Xat Catala
Entra Registra´t
     
 
La meva foto

Benvingut/da al meu bloc!

Vegana ha escrit 239 articles i te 3188 comentaris. L'últim article ha estat fet el 24/05/12

perfil de'n(na) Vegana | àlbum de fotos de'n(na) Vegana

   
Espai
Espai
   
 

Article del bloc de Vegana

Espai
 

Culpa de la CGT sí, i del cha-cha-chá

Data dijous 9/febrer/2012 - 05:40 Icona 2128 Data 45

300 càrrecs de TMB cobren 27 milions d’euros l’any. És a dir, un 7% dels directius cobren gairebé el 15% de la massa salarial de la companyia, que té 8.000 treballadors.

El consell d’administració de TMB està compost per 30 membres, gairebé tots càrrecs públics. Doncs bé, en concepte de dietes, aquests membres del consell han cobrat 230.000 euros durant l’any 2010. Per què? Doncs per asseure’s al voltant d’una taula. Cada reunió reporta 600 euros a la butxaca d’aquests membres. I si tenim en compte que hi són representant la seva institució o un ajuntament o el govern català, encara sorprèn més perquè no estan fent precisament cap feina que no els pertoqui. Aquestes són dades segons fonts internes de TMB que l’empresa no ha volgut confirmar ni tampoc desmentir, tot i ser una empresa pública. Hem de tenir en compte que alguns d’aquests membres són també de consells d’administració de fins a tres empreses més similars.

Asseguren que els sous del personal operatiu -conductors, revisors, taquillers- va baixar un 4% el 2010, sobretot per la reducció d’hores extres.
En canvi, i estranyament en plena crisi, la despesa salarial dels membres del consell d’administració va pujar un 5%.

Entra vídeo!!! www.8tv.cat



Espai
Spacer
Espai
   
  Escriu articles al teu bloc
Espai
 
 

Comentaris sobre aquest article

Espai Espai
 
Picture
Vegana

Doncs...

Date Friday, February 10th 2012, 10:36 AM

els taxistes amenacen amb afegir-se els mateixos dies...
t'imagines???

Spacer

Picture
_Alfons_

Jo penso que...

Date Friday, February 10th 2012, 10:17 AM

Penso que un directiu que representa a una administració, i està cobrant de l'administració, no té cap motiu per cobrar un segon sou. Que, si es tracta d'un directiu que ha estat contractat per fer una determinada feina, ha de cobrar el sou corresponent a aquesta determinada feina -i aquí hauríem de veure si, realment, cal augmentar tant els salaris per evitar "infidelitats" del directiu.
També penso que les vagues d'estil salvatge només enfonsen un país. Que si els treballadors de TMB se senten molestos, poden fer moltes altres coses en comptes de fastiguejar els usuaris o evitar el bon funcionament del WMC.
Imagineu-vos que, per les retallades, jo decidís ara que només faré el 80% de classes que cobro, però no el 20% restant. O que dedicaré només el meu temps laboral i no passaré nits corregint exàmens o posant notes. O que aprovo tothom sense fixar-m'hi, i en el futur pot haver-hi "professionals" amb títol pel carrer però perillosament sense cap coneixement. M'animeu a fer aquesta "vaga" ?
Imagineu que Barcelona perd la celebració del WMC. A part dels hotels, restaurants, guies turístics, i puticlubs, sabeu quantes empreses viuen de tenir el WMC aquí, encara que només sigui perquè "estan a Barcelona" ? Hi ha centenars de joves enginyers de telecomunicacions o informàtica (o fins i tot estudiants) que han aconseguit fer-se un lloc important en el món gràcies al fet de tenir aquí el WMC. I amb ells, hi són els seus parents i veïns, i igualment hi ha editors "virtuals", dissenyadors web, dissenyadors gràfics. Tota aquesta gent viu en algun lloc, es vesteix, menja, llegeix, va al cinema, pren una copa, comenta, fa esport... i ho fa a Catalunya, igual com els amics i coneguts dels assistents al WMC que vindran a fer turisme perquè aquests els han dit que és un bon lloc.
Una precissió: no em sembla malament el sou "tan alt" dels treballadors "de carrer" de TMB. Estan sotmesos a tensió a causa del trànsit, del comportament de determinat públic i, en el cas dels túnels, és cert que els metros circulen quasi sols (la meva filla en va conduir un quan tenia 6 anys) però hi ha diverses malalties psicològiques associades a conduir per túnels contínuament sense veure el que passa "a fora", així com a la por que algú salti a la via quan arribes a la següent estació.

