Xat Catala
Entra Registra´t
     
 
La meva foto

Benvingut/da al meu bloc!

TomasM-Porta ha escrit 1727 articles i te 8011 comentaris. L'últim article ha estat fet el 14/06/16

perfil de'n(na) TomasM-Porta | àlbum de fotos de'n(na) TomasM-Porta

   
Espai
Espai
   
 

Article del bloc de TomasM-Porta

Espai
 

LA DEMOCRACIA, LES LLEIS, ELS TRIBUNALS I LES FEBLESES DE CATALUNYA I EL CATALANISME -II

Data dijous 8/setembre/2011 - 04:19 Icona 963 Data 19

El resultat de les eleccions al Parlament de Catalunya ha donat una victòria tant contundent al nacionalisme català que el nacionalisme espanyol ha hagut de trobar una altra via per tal de refrenar-lo, per tal de disminuir el seu poder. Aquesta via ha estat la judicial. El primer senyal – brutal, a més a més – fou la sentència de l’estatut del Tribunal Constitucional de la vergonya. Després, ja amb el govern de CiU, han anat venint sentències en el mateix sentit de retallar les competències de la Generalitat i l’autonomia catalana.

2

Això passa per diferents causes. La primera és que com Catalunya no és sobirana sempre està subjecta a que l’estat espanyol canviï les regles de joc. Des del punt de vista dels espanyols l’autonomia – fins i tot l’autonomia reconeguda en la constitució espanyola – no és un dret dels catalans, sinó un favor que ens fan quan ells, els espanyols, els hi ve de gust. Per això pactar amb Espanya no té cap sentit, perquè els pactes sempre acaben sent paper mullat. Segons ells la sobirania recau en la nació espanyola – això ho diu la constitució – i aquesta nació espanyola pot fer i desfer el que vulgui – inclosa l’autonomia catalana – sempre que li vingui de gust, com acaba de passar amb l’actual reforma constitucional.

Hi ha catalans ingenus que encara creuen en que Espanya es podria salvar amb una estructura confederal. Espanya ja fou confederal i els espanyols van trencar les regles manta vegades. Des de Felip V a Rodríguez Zapatero passant per tots – i dic tots- els presidents del govern espanyol.

Per a que realment funcionés una Espanya confederal caldria que Catalunya tinguès unes quantes coses que els espanyols no ens cediran mai: un poder legislatiu, executiu i judicial similar als dels estats dels USA, un exèrcit propi i un dret d’autodeterminació que permetés als catalans abandonar Espanya quan aquesta trenqués les regles de joc.

Penso que la solució confederal – a la Suïssa – és una pèrdua de temps perillosa, perquè els espanyols són rotundament anticatalanistes i, quan algú t’ataca continuament, el millor que pots fer és alliberar-te’n.

Alliberar-te’n comença per un patriotisme valent i audaç per part dels ciutadans i les institucions. Alliberar-te’n vol dir no cedir a un espoli que és evident que es un espoli i, en aquest sentit, el que fa Oriol Junqueres al seu ajuntament em sembla el camí a seguir. Alliberar-se’n també vol dir no complir sentències que són injustes perquè no respecten ni les competències ni la voluntat dels catalans.

Alliberar-te’n vol dir que no pot ser de cap manera que els partits que acumulen tot el poder de l’estat i pacten contra els interesos polítics, socials i econòmics dels catalans tinguin un 70% dels diputats a Madrid. Perquè per a la vergonya dels catalans que estimem la nostra nació cal recordar que dels 47 diputats al congrès dels diputats 25 són del PSOE i 7 són del PP i això sumen 32. Per la nostra banda, CiU en va treure 11, ERC 3 i IC 1, que sumen 15.

Això vol dir que els catalans vàrem donar una majoria absoluta als espanyolistes i una majoria absoluta molt folgada, ja que tenen més del doble de representants que els catalanistes. I això és evident que no només els hi dona força sinó legitimitat per a fer segons quines coses.

I això vol dir que la primera causa dels mals que patim la tenim a Catalunya perquè si al congrès dels diputats hi haguèssin 32 diputats catalanistes ni el PP, ni el PSOE tindrien majories suficients per a fer segons quines coses.



