Xat Catala
Entra Registra´t
     
 
La meva foto

Benvingut/da al meu bloc!

TomasM-Porta ha escrit 1727 articles i te 8011 comentaris. L'últim article ha estat fet el 14/06/16

perfil de'n(na) TomasM-Porta | àlbum de fotos de'n(na) TomasM-Porta

   
Espai
Espai
   
 

Article del bloc de TomasM-Porta

Espai
 

FALANGISTA SOY

Data dimecres 22/maig/2013 - 07:44 Icona 593 Data 20

Francament opino que la tornada del José Mari Aznar a la primera línea de la política espanyola és una necessitat de primer ordre per al independentisme català. No entenc que ningú li posi pegues i menys que ningú ERC que ja en el passat va recollir els fruits d’aquest ex-falangista, ranci, xulo, prepotent i canijo.

I si això passava quan els que manaven a ERC eren els ximples de’n Puigcercós i Carod-Rovira ( excel.lent orador, mal pensador i pèssim estratega ), ara que ERC té un líder excepcional com en Junqueras senzillament es podria convertir en un tres i no res en el primer partit català.

En aquests moments als independentistes catalans el que ens convé és que el discurs espanyolista, madrilenyista, centralitzador, castizo i werterià es continui inflant i inflant. Com més s’infli més independentistes hi haurà i com més independentistes hi hagi més a prop serem de la independència. Perquè la independència mai no dependrà del que diguin els espanyols ( que sempre diràn que no ), sinó de la convicció, la força, la capacitat de sacrifici i el talent dels catalans.

És a dir, ara mateix el que ens convé és que l’espanyolisme – que ja està molt radicalitzat – encara és radicalitzi més. Que la situació que ja és insuportable, encara ho sigui més. Que l’abisme que hi ha entre Catalunya i Espanya encara es faci més gran. Que els ponts de diàleg per tal de trobar sortides que bandegin la nostra sobirania siguin enderrocats i ens trobem davant un caixa o faixa que ens faci impossible la reculada.

I per tal d’aconseguir aquest plus el president del bigote, que veig que ara no en porta, el que posava els peus a la taula amb Bush ( ara mana Obama...), el que va fer construir una bandera espanyola més gran que un camp de tennis, ens va de fàbula. És el detonador perfecte per a que el conflicte esclati i, per tant, hauríem d’animar a la gent del PP que el posi tant aviat com sigui possible de president ( si per mi fos, ni tant sols caldria que hi haguèssin eleccions ).

Qui ha de tèmer Aznar? Els partits polítics que lluiten pel seu mateix espai electoral. I quins són aquests partits polítics? Doncs tota la UPyD, una part important del PSOE i quatre gats dels comunistes que trempen amb ex-falangistes. Ah i també Rajoy i els seus, és clar, començant pel Fernández Díaz, la Sánchez Camacho i tota la patuleia que estic segur que Aznar troba d’un catalanisme execrable.

Por todo ello, salvador de la patria, te pido, mejor te ruego, que vuelvas a tomar el timón de la nave. Y para darte ánimos te canto esa canción que te gusta tanto ( pero usa el pañuelo si haces porquerías ):

FALANGISTA SOY

Falangista soy,
Falangista hasta morir o vencer
y por eso estoy
al servicio de España con placer.


Alistado voy con la juventud
a la lid de nuestra fe
mi camisa azul y el escudo
con el yugo y el haz.
garantía son
en la España inmortal que triunfará.


Cuando se enteró mi madre
de que yo era de las JONS,
me dio un abrazo y me dijo:
¡Hijo mío de mi alma
así te quería yo!


Falangista valeroso
y con este patrimonio,
la Justicia, el Pan, la Patria
y una España Grande y Libre
que soñaba José Antonio.


Cuando estoy en las trincheras
dando la cara a muerte,
si muero sólo lo siento,
madrecita de mi vida
porque no volveré a verte.


