|
|
|
|
|
|
|
|
|
Article del bloc de bertran
|
|
|
Canvi de titular a Jazztel
dilluns 8/abril/2013 - 07:26 2094 7
Vaig decidir canviar de companyia de telèfon però la vaig 'cagar' anant a Jazztel.
A principi d'any vaig decidir canviar de companyia de telèfon i ADSL per anar a una nova companyia amb una millor oferta teòrica: el "pack ahorro" de Jazztel. Al final de la permanència del mòbil (març) faria el canvi de companyia i ho tindria tot a jazztel.
Així que arriba març i truco a Jazztel per passar el mòbil i així tenir tot el pack ahorro de mòbil, adsl, fixe. Pregunto si és millor fer el contracte amb el mòbil abans o després de fer el canvi de titular de la línia fixe, i em responen que després de fer el canvi ho podré fer.
El cas és que la línia era a nom del meu pare, però com que no viu aquí i la pagava jo i a mi em desgrava l'IVA el més lògic era que estigués al meu nom...
Així que em posen amb la gravació que implica el contracte, però durant la gravació em diuen que després de fer el contracte, EL CANVI DE TITULAR NO ES PODRÀ FER SOTA CAP CONCEPTE. Eh???? Evidentment vaig aturar el procés de la gravació dient que el canvi de titular era imprescindible! I aquí van començar els mals de cap.
Truco unes 20 vegades, els comercials no saben que no es pot fer, i els de la gravació saben que no... A un comercial li vaig dir que parlés amb els de la gravació, ho fa i em diu que el canvi de titular no es pot fer un cop contractes el pack ahorro...
Total que demano que em facin el canvi de titular i em diuen que enviï un FAX al telèfon 900807025 amb un formulari seu omplert i signat i els DNIs... Cosa que faig i em diuen que quan tingui lloc el canvi de titular em trucaran... passen els dies...
Torno a trucar i em diuen que han de passar 10 dies des de que es va demanar el canvi de titular... i passen mes dies...
Si fins ara us semblava kafkià llegiu el següent:
Torno a trucar i em diuen que han de passar 5 dies des de l'intent de gravació per que els 10 dies laborables des de l'intent de canvi de titular tingui efecte...
I passen els dies i no truquen...
Truco jo i em diuen que el canvi de titular s'ha denegat per que la línia pertany a telefònica, i un altre dia truco i em diuen que per problemes tècnics no es pot realitzar el canvi.
Truco a Telefònica i em diuen que ells no n'han de fer res, que ho he de parlar amb la companyia a la que pago, Jazztel.
A banda que si demano que em passin amb algú que parli català em pengen, cosa que m'ha passat els 5 cops que ho he demanat. Però si parlo en anglès si s'esforcen, comprovat un sol cop...
Mirant fòrums i preguntant a gent, m'aconsellen que enviï una carta certificada o un burofax... I aquí estem...
Però avui fa sol!
|
|
|
|
|
|
|
Escriu articles al teu bloc
|
|
|
|
|
Comentaris sobre aquest article |
|
|
|
bertran |
Faré un altre bloc
Wednesday, April 10th 2013, 5:02 AM
sobre el tema, però de moment afegeixo el punt on sóc ara:
He trucat al 901 33 66 99 de la web del "ministerio":
http://www.usuariosteleco.es/Paginas/index.aspx
On diuen que encara no hi ha cap llei que obligui a les empreses a canviar el titular del servei (sense comentaris)
Si encara que paguis a Jazztel, la línia la lloguen a Telefònica, pertany doncs a Telefònica i amb ells pots fer el canvi de titular...
Per saber quina companyia és la titular de la línia mira-ho a la web de la CMT:
http://www.cmt.es/estado-portabilidad-fija
Si et surt que és de Telefònica, els pots trucar per demanar el canvi de titular, que et poden fer. Però et preguntaran si és per fer un canvi a Movistar Fusión, al que pots dir que si... Però una operadora molt simpàtica em va explicar que en 48 hores has de trucar a Jazztel per fer la contraportabilitat al nou nom.
I aquí estic, en si fer-ho o no, donat que si finalment fan la portabilitat a telefònica, aquesta te una permanència de 6 mesos si la línia es de veu, o de 12 mesos si inclou l'ADSL...
|
|
zinc |
jazztel
Monday, April 8th 2013, 7:39 AM
és una merda,jo també hi he tingut follon,massa llarg per explicar-ho aqui,és impossible donar-te de baixa i per molt que facis ,res,no saben de que parlen i les dificultats son mases,al final esgotada d´anar per les bones i segons ells "legalment",he tirat per la via de tenir-ho tot contractat amb movistar(qué és qui té la paella pel màneg)i la factura de jazztel ,simplement vaig al banc i la retorno,ho sigui no cobren.La guerra està servida,penós,si,pero és així.
Una abraçada jefe.
Dolors.
|
|
|
|
|
Escriu el teu comentari per aquest article |
|
|
|
|
Ho sentim, els usuaris no registrats no poden escriure comentaris
| Registra't |
|
|
|
|