Xat Catala
Entra Registra´t
     
 
La meva foto

Benvingut/da al meu bloc!

Rasko ha escrit 149 articles i te 819 comentaris. L'últim article ha estat fet el 18/11/12

perfil de'n(na) Rasko | àlbum de fotos de'n(na) Rasko

   
Espai
Espai
   
 

Article del bloc de Rasko

Espai
 

CARTA ALS CONVERGENTS: RAONS PER NO VOTAR CIU

Data dilluns 15/novembre/2010 - 05:52 Icona 1919 Data 15

Yo votaré a Joan Laporta

Si las encuestas no vuelven a fallar estrepitosamente, faltan sólo 11 días para que se acabe la pesadilla y el peor gobierno de la historia de Catalunya abandone la poltrona. Todo apunta a que el tripartito no sumará y no podrá volver a imponer su nefasto gobierno. Por un lado, parece que ICV se mantendrá, a pesar de que, con un minoritario 9% de los votos, ha impuesto un antidemocrático chantaje ideológico cuyo exponente más claro ha sido coser a multas a los que circulaban a 80 km/h con un argumento medioambiental que nadie ha conseguido demostrar.

También predicen que ERC se hundirá en el abismo electoral, lo cual es lógico dada la traición sistemática a sus principios a cambio de 30 miserables monedas de poltrona.

El probable descalabro del PSC es mucho más interesante. Al fin y al cabo, la mayor catástrofe económica, social y política del país ha sucedido mientras los socialistas tenían el monopolio absoluto del poder: gobernaban todos (repito, ¡todos!) los grandes ayuntamientos del país, las diputaciones, la Generalitat y el gobierno de España. El absolutismo socialista ha presidido la mayor caída del PIB, el mayor aumento del paro, el mayor endeudamiento de la Generalitat en las peores condiciones financieras, el mayor aumento de la pobreza, el mayor deterioro institucional y el mayor ejercicio de censura de los medios (hay que“arrancar la crosta nacionalista de TV3 y Catalunya Radio”, dijo el portavoz del PSC, Joan Ferran antes de despedir a los líderes de audiencia Antoni Bassas, Jordi Basté, Toni Clapés y Jaume Barberá; “Barbeta estás muerto y no lo sabes!”, amenazó el quijotesco Rucio director de comunicación de Montilla, Antonio Bolaño, aprendiz de profesor Moriarty a la poste abandonado por sus colegas por su radicalismo y su falta de talla). Por suerte, ese abuso y esa incompetencia llegarán a si fin el 28N.

Nos queda Artur Mas, a quien las encuestas dan como ganador. Mas será un buen presidente. A diferencia de Montilla, tiene estudios, es capaz, inteligente, honrado y trabajador. No tiene el carisma de Pujol, pero seguramente será mucho mejor gestor. En circunstancias normales yo votaría a Mas. Pero las actuales no son circunstancias normales. Son circunstancias especiales. La hora de la buena gestión ha pasado. Es la hora de evitar que haya mayorías absolutas, es la hora de echar a los socialistas del poder y es la hora de la valentía. Por esas razones, yo no votaré a Artur Mas. Me explico.

Que una fuerza política tenga mayoría absoluta es malo. La frase de lord Acton “el poder corrompe y el poder absoluto corrompe absolutamente” queda demostrada con lo que ha pasado con poder absoluto de los socialistas en Catalunya en los últimos años. Tampoco fueron buenas las mayorías absolutas del PP en los noventa o de CIU en los ochenta. Votar a CIU en un momento en que parece que está al borde de la mayoría absoluta es un error.

La pregunta es: y si no tiene mayoría absoluta, ¿con quien se va a aliar CIU? Me consta que hay una importante corriente dentro del partido que apuesta por una coalición postelectoral PSC i CIU. Lo mismo pasa con los poderes facticos económicos y mediáticos: quieren la “sociovergencia”. Pero como ya he explicado, creo que es de la máxima importancia que los socialistas sean expulsados de la Generalitat: tienen demasiado poder en ayuntamientos, diputaciones y gobierno de España. Votar CIU no garantiza esa expulsión. La única manera de garantizar que ni CIU tenga mayoría absoluta ni que CIU dependa del PSC, es que dependa de otra fuerza nacionalista. Eliminada ERC por su manifiesta traición a sus propios ideales, sólo nos quedan Solidaritat Catalana (Joan Laporta) y Reagrupament (Joan Carretero).

