Xat Catala
Entra Registra´t
     
 
La meva foto

Benvingut/da al meu bloc!

TomasM-Porta ha escrit 1727 articles i te 8011 comentaris. L'últim article ha estat fet el 14/06/16

perfil de'n(na) TomasM-Porta | àlbum de fotos de'n(na) TomasM-Porta

   
Espai
Espai
   
 

Article del bloc de TomasM-Porta

Espai
 

EL PAPA I ELS ANTICLERICALS D’ESQUERRA.

Data diumenge 21/agost/2011 - 07:28 Icona 707 Data 15

Com més va, més tinc la sensació que les visites pastorals del Papa de Roma són actes de caritat contra els anticlericals, especialment els d’esquerra. Aquesta gent – els anticlericals d’esquerra – que han de veure que els partits que els representen fan una política absolutament contradictòria amb els seus ideals, una política de rebaixa de sous, de decrement de redistribució de la renda, de retallades socials, esclaten d’indignació quan el Papa de Roma ve a fer una trobada amb els joves cristians de tot el món a Madrid.

Aquests esquerrans anticlericals exigeixen que no es gasti ni un cèntim de diners públics en la visita del Papa. És veu que segons el seu parer els catòlics espanyols no paguen impostos i, per tant, no tenen dret a aquest servei. Es veu que els catòlics espanyols sou quatre gats, que ningú ja no es casa per l’església, ningú no enterra els seus morts en una ceremònia catòlica o la canalla ja no es batejada ni fa la primera comunió.

Diuen que els catòlics són els han de pagar les despeses del viatge papal. Això em semblaria correcte si resultès que tots els ciutadans paguèssin per les despeses que generen. Però ells no volen pas això. Volen que les activitats dels geganters, del Barça o d’aquest o aquell cantant, per no parlar de les despeses pròpiament socials, siguin de franc i, en canvi, les visites del Papa no. A veure si ara anirem a una societat on només hauran de pagar els catòlics, cosa que no estaria gens malament perquè jo no ho sóc.

Als anticlericals d’esquerra els fot que l’església tingui patrimoni. Diuen que això va contra el criteri de Jesucrist que era pobre de solemnitat i que ho donava tot als pobres. Potser no saben que Jesucrist i els seus seguidors eren autònoms i que entre ells hi havia un apostol, precisament Judes, que feia de tresorer i s’encarregava de les finances. D’altra banda quan els fariseus – es a dir, els anticlericals d’esquerres de l’època – s’escandalitzen perquè una dona perfuma els peus de Jesús en comptes de donar aquests diners als pobres, crec recordar que Jesús els engega diplomàticament a dida, per no dir a Can Roca.

Potser sí que repartir-ho tot entre els pobres estaria molt bé. Però jo no veig que aquesta hagi estat la política ni dels comunistes, ni dels socialistes, ni dels social-demòcrates. Crec recordar que Lenin, Stalin i els seus seguidors vivien en grans palaus; crec recordar que el mateix feien Mao i els seus seguidors i, pel que fa als socialistes occidentals, no recordo cap que hagi repartit el seu patrimoni, ni que hagi venut els palaus dels seus països o ciutats per a repartir-ho entre les classes subalternes: per què no critiquen els anticlericals d’esquerres aquesta actitud entre els seus líders i ho fan a l’església catòlica de la que no formen part? Per què no comencen per fer la revolució a casa seva?

Jo, des de l’equidistància del meu agnosticisme i la meva formació a una escola religiosa, no veig en el nostre món ningú més progressista que Teresa de Calcuta, Càritas o tots els capellans que reparteixen aliments a les seves parròquies a la gent que passa gana. I, en el fons, penso que el que us fot, gent anticlerical d’esquerres, no és tant l’or i la púrpura del Vaticà, sinó la gran tasca social de l’església arreu del món. No tolereu que ells siguin els progressistes de debò. Només que ells posin el dit a la llaga de les vostres contradiccions, explica el vostre odi.



Espai
Spacer
Espai
   
  Escriu articles al teu bloc
Espai
 
 

Comentaris sobre aquest article

Espai Espai
 
Picture
nova

Paraules

Date Tuesday, August 23rd 2011, 4:37 PM

d'estiu ...

