|
|
|
|
|
|
|
|
|
Article del bloc de Catxondo
|
|
|
trucada a timofónica
dijous 14/juliol/2011 - 07:35 658 2
-Usuari: Hola tinc un problema amb el servei adsl, què passa?
-Operador: Has mirat si tens tots els cables i router connectats?
-Usuari: la culpa és vostra que són els ports clau.
-Operador: deixa'm mirar.........(cançoneta estúpida sonant,cinc minuts més tard)si Usuari: la culpa és nostra tenim una gran averia de 5000 usuaris afectats.
Dacord passi'm em reclamacions si us plau.
-Operador 2: Servei de reclamacions digue'm sóc ........... en que el puc ajudar?
Usuari: Doncs... Vull posar una reclamació i que em reportin els diners de la mensualitat ja que tinc contractat el servei que si passen 12 de l'incidència se'm retornen els diners.
-Operador 2:Ha posat alguna reclamació pertinent per aixó.
no fa falta posar reclamació per dir que tenen una averia, que ja consta desde ahir, ja que tenen programes i medis suficients per saber quan una central de telecomunicacions s'averia.
-Opreador 2: no puc fer res, només posar la reclamació i esperar.
Usuari: Doncs a partir d'ara, cada cop que tinguin una incidència i passi de x hores, vull que m'enviin un sms que faci constar que hi ha averia a la meva central i un altre sms que em digui quan està reparada, ja que utilitzo la xarxa per desenvolupar tasques de feina i altres privacitats, ja que pago un servei 24h de la línea, és a dir, si pago tot el mes, vull les 24 serveis, si una esxcavadora trenca cablejat es porblema seu, que jo pago tot quan m'ho treieu del banc.........
-Operador 2:piiiip piiiip piiiip
BÉ, NOMÉS ÉS UNA PETITA MOSTRA DE LES MULTINACIONALS I EL SEU SERVEI DE RECLAMACIONS.
SALUTACIONS, UN USUARI INDIGNAT.
|
|
|
|
|
|
|
Escriu articles al teu bloc
|
|
|
|
|
Comentaris sobre aquest article |
|
|
|
|
|
|
Escriu el teu comentari per aquest article |
|
|
|
|
Ho sentim, els usuaris no registrats no poden escriure comentaris
| Registra't |
|
|
|
|