Xat Catala
Entra Registra´t
     
 
La meva foto

Benvingut/da al meu bloc!

skeeter ha escrit 7 articles i te 63 comentaris. L'últim article ha estat fet el 13/02/14

perfil de'n(na) skeeter | àlbum de fotos de'n(na) skeeter

   
Espai
Espai
   
 

Article del bloc de skeeter

Espai
 

Marits, mullers i amants

Data dimarts 2/abril/2013 - 01:16 Icona 1704 Data 22

Avui he llegit al diari que el gran problema de la parella actual no és la infidelitat sinó la manca de desig. Doncs sí, deu ser que allò que ja tens cada dia deixa d'interessar-te i potser per això hom es busca un amant o una aventura puntual.

Amb l'amant et trobes esporàdicament i això crea un clima de desig mutu que fa que la relació sigui tan plaent. Per què...quina gràcia té ficar-te al llit cada dia amb el mateix? La monotonia, la rutina que et fa preveure sense cap mena de sorpresa qualsevol reacció ho mata tot.
A més, la trobada amb l'amant implica una sèrie de preliminars que difícilment fas amb la parella: roba interior nova i seductora, depilació i perruqueria, manicura i pedicura, aspecte impecable en una dona; I ell? doncs tres quarts del mateix a lo masculí.
A l'amant no el veus amb un xandall ronyós, ni es tira pets, ni ronca mentre tu intentes dormir. No arriba a casa de mala hòstia perquè ha tingut una enganxada a la feina o està deprimit perquè amb el què cobra no pot fer el què desitja. Ell és romàntic i et regala flors o bombons o amenitza la trobada amb un parell de copes de cava.
Significa això que no som monògams? Ni molt menys. La parella (la oficial) és aquella amb qui decidim crear una família, compartir béns i criar uns fills. Per això la gran majoria d'infidels no es plantegen el divorci com alternativa, perquè saben que si l'amant es converteix en la nova esposa la història es repetirà, i al cap d'un temps deixaran de desitjar-la.
Aiss, quina vida més dura.



Espai
Spacer
Espai
   
  Escriu articles al teu bloc
Espai
 
 

Comentaris sobre aquest article

Espai Espai
 
Picture
anteros

Enhorabona Vega!

Date Saturday, April 6th 2013, 6:22 PM

Ets l'excepció que confirma la regla.
Amb els anys normalment desapareix l'enamorament, quan l'afecte segurament creix i la passió i el desig es queda en gairebé no res.
En canvi es pot desitjar bojament sense arribar a estar enamorat (fals enamorament) només passió i aventura, és llei de vida i ben humà, no lluitem contra els instints i les necessitats passionals, és absurd i artificial basat en prejudicis i falses bones consciències....
Segur que no et convenç ni a tu ni a molts/es però és la crua realitat i no s'ho pot fer massa al respecte.
Reitero la meva enhorabona!

Spacer

Picture
Vega

que no em dona la gana de donar-vos la raó

Date Saturday, April 6th 2013, 3:37 PM

NO GENERALITZEU!!! Enamorar-se si, només al principi... però estimar-se i desitjar-se també pot ser després de molts i molts anys... també pot ser que no però també pot ser que SIIIIII, i aquesta és la meva vivència personal.

Spacer

Picture
skeeter

renoi

Date Saturday, April 6th 2013, 3:15 PM

la que he liat per un article del diari, hahaha.
Enamorar-se, estimar i desitjar només van lligats als inicis. Siguem realistes, amb el pas dels anys l'enamorament s'esvaeix, el desig va morint lentament (d'avorriment) i l'únic que ens manté units és l'estimació.
Per això, excepte si abans s'ha acordat una infidelitat pactada, millor no informar la parella de fets puntuals que en el fons no són més que això. Seria fer mal perquè sí.

Spacer

Picture
palma

estadisticament

Date Saturday, April 6th 2013, 10:36 AM

els mentiders tenen mes provavilitats de tenir familia,es facil d'entendre perque el sincer conta que ha tengut un amant i la relacio es trenca anytes de tenir fills.