Spacer

Picture
Dorian

Persi

Date Monday, August 22nd 2011, 3:14 AM

Totalment d'acord amb les teves paraules. Veig massa odi injustificat contra el moviment JMJ. Això sí, molts dels que critiquen a l'esglesia oficiaran un missa pels seus morts quan sigui el moment. La hipocresia de l'esquerra mai ha deixat de sorprendre'm. Com a mínim amb els catolics saps de quin mal has de morir. ;)


Salut!

Spacer

Picture
sarralenc

Dec ser un "tipu raro".

Date Sunday, August 21st 2011, 3:43 PM

Els d'esquerres, anticlericals i molts contra l'esglesia.
Els catòlics "practicants", generalment contra les "esquerres".

Jo ni em considero catòlic practicant, ni d'esquerres.
I, sis plau! que no em diguin que això vol dir que
"no es ni chicha ni limonáa". NO!
Senzillament veig a uns a un costat. i els altres al altre.
Tan uns com altres TOSSUTS amb el seu critèri.

Hi han mesures que prenen gent d'esquerres, en les que hi estic d'acord.
N'hi han d'atres, en les que NO HI ESTIC D'ACORD.
El mateix em passa amb certes actituds dels catòlics,
amb algunes coses hi estic d'acord, amb altres NO.

Es que no pot intentar hom de ser OBJECTIU?

I analitzar cada cas, independentment de QUI
HO FA o proposa?

Spacer

Picture
musetta

les respostes que demanes

Date Sunday, August 21st 2011, 3:16 PM

1.jo hi veig més catòlics pagant entrada en un camp de futbol que enviant res als pobrets del món. Deixem-nos de demagògies absurdes, que jo també en sé fer.
2.tu què saps a qui votem la gent d'esquerres? Per començar, la majoria ni vol votar.
3.jo no vull pagar les "festes" de cap religió, igual que tu no voldràs pagar la operació d'estètica d'un transexual i aquet també paga impostos.
4.jo no defenso ni a la FAI ni a Fidel Castro, ets tu qui ha fet un bloc defensant lo indefensable, ets tu qui no fa autocrítica des de la teva posició simpatitzant de la església.
5.jo no vull prohibir res, només he dit que no vull pagar-ho
6.l'esquerra no està gens orgullosa de tot el que ha passat als països comunistes, o et creus que gaire gent segueix els imbècils del Castro i el Chavez?
7.si tu no esperes res de les administracions públiques, pq ho espera l'esglesia?
8.una cosa és admirar, l'altra violar amb la mirada, qualsevol dona t'explicarà bé la diferència
9.no creure en aquest deu, justament això és el que fem

Spacer

Picture
feda

ho deixo còrrer

Date Sunday, August 21st 2011, 2:10 PM

continues fent el mateix discurs i no t'has llegit el que se t'ha dit doncs si fos així no continuaries amb la mateixa cantarella.

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Anarquistes, comunistes i sopars de duro

Date Sunday, August 21st 2011, 1:55 PM

Al igual que con otros asuntos de la política sexual, como la pornografía, las actitudes frente a las minorías sexuales suelen diferenciarse entre autoritarios y libertarios, más que entre derechas e izquierdas; tal como indicó el sociólogo Jeffrey Weeks en 1989, la creencia de que la homosexualidad es algo que «debe ser desacreditado e impedido» puede ser uno de los poco puntos en común entre Fidel Castro y Margaret Thatcher.[1]

Homofobia anarquista: A pesar de estas posiciones de apoyo, el movimiento anarquista de la época desde luego no estaba libre de homofobia: una editorial de 1935 de La Revista Blanca, muy influyente en España, argumentaba que un anarquista no se debía «asociar» con los homosexuales y todavía menos ser uno: «Si eres un anarquista, eso quiere decir que eres moralmente superior y físicamente más fuerte que el hombre común. Y aquel al que le gustan los invertidos no es un hombre auténtico y por lo tanto no es un anarquista auténtico.»[40] Esas actitudes han continuado en el movimiento anarquista hasta el presente.[41] El teórico político anarcocomunista Daniel Guérin, él mismo bisexual, señaló que Pierre-Joseph Proudhon, el pensador «original» del anarquismo, era un puritano sexual,[42] que condenaba la homosexualidad como un fenómeno burgués y no de las clases trabajadoras.[43]