Pero sé que si me matan,
de la tierra en que yo muera,
se alzará como una espiga roja y negra,
de la pólvora y la sangre, mi bandera



Espai
Spacer
Espai
   
  Escriu articles al teu bloc
Espai
 
 

Comentaris sobre aquest article

Espai Espai
 
Picture
TomasM-Porta

ANTEROS

Date Friday, May 24th 2013, 5:04 PM

Una abraçada i gràcies.

Spacer

Picture
anteros

Persi

Date Friday, May 24th 2013, 1:56 AM

Em considero no menys ignorant que tu i n'estic convençut de que disposes de coneixements que jo ja no arribaré mai a abastar però és important i molt ser conscient de les nostres pròpies ignoràncies i limitacions, jo en sóc molt conscient i sé el color de les ulleres amb les que contemplo l'univers i, com bé dius tu, "tants caps tants barrets", el què no accepto és la mala fe de qui conscientment sap i menysprea conseqüencies de tercers... no sé si m'explico.
No et qualificaria a tu mai com obtús per tot el que he tingut el plaer de llegir-te.

Salut.

Spacer

Picture
anteros

Persi

Date Friday, May 24th 2013, 1:54 AM

Em considero no menys ignorant que tu i n'estic convençut de que disposes de coneixements que jo ja no arribaré mai a abastar però és important i molt ser conscient de les nostres pròpies ignoràncies i limitacions, jo en sóc molt conscient i sé el color de les ulleres amb les que contemplo l'univers i, com bé dius tu, "tants caps tants barrets", el què no accepto és la mala fe de qui conscientment sap i menysprea conseqüencies de tercers... no sé si m'explico.
No et qualificaria a tu mau com obtús per tot el que he tingut el plaer de llegir-te.

Salut.

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Zinc!!!!!!!!!

Date Thursday, May 23rd 2013, 7:55 PM

Els espanyols ens han fotut al cap que l'estat o sigui les administracions o sigui els polítics han de salvar la gent.

Jo ho veig just al revés: són els ciutadans, la gent els que han de crear una societat que valgui la pena. I si la política no funciona la responsabilitat és de la gent que ho tolera.

Pel que fa al funcionament de la societat, jo sóc fill de botiguers i, per tant, crec molt més en la feina dels empresaris i dels treballadors que no pas dels intel.lectuals.

Vaja, crec.

Spacer

Picture
zinc

persi

Date Thursday, May 23rd 2013, 7:34 PM

no has entés rés del que he escrit,pero absolutament rés,sisplau ho pots tornar a llegir?i sobretot entendre-ho?.T´ho diré a lo tonto perque ho entenguis,Catalunya és mor aném cap una revolució i els intelectuals no fàn rés,aquesta és la meva visió del que pasa i ojala estigui errada,ho desitjo profundament.

I ahurà un dia que em donaràs la raó.

Una abraçada
Dolors.

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Anteros

Date Thursday, May 23rd 2013, 6:27 PM

Em reconec obtús i ignorant,si, i no és falsa modèstia. Però que sàpigues que intento millorar dia a dia. Ja em va bé que hi hagi persones sinceres que em diguin que no ho aconsegueixo suficientment.

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Només tres coses., Dolors:

Date Thursday, May 23rd 2013, 6:24 PM

1. El poble som tots.

2. Potser sí que hi ha gent que ha tingut millors cartes que d'altres ( de tot tipus: intel.ligència, bellesa física, herència, etc...), però jo al cab i a la fi només sóc el fill d'un forner del barri xino i em foto un tip de pencar. Ara mateix tindré tres despatxos. Vull dir que no tinc la sensació que ningú no em regali res.

3. Jo tinc una solució: pencar i estalviar. És molt senzill. I el que mai no és una solució - o si més no per a mi no ho ha estat mai - és pensar que algú
sigui qui sigui: els polítics, Déu o el sumsumcorda em pot arreglar alguna cosa. Senzillament a aquest nivell només confio en mi i no gaire.

Spacer

Picture
zinc

Si?