Spacer

Picture
anteros

Vega

Date Friday, April 5th 2013, 4:56 PM

Jo també parlo de desig, a més a més es pot desitjar sense estar enamorat quan mai s'hi ha estat però no es pot desitjar quan s'ha perdut l'enamorament, és qüestió de lògica... Reflexiona sobre això.
Jo desitjo contínuament i no m'enamoro i si perdo estar enamorat es pot arribar a deixar de desitjar, només qüestió mecànica i d'afectes potser i res més...

Spacer

Picture
Vega

ANTEROS

Date Friday, April 5th 2013, 4:38 PM

Ningú parlava d'enamorament, parlàvem de desig...

Spacer

Picture
Vega

purpurinaa...

Date Friday, April 5th 2013, 4:22 PM

el desig no porta data de caducitat i es pot anar renovant encara que sigui amb la parella habitual...és més, el desig de qui et coneix els gustos trobo que queda més ben amanit.

Spacer

Picture
anteros

Hahahhaa

Date Friday, April 5th 2013, 3:00 PM

Opneu, opineu...
Purpurinaa, evidentment que que no voldria saber-ho si la meva dona se n'anés amb una altre..., a algú li agradaria saber-ho?, apa ja!
De què serviria saber? respon!
A més, això no es produirà mai en el meu cas.
Parella, estatuts????, quin fart de riure! paper mulla't! la consciència de cadascú és el que val, infidelitats?, revisem-ho una mica això de les infidelitats, perquè o tots ho som o no ho és ningú.
Aquells que diuen que després no se quants anys de casats segueixen tan o més enamorats que el primer dia simplement menteixen com "bellacos".
Deixem de fer postures elegants i sincerem-nos d'una punyetera vegada.

Spacer

Picture
purpurinaa

Jo opino exactament con en Pipes

Date Friday, April 5th 2013, 11:47 AM

Una parella ha de tenir els seus estatuts, com tota relació humana .
Si la fidelitat mútua forma part dels tractes, anar amb un altre es un engany.

Si la parella esta d'acord en permetre -ho, llavors no hi ha engany .

I si fora la teva dona qui marxes al llit d'un altre extraconjugalment, que opinaries tu, Antero ? T´ho hauria de dir? O pot ser t'estimaries mes no saber-ho?

Spacer

Picture
anteros

enPipes!!!

Date Friday, April 5th 2013, 8:20 AM

Estic d'acord en que anar-se'n al llit amb una altra no és enganyar la parella, simplement no se li diu res i punt.
Creus que s'ha de dir tot?, vius en el món de l'abella maia, un país multicolor..., què et fa pensar que és millor dir que callar?, no sempre, diria que quasi mai és així.
Si me'n vaig al llit amb una dona extraconjugalment l'últim que faria és confessar-ho a la dona i no em considero infidel de cap manera, potser sí si mantingués una relació contínua amb la dona en qüestió.
El sexe és una necessitat més, com menjar, beure i dormir i quan entenguem això sabrem de què parlem sense prejudicis establerts.

Spacer

Picture
enPipes

PD:

Date Friday, April 5th 2013, 2:07 AM

Creieu que un/a amant no crea el perill de que la parella es trenqui?
En teoria no sé, a la vida real sembla que mes aviat son causa de separació, normalment a maldades.

Spacer

Picture
enPipes

enganyar?

Date Friday, April 5th 2013, 2:03 AM

Nomes una rectificació lingüistica: anar-se'n amb altra al llit no es enganyar a la parella. Enganyar a la parella es no dir-s'ho. Amb tanta llibertat de parella, i no som capaços de ser sincers amb la persona que convivim?
Si es vol un/a amant, es parla, i tots dos sabran a que atenir-se. Tot lo altre son escusses per l'egoïsme (crec jo...)

Spacer

Picture
purpurinaa

Vega :

Date Wednesday, April 3rd 2013, 7:09 PM

La parella pot funcionar perfectament...però el desig no te res a veure .
Però si els dos es conformen....tothom content !!
Al menys es el que jo penso. Els amants revitalitzen la vida sexual.
I Palma : ets un ex molt generós !! hahahahahaha!!!
Jo trobo que ho has clavat, Skee...