Spacer

Picture
txeic-tgn

Paraula del déu Persi... II

Date Sunday, August 21st 2011, 1:17 PM

Immatriculacions: connivència amb el PP

Els lladres del clero registrant propietats del poble... ves quins collons!

http://www.rtve.es/televi sion/20101209/repor-igles ia-hemos-topado/383158.sh tml

Quants pederastes han anat a la presó?

Quanta gent, per no utilitzar els condoms, han enganxat la SIDA? I el pocavergonya aquest i tota la troupe encara ho segueix defensant!

Quants divorciats han patit el clero?

Quants homosexuals el segueixen patint?

Quants capellans, com diu la musseta, se'ls hi en va el germà petit? Només són homes...

A la merda amb tota aquesta dreta fangosa: s'enfanguen fins al coll però tenen tots els poders fàctics ben comprats!

Vinga home... no ens vinguis amb sopars de duro... que ens costen massa cars!

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Respostes,

Date Sunday, August 21st 2011, 1:14 PM

1. La gent d'esquerres està indignada? Doncs jo als mítings dels partits d'esquerra hi veig moltíssima gent. Moltíssima més gent que als actes dels indignats, per exemple.

2. És cert que hi ha hagut i hi ha una església poc tolerant com per exemple la de l'Opus. Jo hi estic en contra.

3. Continueu sense respondre a les meves preguntes: per què preteneu canviar l'església abans que canviar els partits als que voteu? Per què si els catòlics paguen impostos no tenen dret a celebrar festes catòliques amb diners públics? Espero respostes a això.

4. Jo mai no defensaré la inquisició, però tampoc als assassins de la FAI, o als progroms de Stalin. Fins i tot la revolució francesa, que és la revolució ideològica a la que jo em sento més proper, està tacada de
sang. Qui pot tirar la primera pedra?

5. Que si l'església ha d'evolucionar o no? És problema de l'església. Jo només dic que si haguèssim de prohivir tots aquells moviments ideològics que tenen sang al darrera els hauriemn de prohibir tots.

6. La gent d'esquerres ha lluitat per la democràcia o per la dictadura del partit comunista? Als països on l'esquerra de debò s'ha imposat - socialitzant els mitjans de producció - no hi ha tornat a haver democràcia.

7. Jo no espero que ningú vingui a resoldre els meus problemes ni presents ni futurs. No sé si Déu existeix i, per tant, no n'espero res. Però tampoc no espero res de les administracions públiques. Penso que la vida se l'ha de solucionar un mateix.

8. Considero un pecat tenir davant quelcom bell i no admirar-ho, siguin unes cuixes boniques, un cavall, una muntanya o una catedral gòtica, ja em perdonareu però sóc així de viciós.

9. Què feu REALMENT vosaltres per combatre totes aquestes injustícies que es veu que comet un deu que no existeix?

Spacer

Picture
feda

se'm regira l'estòmac

Date Sunday, August 21st 2011, 10:59 AM

I una altra cosa, perquè ara sí estic indignada de debò, tots aquests abusos revestits d’olor a encens i santedat, sempre amb modals pulcres, amb les mans pregant a Déu, aquest Déu que s’hauria de fer sentir quan maten infants, quan torturen homes i dones, quan esbudellen els nens abandonats per donar els seus òrgans als nens dels rics, quan, quan............ quantes atrocitats! Cada dia se’m regira l’estómac davant les injustícies però jo no tinc poder, només puc fer petites coses individuals no com aquesta església que si el té i que no fa res.

