Xat Catala
Entra Registra´t
     
 
La meva foto

Benvingut/da al meu bloc!

Lovecraft ha escrit 23 articles i te 180 comentaris. L'últim article ha estat fet el 28/12/12

perfil de'n(na) Lovecraft | àlbum de fotos de'n(na) Lovecraft

   
Espai
Espai
   
 

Article del bloc de Lovecraft

Espai
 

Xat.cat i elS generalS

Data dijous 2/juny/2011 - 10:43 Icona 1932 Data 35

Ainssss avui una altra sorpresa a les sales del xat......

Es la primera vegada que entro en un xat i hi han dues sales generals. Quan m'han comentat els motius, es que em deixen atonit.

A veure aqui tots som adults (per estar al xat es obligat tenir els 18 anys fets). Estem en un pais lliure. No entenc el pq he de tenir dues sales generals, una "freda" i una "calenta". Gent que la Santa Inquisició i la Censura estan passats de moda.

Si algu li ofen q es parli de sexe o politica doncs q es vagi a una altra sala, no m'entra al cap com al s. XXI encara hi ha gent q es pugui ofendre per aixo (pero ho puc arribar a entendre i a tolerar), pero el colmo es q ens facin una sala especial per si surt el tema i una altra on estigui censurat. Una sala general es pq tothom parli de tot... despres es poden fer sales temàtiques, per suposat. Pero sentir-me com un tissic a la general per parlar de sexe o politica (deu ni do, ficar al mateix sac aquestes dues coses) ja és el colmo.

La gent q es senti ofesa, q vagi a una altra sala on no es pugui parlar d'aquests temes... a més que hi hagi gent q denuncii això, quan tb hi han participat en altres temps, ho veig una Hipocresia brutal.

En fi, ara ja m'he quedat descansat... al final amb tanta tonteria acabaré al Terra (i mira q ho detesto).

Aquest blog no va per ningú en especial (bertran tu fas molt bona feina i et preocupes per lo q la gent et diu, es normal i compressible), aixo tampoc va per la infinitat de blogs q s'han fet al respecte, pq al final sempre s'ha arribat al conses de q el general es el general...


En fi sense aburrir-vos més

Ciao a tots.



Espai
Spacer
Espai
   
  Escriu articles al teu bloc
Espai
 
 

Comentaris sobre aquest article

Espai Espai
 
Picture
Gorriak

ai....

Date Friday, June 3rd 2011, 6:00 PM

jejejejeje... volia seguir amb l'escrit i sempre toco el que no haig de tocar, perdoneu! jejejejeje...
en fi... penso que es molt trist i patètic... a vere... que cadascú faci i digui el k vulgui, per això m'agrada el xat pk aquí hi ha llibertat d'expressió i penso k enlloc més existeix... feu i desfeu el k vulgueu i la gent es pot ofendre? no entenc pk, però no els jutgaré pas pk no sóc ningú per fer-ho... així k respectem-nos una mica i a viure que son dos dies... cullons!! Perdoneu però algu ho havia de dir!!
jejejejejeje....
Salut!!

Spacer

Picture
Gorriak

Jo només diré....

Date Friday, June 3rd 2011, 5:56 PM

... AQUÍ ES FOLLA O QUÈ?

Spacer

Picture
orblanc

k passa¿

Date Friday, June 3rd 2011, 3:56 AM

Ei, que us passa ostia? que no teniu feina? que us heu barallat?aixo es un putu xat no? no es un confessionari ni un peepshow a partir d'aki feu el k volgueu pero no us baralleu, bueno baralleu'vos va k a mi personalment em mola tb,jajajaja, ah i trobo normalissim k hi hagi mes sales, el xat creix evoluciona i es bifurca, alei aixi d simple.Po esclar em lo a gust k es keda la gent criticant....

binga sigeu macarrament felicos.

Spacer

Picture
10motius

el mon

Date Friday, June 3rd 2011, 1:12 AM

esta revoltat sembla que el xat tambe, hi ha mes educacio en una assamblea d'indignats, que per aqui i despres ho menyspreem

Spacer

Picture
Ellesmera

renoi

Date Thursday, June 2nd 2011, 6:15 PM

com n'esteu d'alterats!
Ultimament la primavera fa estralls.
Primer contra els "indignats" ara contra les diverses sales.

Potser que us ho feu mirar...

