Xat Catala
Entra Registra´t
     
 
La meva foto

Benvingut/da al meu bloc!

TomasM-Porta ha escrit 1727 articles i te 8011 comentaris. L'últim article ha estat fet el 14/06/16

perfil de'n(na) TomasM-Porta | àlbum de fotos de'n(na) TomasM-Porta

   
Espai
Espai
   
 

Article del bloc de TomasM-Porta

Espai
 

FINS QUAN ABUSARÀS ESPANYA DE LA NOSTRA PACIÈNCIA?

Data dimecres 2/febrer/2011 - 07:08 Icona 1056 Data 23

Espanya cansa.

De la mateixa manera que no és pot ensenyar a qui no vol aprendre, no és pot fer pedagogia davant una nació que, a més de tenir el poder, creu que té la veritat absoluta i pensa que que qualsevol desviació del seu deliri imperial és una malaltia.

La seva darrera ocurrència és que, per tal de reduir el dèficit, el que cal és liquidar les comúnitats autònomes. Però no les comunitats autonòmes en les que el PP i el PSOE són els partits majoritaris, és clar, sinó les comunitats autònomes en les que aquests partits són superats pels anomenats partits nacionalistes perifèrics.

Que les comunitats autònomes on tallen el bacallà el PP i el PSOE són les que provoquen més déficit no té cap mena d’importància. Que Catalunya, si no hagués de patir l’espoli a la que la sotmet Espanya, no tindria cap déficit, tampoc. El fet que es creéssin 17 comunitats autònomes quan amb 7 a tot estirar es responia a les demandes reals d’autonomia, encara menys.

Jo no sé ni si val la pena contestar als espanyols. No sé li val la pena discutir el que és obvi. De la mateixa manera que jo no perdria ni un minut discutint que Varsòvia és la capital de Polònia o que la quadratura del cercle és impossible, penso que és entrar en el joc dels espanyols gastar les nostres energies amb aquestes coses.

Què vol Espanya de nosaltres? Vol que continuem aportant els mateixos diners que fins ara, vol ubicar a Madrid les seus de totes les grans empreses, vol que desapareguin els signes d’identitat catalanes i no vol que siguem independents.

I desgraciadament no és es tracta només del discurs de l’ala radical de l’espanyolisme o del PP. És el discurs dels mitjans de comunicació espanyols, dels Tribunals espanyols, de l’exèrcit espanyol, del PP i del PSOE.

Que Barcelona perd pistonada respecte de Madrid és evident ( perquè Madrid, a banda de rebre tot el que se li pren a Barcelona, se li permeten unes coses – un endeutament, per exemple – que nosaltres no poden ni somiar ).

Ara bè: potser quan siguem pobres les coses camviaran. En primer lloc, esdevindrem més radicals, més resolutius; perquè quan hom es juga el plat a taula, poca conya. En segon lloc, quan en comptes d’aportar riquesa, el que fem – com ara Extremadura – sigui aportar pobresa, probablement no ens hi voldran a Espanya, com els anglesos van deixar de voler Irlanda, excepte la part rica de l’illa.

Perquè en el fons ells no ens consideren espanyols en absolut. Sinó ens tractarien d’una altra manera.

Sí, Espanya cansa.



Espai
Spacer
Espai
   
  Escriu articles al teu bloc
Espai
 
 

Comentaris sobre aquest article

Espai Espai
 
Picture
siddharta

Darwinisme social:

Date Saturday, February 5th 2011, 9:14 AM

Fins que continuem siguent debils
Som debils, com a grup/nació
Ho saben i ho sabem
Ergo ...

Spacer

Picture
rdk

Eiii q he trobat la formula

Date Friday, February 4th 2011, 5:02 PM

Los pajaritos cantan,
las nubes se levantan
las gallinas ponedoras
en vez de poner huevos
consuelan a un gallito desolado
pues como cada mañana
cuando fue a anunciar el día
el gallo se quedó sin habla
la voz no le salía
tenía una afonía y ni cacarear podía
por mucho que abriera el pico no le salía ni pío
¿cómo iba a empezar el día si su canto no se oía?
estaba convencido que el mundo se acabaría
así que San se acabó
el sol sólo saldrá
el día en que las gallinas
se pongan a mear
presta atención
a lo que este gallo afónico te quisiera decir
kikirikikí...

