Xat Catala
Entra Registra´t
     
 
La meva foto

Benvingut/da al meu bloc!

Rasko ha escrit 149 articles i te 819 comentaris. L'últim article ha estat fet el 18/11/12

perfil de'n(na) Rasko | àlbum de fotos de'n(na) Rasko

   
Espai
Espai
   
 

Article del bloc de Rasko

Espai
 

ESTAT D'ALARMA

Data dissabte 4/desembre/2010 - 06:30 Icona 1888 Data 15

Us deixo l'editorial del periodista Vicenç Partal sobre la decisió sense precedents en la democràcia espanyola de posar sota jurisdicció militar a persones civils. Val molt la pena, doncs aquest fet dóna un precedent gravíssim.

ARTICLE:
No es pot posar un civil sota jurisdicció militar sense posar en perill la democràcia

En primer lloc cal deixar clar que la vaga salvatge dels controladors és totalment inacceptable. No poden deixar el país aturat de colp i de repent i és especialment greu que juguen amb el benestar de tants centenars de milers de persones que han de viatjar en un pont com aquest. No hi ha cap excusa per a la seua actuació.

Però dit això la reacció del govern espanyol és intolerable.

No hi ha cap raó ni una que justifique que un civil siga posat sota la jurisdicció militar. Això posa de relleu un dels pecats originals de la nostra democràcia, que és haver nascut d'una dictadura. Perquè va i resulta que en el cas d'excepcionalitat és el poder civil el que es sotmet al poder militar. Això estava sobre el paper en la constitució i era greu. Però ens havíem acostumat a que sonara retòric. Tanmateix ara, amb un govern socialista al poder, de sobte el malson es fa real.

Jo no tinc cap simpatia ni mitja per un controlador. Però no és una qüestió de si em cau malament o bé. La cosa és molt més greu. Perquè decretat l'estat d'alarma els militars, no només la policia, poden anar a per ell a sa casa, treure-lo a la força, obligar-lo a treballar i si no vol treballar jutjar-lo usant la jurisdicció militar en comptes de la civil. Jurisdicció que, alerta!, encara accepta la pena de mort en casos molt excepcionals. De fet, i així ho deixa clar el decret, els controladors passen a ser personal militar a la força.

Cal aclarir que en altres països d'Europa l'exèrcit s'usa en situacions excepcionals per a garantir l'abastiment per exemple. Però no es fa posant civils sota jurisdicció militar. Els militars són un instrument per a ajudar el poder civil però el poder civil no cedeix els seus atributs al poder militar. Aquesta és la diferència amb el que ha passat avui a l'estat espanyol.

El decret diu, a més, que l'estat d'alarma només s'aplica al conflicte dels controladors. Això és molt dubtós jurídicament però en qualsevol cas els seus límits són impossibles de determinar. Si algú es manifesta a favor dels controladors, per exemple, també se li aplicarà el delicte de sedició militar? Per aquest editorial em podria jutjar la jurisdicció militar? La bogeria de la decisió de Zapatero no té límits.

Afirmar com fa algú que el decret només s'aplica contra un col·lectiu i que no hi ha una suspensió de garanties constitucionals generalitzada no és de rebut. Suspendre les garanties constitucionals a un sol ciutadà ja és massa. O on posem els límits sinó? Fins a quants no passa res? Si es suspenen les garanties constitucionals a mil és tolerable? I a deu mil? I a cent-mil? On posem el límit?

De la mateixa manera fer la distinció entre estat d'alarma i d'excepció, tot i que és important, no justifica l'actuació del govern. L'estat d'alarma s'ha decretat per primer vegada des de que hi ha democràcia. No és prou excepcional això? El problema és haver donat el pas de militaritzar la societat civil. D'acord amb la constitució, sí. Però això només posa de relleu que cal canviar-la.

I tot aquest enrenou, a més, pera tapar la incompetència d'un ministre nefast.