Spacer

Picture
LLUIS

Desebut del xat.

Date Thursday, June 2nd 2011, 4:22 PM

Mireu, jo vull dir la meva opino al respecte del que sestà parlant. Jo crec que el xat, sembla que tingi uns propietaris, que son els que hi son sempre. Entres al xat, veus una serie de gent que sempre parla del mateix, ja ni tatrebeixes a dir res, perque com molt be em varen dir un dia: Au, ves a dormir, que ja es tard per a tu. Tinc 25 anys, i mes cap que molta de la gent que esta aqui que pasa dels 30 anys. Per tant, jo al xat ja ni mi conecto, i si mi conecto es per palrar amb privat, amb gent que conec, i se que si pot parlar.

Realment arribar en aquet punt es lleig, i trist.

Spacer

Picture
velis

d'aixo...mmm...

Date Thursday, June 2nd 2011, 3:02 PM

i ara q dic...jaja

q em sorpren q es torni a repetir el tema. q em fa riure tanta filosofia barata sobre del q hem de parlar i del q no i de si respecte i no respecte (dir vibora es respectuos?), sexe o no sexe, política (ecs)...bufff...q cansat tot plegat... Q més senzill q a qui no li agradi q marxi, q privi o q silencii o q canvii de sala, serà q no hi ha opcions!!

Rieu més , cony!!...q la vida son 4 dies i us en passeu dos keixan-vos!!

Sigueu feliços

Spacer

Picture
Lovecraft

No se perque,

Date Thursday, June 2nd 2011, 2:52 PM

pero ara el tema del blog ja no son les sales, ja s'ha convertit en les faltes de respecte entre la gent... Aixo demostra el q penso, q la separacio de sales no era necessaria... pq la gent q es baralla ho fara igualment sense calenta i freda o amb 20 sales mes

Spacer

Picture
Camino

olotinaaaaaaaaaaa

Date Thursday, June 2nd 2011, 2:38 PM

veig que tu ke parles de victimes!!! Veig que mai em vas conèixer!!! Perquè jo no vaig de victima i podria tenir motius per fer.ho, però jo em nego!!! Aixi que si tens algun problema amb mi no llencis indirectes on no pertoca!!! Ke ja sé que sempre m'has anat criticant!!! Tu també estás sembrant i també recollirás!!!! Tu no m'has conegut mai i tampoc ho farás perquè no veus més enllà!!!

Per cert, Love jo no he aprofitat aquest blog per queixar.me de mi, si no per fer veure que son molts els que callem i que fa temps que no podem defensar.nos!!! Si parlem de censura qui censura a ki???

Això es pitjor que un pati d'escola però en fi cada qual la seva consciència!!!

Jo si sé com soc i el que em coneix no diu les bejenades que alguns/nes han dit perqui!!!