Date Thursday, May 23rd 2013, 3:24 PM

ostres,jo no eh?,pero bueno em caus bé.

hahahahahhhaha,
una abraçada,Dolors.

Spacer

Picture
anteros

:-)))

Date Thursday, May 23rd 2013, 3:08 PM

Jo també t'estimo Zinc!

;-)

Spacer

Picture
zinc

anteros

Date Thursday, May 23rd 2013, 3:06 PM

em dona la gana de dir que ets un poca solta.

Una abraçada
Dolors.

Spacer

Picture
anteros

Zinc...

Date Thursday, May 23rd 2013, 2:42 PM

Són com els "humoristes" de monòlegs, ells es fan les gràcies i ells sols se n'enriuen... Riure per no plorar i tenim el què ens mereixem amb mentalitats tan i tan obtuses i, anar i anant...

Spacer

Picture
zinc

sou molt divertits de llegir

Date Thursday, May 23rd 2013, 1:11 PM

analitzeu,doneu números,opineu,critiqueu i ús baralleu,pero no doneu cap solució.Tots vosaltres esteu a pesar de la crisis en un estat de ben estar i clar aixó és comodissim per fer-se l´intelectual i opinar.

Senyors,amb tots els meus respectes toquem una mica més a fondo del problema,aixó està fotut i molt,molt perqué s´està fent un guió del que té de ser i tenen un guió moooooooooooolt perillós,el poble parla i parla pero ells van fent,pero aixó acabarà amb una revolució,vull dir guerra,que encare que sembli mentida és el que busquen i ningú reacciona,llàstima...................
Una abraçada
Dolors.

Spacer

Picture
_Esparta_

Persi

Date Thursday, May 23rd 2013, 12:48 PM

D'acord amb que el govern de Pujol no va tenir la precaució de generar un bon coixí per quan vinguessin temps dolents, però si més no tenia el deute controlat i estabilitzat. Amb tripartit és va descontrolar el deute i es va aprofundir amb el dèficit.

També estic d'acord amb que Espanya ha sigut una càrregar durant molts anys per a Catalunya, però també ens ha suposat un bon mercat económic.

Aquest argument també el podrien emprar països com Alemanya amb les regions més endarrerides d'Europa, com ara Espanya i Catalunya (indirectament hem sigut receptor d'ajuts Europeus)

Se que podem emprar aquest argument per tal de justificar la independència, però fer-ho em sembla una mica populista, francament.

La solució a la crisi passa per aplicar encara *més* retallades, especialment al sector públic, per tal de possibilitar una baixada d'impostos que permeti que la gent gasti una mica més.

el govern de CiU el que hauria de fer és anar a buscar en aquesta legislatura no pas un dèficit de l'1,2% sinò del 0%, peti qui peti, i assumint el cost polític que això suposa.

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Esparta

Date Thursday, May 23rd 2013, 12:27 PM

Estic d'acord amb el tema dels números, l'estalvi públic seria la solució óptima.

Que l'independentisme ha crescut gràcies a la crisi, entre d'altres raons, és evident.

Que la Generalitat es va endeutar amb el tripartit, també, però mal que em sàpiga greu tampoc els governs Pujol van ser responsables amb el tema del dèficit i això també s'ha de dir. Podien i havien d'haver aconseguit un superàvit.

Pel que fa al tema Catalunya - Espanya, penso que s'ha de tenir en coimte el dèficit fiscal, que és la clau de volta de l'independentisme econòmic català.

Evidentment, si demà Catalunya fos independent no hauria solucionat cap problema econòmic, però tindria moltes més possibilitats de fer-ho a mig termini. Perquè l'economia catalana és molt més competitiva que la espanyola, simplement.

Pel que fa al crèdit d'Espanya, home, humilmnent, jo ho veig al revés. Espanya ens suposa una enorme despesa. I, a més, no ens paguen el que ens deuen per llei.

En definitiva jo penso que la sobirania dels espanyols sobre Catalunya és luna de la causes importants de la nostra crisi - dic una, no totes -, però vaja, potser estic equivocat.