Cal recordar que aquest no és un problema que apareix de la nit al matí, cosa que potser justificaria mesures excepcionals. Però no és el cas. Quants anys fa que els controladors provoquen situacions com aquesta? Quants mesos fa que venen avisant de què prendrien posicions de força com aquesta? I el govern què ha fet per a preparar-se davant l'eventualitat que es compliqués? És d'una incompetència total no haver previst el que podria passar i no haver previst, sobretot, alternatives viables de solució. Fa anys que el ministre Blanco sap que aquest problema li esclatarà a la cara i no ha previst com resoldre'l. Pitjor i tot: ha improvisat.

Quan aquesta matinada el govern espanyol ha enviat els militars a les torres de control no sabia que no podien controlar el tràfic aeri? No en són prou, no tenen la qualificació per a fer el control civil ni poden assumir la coordinació amb Europa. Què es pensava? Que portant els militars a les torres els controladors s'espantarien i tornarien a la feina? En els anys que dura el conflicte podia haver optat per moltes solucions, es podrien haver contractat controladors estrangers, es podia haver canviat l'estructura de treball dels controladors, es podria haver modificat l'empresa a la qual estan adscrits, es podria...

Això però, en ser greu, no és res al costat de la decisió brutal i desmesurada de decretar l'estat d'alarma. Decretar l'estat d'alarma és d'una gravetat històrica que pesarà sempre sobre la consciència de Zapatero.



www.vilaweb.cat



Espai
Spacer
Espai
   
  Escriu articles al teu bloc
Espai
 
 

Comentaris sobre aquest article

Espai Espai
 
Picture
Rasko

Clar sidd

Date Wednesday, December 8th 2010, 7:10 AM

es tracta d'una cortina de fum per justificar polítiques més autoritàries, retalls socials en l'economia, privatitzacions en massa.... etc etc etc. Però tots a aplaudir el PAPÀ ESTAT SALVADOR com a borregos perquè ha permès que els dolents dolents dels controladors siguin els malvats de la peli i els bons bons del govern i militars siguin els herois nacionals.
I que no defenso al col·lectiu dels controladors, però tot això és una gran cortina de fum... en fi. Som tots una colla d'ignorants. Sort que ara ens atiparem de turrons, ous kinder, colònies cares, i demà serà un altre dia.

Spacer

Picture
siddharta

Perdó ...

Date Tuesday, December 7th 2010, 3:06 AM

Encara diria més:
L'estat d'alarma és una cortina de fum per tapar la bestiesa de la possibilitat real de ser intervinguts ( una vergonya per qualsevol govern ) i de l'abisme del crack financer.
Mira el que et dic !

Spacer

Picture
siddharta

L'estat d'alarma

Date Tuesday, December 7th 2010, 3:03 AM

és el de menys:
La setmana passada vam estar al llindar de ser INTERVINGUTS, rosant el CRACK financer. Però vaja preferiria ser intervinguts i que s'adoptin les mesures adequades d'una punyetera vegada.

En quan als controladors, em fa molta gràcia, ja s'han realitzat anteriorment vagues i parades de tot tipus, en tots els sectors, amb molts perjudicats i mai els hi ha passat res de res. Aquí la única diferència és a la QUANTITAT de persones que ha afectat i la repercusió internacional. És la demostració d'un govern dèbil.

Spacer

Picture
Rasko

A veure...

Date Monday, December 6th 2010, 2:04 PM

Trobo increïble que el debat giri entorn de si el col·lectiu dels controladors han putejat les vacances de la gent (dels que poden pagar-les, no pas jo i altres per cert).
Reitero que per mi les maneres a les quals han arribat són molt extremes i crec que s'han equivocat. Els passatgers no en tenen cap culpa. Però cal escoltar més veus que les del Ministeri de Foment (que no va acceptar ni UNA SOLA PREGUNTA en la roda de premsa!!). No sóc periodista però tampoc sóc ruc i veig molt esbiaixada i tendenciosa les notícies que ens donen sobre això. Els dolents dolents són els controladors. I els bons bons (el govern i l'exèrcit!) que enviant els militars dóna un missatge subliminal innegable ("ei, poble! aviso para navegantes!! no se t'acudeixi discutir el SISTEMA que JO l'estat bananero espanyol governo... ja que el proper seràs TU!)