Spacer

Picture
rateta79

permís per opinar

Date Thursday, June 2nd 2011, 2:36 PM

La veritat és que no se ni per on començar,tot plegat s'em fa ben dificil,no sòc persona que li agradin els conflictes i els merders,sino tot el contrari que en fujo,però últimament,no se que és el que pasa en aquest xat que cada dia una hora o altre hi ha d'haver guerra,sigui pel motiu que sigui,i sincerament això ja cansa.Entrem en aquest xat per desconectar de la vida diaria,per evadir-nos dels problemes,per riure una estoneta,però ara ja ni això es pot fer.Cada dia més,això sembla un pati d'escola,on ens anem llençant insults i critiques per tot,senyors no som una miqueta massa grans per arribar aquests extrems?no ho se,però el tema ja cansa.És trist d'haver que hi hagi d'haver persones que hagin de marxar per que no poden ni opinar,per que no se senten a gust sobre els monotemes que es parlen,amb grulleria i amb mala educació,a qualsevol hora del dia.D'acord que tots som majors de edat,dons sincerament hi ha moments que no ho sembla pas,sembla més aviat un parvulari.En qué s'ha convertit aquest xat?En un cau de "marujeo" i de critica total.
Estic completament d'acord que es pugui parlar de tot,de sexe,de politica com si volem parlar de programas del cor,la qüestió és fer-ho amb respecte,tot i que úlitmament aquesta paraula no fa massa acte de presencia.Digueu-me puritana o el que vulgueu,però el que no pot ser és que tot el dia s'estigui parlant exactament del matex,entri la hora que entri es parla del mateix,i sincerament el tema ja cansa,i aburreix.Una mica,vale,es pot parlar,tots n'hem parlat,i quan dic tots m'hi incloc a mi mateixa,pro és en un moment puntual,no tot el dia i a tota hora,que és que no tenim cap més tema del qual parlar?
No sé,com s'ha pogut arribar al extrem de haver de criticar-nos de mala manera entre nosaltres,de no poder fer cap comentari al bertran sobre el mal ambien que es respira al xat,per que sino ens diran que som uns acusetes i uns xibatos,i dir-nos si anem "mal follats"amb perdó de la expressió,senyors,que tots ja som prou grandets,no som unes criatures,quin serà el següent pas?fer un nou xat?per que casi casi ja es axi!No es just ni és normal haver de marxar a una sala apart,ni haver de silenciar a gent per que no ens agraden els comentaris,o buscar caps de turc en tot aquest merder total per que es diu el que es pensa.No sòc jo sola que pensa tot això,sino que hi ha més gent,que es pregunta que qué està passant,i es trist i vergonyos que enmig de un merder a la sala general,hi hagi gent que et privi preguntant si això es normal o qué és el que passa amb tants de merders.I ara,sé que direu que no passa res i que hi ha llibertat d'expressio,sincerament,jo penso que no.I sento molt haver de pensar aixi,de apenes entrar per que m'aburreixen les converses que hi han.Ningú diu que haguem d parlar de temes transcendentals,ni molt menys,però si que hi hauria d'haver un ambient més relaxat i més distés,sense tanta negativitat,ni tant de "marujeo" rotllo "radio patio".No sé que ens està passant,però aixo fa uns mesos no passava,hi havia un ambient més tranqul,i jo em pregunto,per qué no pot tornar tot com era abans?i ens calmem una mica,i ens deixem de posar a parir a tothom que ens porti la contraria o que no pensi o no vulgui parlar del mateix que nosaltres?
Pensem una mica amb el cap i no amb els peus,que ja som prou grandets com per haver de anar d'aquesta manera.
Prou critiques,i prou buscar caps de turc en tot això,per que entre alguns, per no dir,entre tots hem arribat a una situació que es irrespirable i insostenible.I em sabria molt de greu haver d'agafar i marxar d'aquest xat,que per a mi,s'ha convertit en el meu lloc d'evasió i on he conegut a gent meravellosa.
I ara,dons bé ho deixo a les vostres mans,sé que això portarà cua,i que potser seré criticada,però almenys no hauré callat i he expressat la meva opinió,cosa que fa dies que me la estava reservant,precisament per no haver d'arribar aquests extrems,i que consti que em sap molt de greu d'haver de dir tot el que realment penso,ja n'hi ha prou de falsedats i de riure les gracies a tothom sense ganes,no soc una persona ni falsa ni hipòcrita,m'agrada dir el que penso i si cal ho repetire les vegades que faci falta,però com veieu no falto el respecte a ningú,només dic el que penso,per que tal i com es defensa aquí és la llibertat d'expressió,dons bé,aqui la teniu,i ara penseu el que vulgueu.I espero no haver-me de penedir per haver fet això,per que llavors voldrà dir la mentalitat que es té.Gràcies per tot.

Spacer

Picture
traginer

Pregunto

Date Thursday, June 2nd 2011, 2:28 PM

Pot ser que hi hagi un grup molt gran d'usuaris que pensa que la sala general, ja no és general sinó que és temàtica ?

Jo no ho sé.

Salut.

Spacer

Picture
Lovecraft

eiiii respecte

Date Thursday, June 2nd 2011, 2:26 PM

ei respecteu a la gent, no desvirtueu aixo, fotent merder, ni provocant. Q ja som grandets.

Veieu com no fa falta una sala calenta i freda pq es lii?

Spacer

Picture
olotina35

CAMINOOOOOOOOOOOOOO

Date Thursday, June 2nd 2011, 2:17 PM

Aquest blog no era pq tu aprofitessis per fer-te la víctima... però ja que treus el tema en podem parlar..... la gent al llarg de la seva vida recull tot el que ha sembrat, potser tu ara estas recullint... no sé, planteja-t'ho.

Looooooooooove, estic amb tu!!!!! REVOLUCIÓOOOOOOOOOOO!!! xDDDD

Spacer

Picture
txeic-tgn

Freda? Calenta?...