Spacer

Picture
rdk

...

Date Thursday, February 9th 2012, 4:11 PM

Dorian jo el mobil el tinc a l'habitacio i es belluga amb el vent

Spacer

Picture
Dorian

Rdk

Date Thursday, February 9th 2012, 3:58 PM

Ningú t'obliga a canviar de móbil. ¿On és el problema llavors?

Salut!

Spacer

Picture
rdk

Ahhh quim

Date Thursday, February 9th 2012, 3:44 PM

Entenc q si estas en el mundillo defensis els mobils, pero no creus una xorrada aixo de canviar-el cada any i tota la piji paranoia q hi ha darreda.

Sabent q els fabricants estant uns quants anys per davant i van donant les novetats en contagotes, pq els usuaris-depenents vagin caient. Q es fabrican sota uns canons d'obsolescencia programada brutals, mes quan a part de riquessa a alguns, la seva fabricacio tb genera miseria i esclavitut a d'altres.
Ahhh Dorian i tu tb deus cobrar 1.600 E per portar 4 bussisnes q es porten sols, de q et queixes.

Spacer

Picture
rdk

jajajaj

Date Thursday, February 9th 2012, 3:30 PM

DORIAN, QUIM, ETC... El dret de vaga EXISTEEE!!! i a qui no li agradi q si posi flors, q prou desvirtuat esta ja amb els abusivament fastiguossos serveis minims.
Sou raros del cagar, dieu q es molesti als causants, pero quan aixi es fa tb us indigneu, recordeu el parlament, la borsa...


Per mi no cal esperar a q quatre f d p ens posin el peu al coll, per veure de quin peu calcen. .

Penso q aixo es un final d'epoca on tota una colla de f. d p. de tots els ambits, volen garantir-se unes quantes generacions de liquidessa a costa de tots (o gairebe tots nosaltres)

Dorian ilus, tu creus q donant "bombo" al bloc del foie has aconseguit algun adepte mes en aquest costum culinari tant cruel???, jo crec q fins i tot tu et replantejaras alguna cosa, o no?

Spacer

Picture
Cabrero

Persi,

Date Thursday, February 9th 2012, 2:47 PM

que la cosa no està per a postures ni estètiques. Comparar el nacionalsocialisme amb el què es coneix per socialisme és una estupidesa malintencionada, similar a comparar-la amb nacionalisme. Sé qui és Joaquín Trigo, i fa bé en defensar els interessos de la patronal perquè era, o és, president d'una institució que es diu Fomento del Trabajo Nacional, caracteritzada per les seves postures progressistes i la defensa del català. Comparteixo un xat, que m'agrada, però estic indignat amb la presumpció de culpabilitat per a aquells que reclamen més enllà de la puta estètica.

Spacer

Picture
Dorian

Quim

Date Thursday, February 9th 2012, 2:00 PM

Company, veig que tu i jo som veins i que estas ficat en el tema de les twlwcos, cosa que m'interessa a nivell professional per a alguns projectes.

A veure si fem un café i aquest bloc té l'efecte contrari al pretés, com va passar amb el del paté.

Salutacions!

Spacer

Picture
Vegana

Escolta…

Date Thursday, February 9th 2012, 1:42 PM

tu has llegit els blocs que he fet sobre el coltan y la forma de deixar la mínima empremta possible sense tocar el tam-tam o els timbals al personal?
Què aneu a fer al Festival? Negoci o anticonsumisme?