Lo que nos lleva al tercer tema: la valentía. La decisión del tribunal constitucional ha cerrado toda opción de mejorar dentro del marco constitucional por lo que, en este momento, no hay que pensar en una buena gestión sino en tomar decisiones comprometidas y valientes. CIU es un partido esencialmente cobarde porque tiene demasiados flancos y demasiadas deudas. Necesitamos personas nuevas y valientes.

En este sentido, mi candidato es Joan Laporta. He trabajado con él durante siete años y les puedo asegurar que, digan lo que digan los medios antilaportistas, Joan Laporta es absolutamente honesto, de la máxima integridad, extraordinariamente inteligente y, además, es la persona más valientes del mundo. ¿Quién, sino, se hubiera presentado a estas elecciones pudiendo haberse sentado en el sofá, saboreando las 69 copas conseguidas con el Barça, degustando las mieles del triplete y de las seis copas, sabiendo que la política conllevaría el boicot de los medios convencionales y la aparición todo tipo de noticias distorsionadas, intencionadamente negativas, cuyo único objetivo es evitar que obtenga representación parlamentaria?

Yo he visto a Joan Laporta enfrentarse al todopoderoso Florentino Pérez para fichar a Samuel Eto’o, un jugador que nos dio no una sino dos Champions. Nota: mientras Laporta ha sido Presidente, Florentino no ha ganado ni un solo título de futbol importante, ¡ni uno! Yo he visto a Laporta enfrentarse a Zapatero, a la UEFA y a la FIFA para defender los intereses del Barça. Con una valentía que a veces daba hasta miedo.

Esa es la valentía que necesitamos. Ya está bien de quedar bien, de pedagogía, de seny, de ser la parte moderada del debate y de cumplir las reglas impuestas por otros. Jordi Pujol dijo hace unos días que ya no encontraba argumentos contra la independencia. President: ¡es que a lo mejor no los hay! Y cuando no hay argumentos, uno debe pasar a la acción. Para ello, se necesitan líderes sin deudas y con la valentía suficiente de pasar a la acción. Por eso, el 28N votaré a Solidaritat Catalana. Yo votaré a Joan Laporta." (Article de La Vanguardia del 17 de Novembre de 2010) per Xavier Sala Martin el dilluns, 15 / novembre / 2010 a les 06:56


Penso que en Xavier Sala i Martin posa la diana quasi sempre que parla, persona intel·ligent, d'idees potser molt neoliberals per una persona com jo més propera a propostes socialdemòcrates, però ara ja no toca la ideologia ni la gestió, toca ser valents. I votar CIU és ser covard en tota regla si es desitja apropar-nos a l'alliberament de Catalunya i del jou que ens ofega, i més sabent que guanyarà per àmplia majoria. Mas és infinitament millor que en Montilla, sens dubte. Però els poders fàctics de CIU en molts àmbits convergeixen amb els del PSC i això que diu en Sala i Martin sobre la sociovergència no ho veig gens descabellat... seria però encara més trist que el tripartit, segur. Doncs Catalunya passaria a ser un coto privat dels dos partits més importants des que tenim democràcia.

Us encoratjo a ser valents i valentes als convergents que somieu més enllà d'un concert econòmic (ni un estatutet ribotat permeten, com un concert econòmic...?!)

Voteu sense por!



Espai
Spacer
Espai
   
  Escriu articles al teu bloc
Espai
 
 

Comentaris sobre aquest article

Espai Espai
 
Picture
nacio

Jo també votaré si!!

Date Wednesday, November 17th 2010, 12:04 PM

Tens tota la raó, no son moments normals, hem de fer pinya!!