Date Thursday, June 2nd 2011, 2:15 PM

Què vol dir sala freda... i/o calenta?

Que cadascú faci el que li plagui amb respecte no?

No entenc per què li heu posat: CALENTA... o FREDA...

Sempre hi ha gent predisposada a ser el torracollons del dia...

Sempre hi ha gent que dóna la cara per segons qui... i si passa el mateix amb un altre es fan els "longuis"...

Si defenses una postura- sigui la que sigui- l'has de defensar igualment sigui amic, conegut o saludat!

Crec que no s'haurien de donar certs "corporativismes" o sectarismes.

Spacer

Picture
Lovecraft

A veure

Date Thursday, June 2nd 2011, 2:11 PM

Ningu diu q el Jefe faci mala feina, tot lo contrari opino q es inmillorable. Pero la sala calenta s'ha creat per gent q s'ha queixat de q al general es fereixen sensivilitats.
Jo nomes dic q en un general s'ha de tenir cabuda a tots els temes. Res mes.

I en quan a les faltes de respecte, aqui no es parla d'aixo, ja que el respecte es algo extern al xat, per mes sales q hi hagin. La gent q es te mal rotllo ho continuara fent. A mes per aixo el Sr Bertran va crear unes normes molt clares... qui tingui mal rotllo a la sala corresponent a sol·lucionar-ho.

No desvirtuem aixo, aqui es parla de sala general freda (amb temes tabu) i sala calenta (amb sexe i politica). No es parla ni de faltes de respecte ni res com aixo.

Spacer

Picture
Dana

Totalment d'acord Traginer

Date Thursday, June 2nd 2011, 2:09 PM

Molt bona la comparació del sexe i les pastanagues!!!

Spacer

Picture
traginer

Sexe i pastanagues

Date Thursday, June 2nd 2011, 2:00 PM

Aquest xat, ha anat evolucionant a mesura que hi ha hagut més entrades de nics. També la composició de les sales ha evolucionat amb els anys. I s'ha anat organitzant en funció del criteri del Bertran, segurament d'acord amb les suggerències dels xataires.

El meu criteri no pot ser extensible a totes les sales doncs no freqüento la general i hi ha sales on no hi he entrat mai. Però crec que només hi ha un tema que no hauria d'existir a un xat: L'avorrit. Doncs tots els temes poden arribar a ser interessants o avorrir; No és el tema, som els conter-tulis qui ho fem interessant o avorrit; sigui la política, la geografia, o el sexe.

En Bertran ha gestionat el xat de manera exemplar, diria jo. Hi han ajudat el comportament majoritari dels xataires, naturalment. Penso que en Bertie està obert a les suggerències dels xataires, i només cal expressar-les.
En el fons potser passa que algú se sent incorporat a un grup que és ( o no ho és) majoritari i creu que qui no està d'acord amb el seu tema, que se'n vagi a una altra sala.
Si durant uns quants dies hi ha un grup que parla durant molta estona del conreu de les pastanagues, podria ser que algú suggerís que es creés una sala dedicada a l'horticultura. Així deu passar amb el sexe i el follar. Tot i que pot semblar més estimulant parlar de follar que de pastanagues, també pot arribar a ser reiteratiu i avorrit.

Però penso que és inoportú, entrar a un xat privat i insinuar que es practica la censura o citar la Inquisició per defensar arguments discutibles, quan per altres només és una manera d'organitzar millor el xat.

Salut.

Spacer

Picture
Camino

jo també penso

Date Thursday, June 2nd 2011, 1:59 PM

que darrerament el xat no es el que era abans!!!! Algunes persones no podem dir el que volem, altres diuen el ke volen. S'ha de tenir un respecte!!! A mi m'han faltat pel xat el que han volgut amb insults i ningú ha dit res tothom mira per un altre costat!!! Hem de reflexionar tots una mica i no culpabilitzar al Bertran perquè vulgui posar ordre!!! Ja prou mal de caps té!!! Tenim un xat que crec que está força bé i en el qual hi han persones fantástiques!!! Entre elles tu Love!!!! Un petonasssss

Spacer

Picture
Lovecraft

Dana

Date Thursday, June 2nd 2011, 1:53 PM

A mi personalment no m'ofens, jo opino lo mateix, per aixo no entenc un general on es tregui la llibertat de parlar de tot.

