Xat Catala
Entra Registra´t
     
 
La meva foto

Benvingut/da al meu bloc!

TomasM-Porta ha escrit 1727 articles i te 8011 comentaris. L'últim article ha estat fet el 14/06/16

perfil de'n(na) TomasM-Porta | àlbum de fotos de'n(na) TomasM-Porta

   
Espai
Espai
   
 

Article del bloc de TomasM-Porta

Espai
 

EL FELIP PUIG ORDENA DISPARAR TRETS ALS ULLS DELS MANIFESTANTS.

Data dissabte 15/desembre/2012 - 06:57 Icona 797 Data 20

Com que venim d’una dictadura ens costa d’entendre el concepte d’autoritat democràtica i d’ordre democràtic. Equiparem sovint autoritat i ordre a franquisme, quan als països més democràtics del món l’autoritat i l’ordre són peces fonamentals de la convivència i de la democràcia.

Aquí fa temps que s’està intentant linxar en Felip Puig, que ha estat un gran conseller d’interior i que és un gran patriota. Se l’acusa de que els mossos van pegar un nen i van fer saltar un ull durant les manifestacions de la vaga general. Els vídeos semblen demostrar que això va passar, però, en cas que sigui així, en té la culpa el conseller?

Per un altra banda s’acusa – també a través de proves aportades per vídeos – a Felip Puig d’haver mentit al Parlament. Felip Puig ha demanat un segon informe als mossos i ha destituït al cap d’antidisturvis, l’agent Pla. Ignoro si l’agent Pla és un bon agent, suposo que sí, però una mica boques també ho és: va fer unes declaracions dient que si ell s’hagués vist obligat a hostiar Gandhi també ho haguès fet. Com per a cobrir de glòria els mossos d’esquadra, vaja.

Felip Puig només és te a ell mateix. No pertany al pinyol convergent. No pertany a l’àrea dels negocis. No pertany a la família Pujol i Ferrussola. Simplement les bases del partit el tenim com un dels nostres ídols. Però les bases en un sistema on la democràcia inexisteix als partits polítics no decidim res. O sigui que l’Artur Mas i ERC podrien forçar la sortida de Felip Puig del govern. D’aquesta manera s’escombraria la persona que, per a mi, té més nivell per a substituir l’Artur Mas, persona que, de fet, jo haguès preferit com a substitut de Jordi Pujol ja d’entrada.

Per tal de cremar en Felip Puig ja fa molt de temps que li fan jugar el paper de poli dolent. El va fer com a secretari d’organització de CDC, com a portaveu dels grup de CiU durant el tripartit i com a conseller d’interior. És evident que aquest paper a ell li agrada jugar-lo i també és evident que a les bases del partit els hi agrada molt com ho fa i que a la resta de partits els irrita.

És evident que és inadmisible que Barcelona és converteixi en la capital de les gresques antisistema. És evident que les acampades que van fer els indignats a la Plaça de Catalunya no només eren ilegals sinó que eren molt negatives pel país. Es evident i molt vergonyòs que el govern i els diputats d’un Parlament democràtic hagin d’entrar-hi en helicòpter perquè sinó són agredits per una colla de gamarussos que no representen ningú ( els indignats violents són impresentables i la violència l’exerceixen de forma activa pegant diputats o fent malbé mobiliari urbà o de forma passiva ocupant espais públics i destorbant la lliure circulació dels ciutadans ).

I és evident que la policia quan una minoria es surt de mare ha d’actuar per tal de preservar els drets de la majoria. I que la policia serveix justament per això: per prerservar els drets de la majoria contra la minoria subversiva i antisocial ( que no és la que és manifesta pacificament, sinó la que trepitja els drets dels altres ). Confondre aquesta policia amb la policia de les dictadures és demagògic:a les dictadures la policia a qui defensa és a la minoria.

L’actuació de la policia pot causar danys col.laterals,com sembla que ha succeït aquesta vegada. Llavors s’ha d’estudiar profundament el que ha passat, que, de fet, només són tres coses: que es tracti d’un fet fortuït, que no hagi passat,que hagi passat però que hi hagi hagut una provocació prèvia i que hagi passat sense que hi hagi hagut cap provocació prèvia.

Entenc, encara, que s’hauria de distingir en el cas que no hi hagi hagut una provocació prèvia si l’actuació de la policia és imprudent o és de mala fe.
Ja em perdonaran però, en general, i contràriament al que pensen els marxistes i els anarquistes, jo no penso que la policia actui de mala fe.

