Xat Catala
Entra Registra´t
     
 
La meva foto

Benvingut/da al meu bloc!

_Esparta_ ha escrit 95 articles i te 571 comentaris. L'últim article ha estat fet el 04/10/13

perfil de'n(na) _Esparta_ | àlbum de fotos de'n(na) _Esparta_

   
Espai
Espai
   
 

Article del bloc de _Esparta_

Espai
 

Jo es podrien fotre la bomba al cul els anarkas

Data dimecres 2/octubre/2013 - 09:12 Icona 2029 Data 31

Al febrer de l'any passat artefacte la catedral de l'Almudena. Avui Basílica del Pilar. Per sort no s'han hagut de lamentar víctimes.

Missatge als anarkes i grups radicals d'esquerres que empren la violència: si no us agrada aquest món on viviu el millor que podeu fer és deixar-lo (foteu-vos un tret al cap) i permetre'ns a al resta viure en pau. Ja prou complicada és la vida per que a sobre vinguin aquests malparits a complicar-la més.



Espai
Spacer
Espai
   
  Escriu articles al teu bloc
Espai
 
 

Comentaris sobre aquest article

Espai Espai
 
Picture
jazzman

a veure

Date Friday, October 4th 2013, 5:26 PM

twisti:
me mare probablement no tindria nassos per exposar públicament la seva opinió, per la qual cosa en tindria dret si volgués.
fenix:
obviament un terror, no sé si freudià... Però si ho has entès coi! què busques!
i també, obviament, moltes vegades quan diem les coses, parlen les emocions. Igual que ma mare, igual que jo mateix quan em cabrejo, igual que tú n'estic segur, igual que la twisti amb alguns comentaris per aquí, igual que l'esparta i igual que tothom en aquest planeta, perquè no som perfectes, perquè de vegades la xerrem i la caguem, i de vegades les interpretacions que fem del que es diu se'n van de mare. vet aquí.
Jo, en aquest cas, no n'he vist.
Quan ho he vist en algun altre bloc, amb atacs personals directes o ofensius, no he tingut cap problema de denunciar-ho.
Jo sóc d'esquerres i quan veig una idea de dretes, si em ve de gust la rebato, si no potser és perquè tinc altres coses que fer o simplement no em ve de gust de fer-ho.
l'Esparta ha parlat com ha parlat, no el crec un assassí ni un violent ni molt menys penso que hagi estat ofensiu. Penso que hi ha persones que s'han ofès, que és molt diferent.

Si penseu que realment s'ha ofès, ho podeu reportar tal com s'ha quedat. No cal que maregem més la perdiu.

Una altra cosa: entenc que escriure en un bloc no és com escriure en un diari: això sí que és un mitjà públic. Els blocs són ben personals, s'escriuen opinions personals i sempre des d'una perspectiva personal.
Si no t'agrada el que la persona escriu en el SEU espai de bloc, simplement no el llegeixes. Jo ja ho he fet en diverses ocasions. Perquè no t'hi apuntes?

És el mateix que al xat: et penses que tens dret de vetar l'opinió d'alguna persona que expressi una ximpleria, evidentment interpretada per tu com a tal?
simplement el BLOQUES, que per això hi ha l'eina.
No t'agrada, no llegeixes
t'ofèn, el bloques. Per això són aquestes eines aquí.

Spacer

Picture
_Esparta_

Fenix

Date Friday, October 4th 2013, 1:52 PM

Mira, et seré ben clar: si tant convençut n'estas perquè no em fots una demanda pel penal?

Jo afirmo que escriure que tant de bo li esclati una bomba a les mans a un terrorista no ès fer apologia de la violència.

Spacer

Picture
fenix

Corregeixo

Date Friday, October 4th 2013, 8:53 AM

L'espai de blocs de xat cat ES un espai privat de caràcter public i obert a tots els publics: és doncs un espai public. Així doncs, perquè l'apologia de la violència en un espai public és delicte, si fóssim a Alemanya, ja hi hauria hagut accions legals en aquest xat. I no hi hauiria res de dolent en això.

