Xat Catala
Entra Registra´t
     
 
La meva foto

Benvingut/da al meu bloc!

TomasM-Porta ha escrit 1727 articles i te 8011 comentaris. L'últim article ha estat fet el 14/06/16

perfil de'n(na) TomasM-Porta | àlbum de fotos de'n(na) TomasM-Porta

   
Espai
Espai
   
 

Article del bloc de TomasM-Porta

Espai
 

CONTRA EL MOVIMENT FEMINISTA CONTEMPORANI

Data dijous 6/octubre/2011 - 06:58 Icona 868 Data 19

En primer lloc tenim un problema de paraules. Si masclista és aquell que creu que el mascle és superior a la femella, feminista hauria de ser aquell que pensa que la femella és superior al mascle i igualitarista aquell que pensa que els dos són iguals.

Però resulta que les femelles que pensen que les femelles són superiors als mascles – que són la gran majoria – no tenen definició ideològica.

La igualdat. Que la igualdat estigui tant de moda vol dir que hi ha molta gent que en el fons se sent inferior. Perquè aquell que se sent superior no se sent igual a tothom. I només aquell que és mediocre creu de debò que tots som iguals.

Em sembla evident que homes i dones som diferents, com són diferents el lleó i la lleona, la cangura i el cangur, el cavall i l’ègua. No entenc com, veient tant clares aquestes diferències entre d’altres mamífers, hi ha gent que ens vol convèncer que els homes i les dones som iguals. Doncs no: som diferents.

Val a dir que una teòrica feminista de casa nostra, la catedràtica d’ètica Victòria Sau, autora, entre d’altres llibres interesantíssims, de “El diccionario del feminismo” arriba a una conclussió singular a l’apreciar la desigualdat entre l’home i la dona ( però no havíem quedat que érem iguals?): segons ella, com l’amor només es pot donar entre iguals i la dona no és igual a l’home, l’únic amor autèntic és l’homosexual o el lèsbic. Sensacional.

Però és que la dèria de l’igualdat – que ve del cristianisme, la revolució francesa i d’aquí va passar al socialisme – em temo que no té ni solta ni volta: no hi ha ningú igual a ningú altre i jo fins i tot sovint sóc desigual a mi mateix. Gairebé sempre.

De que coi estem parlant?

Llavors les feministes et diuen que tot el que dius són obvietats – gràcies, però res menys obvi que la veritat per a un dogmàtic – i que el que elles reclamen en realitat és l’igualdat d’oportunitats. És a dir, no ser discriminada per ser dona. Si es discrimina l’home, no passa res.

Però el problema de fons no és aquest sinó que el problema de fons és que cada persona – home o dona – té les circumstàncies que té i amb aquestes circumstàncies s’ha d’empescar la vida. Perquè hi ha dones que han nascut amb la flor al cul i hi ha homes que viuen en semi esclavitud. O sigui que dir – com també diuen algunes feministes i com deia Engels (“la dona és el proletari del proletari”) que ser dona és una classe social també és fer demagògia. Que m’expliquin que la senyora Joana Ortega pertany a la mateixa classe social que la senyora que ve a fregar l’escala.

El discurs victimista del feminisme és demagògic. Cal no oblidar que més del 50% de denúncies per maltractaments són arxivades. Cal no oblidar que mai no és parla del patiment dels homes quan són víctimes de delictes o quan han de marxar de casa i passar-li una pensió compensatòria a la senyora. Qualsevol advocat de família us dirà que prefereix portar una dona que un home perquè sap que abans de començar té mig guanyada la batalla.

I què dir de la nit que molts mascles es passen al calabòs perquè llur dona truca als Mossos d’Esquadra i després resulta que en realitat l’únic que volia ella era ensenyar-li a ell qui mana? Per què les femenistes – igualitaristes no parlen d’aquestes situacions? És que no els hi preocupa el benestar dels homes? Per què parlen de quan un noi li toca el cul a una noia a una discoteca – cap noia no toca el paquet d’un noi o resulta que això és correcte? – i no parlen d’aquestes discriminacions als mascles.

Jo penso que en relació a la problemàtica social de la dona les dones adopten bàsicament tres postures.

La primera postura és la del resentiment i la pateixen aquelles senyores que han tingut una o diverses males experiències amb els homes. Aquestes senyores es podria dir que entenen la societat igual que els masclistes però al revés, és a dir, per a elles els homes sempre són els dolents i les dones sempre són les màrtirs. Bona part del moviment feminista actual està format per aquest tipus de dones i per això és tant minoritari.