Espai
Spacer
Espai
   
  Escriu articles al teu bloc
Espai
 
 

Comentaris sobre aquest article

Espai Espai
 
Picture
vetera

Persi

Date Friday, September 9th 2011, 2:45 AM

té raó en manelg, gràcies per haver provocat el debat amb el teu article

Spacer

Picture
manelg

un plaer

Date Thursday, September 8th 2011, 4:13 PM

parlar amb vosaltres.i per ser just dire que el merit és d´en persi.
la viuda algre la connec..(no és dea carmen polo?..jajja

Spacer

Picture
INDIVIL63

aire nou

Date Thursday, September 8th 2011, 4:06 PM

jo penso que, ara per ara, s'ha de netejar tota la basura de politics que hi ha, tant de tort com de dret, tant de verds com de vermells, per que tots estàn venuts als mateixos interessos, tant de tort com de dret, tant de verds com de vermells
quen hi hagi aire nou a la classe política, que no vulguin beure de la nostra suor i les nostres llagrimes, don´çs tot haura d'anar millor, tant de tort com de dret, tant de verds com de vermells

Spacer

Picture
vetera

Ellesmera

Date Thursday, September 8th 2011, 4:04 PM

Has penjat el teu comentari quan jo estava treballant en el meu. Considerat inclosa i ara a ballar el can-can...

Spacer

Picture
vetera

A tots els que heu participat

Date Thursday, September 8th 2011, 4:01 PM

Sort que treballo per compte pròpia i la feina no mata, que sinó, avui l'amo m'hauria fotut al carrer...

manelg,
estic satisfet d'haver mantingut aquest debat amb tu. Crec que ha estat enriquidor per tots dos per la reflexió a que ens hem obligat i m'agradaria pensar que també per qui ens hagi seguit. Preciosa la peça d'en Tchaikovski.

zinc,
conèixer de manera sincera l'opinió d'altre gent que pensa de manera diferent, és molt bo, segurament tots dos seguirem pensant més o menys igual, però les sensibilitats cap a l'altra opinió, s'han apropat.

persi,
no hi pot haver estimació sinó hi ha respecte.

sarralenc
intuïa que et veuria, aquest és d'aquells debats que t'agraden. Gràcies

I per acabar d'una manera festiva, us sembla que ho celebrem escoltant el can-can de la part final l'Opereta de Franz Lehar, "La viuda alegre"?.

http://www.youtube.com/watch?v=WLrAW1uq0Wg

Bona nit a tothom

Spacer

Picture
Ellesmera

jo també

Date Thursday, September 8th 2011, 3:21 PM

com en sarralenc, estic al 100% amb la visió d'en veterà.
Ciutadà del món, Persi? Això, vaig llegir un cop, és el pitjor que es pot ser.
Tu ets barceloní al 100%.

Spacer

Picture
sarralenc

Amb tot el respecte

Date Thursday, September 8th 2011, 2:30 PM

Amb tot el respecte
per manelg, Hemingway, zinc i Persi,
estic 100% amb el que diu en vetera.
una abraçada a tots

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Manelg

Date Thursday, September 8th 2011, 1:58 PM

No estem dient coses contradictòties.

Jo no dic que els partins siguin sobiraristes, sinó sobirans.

Fins fa dos dies ERC no era un partit independentista i CiU avui encara no ho és esplícitament. Persò sempre han siguit sobirans, és a dir, no han sigut una sucursal d'un partit espanyol.

El PSC - PSOE és una cosa estranya, ja ho sé. És sobirà pel que fa a la política local i autonómica i no ho és per a la política espanyola.

Spacer

Picture
manelg

persi

Date Thursday, September 8th 2011, 1:43 PM

és la teva opinió,pero historicament el catalanisme a aspirat al regionalisme,primer,despres autonomisme,també federalisme i despres va sortir el nacionalsme més o menys va neixer d´aqui crec ja em direu si m´equivoco...

Spacer

Picture
TomasM-Porta

El que jo crec

Date Thursday, September 8th 2011, 12:55 PM

(sense ser l'oracle de Delfos).