Spacer

Picture
fenix

Jazzman

Date Friday, October 4th 2013, 8:51 AM

jazzman
a persi
Date Thursday, October 3rd 2013, 11:26 PM

"Aplicable també als d'extrema dreta que vam irrompre a la seu catalana de madrid durant la diada... [vam = amb ema, versió curta de vàrem, primera persona del plural: tu t'hi inclous?? - imagino/espero que no - error Freudià??] i evidentment tots aquells que fan salutacions feixistes clamant franco el 20N, per exemple. A Alemanya, molt més raonables que aquí, ja els haurien tancat." Tal com dius, a l'Esparta ja l'estarien imputant d'apologia de violència.

"Moltes vegades ma mare diu que mataria a tots els polítics. Ho diu amb una embranzida de fúria i t'asseguro que si traduïm el que diu a una dimensió raonable quedaria la cosa amb apartar de la circulació a totes aquelles persones que estafen, maten o volen anar en contra de la llibertat.
Me mare no fa apologia de la violència. No mataria una mosca i ni tan sols voldria que una altra persona ho fes, ni tan sols incitant-la."

T'equivoques jazzmann: la teva mare, que no sóc jo qui l'ha anomenada, però el meu pare i una tia mentre vivia i el meu germà també, fan apologia de la violència diguent aquestes coses, el què passa és que com són dites en privat no són delicte. Informa't: és així com t'ho explico, de la mateixa manera que et crec i fermament crec que la teva mare és com la descrius. Una cosa sòn les emocions i les circumstàncies. L'altra l'efecte de les nostres accions publiques per mitjà de la nostra paraula o dels nostres actes.

L'espai de blocs de xat cat no un espai privat de caràcter public i obert a tots els publics: és doncs un espai public. Així doncs, perquè l'apologia de la violència en un espai public és delicte, si fóssim a Alemanya, ja hi hauria hagut accions legals en aquest xat. I no hi hauiria res de dolent en això.

Spacer

Picture
Twisti

Tu et dius Jazzman i no pas Persi?

Date Friday, October 4th 2013, 8:11 AM

Tu ets el portaveu de tothom? Ets potser un esperit espitat? Avui has fet cacona?
Flipes? Doncs jo al·lucino veient que respons fins i tot a una pregunta que no t'he formulat a tu.
Vols respectar la llibertat del Jazzman?

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Twisti,

Date Friday, October 4th 2013, 4:26 AM

si us plau, el jazman és el jazman i no sa mare. I tu ets sa mare? I ets la mare de l'Esparta? Ves quines coses de dir.

Ara resulta que ens hem de guiar pel criteris maternals, aquí. Flipo.

Spacer

Picture
Twisti

Jazzman,

Date Thursday, October 3rd 2013, 8:03 PM

La teva mare escriuria aquesta expressió en un lloc on ho pogués llegir tothom?

Spacer

Picture
jazzman

persi

Date Thursday, October 3rd 2013, 5:26 PM

tens raó. textualment, el bloc de l'esparta:
"Missatge als anarkes i grups radicals d'esquerres que empren la violència:"
blablabla
m'he errat. El text el trobo correcte i per mi només mostra una emoció vers personatges que, només per utilitzar la violència, ja no haurien de formar part d'una societat democràtica.
Aplicable també als d'extrema dreta que vam irrompre a la seu catalana de madrid durant la diada... i evidentment tots aquells que fan salutacions feixistes clamant franco el 20N, per exemple. A Alemanya, molt més raonables que aquí, ja els haurien tancat.
Moltes vegades ma mare diu que mataria a tots els polítics. Ho diu amb una embranzida de fúria i t'asseguro que si traduïm el que diu a una dimensió raonable quedaria la cosa amb apartar de la circulació a totes aquelles persones que estafen, maten o volen anar en contra de la llibertat.
Me mare no fa apologia de la violència. No mataria una mosca i ni tan sols voldria que una altra persona ho fes, ni tan sols incitant-la.