La segona postura busca l’equilibri entre la feminitat oberta als homes i el progrès en les llibertats individuals i col.lectives de les dones. No renuncia ni a tenir una parella masculina, ni a tenir criatures, però vol tenir la seva feina i una habitació pròpia. Jo definiria aquestes senyores com igualitaristes, ja que si militen políticament difícilment ho fan dins del moviment feminista.

La tercera postura és la d’aquelles senyores que simplement és defineixen com antifeministes i són aquelles que no necessiten del feminisme, ni de cap altre isme per tallar al bacallà a casa. Descendeixen directament de les societats matriarcals i se les veu d’una hora lluny per la seva energia. Em temo que no han deixat de manar mai.



Espai
Spacer
Espai
   
  Escriu articles al teu bloc
Espai
 
 

Comentaris sobre aquest article

Espai Espai
 
Picture
MartinaH

No Persi,

Date Sunday, October 9th 2011, 12:36 PM

La gran discriminació que patim les dones no és només que s'utilitzi el genèric en masculí. Només te n'he donat un exemple, en el que és tant bàsic com el llenguatge. Però la llista seria ben llarga, i tu en deus ser tant coneixedor com jo.

;)

Spacer

Picture
Krasis

Ok

Date Saturday, October 8th 2011, 7:19 PM

Bé, perquè no puguis dir que m'ho trec de la màniga, abans de dir res, primer em documentaré en base a documents públicats.

Spacer

Picture
TomasM-Porta

La gran discriminació que patiu les dones

Date Saturday, October 8th 2011, 10:12 AM

és que s'utilitzi el genèric en masculí?

Spacer

Picture
Krematory

Non bis in idem

Date Saturday, October 8th 2011, 9:54 AM

Ahh, amb aquest darrer apunt ja em queda més clar, Persi.
Vull dir que ara estic absolutament convençut de que la teva ignorància pel que fa al feminisme és ridículament espectacular.
Què hi farem, t'hauràs de fer fotre i viure amb una bena als ulls que tú mateix, en un acte d'estupidesa i covardía, t'has colocat.


Krema, el Senyor dels dildos anals

Spacer

Picture
MartinaH

Recontesto

Date Saturday, October 8th 2011, 9:26 AM

a la teva repregunta: en què és discrimina a la dona a la nostra societat? Doncs, te'n dono uns quants exemples al meu article.

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Bis in idem

Date Saturday, October 8th 2011, 5:16 AM

Nova: que sí.

Krematory: que no.

Krasis: què vol dir apostar per l'educació? Tenim l'ensenyament obligatori per a tothom. I és una obvietat que la gran majoria de mestres són dones. Repregunto: en què és discrimina a la dona a la nostra societat?

Jaz: No estic d'acord amb tu. No penso en absolut que tots tinguem quelcom especial. Penso que la gran majoria no ho tenim. Els que ho teniu sou uns privilegiats. I nosaltres som privilegiats però només en el sentit que podem gaudir de les vostres obres.

Montana: sobre tot ves amb compte que el llegir no et faci perdre l'escriure.

Spacer

Picture
montana

persi

Date Friday, October 7th 2011, 6:54 PM

em podria fer la mateixa mandra sent dona o home... saps que? el llegiré demà... ejjejeje

Spacer

Picture
jazzman

hei persi!

Date Friday, October 7th 2011, 4:46 PM

De fet, amb el meu argument et venia a dir una cosa semblant al que deia Nietzsche: tots tenim un geni dins, i tots tenim la capacitat de treure'l d'una manera o altra: alguns-nes ho faran escrivint, alguns-nes altres conduint cotxes, d'altres seran uns genis en el camp de la justícia, d'altres podrem expressar coses component música, d'altres pintant... però estic segur que si relativitzem el valor de cadascuna d'aquestes habilitats, ens trobem que tots som igualment especials, siguem del nord o del sud, petits o grans, joves o vells, homes o dones, blancs o negres, amb el nas gros (com el demónstenes XD) o el nas curt... tots tenim habilitats amb les quals podem fer aportacions molt valuoses als altres.

Quan ens ho mirem així, la mediocritat no existeix (t'ho he comentat abans), ningú fracassa, ningú triomfa per damunt dels altres... tots seguim el nostre camí i cerquem la millor manera d'expressar-nos.

