Xat Catala
Entra Registra´t
     
 
La meva foto

Benvingut/da al meu bloc!

_Esparta_ ha escrit 95 articles i te 571 comentaris. L'últim article ha estat fet el 04/10/13

perfil de'n(na) _Esparta_ | àlbum de fotos de'n(na) _Esparta_

   
Espai
Espai
   
 

Article del bloc de _Esparta_

Espai
 

UK: Treballar per cobrar el subsidi d'atur.

Data dilluns 30/setembre/2013 - 01:33 Icona 1723 Data 26

De cara a l'any vinent, al Regne Unit, els aturats de llarga duració que vulguin cobrar l'atur hauran de treballar per la comunitat. Sempre he defensat que una iniciativa com aquesta s'hauria d'implantar en el nostre país.

Al Regne Unit la taxa d'atur no arriva ni al 8%. Aquí estem per sobre del 25%. No em sembla just que aquells que treballem haguem de mantenir aturats de llarga duració i que aquests últim no facin res per la comunitat.

Quid pro quo.

Espero que ben aviat el Govern prengui nota del que fan al Regne Unit, perqué a aquest pas al final sortirà més a compte no treballar i viure de subsidis. Que treballin els altres.



Espai
Spacer
Espai
   
  Escriu articles al teu bloc
Espai
 
 

Comentaris sobre aquest article

Espai Espai
 
Picture
Krasis

Sí sí

Date Tuesday, October 1st 2013, 1:02 PM

Per descomptat que tampoc van fer bé, i m'emprenya eh, ni uns ni altres van actuar correctament segons el meu punt de vista. Però no val disfreçar les coses.

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Krasis,

Date Tuesday, October 1st 2013, 12:57 PM

D'ACORD.

Però no va fer el mateix l'esquerra demostrant que no tenia principis?

Spacer

Picture
Krasis

_Esparta_

Date Tuesday, October 1st 2013, 12:06 PM

La dreta va votar a favor del sufragi de la dona per interés molt em temo. De tots és sabut que en aquells anys la major part de les dones estaven molt influenciades per l'esglèsia... I de part de qui estava l'esglèsia? O sigui que sabien gairebé segur que el vot de les dones seria per ells. "Por el interés te quiero Andrés".

Spacer

Picture
TomasM-Porta

I em sap greu dir-ho

Date Tuesday, October 1st 2013, 10:45 AM

però a Catalunya tot el sistema de benestar social l'ha muntat CiU. No sé si també discutiràs la vessant social de Jordi Pujol.

Spacer

Picture
_Esparta_

Persi

Date Tuesday, October 1st 2013, 9:28 AM

El concepte de progressisme de dretes és un oximoron, de l'estil del d'intel·ligència militar.

Era només un concepte irònic en el sentit que la esquerra s'ha apropiat de la paraula progressisme, però tal com tú dius també la dreta pot ser progressita, i de fet la història demostra que en general és la dreta qui ha tingut polítiques més progressistes.

Per exemple, és un fet històric que el PSOE, en la època de la república, va votar en contra del sufragi de la dona. La dreta va votar-hi a favor.

De ben segur que tú coneixes més exemples que jo lletrat.

Spacer

Picture
TomasM-Porta

I si em dius que CiU

Date Tuesday, October 1st 2013, 9:25 AM

a Ciutat Vella està continuant la pèssima política social que va iniciar el tripartit et diré senzillament que tens tota la raó del món.

Les coses són com són i no és pot ser d'un partit polític d'una manera tant dogmàtica com d'un equip de futbol. Vaja al menys jo ho intento.

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Joki,

Date Tuesday, October 1st 2013, 9:21 AM

Jo, com a liberal, sóc relativista i, per tant, per a mi no té cap sentit defensar res a ultrança que no sigui la llibertat. Llibertat bàsicament per continuar aprenent.

Això de que jo no defenso les anomenades classes subalternes em sembla molt agossarat. Saps qui ha fet fora les classes populars de Ciutat Vella a Barcelona i les ha canviat per pijos de disseny: un tripartit a l'ajuntament format per PSC, ERC i IC.

I és que el nom no fa la cosa, em temo.

Spacer

Picture
joki

persi...

Date Tuesday, October 1st 2013, 8:55 AM

qualsevol cosa que impliqui no fer-se càrrec dels pobres, dels malalts, dels febles, dels immigrants, de les persones grans, dels diferens, per mi és una forma de feixisme encobert. I la ideologia que defenseu a ultrança quan veu això mira cap a un altre cantó com si no tingués res a veure amb vosaltres.
Jo faré la meva feina tan bé com pugui per ajudar tirar aquest país endavant, però siguem una mica més humans, tinguem empatia i posem-nos al costat i defensem els que estan més fotuts que nosaltres.