Spacer

Picture
feda

I molt, de molt més

Date Sunday, August 21st 2011, 10:52 AM

Molt bé Musseta,me n’havia oblidat... els homosexuals. totalment d’acord amb la resta del que dius

Spacer

Picture
feda

estic perplexa amb la teva ira

Date Sunday, August 21st 2011, 10:48 AM

Continues equivocant-te qui t’ha dit que no exigeixi res als partits, qui t’ha dit que només protesto contra aquesta església que defenses tant?. Jo no defenso ni uns ni els altres al contrari sóc crítica i aquesta crítica la porto fins a les últimes conseqüències i de quina revolució em parles? Què és aquesta ràbia de la que fas gala? ningú ha desapuntat res o no t’has llegit bé l’escrit? I sembla que també oblides coses, ha fet desaparèixer els esclaus però hi va haver una inquisició! Si us plau Persi no tergiversis el meu escrit fins i tot he dit que no m’importaria treballar amb ells colze a colze així que no entenc la teva irada resposta i també afegiré que amb Franco i Pinochet he quedat curta, només era un petit exemple , l’església SEMPRE ha fet costat al poder no només a aquests dos assassins. I diguem també, posats a recriminar, tos aquets casos d’abusos a menors silenciats per l’església? Si ens posem a fer una llista..........no és que en surti gaire ben parada que diguem!

Spacer

Picture
musetta

No voldria oblidar-me res....

Date Sunday, August 21st 2011, 10:37 AM

1.- La gent d'esquerres està INDIGNADA, no sé si potser encara no ho saps.
2.- La gent que obeix "religiosament" tot el que li diuen, hauria d'apendre d'aquesta indignació de moltes persones d'esquerres, sortint al carrer per a dir que tot allò pel que van lluitar fa molts anys (democràcia, posem pel cas), no serveix, està caducat i invitant a tothom a la reflexió, sense lidrers, per cert i sense demanar diners a ningú.
3. I el que em sembla més greu, sota aquest sol, més aviat d'injusticia que està fent aquests dies a Madrid, sembla que ningú sàpiga que pertanyen a un grup que ha violat, ha discriminat ( i segueix fent-ho) a la dona, als homosexuals i en genereal a la gent que no fa mal a ningú però no fa el que ells manen, i tot això sense problemes, sense que passi res. Es veu que no té importància que l'altra dia pel carrer quan jo caminava amb una faldilla curta (no més que la que porten aquestes noies a Madrid seguidores del papa de deu) un senyor vestit de capellà assegut en un bar, em va fer una mirada d'aquelles que les dones patim de tant en tant, mirades que despullen, vicioses, que et deixen una sensació molt desagradable, mirades que vols esquivar quan passes el carrer per no passar per devant d'una obra.
En fí i resumint, l'esquerra pot fer fàstic ara mateix i en molts moments de la història, però l'esglesia??, si us plau, què més s'ha de denunciar?! què més ha de passar?! quan trigarà la part més "d'esquerres" de l'esglesia, la que viu en austeritat, la que reperteix el poc que té, la que ajuda, quan aquesta esglesia trencarà cadenes, perderà la por i dirà que no volen tenir res a veure amb aquest "despilfarro", amb tota aquesta doble moral i amb tota aquesta orgia moral?!. Aquest moment espero jo amb candaletes!, no el dia que m'hagi de jutjar ningú quan em mori, jo ja sé quan he fet mal, ho sabem tots quan fem mal.

Spacer

Picture
TomasM-Porta

La pregunta continua sent:

Date Sunday, August 21st 2011, 8:36 AM

per què exigiu a una entitat de la que no formeu part ( l'església catòlica ) allò que no exigiu als partits que us representen ( partits d'esquerra )?

per què no comenceu la revolució per casa vostra?

I, després, per què negueu als catòlics els drets que no negueu a la resta dels ciutadans? És que tots els ciutadans no són iguals? És que els catòlics no paguen impostos?

Pel que fa a la reducció que feu de la història de l'església em sembla sensacional. Apunteu Franco, Pinochet, desapunteu els jesuites a l'Amèrica llatina; l'església és més complexe de com vosaltres la dibuixeu i, per cert, té 2.000 anys d'història i alguna cosa bona ha aportat a Occident, com per exemple, la desaparició dels esclaus, no?