Per cert, el reagan va fer fora a tots els treballadors i va posar militars. Però no els va posar sota la LLEI MARCIAL!!

PD: Que sapigueu que estar sota la llei marcial implica entre altres coses que jo puc estar acusat de defensar als controladors ara mateix i anar 8 anys a presidi, o en cas greu si se'ls hi acut, PENA DE MORT!! doncs encara és vigent en la legislació militar espanyola!!!)

QUE CECS QUE ESTEU ALGUNS/ES MARE MEVA!!

Spacer

Picture
Vegana

De res, Rdk…

Date Monday, December 6th 2010, 3:55 AM

no tenia intenció d’investigar el tema tot i que vaig estar força estona partint-me el cul veient com funciona la república bananera de la qual algunes avui en celebren 32 anys de “convivència”… però tinc un FB ple de gent desobedient que no combrega amb rodes de molí, ni que s’acosti nadal, que tenen ganes de fer el seu propi Wikileaks amb la info del dia a dia.

Salut col·lega i, per si tinguéssis un cèntim al banc, recorda que demà hi ha gent de 15 països que ha dit que vol fer saltar el sistema financer ;)

Spacer

Picture
zinc

rdk

Date Sunday, December 5th 2010, 5:43 PM

creume,sigues intel.ligent i deix la feina,ho dic en serio!,per lo escrit es viu millor en un camp de concentració i aqui no hi vol viure ningú.......deix la feina,fes-t´he un favor i sigues feliç perque es veu que no ho ets,es un consell eh?
Una abraçada
Dolors.

Spacer

Picture
rdk

Sense voler defenar a ningu,

Date Sunday, December 5th 2010, 4:10 PM

- En 2001 aprobé las oposiciones. Para 150 plazas se presentaron 12.000 personas. Las oposiciones consistieron en diversas pruebas (sucesivamente eliminatorias) de tests psicotécnicos, tests psicológicos, prueba de conocimientos aeronáuticos, prueba de conocimientos de inglés,entrevista con psicólogo, entrevista en inglés y entrevista personal. - Una vez aprobadas dichas pruebas, tuve que pasar un exhaustivo reconocimiento médico, similar al que pasan los pilotos. Este reconocimiento tengo que pasarlo todos los años mientras esté en activo. - Pasado el reconocimiento, tuve que esperar 4 años a que me llamaran para empezar el curso. - El curso de formación duró 2 años, era eliminatorio en cualquier momento (hubo compañeros expulsados el último día), requería dedicación completa y se recibía la astronómica cifra de 90 EUR al mes como “compensación económica”. Los más cercanos ya sabéis la extraordinaria presión a la que te ves sometido durante todo el curso. - Después de aprobar el curso, tuve que volver a pasar el reconocimiento médico. - Tras esto, Aena nos asignó los destinos (nosotros NO los elegimos). - Una vez incorporado a mi destino, tuve que pasar un período de instrucción de 3 meses (también eliminatorio) a fin de obtener la habilitación. - En junio de 2007 por fin comencé a trabajar como Controlador Aéreo, con turnos de 12 horas con alternancia de Día/Noche. En mi primer destino tengo que permanecer un mínimo de 3 años para tener derecho a solicitar cambio de destino (cuando salga el concurso pertinente). En la práctica suelen ser unos 5 años los que transcurren hasta que puedes cambiarte. En 2009 he trabajado 1788 horas, con un sueldo que considero totalmente merecido por todo lo mencionado anteriormente. A pesar de todo soy consciente de que soy un privilegiado y todos los días doy gracias por haberlo conseguido.