Los pajaritos cantan,
las nubes se levantan
y el mundo gira gira y gira
y el sol brilla brilla y brilla
creer que se detendría
porque un gallo padeciera una afonía
eso era una tontería
como esa que algunos hombres creen
que viven eternamente
que su alma sube al cielo
aunque su cuerpo haya muerto
¡como si en el firmamento
hubiera sitio para tantos!
San se acabó
lo único que sube al cielo
son los pedos que se tiran los gusanos
cuando comen sus despojos

Parecía el patito feo abandonando el gallinero
le despedían con pañuelos llorando sus gallinas
sin rumbo ni norte alguno
y errando se fue el gallo
hasta que un día muy cansado
se paró a dormir un poco
era el reposo del guerrero
Y en un bosque encantado
bajo un roble milenario
no hay futuro dijo el sabio
siguió preguntando en vano
¿quién puñeta fue primero?
¿fue la gallina o fue el huevo?
San se acabó
y el amanecer llegó y no se oyó cantar un gallo
ese día tan absurdo lo estaba anunciando un búho
presta atención
a lo que un burro cualquiera opinaría
sobre esta absurda cuestión
ay ay ay ay...

Los pajaritos callan
y es que era un búho que no cantaba
"hola gallo" dijo el búho
esto es un bosque encantado
soy el bicho que buscabas
yo soy quien despierta al sol cada mañana
al lobo vegetariano y al león republicano
y a todos los bichos raros
soy un búho yo soy brujo
¿te has fijado que cursi es la moraleja
del cuento de la lechera?
Aquí nada es como parece
aquí uno no nace aqui uno se hace
sin que nadie te lo mande
sólo se hace lo que place
¡atrévete si quieres
a no hacer nunca lo que debes!
San se acabó
aquí hay gallo encerrado
¿donde está el cuarto pié del gato?
más vale pregunta en mano
que cien respuestas volando
presta atención
yo sé cómo arreglar el mundo
ruego un poco de silencio
lo diré bien fuerte y claro ¡pero sólo una vez!
yo cantaré así o así o asá
como a mí me dé la gana cantar

Los pajaritos cantan
las nubes se levantan
¿en verdad quién fue primero?
¿la tortuga o el conejo?
¿existe realmente una gallina
que ponga los huevos de oro?
érase una vez un gallo
que sabía el final del cuento
que fueron muy felices, que comieron perdices
a mí me importa un pito
si el mundo funciona a pilas
con butano o gasolina
Es doloroso ser sabio
y descubrir la sopa de ajo
apartó un árbol enorme
y por fin pudo ver el bosque
y yo lo que quiero es largarme
con la música a otra parte
San se acabó
los músicos de bremen han sido asesinados
el burro, el perro, el gato
y el cádaver del gallo
aún nadie lo ha encontrado
presta atención
sabes tú qué pasaría
si el viento y el agua
y toas las cosas transparentes
de repente
tuvieran color...

Spacer

Picture
TomasM-Porta

No acabo d'entendre la pregunta

Date Friday, February 4th 2011, 8:42 AM

Si hi hagués una sublevació contra l'estat espanyol qui actuaria primer si els mossos o els militars espanyols?

Ni idea. En un context d'Unió Europea seria molt sorprenent que actués l'exèrcit. I els Mossos també, més enllà de garantir més o menys l'ordre públic.

Ara mateix, a Egipte, la policia i l'exèrcit està actuant contra els revolucionaris? La policia i l'exèrcit crec que saben nedar i guardar la roba i es decantarien pel bàndol guanyador.

Però no ho sé. Crec que cap dels dos.

Spacer

Picture
rdk

...

Date Friday, February 4th 2011, 8:11 AM

Si suposo q si q hi ha ideals per egipte, o no, no ho se de fet era una manera de dir q la independencia te un preu i parlant d'espanya, car.

Weno, q em dius, qui penses q vindria primer, mossos o militars???

Spacer

Picture
TomasM-Porta

rdk

Date Friday, February 4th 2011, 6:03 AM

em vindria molt de gust fer una cervesa amb tu. No soporto fer-ho amb convergents perquè sempre ens donem la raó i és molt avorrit. O sigui que a la teva disposició.

Què vol dir que no arribariem al lloc? La birra i una conversa dialèctica no ens la trauria ningú.