Penso que, en general, actua de bona fe i garanteix la llibertat i la convivència. Per això té sempre per mi la presumció d’innocència. De la mateixa manera que tinc la tendència a pensar que qui rep una càrrega policial és que estava fent merder. Jo porto molts anys anant a manifestacions catalanistes i la policia mai no ha carregat contra mi perquè mai no he fet merder. Merder vol dir actuant violentament, causant danys a béns públics o privats o privant els ciutadans del dret a circular lliurement, per exemple.

En el cas de la senyora que ha perdut l’ull ignoro que va passar. Si es demostra que va ser la pilota de goma d’un mosso, s’haurà de veure si el llençament d’aquesta pilota de goma estava justificada o no. I si no estava justificada, s’haurà de comprovar si fou llençada de mala fe o per imprudència. Jo crec que per mala fe és gairebé impossible: no crec que sigui gaire probable que el mosso li tinguès ganes justament a aquesta senyora. En canvi jo no descartaria l’imprudència d’entrada. Ja sé que ser prudent costa quan es produeixen disturbis, costa. Però això és el que hem de demanar a les forces d’ordre públic, que procurin ser prudents.

Dit això, repeteixo: no pot ser que Barcelona es converteixi en la capital mundial de les gresques antisisma. Això, com Eurovegas, que ho facin a Madrid.



Espai
Spacer
Espai
   
  Escriu articles al teu bloc
Espai
 
 

Comentaris sobre aquest article

Espai Espai
 
Picture
_Esparta_

La croada contra en Felip Puig..

Date Monday, December 17th 2012, 2:51 AM

...a mi és que em fa riure, que voleu que us digui. Jo penso que en Felip fa molt bé la seva feina i té un respecte al cos dels Mossos que en Saura no va tenir mai. I és que en Puig, al contrari que en Saura, defensa als qui formen part del seu equip quan és necessari, però també posa a tothom al seu lloc quan les coses no funcionen.

Accidents com els de la Esther Quintana no haurien de passar mai, i no passarien mai si un colla de vàndals amb caputxa, cara tapada i enarbolant la bandera roji-negra no es dediquessin a increpar la policia, cremar contenidors, trencar aparadors i un llarg etcètera que m'estalvio comentar perque qualssvol que mire les noticies ja coneix.

A aquests vàndals entre tots els hauriem de fer fora de les manifestacions a patades, garrotades i cops de pedra, que és l'únic idioma que coneixen, tot i que alguns potser pretenten que els Mossos s'assguin amb els a discutir les coses en assamblea.

La Quintana no és víctima dels Mossos, sino dels violents. Aquesta és la trista realitat.

Spacer

Picture
Krasis

...

Date Sunday, December 16th 2012, 2:40 PM

es que deixant de banda qui té més raó o no, crec que no fan falta sortides d'aquestes... A mi m'agrada discutir, pero amb baixeses no.

Accepto les disculpes

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Cabrero

Date Sunday, December 16th 2012, 2:35 PM

1. Estic totalment d'acord amb que no s'hauria d'amnistiar a ningú condemnat per una sentència ferma. I em sembla vergonyant que hi hagi gent d'Unió que estigui en aquest cas.

2. Tu i jo veiem realitats diferents. Tu veus gent manifestant-se pacíficament i jo veig gent fent aldarulls. Com el suposit de fet és diferent la conseqüència també ho és. Tu dius que no es pot pegar a gent que es manifesta pacíficament i jo hi estic d'acord. Tu estàs d'acord en que s'ha de pegar a gent que no és manifesta pacíficament.

3. Escolta, de debò de debò, que CiU ho fa tot malament? Jo et crec massa intel.ligent per pensar això. D'on ve aquest profund ressentiment cap a CiU?

Spacer

Picture
TomasM-Porta

kRASIS,

Date Sunday, December 16th 2012, 2:31 PM

Vull dir que no era la meva intenció molestar-te i m'ha sortit al revés.

Quin lapsus hahahahaha!

Spacer

Picture
TomasM-Porta

kRASIS,

Date Sunday, December 16th 2012, 2:29 PM

era la meva intenció molestar-te.

Saps que em caus bé i et tinc per amiga.

Et prego que em perdonis.

Spacer

Picture
Krasis

.

Date Sunday, December 16th 2012, 2:21 PM

Persi, maco, no m'agrada que intentis fer-me quedar malament dient això de les floretes... et proposo una mica de respecte, per començar.