El tema de mal rotllos son un tema apart, pq els mal rotllos d'aquests dies no tenen res a veure amb el general.

Jo de moment continuare a la sala calenta, com a minim alla puc dir alguna barbaritat sense q ningu em pugui censurar (i la gent q no les dic ni sovint ni massa besties).

D'aqui un temps, ja veure si aquest portal (q m'agrada i m'he involucrat fins on m'han deixat) satisfa les meves opcions.

La sol·lucio es ben facil... com ja era abans.... la sala general sense cap tipus de prohibicio, i sales tematiques o amb prohibicions.

Esta clar q al Bertran li hem de donar una ma en tot el que poguem i jo soc el primer en oferir-me i ell ho sap, com a administrador de foros i d'altres xats sempre he tingut fama de ser molt diplomàtic opini el q opini personalment.

I Kratos no parlem de que hi han expresions q puguin ofendre, parlem de que s'han prohibit dos temes de conversa al general q son coses diferents.

Spacer

Picture
Dana

Si em permeteu....

Date Thursday, June 2nd 2011, 1:40 PM

No sé què carai passa últimament en aquest xat, però, jo que sóc a la casa des dels principis, he de reconèixer que mai hauria cregut que passaria alguna cosa semblant i que s'haurien de crear tantes sales.
De fet, al principi només hi havia el general (no crec que fes falta cap més sala). Si la gent no volia que un altre el llegís, amb un privat n'hi havia prou.
Per què ho hem de fer ara tot TANT complicat???
Entenc el teu bloc Love, la llibertat d'expressió és un dret que tenim tots, però també entenc que hi hagi gent que no trobi correcte parlar amb CERT TO i de segons QUINS TEMES pel general i sense tenir en compte res ni ningú. D'acord que és una sala general i es pot parlar de tot, però la MODERACIÓ, l'EDUCACIÓ i sobretot el RESPECTE hauria de ser la tònica general i, pel que he pogut comprovar, últimament hi ha algunes mancances.
Potser el que ens hauríem de plantejar tots plegats és si ens agrada amb què s'està convertint el xat. Jo ho tinc claríssim.
Donar la culpa a un o altre no solucionarà el problema, el que crec que hem de fer és una reflexió cap a l'interior i veure si un mateix està d'acord en llegir o escriure sobre un determinat tema.
El que està clar és que, i sempre segons el meu punt de vista, d'aquesta manera no es pot continuar i per culpa d'aquests mals rotllos, hi ha molta gent que deixa d'entrar al xat per no trobar-se amb segons qui o amb segons què.
Si tenim llibertat per parlar de qualsevol tema, per què no la tenim per poder compartir un mateix espai sense matar-nos??

Jo sóc la primera en pensar que hem de buscar solucions entre tots, no ha de recaure tota la responsabilitat en el Bertran, i que, si cal, em planto en una altra sala on es pugui parlar de qualsevol tema, sempre basant-se amb el respecte i l'educació. Ja veurem quants es quedaran al general, llavors.

Espero no ofendre a ningú, simplement he intentat donar la meva humil opinió.

Spacer

Picture
terrassec

Kratos

Date Thursday, June 2nd 2011, 1:12 PM

Jo t'entenc, pero no per aixó penso que tinguis rao.
Crec, com a dit el Love, que ja som grandets, els nois ens afeitem i les noies es depilen (espero). No he vist mai, en horari protegit (abans de les 12) cap comentari que es pugui considerar ofensiu per ningú. Per mi dir "follem?" es el mateix que dir "mengem?, juguem? parlem?, durmim?" inclus en alguns casos pot ser menys ofensiu, pot ser-ho per gent que no pot menjar, dormir o parlar.
Les coses no s'han de treure de context i ja es veura quina es la sala dels "proscrits" per per meva senpre estaré en la calenta perque es podra parlar de tots els temes, espero que per parlat del temps que fa no tingui que canviar de sala.
Per cert tothom hem diu TERRA i es una paraula que feu servir sovint amb altres connotacions, m'hauré de canviar el nick? eeeeeiiiiii que feu el que volgueu soc tolerant i tot m'esta be.

PETONETS!!!

Spacer

Picture
Silfide

tens rao ginna..

