|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
Article del bloc de Dorian
|
 |
|
L'ostracisme de Zapatero
divendres 27/gener/2012 - 07:55 975 2
Diuen que el moviment es demostra caminant. I el PSOE es mou, bé, mes que moure's s'arrossega. Que l'ex-president Zapatero ha estat condemnat a l'oblit pels seus ja ho varem presenciar fa pocs mesos en plena campanya electoral del 20-N, però avui el partit ha anat una mica més enllà.
L'expresident s'ha posicionat clarament en favor de la candidura d'en Rubalcaba a la Secretaría General del PSOE. Però no ha sigut l'ex-president Zapataro qui ha parlat, sino els qui la majoria del PSOE consideren l'ex-president de debó, l'únic, l'autèntic, el carismàtic Felipe González.
La campanya d'oblit i el castic per ostracisme al que ha estat sotmes en Zapatero és impressionant. I és que aquest senyor és persona non grata fins i tot per aquells qui fa poc l'idolatraven.
Potser m'equivoco, però a la mateixa condemna seran sotmesos la Pajin, l'Aido, la Chacon, en Montilla, etc... Suposo que aquest él just castic per a aquells quin han dut aquest païs a la ruina.
De moment ja tenim 5.273.600 parats a finales de 2011. No està gens malament per un govern que es diu d'esquerres, o potser sí que està bé per ells, que en el fons nomes volen que tots siguem iguals, iguals de pobres, és clar. Ja se sap que el camí el Comunisme requereix sacrificis.
Malauradament veurem abans una candidata catalana a la Secretaría General del PP que a la del PSOE. I sino temps al temps.
Dorian
|
 |
 |
 |
|
|
|
Escriu articles al teu bloc
|
 |
|
|
|
Comentaris sobre aquest article |
 |
 |
|
|
 |
|
Escriu el teu comentari per aquest article |
 |
 |
 |
|
Ho sentim, els usuaris no registrats no poden escriure comentaris
| Registra't |
|
|
|
|