Per cert, jo no penso que siguem un gran poble, ni tant sols un poble mitjà, sinó un poble petitó. Només cal mirar el mapa. I, per una altra banda, si no som independents, gaire llestos no debem ser. Per mi l'antixovinisme és essencial en el patriotisme.

Pàtries? Aquella comunitat amb la que tents vincles socio-econòmics-afectius. Patriotismes? Lluitar per a que la gent que hi viu visqui el millor possible.

Agafar les metralletes i les adestrals? Només en momens de desesperació social. O penses que a Egipte i a Tunísia la gent actua per idealisme?

Spacer

Picture
rdk

re buf...

Date Friday, February 4th 2011, 5:19 AM

Persi, ja fa anys, quan encara creia en q erem un gran poble, els politics (tots ells molt catalans) em vam ensenyar q aquestes lluites pacifiques i del bla, bla, bla. son les uniques q els interessan, ja saps per quins motius.

Volem independencia???, quants de vosaltres estarieu en una revolta a lo Egipte reivindican-la, fins q us donessin el dret a la autodeterminacio???

Tot i q cada cop sento menys aixo de les patries, (q algu m'expliqui q son avui dia), jo hi seria nomes per donar pel cul a tota la colla de dropuls q ens "governen".
Q penseu? (sobretot en persi)
, enviarien els tanqs espanyols???, o els mossos catalans???

Persi, em demanes explicacions molt llarges i complexes, però tot i q ni soc ni tinc ganes de ser politic, si un dia fem una birra en podem parlar, tot i q millor seria fer mes birres parlant d'altres coses ja q em temo q no arrivariem enlloc.

Rasko, jajaja molt honorable, diguem q es el q l'honora tant?, la resposta al 10j???, jajaj

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Tens raó, Rasko

Date Friday, February 4th 2011, 4:48 AM

SI no és un zero a l'esquerra. Però té l'importància que té, que és poca. I, sobre tot, el que fa és intrascendent perquè no té responsabilitats de govern.

La situació de CiU és l'inversa. I no se'ns respecta gaire, per cert.

En tot cas, perdó per l'exabrupte.

Spacer

Picture
sarralenc

¿QUI TÉ RAÓ?

Date Thursday, February 3rd 2011, 9:36 PM

No ho sé.

A mí em sembla que el que diu en Persi és MOLT RAONABLE.

Per l'altra banda, els altres també tenen un punt de vista legitim i gran part de raó.
L'únic que no entenc és en rdk; pel mateix que diu en Persi:
"Quin és el teu discurs? Quina éslateva proposta? "
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Això és el que havía començat a escriurer, quan se m'ha
"congelat" o "aturat" l'ordinador i l'he hagut d'apagar·lo i tornar·lo a endollar per segiuir el meu comentari.
Quan he tornat, he trobat la darrera contribució d'en Rasko,
RECLAMANT el que jo també li anava a reclamar a n'en Persi.
Lo de Solidaritat Catalana per la Independència "SI".

Estic molt d'acord amb el que dius Persi, EXCEPTE
en lo que et refereixes a "SI".
En aquest aspecte estic 100% amb Rasko.

De totes maneres, tinc fé amb els millors elements de
CiU, (en Persi al devant) que CiU no ens fallarà, ans al
contrari, "associats" amb SI, ERC, CUP. Reagrupament,
i demés grups independentistes,ens portarà més aviat del que creuen molts, a la Independència i Catalunya serà el nou estat de
la Unió Europea.

Spacer

Picture
Rasko

Persi,

Date Thursday, February 3rd 2011, 8:31 PM

Jo no dubto gens ni mica del teu patriotisme, segur que em podries donar mil i una lliçons. No dubto gens que dins de CIU està ple de patriotes com tu que només veuen una Catalunya plena amb la Independència. Però sento dir-te que t'equivoques amb SI. Que tingui només 4 diputats no significa un zero a l'esquerra. És una falta de respecte cap a molts dels que els vàrem votar. I vigila, no erreu l'estratègia. SI no és ERC que ha posat massa importància en la ideologia esquerra oblidant potser massa el seu independentisme.
SI és un partit on hi ha des de Els Verds-Alternativa Verda, El Partit Republicà Català, Unitat Catalana, PSAN, més suports individuals com Patrícia Gabancho, Isabel Clara-Simó, Víctor Alexandre, Héctor López Bofill, Joan Solà, Miquel de Palol, Xavier Sala i Martín, Vicent Partal, Joel Joan, Moisès Broggi, etc etc... És molt i molt transversal i això és el que el fa molt interessant. Perquè SI només és una sigla. A mi m'és igual votar SI, com CIU, com ERC, etc com el que sigui si em proposen l'alliberament nacional del país.
Per això jo no milito en cap partit ni crec que ho faci mai. Ara, si que sempre que puc m'implico en actes cívics com els 10mil cap a Brusel·les, a Ginebra, marxes de torxes independentises, consultes, etc.