Salut

Spacer

Picture
_Esparta_

Molt bó Purpurina

Date Thursday, October 3rd 2013, 11:27 AM

Suposo que també el denunciaran, hahaha.

Spacer

Picture
_Esparta_

Més apologia de la violència

Date Thursday, October 3rd 2013, 11:23 AM

Un grupo llamado 'Comando Insurreccionalista Mateo Morral' ha reivindicado en Internet la colocación del artefacto explosivo en la catedral de La Almudena el pasado jueves, que fue desactivado por los Tedax.

Según explican en su comunicado, el objetivo de su acción en el templo es «dar caña a la monarquía borbónica en sus lugares sagrados». Este grupo se llama así en recuerdo del anarquista responsable del atentado contra el rey Alfonso XIII y Victoria Eugenia el día de su boda, en el que fallecieron varias decenas de personas. «Demostramos que vuestras guaridas santificadas son vulnerables. Los cimientos de vuestro poder han temblado por los kilos de nuestra pólvora sacrílega que busca romper con vuestra paz cívica basada en muertos y personas encerradas por años en el talego. Esto es la venganza. Superamos la barrera del miedo»

Spacer

Picture
purpurinaa

Perdo , s'ha tallat

Date Thursday, October 3rd 2013, 11:19 AM

Volia dir .. "Reconegut activista ...violent? A vegades s'ha de voler entendre la gent , no ?

Spacer

Picture
purpurinaa

Apologia de la violencia

Date Thursday, October 3rd 2013, 11:15 AM

"Tal vez mañana no habrá nada que escupa fuego
y el que se invente el tirachinas le colgaremos ..."
1994 -Víctor Manuel , re

Spacer

Picture
_Esparta_

Persi-san

Date Thursday, October 3rd 2013, 11:11 AM

Estaré encantat de fer un article com el que demanes, aquesta xusma feixista no deixa de ser "el mismo perro con distinto collar". Ja sabem que els extrems es toquen de vegades.

Spacer

Picture
TomasM-Porta

JAZZMAN

Date Thursday, October 3rd 2013, 11:03 AM

gràcies per posar-hi seny, company.

Però si rellegeixes l'article de l'Esparta diu: "Missatge als anarkes i grups radicals d'esquerres que empren la violència", per tant, NO es refereix ni als anarquistes, ni als grups radicals d'esquerra que NO usen la violència.

De tota manera jo li posaria com a penitència per el molt que ens fa patir un article contra la violència feixista, que, a més, estic segur que no tindria cap inconvenient en fer.

Spacer

Picture
vidaa

Tant intolerant és

Date Thursday, October 3rd 2013, 10:55 AM

el que demana el cap dels que posen bombes, com els que el demaneu als primers...
Aisss... tan bons argumentadors/es que sou en ocasions i tant agressius verbalment en d'altres!!
Que els humans intel·ligents tenim altres eines, coi !! No torneu al garrot!

Spacer

Picture
jazzman

el problema

Date Thursday, October 3rd 2013, 7:03 AM

crec jo, és que Esparta posa una etiqueta errònia o precipitada als autors d'uns successos que evidentment són menyspreables. conec persones que es consideren anarquistes i d'esquerres (jo mateix sóc d'aquests últims) i no posarien mai una bomba ni farien mai mal a ningú.
És més, penso que moltes més persones que s'autoconsideren d'extrema dreta serien més tendents a aquest tipus d'accions.. tal com hem pogut veure últimament i al llarg de tota la història.
no són les idees les que fa mal, sinó les persones i les seves actituds, tinguin les etiquetes que tinguin.

Spacer

Picture
_Esparta_

Joki

Date Wednesday, October 2nd 2013, 6:28 PM

És certament trist que un professor com tú enlloc d'argumentar ataqui directament la persona, amb insults i menyspreu. Quan hom no sap que dir és millor callar.

Però ja no nomes és trist, sinó lamentable que tú i molts d'altres pretengueu fer callar als qui no pensen com vosaltres.