Esto es todo lo que quería deciros. Perdonad el rollo, pero no puedo consentir que mis allegados tengan una imagen totalmente errónea de mi trabajo y mi colectivo profesional. Me gustaría que si tenéis cualquier duda no dudéis en preguntarme.

Y aunque ni remotamente gane lo que dice José Blanco, estaré encantado de invitaros a unas cañas cuando nos veamos.

Un fuerte abrazo, Félix.

Mi conclusión: ¿AENA y gobierno hijos de puta?

Spacer

Picture
rdk

Amb permis, penjo el text.

Date Sunday, December 5th 2010, 4:02 PM

Per alucinar q enlloc de fer servir les ja de per si represores eines legals q tenen, decretin estat d'alarma i els enviin els militars

Rasko, dubtes lo dels tanqs???


Porque me estáis escribiendo cosas de flipar:

Anónimo dice que no se lo cree, me parece cojonudo. Es lo que hay. En lugar de leer los periódicos pagados por el gobierno lee el Boletín Oficial del Estado, ahí está todo y luego decides lo que te crees y lo que no.

Otro dice que vivimos en un estado de derecho. Pues va a ser que no. El primer decreto ley que nos cascaron anuló nuestro derecho a la negociación colectiva violando la Constitución. Pues ahí está.

Me abren dos expedientes disciplinarios por escribir una mariconada de blog. Tengo dos juicios pendientes, que cada cosa que vosotros tenéis por ley yo tengo que ganarla en los tribunales y eso si tengo suerte, que si no me jodo, porque soy controladora y no se me aplica ni de coña la misma justicia que a vosotros lo creáis o no.

Mis huelgas las pactan sindicatos en los que no hay ni un controlador y me nombran servicios mínimos del 120%. Si eso es tener derecho a la huelga que baje dios y lo vea.

Ponemos a la opinión pública en nuestra contra: mentira, siempre lo ha estado porque nadie se ha molestado en escuchar los argumentos y datos que llevamos dando un año. Sólo oyeron 360.000 y no pasaron de ahí.

¿Para qué cojones creéis que nos han cascado tres decretazos y una orden ministerial?

En el primero nos ampliaron la jornada por el morro en seiscientas horas al año, que está de puta madre.

Nos crujieron el sueldo y resulta que todos sabéis lo que yo gano porque lo dicen en la tele. Pues tampoco es verdad ni por los cojones. No gano 200.000 euros al año por mucho que diga el ministro. Ni eso ni la mitad.

Si os molestaseis en mirar mejor, veríais que hace nada la directora de navegación aérea se soltó el moño diciendo que pedíamos más dinero saliendo de una reunión de la que existe un acta en la que no figura semejante petición. Un juez la obliga a retractarse, pero vosotros sólo oís lo que os da la gana. Y somos los malos para variar. Y de éstas hay mil.

Hemos presentado cientos de demandas por incidentes de seguridad, por irregularidades de todos los calibres. Van a parar al fondo de un cajón. Estamos recurriendo a tribunales europeos porque lo de España es el coño de la Bernarda.

En el segundo decretazo nos quitaron los descansos y se concedieron barra libre para ponernos a currar como animales y nos obligan a estar disponibles 365 días al año, 24 horas al día. Esto se lo comento a los médicos que me dicen gilipolleces, que ninguno curra todos los días.

Me obligaron a trabajar doscientas horas al mes a turnos de mañana, tarde y noche. Y para el subnormal que dice que trabajo como todo el mundo 40 horas a la semana, eso son 160. O sea, que yo trabajo el equivalente a cinco semanas en un mes de cuatro, cuando por ser trabajo a turnos debería currar bastante menos.

Al que le salga de los huevos que se lea cualquier estudio del efecto del trabajo a turnos sobre el organismo. La mitad de los que me ponéis a caldo dormís mal dos días y estáis hechos una mierda. Yo llevo haciendo turnos sin rechistar catorce putos años, así que no me jodáis.