Date Thursday, June 2nd 2011, 1:12 PM

jo ja no entro per que no se on entrar...

Spacer

Picture
GinaVila

no era això companys no era això

Date Thursday, June 2nd 2011, 1:10 PM

no he llegit tots els comentaris ... massa llargs per la meva intel.ligència limitada ... l'únic que sé és que ara la gent va despistada d'una sala a una altra i ja no es pot parlar enlloc ...

jefe busquem entre tots una altra solució si us plau

Spacer

Picture
Kratos

Sou d lo k no hi ha

Date Thursday, June 2nd 2011, 12:35 PM

Heu entes lo k heu volgut entendre. mai he dit k no estigui dacord amb k es parli d sexe. Nomes he parlat d moderacio amb segons kines coses, no es parlar d lenceria, es dir k estas en pilotes coi, k enteneu lo k us dona la gana. Us heu agafat a la interpretacio del extrem. No em vingueu amb rotllos com d santa inkisicio i osties, k ho exagereu com us dona la gana. Si voleu k sigui com el terra feu lo k volgueu.

Spacer

Picture
Silfide

mare meva!

Date Thursday, June 2nd 2011, 12:30 PM

em teniu anonadada!
kratos no se com es pot ferir la sensibilitat , si algu es sent ferit per parlar de lenceria, apaga i vamonos!
estic totalment dacord amb el lovecraft, i no pas estimacions personals. trobo incomode lo de les dues sales....i live, al terra men vaig amb tu! (ben dit kanku)
salut!

Spacer

Picture
kanku

jo penso...

Date Thursday, June 2nd 2011, 12:19 PM

ke el love te raó i ho ha expressat molt bé.
La dictadura va ser a l'època dels nostres pares, kuan korrien davant dels grisos.
Se m'ha dit ke sok una kalenta no se ke pk parlo de sexe en el gene. Si fos un tiu se'm diria el mateix?

Si algú es posa calent pk parlem de sexe en el gene no és el nostre problema, prou pena tenen.

Afortunadament he estat educada en el lliurepensament polítik i sexual.

Follem?

Spacer

Picture
Kratos

Questio d opinions

Date Thursday, June 2nd 2011, 11:47 AM

Com sabeu alguns, soc jo el q ha comensat akesta polemica d forma explicita. K sapigueu k hi ha mes gent k pensa lo mateix, pro guarda silenci quan passen akestes coses. No amago la meva identitat. Aixo lo primer.

Lo q no es pot aprofitar es la lliure expressio per dir segons kines coses k son per a uns quants i no tot el canal general. Quan buskem algun tema interessant, hem d llegir el general si o si. I no dic k no es pugui parlar d sexe. Nomes dic k algunes coses k es diuen poden ferir la sensibilitat, frases com 'follem?', 'no porto roba interior' o 'm'ho faig tota sola'. Crec k quan parlem en akests termes hem d ser conscients k potser no a tothom agradara llegir aixo. Jo per exemple em kedava a akest xat pq era molt mes normal en akest sentit k el terra. Com has dit, si buskes dir coses com es diuen al terra, ja hi ha el terra i similars.

No crec k d lo k parlo es pugui comparar a la politica o altres temes. Les coses k es diuen a la politica no tenen pq ser grolleres, ni tan sols al sexe. Es pot ser una mica moderat en el contingut. Es l'unic k dic. Soc conscient k a algunes persones els importa un be negre ki llegeixi, pro aixo no kita k en algun moment alguna dakestes persones, com jo, pugui dir les coses pel seu nom. I no crec k sigui just k persones k pensin kom jo sels hagi d demanar k vagin a altra sala, crec k mes aviat al contrari. Inicialment abans d partir el gral en fred i calent i havia una sala calenta. Tu pq creus k va existir la motivacio d crear akesta sala?

No soc hipocrita. No disfressem algunes coses amb paraules k sonen molt makes, pro no estan ben aplicades. Jo sempre he estat el mateix en lo k dic, ds d k soc aki.

Aixo com a resposta d la teva indignacio.

Spacer

Picture
Lovecraft

ainsss kratos

Date Thursday, June 2nd 2011, 11:36 AM

Precissament m'ho dius a mi q no falto al respecte a ningu a la sala general... ainsssssss

Tu tens la mateixa rigidessa mental de la que m'acusses a mi... pero en fi, pel que sembla, jo com a minim soc concient.

