

Date Thursday, October 3rd 2013, 11:05 AM

jo també penso que s'haurien de revisar alguns dels seus comentaris.

Com comenta la Twisti, la llibertat d'expressió no ha de servir per justificar certs comentaris que, havent-me llegit els Termes d'ús, crec poder dir que vulnera.


De tu depen, Bertran, decidir què fer.

Spacer

Picture
_Esparta_

One more thing....

Date Thursday, October 3rd 2013, 10:58 AM

...que diria l'Steve Jobs a mode de colofó d'aquesta [lamentable] representació del teatre de l'absurd:

"Quien a hierro mata, a hierro muere"

És a dir, que em reservo el dret a demanar la expulsió, aportant les proves corresponents, del xat de tots aquells que m'han difamant públicament.

Spacer

Picture
vidaa

Respecte i tolerància

Date Thursday, October 3rd 2013, 10:44 AM

Crec que és important que tothom pugui parlar lliurement aquí, al xat, i a tot arreu.
Malgrat tot, és cert que a vegades no es parla amb prou respecte.
Potser, la conclusió que en podríem treure tots plegats d'aquest bloc, és que hem d'aprendre a dir el que pensem però a la vegada expressar tolerància vers les idees dels altres.
Si algú fa algun bloc o comentari que ens sembla desafortunat, només ens cal obviar-lo.

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Bé,

Date Thursday, October 3rd 2013, 10:44 AM

jo ja no em repeteixo més.

El Bert ha intervingut i ha dit quelcom molt sensat: vol proves. Si en teniu opino que les heu de presentar, si no en teniu seria honorable disculpar-vos.

Spacer

Picture
_Esparta_

Joki

Date Thursday, October 3rd 2013, 9:10 AM

En quin moment es va decidir que sentir ràbia i odi per aquells qui empren la violpencia i el terrorisme per imposar la seva forma de pensar és una actitut que no respecta la llibertat de les persones? M'ho pots explicar? Els teus raonaments sí que fan por.

Veig que encara no t'has pres un moment per a autorreflexionar company.

De passada ves preparant la disculpa que espero que escriguis amb tanta vehemencia com m'has atacat quan en Bertran digui que no, que els meus escrits no són el que diueu.

Spacer

Picture
joki

totalment d'acord amb tu twisti

Date Thursday, October 3rd 2013, 8:35 AM

és ben cert això que dius, que hi ha gent que defensa el seu "amic", malgrat tingui actituds misògines, xenòfobes i violentes, i que ho justifiquin tot per la "llibertat". La llibertat acaba on comença la de l'altre, i aquestes actituds no respecten la llibertat de les persones a les que s'ataquen amb aquest pseudodiscurs d'aquest individu. Un exemple el tenim en el darrer blog, que traspua una violència i una ràbia que fa por.

Spacer

Picture
bertran

Si algú

Date Thursday, October 3rd 2013, 8:02 AM

te una opinió molt llunyana a la majoria del xat, (si és que no és la única) crec que hauriem de mirar d'entendre ja que és enriquidor escoltar opinions diferents a la nostra (per si algun dia ens dona algun argument de pes en alguna cosa :P )

El problema és si també hi ha violència o incita a la violència en els seus escrits. Tot i que tracto de llegir en diagonal tot el que es posa, no arribo a tot, pel que si us plau, feu.me un missatge privat i digueu-me a quin bloc o comentari hi ha el que voleu denunciar i m'ho miro.

Spacer

Picture
zinc

fenix

Date Thursday, October 3rd 2013, 7:38 AM

a mi em falten les teves raons per acusar a un company de xat,i també la teva resposta a tots aquests coentaris,no és pot acusar a ningú de rés sense estar al peu del canyó,també et diré que per mi has perdut tota la elegància d´un gentleman,la teva queixa hagués tingut de ser privadissima i no pública,perque tú no tens cap dret a etiquetar a cap persona,sobretot si no saps ni quina cara fà.Dit aixó estic molt d´acord en els comentaris que defensen la llibertat d´expressió,perque aqui,sr.tots som diferents i si opinesim igual aquest xat seria del mes avorrit ,la gent tenim dret a pensar ha discrepar ha riure hi ha desfogar-nos i sobre tot a veure la vida com ens ha vingut ho com ens dona la gana,sense molestar a ningú i d´aixó s´en diu LLIBERTAT.