Corto y cierro

Spacer

Picture
quim_c

Escolta.....

Date Thursday, February 9th 2012, 1:10 PM

..........tu com et conectes via tam-tam al xat?
Es una tecnologia que encara no conec.

Canvio i corto

Spacer

Picture
Vegana

Avorriment…

Date Thursday, February 9th 2012, 1:02 PM

Godwin ataca de nou. I el Mega Fashion Festival Mobile We Live in the Era of the Smart phones and Stupid People va d’arreglar el món, oi?

Spacer

Picture
quim_c

Vegana....

Date Thursday, February 9th 2012, 12:56 PM

La telefonia mòbil tb es utilitzada en paissos del Tercer Mon en aspectes com la sanitat, bancs solidaris, comerç, etc... ja que es impossible arribar a tothom per raons obvies de aillament, conec ONG´s i enginyers sense anim de lucre que participen en dessenvolupar apliacions, de fet enginyers africans vidran a BCN, si els deixeu clar.

Pero clar segons tu tots som fatxes, nazis i explotadors que fumen puros....

Et passo un link..........

http://www.mobile-money-g ateway.com/event/mobile-m oney-africa-2012/page/abo ut-mobile-health-2012

Post: Si no ho entens, t´ho traduiexo gratis

Spacer

Picture
Vegana

Ohhhhhhhhhhhhhhhhhh

Date Thursday, February 9th 2012, 12:49 PM

Oh Tallarines que estáis en los cielos
Santificada sea su harina
Vengan a nosotros todos tus nutrientes
Hágase tu voluntad en la Tierra así como en los platos
Danos hoy nuestras albóndigas veganas de cada día
y perdona nuestras gulas así como nosotros perdonamos a los que no te comen.
No nos dejes caer en la tentación (de no alimentarnos de vos)
y líbranos del hambre (o del hombre)...
RAmén

Felicitats Dorian, acabes de posar en valor la Llei de Godwin que diu que a mesura que una discussió online s’allarga, la probabilitat que aparegui una comparació en la que es mencioni a Hitler o als nazis tendeix a un.

I després direm que no som un Xat conservadorament previsible…

Spacer

Picture
Dorian

Cabrero

Date Thursday, February 9th 2012, 12:11 PM

Molt bona resposta, jeje. De fet va ser Hitler qui va pronunciar aquestes paraules. El problema és que el poble, desesperat, se les va creure. I de tots ja és tristament conegut quin va ser el fill d'aquell Socialisme alliberador.

Penso que de vegades hi ha desitjos que és millor que no esdevinguin realitat.

La nostra societat té problemes, però l'alternativa, que és destrudir-la, com es postula des de els més radicals és molt pitjor.

Si la historia ha de servir quelcom que sigui per aprendre del passat.

Salut!

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Vegana,

Date Thursday, February 9th 2012, 11:53 AM

tens un nivell que no s'adiu amb aquest to. No cal que el rebaixis tant. Així transformes una discussió política en una baralla de galls i no crec que això interessi gaire a ningú.

No entenc perquè no et centres amb als arguments i així sorgeix una dialèctica i un aprenentatge per a tothom. Tal com et queda avui el bloc és francament desagradable i no crec que faci cap favor a ningú.

El senyor Esteve

Spacer

Picture
Cabrero

Les paraules les va pronunciar

Date Thursday, February 9th 2012, 11:52 AM

un dels que està en contra del dret de vaga dels maleants, Francisco Correa, conspicu ideòleg també del carajillo-party. Però, aquest no va en metro, i dubto que estigui al xat. O sí, disfressat de lagarterana lasciva i amb un niçk equívoc.

Spacer

Picture
Vegana

Segur que no

Date Thursday, February 9th 2012, 11:20 AM

Les antisistema tenim ordre d’allunyament de segons quins barris.