Spacer

Picture
_Esparta_

Persi

Date Thursday, May 23rd 2013, 10:26 AM

D'acord amb tú amb la política d'ingressos - despeses = 0. De fet jo aniria més enllà i aplicaría la d'ingressos - despeses > 0, així pots disposar d'uns bons estalvis per quan les coses van malament, que tard o d'hora hi van. A mi el tema del dèficit 0 em sembla quelcom de sentit comú. I compte, no s'ha de confondre endeutar-se per tal d'acometre inverions amb el dèficit estructural. Això ho sap tothom que demana un prèstec, un té un deute però el pot anar pagant més a més sense fer el forat més gran.

Sobre el tema de l'Aznar, és evident que un home sol no fa res, i sobre el tema de l'independentisme, aquest no ha estat pas causat perquè a Madrid ens tinguin mania, sinò per la situació de crisi econòmica. A sobre s'està cometent la irresponsabilitat d'afirmar que la solució a la crisi és la independència.

Si demà Catalunya fos independent tindriem exactament els mateixos problemes que tenim ara. Bàsicament molts deutes per pagar, gràcies al Tripartit, i un nul accès als mecats de crèdit.

Ens agradi o no ara com ara Espanya és l'única entitat al món que ens deixa diners. Aquesta és la pura i dura realitat, i és la que s'ha d'afrontar.

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Penso

Date Thursday, May 23rd 2013, 10:06 AM

que Aznar tenia una conjuntura molt favorable i que en l'actual cojuntura faria el mateixa que Rajoy, és a dir, el que li diguès Frau Merkel.

És evident que Aznar va fer coses bé però, sobre tot, a la primera legislatura de la mà de CiU. La segona legislatura crec que fou més aviat dolenta, si el que s'entén és que el primer que ha de fer un president del govern és cohersionar un país i això els del PP no entenen que vol dir.

Penso que la incidència que tindria Aznar a Catalunya seria mínima i fins i tot, com he dit, que el que faria és tenir l'efecte contrari, com ja va tenir, d'enfortir el independentisme.

Finalment, jo no crec que un home sol pugui fer res, per molt líder carismàtic que sigui. Ni tindria prou força per fer sortir Espanya de la crisi - que és un tema que depén de TOTS els espanyols en el seu conjunt -, ni cap incidència en en procés independentista català; no només perquè això depén exclusivament dels catalans, sinó perquè penso que no faria coses gaire diferents de les que fan Rajoy i els seus.

Per cert, jo sóc partidari del dèficit O. Fa poc ho va explicar un líder social-demòcrata suec a La Vanguardia. Suposava que d'ençà de llavors havia deixat de ser pecat ( defensar el déficit O ).

Spacer

Picture
anteros

El què vosté digui mestre!

Date Thursday, May 23rd 2013, 7:14 AM

Els teus arguments i polítiques és el que ha enfonsat l'economia i ha creat més misèria i desigualtat, i és u fet constatat abastament i la mala fe ja es veu de quin sentit ve històricament i encara avui i això encara és pitjor que tota ignorància volguda o no.

Spacer

Picture
_Esparta_

Anteros

Date Thursday, May 23rd 2013, 7:03 AM

Doncs a mi em sembla bé pujar impostos a tabac, carburants i alcohol. Pujar l'IVA és més just que no pujar l'IRPF, en el sentint de que qui més gasta més impostos paga, enlloc de fer-ho per la partida dels ingresos (la nòmina).


Jo prefereixo tenir uns impostos baixos d'IRPF i un IVA més elevat. Llavors ja decidiré em que em gasto els diners.

Per cert, que aquí l'únic ignorant de moment ets tú, si més no en temes d'economia, i també en argumentació, perqué arrivar a la conclussió de que qui defensa polítiques de dreta és un ignorant només demostra la total ignorància o potser mala fe de qui fa tal afirmació.

Si vols aprendre unca mica buscar per internet un parell de coses: efecte multiplicatiu (economia) i argumentació falaç.