Al contrari que d'altres jo mai he fet callar a ningú, per molt en desacord que hi estigues.

Per a acabar, espero que al proper tarat que posi una bomba lo esclati a les mans. I no és apologia de la violència, sinò un desig ben personal.

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Joki,

Date Wednesday, October 2nd 2013, 6:00 PM

jo sóc patèticament lliure.

No faig mai res per quedar bé. I sempre dic el que penso. Agradi o no.

Spacer

Picture
joki

patètic

Date Wednesday, October 2nd 2013, 5:40 PM

aquest article traspua una violència d'ultradreta que fa por.
I encara més patètic que algú el defensi.
Aquest individu és un violent en potència i se li ha de parar els peus.
Ara que també podria ser un troll o un nick doble, però seria tenir molt mala llet.

Spacer

Picture
TomasM-Porta

A veure, nem a pams:

Date Wednesday, October 2nd 2013, 5:32 PM

1. L'article de l'Esparta ataca la violència.

2. L'ataca d'una manera agressiva i dura, cosa que és paradoxal però legítima.

3. A partir d'aquí comença un pim pam pum que es desentén del que diu l'article i comença a giravoltar contra les persones.

4. Ës correcte o no és correcte fer un escrit provocatiu? És o no és correcte llegir articles al xat d'un estil agressiu i dur?

5. Ningú no té l'obligació de llegir a l'Esparta ni de llegir ningú i, per tant, en alguns dels seus detractors jo hi trobo un cert massoquisme. Com el de les iaies que miren una peli porno a la tele per a després indignar-se. Jo hi ha mitjans de comunicació -El mundo, la razón, interconomía, ABC, al Canal 13, la COPE etc...- que m'irriten i, per tant, no els llegeixo. Voleu dir que llegir algú per irritar-se és sa.

6. Això és un clàssic. Denunciarem o tirarem a la foguera els llibres de Quevedo?

CONTRA D. LUIS DE GONGORA Y SU POESIA

Este cíclope, no siciliano,
del microcosmo sí, orbe postrero;
esta antípoda faz, cuyo hemisferio
zona divide en término italiano;

este círculo vivo en todo plano;
este que, siendo solamente cero,
le multiplica y parte por entero
todo buen abaquista veneciano;

el minoculo sí, más ciego vulto;
el resquicio barbado de melenas;
esta cima del vicio y del insulto;

éste, en quien hoy los pedos son sirenas,
éste es el culo, en Góngora y en culto,
que un bujarrón le conociera apenas.

Spacer

Picture
fenix

Mereixes una denuncia: SI

Date Wednesday, October 2nd 2013, 4:18 PM

Ja que els "anarkas", com tu els anomenes, i tan odies, ja es varen distanciar en el primer atentat dels fets a Almudena, al febrer:

http://grupostirner.blogs pot.fr/2013/02/oportuno-l avado-de-cara-de-la-monar quia.html

Qui doncs és, qui contamina i sense visió distant, de forma violenta invitant al suicidi, fent apologia de la violència, crea violència, la penja al bloc sino tu, Esparta?

Spacer

Picture
Askata

.

Date Wednesday, October 2nd 2013, 4:14 PM

i ara és el torn del tema dels anarques.... clar, clar...

Et diré el mateix que en Fènix: si tant t'agrada la legalitat, aplica-te-la i deixa de provocar, de polemitzar i buida els teus blocs de violència.

ps: estic en contra de TOT tipus de violència; l'invisible de guant blanc també.


Aplica-te-la i deixa de provocar, de polemitzar i buida els teus blocs de violència.

Spacer

Picture
fenix

De bon rotllo res

Date Wednesday, October 2nd 2013, 4:00 PM

No és el què a mi m'agrada o no.

Es el què escrius, al límit, per no dir sobrepassant els límits, la qual cosa fa que pugui/s'hagi de considerar apologia de la violència.

Tant t'agrada la legalitat?

