|
|
|
|
|
|
|
|
|
Article del bloc de bollycao
|
|
|
coses que em treuen de polleguera
dimarts 25/octubre/2011 - 06:46 685 10
No us passa que hi ha coses que us treuen de polleguera?? jo en tinc unes quantes.. per exemple i principalissima.. els calls center i en concret els menús automàtics enllaunats que mai no entenen bé el que els hi dius (i això que és en castellà!) com els de les operadores de mòbil com vodafone, movistar, orange (aquesta se'n du la palma!).. la darrera moda és que et facin entrar en un bucle d'opcions impossibles en el que al final has d'acabar trucant un 902 (de pagament i que puja un ou!!). Per acabar-ho d'adobar et passen una enquesta! és pot ser més cínic?? la darrera putada de la companyia amb nom de citric és que resulta que ara no sols no puc comprar-me un mòbil amb ells sense tenir permanència sinò que els usbs tenen doble permanència, una per l'aparell (per dir.li d'alguna forma a la merdeta de receptacle amb una tarja sim i una bateria) i per la tarifa d'internet.. i per postres et cobren 250 euros si marxes abans!! cosa estúpida perque jo em vull passar a un consum superior però no ho faig perque he de pagar els p.. 250 euros!! El sistema és anormal, imagina que vas a comprar una de quart i t'obliguen a comprar la barra cada dia al mateix lloc..o si no et fessin pagar 250 euros!! però aquesta animalada de la permanència qui la permet?? a mi m'entren instints assassins!!
L'altra cosa que trobo abominable són les famoses llistes aquestes (que no recordo com se diuen) on el posen a un si deixa de pagar una factura i els altres es conxorxen i no et donen servei.. O que els bancs cobrin 30 euros de multa per haver deixat un compte descobert (soto excusa del Banc d'Espanya).. Atracaments a ma armada no?
|
|
|
|
|
|
|
Escriu articles al teu bloc
|
|
|
|
|
Comentaris sobre aquest article |
|
|
|
sequisoc |
i el que és pitjor
Wednesday, October 26th 2011, 7:32 AM
és que l'enquesta és només per valorar com t'ha atès el pobre o la pobra treballador/a! (el "mandao" vaja!) no pel servei de la companyia! així, si hi ha queixes, reben els de sempre i ells es queden tan amples!
Una vegada volia que constés una queixa en l'expedient de trasllat de la línia (o no sé, ja ni me'n recordo) i no hi havia manera: cada vegada que trucava la queixa no havia estat adjuntada. Fins que vaig esbrinar, després de parlar moltíssim amb l'operadora de torn, que si adjuntaven una queixa (encara que fos pel servei de l'empresa), constava com que havia estat posada en el seu torn de treball i no recordo quina penalització tenien, però era una cosa així com que segons les reclamacions, els descomptaven un tant del sou. Ostres! Així, és clar que no els constin més, de queixes!
|
|
|
|
|
Escriu el teu comentari per aquest article |
|
|
|
|
Ho sentim, els usuaris no registrats no poden escriure comentaris
| Registra't |
|
|
|
|