Y es muy fácil imaginar mi curro desde vuestros sofás, durmiendo ocho horitas cada noche. Si venís a currar conmigo a turnos un mes en una semana no podéis con vuestros huevos.

No somos controladores suficientes, y es lo que hay. No damos abasto coño. No os queréis enterar. Nos exigís currar todos los días para tener vuestros putos puentes y vuestras putas vacaciones. ¿Dónde cojones dice que seamos vuestros esclavos? ¿Por qué vosotros tenéis todos los derechos del mundo y nosotros NINGUNO?

A pesar de que nos aumentaron un huevo las horas, como los de AENA son unos inútiles nos hicieron currar como putas en verano y se quedaron sin sus propias putas horas. Y yo no puedo trabajar por encima de lo que estipula la ley porque me meten en la cárcel.

Solución: otro decretazo, el de hoy, que hace desaparecer vacaciones, bajas, permisos, reducciones de jornada por maternidad etc y así salen horas por un tubo. Y con efecto retroactivo, que ya es para cagarse.

Vuestro puente de puta madre, y yo curro dieciséis meses al año.

Me decís que pobrecitos vuestros parientes, que no podéis ir a verlos. Yo he tenido UN fin de semana libre en nueve putos meses. Han operado a mi madre tres veces y la he visto cinco días.

Y os atrevéis a decirme que vuestras familias son más importantes que la mía.

Y ahora viene la mierda de los militares. Somos dos mil civiles, y no hay ni doscientos controladores militares aprovechables para hacer nuestro trabajo. Controlar no es conducir, y para que un militar haga mi curro tiene que saberse mi espacio aéreo, mis procedimientos, la geografía de mi zona de pe a pa. O sea, que necesita un par de mesecitos o más. Sin contar con que yo muevo sesenta aviones a la hora y ellos no pillan ni la cuarta parte. Por no decir que van tiesos de inglés para vuelos comerciales.

O lo de que me hacen a mí militar por sus cojones. A mí y a su puta madre, porque en ese preciso instante le clavo al militar mi contrato en el fusilito y que se enchufe él. Lo que me faltaba ya para el duro.

¿Es seguro volar con control militar? Cuando hayan recibido la formación correspondiente lo será. Ahora mismo ni de coña.

El que quiera ser un esclavo que lo sea, no me contéis que vuestros curros son peores, espabilad y luchad en lugar de lloriquear, pero yo defiendo el último derecho que me queda, que es el de pelear por recuperar mis derechos (lo que vosotros llamáis privilegios, que manda huevos) y mi dignidad profesional y personal.

Y si lo consigo bien y si no me largo del curro. Haceos controladores vosotros y así os curráis los puentes unos a otros y tan ricamente. Os va a encantar.

Mola que sólo a una persona le haya llamado la atención que en todo este tiempo no se haya oído a los controladores. No nos dejan hablar en la tele ni salir en los periódicos porque al Gobierno no le interesa que se conozca nuestra versión. Sólo tenéis la suya.

Y no sé de dónde coño os sacáis todos el derecho a juzgarme, condenarme e insultarme si ni sabéis lo que hago ni quién coño soy.

Ya os vale a todos. Le pido al cielo de rodillas que agún día os caiga encima toda la mierda que me está cayendo y que me estáis soltando a mí. Ese día hablaremos de tú a tú y ya veréis qué bien nos entendemos.

Per els menys punkis hi ha aquesta versio.
http://www.kaosenlared.ne t/noticia/estado-alarma-m entiras-gobierno-criminal izacion-medios

Merci vegana per ajudar a poder escoltar l'altre part

Spacer

Picture
ignatxo

A ALEMANYA VA PASSAR...