No m'agrada definir-me com a nacionalista, perquè em sento ciutadà del món.

Sí, que sóc catalanista polític i per a mi catalanistes són aquells partits que tenen la sobirania a Catalunya i no a Espanya i que, a partir da'aquí, demanen més autogovern per a Catalunya i defensen la catalanitat. El PSC està supeditat al PSOE.

Estimar Catalunuya és quelcom molt relatiu. Segur que l'estimaven seguidors de Felip V, de Primo de Rivera i de Franco. Però hi ha amors que maten. I jo no vull que Catalunya i la catalitat morin. A aquests amors els hi manca el respecte: estimen Catalunya però no la respecten.

Spacer

Picture
manelg

zinc i vetera

Date Thursday, September 8th 2011, 12:24 PM

zinc ,des el respecte em sembla molt enriquidor ¨discutir¨amb una persona tan culta com el vetera.

vetera ,potser mai Espanya ens dnara res,no sera fàcil però no deixem de lluitar democràticament.per cert d´altre banda dir-te que per fer fora cabories politiques la meva obra preferida és concert per a violi op.35 de tchaicovski qué de ben segur coneixes. una abraçada.(zinc i vetera)

Spacer

Picture
zinc

Vete i Manelg

Date Thursday, September 8th 2011, 10:49 AM

No discutiu més,si entre nosaltres ho fem mai farém una força unida que es el primer que convé,recordeu alló de "L´unió fà la força"?,siguem dispars de pensaments,pero lluitem per una sola causa,no discutim mes i posem-nos en marxa.

Una abraçada als dos.
Dolors.

Spacer

Picture
vetera

manelg,

Date Thursday, September 8th 2011, 10:15 AM

El PP + PSC-PSOE sempre tenen el mateix nombre de vots, quan un puja l'altre baixa i viceversa, i el 20 N crec que passarà el mateix. Són vasos comunicants, tots dos tenen la mateixa sensibilitat espanyola. Fixa't com sempre és posen d'acord en els temes que afecten al nacionalisme català o basc i que els fan tema una disgregació de la seva Espanya, sense anar més lluny, aquests dies amb la modificació de la Constitució, no han admès cap esmena d'altres partits ni fer un referèndum.

Tots els governs d'en Jordi Pujol, durant 23 anys van estar fent pedagogia i facilitant la governabilitat d'Espanya, donant suport a la UCD, al PSOE i al PP, i de què ens ha servit?. Ells saben, perquè el Ministeri d'Economia va publicar fa uns tres anys la Balança Fiscal de Catalunya i Espanya, l'enorme dèficit que portem a l'esquena, saben que som solidaris més que cap altre comunitat. i què?, se'ls en fot. Els catalans només sabem amenaçar però no peguem i ja saps allò que diuen ells. "el que amenaza y no pega, por tonto queda".

La meva percepció és de que només alguns, pocs, militants o simpatitzants del PSC i potser també alguns d'IC ho són de federalistes. Al PSOE la veu federalista més significada ha estat de sempre l'Alfonso Guerra i diga'm tu si amb l'amo del ribot, recordes?, podem pensar en un estat federal asimètric?. Espanya no ho permetria. No permeten ni les seleccions catalanes.

Crec que esperar que Espanya ens donarà mai alguna cosa significativa, es ser ingenu. Durant anys ho he estat. Ara no ens queda cap més camí que la independència aconseguida d'acord amb la voluntat de la majoria de catalans.

Estic segur que quan siguem independents, si algun dia ho som, la relació amb Espanya, fora dels rifis rafes diaris, millorarà i només en aquest hipotètica cas i des de la independència, és podria pensar en una federació de països ibèrics. Però això, avui per avui és ciència ficció.