I precissament hi han moltes coses q em callo, pq precissament penso q no toquen per ofendre les sensivilitats d'algunes persones. Qui em coneix sap com soc, i sap tot el q m'esta passant pel cap, ells saben q ferir sensibilitats no es lo meu

Spacer

Picture
Kratos

Resposta breu al love

Date Thursday, June 2nd 2011, 11:32 AM

A vere. Primer d tot veig k tens un punt molt rigid sobre la teva manera d pensar. Tu vols dir lo k et roti. Sembla k prefereixes demanar disculpes k permis, com diu alguna gent sobre les actituts. Jo nomes dic, no som prou grandets com per a ser conscients d lo k diem, d si pot ferir sesivilitat o no? Shan d dir les coses d manera k es foti el k es foti? Be, probablement repetiras el teu punt d vista. Nomes volia dir akesta anotacio.

Spacer

Picture
Ellesmera

posats a fer

Date Thursday, June 2nd 2011, 11:28 AM

podríem fer la sala religiosa (pels del fe profunda i moral conservadora)

la sala gai on les noies trobaríem el nostre millor amic

la sala fogonera pels amants de la cuina

En fi, avui tinc el dia girat i no sé si faig conya o...

Això sí, la sala de música és una meravella. Gràcies Bertran

Spacer

Picture
Lovecraft

kratos

Date Thursday, June 2nd 2011, 11:22 AM

A veure, com tu dius la sala calenta era amb pass per parlar d'un tema concret i q es va crear com una broma i un joc. Com tu dius, abans els q se'ls hi feria la seva sensivilitat tenien una altra sala. Com tu dius hi han col·lectius q pensen igual q tu, jo no dic q el tema general sigui monopolitzat pel tema sexe ni politic. Jo reivindico a parlar del que em roti pel general i si fereixo la sensivilitat d'algu, q m'ho diguin i demanare disculpes si pertoca. A més igual q abans hi havia una sala calenta hi havia una altra on estava prohibit parlar de sexe. En un xat de lliure expressio es el que hi ha, i no te cabuda la censura. Això si m'encanta que un general (on es pot parlar de tots els temes en general) s'hagi censurat dos temes... i que a mes ens crein una sala per nosaltres els apestats.

Ja he dit a la sala i per diversos privats, q si no t'agrada el tema del gene tens mes sales, i sempre pots marxar o anar a privat de temes q t'agradin mes. Pero q per uns quants (recordo q els q parlem al general som sempre els mateixos i q la inmensa majoria hem parlat de sexe alguna vegada) ens haguem de moure nosaltres?? aixo es discrimacio...

La veritat aquesta nova politica del xat... (q penso q no es cosa del Bertran i ho vui recalcar) es la mateixa politica que ha surgit en alguns municipis... i amb la que la gent flipa...

Pero be lo dit, penso q jo no tinc cabuda en un lloc on es discrimini a la gent ni per sexe, ni per edat, ni per res... i menys per parlar de certs temes.

Spacer

Picture
Kratos

Questio d opinions

Date Thursday, June 2nd 2011, 11:03 AM

Com sabeu alguns, soc jo el q ha comensat akesta polemica d forma explicita. K sapigueu k hi ha mes gent k pensa lo mateix, pro guarda silenci quan passen akestes coses. No amago la meva identitat. Aixo lo primer.

Lo q no es pot aprofitar es la lliure expressio per dir segons kines coses k son per a uns quants i no tot el canal general. Quan buskem algun tema interessant, hem d llegir el general si o si. I no dic k no es pugui parlar d sexe. Nomes dic k algunes coses k es diuen poden ferir la sensibilitat, frases com 'follem?', 'no porto roba interior' o 'm'ho faig tota sola'. Crec k quan parlem en akests termes hem d ser conscients k potser no a tothom agradara llegir aixo. Jo per exemple em kedava a akest xat pq era molt mes normal en akest sentit k el terra. Com has dit, si buskes dir coses com es diuen al terra, ja hi ha el terra i similars.