Respecte a SI però, no són tant pocs ni molt menys un zero a l'esquerra. Molts votants de CIU els agrada el que proposa SI, perquè la manifestació del 10-J era plena de gent que ha votat al partit convergent i espera que el Molt Honorable Mas i el seu equip de govern els tregui d'aquest atzucac. I "treure'ls" passa per la independència, no ens enganyem més. Però, el vaixell no el porta només el Mas (encara que tingui el timó-simbòlic i literal) sinó tots els catalans. Inclosos nosaltres, des de la nostra petitesa de zeros a l'esquerra del tot.

Salut i independència!

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Answers bis

Date Thursday, February 3rd 2011, 5:52 PM

Addenda: un país no és fa a base de manifestacions ni de penjar senyeres al balcó. És fa fent la nostra feina ben feta, sent ciutadans exemplars i militant cada dia per la llibertat del nostre poble.

Modèstia a part, jo això ho porto fent des de que tenia 15 anys i ara mateix tinc l'orgull d'haver animat a la meva filla de també 15 a fer-se voluntària per les consultes. Quan en faci 16 es farà de la Joventut Nacionalista de Catalunya, les joventuts de CDC.

Per cert, tots els de casa érem a la manifestació i als quatre balcons de casa hi ha una estelada. Però això és anècdotic, com he dit.

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Answers

Date Thursday, February 3rd 2011, 5:47 PM

1. Xai: jo no m'he sentit insultat ni crec que hagi insultat ningú. Jo fa més de 26 anys que sóc a CDC i sempre he sentit parlar d'independència. I ara en parlen en Mas i en Pujol. O no?

2. Neula: D'acord. Alcem-nos. Diguem quan convoquem al poble català a la revolta i m'hi poso tot seguit. T'ho dic de debò.

3. Erràtica bis: Fer victimisme és desitjar morbosament el rol de víctima. Dir les coses pel seu nom no és fer victimisme. Per cert, donar solucions falses als problemes reals és fer demagògia.

4. Rasko: SI és quelcom absolutament intrascendent. Recorda que malgrat que tingui més diputats que Ciudadanos, te menys vots. I Ciudadanos és intrascendent. Des de la seva intrascendència social i política pot fer tants brindis al sol com convingui. Ningú no els hi dóna cap importància, ni a Barcelona ni a Madrid ni a Brusel.les ( Bé, a Bruseles ni saben qui son els de SI )-

5. Rdk: Sense acritud, que deia aquell. La merda la fem les persones, que també fem les pàtries, les ONGS, els moviments pro-sistema, els antisistema, etc... El problema del discurs nihilista és que està buit de contingut: dir que les pàtries són una merda no vol dir res. Com no vol dir res que les ONGs són una merda. La realitat em temo que és una miqueta més complexa. Quin és el teu discurs? Quina éslateva proposta?

6. Capgròs: l'independència a Catalunya la portarà CiU i tenim un govern esplèndid que està més per resoldre problemes que no pas per actuar de cara a la galeria. És normal que als nostres adversaris polítics això els hi molesti. Jo si fos d'ERC, PSC-PSOE o IC tindria la mínima vergonya de callar després d'haver deixat la Generalitat com l'han deixat. SI, ja ho he dit, és un zero a l'esquerra. Els del PP són anticatalanistes. Em temo que només quedem nosaltres. I això pica. QUE ES RASQUIN.

Spacer

Picture
rdk

bufff

Date Thursday, February 3rd 2011, 1:43 PM

Primer, españa te l'exercit, la constitucio, el poder, ...
Segon, no crec q hi hagui en aquest pais prou gent q es vulgues mullar per la independencia. Allo de la botigueta, els calers a la caixa, anar a montserrat a balla sardanes, tenir molt de seny,i votar en Mas. Buf aixo ja es massa!!!
Tercer, tot i q soc catala veig catalunya tant fastigosa com espanya, nomes q no tenim ni exercit ni constitucio, i m'indigna tant o mes q em robi en mas q en zp, o la caixa q el banesto.