Spacer

Picture
manelg

vetera

Date Thursday, September 8th 2011, 8:13 AM

jo´el que dic,és,que hem de ser tots els democrates tolerants amb tots els partits que en democracia expossen la seva ideologia,i malgrat que ens pessi el PP TE CADA VEGDA MES SUPORT a Catalunya,i això segurament passa pq no hem estat capaços de fer pedagogiaa pq s´entenguin els nostres drets com a poble i suposso que estarem d´acord en el fet que no hem estat capaçps de transmetre la nostra aspiració de manera que no sembles impossada,és a dir per exemple quntes campanyes s´han fet per explicar els nostre expoli fiscal sense ficar-nos com a victiimes i si com a grans solidaris de tota Espanya que som?,quantes vegades hem fet valdre el nostre posicionament al congres per explicar que potser acceptariem de moment un estat autonomic com al pais vasc?
hem dius que quantes persones connec que voldrien el federalisme asimetric,doncs jo crec que hores d´ara qualsevol votant de CIU,PSC e IC el donaria per bó...
dius que potser per el fet de tenir raels familiars foranies potser tinc aquesta percepció,i ja et dic jo que no, jo ara sols crec en la practicitat i per a mi l´unic que podem aspirar a tere curt o mitja es al federalisme asimetric sempre i quant siguem capaços de transmetre que no volem trencar res,si no que el que volem es una situació hitoricament mes justa i econimicament mes raonable,jo no crec que un senyor de cadiz o zamora hagi de decidir les coses que volem a catalunya però tampoc crec que calgui trencar tots els lligams.

Spacer

Picture
vetera

manelg

Date Thursday, September 8th 2011, 7:00 AM

Em cites a la Alícia Sánchez Camacho dient-me que estima Catalunya... No ho entenc. Una persona que, per citar només els darrers fets, aplaudeix que a Catalunya és perdi el català, que és el que passaria si s'anul·lés l'Immersió Lingüística, (amb ella justets anem), que està en un partit, el PP, que al País Valencià i a les Illes on mana amb majoria absoluta, estan enterrant-lo, que fa ostentació de dur el seu fill a una escola castellana, que va impulsar, juntament amb destacats membres de PSOE, la sentència de l'Estatut i tu saps que mil coses més, creus de veritat que una persona així estima Catalunya?. Jo crec que no, estima a Espanya, que és lícit, sempre i quan no practiquin un genocidi cultural amb nosaltres.

Segur que quan em dius que tu creus amb en un federalisme asimètric, m'ho dius amb sinceritat, jo també et contesto amb sinceritat, Espanya mai ens el donarà, porten segles manant i no canviaran el seu codi genètic. Fa anys pensava que quan desapareixes la generació que va viure la guerra i que en general era poc cultivada intel.lectualment, canviaria la mentalitat dels espanyols, això ja ha passat i la mentalitat segueix igual a pitjor, només cal fixar-se a vegades en les portades dels diaris de Madrid o escoltar o veure les emissores de ràdio o tv...
No hi crec en un federalisme a Espanya. Quants federalistes de veritat coneixes tu?.
Estem d'acord en la idea final, jo també busco la independència democràticament, però Espanya ni tan sols em deixa preguntar quants la volem?.
També entenc que a vegades, pel fet de tenir avantpassats de fora de Catalunya, les sensibilitats poden ser diferents. No sé si és el teu cas, però si ho és, t'entenc.

Spacer

Picture
manelg

vetera

Date Thursday, September 8th 2011, 6:15 AM

qué estimo la meva terra(Catalunya) ja t´ho confirmo per esvair dubtes,però tb crec que fan trampes els que s´adjudiquen la catalanitat com a propia i mira et dire:
jo soc a les antipodes de Alicia Snchez Camacho per exmple però no tic cap dubte que ella estima catalunya ,esclar sota un altre vissió de la terra ,però és democratic acceptar que han crescut en el seu vot i malauradament crec jo,tornaran a creixer,però tenen dret a expossar la seva retrograda idea de pais,per això em sembla malament o no del tot correcte que és diguin catalanistes sols a uns quants ,ara si parlessim de sobiranismes o independencia ,aquest titol esclar que molts partits no el volen ni el mereixen,per evitar dubtes jo soc partiderai de l´anomenat federalisme asimetric i més endavant quant ens creiem que podem anar a més doncs pq no una independencia sense radicalismes assolida desde la societat i el consens.