Spacer

Picture
feda

no posis a tothon dins del mateix sac

Date Sunday, August 21st 2011, 8:15 AM

T’has passat Perci, en algunes coses tens raó però em considero anticlerical i d’esquerres i la definició que en fas no va amb mi ni amb molt altres que pensen com jo i també penso, tot i ser anticlerical, que Teresa de Calcuta, Caritas i molt capellans fan una bona tasca però l’església, en majúscula, digues papes i tota la parafernàlia al seu voltant la tasca que fan és embrutidora. Jo pregunto per què sempre hi ha el mateix discurs?. Avortament, relacions sexuals....... només existeix això?, amb el poder que té l’església no creus que podria parar o almenys denunciar el que fan els governs i quan dic denunciar vull dir encarar-los, posar-los en evidència, no només quatre parauletes, com si et donessin una tustadeta a la galta dient: no has estat bon nen....... però que jo sàpiga i si no vaig errada, sempre s’ha posat al costat dels poderosos, digues-li Franco, Pinoxet, etc... per això no els hi tinc cap simpatia, és més, els considero molt perillosos. I de perduts, almenys jo res, almenys en aquests afers ja voldria tenir tanta segureta en la resta de coses de la meva vida. I també t’haig de dir que no m’importaria res treballar colze a colze amb una parròquia si s’esdevingués el cas. No és qüestió de ser anticlerical, és qüestió de ser coherent i un pot ser-ho col•laborant amb aquestes o altres institucions i també continuant sent anticlerical i d’esquerres.

I dels polítics ja no en parlo perquè tots son de puta pena, els de dretes i els d’esquerres. Tots!

Spacer

Picture
txeic-tgn

Paraula del déu Persi... sermó de diumenge

Date Sunday, August 21st 2011, 8:10 AM

Només cal veure això: els lladres...

http://www.publico.es/esp ana/300377/los-pueblos-pi den-al-clero-la-devolucio n-de-bienes-locales

La dreta més fangosa és la que retalla i segueix retallant:

Control de PIRMI em sembla perfecte quan no afecti a les persones més desvalgudes... humiliant-les... fent-les sentir com estafadores a TOTES.

Ah això sí, la dreta més fangosa,: retira l'impost de succesions als més rics... encara haurem de picar de mans per les gestions de la dreta més fangosa.

Les excepcions com la mare Teresa de Calcuta i altres que jo sàpiga mai, mai s'han criticat.

El que es critica que temps de crisi : l'ostentació de l'església.

Clar que els quatre pijets que hi van no en pateixen de crisi.

Quina poca vergonya tens al dir això:

"...fan una política absolutament contradictòria amb els seus ideals, una política de rebaixa de sous, de decrement de redistribució de la renda, de retallades socials ..".

A veure si faràs com el PP -pot ser n'ets soci ?- que culpen als socialistes de la crisi... quins ous que tenen alguns! Quan la crisi -la corresponent a l'estat espanyol- la van generar ells amb la "bombolla immobiliària"... entre d'altres... (Marina d'or digame???)

Spacer

Espai
 

Escriu el teu comentari per aquest article

Espai Espai
Espai
  Ho sentim, els usuaris no registrats no poden escriure comentaris | Registra't
   



Més articles

 

Vols llegir més articles escrits per TomasM-Porta? Aquí son els últims articles.