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Eparta, discrepoooooooooo

Date Tuesday, October 1st 2013, 8:53 AM

No és progressisme de dretes, ni d'esquerres. És progressisme i prou. Que tothom pugui treballar i portar u sou digne a casa va a favor de la dignitat i la llibertat humana, com que tots els nens puguin anar a escola, com que tothom tingui dret a la seguretat social, com que la gent pugui passejar sense por pel carrer. Tot això és progressista, sense cap més etiqueta.

Crec.

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Ei, la púrria sóc jo ehhhh

Date Tuesday, October 1st 2013, 8:45 AM

que quedi clar.

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Joki,

Date Tuesday, October 1st 2013, 8:44 AM

jo li he promès a La Moreneta que no discutiria més amb tu. Només fer-te notar que ser liberal - per molt neo que sigui - i ser feixista és impossible. O ets una cosa o ets l'altra.

Et saludo com a part de la púrria.

Spacer

Picture
joki

i tu?

Date Tuesday, October 1st 2013, 8:44 AM

ja et mereixes el sou que cobres?
perquè posats a dir bajanades jo també en sé dir eh?
en fi, el què deia, cortines de fum per amagar la putrefacció total i absoluta del sistema capitalista i del cor de molta gent que en forma part.

Spacer

Picture
_Esparta_

Joki

Date Tuesday, October 1st 2013, 8:28 AM

Tu tens sensibilitat per la teva butxaca, bàsicament, cosa que respecto molt i no trobo que estigui pas malament.

El que sí que està malament és invocar les desgràcies alienes per a que a tu no et toqui el sou. Que en essència és el que fas dia sí dia també.

Per si no saps llegir entre linies el que t'estic dient a la cara és que ets un cínic i un hipòcrita.

La teva suposada sensibilitat és, a totes llums, una evident impostura.

Spacer

Picture
joki

ets un gamarús

Date Tuesday, October 1st 2013, 8:24 AM

no soc sindicalista ni ganes, però tinc sensibilitat envers els que pateixen els efectes de la crisi, cosa que tu i tota la teva purriassa neoliberal no en té gens ni mica ni gota. Si algun dia et poses malalt o et quedes sense feina, et diré ben contundentment "ET FOTS!"
De debò que traspues un feixisme d'ultradreta que fa por.

Spacer

Picture
_Esparta_

Joki, una mica fotuts...

Date Tuesday, October 1st 2013, 7:52 AM

... sí que ho deuen estar en saber que els diners que l'Estat destina a polítiques d'ocupació s'els embutxaquen els sindicats (ara em ve al cap UGT-A) per a gastar-los en manifestacions, mariscades i ves a saber en que més.

Suposo que deus ser sindicalista o simpatitzant, perquè tens la llengua ben llarga per criticar segons quines coses però algunes d'altres ni cas.

Spacer

Picture
joki

Que se jodan!

Date Tuesday, October 1st 2013, 6:53 AM

http://www.youtube.com/watch?v=wSJojhUw_uI

Spacer

Picture
zinc

crec que

Date Tuesday, October 1st 2013, 5:37 AM

diem el mateix,encare que jo no m´explico tan bé :).

Una abraçada,

Dolors.

Spacer

Picture
_Esparta_

Progressisme de dretes Persi

Date Tuesday, October 1st 2013, 4:11 AM

No se si la meva proposta transormaria radicalment la societat on vivim, però de ben segur que la fariía mes justa.

Sempre he pensat que això de menjar sense treballar ho fan les mascotes domèstiques, i el ser humà necessita treballar per a tenir dignitat.

Aquesta subvenció, si no ve acompanyada de feina, no deixa de ser una almoina.

Que maco seria poder dir, en arrivat a casa, 2aviu he anat a treballar", enlloc de dir "avui he anat a fitxer per cobrar la subvenció"

És una qüestió de dignitat. Llàstima que els progres tot ho vegin cagat i pixat.

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Doncs això em sembla impecable,

Date Tuesday, October 1st 2013, 3:47 AM

Esparta. I molt progressista, certament. No hi tinc res a afegir. Transformaria radicalment la societat on vivim.

Spacer

Picture
_Esparta_

No estic parlant del dret a l'atur

Date Tuesday, October 1st 2013, 3:33 AM

Estic parlant, si llegiu be el bloc, al subsidi d'atur de *llarga duració*: el que es paga per haver esgotat l'atur al que hi tens per la cotització a la SS.

Una persona aturada de llarga duració, que cobri l'esmentada subvenció, penso que ha de treballar fent tasques per a la comunitat, per dos motius:

1 - Per sentir-se útil a la societat, formar-se i ampliar el seu CV
2 - Perquè si l'estat pagar uns diners, és de sentit comú que n'obtingui alguna cosa a canvi.
3 - Que les persones que viuen de la economia submergida deixin la seva activitat o la regularitzin.