Res tan simple com això.

Salut!

Spacer

Picture
Krasis

com?

Date Friday, October 7th 2011, 2:55 PM

Jo no he dit en cap moment que si una relació de parella va malament la culpa sigui de l'home, eh!!! no sé si no m'has entés. A més he deixat clar que no em sembla gens bé quan algú s'aprofita d'aquestes lleis, que ja no entro en que estiguin bén o mal redactades les de violència de gènere, suposo que algo no rutlla si "colen" tantes denuncies falces. Crec que la discriminació positiva és un només un "pegat" (parxe) per anar fent mentre en la nostra societat no s'eduqui a les persones desde ben petites en el respecte. Si visquèssim en una societat igualitària, com deia Dorian, no faria falta la discriminació positiva en cap àmbit. Jo sóc del parer d'apostar per l'educació però clar, el seu efecte no es veuria fins a la segona o tercera generació i això no interessa a alguns polítics suposo, que el que volen és aconseguir vots ara.

Spacer

Picture
Krematory

Parlant de la mandra a l'hora de llegir...

Date Friday, October 7th 2011, 2:21 PM

Jo diria, jutjant el teu post, que no t'has molestat mai a llegir gaires tractats feministes (i molt menys contemporanis). Et bases en una sola postura, la de la senyora Sau, i obvies la resta de corrents feministes com si no existissin, en un (permet-me que t'ho digui) trist intent per desprestigiar el tot prenent-ne només la part més controvertida.

L'únic que veig aquí és un fracassat intent d'argumentar i justificar vells prejudicis teus a base d'idees equivocades i falses concepcions del que a tú et sembla que és el feminisme. Evidentment que homes i dones no són iguals, però és que aquesta idea no és la que persegueix el feminisme, per molt que a tú et sembli que sí.

Ah, i la teoria de les tres suposades postures que, dius, adopten les dones ja és de traca. T'alimentes de prejudicis concebuts per tú mateix, intentes trobar-hi una justificació a mode d'auto mamada i ho amolles tot com si fossin genialitats. Enhorabona.


Krema, el caracul primigèni

Spacer

Picture
nova

iguals?

Date Friday, October 7th 2011, 2:17 PM

ufff, quina maaaandra ser I G U A L . Ni els germans bessons n'estan gaire contents (si exceptuem aquelles amigues meves que s'intercanviaven a l'assistència als examens de les assignatures que millor dominaven).

Jo estic pel respecte a la peculiaritat de cada ésser (inclosa la meva gossa !).

Dorian: Estic totalment d'acord en el que va expressar la feminista sobre els "cupos". Saps on penso que es va començar a espifiar-la en tot això? en el moment en que les dones van aconseguir el dret de cadira.

M'explico pels qui no ho coneixen: En el moment en que les dones van començar a treballar en fàbriques (tèxtils majoritàriament) com a gran conquesta es va disposar que, cada quatre dones, tinguessin dret a una cadira. Van calcular que era el tant per cent d'incidència de la menstruació (!!!). En fi.


I ara la meva batalleta:

Quan vaig començar a treballar en una oficina pels anys 70, estava establert que les noies anotessin en un calendari els dies en que els venia la menstruació. L'empresa així, (deien) podia justificar que agafessin un parell de dies de festa al mes. (Evidentment m'hi vaig negar).

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Respostes

Date Friday, October 7th 2011, 2:00 PM

Jazz: tu ets un artista que fa una gran música. La gran majoria no som capaços de fer-ho. Per què dius que ets mediocre? Qui fa una música igual a la que fas tu?

Dorian: És injust tractar de forma igual persones desiguals. Jo només crec en els individus i les indivídues. No critico les sufragistes, critico el moviment feminista actual que, com saps, no té cap mena de representatitivitat.

Celrogent: Les mares són els éssers més perfectes que ha parit el món.

Krasis: En una relació de parella que no funciona la culpa la té sempre l'home? En la societat actual a Europa en què es discrimina a les dones? No creus que la discriminació positiva és una font de mediocritat?

Montana: si fos dolent diria que no anem bé si a les dones us fa mandra llegir, però no ho dic.

Spacer

Picture
montana

aix persi

Date Friday, October 7th 2011, 5:21 AM

sempre fas uns escrits tan llargs... que ja el llegiré a la nit... segur que hi tinc quelcom a dir... o no :)

Spacer

Picture
Krasis

Si

Date Friday, October 7th 2011, 3:27 AM

Exactament Dorian, la discrimiació positiva és un mal, però en segons quins àmbits un mal necessari encara, malauradament...