Date Sunday, December 5th 2010, 1:45 PM

En una vaga a Alemanya van aprofitar l´exèrcit per intervenir i descongestionar el caos com si féssin un servei social...
Una aktra cosa és que vaguin en plan perdonavides (que també és ben cert).
Però ho troni a dir; els controladors aeris son un mon apart de la resta de treballadors. Cobren uns sous inmensos però aixo no els dona dret a que vaguin a la seva puta bola i fotin a la gran majoria. Tenen molta cara i si no han sigut democràtics per queixar-se (plantar-se excusant una "PASSA" per indisposició) és que no volen tractes democràtics.
Per aquí ja els podrien enviar l´"Armada Invencible".
Salutacions,
Natxo

Spacer

Picture
Vegana

Rasko...

Date Sunday, December 5th 2010, 1:45 PM

i si el que diu aquesta controladora aèria és cert, tot plegat encara té més delicte...
http://www.insurgente.org/index.php

Spacer

Picture
Rasko

anem a pams....

Date Sunday, December 5th 2010, 1:00 PM

En primer terme, els controladors aeris són un lobby endogàmic que cobren molts i molts diners, que no sé fins a quin punt són tant justificables doncs un metge també té molta responsabilitat i no cobra això (a part de tenir una formació universitària com a requisit). La vaga salvatge que han fet els controladors desacredita del tot qualsevol reivindicació legítima que tenen com a treballadors, funcionaris en aquest cas.

Ara bé, em demano que penseu una mica la decisió SENSE PRECEDENTS EN LA DEMOCRÀCIA ESPANYOLA de posar sota jurisdicció militar a civils. Així és com un govern soluciona una crisi?? Què serà el proper? Imagineu per un moment que a Catalunya un dia fem un referèndum d'Independència (espero no massa llunyà)... ara ja han fet servir els tancs perquè un miler de controladors han paralitzat el cel espanyol. Evidentment el govern espanyol trobarà inconstitucional (il·legal) el referèndum (o dret a decidir que en diu en Mas) i què farà llavors Espanya?? Enviarà els tancs per la Diagonal altra vegada?

El govern espanyol ens ha colat un gol a tots els demòcrates i vosaltres encara els justifiqueu! Mireu una mica què diu la premsa internacional... ho comparen amb el 23-F.

En fi... espero que quan declarem la independència democràticament tots els demòcrates (independentment que vulgueu marxar d'Espanya) estareu al costat dels demòcrates i no dels militars.

Salut i DEMOCRÀCIA!

Spacer

Picture
ignatxo

DISCREPO UNA MICA...

Date Sunday, December 5th 2010, 9:50 AM

Hola Rasko!
Si et quedes penjat a l´aeroport perquè una colla de trepes que guanyen gairebé m´çes de trenta mil eurus al mes, tenen sindicat propi i viuen en uns règims especials (com els militars, policia, etc...) amb sindicat propi (USCA, res de UGT, ni CCOO i un estil de vida que t´hi cagues... Ja ens poden vendre tot l´estrès i mala maror en èpoques de ponts, aqueductes o vacances perquè l´Exèrcit ha operat en aquest cas en terra de ningú (centres de control aeroportuaris que ja no depenien sinó del mateix USCA; el sindicat que es van crear els controladors).
L´actuació del Govern enviant l´exèrcit, pot semblar de pena (una versió més dramàtica com patètica però lluny d´aquella quixotesca i propagandística "tour de force" que van escenificar amb la invasió de l´Illa del Perejil). Però no hi havia cap més remei. Sinó, a qui envies? Als Mossos? En competències aeroportuaria o duanera desgraciadament encara és dels picoletos. I si van enviar a l´Exèrcit de l´Aire era perquè tenien coneixement al respecte en l´ús del control aeri. Pobres soldadets que, avui dia van en missions de pau i jo respecto la seva feina (que a sobre de mal pagada s´hi fa molta bandera), però no hi havia cap més via.
Perquè tan el PP com el PSOE van pactar amb el USCA el seu espai de treball; l´aeri, que ja no depen d´AENA, sinó dels mateixos controladors que decideixen (gràcies als seus pactes amb la Moncloa) qui, com i quan volaràn els avions. Horrorós.
Ara també et diré que es trist que el Govern de Zapatero un parell de dies abans anuncïi a cor que vols que els aeroports passaràn a mans d´empreses privades en un 50% de la seva activitat. També han anat a fotre el dit a la llaga; quan la gent fan maletes per anar-se´n a fer minivacacions, ara que encara alguns poden, per oblidar-se d´aquesta barroera crisi; única inclemència que es soluciona, doncs fent això, fent les maletes i allunyar-te per uns dies.
Què hi farem, amic Rasko. M´hauria agradat que haguéssin estat els mateixos passatjers a punt d´embarcar que haguéssin assaltat els centres de comandament dels controladors aeris. I maquinar-ho en plan SMS: "els controladors no volen treballar; fotem-lis canya. Passa-ho!"
Salutacions,
Natxo

