|
|
|
|
|
|
|
|
|
Article del bloc de bertran
|
|
|
Canvi de titular a Jazztel - 2
dimecres 24/abril/2013 - 04:24 2208 6
Per si algú vol canviar de titular a Pazztel...!:
Si mireu el meu bloc anterior, vaig demanar per telefon, fax i BuroFax de canviar el titular, però no em feien cas. Així que he anat una mica més enllà, pero no ha servit de res, al final he canviat de companyia...
Tot just dos dies després de fer-ho rebo un email per que faci la promoció que jo volia fer... els he respost:
1 - En parlar amb vosaltres per primer cop abans de ser client vostre, la comercial em va assegurar que podia fer el canvi de titular quan fos CLIENT vostre.
2 - Vaig fer l'alta
3 - Vaig demanar el canvi de titular, i una telefonista em van dir que no podia fer el canvi de titular??
4 - Vaig tornar a trucar i em van dir que si podia, enviant un fax omplint un formulari, i els DNI del titular nou i l'anterior, ho vaig fer i m'ho van denegar per ser client indirecte
5 - El que paga la línia no és el titular, veureu que sóc jo.
L'email del titular veureu que és el meu.
Fins i tot el titular a Telefónica vaig aconseguir que fos jo.
Per molt que sigui client indirecte, només vosaltres teniu les dades del titular i no les voleu canviar vosaltres, ja no te res a veure amb Telefònica
6 - Vaig fer el mateix procediment per Buró Fax i també m'ho van denegar
7 - Així que he marxat a un altre companyia
8 - Adéu
No m'han respost l'email...
El cas és que segons t'informen a la Oficina d'atenció a l'usuari de telecomunicacions:
www.usuariosteleco.es
Les companyies no estan obligades, per llei, a fer el canvi de titular.
Cosa que sobta per si el titular es una empresa,
o és un particular i canvia de domicili o es mor... ?!
Imagino que no es fa una llei per una cosa tant obvia, però per molt que insistís, no serviria de res si ells no volen fer el canvi
Abans de fer aquest bloc he trucat al 900808100 de Jazztel com si fos un client nou que vol fer el canvi cap al seu servei... Efectivament segueixen informant que el canvi de titular es pot fer quan sigui client d'ells, que no hi ha cap problema i a sobre m'ha remarcat que el canvi és automàtic...
Sense comentaris...
|
|
|
|
|
|
|
Escriu articles al teu bloc
|
|
|
|
|
Comentaris sobre aquest article |
|
|
|
bertran |
Ostres!!!
Wednesday, April 24th 2013, 6:08 AM
A mi m'han passat coses rares amb Amena, Vodafone, ONO, Telefònica, Wanadoo i alguna més, però això teu és kafkià!
La web que he posat depen de no se quin ministeri, porta telèfons que informen molt bé dels passos que s'han de fer per reclamar a les companyies, i si no responen, els ho demostres als del ministeri i en dos casos m'han dit que ha funcionat.
|
|
Cabrero |
La telefonia mòbil
Wednesday, April 24th 2013, 5:30 AM
és el misteri de Fàtima. A mi em van tornar més de 200€ (Vodafone) fa més de 3 anys, perquè em cobraven portabilitat, mòbil i ADSL.... que jo no tenia, sinó que tenia un veí. Em van matxacar 3 mesos desprès dient-me que devia 90€ (?¿) i, finalment, un 23 de desembre de fa 3 anys em van demanar disculpes per l'error. Des de fa 5 mesos em tornen a trucar els cobradors, la factura ja és de 140€ i estic al RAE o com es digui sa puta mare. Resum: em cobren la factura del veí, em tornen els diners, me'ls reclamen desprès, em demanen disculpes per l'error i em tornen a demanar els diners. Resultat: no puc comprar res a plaços i sóc un moròs de la moreria.
|
|
|
|
|
Escriu el teu comentari per aquest article |
|
|
|
|
Ho sentim, els usuaris no registrats no poden escriure comentaris
| Registra't |
|
|
|
|