Spacer

Picture
rdk

eiii Persi

Date Wednesday, November 17th 2010, 5:55 AM

Un vot es el q es, i votar amb criteri personal a qui sigui no es llençar el vot, fins i tot no votar es important. El vot blanc suma i per tant fa pujar el minim de vots per aconseguir escó, osia q afavoreix els partits mes votats.
salut

Spacer

Picture
Rasko

Respostes,

Date Tuesday, November 16th 2010, 7:22 PM

Persi,
tens raó que en Mas i en Montilla són els que tenen les opcions més clares per ser president però des del meu parer t'equivoques en un aspecte quan dius "Ara del que es tracta és de triar entre Mas o Montilla, no hi ha més. I el tema és que segons les enquestes SI ni tan sols entra al Parlament o sigui que votar-lo no serveix per a res." En primer lloc, les enquestes com bé saps depèn de qui les cuini surten en un determinat sentit, de la característica de la mostra, de la representativitat... de moment, en Laporta i en Carretero omplen teatres i auditoris. T'ho asseguro. Avui dimecres en Laporta, Tena i Uriel Beltran estaran tot el dia per Manresa i els aniré a escoltar al Kursal. Quan als mitjans i a les "enquestes" és que els estan fent el buit d'una manera descarada que jo diria més aviat censura (de què tenen por? Godo, Zeta i els altres 4ts poders importants de casa nostra?). No sé quants diputats traurà en Laporta i en Carretero, té més opcions en Laporta potser, però sent optimista crec que l'expresident blaugrana tindrà grup parlamentari propi i potser en Carretero té algun diputat, tant de bo vagi curt amb la meva esperança.... la meva estadística és més intuïtiva que "les fiables" del grup Godó, Zeta, tv3... Amb representació al Parlament d'aquestes dues forces polítiques donaran un nou impuls a l'independentisme molt tocat que quedarà per la caiguda lliure en que quedarà ERC (espero pel bé del país que sigui menor del que es preveu....). Tu ets CIU perquè prioritzes en aquests moments la gestió, ho entenc. Però és que penso que la gestió i la independència no són excloents, ans al contrari en el nostre cas particular d'espoli fiscal i cultural. La millor gestió i més urgent Persi és la independència de Catalunya. I quan al vot "útil"... la veritat, no sé què vol dir, és un concepte tant subjectiu que no el trobo adient.
Però bé, tard o d'hora ens trobarem Persi... el camí cap a la llibertat catalana hi pujarà aquell ciutadà que hi cregui, i tu hi creus, sens dubte ;)

Sarralenc!
Una llàstima que no puguis votar.. si pogués votaria x 2 però crec que no em deixaran... Jo estic decantant-me per SI pel mateix que has dit. Demà els podré sentir en directe a Manresa.. segur que serà un acte molt festiu i encoratjador. Fent camí i sumant esforços arribarem al que tants catalans volem, la independència plena per decidir i equivocar-nos i rectificar sense passar pel peatge de Madrid. Salut i independència mestre!

mql35,
"dubtosa gestió econòmica del Laporta".... no ho segui massa tota el circ que la nova junta entrant del Sandro Rossell ha fet contra en Laporta. Però quan vaig veure que el president votava en blanc, que la famosa Due Dilligence per "demostrar" unes despeses sobre "no sé quines coses tant greus" (avions privats x dur al millor jugador del món d'Argentina a Barcelona per poder jugar aquell partit tant important, sopars a restaurants per fitxatges, rellotges cars pels jugadors com a regal pel triplet, festes en les celebracions, seguretat per protegir un president amenaçat de mort ell i la seva família per fer fora els violents del camp nou.... va tenir errors, segur. Però curiós que li tirin la merda no de cop sinó de mica en mica i en informacions com dius "dubtoses"... En Laporta ha ressucitat un Barça que venia del Gaspart, del "no recordo el nom", de la junta gestora, un deute que triplicava el que suposadament li volen encolomar al Laporta.... i ara tota aquesta merda pel president del Barça que més títols ens ha donat als barcelonistes??? Curiós no creus que del Laporta als medis només en parlen de notícies sobre el barça i la seva "gestió de bancarrota" i no que omple teatres a Granollers fa 2 dies amb 800 persones... Vigila que el 4t poder ens té a tots molt adormits.

Vetera,
tens raó. Però quan a ERC tampoc siguem justs ja que ells van votar contra aquell estatut doncs ells van veure que el text estava tant retallat que no era més que una altra ensarronada de l'Espanya de sempre. I quan a Carod, potser et sembla cínic, però recorda que és en Puigcercós que l'ha fet fora. Per mi no ha sigut estètic que l'hagin fet fora així i més considerant els resultats que va assolir la formació liderada per ell. A mi m'ha decebut en moltes ocasions, però alguna cosa deu haver tingut a veure amb què ERC hagi tingut poder altra vegada després de la República i això, vulgues que no, ha mogut l'independentisme.
Ara per sort, l'independentisme té més cares i és més transversal. Fins i tot parla altres llengües.
Salut i independència!