Sempre el mateix discurs, i despres no us mulleu un dit, i si un dia ho feu a l'endemà us traeixen els politics, però tots, molt pacients, torneu a votar la mateixa merda.
En aquest tema si q crec q tenim el q ens mereixem.

Visca LA TERRA LLIURE, (de patries i demes merdes)

Spacer

Picture
xainegre

Mireu...

Date Thursday, February 3rd 2011, 11:35 AM

Persi i Capgros.... resulta que m'acabo d'agafar els vostres sarcàstics comentaris com un atac a la meva capacitat intelectual. No crec haver-vos faltat mai conscientment.... Mai he dit (això és de la teva collita Persi) que si no tenim la independència és culpa de CiU! Jo sempre he dit que per tenir-la necessitem CiU. Diferent no? I Resulta que el partit que té un suport considerable que junt amb els altres partits que demanavem la independència el dia de la mani ( hi éreu Persi i Capgrós? JO sí) tindríem majoria absoluta no es mulla no anem bé!! Llegiu el que diu en Rasko que té tota la raó!
I si senyor erràtica, CiU s'empassarà la humiliació amb 60 diputats igual que ERC se la va empassar però amb 23 que és molt diferent!!
Senyors! O ens unim o no tindrem res!!! I el meu recel és que tal com diu en Rasko van començar pel concert, pel pacte ara demanen permís per endeutar-nos..i com sempre es conformaran amb peix al cove, un peix que ja fot una pudor considerable!

Spacer

Picture
Rasko

INDEPENDÈNCIA IMMEDIATA!

Date Thursday, February 3rd 2011, 11:03 AM

Solidaritat Catalana per la Independència fa poc ha presentat una Proposta de Llei d' Independència al Parlament. Espero i desitjo que CIU estarà a l'alçada i es podrà debatre al nostre Parlament una Proposta tan trascendental com aquesta. Jo començo a estar fart de catalans emprenyats, Espanya no ens entén, etc etc etc. PROU DE VICTIMISTES! Si CIU no mou cap dit en aquest sentit ho tenim fumut.

Jo sóc del parer que en Mas es veurà superat per les circumstàncies (crisi econòmica, situació política feble a Espanya amb una possible victòria aclaparadora del PP, etc...) i es trobarà en un cul de sac. Allà on ell mai hagués volgut i no sé si ell serà el President que encapçalarà la Independència (de moment no ha fet cap pas en aquest sentit - Primer concert econòmic i ara, i amb veu més baixeta, Pacte Fiscal.... ara ja sento..., possibilitat que la Generalitat es pugui endeutar més amb permís de Madrid!! Ni en la millor novel·la de Kafka ho he vist això.

Seria un gest que en la propera consulta independentista el President Mas i l'Oriol Pujol anessin a votar. Ara es veu que tenen dubtes..., coi! En Mas abans de ser president votaria que si en un referèndum, l'Oriol Pujol és reconegut independentista dins CIU... què passa??

Espanya no cansa... CATALUNYA ESTÀ CANSADA, que és diferent!
Salut i Independència!

Spacer

Picture
Capgros

La culpa es tota de Convergència

Date Thursday, February 3rd 2011, 10:36 AM

A veure si te'n assabentes Persi, que sembles babau, hostia:
Dogmes de fe:
1ª.-En els 23 anys del Pujol no es va fer res de res
2ª.-Els de CiU son tots corruptes
3ª.-El mal finançament que tenim es culpa del Mas
4.- Els dos governs tripartits, amb el Psoe a Madrid no varen poder fer res per culpa del Duran, que vol ser ministre
5.- Tota la gent ha votat CiU ara perquè es tota, però tota, idiota.
I si xerres mes del compte, o intentes portar-nos la contraria et penjarem la etiqueta de fatxa.

Company, amb una tropa semblant, tot el que ens passa encara es poc

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Dir

Date Thursday, February 3rd 2011, 9:13 AM

que no tenim l'independència perquè CiU no ho vol em sembla sensacional. Un anàlisi polític de primer ordre.

Per què Macià, que era independentista declarat i confès no va declarar la independència?

Entre els uns i els altres, anem ben servits.

Spacer

Picture
xainegre

I tant que cansa...