Una abraçada
Dolors.

Spacer

Picture
purpurinaa

Jo tampoc conec l'Esparta ni a tu

Date Thursday, October 3rd 2013, 6:26 AM

Però tambe em sento mes insultada per tu que per ell Twisti ...
Em sap greu que sense coneixem m'acusis de misogena, racista , xenòfoba ... Valgam Deu !!!
Com En Persi, crec que de tothom es pot aprendre , i que la riquesa d'aquestes pagines es la diversitat . Que voleu posar censura? Si que sou totalitaris , no?

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Twisti,

Date Thursday, October 3rd 2013, 5:30 AM

No conec personalment l'Esparta, com a tu. O sigui que som igual d'amics.

Posa'm exemples del que dius de l'Esparta si us plau. Fas unes acusacions molt greus però no poses cap exemple.

No serà que ets tu qui l'està insultant? Necessitem exemples, va...

Spacer

Picture
_Esparta_

Twisti

Date Thursday, October 3rd 2013, 5:22 AM

Llavos, en base a la teva argumentació, també hauriem de prohibir les manifestacions sindicals, oi? Ho dic perquè els piquets "informatius" no són precissament exemple de diàleg contructiu i bon rotllo.

Mira, la meva llibertat d'expressió em permet dir coses com aquestes:

"Prefereixo que a un anarquista li exploti la bomba a les mans enlloc de fer-ho a la Basílica del Pilar"

Per descomptat tú ets ben lliure d'opinar el que vulguis. Però el que tú no pots fer és prohibir a una persona manifestar les seves opinions.

Spacer

Picture
Twisti

Indefensable i injustificable.

Date Thursday, October 3rd 2013, 5:03 AM

Si algú que segons les seves amistats, és molt humà i gens misogin i en canvi es manifesta en el sentit contrari en un alt percentatge dels seus escrits, per quins set sous ens hem d'empassar que la provocació li ho permet tot argüint el dret a la llibertat d'expressió?
La llibertat d'expressió no ha de servir mai per justificar manifestacions verbals denunciables.

Rebutgem aquesta actitud per part d'alguns polítics i mitjans de comunicació, però "al meu amic" li ho justifico com sigui, fins i tot negant el que transmeten amb prou claredat les seves paraules.

Una puntualització.
On s'és vist que hi hagi una mica de racisme, una mica de misogínia o una mica de violència?

No calen els esforços en fer veure el contrari, perquè llavors interpretarem que els qui ho defensen, ho comparteixen.

Spacer

Picture
_Esparta_

Alguns reflexions

Date Thursday, October 3rd 2013, 3:50 AM

Fènix, la primera va per tú, autor d'aquest bloc. Abans de tot dir-te que respecto els teus comentaris, però que en absolut els comparteixo.

Ara vaig al gra. Trobo molt malament la difamació que fas de mi. Cap dels meus blocs fa apologia de la violència i encara menys de la xenofobia.

La maniobra d'intentar tapar-me la boca fent-me fora del xat, només pel fet de pensar diferent de tu, a base de difamacions és quelcom carent de tota ètica i moral. Però a sobre li poses la cirereta al pastis utilitzant al Bertran per a aconseguir el teu objectiu. Aques últim punt ja el trobo bastant de covards, francament.

La segona reflexió va per tú Joki. Mira jove, alguns van posant bombes mentre que d'altres ataquen, difamen i insulten. Diferents mètodes per a la mateixa fi: fer callar a qui pensa diferent de vosaltres.