Manel C,
citant el gran patiotra Xirinachs t'honora molt. Un dels grans oblidats del pujolisme, un greu error que pagàrem. Però quan dones per fet que en Laporta és un corrupte et deixes endur per la premsa "tendenciosa" que només parlen d'ell per tirar-li merda. Però de moment, cap prova. I en Xirinachs, si fos viu, estaria del costat dels que volen la llibertat de Catalunya perquè ell era amic del feble. I el feble som el poble català, l'enemic és Espanya, no et deixis endur per ells. Si vols un acte de sobirania vota alguna opció independentista, no votis al Laporta, n'hi ha d'altres!
Et deixo una altra cita del gran Xirinachs:
"Una nació esclava, com un individu esclau, és una vergonya de la humanitat i de l’univers"

Salut i independència!
||*||

Spacer

Picture
manel-c

pero

Date Tuesday, November 16th 2010, 1:47 PM

tenen programa? com es fa un programa amb els verds, en laporta i sala i martin, els marxistes leninistes del psan, en lopez tena ex convergent, jo pensava que nomes era l'INDEPENDENCIA L'UNIC PUNT ara diuen que tenen programa, alucino, en laporta amb amics seus a la junta del barça no se hi aclarava no entenc res, enlloc de dir SI podria dirse MACEDONIA.
per cert nomes e la meva opinio i respecto las altres pero cada cop mes estic mes a prop del vot en blanc.


ACTE DE SOBIRANIA

He viscut esclau setanta-cinc anys
en uns Països Catalans
ocupats per Espanya, per França (i per Itàlia)
des de fa segles.

He viscut lluitant contra aquesta esclavitud
tots els anys de la meva vida adulta.

Una nació esclava, com un individu esclau,
és una vergonya de la humanitat i de l’univers.
Però una nació mai no serà lliure
si els seus fills no volen arriscar
llur vida en el seu alliberament i defensa.

Amics, accepteu-me
aquest final absolut victoriós
de la meva contesa,
per contrapuntar la covardia
dels nostres LIDERS, massificadors del poble.

Avui la meva nació
esdevé sobirana absoluta en mi.
Ells han perdut un esclau.
ella és una mica més lliure,
perquè jo sóc en vosaltres, amics!

Lluís M. Xirinacs i Damians

Spacer

Picture
vetera

socaixí i persi

Date Tuesday, November 16th 2010, 10:47 AM

socaixí: cal recordar, veure hemeroteques, que poc abans del pacte Mas-Zapatero, ERC pressionava a CiU perquè és sumés a la proposta que feia el tripartit d'en Maragall, més light nacionalment si cap, que el que va pactar en Mas. Per altre banda, en Mas ha reconegut públicament el seu error al creure's en Zapatero, cosa que ERC encara no ha fet, sinó tot el contrari, en relació als pactes dels dos tripartits que només ells entenen.

Pexi: Si hagués de triar entre en Mas o Montilla sense més, la meva decisió sense cap mena de dubte seria Mas!. L'opció de votar Solidaritat per Catalunya que ja se sap que no guanyarà, és perquè suposant que en Mas no aconsegueixi la majoria absoluta, els acords que necessiti de SC el condicionin cap a posicions més radicalment nacionals que no pas a les que ens té acostumats CiU i espero que ho facin amb més eficàcia que el que ha fet ERC amb els tripartits.
Crec que hi ha una campanya desprestigi cap en Laporta des d'alguns mitjans que tenen el cul llogat. Sense voler ser irreverent, a Jesucrist essent innocent, també el van crucificar els poders de l'època.

Spacer

Picture
TomasM-Porta

En Mas es va equivocar

Date Tuesday, November 16th 2010, 10:38 AM

al pactar amb Zapatero, això és evident.

Però ERC va entregar el govern de la Generalitat al PSOE, que gaire independentista jo diria que no és.

Spacer

Picture
socaixi

visca erc!!