Spacer

Picture
Cabrero

Per exemple,

Date Sunday, December 16th 2012, 2:12 PM

no amnistiar-los per dues vegades, a l'igual que als comdemnats d'Unió Democràtica. Els que monten aldarulls no els pago jo ni els pagues tu directament, però als mossos sí. I estan per defensar-me de la violència, no per estomacar-me.

Spacer

Picture
Cabrero

Suposo que va ser el premi Nobel de Literatura

Date Sunday, December 16th 2012, 2:07 PM

W. Churchill qui va dir que la democràcia era que truquessin a la teva porta a les 5 de la matinada i fos el lleter.
No va dir res sobre que fos un mosso patriota que et vulgués estomacar per resistència pacífica a l'autoritat.
Al Puig el que és del Puig, i segur que ja no és el substitut del substitut del pare del que serà substitut l'ínclit Zumosol, el veterinari patriota.

Spacer

Picture
TomasM-Porta

KRASIS

Date Sunday, December 16th 2012, 2:04 PM

Catalunya no és una república bananera.

Acaba de ser cessat el comissari encarregat dels aldarulls o no?

I periòdicament hi ha mossos procesats i condemnats o no?

No crec que es pugui dir que els mossos siguin impunes.

Què és el que s'hauria de canviar? Repartir floretes als que trenquen aparadors,saquegen o cremen containers? Quina és la teva proposta?

Spacer

Picture
Krasis

a veure,

Date Sunday, December 16th 2012, 1:40 PM

no només es tracta de dimitir. També hi ha la possibilitat de canviar les formes d'actuar, que per això tenen un càrrec, no? però no crec que tinguin la intenció...

I referent al que dius de si la policia ha d'actuar quan es cometen delictes ja he dit que sí, dient: "Entenc que si hi ha gent violenta que provoca aldarulls o fa destrosses s'han de parar, però hi ha maneres i maneres, em sembla. I disparar coses a la babalà no em sembla el més adequat."

Igual que s'hauria d'actuar amb els mossos que fan un ús indegut del poder que tenen.

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Krasis

Date Sunday, December 16th 2012, 1:27 PM

1. Si els responsables finals de qualsevol institució haguèssin de plegar quan algún subordinat seu totes les entitats públiques o privades serien ingovernables. Per cert, el cap d'antidisturbis va fer un informe mal fet i se l'ha fet plega: o no? Jo d'això en dic assumir responsabilitats polítiques.

2. Si el que se m'entén és que estic en contra els antisistema, no m'he explicat bé. He dit que estic contra els antissistema que cometen delictes. Només llavors la policia ha d'actuar. O no ha d'actuar? Ha de deixar que els violents és comportin de forma violenta?

3- Dir que les ocupacions dels indignats només van molestar al govern és absolutament fals. Només has de repassar les discussions que les ocupacions per exemple de plaça catalunya en aquest xat i jo diria que la majoria de gent hi estava en contra. I la majoria de les cartes dels diaris també hi estaven en contra. I la majoria dels articles. Una cosa és que el moviment dels indignats sigui legítim i fins i tot interessant i una altra cosa és que pugui fer coses que van contra la llei i l'ordre públic. I això no.

Spacer

Picture
TomasM-Porta

CALLA, REIETÓ

Date Sunday, December 16th 2012, 1:20 PM

Veig que tu ets un altre dels que té la veritat.

Jo veig certa prepotència en el teu comentari, què vols que et digui?

T'atreveixes a dir que llegir un bloc d'una altra persona és una pèrdua de temps, cosa que trobo prepotent i mancada de respecte.

Parles "del meu amo" El meu amo sóc jo.

Em tiltlles de corderet? Jo no et tillarè de bordegàs. Però seria l'equivalent.

També és una manca de respecte acabar el comentari despectivament amb un bah.

Francament, crec que li podries donar classes de protència al Puig sense problemes. A què dius que et dediques?

Trobo molt divertit, lògic i raonable que hagis arribat a la conclusió que Puig va ordenar treure ulls a les senyores i esbatussar nens.

Demagògia pura i dura...Per cert, jo diria que el conseller Puig va demanar humilment perdó al Parlament i ha fet públic que va posar dues vegades el seu càrrec a disposició del Parlament. Una prepotència brutal, vaja.

Spacer

Picture
Krasis

...

Date Sunday, December 16th 2012, 1:05 PM

Doncs jo crec que sí que n'és responsable el Puig. No un responsable directe dels fets, però sí pel càrrec que té. Un alt càrrec comporta una gran responsabilitat.