Per mi fotre una bomba és quelcom molt serios i un acte de covardia. El nostre pais n'és ple de víctimes d'aquells qui volen imposar la seva ideologia. Per alguns potser és un tema vanal (només un petardet, oi?) o una altra forma de lluita contra el sistema. En qualssevol dels dos casos jo sempre faré dures denuncies a aquests fets. Us agradi o no.

És evident que en Bertran no tancarà el meu perfil. Només llegint els meus blocs veurà les vostres difamacions.

Per sobre de les ganes que teniu de callar als qui no pensen com vosaltres hi ha el dret a la nostra llibertat d'expressió.

Així que de moment l'únic que heu aconseguit és fer un ridícul monumental.

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Jo he discrepat de l'Esparta

Date Thursday, October 3rd 2013, 3:27 AM

més d'un cop, més de dos i més de tres.

La meva diferència bàsica amb vosaltres és que voldria continuar-ho fent en el futur.

I quan algú insinua no sé què ocult ho trobo tant divertit que ploro de riure. Potser sí que l'Esparta, la Purpu i jo estem muntant una conspiració maligna per dominar el món des del xat.

Per cert, jo també he discrepat públicament de la Purpu. I això que és públic i notori que estic enamorat d'ella.

Spacer

Picture
purpurinaa

A veure..

Date Thursday, October 3rd 2013, 1:53 AM

Pensar que el qui posa una bomba , mata una dona o s'autoinmola al mig d'un mercat ple de gent , podria haver mort una estona abans de portar a terme la seva acció criminal es fer Apolo.logia de la violència? Perquè en aquest cas jo tambe en faig !!!
L'Esparta a voltes es provocador amb els seus blocs, però mes educat que altres que van de messianics i no respecten a ningú que pensi diferent i que fins i tot arriben a insults personals .

Spacer

Picture
joki

reflexionar sobre el meu comportament?

Date Wednesday, October 2nd 2013, 6:56 PM

però com es pot ser tan cínic i tan perdonavides, au va nano, que ja fa temps que m'afaito.

Spacer

Picture
_Esparta_

Bona nit a tu tb Joki

Date Wednesday, October 2nd 2013, 6:47 PM

Procura descansar i reflexiona sobre el teu comportament. Demà serà un altre dia.

Spacer

Picture
ocre

Persi

Date Wednesday, October 2nd 2013, 6:45 PM

Si no m'equivoco es denuncia una incitació a la xenofòbia i apologia de la violència, per part l'Esparta.Sembla que aprofitant l'avinentesa intentis desviar l'atenció cap una altra persona.
És una manera de defensar l'actitud i les idees de l'Esparta?
O és un altre objectiu?
En qualsevol cas no he detectat cap mena d'apologia a la violència per part del Joki, ben al contrari. I crec que és d'aquest tema concret que es referia el Fenix i sobre el que reitero la meva posició.

Spacer

Picture
joki

mira qui parla

Date Wednesday, October 2nd 2013, 6:41 PM

Em sembla que ja heu quedat prou en evidència, i no feu el què prediqueu, per mi aquest tema està tancat i ja no hi intervindré més.
Qui sigui responsable del xat que faci el què cregui que ha de fer.
Bona nit.

Spacer

Picture
_Esparta_

joki

Date Wednesday, October 2nd 2013, 6:33 PM

Una cosa és que em busquis a mi amb atacs personals, l'altra que ho facis amb en Persi.

Si no saps rebatre un argument és preferible callar a insultar. És un valuos consell que et dono, no pensa t en tu, sinò en els teus alumnes. Espero que no els tractis igual si no estan d'acord amb tú.

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Joki

Date Wednesday, October 2nd 2013, 6:14 PM

Dir que d'on no n'hi ha no en raja, jo diria que és tractar molt despectivament a la gent. Equival a dir-li a qui no pensa com tu que el seu pensament i que ell mateix no val res.

El meu sistema de valors està en constant transformació. I probablement estigui molt equivocat, però això no em privarà de dir el que penso, tant si és a favor del corrent com en contra.