Date Tuesday, November 16th 2010, 9:53 AM

quina mania en dir que erc son traidors!! el traidor va ser el Sr. Mas pactant d'amagat l'estatut del pebrots amb el Zapatero! erc sempre han dit que volen la indepedència i en aquesta línia estan. I aplaudeixo el que ha dit en Puigcercos sobre Andalusia apa! de fet, es un comentari que tothom hem fet un moment o altre, o no?? ara tothom es posa les mans al cap i des de la Junta d'Andalucia li demanen que es disculpi. A PENDRE PEL SAC!! dels catalans poden dir el que vulguin, però quan algú te pebrots per dir el que tots pensem, i sobre tot si aquest algu es català, ai fillet de Deu, ja poden calçar-nos! JO VOTARE ERC

Spacer

Picture
Ellesmera

jo també votare SI

Date Tuesday, November 16th 2010, 9:09 AM

malgrat el què diguin les enquestes
malgrat el què diguin d'en Laporta
malgrat que els marginin de xarxes socials i diaris d'alta tirada

I saps per què?
perquè vull la independència i, ara per ara, són els únics que tenen un programa mínimament creïble.
I perquè si hi ha tant d'interès en titllar Laporta de indesitjable és perquè des de Madrid així el veuen, un indesitjable, un GRAN perill.
Adéu Espanya!

Spacer

Picture
manel-c

la politica

Date Tuesday, November 16th 2010, 8:37 AM

esta plena de corrupcio i corruptes, votant en laporta tenim algo guanyat hi es que no es pot corrompre ell ja ho ha demostrat que ho es, no enganya, es com aquella frase de "voteu las putes que els seus fills han fracasat"

Spacer

Picture
TomasM-Porta

A veure

Date Tuesday, November 16th 2010, 6:58 AM

Es seriós dir que tal i com estan les coses no ens cal un bon gestor?
Ara del que es tracta és de triar entre Mas o Montilla, no hi ha més. I el tema és que segons les enquestes SI ni tan sols entra al Parlament o sigui que votar-lo no serveix per a res.

Els de SI s'inventen el país que tenim. I Xavier Sala Martín, simplement, fa un article de recolçament a un amic. Algú creu de debò que si Sala i Martín no fos amic de Laporta demanaria el vot per ell?

Spacer

Picture
vetera

Si Rask

Date Tuesday, November 16th 2010, 6:14 AM

Estic d'acord amb les teves reflexions.
Desprès del cop de porta del TC als catalans, no podem donar el vot a opcions traïdores (ERC), quin greu em sap haver-ho de dir, mentre la segueixin gestionant els actuals responsables, inclòs en Carod que està amagat esperant la patacada per desprès sortir i dir cínicament que ell va aconseguir els millors resultats, com si no sabéssim en quines circumstàncies i el perquè els va aconseguir, o bé opcions utòpiques (IC), o opcions espanyolistes (psc-PSOE, PP, Ciutadants, etc), per tant només ens queden CiU, Solidaritat Catalana i Reagrupament. De CiU, al menys de la que hem conegut fins ara, ja sabem el que podem esperar, intents de molt per quedar-se en poca cosa i qui dia passa any empeny. No siguem ingenus esperant alguna almoina o ni això d'espanya, fa 300 anys que ens humilia cada dia i per dignitat els hi hem de dir adéusiau, com va dir en el seu poema en Joan Maragall ja fa cent anys. Només ens queden les opcions de Solidaritat i Reagrupament i per no malmetre el vot quan s'apliqui la Llei d'Hont, cal ser pràctics i votar Solidaritat que crec és de les dues, la que té més possibilitats de rebre el vot útil de l'independentisme.

Spacer

Picture
mql35

dubtes...

Date Tuesday, November 16th 2010, 4:46 AM

La barreja de futbol i politica -a part dels que hauran quedat pel camí i ni s'en parla- no son gaire encoratjadors, Gil, Berlusconi, i la dubtosa gestió econòmica del Laporta al Barça afegeix dubtes.., i l'afirmació del sala dient que el laporta es una persona absolutament honesta ( de honrada no ha dit res) encara n'afegeix més....

D'altra banda, arguments pobrissims els del "inteligent" Sala i Martin que sap que la crisi hagués tocat igualment a qualsevol altre govern, que sap que a qualsevol pais civilitzat hi ha limits de tota mena per circular per les ciutats i que també sap que per tenir cuota de poder i aplicar part del teu programa has de negociar i fer algunes renuncies

en fi, que cadascu voti als seus

Spacer

Picture
sarralenc

anava a transcriure ...