I Persi, t'estàs queixant de les persones que carreguen contra tots els mossos i tu fas igual amb els antisistema. De la manera que en parles sembla com si tots fossin violents, gamarussos, i incívics. Jo sóc antisistema perquè no m'agrada gens l'actual (això no vol dir que sigui anarquista, eh), i no em sento identificada amb cap d'aquests adjectius que anomenes.

El fet que es disparin bales de goma em sembla vergonyós. Les bales de goma i altres artilugis que poden tirar no saben exactament on i sobre qui impactaran, són molt poc precissos i crec, a més, que no és una actuació proporcional a la majoria de situacions que es troben.

Entenc que si hi ha gent violenta que provoca aldarulls o fa destrosses s'han de parar, però hi ha maneres i maneres, em sembla. I disparar coses a la babalà no em sembla el més adequat.

I per què creus que és evident que les acampades que van fer els indignats eren negatives pel país? Si un cas hauries de dir que eren negatives pel govern que hi havia/ha. “Negatives” pel fet que la gent comencés a qüestionar i no només a acatar el que se li diu des de “dalt”.

Spacer

Picture
callap66

Ja n'he tingut prou...

Date Sunday, December 16th 2012, 10:07 AM

... he llegit la meitat i no perdré més temps...
com es pot ser tan obcecat i corderet del seu amo per no adonar-se de l'incompetència d'un senyor que fa de la mentida i la prepotència símbol de l'ordre que només du desordre i violència?
En fi, cadascú a la seva, i n'hi ha que no n'apreneu ni a cops de fets. Així ens va amb aquests "tarannàs tan i tan democràtics"...
Salut, que com diu el teu admirat Puigolet "qui no vulgui pols que no vagi a l'era...", sí senyor molt demòcrata, i molt efectiu linxar dones i nois menors d'edat, i mirar a una altra banda.
Bah!

Spacer

Picture
pexilo

...

Date Sunday, December 16th 2012, 9:06 AM

Persi... Llegueix més bé el meu comentari, si us plau.

Spacer

Picture
TomasM-Porta

No l'esperes ni la vols

Date Sunday, December 16th 2012, 8:28 AM

perqùè tens la veritat absoluta?

Jo crec que quan dius que els mossos van de xulos dius una immensa tonteria que demostra que desconeixes el cos. Jo l'he de tracar professionalment com advocat defensor i hi tinc un tracte quotidià.

Pel que fa a les acussacions més palpables, estan subjúdice i ja es veurà com acabarà el tema. Ningú ha dit que no hagin de pagar per si no han fet les coses bé.

A tu et semblen bé els delinques que cometen els antisistema a Barcelona? Doncs a mi no.

Ho sento però penso que tinc tot el dret a la réplica, com tu tens tot el dret a comentar un bloc que es públic. Només faltaria. Aquesta intolerància dels que aneu de progres em sorprèn molt. Jo no he dit mai a ningú que no comenti un bloc meu!

Spacer

Picture
pexilo

...

Date Sunday, December 16th 2012, 7:45 AM

No tinc per costum contestar blocs. No m'agrada el que genera. Però no me'n puc estar..
Estic d'acord que s'ha de tenir en compte la presumpció d'innocència sempre però no es pot negar que dins dels mossos s'hauria de fer neteja... i forta. Perquè s'ha d'esperar d'ells que tinguin el tremp d'actuar correctament i no em val que al mig d'una manifestació és dificil controlar-se. Si no son capaços de fer-ho, que es dediquin a fer de guardes de seguretat nocturna de magatzems de contenidors. Els antiavalots son uns "follonerus" (molts). I si algú els increpa dient que no estan bé del cap perquè persegueixen a un nen fins poder atonyinar-lo i obrir-li al cap, com que no els agrada el comentari, també rep un cop de bastó. I com que no n'hi ha prou amb un, ve el seu company i li dóna un altre, suposo que per solidaritat. L'imatge que es desprèn és que els mossos poden fer el que els rota i ho poden fer impunement. La imatge que es dona és d'una "xuleria" pròpia de qui provoca aldarulls i no de qui els hauria de sufocar. I aquest només és un exemple... Per sort, tothom qui té un mòbil es pot erigir en reporter i aportar proves.
Que al Felip Puig se'l jutgi pels seus actes (amb això ja n'hi ha prou). Però tanta verborrea per defensar als mossos... A mi, personalment, em va venir basques.
Vull deixar clar que només és la meva opinió i que no espero (francament Persi, tampoc la necessito ni vull crear polèmica) cap resposta.