Hi ha moltes feines que es poden fer: desde netejar boscos, acompanyar als avis a fer gestions amb l'administració, col·laborar en alguna ONG, etc...

Spacer

Picture
zinc

jo hi estic d´acord

Date Monday, September 30th 2013, 6:53 PM

avui ho he sentit per la radio i he pensat que estave molt bé.

Amb aquesta llei treuen fora als sindicats,que son molt poderosos i que van ser en el seu moment importantisims i van defensar al trevallador,pero ara ja no tenen sentit i el govern anglés els vol desmantellar,el resúm és,cobres pero per cobrar tens de fer alguna cosa no anar a cobrar i prou.

Una abraçada

Dolors.

Spacer

Picture
joki

això a més, és pervers

Date Monday, September 30th 2013, 6:14 PM

ja em veig aturats fent feines que haurien de fer persones amb contracte, això podria ben bé ser una forma d'explotació laboral encoberta, una forma de tenir pseudoesclaus a baix preu, en comptes de resoldre el problema que ha provocat que estiguin a l'atur.

Spacer

Picture
albadaa

Realment

Date Monday, September 30th 2013, 5:52 PM

Jo també sóc del parer que qualsevol persona que percebi la prestació de l'atur, es podria reubicar en fer serveis a la comunitat , sempre i quan això no entorpeixi la tasca més important: buscar feina.

Evaduran, estic totalment d'acord amb la teva puntualització, encara que discrepo en la visió de càstig a les víctimes.
Les persones s'han de sentir útils i actives en qualsevol cas i circumstància , sino això genera frustració i desesperança en el futur. Per tant, quan falta la feina remunerada, penso que és una bona opció poder estar actiu en altres camps, malgrat no hi hagi remuneració econòmica.

PS. I parlo amb coneixement de causa

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Jo hi estaria d'acord

Date Monday, September 30th 2013, 5:46 PM

amb la condició de que els aturats que no trobèssin feina un cop se'ls acabès el subsidi poguèssin continuar cobrant una mena de salari social mínim, al qual crec que acabarem arribant per tal de mantenir la pau social.

S'ha de trobar la manera que tothom que estigui en condicions de treballar, treballi i s'ha d'evitar que la gent no tingui ingressos i a l'hora sigui útil a la societat, crec.

D'altra banda, crec que és cert que avui no hi ha gaires aturats cínics ( n'hi ha que fan com aquests del Liceu que cobren l'atur pel morro fent un frau de llei o els que cobren l'atur i treballen en negre ). Penso que avui que hi ha una situació social la gran majoria dels aturats busquen feina desesperadament. Però quan hi havia vaques grasses hi havia molts aturats cínics i d'aquell atur - que ja era enorme - venen forces dels nostres mals.

Spacer

Picture
joki

la teva manca absoluta d'empatia fa

Date Monday, September 30th 2013, 5:34 PM

En les teves afirmacions assumeixes que qui està a l'atur, es queda a casa rascant-se la panxa, a mi em sembla molt fort pensar això.
Però i què passa si el que està aturat cerca feina de forma desesperada, i no hi ha manera de trobar-ne? En la situació actual, hi ha gent que no en pot trobar ni és possible que en trobi en un futur pròxim, ja que totes les polítiques econòmiques estan orientades a tornar el deute amb els bancs creditors de l'estat, i no pas en afavorir la creació de feina.
Estic segur que la majoria de la gent que està a l'atur, fa el què pot i més per mirar de trobar feina.

Spacer

Picture
evaduran

Només una puntualització...

Date Monday, September 30th 2013, 3:13 PM

L’atur no és un subsidi, és una prestació que genera el treballador pel fet de treballar. Quan treballes et retenen una part del teu salari per aquest concepte, per tant, no és un regal de l’Administració ni de la resta de treballadors. És un dret que el treballador genera, per tant, és discutible que tu mantinguis a ningú.

La neteja dels carrers, per exemple, es paga a través dels impostos i aquests els paguem tots, els que estem a l’atur i els que no, per la mateixa regla de tres, els que treballen també haurien de fer treballs per la comunitat.

Culpabilitzar i castigar a les víctimes, és a dir, els aturats, en un mercat laboral que no pot absorbir l’oferta no em sembla la millor solució, però evidentment és una opinió.


PS. Que no et falti la feina!

Spacer

Espai
 

Escriu el teu comentari per aquest article

Espai Espai
Espai
  Ho sentim, els usuaris no registrats no poden escriure comentaris | Registra't
   



Més articles

 

Vols llegir més articles escrits per _Esparta_? Aquí son els últims articles.