Spacer

Picture
Dorian

Vegana

Date Thursday, February 9th 2012, 11:16 AM

Potser aquí et poden ajudar:

http://www.centrobonanova.com/index.php

Salut i ànims! ;)

Spacer

Picture
Vegana

Ja t’has masturbat?

Date Thursday, February 9th 2012, 11:07 AM

Que ràpid...

Spacer

Picture
Dorian

Vegana

Date Thursday, February 9th 2012, 11:04 AM

Que sí, que tens raó. ;)

Spacer

Picture
Vegana

Jajjjajaja ostiaaasantaaaa!!!

Date Thursday, February 9th 2012, 10:58 AM

L’esperit del Sr. Esteve i tota la seva auca es manté viu al Xat i a la que surt el sol, vagareja com tots els vells sense projectes vitals, a mirar les obres...
El Mobile World Congress ha d’acabar amb la crisi capitalista a bcn (i potser per extensió a Catalunya o als PPCC o al que considereu el vostre territori)??? doncs que li donin pel cul al coltan i a totes les morts que produeix.

Mireu la contra de La Vanguardia i masturbeu-vos l’òrgan que més us plagui. I si no heu triat el cervell, reseu al vostre déu pq us perdoni.

Spacer

Picture
Dorian

Apreciat Cabrero

Date Thursday, February 9th 2012, 10:28 AM

Doncs com a historiador em sabrás dir qui va escriure aquests fragments sobre l'economia d'una païs europeu, a quina ideologia s'adscriuen i a que va donar lloc tot plegat....

"Como sabemos el XYZ es el adversario más enconado del concepto liberal de que la economía exista para el capital y el pueblo para la economía. Por eso desde el primer día estuvimos decididos a romper con la errónea conclusión de que tal vez la economía hubiera podido tener una vida propia, libre y sin fiscalización.

Quizá el fabricante pueda cerrar las puertas de su fabrica y encontrar posiblemente un nuevo campo a su actividad. La mayor parte de las veces no perecerá fácilmente y, por otra parte, no se trata aquí más que de unos cuantos seres. ¡Y frente a estos se encuentran centenares de miles de trabajadores con sus mujeres y niños! ¿Quién se interesa por ellos y quien les atiende?
¡La comunidad del pueblo!
"

I és que aquest discurs de donar la culpa de tot als empresaris, al capitalisme i al mercat m'està sonant molt últimament..... i em té força preocupat....


Salut!

Spacer

Picture
Cabrero

El carajillo-party

Date Thursday, February 9th 2012, 10:15 AM

defensa les idees neoconservadores, la privatització de tots els serveis, l'eliminació dels drets socials, la insolidaritat i la prevalença del mercat per sobre les persones, una moral pròpia i una altra per als demés: en Gingricht n'és un bon exemple. Encara no s'ha fet aquesta vaga, i no sé si es farà finalment o si negociaran ambdues parts. Respecto les persones, però discrepo d'algunes ideologies que neguen els drets constitucionals perquè no els hi va bé. No sóc pas el Toynbee, però potser sé alguna cosa d'història, o potser les hauria de saber perquè sóc historiador.
Salut i llibertat

Spacer

Picture
Dorian

Quim

Date Thursday, February 9th 2012, 8:34 AM

Per això afirmo que la seva actitud és molt egoïsta, ells ja tenen feina, i els demés que es facin fotre.

I no estic criticant el dret a la vaga, faltaria més, el que critico són les formes (piquets informatius violents) i el segrets que s'en fa del ciutada i el flagrant xantatge de "o em dones el que vull o et paralitzo el Mobile World Congres"

No fa falta dir res més, oi?

Salut!

Spacer

Picture
quim_c

Con vaig dir....