Spacer

Picture
Dorian

Krasis

Date Friday, October 7th 2011, 3:21 AM

Molt bona reflexió la teva. I aprofundint una mica més sobre el tema de la discriminació positiva, doncs penso que és mal necessari. I quan empro la paraula 'mal', em refereixo a que en una societat de debó igualitaria no faria falta aplicar aquesta mena de discriminació.

L'altra dia parlava una feminista en un programa de Catalunya. Era un plaer escoltar-la, ja no només pel seu missatge, sino per com s'expressava. I en toca el tema dels "cupos" designats pels politics en les lliestes electorals, organs de representació, premis a trajectories professionals, etc... s'en va mostrar en contra, i va dir: "a mi no m'agradaria ser una dona 'cupo' ". Amb aquesta sentència pretenia mostrar els efectes negatius de la discriminació positiva. Quina paradoxa, oi?

En el fons tot aquest problema es soluciona no desitjant els demes el que no volem per a nosaltres mateixos.

Salut!

Spacer

Picture
Krasis

Ep,

Date Friday, October 7th 2011, 3:05 AM

La major part de dones que conec que es declaren feministes i jo també me'n declaro no crec que pensin això que dius que ( Si es discrimina l’home, no passa res. ) Si, clar que s'ha de reclamar igualtat perquè encara no n’hi ha, però no discrimant l'home com tu dius que fan algunes. Evidentment per mi el terme igualtat ve en relació als drets i deures com diu en Dorian i el moviment feminista el que busca és això, no aixafar els homes i discrimanar-los, que llavors (jo també ho havia sentit) serien feminazis. A veure, que potser s'hauria d'haver posat un nom diferent que "feminisme" per no confondre'l amb masclisme? potser si, però això és lo de menys.
A mi tampoc em sembla bé que hi hagi dones que denuncien als seus marits per maltractament quan no és cert i que hi hagi una discriminació positiva en aquest sentit vers les dones (ojalà no fes falta), però què hi vols fer si se'n donen tants de casos? Ah si, el que s'hauria de fer és EDUCAR a les PERSONES des de ben petites perquè vegin la diferència entre una relació sana amb l'altre basada en el respecte i una relació basasa en la gelosia, possessió, sexisme en general, etc. (I no parlo només de tallers d'una hora que es vagin fent a les escoles i instituts que d'això ja se'n fa) Així potser no s'haurien de fer certes lleis preventives que envalentolen a algunes persones a aprofitar-se'n en algunes situacions. Ei, i també hi ha homes que són maltractats per la seva dona ja sigui físicament o psíquicament i no la denuncien per vergonya al què diran (això també seria un tema important en el qual reeducar la gent), que déu ni do... aquesta n'és una altra, molts no diuen res, no sigui que se'ls tatxi de "poc homes..." ala, ja hi tornem a ser, i és que encara vivim en una societat amb idees equivocades reminiscència del masclisme pur i dur.

Spacer

Picture
Celrogent

Circulos de piedra

Date Friday, October 7th 2011, 1:56 AM

Bon dia a tothom, ostres m'agraden molt les vostres reflexions, tots aporteu unes opinions certament molt interessants, jo no tinc gaire cultura , però vaig llegir un llibre que em va captivar en relació a aquesta temàtica, " círculos de piedra " de Joan Darh Lambert, és un llibre que amb un llenguatge simple i entenedor, intenta explicar els inicis dels primeres civilitzacions al nostre planeta, a mi em va agrada molt. ( Me'l va recomanar la meva mare )

Us adjunto un exctracte d'una artícle del llibre en qüestió:

"Hace ahora un millón de años, una mujer llamada Zena levantó sus manos al cielo en busca de ayuda y consuelo. Tras ella, muchas mujeres han invocado el nombre de Madre Tierra para que las ayudara en el duro oficio de ser madres además de esposas y preservar así la vida de nuestro planeta. Desde la sabana africana hasta las orillas de Mar Rojo y las estribaciones de los Pirineos, la historia de los seres humanos que a lo largo de los milenios han ido componiendo Los Círculos de Piedra nos habla de la vida de nuestros ancestros, de sus primeras experiencias con el lenguaje, del aprendizaje de nuevas fórmulas de convivencia entre macho y hembra y del esfuerzo que supuso luchar contra la prepotencia del más fuerte.
Las palabras que fluyen en esta saga prehistórica unen el gusto por la aventura que distingue la obra de Jean M. Auel con la sabiduría que encontramos en Las nueve revelaciones, y aunque muchos años hayan pasado desde que Zena iniciara su camino hacia la espiritualidad, el mensaje que Joan Darh Lambert nos transmite en esta primera novela es tan actual como los problemas que aún sufrimos los hombres y mujeres de nuestro tiempo."