 
Bullet ELS CIUTADANS COM NOSALTRES
  Data 14/06/16 Icona 3862 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet LES DONES SÓN MILLORS
  Data 13/06/16 Icona 1928 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet LES CUP.
  Data 09/06/16 Icona 1894 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet L’AJUNTAMENT ANTISISTEMA
  Data 02/06/16 Icona 1900 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet ÀUSTRIA A PUNT DE TENIR
  Data 27/05/16 Icona 1831 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet LA BATLLESA COLAU I
  Data 26/05/16 Icona 1904 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet PERO LA BATLLESA COLAU
  Data 25/05/16 Icona 1953 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet ARS MARINA TROBANDI
  Data 25/05/16 Icona 1983 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet APOLOGIA DEL DISPENSARI
  Data 17/05/16 Icona 1870 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet CDC VERSUS ERC
  Data 13/05/16 Icona 1855 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet I ELS REFUGIATS DEL
  Data 12/05/16 Icona 1914 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet S’HAN D’APUJAR ELS
  Data 11/05/16 Icona 1798 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet NOVES ELECCIONS AL REGNE
  Data 10/05/16 Icona 1862 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet PER LA RENDA NO DONARÉ
  Data 09/05/16 Icona 1932 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet PUNT I FINAL
  Data 27/04/16 Icona 1922 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet JOHAN CRUYFF IN MEMORIAM
  Data 01/04/16 Icona 1903 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet RAJOY FA BO SANCHEZ
  Data 14/03/16 Icona 1871 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet LA BROMETA DE RÀDIO
  Data 09/03/16 Icona 1853 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet CARME FORCADELL, PRESIDENTA
  Data 02/03/16 Icona 1987 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet LA DEMOCRÀCIA DIRECTA
  Data 01/03/16 Icona 1887 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet LA DOLORS MIQUEL PROVOCANT
  Data 25/02/16 Icona 1913 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet MURIEL CASALS IN MEMORIAM
  Data 25/02/16 Icona 1842 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet SON DEMOCRÀTIQUES LES
  Data 16/02/16 Icona 1892 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet EL MAGISTRAT ISMAEL
  Data 15/02/16 Icona 1950 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet SOBRE EL NOU GOVERN
  Data 11/02/16 Icona 1907 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet JO VOTARIA A FAVOR D’UN
  Data 10/02/16 Icona 1834 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet PERÃ’ QUE COI HA FET
  Data 08/02/16 Icona 1847 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet EL FINANÇAMENT IRREGULAR
  Data 26/01/16 Icona 1933 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet L’ADÉU –O L’ARREVEURE
  Data 25/01/16 Icona 1881 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet PERQUÈ CREC QUE CONVERGÈNCIA
  Data 21/01/16 Icona 1778 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet A SANT DE QUÈ LA GENERALITAT
  Data 20/01/16 Icona 1927 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet NO PODEN HAVER LLEIS
  Data 19/01/16 Icona 1860 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet LADRAN, LUEGO CAVALGAMOS
  Data 13/01/16 Icona 1999 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet AL.LELUIA, TENIM PRESIDENT!!!!
  Data 11/01/16 Icona 1811 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet SUBASTES FRATICIDES
  Data 07/01/16 Icona 1932 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet CONTRA ARTUR MAS
  Data 05/01/16 Icona 1953 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet ELS SOCIALISTES ES VAN
  Data 29/12/15 Icona 1862 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet TRIA CARMINA NATIVITATITS
  Data 28/12/15 Icona 1824 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet ELS DE LES CUP SON UNS
  Data 28/12/15 Icona 1794 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet TRIA CARMINA NATIVITATITS
  Data 24/12/15 Icona 1895 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet TRIA CARMINA NATIVITATITS
  Data 23/12/15 Icona 1807 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet S’ESDEVINDRAN LES REVOLUCIONS
  Data 22/12/15 Icona 1834 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet ELS RESULTATS DE LES
  Data 21/12/15 Icona 1866 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet HEM DE CELEBRAR AQUESTA
  Data 10/12/15 Icona 1902 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet EM DONO DE BAIXA D’ERC
  Data 10/12/15 Icona 1975 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet Títol de l'article
  Data 02/12/15 Icona 1880 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet QUE CONVOQUIN NOVES
  Data 01/12/15 Icona 1876 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet UNA MISSA PER FRANCO???
  Data 23/11/15 Icona 1861 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet ALGÚ ENTÉN EL QUE ESTÀ
  Data 22/11/15 Icona 1966 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet I ARA RESULTA QUE ESTEM
  Data 18/11/15 Icona 1739 Data 1 comentari/s  
Spacer
Espai
Espai
Espai

Cerca al meu bloc

 


Donar un cop d'ull a tots els blocs
Espai
Spacer
Espai

Articles antics

Gener

 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 

Desembre

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 
 
Espai
Spacer

Referències

Col·labora!
Spacer
Contacta amb el suport / Avisa'ns d'abusos
Spacer
Posa'ns als favorits
Spacer
Política de privacitat, Termes d'ús & Legal
Spacer