Date Thursday, February 9th 2012, 8:30 AM

.........jo hauré de ser per motius professinals a la fira, gent de fora del pais, ja no dic els europeus, els hindus (molt ficats al sector) flipen mandoguiles, com les noticies volen ja pregunten si es colapsarà el transit a BCN.....
L´imatge que donem es la mentable, pais de panderate, si realment es produeix aquesta vaga aquell dies, puc assegurar que l´any proper aixo s´ho enduran els alemanys a Berlin......i els de la CGT diran que la culpoa es de la Merkel!
Que haurem guanyat?, mes miseria, mes joves preparats que marxaran de Catalunya.
Ens podem permetre perdre oportunitas aixi amb un 25% d´atur?

Spacer

Picture
Dorian

Persi

Date Thursday, February 9th 2012, 8:29 AM

Aquests són els temps en els que vivim, que per expressar la teva opinió s'et descalifica i fins i tot s'et proposa per a "Patro de noseque". ;)

Les conductes i els discursos feixistes no són en exclussius d'una determinade classe social, com tampoc ho són les ganes de progressar, només cal llegir una mica d'història per a saber-ho. Tot i que a alguns els costa asumir que així és. Que les coses no son ni blancs ni negres ni tampoc tot és bo o dolent.


Salut!

Spacer

Picture
TomasM-Porta

bis in idem

Date Thursday, February 9th 2012, 8:18 AM

el que no hi ha és una classe social que tingui la culpa de tot i una altra que no tingui la culpa de res. Es pot defensar seriosament que els partits polítics estan desfassats i necessiten una enorme democratització interna i els sindicats no?

5. Trobo a faltar, en segons qui, una certa dialèctica interior. Sempre el mateix dicturs, sempre. No hi ha cap mena de progrès, cap mena d'esquerda. Em recorda el dels escolàstics que tenien la veritat i resposta per a tot sense matissos. El pensament maniqueista no és que no sigui enriquidor, és que és fals, perquè la societat i la realitat són complexes.

6. Desqualificar personalment a un altre per tenir idees diferents no només es de poca educació sinó que és feixista. Per molt progre que es cregui qui ho fa.

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Buenoooooo

Date Thursday, February 9th 2012, 8:14 AM

1. Xat molt conservador? Perquè no s'acepta el pensament únic? Per què conviuen gent de dreta, d'esquerra, anarquistes, carnívors i vegans?

2. Cabrero, mestre: hem de dinar. Això és el més important. Dit això, em temo que la felicitat és una qualitat humana i, per tant individual. A vere, tu ets anarquista i, per tant, si poguessis faries desaparèixer l'estat i ho privatitzaries tot. o No?

3. Hi ha empresaris corruptes, treballadors corruptes, polítics corruptes, sindicalistes corruptes. El q

Spacer

Picture
Dorian

La CEOE reclama regular el derecho a la

Date Thursday, February 9th 2012, 7:57 AM

El Periodico, 09/02/2012

Sembla ser que algú ja està treballant amb el tema....

"Sí a la huelga, pero con normas. Joaquín Trigo, director del Instituto de Estudios Económicos (IEE) y responsable del think tank de la patronal CEOE, ha defendido este jueves en una conferencia en Barcelona la regulación de este tipo de protestas para que tengan en cuenta "el derecho de los ciudadanos"

http://www.elperiodico.co m/es/noticias/economia/di rector-del-think-tank-ceo e-reclama-regular-derecho -huelga-1400443

Si es que al final el seny sempre d'acaba imposant a la rauxa. ;)

Salut!

Spacer

Picture
Cabrero

Avui m'he aixecat

Date Thursday, February 9th 2012, 7:26 AM

simpatitzant de Corea del Nord, del Ku-kux-Klan y del Valle de los Caídos? Ay d'aquesta nova ultradreta postmoderna...

Spacer

Picture
Cabrero

Durant la meva absència xatera,

Date Thursday, February 9th 2012, 7:18 AM

sembla que s'imposa el carajillo-party.