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Respostes senzillíssimes:

Date Sunday, December 16th 2012, 5:43 AM

1. Jo he anat a forces manifestacions. No només parriòtiques. També vaig sortir al carrer per intentar evitar que ETA matès Miguel Angel Blanco o a protestar per l'assassinat de l'Ernest Lluch.

2. Jo penso que, en general, la policia dels països democràtics actua de bona fe sempre. Mira, penso que els policies són els bons i els delinqüents són els dolent, que vols que et digui?

3. No home, no actuen de bona fe perquè els dirigeix en Felip Puig. Actuen de bona fe sempre. I val a dir que a Catalunya vàrem tenir una grandíssima consellera d'interior no convergent: la Montserrat Tura. Ho va fer tant bé que el seu partit se la va carregar.

4. Jo crec que els manifestants que es manifesten pacíficament ho fan amb tot el dret i amb tota la bona fe del món. És un dret inalienable de l'estat democràtic el dret a la manifestació, només faltaria.

5. No crec que actuin amb bona fe, en canvi, els que munten aldarulls, es carreguen el mobiliari urbà, trenquen aparadors, saquegen botigues, ocupen llocs públics de forma indefinida o no deixen passar als representants del poble. Tot això són delictes i ni possant-hi molt bona voluntat poden ser qualificats d'imprudents perquè la mala fe d'aquests delinquents és òbvia.


5. Jo respecto que tu odiis CiU, però en una societat democràtica com la catalana la gran majoria de catalans discrepen de tu.

6. Ser convergent no fa bo ningú, però tu el converteixes en intrínsecament dolent, cosa que sembla una mica autoritària, no? Suposo que deuen haver convergents bons i dolents. O es que en Felip Puig per ser convergent ja és dolent amb independència del que faci?

7. Per a mi ser patriota és quelcom necessari per a ser un bon polític. No vol dir que només sent un patriota es pugui ser un bon polític, però dificilment una persona que no és patriota pot ser un bon polític. Ser patriota vol defensar el bé comú, el progrès, la llibertat i la fraternitat. I que jo sàpiga res d'això no és dolent.

Spacer

Picture
purpurinaa

Totalment d'acord amb tu, Persi

Date Sunday, December 16th 2012, 4:08 AM

A tots els països democràtics del mon, hi ha policia que actúa quan hi han aldarulls.
No li veig cap gràcia en manifestar-se destrossant mobiliari urbà que paguem entre tots ( be, entre els que paguem impostos, per que tinc la sospita que si aquesta gent que destrossa pagués...pot ser s'hi pensaria una mica) o en destrossar aparadors de comerços o realitzar actes vandàlics . Hem de tenir una policia que actuï davant aquests agressors de la societat .
Si que es veritat que la nostra policia es un cos jove, i que a dins pot ser hi han elements poc preparats, que pot ser es posen mes nerviosos del compte o actuen imprudentment . Això es una cosa en la que s'ha de treballar, i solucionar , evidentment.
Però demanar la dimissió d'un senyor que està fent be la seva feina només es hi pot ocórrer als qui van posar al impresentable que teníem abans !!!

Spacer

Picture
Cabrero

La responsabilitat política té això,

Date Sunday, December 16th 2012, 2:38 AM

i la democràcia també: que consagra el dret de manifestar-se, no només quan ens agrada i és patriota. Perquè només els antiavalots actuen de bona fe, perquè els dirigeix el Felip Puig? Perquè no actuen de bona fe els manifestants, perquè no són convergents? Són dues preguntes molt senzilles.

Spacer

Espai
 

Escriu el teu comentari per aquest article

Espai Espai
Espai
  Ho sentim, els usuaris no registrats no poden escriure comentaris | Registra't
   



Més articles

 

Vols llegir més articles escrits per TomasM-Porta? Aquí son els últims articles.

