|
Sistema i mètodes de gestió.
divendres 16/maig/2008 - 05:05 844 1
O com resoldre una gestió amb aquest mètode i mirar de sortir inmune davant l'impacte a la raó, dels qui darrera d'una finestreta, tenen la tasca d'atendre'ns.
El primer que cal tenir en compte és que la persona que ens assistirà, potser té problemes d'ordre digestiu que no éssent enllestides de bon matí, poden ocasionar efectes de difícil solució.(En aquests casos el mètode no garanteix el seu efecte)
Exercicis davant el mirall abans de sortir:
1.-Imaginem un hipopòtam i sense miraments, obrim la boca tant com poguem, fins aconseguir que la barra sembli a punt de caure'ns als peus i aprofitem per fer una ullada a les peces dentals que puguin precisar atenció odontològica. Compteu fins a 10.
Tancar la bouche poc a poc, i comprovar si la nova expressió és prou convincent.
*En cas de que no aconseguiu tornar a col·locar la barra al seu lloc habitual, demanar visita al traumatòleg.
2.-Imaginem un gripau i obrim les parpelles com si volessim donar els ulls per a un trasplantament sense intervenció quirúrgica. Compteu fins a 10.
Abaixeu les parpelles amb suavitat i de seguit mireu-vos al mirall per veure si us ha revifat la mirada.
*En cas que no us veieu al mirall, recolliu els ulls de terra i aneu al centre d'urgències més proper.
Quan veiem que ens queda una expressió de bledes assoleiades o de babau compost, ja podem anar al centre en qüestió, agafar un número i afegir-nos a la cua d'espera amb optimisme.
Observarem que la gent ens mira i ens torna un somriure; això vol dir que la cosa va bé i enfortirà la nostra autoestima de tal manera que serem capaços fins i tot d'oferir informació dels tràmits als altres usuaris, com si res.
Aquest efecte arribarà com una onada d'aire fresc fins a les finestretes dels assistents, però pot passar que quan només tinguem una persona al davant per arribar-hi, llavors sigui el seu torn per anar a esmorzar i ens facin anar a una altra finestreta, la qual cosa ens farà retrassar el tràmit, però com que ja anem preparats, ens ho prenem prou bé.
Després de contemplar impàvids com altres usuaris es posen nerviosos i reneguen per la mala atenció, arribem per fí davant l'executor que ens escaneja de dalt a baix. Nosaltres hem d'estar tranquils i si de cas, podem endolçir el fràgil moment, oferint un somriure generós a aquella persona que ja comença a demanar-nos els diferents documents.
-DNI?
-Sí, aquí; original i fotocòpia -dius complaent.
-Esto no está bien -respon llençant-te el document i la fotocòpia.
-Com??
-Que no me sirve.
-Per què?
-Porque el DNI debe ser en dos hojas i usted me lo trae en una.
-Ah, doncs això no m'ho van dir -dius acollonit de por.
-Lo siento, el siguiente...-continua sense ni mirar-te i apartant la teva paperassa.
-Disculpi'm...- xiuxiueges abaixant el cap fins a la ranura de la finestreta per fer-te escoltar millor- ...a mi només em van dir que portés l'original i la fotocòpia...
-Oiga, aquí lo pone bien claro -et diu mentre assenyala un renglonet fi com un cabell en el lateral del document de tràmit, que després d'amorrar-te als ulls, veus que hi diu: *La fotocopia del DNI deberá presentarse en dos hojas, una para el anverso y otra para el reverso.
-Escolti, puc fer la fotocòpia aquí? -demanes amb submisió.
-Haga usted el favor de no interrumpir la cola; siguienteeee...!!
*Arribats a aquest punt, cal recordar que, com ja adverteixo al principi, ens trobem davant un cas que no pot garantir l'eficàcia d'aquest mètode.
.
|