Spacer

Picture
Dorian

Cabrero

Date Thursday, February 9th 2012, 7:14 AM

Una proposta atrevida la teva, tanmateix això d'eliminar els pobres i els descontents per decret ja ho varen posar a la pràctica els règims comunistes....i sembla que no va anar massa bé. I com a mostra un botó: Corea del Nord. ;)

Salut!

Spacer

Picture
Vegana

això, Cabrero...

Date Thursday, February 9th 2012, 6:56 AM

tu dóna-li idees...
;)

Spacer

Picture
Cabrero

Jo eliminaria tots els treballadors,

Date Thursday, February 9th 2012, 6:54 AM

ho privatitzaria tot, inclús la felicitat, i t'anomenaria "Patró de l'any". També eliminaria, per decret, els descontents, els pobres, els pidolaires i, ja posats, expulsaria tots els negres, moros i gentuza d'aquest gran país.

Spacer

Picture
Vegana

...

Date Thursday, February 9th 2012, 6:50 AM

Va Dorian, que sempre estàs igual. Primer llences la pedra i després amagues la ma. Dius cínics als treballadors de TMB i no permets que t’analitzi el cínic motiu pel qual veus cinisme en altres?

Això sí, la violència només és la nostra i els drets teus i dels teus.

Hola Katiuska, jeje estàs en un Xat altament conservador que reflexa una part de la societat catalana, per sort, no tota ;)

Spacer

Picture
Dorian

KAti

Date Thursday, February 9th 2012, 6:34 AM

El que veus per aquí són persones cansades de ser emprades com a moneda de canvi dels sindicalistes del transport public, i que tampoc no comparteixen aquests métodes de vaga (molts cops violents en l'us de "piquets informatius")

També som persones que no volem que una disputa entre treballadors i directiva d'una empresa afecti un Congrés d'un sector que és clau per a la economia del païs.

I també veus persones que no acceptem el xantatge sindical i el que volem és poder anar als nostres llocs de treball.

És a dir, que volem que s'ens respectin els nostres drets.



Salut!

Spacer

Picture
katiuska

canya!

Date Thursday, February 9th 2012, 6:29 AM

Tot el meu suport als treballadors i treballadores de TMB. Veig per aquí a molt manipulador o desinformat per aquí.

Spacer

Picture
Dorian

...

Date Thursday, February 9th 2012, 6:28 AM

A Tokyo toles les linies de metro estan privatitzades i funcionen com una seda.

Pocs arguments més deus tenir per a defensar aquesta vaga quan en les teves dues últimes intervencions has fet comentaris en vers la meva persona. ;)

Spacer

Picture
Vegana

...

Date Thursday, February 9th 2012, 6:23 AM

Dorian, que tu fessis una vaga només per defensar els teus interessos, no treu que hi hagi gent que en faci per defensar els seus i els d’altres. Per sort no tothom és com tu.

Spacer

Picture
Vegana

...

Date Thursday, February 9th 2012, 6:21 AM

Dorian, veig que no saps res (o saps i amagues deliberadament) del fracàs de les privatitzacions dels serveis públics a Gran Bretanya. País que va estar a la avantguarda de les privatitzacions i del seu fracàs.
Cada cop tens més tics de la progressista Tatcher.

Spacer

Picture
Dorian

Vegana

Date Thursday, February 9th 2012, 6:20 AM

Argumentar que fas una vaga com a protesta per a l'augment de tarifes, quan en realitat és per un tema de sou, és d'un cinisme aclaparador.

Salut!

Spacer

Picture
Dorian

Bolly

Date Thursday, February 9th 2012, 6:16 AM

Toalment d'acord amb tu, tots hem de poder exercir el dret a la vaga, el problema apareix quan aquest dret s'empra per a fer xantatge, que és el que fan aquests sindicalistes. Més greu encara quan, en un acte d'egoïsme, amenacen en reventar el Mobile Wordl Congress.

En un pais com el nostre, amb un atur global del 24% i un de juvenil que supera el 40%, una vaga com aquesta l'únic que fa és ficar pals a les rodes als pocs mercats que encara funcionen.