Date Monday, November 15th 2010, 8:42 PM

l'article d'en Sala Martin, quan he vist el teu blog, Rasko.
Amb tot el respecte i apreci que l'hi tinc a n'en Persi, en aquest cas
he de exposar el meu criteri, que potser equivocat, però es el que SENTO.
Els dos aspectes que més m'agraden del artícle son:
1.- "Nos queda Artur Mas, a quien las encuestas dan como ganador.
MAS SERÁ UN BUEN PRESIDENTE.

A diferencia de Montilla, tiene estudios, es capaz, inteligente, honrado y trabajador.
No tiene el carisma de Pujol,pero seguramente SERÁ MUCHO MEJOR GESTOR.

EN CIRCUNSTANCIAS NORMALES YO VOTARIA A MAS.

Pero las actuales no son circunstancias normales. Son circunstancias especiales.
La hora de la buena gestión ha pasado.
Es la hora de evitar que haya mayorías absolutas,

ES LA HORA DE ECHAR A LOS SOCIALISTAS DEL PODER

y es la hora de la valentía.
Por esas razones, YO NO VOTARÉ A ARTUR MAS. Me explico."

i la

2.-" La pregunta es: y si no tiene mayoría absoluta,

¿CON QUIEN SE VA A ALIAR CIU?

Me consta que hay una importante corriente dentro del partido
que apuesta por una coalición postelectoral PSC i CIU.
Lo mismo pasa con los poderes facticos económicos y mediáticos

QUIEREN LA :SOCIOVERGENCIA".

Pero como ya he explicado, creo que es de LA MAXIMA IMPORTANCIA QUE

LOS SOCIALISTAS SEAN EXPULSADOS DE LA GENERALITAT:

tienen demasiado poder en ayuntamientos, diputaciones y gobierno de España.

VOTAR CIU NO GARANTIZA ESA EXPULSIÓN.

La única manera de garantizar que ni CIU tenga mayoría absoluta
ni que CIU dependa del PSC,

ES QUE DEPENDA DE OTRA FUERZA NACIONALISTA.

Eliminada ERC por su manifiesta traición a sus propios ideales,

SÓLO NOS QUEDAN SOLIDARITAT CATALANA (Joan Laporta)

y REAGRUPAMENT (Joan Carretero)."

Malauradament jo ja no podré votar. És massa tard per votar per correu.
No estic al CERA (Cens d'Electors Residents Absents);
però a les meues amistats els hi comunicat que votin segons els hi dicti la seva consciencia,
i que si jo podés ho faría per SI (solidaritat) o per REAGRUPAMENT,
per les mateixes raons que dona en Sala Martin.
Salut i VISCA CATALUNYA LLIURE! ||*||

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Xavier Sala i Martin?

Date Monday, November 15th 2010, 6:55 PM

És el dels números del Barça?

Spacer

Picture
TomasM-Porta

Doncs pel que diuen les enquestes

Date Monday, November 15th 2010, 6:23 PM

serà un vot llençat. Hauràs afavorit Montilla.

Spacer

Espai
 

Escriu el teu comentari per aquest article

Espai Espai
Espai
  Ho sentim, els usuaris no registrats no poden escriure comentaris | Registra't
   



Més articles

 

Vols llegir més articles escrits per Rasko? Aquí son els últims articles.