Spacer

Picture
Cabrero

Es poden acceptar les crítiques,

Date Sunday, December 5th 2010, 2:36 AM

¿però què més es podia fer? Resulta, de fons, que els controladors cobren més que el President Zapatero. ¿Es pot admetre això i que facin vaga encoberta -suposo que per no perdre el salari d'aquell dia-? ¿Què busca aquesta gent, el mateix que els empresaris de transport abans de la caiguda d'Allende?

Spacer

Picture
mql35

el partal

Date Sunday, December 5th 2010, 1:56 AM

no devia estar gaire fi quan va escriure l'editorial...; es un poder democràtic que utilitza la jurisdicció militar com a eina legal per intentar paliar un problema molt greu i ja està.
No hi ha cap poder militar per damunt del poder democràtic que avala el govern i que mal ens pesi hem elegit o es que els controladors son un poder democràtic ...au va....

Spacer

Picture
zinc

Date Saturday, December 4th 2010, 8:27 PM

Et dirè ,que una cosa crec que tens de tenir clara i es que el govern es per governar,ho fan malament,ho sé ,hi han interesos ,com no!,pero trovo molt bè l´estat d´alarma,es important que el govern digui.........aixó es intolerable i aqui no manen ells(els controladors)tenim de manar nosaltres i garantir la societat de benestar,s´els tè de posar un limit a aquesta gent,no es poden controlar si no es constitucionalment democràticament quina llàstima quant no es per la raó.Realment em preocupa la persona que guanyant 300.000 euros al any,es permet el luxe de fer una vaga,en temps de crisis greu pero em preocupa mes qui la defensa perque francament no li trovo la raó.
Ara qui vulgui........que em digui el que vulgui........
una abraçada a tohom
Dolors

Spacer

Espai
 

Escriu el teu comentari per aquest article

Espai Espai
Espai
  Ho sentim, els usuaris no registrats no poden escriure comentaris | Registra't
   



Més articles

 

Vols llegir més articles escrits per Rasko? Aquí son els últims articles.