Aplica-te-la i deixa de provocar, de polemitzar i buida els teus blocs de violència.

Potser llavors el teu (bon) rotllo serà justificat, que no té res a veure amb plaent o no.

Spacer

Picture
_Esparta_

fenix

Date Wednesday, October 2nd 2013, 2:53 PM

Apologia de la violència? no home, no. Però si creus el contrari ja saps el que has de fer. Ho dic perquè no em penso estar d'escriure sobre les coses que em preocupen per molt que a tu no t'agradi. De bon rotllo, eh!

Spacer

Picture
fenix

...

Date Wednesday, October 2nd 2013, 2:20 PM

El tema del bloc és la violència?

Però si tu no pares de fer apologia de la violència, tu; que se t'hauria de denunciar i hauries de tenir l'entrada vetada a xat.cat.

Ja m'estic cansant de tu i considero que en Bertràn hauria de mirar-se amb lupa la legalitat de les teves tirades de xenofòbia i d'apologia de la violència. Invitar al suicidi també és fer apologia de la violència. I ho saps.

I si no ho fa ell, potser ho desencadeni jo, fins i tot de manera legal.


Tu t'has ben llegit el reglament del xat?? Segur que no. I si l'has llegit, te'l saltes pel forro!








Potser llavors

Spacer

Picture
clic

aix

Date Wednesday, October 2nd 2013, 1:53 PM

però si només era un petardo!

:P

Spacer

Picture
_Esparta_

Cabrero

Date Wednesday, October 2nd 2013, 12:48 PM

El tema del bloc, per si encara no ho has entes, és el comportament violent de l'anarquisme radical d'esquerres, no pas la meva persona i el que tú puguis pensar de mi, que com et pots imaginar no m'importa.

Si de totes formes vols parlar de mi et convido a que escriguis un bloc i ja està, mira que fàcil.

Spacer

Picture
Cabrero

ni magraden

Date Wednesday, October 2nd 2013, 12:32 PM

Els violents ni la gent com tu. Liberal? Tu ets simpatitzant daurora dorads.

Spacer

Picture
TomasM-Porta

NOIS...

Date Wednesday, October 2nd 2013, 12:31 PM

NO CREGUEM EN LES PISTOLESSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!"

Spacer

Picture
_Esparta_

Podria, sí

Date Wednesday, October 2nd 2013, 12:20 PM

però serà més divertit veure com els enganxen i els apliquen la llei antiterrosita. Ara mateix deuen estar tant acollonits que no els entra ni una llentia de canto per l'esfinter.

Mira que s'ha de ser ruc per fotre una bomba en un lloc com aquest. Segur que no hi ha cap càmera pels voltants, no. Hahaha

Spacer

Picture
Cabrero

podries

Date Wednesday, October 2nd 2013, 11:43 AM

Començar per tu mateix

Spacer

Espai
 

Escriu el teu comentari per aquest article

Espai Espai
Espai
  Ho sentim, els usuaris no registrats no poden escriure comentaris | Registra't
   



Més articles

 

Vols llegir més articles escrits per _Esparta_? Aquí son els últims articles.