Spacer

Picture
vetera

...

Date Thursday, September 8th 2011, 6:05 AM

persi,
Espanya mai serà federal, el seu codi genètic és incompatible amb el federalisme, ni les esquerres, (esquerres?), ni la dreta ho permetran. Catalans ingenus que creuen en el federalisme?. Cap, actualment tots els que el defensen, de boca i només una mica, ho fan com estratègia per intentar frenar l'independentisme. Pensen, "del mal tomar lo menos".

manelg,
mira, jo crec que els que argumenteu això de qui té dret a dir qui és catalanista i qui no, feu trampa, emparant-vos en la subjectivitat dels sentiments. Saber qui estima a una persona i qui no, és fàcil, l'estima aquell que la col veure, sana, feliç, culte, rica, lliure i independent. Si tu vols veure Catalunya així, vol dir que l'estimes, però si la vols veure com fins ara, malalta, infeliç, empobrint-se en la seva llengua, la seva cultura, econòmicament i a sobre lligada de mans i peus, aleshores crec que no l'estimes. Estimes a la causant de tot o bona part d'això, Espanya.

Hemingway,
Estic d'acord bàsicament amb tu i crec que no ens aniria malament per seguir contribuint a la reacció d'aquest poble, una majoria absoluta del PP, és allò de, "quanto peor, mejor". També he escrit que en Duran aquesta vegada, i segons com vagi la campanya, crec que li farà més mal que bé a Catalunya.
En quan a votar ERC, jo he fet algunes vegades, cap des del 1er tripartit, aquesta vegada però dependrà de qui sigui el cap de llista, si és en Joan Ridao, no el votaré, té les mans tacades del tripartit juntament amb en Carod i en Puicercós, ara bé, si fos l'Alfred Bosch, si. Si ho és, per mi l'Oriol Junqueras haurà començat bé.

Spacer

Picture
Hemingway

Sí, però

Date Thursday, September 8th 2011, 5:03 AM

Desitjo una majoria descomunal del PP. Que no deixi marge de maniobra al Duran, que obligui a la unitat als independentistes, que faci reaccionar i que faci veure que la independència no és un anhel, sinó una necessitat.

Sé que això és infantil, però bé, aquest país és com un alumne amb capacitat, però que cal estimular amb la clàssica estratègia del bastó i la pastanaga.

De fet, sempre he votat CiU, però a les properes eleccions votaré ERC per no deixar cap marge a en Duran i també per a que ERC torni a aixecar el cap.

Spacer

Picture
manelg

una cosa...

Date Thursday, September 8th 2011, 4:29 AM

el titol de catalanista o espanyolista on el donen?,és que aquesta és al meu parer una gran errada sols es catalanista qui vota ciu? o ERC? jo crec que menyspreieu altres opcions.Ara si ja heu començat la captació de vots desde CIU em sembla molt correcte.

Spacer

Espai
 

Escriu el teu comentari per aquest article

Espai Espai
Espai
  Ho sentim, els usuaris no registrats no poden escriure comentaris | Registra't
   



Més articles

 

Vols llegir més articles escrits per TomasM-Porta? Aquí son els últims articles.