Potser arrivarà el dia en que el Congres es farà fora de Barcelona, i llavors vindran els plors i les lamentacions.

La solució al problema que tenim amb TMB és privatitzar la empresa. Que enlloc de tenir capital públic, com és el cas, el tingui privat.

Salut!

Spacer

Picture
Vegana

...

Date Thursday, February 9th 2012, 6:15 AM

A veure, senyor progressista, veig és que encara no saps, o que no dius per interès, el que ells diuen als seus comunicats, i és que també es plantegen la vaga per l’augment de les tarifes del transport. No només per l’incompliment del conveni, l’impagament dels endarreriments salarials i per les retallades de servei, com faria qualsevol altre treballador.

Bollycao, sembla que ens putegen pel nostre bé (com a mínim pels que encara paguem el transport i no anem a peu a tot arreu, que també en conec que ja ho fan). Estrany en els temps que corren, no?

Spacer

Picture
bollycao

la vaga

Date Thursday, February 9th 2012, 6:10 AM

Em sembla bé exercir el dret a vaga però quants dies han d'estar putejant als treballadors que potser guanyen molt menys que ells? una mica de sentit comú si us plau

Spacer

Picture
Dorian

...

Date Thursday, February 9th 2012, 5:58 AM

Doncs fent números em surt que cada membre del personal operatiu, en mitja, cobra al voltant de 20.000 € / any. Que repartit en 12 pagues són uns 1.650 € / mes.

No em sembla pas un mal sou per conduir uns metros que de fet, a la pràctica, ciculen sols (de fet està previst eliminar els conductors), revisar els bitllets i estar a les taquilles (que de fet gairebé tota la feina la fan les màquines d'autovenda).

Lllavors, amb aquest sou, de que es queixen?

Amb aquests números si que ja queda més que clar que són uns caradures!

Salut i merci per l'aportació, molt instructiva. ;)

Spacer

Espai
 

Escriu el teu comentari per aquest article

Espai Espai
Espai
  Ho sentim, els usuaris no registrats no poden escriure comentaris | Registra't
   



Més articles

 

Vols llegir més articles escrits per Vegana? Aquí son els últims articles.