 
Bullet Encara no he rebut la
  Data 04/10/13 Icona 2716 Data 9 comentari/s  
Spacer
Bullet Comunicat d'UGT-A
  Data 01/10/13 Icona 1468 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet UK: Treballar per cobrar
  Data 30/09/13 Icona 1722 Data 26 comentari/s  
Spacer
Bullet Bufó busca feina a
  Data 27/09/13 Icona 1744 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet El malvat capital salva
  Data 25/09/13 Icona 1375 Data 10 comentari/s  
Spacer
Bullet ERE a UGT-Madrid. Aplicant
  Data 20/09/13 Icona 1387 Data 9 comentari/s  
Spacer
Bullet Breu història d'en
  Data 18/09/13 Icona 1321 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet Mentides del progres
  Data 17/09/13 Icona 1437 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet Han de caminar CDC i
  Data 16/09/13 Icona 1271 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet Als que aneu a la Via
  Data 10/09/13 Icona 1408 Data 9 comentari/s  
Spacer
Bullet Narcís Serra, la Creu
  Data 05/09/13 Icona 1202 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet Ciutadans segrestats
  Data 04/09/13 Icona 1325 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet Que els sindicats paguin
  Data 03/09/13 Icona 1461 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet La soja és perjudicial
  Data 28/08/13 Icona 1658 Data 9 comentari/s  
Spacer
Bullet Progressisme d'anar
  Data 22/08/13 Icona 1549 Data 16 comentari/s  
Spacer
Bullet España ens roba. Un
  Data 11/08/13 Icona 1283 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet Fins als collons dels
  Data 10/08/13 Icona 1318 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet Mini cadena per la independència.
  Data 08/08/13 Icona 1400 Data 23 comentari/s  
Spacer
Bullet España retallarà sous
  Data 06/08/13 Icona 1718 Data 9 comentari/s  
Spacer
Bullet Grans Fills de Puta
  Data 05/08/13 Icona 1484 Data 10 comentari/s  
Spacer
Bullet Oferta de treball al
  Data 31/07/13 Icona 1353 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet Al Navarro li creixen
  Data 19/07/13 Icona 1311 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet Cada dia entenc menys
  Data 09/07/13 Icona 1281 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet Un desastre de Govern
  Data 14/06/13 Icona 1300 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet El malbaratament econòmic
  Data 11/06/13 Icona 1539 Data 23 comentari/s  
Spacer
Bullet El rectorat de la UAB
  Data 17/05/13 Icona 1245 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet Llicó magistral, any
  Data 12/05/13 Icona 1293 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet Love Poem
  Data 07/05/13 Icona 1296 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet Tenim el que ens mereixem
  Data 30/04/13 Icona 1382 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet España prestarà 500
  Data 25/04/13 Icona 1297 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet Fins quan haurem d'aguantar
  Data 16/04/13 Icona 1235 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet L'escrache ja té
  Data 10/04/13 Icona 1409 Data 8 comentari/s  
Spacer
Bullet Thatcher i el socialisme
  Data 09/04/13 Icona 1292 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet Urdangarín, Qatar,
  Data 08/04/13 Icona 1280 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet Escarni al socialisme
  Data 05/04/13 Icona 1282 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet Ada Colau, la bien pagá
  Data 26/03/13 Icona 1656 Data 16 comentari/s  
Spacer
Bullet Cal aturar la PAH
  Data 25/03/13 Icona 1352 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet Quan el fet d'estar
  Data 19/03/13 Icona 1241 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet Dionisio Moreno i Mohamed
  Data 15/03/13 Icona 1464 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet En Cayo Lara (IU) desnonat,
  Data 13/03/13 Icona 1290 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet Algú sap on és en
  Data 12/03/13 Icona 1292 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet Dels polítics que ens
  Data 11/03/13 Icona 1310 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet Collons amb els antisistema
  Data 28/02/13 Icona 1313 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet El nuevo paradigma no
  Data 23/02/13 Icona 1244 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet Els ideals del PSOE
  Data 21/02/13 Icona 1370 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet A cremar carbó!
  Data 19/02/13 Icona 1373 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet Sálvame Deluxe, versió
  Data 13/02/13 Icona 1291 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet Una d'espies, a
  Data 11/02/13 Icona 1395 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet L'art de comissionar
  Data 07/02/13 Icona 1295 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet Embolicar-se amb la
  Data 06/02/13 Icona 1464 Data 10 comentari/s  
Spacer
Espai
Espai
Espai

Cerca al meu bloc

 


Donar un cop d'ull a tots els blocs
Espai
Spacer
Espai

Articles antics

Novembre

 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 

Octubre

 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 
Espai
Spacer

Referències

Col·labora!
Spacer
Contacta amb el suport / Avisa'ns d'abusos
Spacer
Posa'ns als favorits
Spacer
Política de privacitat, Termes d'ús & Legal
Spacer