Date Thursday, February 3rd 2011, 7:46 AM

Però curiosament des que hi torna haver CiU al govern de la Generalitat no he sentit la paraula independència enlloc.
En Mas diu que lluitarem perquè no ens prenguin res però mai els hi ha dit que marxariem cosa que si va fer en Montilla! Curiositats de la política.
En Mas ja té el que volia i CiU també!
Ah sí És estrany que qui ha parlat d'independència sigui en Jordi Pujol. Així té contents als que van votar CiU i eren a la supermanifestació del 10 de juliol i en Mas i els altres no s'han de mullar!
Així no anem enlloc! INDEPENDÈNCIA JA! I no ens cansem més!
Perdoneu però algú ho havia de dir!

Spacer

Picture
sinn3rboy

Estic d'acord...

Date Thursday, February 3rd 2011, 4:53 AM

...i especialment amb el que diu "Erràtica"
Salutacions, i visca Catalunya lliure!

Spacer

Picture
neula

Ens em d'alçar!!

Date Thursday, February 3rd 2011, 4:52 AM

Persi, estic d'acord, quantes vegades ho penso!, què volen aquesta gent?.
potser seria l'hora que invertíssim la pedagogia que volen o diuen que fan els polítics. Hauríem de pregonar , fer campanya , perquè siguin els espanyols els que necessiten independizar-se, fer-los entendre que si esdesenganxen de nosaltres, estaran més bé seran més rics, i així nosaltres no els podrem espoliar,( Tant què diuen):També estaran més ben vistos cara Europa i el món.

Spacer

Picture
erratica

jo faria la pregunta a l'inrevés...

Date Thursday, February 3rd 2011, 3:39 AM

fins quan deixarem que espanya abusi de nosaltres? i fins quan Convergencia aguantarà l'humiliació diaria que rep el país, quan han mamat de la nostra trista autonomia i ara espanya diu que les autonomies son cares.... es que n'hi ha un feix. Si ciu no vol mai serem independents i CIU no vol!.... queixar-se, fer-se la víctima PROU!
ACCIÓ QUE JA COMENÇA A SER INSOSTENIBLE TOT PLEGAT!

Spacer

Picture
feda

Hoste indesitjat

Date Thursday, February 3rd 2011, 2:58 AM

Disculpeu, he posat una s de més, serà per allò de les sentències i també s’ha de substituir un al per un amb. Coses de posar-se a l’ordinador amb la son als ulls

Spacer

Picture
feda

No vull viure al moral de pressoner

Date Thursday, February 3rd 2011, 2:49 AM

Totalment d’acord. I si som tants.... a què esperem!

(...) i no oblidem mai que l’alliberament de l’home passa per l’alliberament dels pobles; ningú no pot ser lliure si se l’encadena a una altra comunitat que, per si fos poc, no tolera que sigui com és i el força, amb pressions, amb prohibicions, a abjurar de la seva cultura. (...). M. de Pedrolo

Spacer

Picture
vetera

Ara i per dignitat!

Date Thursday, February 3rd 2011, 2:16 AM

Si Persi, la teva exposició està molt ben enfocada i els arguments no per sabuts, deixen de tenir validesa i força, però és que jo no vull esperar a ser pobre perquè em fotin una puntada de peu i em deixin tirat, jo és ara quan me'n vull anar, no vull esperar a dessagnar-me del tot. Com que tard a d'hora ho farem, fem-ho ara que encara ens queda dignitat.

Spacer

Espai
 

Escriu el teu comentari per aquest article

Espai Espai
Espai
  Ho sentim, els usuaris no registrats no poden escriure comentaris | Registra't
   



Més articles

 

Vols llegir més articles escrits per TomasM-Porta? Aquí son els últims articles.