 
Bullet ELS CIUTADANS COM NOSALTRES
  Data 14/06/16 Icona 3862 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet LES DONES SÓN MILLORS
  Data 13/06/16 Icona 1928 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet LES CUP.
  Data 09/06/16 Icona 1894 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet L’AJUNTAMENT ANTISISTEMA
  Data 02/06/16 Icona 1900 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet ÀUSTRIA A PUNT DE TENIR
  Data 27/05/16 Icona 1831 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet LA BATLLESA COLAU I
  Data 26/05/16 Icona 1904 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet PERO LA BATLLESA COLAU
  Data 25/05/16 Icona 1953 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet ARS MARINA TROBANDI
  Data 25/05/16 Icona 1983 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet APOLOGIA DEL DISPENSARI
  Data 17/05/16 Icona 1870 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet CDC VERSUS ERC
  Data 13/05/16 Icona 1855 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet I ELS REFUGIATS DEL
  Data 12/05/16 Icona 1914 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet S’HAN D’APUJAR ELS
  Data 11/05/16 Icona 1798 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet NOVES ELECCIONS AL REGNE
  Data 10/05/16 Icona 1862 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet PER LA RENDA NO DONARÉ
  Data 09/05/16 Icona 1932 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet PUNT I FINAL
  Data 27/04/16 Icona 1922 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet JOHAN CRUYFF IN MEMORIAM
  Data 01/04/16 Icona 1903 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet RAJOY FA BO SANCHEZ
  Data 14/03/16 Icona 1871 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet LA BROMETA DE RÀDIO
  Data 09/03/16 Icona 1853 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet CARME FORCADELL, PRESIDENTA
  Data 02/03/16 Icona 1987 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet LA DEMOCRÀCIA DIRECTA
  Data 01/03/16 Icona 1887 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet LA DOLORS MIQUEL PROVOCANT
  Data 25/02/16 Icona 1913 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet MURIEL CASALS IN MEMORIAM
  Data 25/02/16 Icona 1842 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet SON DEMOCRÀTIQUES LES
  Data 16/02/16 Icona 1892 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet EL MAGISTRAT ISMAEL
  Data 15/02/16 Icona 1950 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet SOBRE EL NOU GOVERN
  Data 11/02/16 Icona 1907 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet JO VOTARIA A FAVOR D’UN
  Data 10/02/16 Icona 1834 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet PERÃ’ QUE COI HA FET
  Data 08/02/16 Icona 1847 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet EL FINANÇAMENT IRREGULAR
  Data 26/01/16 Icona 1933 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet L’ADÉU –O L’ARREVEURE
  Data 25/01/16 Icona 1881 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet PERQUÈ CREC QUE CONVERGÈNCIA
  Data 21/01/16 Icona 1778 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet A SANT DE QUÈ LA GENERALITAT
  Data 20/01/16 Icona 1927 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet NO PODEN HAVER LLEIS
  Data 19/01/16 Icona 1860 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet LADRAN, LUEGO CAVALGAMOS
  Data 13/01/16 Icona 1999 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet AL.LELUIA, TENIM PRESIDENT!!!!
  Data 11/01/16 Icona 1811 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet SUBASTES FRATICIDES
  Data 07/01/16 Icona 1932 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet CONTRA ARTUR MAS
  Data 05/01/16 Icona 1953 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet ELS SOCIALISTES ES VAN
  Data 29/12/15 Icona 1862 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet TRIA CARMINA NATIVITATITS
  Data 28/12/15 Icona 1824 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet ELS DE LES CUP SON UNS
  Data 28/12/15 Icona 1794 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet TRIA CARMINA NATIVITATITS
  Data 24/12/15 Icona 1895 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet TRIA CARMINA NATIVITATITS
  Data 23/12/15 Icona 1807 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet S’ESDEVINDRAN LES REVOLUCIONS
  Data 22/12/15 Icona 1834 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet ELS RESULTATS DE LES
  Data 21/12/15 Icona 1866 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet HEM DE CELEBRAR AQUESTA
  Data 10/12/15 Icona 1902 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet EM DONO DE BAIXA D’ERC
  Data 10/12/15 Icona 1975 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet Títol de l'article
  Data 02/12/15 Icona 1880 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet QUE CONVOQUIN NOVES
  Data 01/12/15 Icona 1876 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet UNA MISSA PER FRANCO???
  Data 23/11/15 Icona 1861 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet ALGÚ ENTÉN EL QUE ESTÀ
  Data 22/11/15 Icona 1966 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet I ARA RESULTA QUE ESTEM
  Data 18/11/15 Icona 1739 Data 1 comentari/s  
Spacer
Espai
Espai
Espai

Cerca al meu bloc

 


Donar un cop d'ull a tots els blocs
Espai
Spacer
Espai

Articles antics

Gener

 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 

Desembre

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 
 
Espai
Spacer

Referències

Col·labora!
Spacer
Contacta amb el suport / Avisa'ns d'abusos
Spacer
Posa'ns als favorits
Spacer
Política de privacitat, Termes d'ús & Legal
Spacer