 
Bullet Encara no he rebut la
  Data 04/10/13 Icona 2716 Data 9 comentari/s  
Spacer
Bullet Jo es podrien fotre
  Data 02/10/13 Icona 2029 Data 31 comentari/s  
Spacer
Bullet Comunicat d'UGT-A
  Data 01/10/13 Icona 1468 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet Bufó busca feina a
  Data 27/09/13 Icona 1745 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet El malvat capital salva
  Data 25/09/13 Icona 1375 Data 10 comentari/s  
Spacer
Bullet ERE a UGT-Madrid. Aplicant
  Data 20/09/13 Icona 1387 Data 9 comentari/s  
Spacer
Bullet Breu història d'en
  Data 18/09/13 Icona 1321 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet Mentides del progres
  Data 17/09/13 Icona 1437 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet Han de caminar CDC i
  Data 16/09/13 Icona 1271 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet Als que aneu a la Via
  Data 10/09/13 Icona 1408 Data 9 comentari/s  
Spacer
Bullet Narcís Serra, la Creu
  Data 05/09/13 Icona 1202 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet Ciutadans segrestats
  Data 04/09/13 Icona 1325 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet Que els sindicats paguin
  Data 03/09/13 Icona 1461 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet La soja és perjudicial
  Data 28/08/13 Icona 1658 Data 9 comentari/s  
Spacer
Bullet Progressisme d'anar
  Data 22/08/13 Icona 1549 Data 16 comentari/s  
Spacer
Bullet España ens roba. Un
  Data 11/08/13 Icona 1284 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet Fins als collons dels
  Data 10/08/13 Icona 1319 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet Mini cadena per la independència.
  Data 08/08/13 Icona 1400 Data 23 comentari/s  
Spacer
Bullet España retallarà sous
  Data 06/08/13 Icona 1719 Data 9 comentari/s  
Spacer
Bullet Grans Fills de Puta
  Data 05/08/13 Icona 1484 Data 10 comentari/s  
Spacer
Bullet Oferta de treball al
  Data 31/07/13 Icona 1354 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet Al Navarro li creixen
  Data 19/07/13 Icona 1312 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet Cada dia entenc menys
  Data 09/07/13 Icona 1281 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet Un desastre de Govern
  Data 14/06/13 Icona 1300 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet El malbaratament econòmic
  Data 11/06/13 Icona 1539 Data 23 comentari/s  
Spacer
Bullet El rectorat de la UAB
  Data 17/05/13 Icona 1246 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet Llicó magistral, any
  Data 12/05/13 Icona 1293 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet Love Poem
  Data 07/05/13 Icona 1296 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet Tenim el que ens mereixem
  Data 30/04/13 Icona 1383 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet España prestarà 500
  Data 25/04/13 Icona 1297 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet Fins quan haurem d'aguantar
  Data 16/04/13 Icona 1236 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet L'escrache ja té
  Data 10/04/13 Icona 1410 Data 8 comentari/s  
Spacer
Bullet Thatcher i el socialisme
  Data 09/04/13 Icona 1292 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet Urdangarín, Qatar,
  Data 08/04/13 Icona 1281 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet Escarni al socialisme
  Data 05/04/13 Icona 1282 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet Ada Colau, la bien pagá
  Data 26/03/13 Icona 1657 Data 16 comentari/s  
Spacer
Bullet Cal aturar la PAH
  Data 25/03/13 Icona 1352 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet Quan el fet d'estar
  Data 19/03/13 Icona 1242 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet Dionisio Moreno i Mohamed
  Data 15/03/13 Icona 1465 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet En Cayo Lara (IU) desnonat,
  Data 13/03/13 Icona 1291 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet Algú sap on és en
  Data 12/03/13 Icona 1292 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet Dels polítics que ens
  Data 11/03/13 Icona 1311 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet Collons amb els antisistema
  Data 28/02/13 Icona 1313 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet El nuevo paradigma no
  Data 23/02/13 Icona 1244 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet Els ideals del PSOE
  Data 21/02/13 Icona 1370 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet A cremar carbó!
  Data 19/02/13 Icona 1374 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet Sálvame Deluxe, versió
  Data 13/02/13 Icona 1291 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet Una d'espies, a
  Data 11/02/13 Icona 1395 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet L'art de comissionar
  Data 07/02/13 Icona 1296 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet Embolicar-se amb la
  Data 06/02/13 Icona 1464 Data 10 comentari/s  
Spacer
Espai
Espai
Espai

Cerca al meu bloc

 


Donar un cop d'ull a tots els blocs
Espai
Spacer
Espai

Articles antics

Novembre

 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 

Octubre

 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 
Espai
Spacer

Referències

Col·labora!
Spacer
Contacta amb el suport / Avisa'ns d'abusos
Spacer
Posa'ns als favorits
Spacer
Política de privacitat, Termes d'ús & Legal
Spacer