 
Bullet ELS CIUTADANS COM NOSALTRES
  Data 14/06/16 Icona 3862 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet LES DONES SÓN MILLORS
  Data 13/06/16 Icona 1928 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet LES CUP.
  Data 09/06/16 Icona 1894 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet L’AJUNTAMENT ANTISISTEMA
  Data 02/06/16 Icona 1900 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet ÀUSTRIA A PUNT DE TENIR
  Data 27/05/16 Icona 1832 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet LA BATLLESA COLAU I
  Data 26/05/16 Icona 1904 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet PERO LA BATLLESA COLAU
  Data 25/05/16 Icona 1953 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet ARS MARINA TROBANDI
  Data 25/05/16 Icona 1983 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet APOLOGIA DEL DISPENSARI
  Data 17/05/16 Icona 1870 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet CDC VERSUS ERC
  Data 13/05/16 Icona 1855 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet I ELS REFUGIATS DEL
  Data 12/05/16 Icona 1914 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet S’HAN D’APUJAR ELS
  Data 11/05/16 Icona 1798 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet NOVES ELECCIONS AL REGNE
  Data 10/05/16 Icona 1862 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet PER LA RENDA NO DONARÉ
  Data 09/05/16 Icona 1932 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet PUNT I FINAL
  Data 27/04/16 Icona 1922 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet JOHAN CRUYFF IN MEMORIAM
  Data 01/04/16 Icona 1903 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet RAJOY FA BO SANCHEZ
  Data 14/03/16 Icona 1871 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet LA BROMETA DE RÀDIO
  Data 09/03/16 Icona 1853 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet CARME FORCADELL, PRESIDENTA
  Data 02/03/16 Icona 1987 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet LA DEMOCRÀCIA DIRECTA
  Data 01/03/16 Icona 1887 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet LA DOLORS MIQUEL PROVOCANT
  Data 25/02/16 Icona 1913 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet MURIEL CASALS IN MEMORIAM
  Data 25/02/16 Icona 1842 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet SON DEMOCRÀTIQUES LES
  Data 16/02/16 Icona 1892 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet EL MAGISTRAT ISMAEL
  Data 15/02/16 Icona 1950 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet SOBRE EL NOU GOVERN
  Data 11/02/16 Icona 1907 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet JO VOTARIA A FAVOR D’UN
  Data 10/02/16 Icona 1834 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet PERÃ’ QUE COI HA FET
  Data 08/02/16 Icona 1847 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet EL FINANÇAMENT IRREGULAR
  Data 26/01/16 Icona 1933 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet L’ADÉU –O L’ARREVEURE
  Data 25/01/16 Icona 1881 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet PERQUÈ CREC QUE CONVERGÈNCIA
  Data 21/01/16 Icona 1778 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet A SANT DE QUÈ LA GENERALITAT
  Data 20/01/16 Icona 1927 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet NO PODEN HAVER LLEIS
  Data 19/01/16 Icona 1860 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet LADRAN, LUEGO CAVALGAMOS
  Data 13/01/16 Icona 1999 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet AL.LELUIA, TENIM PRESIDENT!!!!
  Data 11/01/16 Icona 1811 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet SUBASTES FRATICIDES
  Data 07/01/16 Icona 1933 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet CONTRA ARTUR MAS
  Data 05/01/16 Icona 1953 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet ELS SOCIALISTES ES VAN
  Data 29/12/15 Icona 1862 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet TRIA CARMINA NATIVITATITS
  Data 28/12/15 Icona 1824 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet ELS DE LES CUP SON UNS
  Data 28/12/15 Icona 1794 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet TRIA CARMINA NATIVITATITS
  Data 24/12/15 Icona 1895 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet TRIA CARMINA NATIVITATITS
  Data 23/12/15 Icona 1807 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet S’ESDEVINDRAN LES REVOLUCIONS
  Data 22/12/15 Icona 1834 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet ELS RESULTATS DE LES
  Data 21/12/15 Icona 1866 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet HEM DE CELEBRAR AQUESTA
  Data 10/12/15 Icona 1902 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet EM DONO DE BAIXA D’ERC
  Data 10/12/15 Icona 1976 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet Títol de l'article
  Data 02/12/15 Icona 1880 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet QUE CONVOQUIN NOVES
  Data 01/12/15 Icona 1876 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet UNA MISSA PER FRANCO???
  Data 23/11/15 Icona 1861 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet ALGÚ ENTÉN EL QUE ESTÀ
  Data 22/11/15 Icona 1966 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet I ARA RESULTA QUE ESTEM
  Data 18/11/15 Icona 1739 Data 1 comentari/s  
Spacer
Espai
Espai
Espai

Cerca al meu bloc

 


Donar un cop d'ull a tots els blocs
Espai
Spacer
Espai

Articles antics

Gener

 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 

Desembre

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 
 
Espai
Spacer

Referències

Col·labora!
Spacer
Contacta amb el suport / Avisa'ns d'abusos
Spacer
Posa'ns als favorits
Spacer
Política de privacitat, Termes d'ús & Legal
Spacer