 
Bullet FELIP PUIG TORNA A MENTIR:
  Data 18/11/12 Icona 2814 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet DINS O FORA DE LA UE?
  Data 11/11/12 Icona 1317 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet Incerta Glòria (Joan
  Data 18/10/12 Icona 1282 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet Què volen aquesta gent?
  Data 11/10/12 Icona 1445 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet FINS QUAN HA DURAR LA
  Data 27/05/12 Icona 1744 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet Agressió feixista a
  Data 25/03/12 Icona 1928 Data 13 comentari/s  
Spacer
Bullet «Jo ja no contracto
  Data 13/03/12 Icona 1526 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet Música indy, rock i
  Data 11/03/12 Icona 1198 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet Pobre Garzón?!
  Data 09/02/12 Icona 1513 Data 9 comentari/s  
Spacer
Bullet Què us passa amb el
  Data 13/01/12 Icona 1524 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet Barça vs Al Sadd -
  Data 15/12/11 Icona 1448 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet Amics de CIU
  Data 21/11/11 Icona 1638 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet El català, ferit de
  Data 29/09/11 Icona 1544 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet El NODO DE LA VANGUARDIA
  Data 24/09/11 Icona 1680 Data 8 comentari/s  
Spacer
Bullet Bernat Metge per tothom!
  Data 11/09/11 Icona 1586 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet CIU i la Reforma Constitucional
  Data 02/09/11 Icona 1665 Data 13 comentari/s  
Spacer
Bullet Barça-Villarreal gratis
  Data 29/08/11 Icona 1586 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet "L'home de
  Data 19/08/11 Icona 1572 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet Escriure..., que complicat!
  Data 13/08/11 Icona 1681 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet Indignats, indignadets
  Data 06/06/11 Icona 1583 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet VALIDATION (curtmetratge
  Data 16/05/11 Icona 1394 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet 10A DECIDIM... T'HO
  Data 07/04/11 Icona 1692 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet Arcadi Oliveres al Singulars
  Data 29/03/11 Icona 1727 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet Declaració d'independència
  Data 25/03/11 Icona 1660 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet Joana Ortega, Duran
  Data 18/03/11 Icona 2187 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet Les faules en el CV
  Data 14/03/11 Icona 1623 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet "Dr. Moisès Broggi:
  Data 09/03/11 Icona 1681 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet Llicència per matar
  Data 28/02/11 Icona 1707 Data 8 comentari/s  
Spacer
Bullet El govern dels
  Data 23/02/11 Icona 1690 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet VISCA CATALUNYA LLIURE
  Data 15/02/11 Icona 1802 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet NACIONALISMO LINGÜÍSTICO
  Data 14/02/11 Icona 1545 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet Recomano 2 documentals:
  Data 30/01/11 Icona 1768 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet I ara se n'adona
  Data 26/01/11 Icona 1657 Data 8 comentari/s  
Spacer
Bullet Ricky Gervais fotent
  Data 23/01/11 Icona 1521 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet Quan l'estadística
  Data 17/01/11 Icona 1745 Data 8 comentari/s  
Spacer
Bullet Humanitat Caducada
  Data 09/01/11 Icona 1928 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet Jo no sóc espanyol
  Data 29/12/10 Icona 1707 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet 11 PREGUNTES I RESPOSTES
  Data 23/12/10 Icona 2103 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet Mas...MÁS peix al cove!
  Data 21/12/10 Icona 1714 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet El 19 jo estic amb la
  Data 16/12/10 Icona 1606 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet 10 principals estratègies
  Data 08/12/10 Icona 1978 Data 8 comentari/s  
Spacer
Bullet latin kings, maras salvatruchas
  Data 02/12/10 Icona 1793 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet UN MAL NEGOCIO
  Data 26/11/10 Icona 1783 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet Ensorrar la banca? 7/12/2010
  Data 23/11/10 Icona 1654 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet RAONS PER NO VOTAR CIU
  Data 19/11/10 Icona 1695 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet Movimiento independentista
  Data 18/11/10 Icona 1639 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet LAPORTA A MANRESA -
  Data 17/11/10 Icona 1594 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet CARTA ALS CONVERGENTS:
  Data 15/11/10 Icona 1918 Data 15 comentari/s  
Spacer
Bullet L'era de l'estupidesa
  Data 11/11/10 Icona 1849 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet Convergència Catalana
  Data 10/11/10 Icona 1740 Data 6 comentari/s  
Spacer
Espai
Espai
Espai

Cerca al meu bloc

 


Donar un cop d'ull a tots els blocs
Espai
Spacer
Espai

Articles antics

Novembre

 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 

Octubre

 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 
Espai
Spacer

Referències

Col·labora!
Spacer
Contacta amb el suport / Avisa'ns d'abusos
Spacer
Posa'ns als favorits
Spacer
Política de privacitat, Termes d'ús & Legal
Spacer