Despres, si vols, torna aquí i reprenem el debat.

Spacer

Picture
anteros

Prou falsos mites!

Date Thursday, May 23rd 2013, 6:28 AM

És fals, més que un duro sevillano, que en el període ansar la presió fiscal disminuís, de cap manera!, mentre baixava l'impost directe IRPF sobre tot a les classes benestants, augmentava i més la presió fiscal indirecte via consum, IVA, carburants, tabacs, alcohol... incidint més en les classes mitjanes-baixes i baixes; afegint els fons estructurals europeus i l'espoli català sense precedents al món podem concloure que el desgavell i l'imflament de bombolles artificials ens han dut a polítiques econòmiques de segell castellà similars a les de temps de Carles V a Felip IV... i un imperi que se'n va a fer punyetes. Aquí, solució? Independència i impostos propis i millor gestionats. Impostos sí, però progressius i propis sense sagnies foranies i més sector públic! Tot deixar-ho en mans de sector privat implica fracàs del govern estatal, més "benefici particular" a costa dels ciutadans i més pobresa i ments serveis bàsics, no cal ser cap expert per a constatar que la realitat ho demostra un cop darrere l'altre, i més especulació i més desigualtat social.
Només els ignorants o homes de mala fe poden defensar les receptes ansarianes (d'Aznar) i de les dretes nés casposes i neoliberals del PP i CiU.
Respecte al bloc d'en Persi bàsicament estic d'acord! Que torni l'ansar, serà l'empenta definitiva per ser independents i que la majoria dels catalans sigui inqüestionable si ja no ho és...

Spacer

Picture
_Esparta_

L'ex president Aznar té raó

Date Thursday, May 23rd 2013, 4:53 AM

En la majoria dels 10 punts que va anar desgranant. És una realitat que el PP no ha complert el seu pregrama electoral, com també ho és que s'han d'abaixar impostor per tal d'estimular el consum. El PP però ha agafat el camí contrari, solució típicament d'esquerres, d'escanyar la classe mitja. I ho ha fet perquè reduïr impostos implica a curt termini haver d'equilibrar les balances fiscals per la part de la despesa: aprimar l'estat.

El missatge de l'Aznar però va sobretot dirigit a molts votants del PP desencantats amb la política del PP.

Si Aznar torna a primera línea de la política tinc bastant clar que tornaría a guanyar les eleccions, de fet arrassaria. És per això que hi ha tanta gent nerviosa, tant dins del seu partit com dels partits d'esquerres, passant per nacionalistes i independentistes.

Spacer

Espai
 

Escriu el teu comentari per aquest article

Espai Espai
Espai
  Ho sentim, els usuaris no registrats no poden escriure comentaris | Registra't
   



Més articles

 

Vols llegir més articles escrits per TomasM-Porta? Aquí son els últims articles.