Jo estic orgullós del que el teu sistema de valors sigui molt millor que el meu. Jo sóc un simple aprenent. I els aprenents aprenem d'alguns el que em de fer i dels altres el que no em de fer.

Vull dir que si la queixa fos de gent que ha intentat posar pau, em semblaria molt bé. Però crec que ja he demostrat que tu tires amb bala. I consti que jo lluitaré per a que puguis continuar-ho fent. M'agrada que hi capiga tothom aquí.

Spacer

Picture
joki

i tan persi

Date Wednesday, October 2nd 2013, 6:05 PM

és el mateix dir "bufó del xat" i "collonades", que incitar a la violència. Tens un sistema de valors tot curiós, per sort, no coincideix amb el meu. En qualsevol cas, no val a intentar distreure l'atenció dels fets, i els fets és que aquí hi ha un individu que incita a la violència física.

Spacer

Picture
ocre

Hi estic d'acord, fenix

Date Wednesday, October 2nd 2013, 5:59 PM

penso igual que tu i m'afegeixo a la teva demanda.

Spacer

Picture
bertran

ok

Date Wednesday, October 2nd 2013, 5:59 PM

rebut!

A veure si no torna a passar...

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Mestre una miqueta més de nivell, home.

Date Wednesday, October 2nd 2013, 5:58 PM

Et mostro un exemple de com tu tractes a la gent que no pensa com tu:

no teniu cap argument per rebatre això
Date Friday, September 27th 2013, 1:02 PM
per tan us dediqueu a fer de bufó del xat, i a dir collonades.
Per si no ho havíeu entès l'escènica de l'escrit és criticar la reforma laboral com a forma de carregar-se tots els drets laborals dels treballadors
Però bé, d'on no n'hi ha, no en raja.

Spacer

Picture
joki

repassa el què et roti

Date Wednesday, October 2nd 2013, 5:42 PM

però no canviaràs la realitat dels fets.
Si convé, donaré les meves dades personals per denunciar a aquest individu.

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Joki,

Date Wednesday, October 2nd 2013, 5:36 PM

per què et sents legitimat per insultar-lo? Vols dir que li pons donar gaires lliçons? Fem un repàs dels comentaris?

No veieu que fer callar algú que no pensa com nosaltres empobreix el xat?

Spacer

Picture
joki

estic d'acord amb tu fenix

Date Wednesday, October 2nd 2013, 5:30 PM

aquest individu és un ultradetrà, xenòfob, i un violent.

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Hi ha expresions de l'Esparta que no

Date Wednesday, October 2nd 2013, 5:23 PM

però no tinc ni mig dubte del seu tarannà democràtic i humanista.,

D'altra banda, si fem un repàs de les polémiques, crec que podem dir que qui s'ha passat de frenada no ha estat només ell. Jo també m'he passat de frenada: Bert, ja tens les meves dades personals, fes el que et convingui amb mi.

Però sobre tot fes que aquest xat continui sent lliure.

Spacer

Espai
 

Escriu el teu comentari per aquest article

Espai Espai
Espai
  Ho sentim, els usuaris no registrats no poden escriure comentaris | Registra't
   



Més articles

 

Vols llegir més articles escrits per fenix? Aquí son els últims articles.

 
Bullet Bertran
  Data 05/10/13 Icona 1790 Data 41 comentari/s  
Spacer
Bullet Apologia de la violència,
  Data 06/02/13 Icona 674 Data 1 comentari/s  
Spacer
Espai
Espai
Espai

Cerca al meu bloc

 


Donar un cop d'ull a tots els blocs
Espai
Spacer
Espai

Articles antics

Desembre

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 
 

Novembre

 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
Espai
Spacer

Referències

Col·labora!
Spacer
Contacta amb el suport / Avisa'ns d'abusos
Spacer
Posa'ns als favorits
Spacer
Política de privacitat, Termes d'ús & Legal
Spacer