Spacer

Picture
Dorian

Persi

Date Friday, October 7th 2011, 1:01 AM

Quan el moviment feminista parla d'igualtat es refereix a igualtat en drets i deures, es a dir, passar de ser un ciutadà de segona a un de primera. Des de aquest punt de vista el moviment és positiu en tots els aspectes i tots els homes anarbolem la mateixa bandera de la igualtat de drets.

El problema apareix quan algunes persones, i en base a aquests postulats, ataquen de manera sistemàtica al gènere masculí. Les militants d'aquest moviment degenerat són conegudes popularment com a feminazis, en general es tracta de persones resentides i que són incapapes d'establir una relació de parella normal. De fet sempre acaben amb el mateix tipus d'homes masclistes, als que poder criticar més tard generalitzant d'aquesta forma la conducta masculina.

Una mostra de feminisme degenerat és el que pots veure en aquest trist video, en un moment puntual del mateix pots veure com la nuvia amb el seu blanc vestit pronuncia la següent frase i es queda tant ample:

"Towel my legs you idiot!" (aixuga'm les cames idiota)

http://youtu.be/N2e0C6Ps32o

Aquí, clarament, el problema el té l'home. A mi em diuen això el dia de la boda i, o be deixo la nuvia plantada a l'altar, o li demano el divorci inmediatament.

El mateix és aplicable a una dona, o persona, que no té una relació satisfactoria i en que no sents que s'et respecta. Abandonar el baixelll i preservar la teva dignitat personal és la millor opció.

Salut i gràcies pel post!

Spacer

Picture
jazzman

hei, mercis però... només un petit pensament

Date Thursday, October 6th 2011, 8:02 PM

Alguns apunts, potser alguns d'ells utòpics, eh?

- No trobo diferència entre l'actitud d'un mascle que se sent superior al sexe contrari, a una femella que se sent superior al sexe contrari. Tots dos tenen greus complexes.
- Igualtat = mediocritat? bé, no m'ofendré XD, com que per mi tots som iguals, tots som mediocres per tant no em sap greu saber-me mediocre sabent que ho som tots. Ui, però que passa! aquesta reflexió fulmina el terme "medicore" i es transforma en una altra cosa... vés a saber amb què :P
- home, i no es pot ser igual dins la desigualtat? vull dir, que som tots igual de desiguals... O_o (quin mareig...).
- "El discurs victimista del feminisme és demagògic".. tots els discursos radicals (feministes o masclistes o sandinistes o de la contra) acaben fent demagògia. Entenc que hi ha moviments feministes que no ho són, de manera que trobarem aficionats del Barça o el Madrid amb els que podrem fer unes tapes plegats sense haver d'esbatussar-nos.
- tocar el paquet d'un noi resulta que és correcte? cois dona'm ràpidament l'adreça! XD
- Em sembla que, ens agradi o no, tots anem cap a l'igualitarisme. Destaparé una ampolla de cava quan toqui.

salut!

Spacer

Espai
 

Escriu el teu comentari per aquest article

Espai Espai
Espai
  Ho sentim, els usuaris no registrats no poden escriure comentaris | Registra't
   



Més articles

 

Vols llegir més articles escrits per TomasM-Porta? Aquí son els últims articles.