 
Bullet ELS CIUTADANS COM NOSALTRES
  Data 14/06/16 Icona 3836 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet LES DONES SÓN MILLORS
  Data 13/06/16 Icona 1917 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet LES CUP.
  Data 09/06/16 Icona 1885 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet L’AJUNTAMENT ANTISISTEMA
  Data 02/06/16 Icona 1890 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet ÀUSTRIA A PUNT DE TENIR
  Data 27/05/16 Icona 1822 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet LA BATLLESA COLAU I
  Data 26/05/16 Icona 1891 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet PERO LA BATLLESA COLAU
  Data 25/05/16 Icona 1944 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet ARS MARINA TROBANDI
  Data 25/05/16 Icona 1974 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet APOLOGIA DEL DISPENSARI
  Data 17/05/16 Icona 1863 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet CDC VERSUS ERC
  Data 13/05/16 Icona 1843 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet I ELS REFUGIATS DEL
  Data 12/05/16 Icona 1903 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet S’HAN D’APUJAR ELS
  Data 11/05/16 Icona 1787 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet NOVES ELECCIONS AL REGNE
  Data 10/05/16 Icona 1853 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet PER LA RENDA NO DONARÉ
  Data 09/05/16 Icona 1925 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet PUNT I FINAL
  Data 27/04/16 Icona 1908 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet JOHAN CRUYFF IN MEMORIAM
  Data 01/04/16 Icona 1891 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet RAJOY FA BO SANCHEZ
  Data 14/03/16 Icona 1858 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet LA BROMETA DE RÀDIO
  Data 09/03/16 Icona 1844 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet CARME FORCADELL, PRESIDENTA
  Data 02/03/16 Icona 1976 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet LA DEMOCRÀCIA DIRECTA
  Data 01/03/16 Icona 1877 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet LA DOLORS MIQUEL PROVOCANT
  Data 25/02/16 Icona 1905 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet MURIEL CASALS IN MEMORIAM
  Data 25/02/16 Icona 1831 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet SON DEMOCRÀTIQUES LES
  Data 16/02/16 Icona 1879 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet EL MAGISTRAT ISMAEL
  Data 15/02/16 Icona 1939 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet SOBRE EL NOU GOVERN
  Data 11/02/16 Icona 1898 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet JO VOTARIA A FAVOR D’UN
  Data 10/02/16 Icona 1823 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet PERÃ’ QUE COI HA FET
  Data 08/02/16 Icona 1839 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet EL FINANÇAMENT IRREGULAR
  Data 26/01/16 Icona 1921 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet L’ADÉU –O L’ARREVEURE
  Data 25/01/16 Icona 1870 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet PERQUÈ CREC QUE CONVERGÈNCIA
  Data 21/01/16 Icona 1767 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet A SANT DE QUÈ LA GENERALITAT
  Data 20/01/16 Icona 1917 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet NO PODEN HAVER LLEIS
  Data 19/01/16 Icona 1850 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet LADRAN, LUEGO CAVALGAMOS
  Data 13/01/16 Icona 1989 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet AL.LELUIA, TENIM PRESIDENT!!!!
  Data 11/01/16 Icona 1801 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet SUBASTES FRATICIDES
  Data 07/01/16 Icona 1922 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet CONTRA ARTUR MAS
  Data 05/01/16 Icona 1943 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet ELS SOCIALISTES ES VAN
  Data 29/12/15 Icona 1853 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet TRIA CARMINA NATIVITATITS
  Data 28/12/15 Icona 1816 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet ELS DE LES CUP SON UNS
  Data 28/12/15 Icona 1786 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet TRIA CARMINA NATIVITATITS
  Data 24/12/15 Icona 1885 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet TRIA CARMINA NATIVITATITS
  Data 23/12/15 Icona 1800 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet S’ESDEVINDRAN LES REVOLUCIONS
  Data 22/12/15 Icona 1826 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet ELS RESULTATS DE LES
  Data 21/12/15 Icona 1857 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet HEM DE CELEBRAR AQUESTA
  Data 10/12/15 Icona 1895 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet EM DONO DE BAIXA D’ERC
  Data 10/12/15 Icona 1967 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet Títol de l'article
  Data 02/12/15 Icona 1873 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet QUE CONVOQUIN NOVES
  Data 01/12/15 Icona 1868 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet UNA MISSA PER FRANCO???
  Data 23/11/15 Icona 1853 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet ALGÚ ENTÉN EL QUE ESTÀ
  Data 22/11/15 Icona 1957 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet I ARA RESULTA QUE ESTEM
  Data 18/11/15 Icona 1727 Data 1 comentari/s  
Spacer
Espai
Espai
Espai

Cerca al meu bloc

 


Donar un cop d'ull a tots els blocs
Espai
Spacer
Espai

Articles antics

Desembre

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 
 

Novembre

 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
Espai
Spacer

Referències

Col·labora!
Spacer
Contacta amb el suport / Avisa'ns d'abusos
Spacer
Posa'ns als favorits
Spacer
Política de privacitat, Termes d'ús & Legal
Spacer