Spacer

Picture
albadaa

hahahahahah

Date Wednesday, April 3rd 2013, 4:38 PM

si,si, supernen, tothom , tothom es deixa anar un moment o altre.Encara que les dones , en això, sóm més delicades....

Qüestió de naturalesa.

Spacer

Picture
Vega

NO HE MESURAT MAI L'INTERÈS

Date Wednesday, April 3rd 2013, 2:57 PM

però he estat 30 anys amb la mateixa parella i, malgrat els pets, SI, pot funcionar. Com en tot a la vida no es pot generalitzar. La parella estable també és una opció "placentera".

Spacer

Picture
skeeter

merci companys

Date Wednesday, April 3rd 2013, 2:09 PM

vega, només una mica d'interès no funciona quan portes més de 20 anys, ha de ser moooolt interès i per les dues bandes.
gràcies albadaa, tens molta raó en això de desatendre els afectes.
supernen deus ser d'un altre planeta. Tothom es tira pets quan hi ha confiança.

Spacer

Picture
nen-

bona reflexió

Date Wednesday, April 3rd 2013, 12:31 PM

però no tots ens tirem pets amb la parella oficial ni hem perdut el desig.Altra cosa és si ens agradaria tindre una amant extraoficial.
Però jo no em tiraria pets amb cap dona fóra amant o oficial.

Spacer

Picture
albadaa

doncs si...

Date Tuesday, April 2nd 2013, 4:50 PM

Et felicito pel blog, skee, és una bona reflexió a tenir en compte a l'hora d'apallerar-nos o desaparellar-nos.

Posem molta energia en les coses efímeres i desatenem els afectes.

Spacer

Picture
Vega

PERDONEU...

Date Tuesday, April 2nd 2013, 3:51 PM

però amb "la parella oficial" també pot funcionar el desig, malgrat els anys i els neguits del dia a dia... només cal posar una mica d'interès...

Spacer

Picture
Cabrero

Collons,

Date Tuesday, April 2nd 2013, 1:53 PM

quina generositat ¡

Spacer

Picture
palma

el nanu es bon xicot

Date Tuesday, April 2nd 2013, 1:25 PM

suposo que es tan idiota que la idea de que la meva ex me posa les banyes el posa caxondu...es aixi de idiota pobret...pero si aixo el fa funcionar ,pues jo a sopar de tant en tant ,l'altre dia un xai al forn increible!!!!!

Spacer

Picture
palma

la meva exdona

Date Tuesday, April 2nd 2013, 1:20 PM

de tant en tant em comvida a dinar a casa seva amb el seu novio d'ara perque me diu que es quan li pega els millors polvos...es aixi de cullo el nanu,suposo que aixi se sent mes maxito de follarse sa meva ex... jo hi vaig prque la meva ex cuina de puta mare,pero tambe per ajudar en la felicitat sexual de sa meva ex.

Spacer

Espai
 

Escriu el teu comentari per aquest article

Espai Espai
Espai
  Ho sentim, els usuaris no registrats no poden escriure comentaris | Registra't
   



Més articles

 

Vols llegir més articles escrits per skeeter? Aquí son els últims articles.

 
Bullet Confiança, respecte
  Data 13/02/14 Icona 2108 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet Un supòsit
  Data 23/09/13 Icona 1032 Data 8 comentari/s  
Spacer
Bullet Amb el permís d'en
  Data 10/02/13 Icona 1033 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet Què fer amb un ex-amant
  Data 19/01/13 Icona 1346 Data 19 comentari/s  
Spacer
Bullet dies sense color
  Data 30/10/12 Icona 1039 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet Alea jacta est
  Data 05/01/11 Icona 1279 Data 1 comentari/s  
Spacer
Espai
Espai
Espai

Cerca al meu bloc

 


Donar un cop d'ull a tots els blocs
Espai
Spacer
Espai

Articles antics

Novembre

 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 

Octubre

 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 
Espai
Spacer

Referències

Col·labora!
Spacer
Contacta amb el suport / Avisa'ns d'abusos
Spacer
Posa'ns als favorits
Spacer
Política de privacitat, Termes d'ús & Legal
Spacer