 
Bullet ELS CIUTADANS COM NOSALTRES
  Data 14/06/16 Icona 3844 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet LES DONES SÓN MILLORS
  Data 13/06/16 Icona 1921 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet LES CUP.
  Data 09/06/16 Icona 1887 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet L’AJUNTAMENT ANTISISTEMA
  Data 02/06/16 Icona 1892 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet ÀUSTRIA A PUNT DE TENIR
  Data 27/05/16 Icona 1824 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet LA BATLLESA COLAU I
  Data 26/05/16 Icona 1894 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet PERO LA BATLLESA COLAU
  Data 25/05/16 Icona 1946 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet ARS MARINA TROBANDI
  Data 25/05/16 Icona 1975 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet APOLOGIA DEL DISPENSARI
  Data 17/05/16 Icona 1865 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet CDC VERSUS ERC
  Data 13/05/16 Icona 1844 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet I ELS REFUGIATS DEL
  Data 12/05/16 Icona 1904 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet S’HAN D’APUJAR ELS
  Data 11/05/16 Icona 1788 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet NOVES ELECCIONS AL REGNE
  Data 10/05/16 Icona 1854 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet PER LA RENDA NO DONARÉ
  Data 09/05/16 Icona 1926 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet PUNT I FINAL
  Data 27/04/16 Icona 1909 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet JOHAN CRUYFF IN MEMORIAM
  Data 01/04/16 Icona 1894 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet RAJOY FA BO SANCHEZ
  Data 14/03/16 Icona 1862 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet LA BROMETA DE RÀDIO
  Data 09/03/16 Icona 1847 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet CARME FORCADELL, PRESIDENTA
  Data 02/03/16 Icona 1978 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet LA DEMOCRÀCIA DIRECTA
  Data 01/03/16 Icona 1879 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet LA DOLORS MIQUEL PROVOCANT
  Data 25/02/16 Icona 1906 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet MURIEL CASALS IN MEMORIAM
  Data 25/02/16 Icona 1832 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet SON DEMOCRÀTIQUES LES
  Data 16/02/16 Icona 1880 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet EL MAGISTRAT ISMAEL
  Data 15/02/16 Icona 1940 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet SOBRE EL NOU GOVERN
  Data 11/02/16 Icona 1899 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet JO VOTARIA A FAVOR D’UN
  Data 10/02/16 Icona 1824 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet PERÒ QUE COI HA FET
  Data 08/02/16 Icona 1840 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet EL FINANÇAMENT IRREGULAR
  Data 26/01/16 Icona 1922 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet L’ADÉU –O L’ARREVEURE
  Data 25/01/16 Icona 1871 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet PERQUÈ CREC QUE CONVERGÈNCIA
  Data 21/01/16 Icona 1770 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet A SANT DE QUÈ LA GENERALITAT
  Data 20/01/16 Icona 1920 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet NO PODEN HAVER LLEIS
  Data 19/01/16 Icona 1852 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet LADRAN, LUEGO CAVALGAMOS
  Data 13/01/16 Icona 1992 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet AL.LELUIA, TENIM PRESIDENT!!!!
  Data 11/01/16 Icona 1802 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet SUBASTES FRATICIDES
  Data 07/01/16 Icona 1924 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet CONTRA ARTUR MAS
  Data 05/01/16 Icona 1944 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet ELS SOCIALISTES ES VAN
  Data 29/12/15 Icona 1854 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet TRIA CARMINA NATIVITATITS
  Data 28/12/15 Icona 1817 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet ELS DE LES CUP SON UNS
  Data 28/12/15 Icona 1787 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet TRIA CARMINA NATIVITATITS
  Data 24/12/15 Icona 1886 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet TRIA CARMINA NATIVITATITS
  Data 23/12/15 Icona 1801 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet SESDEVINDRAN LES REVOLUCIONS
  Data 22/12/15 Icona 1828 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet ELS RESULTATS DE LES
  Data 21/12/15 Icona 1858 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet HEM DE CELEBRAR AQUESTA
  Data 10/12/15 Icona 1896 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet EM DONO DE BAIXA DERC
  Data 10/12/15 Icona 1968 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet Ttol de l'article
  Data 02/12/15 Icona 1875 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet QUE CONVOQUIN NOVES
  Data 01/12/15 Icona 1871 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet UNA MISSA PER FRANCO???
  Data 23/11/15 Icona 1856 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet ALG ENTN EL QUE EST
  Data 22/11/15 Icona 1960 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet I ARA RESULTA QUE ESTEM
  Data 18/11/15 Icona 1732 Data 1 comentari/s  
Spacer
Espai
Espai
Espai

Cerca al meu bloc

 


Donar un cop d'ull a tots els blocs
Espai
Spacer
Espai

Articles antics

Desembre

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 
 

Novembre

 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
Espai
Spacer

Referències

Col·labora!
Spacer
Contacta amb el suport / Avisa'ns d'abusos
Spacer
Posa'ns als favorits
Spacer
Política de privacitat, Termes d'ús & Legal
Spacer