 
Bullet Què li passa a TV3?
  Data 24/05/12 Icona 3522 Data 8 comentari/s  
Spacer
Bullet Jutges i advocats desaproven
  Data 25/04/12 Icona 1695 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet Al FMI li fa por la
  Data 11/04/12 Icona 1706 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet Dimitris Christoulas
  Data 05/04/12 Icona 1870 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet Punt de vista dels gasejats
  Data 03/04/12 Icona 1849 Data 10 comentari/s  
Spacer
Bullet Tens dret a treballar
  Data 28/03/12 Icona 1941 Data 13 comentari/s  
Spacer
Bullet La Vaga vista d'una
  Data 27/03/12 Icona 1696 Data 8 comentari/s  
Spacer
Bullet Españoles por el mundo
  Data 09/03/12 Icona 1484 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet Ultradreta i màfia
  Data 27/02/12 Icona 1813 Data 14 comentari/s  
Spacer
Bullet Podeu signar?
  Data 23/02/12 Icona 1930 Data 16 comentari/s  
Spacer
Bullet "Piropos"
  Data 15/02/12 Icona 2450 Data 38 comentari/s  
Spacer
Bullet El Hematocrítico de
  Data 25/01/12 Icona 1825 Data 9 comentari/s  
Spacer
Bullet Mentiu a les criatures?
  Data 04/01/12 Icona 1776 Data 10 comentari/s  
Spacer
Bullet Sobre estimar...
  Data 30/12/11 Icona 1654 Data 8 comentari/s  
Spacer
Bullet Pels Grinch
  Data 22/12/11 Icona 1651 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet Els beagles rescatats!
  Data 05/12/11 Icona 1949 Data 13 comentari/s  
Spacer
Bullet Gent del barri
  Data 30/11/11 Icona 2674 Data 70 comentari/s  
Spacer
Bullet Quants esclaus treballen
  Data 28/11/11 Icona 1849 Data 9 comentari/s  
Spacer
Bullet Perdre la fe...
  Data 14/11/11 Icona 1990 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet Tanca un laboratori
  Data 26/10/11 Icona 1913 Data 8 comentari/s  
Spacer
Bullet La fulminante roja
  Data 11/10/11 Icona 1976 Data 11 comentari/s  
Spacer
Bullet ATENCIÓ PER DENUNCIAR!!!
  Data 06/10/11 Icona 1998 Data 19 comentari/s  
Spacer
Bullet Música per anar a la
  Data 05/10/11 Icona 2019 Data 31 comentari/s  
Spacer
Bullet Islam, Occidenstan i
  Data 21/09/11 Icona 1976 Data 9 comentari/s  
Spacer
Bullet Sobre fidels, infidels
  Data 19/09/11 Icona 1803 Data 30 comentari/s  
Spacer
Bullet Signat un 11 de setembre
  Data 12/09/11 Icona 1656 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet La sang al riu
  Data 09/09/11 Icona 1909 Data 17 comentari/s  
Spacer
Bullet Bona feina
  Data 07/09/11 Icona 2011 Data 14 comentari/s  
Spacer
Bullet Tutorial per omnívors
  Data 01/09/11 Icona 2077 Data 26 comentari/s  
Spacer
Bullet Koke
  Data 29/08/11 Icona 1748 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet Toma tu dios y guardatelo
  Data 21/08/11 Icona 2278 Data 35 comentari/s  
Spacer
Bullet Sobre l'esclavisme
  Data 15/08/11 Icona 5616 Data 10 comentari/s  
Spacer
Bullet No somos terroristas
  Data 27/06/11 Icona 1853 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet Li diuen revolució
  Data 22/06/11 Icona 1895 Data 16 comentari/s  
Spacer
Bullet Manipulació
  Data 17/06/11 Icona 2011 Data 16 comentari/s  
Spacer
Bullet Ready to fall
  Data 03/06/11 Icona 1601 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet La Sra. Perroflauta
  Data 30/05/11 Icona 1802 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet "Mochos" d'esquadra
  Data 27/05/11 Icona 1882 Data 9 comentari/s  
Spacer
Bullet El món se’n va d’acampada
  Data 20/05/11 Icona 1956 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet Brutal
  Data 18/05/11 Icona 1935 Data 13 comentari/s  
Spacer
Bullet Ramaders de merda
  Data 13/05/11 Icona 1949 Data 12 comentari/s  
Spacer
Bullet Pena de presó als pobres
  Data 08/05/11 Icona 1833 Data 8 comentari/s  
Spacer
Bullet La mirada circular
  Data 05/05/11 Icona 1686 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet Verter…
  Data 06/04/11 Icona 1820 Data 11 comentari/s  
Spacer
Bullet Un escenari poc amable
  Data 30/03/11 Icona 1852 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet La política
  Data 28/03/11 Icona 1926 Data 17 comentari/s  
Spacer
Bullet Iode per tothom
  Data 17/03/11 Icona 2074 Data 11 comentari/s  
Spacer
Bullet Dius que m’estimes
  Data 28/02/11 Icona 1920 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet Si cura, no interessa
  Data 03/02/11 Icona 1869 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet Cavernícoles
  Data 02/02/11 Icona 1991 Data 11 comentari/s  
Spacer
Espai
Espai
Espai

Cerca al meu bloc

 


Donar un cop d'ull a tots els blocs
Espai
Spacer
Espai

Articles antics

Novembre

 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 

Octubre

 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 
Espai
Spacer

Referències

Col·labora!
Spacer
Contacta amb el suport / Avisa'ns d'abusos
Spacer
Posa'ns als favorits
Spacer
Política de privacitat, Termes d'ús & Legal
Spacer