 
Bullet ELS CIUTADANS COM NOSALTRES
  Data 14/06/16 Icona 3861 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet LES DONES SÓN MILLORS
  Data 13/06/16 Icona 1928 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet LES CUP.
  Data 09/06/16 Icona 1894 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet L’AJUNTAMENT ANTISISTEMA
  Data 02/06/16 Icona 1900 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet ÀUSTRIA A PUNT DE TENIR
  Data 27/05/16 Icona 1831 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet LA BATLLESA COLAU I
  Data 26/05/16 Icona 1904 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet PERO LA BATLLESA COLAU
  Data 25/05/16 Icona 1953 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet ARS MARINA TROBANDI
  Data 25/05/16 Icona 1983 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet APOLOGIA DEL DISPENSARI
  Data 17/05/16 Icona 1870 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet CDC VERSUS ERC
  Data 13/05/16 Icona 1855 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet I ELS REFUGIATS DEL
  Data 12/05/16 Icona 1914 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet S’HAN D’APUJAR ELS
  Data 11/05/16 Icona 1798 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet NOVES ELECCIONS AL REGNE
  Data 10/05/16 Icona 1862 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet PER LA RENDA NO DONARÉ
  Data 09/05/16 Icona 1932 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet PUNT I FINAL
  Data 27/04/16 Icona 1922 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet JOHAN CRUYFF IN MEMORIAM
  Data 01/04/16 Icona 1903 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet RAJOY FA BO SANCHEZ
  Data 14/03/16 Icona 1871 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet LA BROMETA DE RÀDIO
  Data 09/03/16 Icona 1853 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet CARME FORCADELL, PRESIDENTA
  Data 02/03/16 Icona 1987 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet LA DEMOCRÀCIA DIRECTA
  Data 01/03/16 Icona 1887 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet LA DOLORS MIQUEL PROVOCANT
  Data 25/02/16 Icona 1913 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet MURIEL CASALS IN MEMORIAM
  Data 25/02/16 Icona 1842 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet SON DEMOCRÀTIQUES LES
  Data 16/02/16 Icona 1891 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet EL MAGISTRAT ISMAEL
  Data 15/02/16 Icona 1950 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet SOBRE EL NOU GOVERN
  Data 11/02/16 Icona 1907 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet JO VOTARIA A FAVOR D’UN
  Data 10/02/16 Icona 1834 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet PERÒ QUE COI HA FET
  Data 08/02/16 Icona 1846 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet EL FINANÇAMENT IRREGULAR
  Data 26/01/16 Icona 1933 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet L’ADÉU –O L’ARREVEURE
  Data 25/01/16 Icona 1881 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet PERQUÈ CREC QUE CONVERGÈNCIA
  Data 21/01/16 Icona 1778 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet A SANT DE QUÈ LA GENERALITAT
  Data 20/01/16 Icona 1927 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet NO PODEN HAVER LLEIS
  Data 19/01/16 Icona 1860 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet LADRAN, LUEGO CAVALGAMOS
  Data 13/01/16 Icona 1999 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet AL.LELUIA, TENIM PRESIDENT!!!!
  Data 11/01/16 Icona 1811 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet SUBASTES FRATICIDES
  Data 07/01/16 Icona 1932 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet CONTRA ARTUR MAS
  Data 05/01/16 Icona 1953 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet ELS SOCIALISTES ES VAN
  Data 29/12/15 Icona 1862 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet TRIA CARMINA NATIVITATITS
  Data 28/12/15 Icona 1824 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet ELS DE LES CUP SON UNS
  Data 28/12/15 Icona 1794 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet TRIA CARMINA NATIVITATITS
  Data 24/12/15 Icona 1895 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet TRIA CARMINA NATIVITATITS
  Data 23/12/15 Icona 1807 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet SESDEVINDRAN LES REVOLUCIONS
  Data 22/12/15 Icona 1834 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet ELS RESULTATS DE LES
  Data 21/12/15 Icona 1866 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet HEM DE CELEBRAR AQUESTA
  Data 10/12/15 Icona 1902 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet EM DONO DE BAIXA DERC
  Data 10/12/15 Icona 1975 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet Ttol de l'article
  Data 02/12/15 Icona 1880 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet QUE CONVOQUIN NOVES
  Data 01/12/15 Icona 1876 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet UNA MISSA PER FRANCO???
  Data 23/11/15 Icona 1861 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet ALG ENTN EL QUE EST
  Data 22/11/15 Icona 1966 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet I ARA RESULTA QUE ESTEM
  Data 18/11/15 Icona 1738 Data 1 comentari/s  
Spacer
Espai
Espai
Espai

Cerca al meu bloc

 


Donar un cop d'ull a tots els blocs
Espai
Spacer
Espai

Articles antics

Gener

 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 

Desembre

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 
 
Espai
Spacer

Referències

Col·labora!
Spacer
Contacta amb el suport / Avisa'ns d'abusos
Spacer
Posa'ns als favorits
Spacer
Política de privacitat, Termes d'ús & Legal
Spacer