No crec k d lo k parlo es pugui comparar a la politica o altres temes. Les coses k es diuen a la politica no tenen pq ser grolleres, ni tan sols al sexe. Es pot ser una mica moderat en el contingut. Es l'unic k dic. Soc conscient k a algunes persones els importa un be negre ki llegeixi, pro aixo no kita k en algun moment alguna dakestes persones, com jo, pugui dir les coses pel seu nom. I no crec k sigui just k persones k pensin kom jo sels hagi d demanar k vagin a altra sala, crec k mes aviat al contrari. Inicialment abans d partir el gral en fred i calent i havia una sala calenta. Tu pq creus k va existir la motivacio d crear akesta sala?

No soc hipocrita. No disfressem algunes coses amb paraules k sonen molt makes, pro no estan ben aplicades. Jo sempre he estat el mateix en lo k dic, ds d k soc aki.

Aixo com a resposta d la teva indignacio.

Spacer

Picture
Lovecraft

tinta

Date Thursday, June 2nd 2011, 10:54 AM

La proposta ja estava feta de fa temps
a mes hi ha una sala de mal rotllos per aixo, pels conflictes i atacs enutjossos, hi ha un politica al general per evitar q la gent es baralli per aquests motius. Abans hi havia una sala on estava prohibit parlar de sexe... i saps??? sempre estava buida...

Spacer

Picture
montana

exacte love

Date Thursday, June 2nd 2011, 10:52 AM

... que cadascú parli del que vulgui...

Spacer

Picture
-tinta-

és massa fàcil

Date Thursday, June 2nd 2011, 10:51 AM

criticar les iniciatives dels altres. Si s'ha pensat en dues sales, deu ser per raons que desconec però no em costa imaginar: evitar conflictes i atacs enutjosos, i a la vegada permetre conflictes i atacs enutjosos. Cadascú que esculli! En tot cas, qualsevol crítica, per ser rebuda, ha de portar una proposta adjunta. A poder ser, constructiva.

Spacer

Espai
 

Escriu el teu comentari per aquest article

Espai Espai
Espai
  Ho sentim, els usuaris no registrats no poden escriure comentaris | Registra't
   



Més articles

 

Vols llegir més articles escrits per Lovecraft? Aquí son els últims articles.

 
Bullet Comiat a en Diagons
  Data 28/12/12 Icona 3397 Data 30 comentari/s  
Spacer
Bullet Que ja quasi soc amb
  Data 27/10/12 Icona 1510 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet Feina per geoleg
  Data 02/08/12 Icona 1251 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet Per fiiiiiiii
  Data 28/03/12 Icona 1332 Data 10 comentari/s  
Spacer
Bullet Per fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
  Data 28/02/12 Icona 1352 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet Qui ha dit nadal?
  Data 25/12/11 Icona 1303 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet Com parlen els Xilens
  Data 05/12/11 Icona 1263 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet Ja fa 3 mesos
  Data 03/12/11 Icona 1324 Data 12 comentari/s  
Spacer
Bullet Puto canvi horari
  Data 22/11/11 Icona 1271 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet Bona castanyada a tots
  Data 31/10/11 Icona 1498 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet Continuant navegant
  Data 25/08/11 Icona 1398 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet Última kdd
  Data 19/07/11 Icona 1652 Data 18 comentari/s  
Spacer
Bullet Records del Davidson
  Data 28/05/11 Icona 1314 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet DAVIDSON
  Data 24/05/11 Icona 1644 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet Xat alternatiu per emergencies
  Data 11/05/11 Icona 1632 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet Conseqüències de no
  Data 27/11/10 Icona 1801 Data 9 comentari/s  
Spacer
Bullet Desaparicions a colonies
  Data 27/11/10 Icona 1444 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet Putu mal de cap
  Data 29/09/10 Icona 1581 Data 11 comentari/s  
Spacer
Bullet Azathoth - H.P. Lovecraft
  Data 16/07/10 Icona 1359 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet Recepte de tortitas
  Data 16/07/10 Icona 1333 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet La tumba - H.P. Lovecraft
  Data 14/07/10 Icona 1556 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet Las ratas de las paredes
  Data 30/06/10 Icona 1564 Data 2 comentari/s  
Spacer
Espai
Espai
Espai

Cerca al meu bloc

 


Donar un cop d'ull a tots els blocs
Espai
Spacer
Espai

Articles antics

Novembre

 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 

Octubre

 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 
Espai
Spacer

Referències

Col·labora!
Spacer
Contacta amb el suport / Avisa'ns d'abusos
Spacer
Posa'ns als favorits
Spacer
Política de privacitat, Termes d'ús & Legal
Spacer