 
Bullet FELIP PUIG TORNA A MENTIR:
  Data 18/11/12 Icona 2814 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet DINS O FORA DE LA UE?
  Data 11/11/12 Icona 1317 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet Incerta Glòria (Joan
  Data 18/10/12 Icona 1282 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet Què volen aquesta gent?
  Data 11/10/12 Icona 1445 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet FINS QUAN HA DURAR LA
  Data 27/05/12 Icona 1744 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet Agressió feixista a
  Data 25/03/12 Icona 1928 Data 13 comentari/s  
Spacer
Bullet «Jo ja no contracto
  Data 13/03/12 Icona 1526 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet Música indy, rock i
  Data 11/03/12 Icona 1198 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet Pobre Garzón?!
  Data 09/02/12 Icona 1513 Data 9 comentari/s  
Spacer
Bullet Què us passa amb el
  Data 13/01/12 Icona 1524 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet Barça vs Al Sadd -
  Data 15/12/11 Icona 1448 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet Amics de CIU
  Data 21/11/11 Icona 1638 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet El català, ferit de
  Data 29/09/11 Icona 1544 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet El NODO DE LA VANGUARDIA
  Data 24/09/11 Icona 1680 Data 8 comentari/s  
Spacer
Bullet Bernat Metge per tothom!
  Data 11/09/11 Icona 1586 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet CIU i la Reforma Constitucional
  Data 02/09/11 Icona 1665 Data 13 comentari/s  
Spacer
Bullet Barça-Villarreal gratis
  Data 29/08/11 Icona 1586 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet "L'home de
  Data 19/08/11 Icona 1572 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet Escriure..., que complicat!
  Data 13/08/11 Icona 1681 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet Indignats, indignadets
  Data 06/06/11 Icona 1583 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet VALIDATION (curtmetratge
  Data 16/05/11 Icona 1394 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet 10A DECIDIM... T'HO
  Data 07/04/11 Icona 1692 Data 1 comentari/s  
Spacer
Bullet Arcadi Oliveres al Singulars
  Data 29/03/11 Icona 1727 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet Declaració d'independència
  Data 25/03/11 Icona 1660 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet Joana Ortega, Duran
  Data 18/03/11 Icona 2187 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet Les faules en el CV
  Data 14/03/11 Icona 1623 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet "Dr. Moisès Broggi:
  Data 09/03/11 Icona 1681 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet Llicència per matar
  Data 28/02/11 Icona 1707 Data 8 comentari/s  
Spacer
Bullet El govern dels
  Data 23/02/11 Icona 1690 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet VISCA CATALUNYA LLIURE
  Data 15/02/11 Icona 1802 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet NACIONALISMO LINGÜÍSTICO
  Data 14/02/11 Icona 1545 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet Recomano 2 documentals:
  Data 30/01/11 Icona 1768 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet I ara se n'adona
  Data 26/01/11 Icona 1657 Data 8 comentari/s  
Spacer
Bullet Ricky Gervais fotent
  Data 23/01/11 Icona 1521 Data 0 comentari/s  
Spacer
Bullet Quan l'estadística
  Data 17/01/11 Icona 1745 Data 8 comentari/s  
Spacer
Bullet Humanitat Caducada
  Data 09/01/11 Icona 1928 Data 6 comentari/s  
Spacer
Bullet Jo no sóc espanyol
  Data 29/12/10 Icona 1707 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet 11 PREGUNTES I RESPOSTES
  Data 23/12/10 Icona 2104 Data 2 comentari/s  
Spacer
Bullet Mas...MÁS peix al cove!
  Data 21/12/10 Icona 1715 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet El 19 jo estic amb la
  Data 16/12/10 Icona 1606 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet 10 principals estratègies
  Data 08/12/10 Icona 1978 Data 8 comentari/s  
Spacer
Bullet ESTAT D'ALARMA
  Data 04/12/10 Icona 1888 Data 15 comentari/s  
Spacer
Bullet latin kings, maras salvatruchas
  Data 02/12/10 Icona 1793 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet UN MAL NEGOCIO
  Data 26/11/10 Icona 1783 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet Ensorrar la banca? 7/12/2010
  Data 23/11/10 Icona 1654 Data 4 comentari/s  
Spacer
Bullet RAONS PER NO VOTAR CIU
  Data 19/11/10 Icona 1695 Data 5 comentari/s  
Spacer
Bullet Movimiento independentista
  Data 18/11/10 Icona 1639 Data 3 comentari/s  
Spacer
Bullet LAPORTA A MANRESA -
  Data 17/11/10 Icona 1594 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet L'era de l'estupidesa
  Data 11/11/10 Icona 1850 Data 7 comentari/s  
Spacer
Bullet Convergència Catalana
  Data 10/11/10 Icona 1740 Data 6 comentari/s  
Spacer
Espai
Espai
Espai

Cerca al meu bloc

 


Donar un cop d'ull a tots els blocs
Espai
Spacer
Espai

Articles antics

Novembre

 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 

Octubre

 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 
Espai
Spacer

Referències

Col·labora!
Spacer
Contacta amb el suport / Avisa'ns d'abusos
Spacer
Posa'ns als favorits
Spacer
Política de privacitat, Termes d'ús & Legal
Spacer